Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus získal rekordní důvěru lidí

Důvěra lidí v ústavní instituce vzrostla. Jak vyplynulo z šetření Centra pro výzkum veřejného mínění, nejvíc si polepšili vláda a prezident. Václavu Klausovi nyní věří přes tři čtvrtiny dotázaných. "To je nejvíc od jeho nástupu do funkce," potvrzuje Naděžda Horáková z CVVM.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Džura - hrdina Pamíru

ble ble diskuse
 
KLAUS  = 77 % PODPORY VOLIČŮ !!      = tento akt vůle občanů nemůže nikdo zpochybnit.  Takovou oblibu měl Havel akorát pár měsíců v devadesátým, kdy panovalo všeobecné nadšení. Dnes, několit let před státním bankrotem a v zemi, kde panuje blbá nálada na entou, je takové % hodno zápisu do Guinessovy knihy rekordů. Nic na tom nezmění ani pár antiklausovských od narození nepřátel - ale je Vás moc málo hoši, proto můžete békat tak akorát tady v diskusi .
Klaus - jediný FOREVER  bojovník proti EU - unii evropského hnoje, kde se schodky rozpočtů beztrestně překračují nad 3 %, drzá Itálie to chce uzákonit, statisíce Němců cítí konec štědrého sociálního státu a hrozbu makání za málo a další průsery na obzoru.
Ještě  Klausi zaboduj s prohlášením ohledně stavů úředníků a jejich 13. a 14. platů. Tak jako EU je pošli do .. . Ztratíš sice pár % oblíbenosti u těch nenažranců, kteří si myslí, že jim snad polezeš do .... ( bláhoví ), ale bez těch se obejdeme
0/0
5.4.2004 11:36

Rumel

Re:
To je stejně zajímavý, jak tenhle Klausův fanklub je nadšenej jak svazáci po únoru. Já jsem moc rád, že budeme v Unii, už proto, že Klausovi a těmhle kreténům se přeci jen trochu zmenší prostor. Bůh žehnej Bruselu.
0/0
7.4.2004 16:11

Bystry_chlapec

Re:
0/0
7.4.2004 16:14

Kereme

Co To
I když je Klaus pošle někam, tak to nebude nic platné. Rozhoduje vláda. Bez těch pár nenažranců se vy, koalice ODS a KSČM třeba obejdete, ale neobejdete se bez morálky.
0/0
8.4.2004 0:25

karoten

Hroznénu VOLOVI ELDRBOVI
Nezůstávám dlužen, zvláště primitivním blbům ne :-) Takže si Pane podnikateli s modrým nátělníkem pište: Svět ve kterém žijete se nedělí toliko na sparťany a slávisty. Mohlo by Vás zaskočit v duševních nedbalkách že existují i "nefotbalisté". Fandění není smyslem života pro každého jedince, potřeba přimknout se k božstvu středního proudu je ovšem přirozená....zvláště u bezradných frustrovaných a tím pádem agresivně se chovajících lidí. Doba klade Vysoké nároky (kladla je dycinky) na abstraktní myšlení, schopnost nadhledu a odstupu není dána zdaleka všem. Nezlobím se na Vás za Vaše ordinérní názory, vadí mi ovšem jejich nesmlouvavý podání, tolik typický pro planoucí přesvědčence neschopné nahlédnout přes ohrádku vlastní omezenosti a prospěchu.
0/0
5.4.2004 11:28

Eldrb

Re:
Člověče..uplně náhodou jsem objevil tvůj vzkaz,málem jsem přišel o kompliment který jsi mi uctivě složil.Opět jsi nezklamal a jak je tvým zvykem jsi mi udělil lekci  " Jak správně nahlížet na  na svět ",teda zjednodušeně řečeno. Je mi úplně jedno co ti vadí nebo nevadí, první jsi mě zde oslovil ty se svým poučným výkladem o tom,že vlasně živnostníci nejsou žádaní,není to společenská objednávka a že si v podstatě sami vynucují existenční právo. To byl náš prvotní kontakt , kdy ty si pocítil potřebu mě usměrnit. A co se týká toho dluhu. Jsem v rozpoložení vybít si zlost na nějakém arogantním ignorantském blbovi,který si o sobě myslí,že zhltl veškerou moudrost světa. Nechceš mi pomoci se oprostit od tohoto pnutí ? Chtěl jsi mi přece ukázat jedno s nejpreztižnějších míst v republice,ne ?  Primitivní návrh,že ?
0/0
6.4.2004 4:01

karoten

Re: Po noční
Jste se pravděpodobně ještě nevzbudil, nabízím Vám ale ze soucitu kontakt na opravdu dobrýho člověka kterej by moh s tím nenávistným lhaním něco udělat. tel.261 221 925. Normálně objednává cca za měsíc, ale pokud ho zaujmete v rozhovoru - což nepochybuju - vezme Vás ještě před Velikonocema. Je to taky fyzická osoba a pracuje ve svým oboru právě na základě neuspokojený poptávky. Tak hodně štěstí a hlavu vzhůru! :o)
0/0
6.4.2004 10:30

Blackshield

Re:
Měl jsi pravdu. Je to vůl
0/0
6.4.2004 12:33

Eldrb

Re:
Díky za podporu...nějak mě zamrzel konfrontační tón s ním,snížil jsem se k vyhrožování, tak jsem za to omluvil.
0/0
6.4.2004 12:58

juton

Taky dobrou,
, škoda, že tady nebyl Sudajev, to by vaše modrá pírka jen lítala... :-)))
0/0
5.4.2004 2:00

Blackshield

Mějte se tu,
já jdu spát...
0/0
5.4.2004 1:55

Johny_S

Re:
Já taky. Přeju modrou noc.
0/0
5.4.2004 1:57

Blackshield

Odbočka:
Četli už jste článek o Špidlovi a optimismu? Doporučuju, ale je to jen pro silné nervy. tak zavřete všechny dveře a okna, co máte u kompu a čtěte. To jen, aby proud nadávek nevzbudil děti/sousedy/manželky
0/0
5.4.2004 1:15

Eldrb

Re:
Jdu na to.....
0/0
5.4.2004 1:20

Johny_S

Re:
Ty vole, já musím být sprostý - se snad posral, ne? Asi mu hráblo, jinak se to vysvětlit nedá. Zdá se, že žije v úplně jiném světě, zcela odtržen od reality. Ale štve mě, jak przní náš národní symbol a hraje si na Praotce Čecha. On, který by náš národ nejradši zlikvidoval, pořád opakuje, jak chce z Čech udělat multikulturní zemi a netají se přáním Evropu federalizovat. A takové hovado leze na Říp!!!!   
0/0
5.4.2004 1:24

Blackshield

Re:
Já tě varoval  Je to jen potvrzení toho, že onen chudák už totálně ztratil smysl pro realitu. A stát za něj řídí tlupa zkorumpovaných náměstků v čele s Grossem a Sobotkou
0/0
5.4.2004 1:33

juton

Re:
, Konečně pořádná řeč! Jen tak dál.
0/0
5.4.2004 1:32

Johny_S

Re:
Pořádná řeč, která však žel Bohu (či spíše díky Bohu!!!) nemá se skutečností společného vůbec nic. Kandidáti ČSSD totiž první liga rozhodně nejsou, v tom měl pravdu Zeman, a ne Špidla. A ČSSD není ani velká ani silná strana. Taková ODS má ještě o tři tisíce členů víc a KDU-ČSL čtyřikrát tolik. A kam se všichni hrabou na komunisty... Jak to v ČSSD chodí, je poznat dále v článku (viz poznámky Špidlových odpůrců či účast zlodějů, lhářů a tunelářů ze Zemanovy vlády - místopředseda a správce stranické pokladny odsouzen za zpronevěru, to už je opravdu síla a kdo ví, jak to tam tehdy vlastně chodilo).
0/0
5.4.2004 1:36

juton

Re:
, Buď upřímný, strážce pokladny ODS Novák nebyl odsouzen jen proto, že prý nebyl zodpovědný za podvodné daňové přiznání, které podepsal. (Nad tím dodnes nechápavě kroutím hlavou.)
0/0
5.4.2004 1:47

Johny_S

Re:
Bohužel, to se opravdu stalo. Ale pořád mi není jasné, jak je možné, že i když podobné věci jako v ODS probíhaly ve všech ostatních stranách (kromě komunistů, kteří si stihli nahrabat v uplynulých čtyřiceti letech dostatečně), pyká za to jenom ODS a ostatní na ni ukazují prstem: "Nejsme jako oni." Pche, unionisté, to je téměř celé bývalé vedení ODS a větší část poslaneckého klubu, ČSSD za Zemana, kdy byl Špidla místopředsedou, taky rozhodně nebyla svatá. Ve spoustě věcí ODS dokonce předčila (viz třeba projekt ostravské dálnice, který dostala firma, jež předtím za šest set milionů koupila od ČSSD pozemky v blízkosti Lidového domu, projekt byl předražený až hrůza, a přesto se Schling pořád ještě hádá, že to není pravda). ČSSD, to je banda zlodějů a tunelářů, ne ODS. ČSSD totiž své tunelářské minulosti využila a nyní tuneluje celý stát a získané peníze zneužívá k podplácení občanů.
0/0
5.4.2004 1:54

juton

Re:
, To se mýlíš. ČSSD jako učenlivá strana ještě v opozici bystře pochytila beztrestné zlodějské praktiky a základy tunelování právě od ODS. Akorát platí, že žák předčil mistra. Ale to se po volbách změní, ODS má nepochybně dobře připravený scénář, jak ukořistit to, co ještě zbylo.
0/0
5.4.2004 1:59

Blackshield

Re:
To ale musel být pohled, fuj  Nejvíc mě dostal Sobotka a transparent  Nedivím se, že to musel vysvětlovat, ona půlka socanů ani neví, co je to reforma a z čeho jdou peníze na důchody
0/0
5.4.2004 1:36

Jabon

Nemám ho rád
To, že pan Klaus má takovou důvěru, pro mě nic neznamená. Nekoukám moc na Novu a nečtu Blesk, přestože to dělá většina lidí. Já toho pána rád nemám, není to můj prezident a vkus lůzy mě nezajímá.
0/0
4.4.2004 18:49

Eldrb

Re:
Jó ? To není tvůj president ? A kdo je tvůj president ? A co tě zajímá,inteligente s vytříbeným vkusem ? Tak se pochlub.......dej lůze lekci...jseš primitiv,víš to ?
0/0
4.4.2004 21:08

juton

Re:
, Ale jsi mu to nandal, jen co je pravda. Dobře mu tak, hajzlovi, nezbožňovat Klause, to si dovolil opravdu moc.
0/0
4.4.2004 22:38

Blackshield

Re:
Ať si zbožňuje koho chce, to je jedno. Ale nemá nejmenší právo označovat ty, kterým je Klaus sympatický, za lůzu. Co dokázal? Podle jeho projevu jde o zakomplexovaného debila, který se za privatizace nedostal k lizu. Nejspíš člen US.
0/0
4.4.2004 22:41

juton

Re:
, Za lůzu už označilo občany tolik politiků napříč spektrem, že tady mně to ani v nejmenším nevadí. Na rozdíl od poslanců, od těch mě to uráží.
0/0
4.4.2004 22:48

Blackshield

Re:
Mě to spíš urazí od nějakého idiota, který si myslí, že když nesleduje Novu a nečte Blesk (což já mimochodem taky nedělám), tak je strašně na úrovni, inteligentní a osvícený. Poslanci jsou aspoň vzdělaní (tedy většina).
0/0
4.4.2004 23:16

Eldrb

Re:
...šlo mi o tu lůzu,jak jsi správně pochopil...Ještě snad toto: Klaus nikdy nikoho za lůzu neoznačoval..alespoň o tom nevím. Nikdy nemoralizoval a neurážel ve smyslu toho,že jsme byli zbabělci. Nemění názory,co říkal před 10 léty,říká i nyní. Nikdy nespřádal intriky..vždy jednal přímo. Né nadarmo o něm Zeman prohlásil,že si ho váží jako politického protivníka. Ty se tu vydáváš za podnikatele a fandíš Špidlinovi....to nebudu snad ani komentovat.
0/0
4.4.2004 23:19

juton

Re:
, Kdo nejde s námi, jde proti nám. Sorry, ale tohle komoušské heslo mne napadlo hned po přečtení tvého blábolu. Já se za nic nevydávám, nemám to zapotřebí, prostě podnikám, ale z ODS nadšený nejsem. Mám jiný názor, no. Ta tvoje věta ve mně vyvolala vzpomínku, jak jeden ubohoučký předseda uličního výboru partaje řval na souseda, že se vydává za komunistu a přitom chce podnikat! Tenkrát se jiný názor nenosil, dnes, jak vidí, také ne.
0/0
4.4.2004 23:32

Eldrb

Re:
No neblázni,člověče nešťastná..ty uctívač V.I.Špidly, socialistického fanatika s bolševicko - diktátorskými manýry  tu nálepkuješ lidi s jiným názorem jako boševické kreatůry ? No teď jsi mě dostal...vidím,že Džony tě prokoukl......
0/0
5.4.2004 0:13

Eldrb

Re:
oprava: boševické = bolševické....nějak jsi mě rozjutil...
0/0
5.4.2004 0:17

juton

Re:
, Překrucuješ. To tebe udivilo, že někdo, kdo podniká, nemusí zbožňovat Klause a pravici.
0/0
5.4.2004 0:25

Blackshield

Re:
Tak tohle nechápu. Ty podnikáš a přitom podporuješ Špidlu? To bych opravdu rád věděl, kde podnikáš. Pravděpodobně ve firmě, která se velmi dobře napakovala na vládních zakázkách.
0/0
5.4.2004 0:15

juton

Re:
, Buď tak laskav a řekni mi, kde jsem napsal, že podporuji Špidlu! Já si toho vědom nejsem. Jen souhlasím s NĚKTERÝMI jeho kroky, tak jako jsem souhlasil s NĚKTERÝMI kroky pana Klause. Jen nejsem pravicový, ani levicový fanatik, který a priori odmítá vše, co dělá někdo jiný.
0/0
5.4.2004 0:29

Blackshield

Re:
Jednak to tu psal tuším Eldrb, jednak pokud nejsi nadšený z ODS, tak z toho vyplývá, že musíš být špidlovec. protože žádná lepší alternativa pro podnikatele než ODS tu není. Pak už jsou pouze socani a komunisti. A komunisti jsou JEŠTĚ pořád horší...
0/0
5.4.2004 0:31

Eldrb

Re:
Několikrát jsi se vyjadřoval kladně na adresu zmiňovaného.Nejme tu první den,že ?
0/0
5.4.2004 0:32

Blackshield

Re:
Já už tu strávil docela dost času  Většinou osciluju mezi fotbalem a zprávami na politická témata. takže už jsem se tu s tebou docela dostkrát setkal. Zatím jsem nashromáždil 4 595 dukátů, což myslím není tak špatné
0/0
5.4.2004 0:35

Eldrb

Re:
..nojo..ale já jsem nereagoval na Tebe...to bylo pro socialistického podnikatele Jutona....
0/0
5.4.2004 0:38

Johny_S

Re:
Já myslím, že se to ani moc nevylučuje - podnikatel a socialista. Někteří lidé jsou holt nepoučitelní. Na kandidátce KSČM jsem dokonce viděl podnikatele... Inu kdo chce kam, pomozme mu tam.
0/0
5.4.2004 0:40

Blackshield

Re:
No jo, občas stará láska nerezaví, nebo spíš staré kontakty se vyplácí...
0/0
5.4.2004 0:42

Johny_S

Re:
A něco podobného je patrně Juton. Zajímalo by mě, v kterém oboru konkrétně podniká, abych si mohl učinit obrázek - to přece není jen tak, podporovat Špidlu.
0/0
5.4.2004 0:47

Blackshield

Re:
Už jsem se ptal a "překvapivě" zůstala tato otázka opomenuta
0/0
5.4.2004 0:52

juton

Re:
, Já nevím, proč vás tak trápí obor mého podnikání? To s tím vůbec nesouvisí! Ale jestli líp usnete, tak základ tvoří tlumočení a překládání. Už je vaším dušičkám lépe?
0/0
5.4.2004 0:57

Blackshield

Re:
A netlumočíš či nepřekládáš náhodou pro vládu. Ministerstva? nebo nějaké jiné státní instituce? Pokud ne, pak absolutně nevím, co se ti líbí na Špidlových "reformách"...
0/0
5.4.2004 0:58

Johny_S

Re:
Při tlumočení a překládání si říkáš podnikatel? Tak to jsem docela odhadl (viz níže). A vysvětluje to mnohé...
0/0
5.4.2004 0:59

Eldrb

Re:
.... ....
0/0
5.4.2004 1:01

juton

Re:
, Zaměstnávám na plný úvazek 11 lidí, další externě. Mám i jiné aktivity. Podle tebe je podnikatel jen ten, co něco vyrábí? Jak se mám nazvat, zaměstnavatel? Bože, ty jsi přece moula.
0/0
5.4.2004 1:04

Blackshield

Re:
A pro koho tlumočíš? Můj tip jsem napsal výše. A jsem zvědavý, jestli jsem se trefil. Mám pocit, že jo
0/0
5.4.2004 1:07

juton

Re:
, Přiznávám, že je mi to osobně hodně líto, ale na žádnou vládní zakázku jsem nedosáhnul. Ale práce mám i tak dost , jen není tak lukrativní, jako státní zakázky. Za hodně peněz málo muziky.
0/0
5.4.2004 1:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.