Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Primátor Kladna skončil ve vazbě

Okresní soud v Kladně poslal do vazby primátora města Milana Volfa. Panovalo podezření, že by mohl ovlivňovat svědky a pokračovat v trestné činnosti. Policie Volfa viní, že zneužil své pravomoci a nezákonnou podporou hokejového týmu připravil město o 41 milionů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

magusd

Nevěřím vlastním očím!!!
Když to tady tak všechno čtu, tak si myslím, že to musí psát samé osoby nežijící na Kladně, protože kladeňák by takhle o panu Volfovi psat nemohl. Za doby jeho působení šlo celé město velmi nahoru. Sportovní areály a hřiště pro děti, cyklo stezky, nová dlažba a to je jen pár věcí, které ten člověk velice rychle změnil. Zamyslete se nad sebou vy všichni chytráci to ho tu tak kritizujete, kdo z vás by dokázal to, co on!!! Bohužel schopní lidé jsou vždy trnem v oku lumpu, kteří by z prostředky nakládali zcela jinak. Vždyť proti němu nic namají!!! Doufám, že se pan Volf brzy vrátí tym, kam patří a to na kladenskou radnici.
0/0
25.3.2004 16:09

Kockodan_Dianin

Re:
Předpokládám, že za to aby se staral o město, je primátor Volf placen. Jiná věc je, jestli nezneužil peníze města. Pokud se mu to prokáže, půjde oprávněně do báně. To, jestli je v Kladně nová dlažba, nemá s vyšetřováním defraudace nic společného.
0/0
25.3.2004 17:28

macveny

Re:
Nedělej z něho mozek Kladna to nikdy nebyl. A počkejme si jak se to vyšëtří. O sportovních areálech s.r.o. bych radči pomlčel být tebou. Ty asi myslíš jiné sportovní areály ale pozor jsou dost propletené. Ty bys zřejmě nedokázal-la za městský peníze zorganizovat vůbec nic tak se nad sebou ani nezamejšlej, nemá to smysl. Jestli nazýváš průměrného pana Volfa schopným, tak skoč do zdi, oni proti němu nic nemají?CO TO MELEŠ, nejsi náhodou jeho sekretářka?
0/0
25.3.2004 21:04

hbf

Re:
Právě že na Kladně bydlím. Vy dáváte do souvislosti dvě věci, které spolu až tolik nemusí souviset.
To, že se situace na Kladně zlepšila v době, kdy vládnul pan Volf, ještě neznamená, že na tom má nějakou podstatnou zásluhu. Kdybyste se miloval se svoji milou na sluníčku a ona neotěhotněla, také byste sluníčko nebral coby antikoncepci.
Nejvíce se do města investovalo za minulého zastupitelstva, od posledních voleb to jde pomalu, ale jistě z kopce. Pravda, v obou obdobích seděl v primátorském křesle pan Volf, ale jistě sám uznáte, že nyní má o poznání volnější ruku. A projevuje se to poklesem invetsiční činnosti, v podstatě se dokončují staré projekty, něco se zrušilo úplně, o něčem se jen vášnivě mluví, ale skutek zatím pražádný, ....
I kdyby byl pan Volf sebeschopnější, nemůže si dovolit porušovat zákony, které nákupem reklamní plochy na stadionu za 41 mil. na 99,9% porušil tím, že rozhodl bez zastupitelstva. Zákony platí pro všechny, včetně schopných. Dokonce včetně schopných členů ODS a všech ostatních stran.
0/0
26.3.2004 8:34

Alenka20

Chudák
Chudák náš oblíbený pan primátor...Když už jsou v tom, mohli by prověřit taky policii...
0/0
25.3.2004 14:30

Bastable

žádný strom neroste do nebe ,ani starosta Kladna
prostě už přichází doba ,kdy neprojfe všechno jako za komoušů nebo za Klause!!
0/0
25.3.2004 10:47

dobrota2000

Re:
vrať se ke svým 19,6%, socane zamindrákovanej!
0/0
25.3.2004 13:13

Eldrb

Re:
Co to tady kecáš bastarde..víš o tom velký kulový. Volf má na Kladně úspěch...hlavní jeho nedostatek je že zesměšňuje socany.Né kritizuje...zesměšňuje. Je to prachobyčejná Standova pomsta.
0/0
25.3.2004 19:20

macveny

Re: Ty jsi blázen
Dej si na sebe pozor , ty jsi nebezpečnej i sám sobě.
0/0
25.3.2004 21:11

Sudajev

IMO
Tam patří celá vláda!!!
0/0
25.3.2004 8:36

houpyhou

Pryč s vládou!
Pokud chceme,aby Kladno bylo opět "rudé" s Tondou-harmonikářem-ochcávačem rohů kladenských putyk,nechme si tato nájemní svinstva líbit!Máme-li však v žilách krev a ne pivo:musí svištět dlažební kostky!A to brzy!
0/0
24.3.2004 21:10

celtic

Re: fajn
Vládu socialistů nahradíme vládou nacionalistů a komunistů...nebo nějakou jinou, třeba z Marsu?
0/0
24.3.2004 21:29

celtic

O.K.
Je to v pořádku. Zaplať pámbu se něco děje, před nedávnem Svoboda a Snopková jen tak dál. To za Klause bylo všechno v pořádku!!! A co Dybové, Čermákové,Kočárníkové,Salzmannové ap? Doufám že na každého jednou dojde. ODS+KSČM+NOVA pukněte si!
0/0
24.3.2004 20:40

leonel

Re: Čumím...
já si  do teďka myslel že prezident se ještě jmenuje Klaus Václav.
0/0
24.3.2004 20:50

Baud

A co šéfik policie na Kladně?
Ještě mám v uších kauzu Kladenského šéfe policie kterého musel řešit až bezúplatný Standík a na našem rudém Kladně už to zase vře.
0/0
24.3.2004 20:37

jyrinec

fascinuje me
 jak lidi soudej kazdyho, kdo je v televizi obvinen. za prve: nic nespachal, penize byly urceny pro hokej tak jako tak, za druhe, policie nema zadne dukazy o protipravnim jednani, kdyz jej urednici magistratu obhajuji , a zavrou jej do vazby. je to zase dalsi otuda tohoto statu, kdyz v jeseniku behali skini, kteri prokazatelne napadli romskou rodinu s ditetem- trestny cin !!!  a vesele behali na svobode i po tretim utoku na lidi a soudce nic??!!  justice je prohnila jako tento stat, neridi se zakony, ale svymi domenkami a dohady. osobne jsem mel konflikt s urady a dokud jsem jim nepohrozil zneuzitim pravomoci verejneho cinitele, delali si co chteli. pak se mi omlouvali, ze se domnivali, ze to je jejich dohad.  dost nevybiravym zpusobem jsem jim vysvetlil, ze se namaji co domnivat, ale maji respektovat zakony teto zeme.  odvetili mi, ze zakony neznaji tak dokonale . samozrejme jsem je poslal do ha..lu, protoze pak nemaji na statnim urade co delat a jdou okopavat repu.
0/0
24.3.2004 19:20

macveny

Re:
On nebil obviněn v televizi ale na hospodářský kriminálce to za prví. A ty policajti co ho dělaj jsou poměrně inteligentní lidi takže si snad nemyslíš že si všechno vymysleli a soudce jim to sežral. Kdyby to tak bylo, tak to snad budem emigrovat ne?
0/0
24.3.2004 20:01

leonel

Re:Tak , tak
 Bil  nebo  nebil. Hlavně že ti policajti jsou poměrně  inteligentní takže  jim to soudce musí věřit když se chce nažrat ne?
0/0
24.3.2004 20:46

blackNemo

???
Za jakou stranu byl tento "dobytek" zvolen?????
0/0
24.3.2004 19:15

vafla

Re:
Za ODS. Kdyby byl zvolen za socany, tak se nic neděje!
0/0
24.3.2004 19:35

reno17

___
Já určitě nejsem příznivcem sponzorování čehokoliv ze státních/obecních peněz, ale to by museli zavřít sami sebe 100x, vždyť rozdávání státních peněz různým spřáteleným "potřebným a prospěšným" oraganizacím a skupinám je základem jejich politiky ! Bez vědomí zastupitelstva, bez výběrového řízení.. to by ty výsledky jejich "výběrových řízení" a "odborných komisí" za miliardy nesměly být známy a dohodnuty předem..
0/0
24.3.2004 18:56

Schirach

ještě Špidlu a spol.
Jen je škoda, že ve vazbě dosud neskončili členové zlodějské a defraudantské vlády ČSSD, US-DEU a KDU-ČSL. Měli by dostat doživotní tresty za rozvrat ekonomiky, zadlužení ČR a megalži co vypouštějí ze svých úst každý den.
0/0
24.3.2004 17:35

fr-mottl

logika
primator je clenem ODS, primator kradl ale ne pro sebe, Klaus je clenem ODS, Klaus ....ale ne pro sebe
0/0
24.3.2004 17:12

jirka04

Re: No konečně Františku
      Už jsem si dělal starosti zda nejste nemocný. Ale je to dobré. František je živ a zdráv. Může se proto pustit do svého oblíbeného tématu, t.j. prezidenta Klause. A to při každé příležitosti. Vše je vhodné, každé místo, každá událost. Dokonce i největší hlouposti, že Františku!
     Mějte se hezky a pěkný večer.     Jirka   
0/0
24.3.2004 20:44

ségra

Lidi a nelidi
Přesně podle plánu ... že mě nepřekvapuje ????? !!!!!! Rozlišuji lidi na LIDI a NELIDI. Milan Volf patřil, patří a bude patřit mezi tu první skupinu. Vy, co mu to přejete se běžte podívat, co se teď děje na radnici, už teď tam vládne ta druhá skupina a je úplně jedno z jaké jsou politické strany - hlavně že vládnou. Zapomeňte na podporu sportu ve městě, na kulturní akce, na opravy ulic a na lidský přístup k veřejnosti. Město, které se okleštilo z toho "čeného" města - je už zase černé.
0/0
24.3.2004 16:47

dobrota2000

Re:
hlavně, aby nebylo zase RUDÉ!
0/0
24.3.2004 17:29

pesec

takové malé nevýznamné pochyby
Je to hodně podivné. Do vazby kvůli ovlivňování svědků  za čtyři roky starý případ? Jen maličká otázečka pro státní zástupkyni a soudce, který o vazbě rozhodl: Není úlohou policie nejdříve vše prošetřit (tj. shromáždit papíry, vyslechnout svědky atd.) a pak někoho obvinit? Tak jaképak ovlivňování po čtyřech letech. Také už ti ubožáci začínají kličkovat, nejdříve 41 mil. Kč, pak nové Audi, zítra se dozvíme z posudku z místa bydliště, že netřídí odpad, hází vajgly z balkonu a nezdobí okna. V důsledku vazby bude propuštěn ze zaměstnání a kdo nemá zaměstnání bude ponechán ve vazbě, protože by mohl utéci. A to by bylo, aby nezměkl. Abych nezapomněl: bylo opět procvičeno nasazování pout? U takového nebezpečného zločince je to namístě. Co kdyby se sebral a odkráčel k mamině jako ten dobrý muž co se přiznal k několika znásilněním.
0/0
24.3.2004 16:47

ségra

Re:
Mluvíš mi z duše - díky !!!!
0/0
24.3.2004 16:48

vafla

Re:
Je to samozřejmě politická objednávka. Kdyby byl pan Volf členem některé ze stran vládní koalice, nic by se nestalo!
0/0
24.3.2004 18:22

tykev 100

Novákům
Nejlepší jsou ty komentáře těch, kteří nic nedokázali a sedí doma na zadku a kritizují a navíc čekají, že se o ně někdo postará. A jakmile někdo vystupuje z řady a umí, tak mu to dát pěkně sežrat, když se nemůže bránit.Ty největší břídily zvu do Kladna-přijďte se podívat,jak to u nás vypadá, přijďte na nějakou akci města a jestli někomu závidíte auto, kravatu a úspěch, tak se zamyslete nad tím, co pro to musel všechno udělat a že na sobě musel pracovat, protože post primátora nepadá jen tak do klína. To se potom krtitizuje od obrazovky TV Nova, že?
0/0
24.3.2004 16:38

Kockodan_Dianin

Re:
Očekáváte, Petro, že se Vám pan primátor případně odvděčí za Vaši loajalitu? Kolik Vás takových tady píše pod jinými nicky (v pracovní době) z kladenské radnice? Zkuste počkat na rozhodnutí nezávislého soudu.
0/0
24.3.2004 18:24

tykev 100

Re:
Ne, rozhodně neočekávám vděk od pana primátora,nic takového nepotřebuji,jen se kolem sebe dívám nezávistivýma očima.Možná také proto, že ve svém oboru jsem celkem úspěšná. A proto když čtu, jak mnozí, co nic nedokázali jen kritizují a čekají, že se o ně nekdo postará, bere mě vztek..
PS: Nejsem si jistá, zda vám přísluší starat se o mojí pracovní dobu.....
0/0
25.3.2004 10:40

hbf

Re:
A kdepak berete jistotu, že my, kteří za panem Volfem nestojíme, nejsme ve svém oboru úspěšní a nic jsme nedokázali? Nejste vy tak trochu nafoukaná?
A ještě jedna věc. I Vy si můžete myslet o vajíčku, že je to pukavec, byť sama nesnesete lepší ....
A teď už zase honem pracujte na Vaší úspěšnosti, dokazujte si, že to dokážete a hlavně choďte na ten hokej, když už je to zaplacené.
0/0
25.3.2004 11:05

tykev 100

Re:
A nejste vy tak trochu vztahovačný, pane? Mám zkušenost, že nejvíc remcají ti, co mají čas sledovat, jestli náhodou někde není díra v silnici apod. A taky se nejvíce křičí, když dojde k podobné situaci jako je teď v Kladně, to je každý frajer! Ať je je to, jak je to,nemá cenu diskusi hnát do dimenzí kdo něco dokázal či ne. Faktem zůstává, že M.Volfa nedůstojně sebrali policisté na ulici, jako nějakého gaunera,zatímco na svobodě se vyšetřují vrahové a násilníci. A pokud se někdo baví, jak se podařilo M. Volfa srazit-viz včerejší zpravodajství-tak je u mně ubožák.
0/0
25.3.2004 11:42

hbf

Re:
Vážená, proč myslíte, že čekám, že se o mě někdo postará?
Ono postarat se o sebe za obecní peníze by uměl kde kdo, v tom není pan Volf až tak výjimečný.
Ani Audina za 3 miliony by mi až tak nevadila, ale jen za předpokladu, že by na Kladně bylo vše OK a zbývaly ještě peníze.
Peníze hokejovému klubu by byly rovněž v pohodě, kdyby byly převedeny legálně a transparentně a ne jakýmsi podivným nákupem reklamní plochy, to za prvé, za druhé, kdyby jejich významnou část obdržely dětské a přípravné oddíly a za třetí samozřejmě za předpokladu, že nebudou zapotřebí peníze na něco jiného, podstatnějšího. Na život ve městě opravdu nemá vliv, zda kladno hraje extraligu, nebo 1. ligu. Ostatně, již jsme se o tom mohli přesvědčit.
Podívat se na nějakou městskou akci - na Kladně bydlím, takže jsem měl příležitost několik městských akcí vidět. Pan Volf nad ní vždy převezme "záštitu" a pak si honí triko, jaký je to dobrák. Významnou metu trapnosti pokořil loni koncem roku na koncertu M. Ž., kde se nechal oznámit z pódia a pak se tam s "nenuceným" úsměvem na tváři ukláněl ... Nemohu se zbavit dojmu, že je to obyčejný populista.
0/0
25.3.2004 8:51

tykev 100

Re:
Použiji Vaši větu, počkejme na rozhodnutí soudu, myslím, že do této věci vidí málo lidí. Zajímalo by mě, co si představujete pod pojmen vše OK, Kladno se na tu bídu, ze které vyšlo změnilo až moc, jenže lidi budou remcat, i kdyby jim před barák spadlo zlatý prase.A co se týká uklánění...to Vám vadí?....Byl přece přivítán a tak je slušnost, aby pozdravil.A to, že je někdo primátor,hejtman,premiér....sebou přece nese, že je populární ať chce nebo nechce.V tuto chvíli si opravdu nedovedu představit, kdo by tak mohl nastoupit na post primátora po osobnostech jako je P.Bendl a M. Volf,možná by bylo dobré, aby velmi rychle vešel v platnost zákon o tom, že starosty budou volit občané, možná by se mnozí divili....
0/0
25.3.2004 11:21

hbf

Re:
Vše OK budiž bráno jako absolutní pojem. Srovnání s bídou, v níž se město nacházelo je fajn, ale nepřesné.
Přivítání na koncertě - Statutární město Kladno tam bylo prezentováno prostřednictvím plakátů a transparentů. Pokud se chtěl pan Volf zviditelnit, mohl tak učinit mnohem kultivovaněji. Předpokládám, že když převzal záštitu, mohl si i dohodnout, jakým způsobem bude představen. Všimněte si, jak elegantně tot zvládají třeba studenti středních škol na maturitních plesech. I oni mají sponzory a prezentují je dle mého vkusněji.
Mimochodem, proč město podporuje již beztak ziskovou komerční akci pana Žbirky a nepodpoří třeba právě maturitní plesy?  Stojí-li město o dobrý obraz v očích veřejnosti a chce-li si udržet přízeň lidí, kteří jednou mohou mít na Kladně své rodiny a děti, mělo by se asi ubírat touto cestou, stojí-li však o okamžité zviditelnění pana primátora, pak je samozřejmě efektivnější ten koncert ....
Jinak k Vaší předchozí odpovědi - diskuzi ženete do krajnosti Vy, když všechny oponenty pana Volfa urážíte poznámkami o tom, že nic nedokázali. Věřte, že se nebavím tím, za jakých okolností kohokoliv "seberou", nikomu nepřeji nic špatného, ani panu Volfovi, nicméně pokud někdo udělá malér, měl by za něj nést odpovědnost. Se vším všudy. A pokud někdo udělá malér coby veřejná osoba (a ještě k tomu za veřejné peníze), platí to dvojnásob. Ke způsobu zatčení asi tolik - co my víme, co měl pan Volf za lubem? Co my víme o tom, jestli nečinil nátlaky na zastupitele, aby jeho jednání dodatečně posvětili? Co my víme o tom, jestli nechystal s Jágrem starším smlouvu, kterou by to zakryl (třeba o půjčce, Jágr by to vrátil, přihodil by něco málo úroků, aby se neřeklo a bylo by to zase zametené pod kobercem.....)
0/0
25.3.2004 14:00

Alfreed

Re:
Jsem nadsen z Vasi naivity. Myslite si, ze takoveto funkce delaji lide  jen pro ten pocit dobre odvedene prace. Jsem obcanem Kladna a nikdy bych nezvedl ruku pro 41 mil. na hokej, pro Audi A8, pro hezke PREDRAZENE chodniky, pro hezky PREDRAZENY aquapark, pro hezky PREDRAZENY plot kolen sletiste.....
Dam Vam priklad. Takovy mlady perspektivni pan ing. V.M. Proc v rade loni prosadil zdrazeni privatizovanych bytu mesta Kladna?? Proc vzal moznost lidem si koupit byt v kterem bydli??  Proc musi lide platit za stejnou vec vic penez ? Proc si NEKDO muze na Kladne koupit v privatizaci hned bytu nekolik ? Musi byt jen ten spravny KAMARAD ? Proc PETRO ?
PS at Vam ta nova Skoda Octavia pekne jezdi....pane
0/0
25.3.2004 14:05

tykev 100

Re:
Protože to tak zkrátka bylo, je a bude, přečtěte si otvírák v dnešních HN. To by na těch radnicích museli sedět Mirkové Dušínové a Rychlonožkové a kdo ví, jestli by se udrželi.Každý z politiků má máslo na hlavě, to nepopírám, ale tvrdě ho obviňovat, když zatím není úplně jasno a s tím i zatracovat úplně všechno, co udělal, se mi zdá dost nefér. Víte o někom,kdo to bude dělat lépe a poctivěji......? My jsme takový národ hyenek, jakmile cítíme, že je někdo oslabený, hezký pěkně se do něj pustíme a mnozí si vyléčí mindráky-ovšem jen na chvíli...
0/0
25.3.2004 15:24

izitra

zo slovenska
aj ja by som Vás všetkých pozatváral vy hoveda tlustý.
0/0
24.3.2004 14:51

izitra

izitra
a vůbec všechny bych nás pozavíral i sebe!!!!!
0/0
24.3.2004 14:29

izitra

tvrdej trest
Dal bych mu trest smrti!! I těm zastupitelskejm !!! Trest smrti si možná zaslouží i všichni co se točej kolem hokeje a minimálně doživotí Ti co na něj chodí a ty bábě, která prodává před zimním staďákem bych napařil 5 let natvrdo v druhý nápravný skupině....a já jako bachař bych na to všechno dohlížel..... a cestě domů z robotky bych měl pocit, že odvádím sakra dobrou práci.
0/0
24.3.2004 14:28

CoCs

Já chci ve vazbě všechny ODSáky.
A komunisty jako prémii!
0/0
24.3.2004 14:24

rado_old

Opět ta česká závist !
ČSSD ,KSČM ,Policie a ostatní opět závidí člověku z řad ODS,že se o sebe umí postarat sám .Je to již druhý případ v poslední době,kdy člen ODS na zastupitelstvu prokázal,že je schopný a pracovitý člověk ./ ten první dodával byty za úplatu/. Naučte se také podnikat a nezáviďte členům a voličům ODS!
0/0
24.3.2004 13:30

PavelKoran

rudé sv...
Metoda je to geniální a stará.
Rudá pakáž se spojí s rudou pakáží (socani a komančové), zapomenou na presumpci neviny a hrr na něj!
Standa Himmler Gross se činí, jen co je pravda. Proč nejde po dobytku typu Lachnitt, Kavan atd.? Předvolební metody jsou stejné jako za nácků, nebo v 1948.
 
0/0
24.3.2004 13:05

Zdenekn

Re:
Kolik je asi té rudé pakáže v ODS.Při volbě presidenta jim nevadila!!!
0/0
24.3.2004 13:15

mungoo

Re:
Kolik je pakáže v ODS to nevim, ale Gross a spol. zavádí úspěšně bolševické praktiky, za které by se nemuseli stydět ani Indra s Bilakem- koneckonců Stáňa si jenom čistí svůj středočeský dvorek od populárních pravicových politiků. Kdypak nám chlapci poví jak to dopadlo se Šrejbrem??
0/0
24.3.2004 13:44

rado_old

Re:
Správně,proč závidíte těm schopným,jako je pan Kožený,Železný,Šrejbr, Mach ?
0/0
24.3.2004 13:53

nonick

Člověk si holt nevybere
ať je v čele radnice takovýhle chytrák nebo vůl, kterej se ptá, jestli se to zakroucený "a" píše před nebo za zavináč...oba se během volebního období stačí slušně napakovat...
0/0
24.3.2004 10:59

Zdenekn

Re:
Nejsem sice Kladenak,ale myslím,že hokej nezajímá tak asi 70%lidí a 41000000 není zase tak malá častka aby se ty peníze nedali na prospěšnější věci.
0/0
24.3.2004 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.