Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oba 'thajští' pašeráci se odvolali

Oba čeští pašeráci z Thajska se odvolali proti rozhodnutí českého soudu. Nesouhlasí především se zařazením do věznice s ostrahou. Zatímco Radek Hanykovics podal odvolání včas, Emil Novotný podle soudkyně zákonnou lhůtu o den nestihl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lada2001

ZPÁTKY
do Thajska.
0/0
30.3.2004 20:10

xPainKillerX

xindlove paseracky
Hmmm, ty sou vazne dobry ty dva, kdyby se jim ten obchod vydaril, tak by se nam tu vsem smali a jezdili si tady v luxusnich autech a meli by postaveny baraky. Dobre vedeli do ceho jdou a jaky je riziko. Delali to pro ty prachy. Lepsi bejt ve fesackym kriminale, nez v thajsky veznici, tak co este melou tlamou??? Urcite dostanou nejaky vychazky, skaknou si do bordelu pekne, tak vo co jim jde??? Celej zivot nemusej sahnout na lopatu, ja bejt bezdomovcem, tak zacnu nekde neco vyvadet, aby me zavreli, aspon bych pres zimu nikde neumrznul.
0/0
30.3.2004 16:13

jyrinec

tak trochu z jineho soudku
 ono je to s tim thajskem taky trochu jinak, nez si myslime.  veskery  obchod s drogami ridi kralovska rodina a ostatni subinstituce, jako je nejvyssi soud apod je jim neprimo podrizen. a proto, kdyz se objevi nekdo, kto jim leze do zeli, musi se ho zbavit a tak jim daji dozivoti, aby jim nekazil obchody.  jojo, jiny kraj, jiny mrav...
0/0
30.3.2004 15:25

MacikTruhlik

Re:
A ty jsi asi jejich zakaznik, dle tech dusevnich vykalu....
0/0
30.3.2004 15:49

zirafoslon

?
Ti chlapci by měli být rádi, že se dostali zpátky do Čech. A že se sem dostali dřív, než stačili v thajském vězení nějak vážně onemocnět či dokonce zemřít. Podmínky tam musely být opravdu dost otřesné. Zpočátku mi připadalo, že jsou vděčni za to, že jsou konečně doma. Vždyť zdejší vězení musí být oproti thajskému naprostý luxus. A teď mi přijde líto, že se jejich radost a vděk změnily v cosi, co ani nedokážu pojmenovat, snad v aroganci, povýšenost, sobeckost, drzost(?). Nevěděli snad, za jakých podmínek se smějí vrátit? Nebo jsou opravdu přesvědčeni, že (stejně tak jako zákony) není problém tu dohodu porušit? Nebo snad myslí jen na sebe, a je jim jedno, že kvůli nedodržení smlouvy nemá žádný další vězeň šanci se dostat domů? Je mi to docela líto, možná škoda, že náš stát místo nich nepřivezl někoho jiného, kdo si to možná víc zasloužil.
0/0
30.3.2004 15:11

Danďák

Šmejdi jedni pašerácký ...
Hubu a krok by měli držet a být zticha, že nehnijou v Asii ! A Sokol taky vezme každou špínu, hlavně, když z toho koukaj prachy a popularita.
0/0
30.3.2004 14:53

tev

Kde na něj vzal prachy?
Na Sokola... To jsem se škaredě spletl. Já myslel, že to jsou pitomci, co dělali volavky. A ono je to zatím trošku z jiného světa a má to víc vaty než já. Sokola bych si platit nemoh. Jinak za tvrdý drogy, tvrdý tresty. Tak je to správne a tak to má byt...
0/0
30.3.2004 14:44

sunka007

Re:
A doslo ti nekdy ze vyhlaseni pravnici berou nektere medialne zname pripady gratis, aby v pripade vitezstvi si udelali jmeno a tak meli hodne bohatych klientu. Sokola kancelar nejednou zastupovala nemajetne lidi ci spolecnosti, ale ziskala pak na jmenu. Tak nevadit tupane.
0/0
30.3.2004 14:51

tev

Re:
I ty naivní šunčičko. Opravdu si myslíš, že si Sokol dnes potřebuje dělat jméno?
0/0
30.3.2004 15:10

GhorX

Re:
A jestlipak víte, že do reklamy hodně investuje i Microsoft, IBM, Mercedes...
0/0
30.3.2004 15:53

tev

Re:
A Sokol si potřebuje dělat reklamu dvěma dýloušema. A příště bude obhajovat Červeňákovi. Za to, že o něm napíšou noviny. Když to nebude dělat, největší pracháči ho přestanou vyhledávat. Tak to je maso. Naivnější lidi než v Čechách snad nejsou    
0/0
30.3.2004 16:24

AeonFlux

Hoďte kameňom, nevinní
Ale len, ak ste napríklad nikdy neprekročili povolenú rýchlosť. Veď vy tiež viete, do čoho idete. Raz pri takomto "nevinnom" prekračovaní rýchlosti zlyháte a trebárs aj niekoho zabijete. Dúfam, že budete aj pre seba požadovať takto nekompromisne tvrdý trest, aspoň doživotie.
0/0
30.3.2004 14:43

tev

Re:
Motáš hrušky s jabkama...
0/0
30.3.2004 14:45

Caretaker

Re:
, Hele čoboláku z Banské Bystřice a Dunajské Středy, běž se inzerovat na Gabčíkovo, tady na Tebe nejsme zvědavý.
0/0
30.3.2004 14:51

iuos

hmm
pokud někdo překročí rychlost a policajti ho chytnou - bude potrestán podle zákona. pokud někdo překročí rychlost a někoho zabije a plicajti ho chytnou - bude potrestán. pokud někdo někoho zavraždí a policajti ho chytnou - bude potrestán. pokud někdo pašuje drogy a policajti ho chytnou - bude potrestán. a bude potrestán podle zákonů země, kde se trestného činu dopustil!!
0/0
30.3.2004 14:53

Xavon

Re:
svissssssssssssst.... šutr už letí
0/0
30.3.2004 15:25

tomasino78

Nevychytali to chlapci
je mi jich na jednu stranu líto, ale na druhou stranu je obecně známo, jak to v Thajsku a podobných zemích chodí s drogama resp. s jejich prodejem a pašováním a to že do toho ty kluci šli s vidinou zisku je jen a jen jejich boj, každopádně s tim boužel museli počítat, že se tohle může stát, takže bych kolem nich nic neřešil ... jasně beru ... je to peklo strávit zbytek života v kalabuši prostě život posranej od A až do Z, ale tohle si chlapci měli uvědomit před tím, než to udělali, takže takhle asi ...
0/0
30.3.2004 14:37

MacikTruhlik

to je for....
Zasijte ty hajzly a nedelejte z nich medialni hvezdy. Kdyby misto vsech clanku o ruznych pofidernich smejdech radsi psali o tom, jak pomoci napr. malym detem, nemocnym, atd.  Misto toho se pise jenom o smejdech a cikanech (coz je jen podskupina smejdu). JAk tady jiz nekdo trefne vystihl: "oni si z nas delaji pr.el!"
0/0
30.3.2004 14:18

Babul

A co obhájci?
Pokud vím, tak pan obhájce S. bere 100.000,- Kč předem a to ještě ani neví, o co půjde. Proto pak má čas jezdit dopoledne hrát tenis s Klausem a zřejmě při té příležitosti se dá domluvit i nějaká ta amnestička. Odkud na to vzali naši thajší hrdinové?
0/0
30.3.2004 14:08

VitaminS

Reseni drog
1. Vyrazne zprisnit vysi trestu pro dealery a vyrobce drog nad evropskou uroven (proc neprebrat nejake tresty od USA, asijskych zemi)
2. Zrusit streetworky rozdavajici strikacky, ktere se pak vsude vali, at si fetaci klidne vychcipou na zloutenku, AIDS;  z nich nikdy nebude mit zadny stat nic jinyho nez naklady. 
0/0
30.3.2004 13:55

Fluffy

Re:
Tak tohle ani komentovat nebudu. Nechci se v tak pekny den rozcilit dobela.
0/0
30.3.2004 14:05

traveler

Re:
Ad 1 - souhlasím
ad 2 - stříkačky pouze měnit kus za kus - nevrátíš, nedostaneš....
0/0
30.3.2004 14:09

iuos

hmm
věděli do čeho jdou? - věděli - tak budou v kriminále. a jestli tvrdí, že o ničem nevěděli, tak patří do blázince.
vždyť oni si z nás dělaj p*del!!
0/0
30.3.2004 13:54

MacikTruhlik

Re:
Strucne, vystizne, presne....   
0/0
30.3.2004 14:15

vcelka

Tak šupajdá zpátky do Thajska.
Pokud vím, tak oba opouštěli Thajsko a moc dobře věděli, že jediná a hlavní podmínka, která je pouští ven je právě to, že jim zůstane původní výše trestu. A taky dobře věděli, že stát je povinnen ji dodržet bez jakejchkoliv debat.
Jestli se pokouší o to, aby donutili stát porušit dohodu, tak patří zpátky do Thajska. Je jen vidět, že to jsou opravdu pěkní vykukové. Pořád jsem přesvědčená, že i ten nejhorší kriminál u nás je lepší než thajská věznice. Anebo že by pánové tak rychle zapomněli??
0/0
30.3.2004 13:53

glaku

???
Ten druhej se ve vězení moc nudí, hodně si hraje s pytlíkem - a proto to podal pozdě.
Společenská nebezpečnost drog je vysoká. Tak ať bručej. Taky by se nám nelíbilo, kdyby z toho pašuňku kupovali naše děti a stal se z nich závisláci ...
0/0
30.3.2004 13:48

traveler

otrnulo jim....
hajzlíkům. Každý den bych jim na zdi vězení promítal záběry z thajské věznice, aby měli na očích, z čeho díky shovívavosti thajských úřadů (a snaze spousty lidí u nás)  unikli.  Je vidět, že si neváží této změny a dle mého názoru by tak měli pozbýt veškerých sympatií okolí a všech možných výhod. Jednou jsou to odsouzení jedinci a až na někilik málo výjimek (doživotí) mají u nás nejdelší tresty. Tím pádem by měli být ve věznnici s dohledem (a to co nejpřísnějším) neb útěkem by si jen pomohli... Je mi z nich zle, být jimi, držím hubu a pracuji zadarmo až do konce života...
0/0
30.3.2004 13:48

crc

pašeráci
Nikdo, kdo se snaží zbohatnout na prodeji drog nezaslouží slitování. Howgh
0/0
30.3.2004 13:36

MacikTruhlik

Re:
0/0
30.3.2004 14:14

sunka007

Re:
Proc to osuzovat. Pokud nejsou drogy nabizeny detem a mladistvym tak je kazdeho vec co si za sve penize koupi. Nejvetsi drogou v CR je alkohol a stat diky prijmum z dane jeho konzumaci podporuje. Stejne tak to mas u cigaret. Jinak souhlasim, farmaceuticke firmy si za sve nehorazne marze slitovani nezaslozi.
Valka proti drogam je politikum, kdyby nekdo chtel ucinne bojovat s drogami, tak by nerozlisoval mezi legalnimi a ilegalnimi (tj nedanenymi).
0/0
30.3.2004 14:59

BobanD

buďte rádi...
Měli by bejt rádi, že vůbec nechcípli a nemusej si spravedlivej trest odpykávat v místě provinění. Teď by měli jenom děkovat, že se sem vůbec dostali a šoupat nohama... a ne diktovat podmínky - já bych je v případě odvolání poslal zpátky...
0/0
30.3.2004 13:35

matori

Aha chytrastika
Je nutné se na shovívavost či neshovívavost podívat očima země, která je odsoudila. U nás mají pouze výhodu že si to odsedí doma. Trest dostali tam za to co tam "vykonali" a v rámci sazebníku, který tam platí.  A že je to jen jeden poklesek? Neznalost zákona neomlouvá. A jestli jedu někam z něčím a za něco, tak musím počítat s tím že bude " do ní, nebo po ní". A  proto jsem za trest tvrdý, přísný. Alespoň si myslím, že každý má možnost vidět do čeho jde, když chce rychle vydělat ať je to jakkoliv. A jak je to s vyrovnáním za převoz? Ještě jedna poznámka- v momentě nějakého chytračení ( Listina zákl práv a .... atd.) šup zpátky do Thajska
0/0
30.3.2004 13:29

bluetake

jste hlupaci
za pasovani drog do vezeni dostali ti, kteri to umoznili - dozorci a lekarka PODMINKU a vy tady volate div ne po poprave lidi, kteri si uz uzili neco, o cem nemate ani ty sebemensi predstavy. protom defakto za stejny cin, pasovani drog. Je jedno, zda se pasuji letadlem nekam ven, nebo do vezeni....... To, ze si hosi jeste nejaky cas odsedi, to je v poradku, nikdo jim nechce dat hotelove pokoje ale myslim, ze by jim o tridu lehci vezeni dat nas soud mohl. nemaji kam uteci, proc by to delali. navic, vy rozumbradove, to lehci vezeni je take vyrazne levnejsi...... A zaverem, vy kteri tak tvrde volate po co nejprisnejsim potrestani. Ti klici udelai proste blbost. Touzili, jako vetsina z vas , po co nejvice penezich za ci nejmensi praci. Chteli nbejlepsi moíbily, nejlepsi hadry, hlavou jim zamotall uz samotny pobyt v Thajsku gratis. Byli proste totalne blbi, chtivi penez a sladkeho zivota. Riskovali a doplatili na to. A ted uprime, ruku na srdce, co delate vy ? Vetsina lidi teto zeme krade nebo okrada druhe, bezohledne podvadi, at uz na uradech, s davkami, v praci nebo pri pujckach apodCesi dokazi udelat a vymyslet neuveritelne konstrukce,jak nekoho okrast a nebo podvest, vice ,ci mene,umerne svemu postaveni ve spolecnosti . A ti pak samozrejme moralizuji nejvice. Nechte ty kluky zit, jsou radi, ze prezivaji. Nikdo z nas nema poneti, co maji za sebou,tak proc tolik nenavisti ? Jste hlupaci....
0/0
30.3.2004 13:25

crc

Re:
Ty sám reaguješ jako hlupák. Jde jen a jen o to, že český soud neměl a nemá na vybranou. Podmínkou propuštění pašeráku z thajského do českého vězení bylo potvrzení a uznání výše trestu českou stranou. To, že nyní pašeráci kličkují jen dokazuje, že si neváží toho, co pro ně český stát udělal.
0/0
30.3.2004 13:34

matori

Re:
Děkuji, že jsi mne nazval hlupákem, zlodějem a podvodníkem. ALE JÁ K TOBĚ NEPATŘÍM! mOC TOHO NEMÁM, ALE ŽIJU SLUŠNĚ A PRACOJU V POTU TVÁŘE. A NA CO NEMÁM, TAK PROSTĚ TO NEMÁM, ALE NEKRADU!!!   A  ASI TOMU NEROZUMÍM, ALE ASI BYCH JE MĚL ODPROSIT A VYHLÁSIT NA NĚ SBÍRKU.
0/0
30.3.2004 13:35

BobanD

Re:
jses opravdu asi kretén - ale (i když bohužel) máš právo na názor - každej, kdo prodá i jednu dávku drogy, která někomu zkazí život, by zasloužil doživotí... takže blbečku sklapni a ty svý přiblblý rozumy vykládej těm svejm spolušmejdum. Víš vlastně o životě úplný prd (k přesvědčení o tom stačilo úplně to, cos tady vyblil...)
0/0
30.3.2004 13:40

vcelka

Re:
A na takový grázly, kteří kradou, zabíjej.. a taky třeba pašujou drogy mají doplácet SLUŠNÝ lidi? Je spousta těch, kteří chtějí mít to samé, ale nikdy nic neukradnou nebo prostě neudělají nic, co by kolidovalo se zákonem. Můžeš mi vysvětlit, proč bych měla ty, co udělají nějakou sviňárnu omlouvat??? Neměla bych se jim jít náhodou i omluvit, že jsem se od nich nenechala okrást, zabít nebo si nekoupila drogy a neměla bych jim zaščít posílat svoji výplatu na účet?? Vždyť jsou to přece chudáci, chtěli mít moderní mobily a hezky se oblékat, ne?
Doprčic, to jsem se zas dneska vytočila...
0/0
30.3.2004 14:02

AeonFlux

Re: Aspoň niekto je normálny
Ďakujem za Váš triezvy úsudok a ľudský postoj.
0/0
30.3.2004 14:23

gigigi

Re:
Souhlas .
0/0
30.3.2004 14:41

MacikTruhlik

Re:
Ja na ne seru, zrovna jako na ty tvoje kretenoviny. Ono patri do krimu, a basta. A klidne do nejtvrdsiho. Nelibi? Tak muzou zpet. Ja pujdu na to letadlo prispet. Radsi jednorazove a pryc, nez platit 25 letz na smejdy: A k tobe.Jsi hovado,protoze ja si muz dat ruku na rdce a rict: "NEKRADU". Pracuji, setrim, jednou si treba koupim byt, mam stary mobil, normalni hadry, jezdim Busem a nepodvadim. Kdyz na to nemam, tak nemam. A kdyz me rupne v bedne a neco provedu, treba neco slohnu, dobre mi tak, pujdu sedet a budu vsem vam tady volnej, coz je mimochodem O.K. Ale ty jsi uchyl.
0/0
30.3.2004 14:46

zirafoslon

Re:
Když si můžou platit právníka za 100 tisíc měsíčně,  nenazvala bych to "přežíváním". Většina ostatních lidí, těch kteří nepašujou drogy,  sotva zaplatí každý měsíc nájem.
Kam to tahle společnost jen došla, že se na úkor slušných lidí preferují zločinci?
0/0
30.3.2004 14:58

sunka007

Re:
Panove byli plnoleti, takze za sve ciny zodpovedni a slovo 'udelali jenom blbost' neni na miste. Podminky byli jasne dane. Kdyz te chytnou v Thajsku s drogou riskujes az dozivoti. Panove do toho s timto rizikem sli, nevyslo jim to a tak musi zaplatit svobodou. Mohli se na to vykaslat, pasovat v zemi s mirnejsim trestem nebo byt lepsimi paseraky. O svem osudu si rozhodli sami a dobrovolne.
Pokud bych uvazoval jako ty, ze bych kradl a podvadel kudy bych chodil, tak by si tak znicil kredit ze bych si v brandzi netukl. I kdyz jedno prislovi rika: 'krast se muze, ale nesmi te pri tom chytit'. A o tom to je.
0/0
30.3.2004 15:14

Amianus

Vykukové!!!
Myslím, že oba to budou hnát až k Ústavnímu soudu, který rozhodne, že přistoupení na tresty thajské strany bylo v rozporu s Ústavou ČR a Listinou základních práv a svobod, což je bohužel pravda. V důsledku čehož bude jejich věznění protiprávní, neboť se v ČR nedopustili žádného trestného činu a budou muset být propuštěni na svobodu.
0/0
30.3.2004 13:11

René, já a Rudolf

Re:
No,myslim ze takhle to nepujde...
1. Tu Smlouvu uz projednal Ustavni soud z hlediska ustavnosti a navic maji u nas mezinarodni smlouvy prednost pred zakonem...
2. To, ze se trestny cin nestal na uzemi CR neznamena, ze by v CR nemohl byt vykonan trest - prave o tom je ta mezinarodni smlouva...Navic mistni pusobnost trestniho zakona neni omezena striktne na uzemi CR...
0/0
30.3.2004 13:32

MacikTruhlik

Re:
A co si o tom mysli Rene a Rudolf? Nebo je to nazor vsech tri....
0/0
30.3.2004 14:13

René, já a Rudolf

Re:
no,my jsme jako jeden muz...jsme takova obdoba Svate Trojice - otec, syn a duch svaty
0/0
30.3.2004 14:49

bluetake

Re:
A vis, ze bych jim to docela pral ? Ustava je nejvyssi zakon teto zeme a me osobne by to nevadilo. Nejsem soucasti krvelacneho davu hlupaku, myslim, ze si v Thajsku oba uzili vice,nez dost. Takze pokud by byli propusteni ,ja bych jim to pral. Udelali blbost, a zaplatili za to vice,nez dost. Ja bych spis na dozivoti zavrel ty, kteri me a mou rodinu bez meho svoleni a bez jedine otazky svou bezohlednosti a predevsim blbosti zadluzili na 400.000 kc. Ten bilionovy dluh zeme zaúpricineny nekolika malo jedinci soucasne vlady , to je zlocin, ktery by vas mel vsechny rozcilit, a ne blbost dvou kluku, kteri si za ni uz uzili neco, co si nedovede nikdo z vas ani predstavit..
0/0
30.3.2004 13:32

MacikTruhlik

Provaz!
Drzte hubu a krok. Mel v 17 letech prachy na cestu do Thajska, ve veku, kdy jiny jsou radi, kdyz maji na pivo a maji na prazdninove cundry. Pnacejk se rozhodl nemakat a zaplatil za to. Ted mu bylo umozneno prezit (coz by Thajsku asi moc neslo) a zase si vyskakuje, smejd jeden zas.ranej!!! Priste bych je povesil.
0/0
30.3.2004 13:03

harpyje

-
Bojovat proti užívání drog zavíráním pašeráků na doživotí nemá žádný smysl. Dokud bude poptávka po drogách, bude i nabídka. Všichni se můžou stavět na hlavu, ale pokud bude o drogy zájem, budou se pořád vyrábět, nebo pašovat. Je tedy zapotřebí zrušit poptávku po drogách a tím přirozeně zmizí i všechny drogové mafie.
0/0
30.3.2004 12:54

noose

Re:
0/0
30.3.2004 12:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.