Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič od Nažidel stáhl žalobu na pozůstalého

Žalobu na pozůstalého po jedné z devatenácti obětí havárie autobusu u Nažidel vzal zpět jeho řidič Pavel Krbec. Osmačtyřicetiletý muž nepravomocně odsouzený k osmi letům vězení za obecné ohrožení požadoval, aby zmizely z internetu stránky, které ho označují za vraha a viníka nehody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svobodny obcan

Klomenda
Rada: nema vubec cenu reagovat na prispevky psychopata Klomendy. On nemusi mit IQ tykve, jak tady zaznelo, ale je to opravdu uchylny psychopat.  Kdo sledoval prispevky Klomedy na iDnes jiz drive i nyni, vi o cem mluvim.
0/0
5.4.2004 22:06

svobodny obcan

Re:
Vsimnete si, ze ten psychovat nejvic utoci na ty lidi, kteri nejakym zpusobem spilaji vrahovi, a pro tyto lidi pozaduje nejtvrdsi trest, protoze podle jeho nazoru spachali nejhorsi zlocin. Zajimave, ze.
Klomendovy komentare:
" škoda, že pan Krbec tu žalobu stáhl....hajzl Hart zaslouží kriminál!!!"
" Ač nejsem násilník, zmetka Harta bych s potěšením zkopal, aby poznal trochu bolesti. Zavřít ho, až zčerná a všechny podobné imbecily vyděračské a hysterické s ním!!!"
"Protože veřejně napadá pana Krbce a označuje ho jako vraha, zmetek Hart zaslouží ten nejtvdší trest. Pan Krbec je souzen, ale není odsouzen a i kdyby byl, zmetek Hart nemá právo ho napadat a urážet."
Podobne psychopat Klomenda reagoval na lidi, kteri kritizovali propusteni psychopatickeho bestialniho spartakiadniho vraha Straky.
< style="PADDING-RIGHT: 3px" vAlign=top align=right width=89>
0/0
5.4.2004 22:16

svobodny obcan

Re:
Vsimnete si, ze ten psychovat nejvic utoci na ty lidi, kteri nejakym zpusobem spilaji vrahovi, a pro tyto lidi pozaduje nejtvrdsi trest, protoze podle jeho nazoru spachali nejhorsi zlocin. Zajimave, ze.
Klomendovy komentare:
" škoda, že pan Krbec tu žalobu stáhl....hajzl Hart zaslouží kriminál!!!"
" Ač nejsem násilník, zmetka Harta bych s potěšením zkopal, aby poznal trochu bolesti. Zavřít ho, až zčerná a všechny podobné imbecily vyděračské a hysterické s ním!!!"
"Protože veřejně napadá pana Krbce a označuje ho jako vraha, zmetek Hart zaslouží ten nejtvdší trest. Pan Krbec je souzen, ale není odsouzen a i kdyby byl, zmetek Hart nemá právo ho napadat a urážet." Podobne psychopat Klomenda reagoval na lidi, kteri kritizovali propusteni psychopatickeho bestialniho spartakiadniho vraha Straky. Z uvedenych prispevku vyplyva, ze Klomenda primo nenavidi lidi, kteri nejakym zpusobem nadavji vrahum. Otazka je, pise Klomenda z veznice, nebo toto individumbeha jeste po svobode ?
0/0
5.4.2004 22:22

2Mac7

Re:
Pan Hart poznal takovou bolest, jakou si hlupák Klomenda neumí ani představit. Jakkoli reagovat na Klomendu je ztrátou času , ten člověk není schopen trochu přemýšlet, než něco napíše .
0/0
5.4.2004 22:33

svobodny obcan

Re:
S KLOMENDOU NEMACENU DISKUTOVAT, ALE ON SAM BY BYL ZAJIMAVY OBEKT ZKOUMANI PRO PSYCHIATRA.
On vystupuje jen v diskuzich ohledne vrahu a v uplnem stejnem stylu vystupoval v diskuzo ohledne spartakiadniho vraha Straky:
Komentare Klomendy k vyrokum matky bestialne zavrazdene dcery
"Nějaká hysterická psychopatka, které pan Straka vůbec nic špatného neudělal, klidně veřejně vykřikuje že by ho zabila, no to je tak absurdní nehorázná drzost!!! Ta žena se otevřeně přiznává k přípravě nejzávažnějšího trestného činu. Už by měla být dávno obviněná a ve vazbě. Blekotání o nesmyslech: nějaká dcera a další hlouposti je naprosto irevelantní."
Dalsi komentar Klomendy k clanku o vrahovi Strakovi
"co by měl nějaké zmetky odškodňovat??? Co to je za zhovadilosti. Byl potrestán, trest vykonal, co ti hajzlové ještě chtěli? Těm mrtvým je to jedno. Pan Straka zpytoval tolik někonečných let své svědomí za své nedobré skutky "
 
0/0
5.4.2004 22:47

svobodny obcan

Je Klomenda Straka ?
Stejne se nemohu zbavit pocitu, ze Klomenda je Jiri Straka.
Kdyz vezmete ten predchozi citat Klomendy: "Pan Straka zpytoval tolik někonečných let své svědomí za své nedobré skutky." Kdo jiny, nez sam Straka by mohl takto mluvit o "tolika nekoneckych letech" ve vezeni ? Klomenda pise o Strakovych "nedobrych skutcich" a zdraha se mluvit o zlocinech.
Zjimave je take, ze Klomenda pise "Hart" a nikoli pan Hart, ale vzdy pise "pan Straka":
"Hart je, podle vlastní webové tvorby asi doopravdy psychopat, proto se mi nelíbí to, že se ho tady někteří zastávají."
Dale Klomenda o panu Hartovi pise:
"Neumí-li se chovat racionálně, měl by strávit zbytek života za zdmi ústavu pro choromyslné. Chápu, že si svou nemoc nezpůsobil sám, ale nelze ho litovat, protože je nebezpečný svému okolí."
To zni presne jako by psal o Strakovi. Proste se mi zda, ze Straka alias Klomenda pise o sobe ale prevadi to na pana Harta ! 
 
0/0
6.4.2004 0:06

Warťan

Tak dost!
Pro Klomendu: Kdyby se něco podobného stalo vašemu synovi, mluvil byste hned jinak! Nejsem příznivcem hysterických bojů a s několika věcma na zmíněných stránkách nesouhlasím, ale je zcela správné, mají- li čtenáři možnost podívat se realitě do očí a poznat, co udělá s lidma jakákoliv dopravní nehoda! Otočí život směrem, který se nám nemůže zdát v nejhorším snu, to mi věřte!
 Nejvíc bych nadával šmejdům v drahých autech, kteří mají naše životy ve svých rukách, které ovládá vymytý mozek a plyn sešlápnutý k podlaze! Štvali by mě (a štvou) chodci, kteří se bez rozmyslu vrhají pod auta, nebo schválně zdržují na přechodech, čímž mohou způsobit nehodu! Vadí mi všichni, co si hlavně na silnicích myslí, že si můžou dovolit všechno jen proto, že sedí v BMW, v očích takových jsou obyčejní lidé "socky" které se můžou beztrestně zabíjet a taky se podle toho chovají!
 Krbec udělal nezodpovědnou chybu, reagoval jako začátečník, proto bych v žádném případě nenadával p. Hartovi, on "jen" přišel o syna, může se tedy smát že? p. Krbec si rozhodně nezaslouží takové zastání, o jaké se tady mnozí pokoušejí!
0/0
1.4.2004 19:04

Klomenda

Re:
Hart je, podle vlastní webové tvorby asi doopravdy psychopat, proto se mi nelíbí to, že se ho tady někteří zastávají. Neumí-li se chovat racionálně, měl by strávit zbytek života za zdmi ústavu pro choromyslné. Chápu, že si svou nemoc nezpůsobil sám, ale nelze ho litovat, protože je nebezpečný svému okolí.
0/0
1.4.2004 21:59

Warťan

Re:
Každý na takovou tragédii reagujeme po svém, záleží také na tom, v jakém vztahu jsme s obětí žili. Raději vynechám podrobnosti, ale pokud zkrátka pro někoho je syn více ceněný, o to hůř se vyrovnává se ztrátou! Obávám se, že já bych reagoval v dané situaci ještě hůře! Nemyslím si, že je p. Hart psychopat, na jednu stranu souhlasím, na druhou ne- například, kdyby měli všichni pozůstalí po obětech dopr. nehod dělat takové kampaně jako posádka Neoplanu, byla by toho plná země a že to jsou mnohdy daleko horší okolnosti! Ale možná by to konečně pohnulo svědomím pár lidem...
0/0
1.4.2004 22:23

Evilman

Re:
, Neříkám to tak tvrdě jako vy, ale fakt je ten, že jsem nad panem Krbcem dost přemýšlel. Předtím jsem byl jední z těch co ho nazývali vrahem. Nyní mi připadne nechutné jak plno lidí žene pana Krbce pomalu k sebevraždě. Vždyť se tady našlo tolik lidí, kteří volali po jeho smrti!!!! Je to člověk a jsem 100% přesvědčen, že nejhorší trest již má. Nechtěl nikoho zabít, není vrah. Bestie jsou ti, kteří ho tak nazývají. Nechte ho být! Napadlo mě dát peníze někomu, kdo vytvoří stránky na obhajobu pana Krbce a jeho lidské důstojnosti a kdo se postaví za jeho právem na život bez toho, aby mu ho nějací vyšinutí jedinci ztrpčovali. Nažidla 03 byla nešťastná souhra okolností, která se mohla přihodit každému. I panu Hartlovi. On nikdy nikomu neublížil? Zřejmě potřebuje podobnou zkušenost, aby dokázal odpustit. Je mi na blití ze všech těch hazečů kamenů - i ze sebe, sám jsem na pana Krbce několik hodil. Pane Hartle - vykašlete se na to a podejte panu Krbcovi ruku a odpusťte si.
0/0
3.4.2004 13:01

Warťan

Re:
Zdravím, my se přece známe... Mezi obětmi nehody jsou jedinci, kteří byp. Krbcovi možná odpustili, to bylo několkrát vidět! Pan Hart (ne Hartl) to neudělá, proto jsem psal o těch ceněných lidech! Hůře taky nehoda vyzní, když se stane skupině, ti lidé se vzájemně znají! Stalo se to ne souhrou nešťastných náhod, ale vážného několikanásobného šlendriánu! Tady zarazím, p. Krbec zřejmě nikoho zabít nechtěl, to ne! Ovšem jistý znalec poměrů vyslovil hypotézu podvědomého úmyslu zničit sebe a autobus, ale to se zřejmě nepotvrdí! Jisté je, že ten člověk zničil životy spoustě lidem, ti mrtví jsou na tom oproti nim ještě hůř, narozdíl od nich nebudou mít do smrti noční můry, proto bych stránky na obhajobu Krbce nevytvářel, soudný a nezainteresovaný člověk si svůj názor utvoří a nebude pořádat hon. Ten by měl být pořádán na další potencionální Krbce, než provedou něco podobného...
0/0
4.4.2004 17:27

Dr. Fe1

Viděli jste ty stránky?
Mrknul jsem se teď na ty strámky a je tam mimo jiné foto jeho syna po tý nehodě (rozšrotovanýho na kaši), nechápu proč to tam dává.
0/0
1.4.2004 13:56

jardahorak

Re:
Proc by ji tam nemohl dat? Je to realita, stat se to muze kazdemu z nas. Kdyby ta fotka na jeho strankach mela zachranit jediny lidsky zivot tim, ze alespon jeden z tech, kteri mohou kazdodenne zpusobit smrtelnou nehodu svou lehkovaznou a bezohlednou jizdou, sundal nohu z plynu a zacal jezdit normalne, tak splnila svuj ucel. Kdyz sem ty fotky videl, pomalu sem se zacal modlit, abych takhle nikdy nevidel nikoho, koho mam rad. A pokud si nekdo mysli, ze je Hart blazen... Asi ano. Nikdo, kdo spatri telo sveho ditete v takovem stavu nemuze zustat "normalni"...
0/0
1.4.2004 14:15

MaryN

Re:
Myslíš, že se na chvilku zamyslel, co by na to řekl jeho syn, že ho celá republika očumuje na netu zkrvavenýho a potrhanýho?
Mě osobně by se toto nelíbilo, kdyby mě takto po smrti někdo, včetně rodičů vystavoval.
Hm... ty myslíš, že si na tu fotku někdo za volantem vzpomene, jo?
0/0
1.4.2004 15:05

miciangora

Re:
třeba ne, ale třeba ji bude mít ten řidič pořád před očima..což byl asi účel..ale za to bych teda toho otce nežalovala..vždyt ten řidič přece vrah byl, ne?
0/0
1.4.2004 15:09

Klomenda

Re:
asi nemáš řidičák, jinak by si věděla, že "vrahem" , jak ty tvrdíš, se může stát úplně každý řidič a může jet opatrně, jak chce........
0/0
1.4.2004 21:54

Glumik1

0/0
2.4.2004 10:24

Evilman

Re:
, Dost úchylný.....
0/0
3.4.2004 13:02

_Sandstorm_

Hm
Tak tohle je přesně případ, kdy je velmi těžké říct správný názor.
 
Na jedné straně nepochybně jinak slušný člověk, který udělal běžnou chybu, která však skončila víc než tragicky. A 95% českých řidičů není o nic lepší než ten autobusák, akorát má kliku (nikoli zásluhu!), že jejich chyby a bezohlednost dosud neskončily takto. (Pardon, já zapomněl, český řidič je bezchybný.)
 
Na druhé straně člověk (lidé), kteří ztratili někoho blízkého. Každý se s tím vyrovnává jinak, ale ztratit dítě je asi to úplně nejhorší. Někdo to v sobě potlačí a po deseti letech spáchá sebevraždu, někdo se napůl zcvokne a někdo třeba reaguje jako pan Hart.
 
Tento případ je o nedbalosti, o smůle, nazvěte to jak chcete. Ale není v něm zlo. Proto se to možná tak blbě soudí.
0/0
1.4.2004 13:44

Klomenda

Re:
, Velice přesné a výstižné, omlouvám se za své emoce..
0/0
1.4.2004 13:55

Klomenda

Hajzl Hart
, škoda, že pan Krbec tu žalobu stáhl....hajzl Hart zaslouží kriminál!!!
0/0
1.4.2004 12:15

jardahorak

Re:
??? Jestli to ma byt april, tak je to dost blbej vtip...
0/0
1.4.2004 12:17

wolfnebel

Re:
Ne jenom blbý přispěvatel.
0/0
1.4.2004 12:19

Klomenda

Re:
, ........za tím si stojím!!! Ač nejsem násilník, zmetka Harta bych s potěšením zkopal, aby poznal trochu bolesti. Zavřít ho, až zčerná a všechny podobné imbecily vyděračské a hysterické s ním!!!
0/0
1.4.2004 12:22

jardahorak

Re:
Hart aby poznal trochu bolesti??? Nespletl jste si nahodou ty dve jmena??? Muzete mi vysvetlit, v cem spociva to jeho vyderacstvi a hyenismus???
0/0
1.4.2004 12:26

Klomenda

Re:
, Protože veřejně napadá pana Krbce a označuje ho jako vraha, zmetek Hart zaslouží ten nejtvdší trest. Pan Krbec je souzen, ale není odsouzen a i kdyby byl, zmetek Hart nemá právo ho napadat a urážet.
0/0
1.4.2004 12:33

jardahorak

Re:
To myslite vazne??? Hart vytvoril webove stranky o tragedii, ktera stala zivot jeho syna. Jedine, co mu lze vytknout, je ze na onech stracnkach oznacil Krbce za vraha. Na vse ostatni ma plne pravo... Nevim ale, proc Vy oznacujete Harta jako zmetka. Vam snad neco udelal??? Nebo je Krbec Vasim pritelem???
0/0
1.4.2004 12:49

Tomáš Jemarný

Re:
Klídek, pokud se trochu porozhlédnete po komentářích na iHeute, tak nick Klomenda je to, čemu se říká IQ Tyqe.
0/0
1.4.2004 12:53

vampan

Re:
, nechápu, co vám vadí na panu Klomendovi. Hart porušil zákon, měl by být přísně potrestán. Stejně tak pan Krbec, bude-li soudem uznán vinným . Pan Klomenda, je sice neotesanec, ale v jádru má pravdu, zneužívání neštěstí pro vlastní publicitu nebo obohacování je opravdu neetické.
0/0
1.4.2004 13:00

jardahorak

Re:
Boze, takze web stranky, ktere vytvoril Hart vytvoril pro svou vlastni publicitu, nebo, jeste lepe, aby se obohatil??? Videl jste ty stranky??? Ja chapu, ze dnes je april, ale co je moc, to je moc...
0/0
1.4.2004 13:10

qoknu

Re:
Je to tak. Teď užje web předělaný takže Krbec stáhl žalobu. Udělal pouze to co  na co měl právo.Zatím není odsouzený takže nikdo ho nemůže  svévolně označovat  za vraha ,navíc ještě před zahájením soudního řízení.
0/0
1.4.2004 13:33

Klomenda

Re:
, pana Krbce neznám, ani Harta, úsudek jsem si vytvořil dle údajů v článku.........
0/0
1.4.2004 13:03

jardahorak

Re:
Tak to Vam staci k vytvoreni ususdku hodne malo...
0/0
1.4.2004 13:12

Klomenda

Re:
, dal jsem si práci a viděl jsem webové stránky Harta, je to opravdu buď darebák nebo psychopat!!!
0/0
1.4.2004 13:29

qoknu

Re:
Zajímavé, že ostatní, kteří tam přišli také o své blízké vytvořili webstránky v jiném duchu : věcné, informativní !
0/0
1.4.2004 13:35

jardahorak

Re:
Kazdy ma jiny ventil. Hart se snazil svou bolest vlozit do webovych stranek. Ti ostatni se s tou bolesti snazi vyrovnat jinak...
0/0
1.4.2004 14:21

Joshuaboy

Nesmysly
Nechápu, proč tady rozebírate něco, čemu nikdo z Vás, s největší pravděpodobností, nerozumí.
0/0
1.4.2004 12:09

Dr. Fe1

Amorální kreatury z iDnes
Proč tady pořád pouštíte reklamu na nějáký auto, vy amorální kreatury z iDnes. Vysmíváte se tak nebohým obětem autonehody!
0/0
1.4.2004 11:50

Lion Xing

Re:
 Já nevím... celou dobu procházím iDnes... a povím Vám... dneska se v diskusích rodí perly!!!
0/0
1.4.2004 12:32

wolfnebel

Re:
Nezbývá než doufat, že jsou všichni ožralí.
0/0
1.4.2004 12:35

qoknu

Re: wolfnebel
 apríl !!
0/0
1.4.2004 12:48

Dr. Fe1

Drsnej apríl
Necitelný prasat z iDnes
0/0
1.4.2004 11:23

Jintaj

Já být p. Krbcem, hodím si mašli......
....neboť žít celý zbytek života s vědomím, že jsme poslal na smrt 19 lidí svojí vinou, by bylo nad mé duševní síly
0/0
1.4.2004 10:43

Helene

Re:
Je mi ho líto. Bude spravedlivě potrestán, ale svědomí ho stejně bude hryzat celý zbytek života. Neměli bychom mu to ještě ztěžovat. Myslím, že má dost. Je to jako kopat do ležícího a vzdávajícího se.
0/0
1.4.2004 11:11

jardahorak

Re:
Jak muzete vedet, ze jej tizi svedomi??? Vy mu vidite do hlavy??? Ne kazdy clovek ma svedomi, viz podnikatel, tusim z Plzne, ktery na tramvajovem ostruvku zabil tri lidi. Co myslite, tizi ho svedomi??? Odpoved NE, netizi, citi se nevinen, byl totiz ozraly jak prase a na nic si nepamatuje. Takze za to nemuze byt ani zodpovedny, dle jeho mineni... Takze takovehle reci o tom, ze nekoho bude tizit svedomi do konce zivota si nechte od cesty, ano???
0/0
1.4.2004 11:16

Helene

Re:
No, vy mu asi do hlavy vidíte a víte to líp. Každý asi soudí podle sebe.
0/0
1.4.2004 11:27

jardahorak

Re:
Prave proto ze ani ja ani vy mu do hlavy nevidime, tak nemuzeme soudit, jestli tento clovek svedomi ma nebo ne, jasne??? Takze ty srdceryvne reci o svedomi jsou naprosto zbytecne...
0/0
1.4.2004 11:32

Helene

Re:
Podle vašich vzteklých reakcí soudím, že vy ani nevíte, co to svědomí je. Co byste vlastně chtěl? Zlynčovat ho?
0/0
1.4.2004 11:35

jardahorak

Re:
Ano, jsem vztekly, protoze jsem prave procetl asi tri diskuse. A je mi nanic nad lidskou hlouposti a radobyhumanismem... Co se tyce toho ridice. O lyncovani jsem nemluvil, ani jsem o nem nikdy neuvazoval. Soud mu vymeril trest, trest si odpyka, tecka. Ale nedokazu pochopit, jak nekdo muze jen tak od stolu, aniz by toho cloveka znal, psat, ze ma dost a ze jej bude svedomi tizit na zbytek zivota. Ano, vetsina lidi ma svedomi a pri vedomi, ze zavinila smrt 19 lidi by si to nejspis hodila, jsou ale take lide, viz ten, ktery usmrtil tri lidi na ostruvku, kteri si proste nic takoveho nepripousteji. Takze tyto reci o svedomi povazuji za zbytecne a hloupe. Souhlasit se mnou nemusite, oba mame pravo na vlastni nazor...
0/0
1.4.2004 11:41

Helene

Re:
A ještě jeden moudrý citát od P. Highsmithové "Zákony společnosti jsou mírné ve srovnání se zákony svědomí."
0/0
1.4.2004 11:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.