Diskuze

Řidič uhořel v kamionu na dálnici

Noční nehoda uzavřela na pět hodin dálnici D1. Na 68. kilometru na Brno se srazily dva kamiony. Jeden řidič uhořel. Zůstal zaklíněný v kabině. "Kamion DAF zezadu narazil do liazky. Vůz začal hořel během několika sekund," řekl iDNES šéf benešovských hasičů Josef Setnička.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Romztoronta

18. 3. 2004 15:04
IDNES, CHCI VEDET NARODNOST I TOHO RIDICE "NOVE" DAFKY!!!
Muzete ho identifikovat treba jako zida, cernocha, sikmyho, nebo treba roma, jen to pro mne probuh udelejte... Kdyz nemel u sebe pas, byl to patrne Cech a pak je treba tu pomyslnou vinu hodit nekam jinam, treba na toho Slovaka! Dobra prace...
0 0
možnosti

Michalll

18. 3. 2004 13:55
Na pohřbu snad bude i
příslušný zodpovědný ministr i s chotí, jeho "podpis " je pod  nebezpečně vysokým limitem. kterému nevyhovuje komunikace ani řidiči vychovaní ve vétřieskách a espětkách.
tady poblíž v Mostě máme autodrom, tam se dá dovádět a užívat adrenalin neomezeně, pohřební služba funguje precizně a průměrná celková rychlost za zdolání dálnice se tím ještě zrychlí.
Snad soustrast pana ministra osiřelým dětem nebude jen další pokrytectví, jde konečně i o jeho děti, limuzína není boening.
michal, libčeves, t. 603771186
0 0
možnosti

Rommik

18. 3. 2004 12:54
!
No jak tak sleduji tu diskusi(i na vedlejší chatu o starých autech),tak mám pocit ,že dnes promlouvají sami fundovaní odborníci,kteří mají najeto s kamionama mnoho milionů kilometrů.Pánové-jelikož je člověk tvor omylný,tak se bohužel bourat bude dál a neovlivní to ani fakt,že má nějaká Liazka malé,ale schválené světla.Větší blbost jsem již dlouho neviděl.Kolik z Vás třeba jezdí po dálnici se zaplou zadní mlhovkou,a to je pak drť na oči
0 0
možnosti

Daňový soumar

18. 3. 2004 11:12
GO ON!
Pokud se magoři z obrovských aut vyvraždí navzájem mezi sebou, pak je všechno v pořádku a můžou vesele pokračovat!
0 0
možnosti

Nedobik

18. 3. 2004 11:05
Jó, řidič, ten tvrdej chleba má!
0 0
možnosti

Cueoqx

18. 3. 2004 10:44
...
Řidiči jsou v tom nevinně... Tlačí na ně obvykle zaměstnavatelé... Jak tu už bylo řečeno,když se ozvou - poletí. Jezdím hodně stopek a často i s truckery a slýchávám od nich vwěci jako "už jsem vzhůru druhý (někdy i třetí!!!) den nonstop" atd...
0 0
možnosti

montík

18. 3. 2004 9:57
Nechápu, jak tyhle šunky mohou projít technickou
Nechápu, jak tyhle šunky mohou projít technickou kontrolou. Čoudí a jejich zadní světla jsou jako bludičky, pokud teda vůbec svítí. Měly by stanovit min. svítitvost obrysovek a kamion ketrý to nesplňuje, by ml jít do šrotu.
0 0
možnosti

Smutny_Muz

18. 3. 2004 10:01
Re:
Chceš vědět jak? Tak se zeptej na vesnici jak prochazeji auta bez auta technickou kontrolu.. das znamimu ze sousedni vesnice pet stovek a mas technickou bez auta a to mas tak vsude... uz to chapes jak mohou projit kaminony kde provozovatele maji daleko vetsi moznosti jak financni tak kontaktni jak si tuto prohlidku zarid.
0 0
možnosti

spaldings

18. 3. 2004 7:46
Je třeba
důsledněji kontrolova kamiony. Povinné přestávky, technický stav, dovolené zatížení. Bohužel to většinou odnese řidič, ale často je do situace vmanévrován majitelem požadujícícm maximální zisk. Proto by měl být postihován i majitel.
0 0
možnosti

lucajda20

18. 3. 2004 8:53
Re:
Souhlasím s kontrolami a vším ostatním co říkáte, ale bohužel se řidič nesmí nechat vmanévrovat majitelem. Je to velmi těžké, ale řidič-zaměstnanec musí také dbát na svou bezpečnost, ne koukat jen na peníze. Myslím, že v případě, že se někde nedodržují přestávky, technické kontroly a zatížení...měl by na ně poslat kontrolu a hotovo. Já vím, že mě se to mluví, ale když nězačnou řidiči bojovat, stane se tato ranní záležitost běžnou rutinou.
0 0
možnosti