Diskuze

Za psa zabijáka až deset let vězení

Tři stafordširští teriéři v obci Nížebohy na Litoměřicku roztrhali o víkendu muže. Každý rok se stanou nejméně dva podobné případy. Poslanci proto připravili zákon, který by přísněji trestal majitele agresivních psů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

klokan28

28. 5. 2006 9:13
pesánci

0 0
možnosti

zluta-rozinka

31. 3. 2004 8:43
bardicek
0 0
možnosti

mravkolev

30. 3. 2004 20:40
d
, se psem zabijákem se člověk potká jednou za uherskej rok, ale psa sráče potkávám každej den, nemůžu se v parku bezpečně projít po trávě, neustále hlavu sklopenou a ve střehu, jak na minovým poli, tak se ptám: Kolik za psa sráče?
0 0
možnosti

YFNA

30. 3. 2004 20:44
Re:
jak to dole nekdo napsal ? jaky pan takovy pes
0 0
možnosti

YFNA

30. 3. 2004 14:37
co ?
uz pul hodiny zadna nadavka? to jste se uz vybourili??? co takhle zacit diskusi na tema za psa zabijaka az deset let vezeni...
0 0
možnosti

leonel

30. 3. 2004 14:43
Re:
 A kdo by potom bouřil?
0 0
možnosti

Ospalej

30. 3. 2004 13:46
Doporucuji
, kazdemu poslanci, ktery v budoucnu zvedne svou pracku pro prijeti zákona o tzv. "Bojových plemenech" (ať představuje tento pojem cokoliv), vytetovat do slabin kod a implantovat čip. Tim by mohl byt monitorovan jejich pohyb po sněmovně a zároveň zaznamenána i doba pobytu v poslanecké chlastací kantýně během jednotlivých zasedání. Zaroveň by mohlo být ve sněmovně provedeno plošné očkování proti vzteklině (stojí za úvahu, jestli by nebylo dobré očkovat i některé agresívní účastníky této diskuze) a nakažené kusy porazit. Pokud by se zákaz týkal chovu všech VEKÝCH ZVÍŘAT, tak utratit všechny politiky :-))))
0 0
možnosti

Sudajev

30. 3. 2004 13:46
Re:
Tak tomu říkám slovo do pranice.
0 0
možnosti

serz I.

30. 3. 2004 13:03
...venku jenom na vodítku...
No dle mého názoru se jaksi zapomíná na poměr hmotnosti  psa a jeho "vodiče". Malý dítě s vlčákem nebo 50ti kilovej adolescent, kterej si vede dva prasopsy na vodítku pro mne nejsou žádnou zárukou bezpečnosti. Navrhoval bych i nějaké omezení v tomto ohledu. Jinak souhlasím s povinnou registrací (=čipy + tetování) všech psů bez rozdílu.
0 0
možnosti

Sudajev

30. 3. 2004 13:07
Re:
Já bych ti taky vytetoval vykřičník, ale na čelo, myslím si že čipy bohatě stačí.
0 0
možnosti

oranzovej

30. 3. 2004 13:03
Utan
Největší problém spatřuji v tom, že "zákon o psech" bude navrhovat český poslanec či kyně a schvalovat český parlament. Místo toho, aby stanovili obecnou odpovědnost za psa (od jezevčíka po pitbulla) tak se "utopí" v diskusích o "bojovém plemeni".
0 0
možnosti

jam007

30. 3. 2004 13:27
Re:
, Jo, to mas bohuzel pravdu. Este je asi navic ani nenapadne, aby si prizvali nekoho, kdo tomu rozumi a budou se ohanet zkusenostma s vycvikem pekinciku a civav.
0 0
možnosti

Isbjoerna

30. 3. 2004 12:27
Zákaz bojových plemen! Vsech zvirat!
Hlavne pak zakaz bojovych plemen kocek! Kazde panicce/páníckovi dát nejmene 10 let, kdyz nauci svou kocku "Cruel Cat Canine Capitulation Biss!"  Zde je obrazkova dokumentace, jak kocka odrovnala dospeleho Dobermanna.
 
0 0
možnosti

osvetitel

30. 3. 2004 12:36
Re:
Souhlas! Kocky jsou nevdecne mrchy ktere davaji bezostysne najevo ze je clovek zajima jen aby jim dal nazrat a vic je nezajima kdezto pes se snazi vycitil naladu sveho pana a i jinak se snazi zavdecit a take tak nesmrdi v byte jako kocky!Navic jsem nekde cetl ze neandrtalsti lide vdeci za svoji pospolitost vlcim smeckam od kterych to okoukali a vlcak jako pes je vubec vsestrane nejlepsi  i co se vzhledu tyka a proto podekujme prirode za psy a misto nich trestejme nezodpovedne majitele!
0 0
možnosti

osvetitel

30. 3. 2004 12:17
<><><>
Tak a ted zbejva jen pripomenout ty uslechtile vlastnosti psu jako treba ti pro slepce zachranare a podobne a navic ze jako jedine zvire dokazi cloveka tak postradat ze jsou schopni nektere druhy i skapat na hrobe majitele a tudis nam z toho vypliva ze hlavni vinik az na par vyjimek ktere nepadaji na vahu je vzdy clovek a pokud ma toho pitbulla jen jednoho a dava na nej pozor  tak se neni ceho obavat ani u tech pitbullu a proto vice predpisu pro lidi  na misto trestani "domacich" zvirat!
0 0
možnosti

tev

30. 3. 2004 11:58
Zákaz bojových plemen!!!
Uznávám. Jsem malinko impulzivnější. A protože sám nejlépe vím, jak je to nebezpečné nezbývá mi, než souhlasit a bojovat za zákaz bojových plemen!!! I za cenu toho, že někoho zmlátím. Nedá se nic dělat, ale ve válce trpí i nevinní. A v rámci uklidnění emocí malinko poopravím své heslo - Dobrý Pitbull je žádný Pitbull!!! A až se mě jednou děti budou ptát: "Tatínku, co to bylo ten Pitbull?" Budu odpovídat - takový normální pes, kterého člověk zkur... šlechtěním, až se z něj stala tak nespolehlivá a psychicky labilní rasa, že jsme ji museli zakázat.
0 0
možnosti

jam007

30. 3. 2004 12:02
Re:
, Vidim ze jsi odbornik, prosim te, mohl bys mi teda vypsat seznam tech bojovych plemen? Vidim, ze mych 10 let stravenych vycvikem psu je malo. Dekuji predem.
0 0
možnosti