Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spadlý strom vykolejil motorák

U jihočeského Trocnova dopoledne vykolejil motorový osobní vlak. Zhruba dvě stě metrů od železniční zastávky Radostice spadl přímo před soupravu strom. Strojvedoucí už nestihl zastavit, vlak ale aspoň natolik přibrzdil, že se cestujícím nic nestalo. Jedna náprava vyšinula.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hahachat

Silniční doprava
Všichny, kdo mají nějaký kéry na železnici tak ať jezděj autem nebo autobusem a modlejse, aby dojeli živí!!
0/0
25.3.2004 16:16

hovnival-

@@
Porad se snazim vsem vysvetlit, ze spadane listi muze byt opravdu nebezpecne. Tento pripad je konkretnim prikladem toho, ze se toto nebezpeci nema podcenovat.
0/0
25.3.2004 15:38

juton

Re:
Spadané listí může mít vliv při brždění lehkých vozů z důvodu špatné adheze a následného skluzu kol. Ovšem vliv listí na uzavřený brzový či palivový systém (viz. tvůj dřívější příspěvek) je nulový. Mimochodem, turbohřídel v brzdovém okruhu je co?
0/0
25.3.2004 19:23

hovnival-

Re:
Samozrejme vliv na brzdeni byt muze. Obcas se opravdu stane, ze se listi muze dostat do brzdoveho systemu. Do palivoveho systemu take, ale to jen opravdu zridka.
0/0
25.3.2004 20:14

uzelw

Vytíženost
"Směrem na České Velenice cestovalo devět lidí....." To není zrovna vytížený vlak. To o cestování vlakem v tuhle dobu není zájem nebo je to kvůli cenám?
I tenhle spoj dotujeme my všichni.
0/0
25.3.2004 13:52

VitaminS

Re:
Vsechny vlaky nejsou vytizene, ja naopak znam autobusy, ktere maji mensi vytizenost nez soubezne jedouci vlaky. Nejde jen tak zrusit nevytizeny spoj, protoze kdyz ho napr. zrusis rano, tak lidi pojedou autem a odpoledni spoj bude zas bez lidi. Tohle je neresitelny - mit vsechny spoje ziskovy
 
0/0
25.3.2004 14:39

leonel

Re: Jo ...
.. a když začne snežit nepoužívat těžce udržovatelnou silnici ale železnici.
0/0
25.3.2004 14:48

drevak_patlak

Re:
Dopolední spoje (stejně jako brzké ranní, pozdní večerní a noční, pokud tedy jezdí) obecně nebývají tak využívané (ani autobusy, ani vlaky, ani MHD), nicméně jsou velmi užitečné. Jinak je třeba souhlasit s Vitaminem, dopravu je třeba porovnávat jako celek, jako síť, nelze koukat na jeden konkrétní spoj. Spoje musí obíhat a měly by jezdit po celý den. Vyženeme-li si dopolední cestující do aut zrušením málo využívaného spoje, nebudou jezdit ani odpoledne zpět a pravděpodobně ani ráno, byť něco jede. Podívejte se na obslužnost mnohých vesnic, ta už je za hranicí použitelnosti (2-4 spoje denně, o víkendu nic).
0/0
25.3.2004 15:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.