Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stará auta ohrožují lidské životy

Cesta tří Slováků ve staré ladě do Česka ve středu skončila tragicky. Jejich vůz havaroval na dálnici D1 u Rousínova na Vyškovsku. Jeden muž zemřel na místě, druhý později v nemocnici a poslední utrpěl vážná zranění. Provoz na dálnici byl kvůli havárii přerušen na devět hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Isbjoerna

Koukám, koukám.
"Se svou Škodou 105, která navíc měla už osm let prošlou technickou kontrolu"
 
 Co to tam u vas jezdi?
0/0
25.3.2004 15:55

vandor

Re:
najeď na SK
0/0
25.3.2004 16:03

DarkLogic

REAKCE
Vůbec se mi nelíbí ten článek ani reakce. Takže bych chtěl k tomu říct pár věcí:
1) Mám Mazdu 626 2,2l r.v. 1988. Tedy patří podle autora do těch 2x nebezpečnějších aut, narozdíl od Favorita či Felicie. Upřímně, taková Škoda totálně zaspala dobu (teď to sice dohání, ale to je jiná věc), takže se taková Felcka nemůže ani srovnávat s bezpečnosti Mazdy.
2) Nevím, proč bych měl platit za to, že mám starší auto. Už tak mě docela dost stojí udržení auta v perfektním stavu. Za to se ale na něm nenajde jediná známka koroze na rozdíl od některých mnohem novějších aut (viz.. Felicie). A sorry, ale na nové auto fakt nemám a popravdě..ani bych ho nechtěl-mám rád to, co mám.
3) a úplně mě dostal příspěvěk od PETA303 - proč každý rýpe do mladých řidičů?? Ano, patřím mezi ně a proto mě vždycky štou takové názory. Klidně porovnám stav auta s kterýkoliv z tvých tří aut, z kterých ti ani jedno nepatří. Pak uvidíme, kdo má "zhuntované, rezavé a na koleně spravované" auto.
0/0
24.3.2004 13:34

peta303

Manipulace...
Jak tu někdo pořád tvrdí, že zabíjí stará auta... Myslíte si, že by třeba ve Felicii, Fiestě, Golfu II, 206... přežili? Leda kulový! Nezabíjí stará auta, ale bezohledně jezdící debilové! Tak se laskavě probuďte a vězte, že po silnicích nejezdíme sami. BTW - jezdím Feldou, Cliem a Toledem (bohužel mi ani jedno z těch aut neříká pane a navíc jen to Clio je rodiny), stejně rychle i stejným jízdním režimem a jako řidič Feldy schytávám pěkné prasárny, naschvály apod., u Clia míň a u Toleda už jen minimálně... Na tomhle taky něco bude, a navíc to nepříjemně zavání... Nepamatuju si, že by mi nedala přednost nebo vletěla před čumák či nebezpečně předjížděla 120, ale třeba Golfů nebo Octavií takových bylo... Paradoxně nemám špatné zkušenosti s BMW (až na výjimky - 316 xAx...). Ale jako prasata jezdí i mládež v silnějších verzích zhuntovaných, rezavých a na koleně spravovaných Kadettů, Sier, Golfů nebo starých BMW (vraky mnohdy v horším stavu než východní produkce). Není to o autech, ale O LIDECH!!! A to někteří jedinci odmítají pochopit. Pro Evilmana - přečti si první odstavec radši 2x, pak si to přeber a případnou reakci nech až s chladnou hlavou! P.S.: 60% rodin mimo Prahu nemá ani na tu ojetou Feldu!
0/0
22.3.2004 1:14

Radek B.

Re:
 YESS
0/0
22.3.2004 16:45

Warťan

Re:
Netřeba reagovat! YES YES YES!!
0/0
22.3.2004 17:55

Warťan

Re: Evilman
Tak tedy zase nahoru, aby pán nemusel hledat- pokud Vám připadne moje hájení toho "starého křápu" T 613-5 Mi Long, mod. 95, nějak fanatické, pak vězte, že obhajuji všechny majitele starších vozů, kteří se o tyto vozy umí postarat a které splňují veškeré bezpečnostní aspekty dnešní doby, pokud s nimi nevyvádí psí kusy, jak známe od majitelů luxusních a nových vozů! Ohledně té Fiesty, která za Vámi nedobrzdila- to se stane, když někdo nedodrží revizi brzd, nebo prostě lidsky, bezpečnostní odstup...
Xenonové světlomety jsou pro mě jednou provždy špatné a řidičům těchto aut neodpouštím ani sebemenší náznak oslnění, zatímco jiným v určitých situacích ano a oplácím stejnou mincí! Xenonáři si svoje vybrali už dostatečně na úkor druhých a pokud náhodou někdo s xenonama je slušný, poznám to na jeho stylu jízdy a nemám potřebu mu oplácet ani v případě oslnění! Co se týče těch vyjmenovaných vymožeností, pokroku se nebráním, pomáhá nám v životě- nemám nic proti nejnovějším automatickým pračkám, ani proti žehličkám s akváriem a orchestrem ale, myčka ani mikrovlnná trouba nesmí přes práh bytu! To jistě Vám, amerikanizovaným modernistům opět nevysvětlím... Bavme se o autech- nová jsou jen pro zlost, narozdíl od Vás nezahazuji národní dědictví (Tatra) ani dedictví předků (od roku 1950 nikdo v rodině nejezdil jiným autem, než IFA F9, Wartburg 311, 1000, 353, 1.3...)! Mám k dispozici Peugeot 405 SRDT a 605 SVDT- oba jsou pěkné, nové, s ABS, ale jsou to šeďky bez duše, jen s přiblblým computerem! Jsem rád, když s nimi jedu, ale ještě radši, když je předávám zpět! Možná by neškodilo trochu se zamyslet- přehnaná móda u rozumných a skutečně inteligentních lidí vyvolá útrpný úsměv a zvlášť, jde- li o auta...
0/0
21.3.2004 23:19

Evilman

Re:
Až budou všechna auta vybavena xenony, tak budete svítit čím?
Karbidkou ne, protože na karbid vám, dle mého soudu již dlouho kape...
0/0
22.3.2004 10:31

Warťan

Re:
Nebudou, zanedlouho se přijde na to, že je to skutečně jen módní zhovadělost! Protože mám rád humor, řeknu to takhle: Až budou všude xenony, budu s nimi svítit taky a nadávat, jaký jsem frajerský hovado a sám sebe budu oslňovat- za tím účelem si do kabiny zamontuji halogenový světlomet s dálkovým světlem!
0/0
22.3.2004 17:52

2Mac7

Re:
..splňují veškeré bezpečnostní aspekty dnešní doby. .... uveďte prosím výsledky crash testu, který Vám slouží jako podklad pro toto tvrzení . ......Xenonové světlomety jsou pro mě jednou provždy špatné a řidičům těchto aut neodpouštím ani sebemenší náznak oslnění, zatímco jiným v určitých situacích ano  ......??!! neodpouštíte tzn. pokusíte se je oslnit ? Pak jste hlupák.
0/0
22.3.2004 14:36

Warťan

Re:
Výsledky crash tesu např. Škoda 120: Vyhověl, Tatra 613: Vyhověl, Wartburg 353: Vyhověl... apod. Na detailnější rozepisování tady není prostor! Každé z těchto aut má svá pro a proti!
Neodpouštím, tzn. nepokusím se je oslnit, ale přepnu na dálkové- oslním je! V případě, že proti nejedou žádná auta, popř.  že mě ohrožuje např. BMW X5 s Xenony a čumákem na mém kufru, když mě předjede, se zlou se potáže! Terénní automobily s xenony oslňují velmi výrazně, nejmenší zlo je podle mého VW Passat!
0/0
22.3.2004 16:46

2Mac7

Re:
vyhověl , vyhověl, vyhověl  - čemu ? Hovořil jste o tom, že... splňují veškeré bezpečnostní aspekty dnešní doby .... jaké současné crash testy absolovala tato vozidla ? Dejte prosím link, podívám se . K osl ňování  - defenzivní jízda - o tom jste neslyšel nic . Mně osobně nejčastěji oslní auto s neseřízenými světly - "kupodivu" nemívají xenony , přesto by mě ani nenapadlo jim pustit do očí dálková. Jak jsem se domnívala ,  jste jen další hlupák za volantem .
0/0
22.3.2004 18:28

menesis

Re:
Vyhověli platnym předpisům při uvedení do provozu a to je podstané. Žádný právní předpis nepůsobí zpátky.Bezpečnostní aspekty nebo požadavky ?
0/0
22.3.2004 21:06

Evilman

Re:
Pane, Vaše simplifikování a generalizování je přímo ukázkové.
0/0
22.3.2004 21:15

Evilman

Re:
Vás xenony oslňují? Mě ne.
0/0
22.3.2004 21:17

nexter20

Re:
me teda oslnüji, vubec nechapu jak xenony mohly byt schvalene (asi penize, jak jinak...)
0/0
25.3.2004 15:50

Warťan

Re:
Zajímavá diskuse je ke článku o dálnici D1, Evilman jako obvykle dělá chytrého...
0/0
25.3.2004 23:08

2Mac7

Re:
Mám i myčku a mikrovlnku - dle Vás jsem amerikanizovaná modernistka  . Nová auta jsou jen pro zlost, jak komu ( závist je zlá ), já na něj zlost nemám. Přehnaná móda u rozumných a skutečně inteligentních lidí vyvolá útrpný úsměv  (  nepochybně se domníváte, že mezi ně patříte   ) , a co přehnané, nekritické zdůrazňování "předností" a kvalit starého auta - ostatní jsou jen šeďky bez duše , to je co ? Auto jsem si nekoupila kvůli módě ( asi jako většina) , ale proto, že ho potřebuji a vybrala jsem si takové , které vyhovuje mým požadavkům a ještě navíc se mi líbí ( z jaké je země , to není pro mě rozhodující ), konkrétně Wartburg by mi nevyhovoval .
0/0
22.3.2004 14:46

Warťan

Re:
Nikomu nezávidím, Tatra mě přišla natolik, co "kravaťáci" (kravaťáci v uvozovkách) dávají za Octavie SLX- mj. i tu jsem měl možnost pořídit, jenže takovými neauty pohrdám - nikoliv tak, abych je chtěl zlikvidovat jako Evilman stará auta!
Vy, jako příslušnice ženského rodu nemůžete asi pochopit to, co má člověk vychovaný asfaltem a silnicemi vůbec, v srdci, proto dále nebudu větu "šeďky bez duše" rozvádět... No vidíte, a mně vyhovují vozy, kterými jezdím- je to jako ve vztahu mezi lidma- i tady přeskakují "jiskřičky"!
0/0
22.3.2004 16:39

2Mac7

Re:
Máte pravdu , já jako příslušnice ženského rodu mám auto , proto, že ho potřebuji. Jako příslušnice ženského rodu nechápu, že někdo se starým autem se hádá, že je lepší než nové , že nová auta jsou jen ke vzteku a ten co má nové auto nazývá stará auta vraky , které nepatří na silnici. Směšné boje na písečku opravdu nejsou zvykem ženského pokolení.
0/0
22.3.2004 18:33

Warťan

Re:
Malý problém: Nemám žádné staré auto! Tatra s životností přes 25 let je se stářím 8 let ještě dítě a Wartburg z roku 1990 také není starý, z té doby pochází spousta aut na našich silnicích, která na svá léta rozhodně nevypadají a nejsou nazývána starými, jinak OK!
0/0
22.3.2004 21:15

nexter20

Re:
warburg je kram, nic proti..:))tatrovka je taky prekonana, ale je to nadherne auto...
0/0
25.3.2004 15:55

Warťan

Re:
0/0
25.3.2004 23:06

Vaclav Hanus

Re: fujtajbl
...s tu mac sedum bych si nesedl ani do stejnyho vlaku..
0/0
22.3.2004 18:14

2Mac7

Re:
Ale, ale " řadový občane ", třídní boj a nenávist ?
0/0
22.3.2004 18:49

Cueoqx

Re:
2 2Mac7 Hele nedávej tak hlasitě najevo že to opravdu nechápeš... 613 je nádherná,má osobnost,dokáže uchvátit (i když osobně bych radši vlastnil 603 anebo ještě líp T77)-nějaký třeba Toledo nebo Octavia se jí v tomhle opravdu nikdy nemůžou rovnat. Nevím co máš za autí,ale předpokládejme že třeba Corsu. Co je na ní dobrýho...?Má stejnej motor jako všichni její koncernoví "bráškové", životnost tak těch 250kKm, stejnej zvuk jako cokoliv jinýho co ptokáš na ulici,docela nezáživnej design..A srovnej si ji sT613.Vzduchem chlazený osmiválec do V umístěný vzadu-naprostej unikát!Dokonalej nezaměnitelnej zvuk, podle kterýho ji spolehlivě poznáš i poslepu, majestátní vzhled, v první generaci (ještě odVignaleho) opravdu pěknej, jezdit bude snad do konce světa..Módního na ní taky nic neni, protože lidi jako Ty se jí spíš ušklíbnou. Ale přesto: Tohle auto prostě má duši, není to jen směska součástek jako spousta ostatních. Ale Ty to nějak nechceš chápat. Tvoje škoda.
0/0
2.4.2004 13:21

Evilman

Technický stav vozidel
Až se nebude vyplácet majitelům křápů dát 1000 CZK jako úplatek na Stanici technické kontroly, míto investice do opravy, tak teprve potom se na silnicích zbavíme pojízdných vraždících nástrojů.
0/0
21.3.2004 14:58

Warťan

Re:
Dobře, budu tedy hovořit narovinu: Řekl bys mi to do očí? Když bychom se náhodou potkali?? Nebo bys to řekl jiným lidem? Mě byses asi nelekl, viděl jsem větší ramena, než mám já a mnohdy i tito lidé vystupovali z (podle Tebe) starých křápů... Já myslím, že bys asi někde jinde než tady mluvil rozumněji, takže Tě odteď začnu brát s rezervou internetové diskuse a buď rád, jinak bych si o Tvé inteligenci a studovanosti mohl myslet jen to "nejlepší"...
0/0
21.3.2004 22:25

Evilman

Re:
Klidně ti to řeknu i do očí. Protože je to pravda. STK je super business, jak pro majitele, tak pro techniky.
 
0/0
22.3.2004 10:05

BBarret

Re:
Máš pravdu,úplatnost......
0/0
22.3.2004 10:18

Sysel Polni

Re:
Jestli to chcete slyšet, tak já bych Vám to co uvedl Evilman do očí také klidně zopakoval. V tomto má totiž pravdu. Ať si každý jezdí v čem chce, pokud nemá nebo nechce mít na lepší a pokud je ochoten podstoupit případná rizika pro něho vyplývající (myslím tím konstrukčně zastaralá auta která jsou zákonitě nebezpečnější hlavně pro jejich posádku). Ale i ten největší „křáp“ musí projít STK (tlumiče, zavěšení kol, řízení, světla,…). Jsi ale opravdu tak moc mimo, že nevíš jak to doopravdy chodí? Auto které neprojde bych bez milosti vyřadil, protože tady už nejde „jen“ o bezpečnost jeho osádky, která ví, nebo by měla vědět do čeho leze, ale o bezpečnost všech okolo. Výmluvy typu „nemám na opravu, nemám na nové…“ si můžete strčit někam, protože je to JEN Vaše věc.
0/0
22.3.2004 10:52

Warťan

Re:
Když nemá někdo na povinnou údržbu a opravy důležitých částí, nemyslím tím třeba vrzající kličku u dveří, nemá co dělat na silnici- bez rozdílu značky a stáří auta! A žádám, abyste si mě laskavě nepletl s těmito lidmi, u mě byl vždycky technický stav aut na 1. místě, i když často tomu muselo ustoupit vše ostatní! Když má někdo jako prioritu jiné zájmy, přes které mu nezbývají peníze na údržbu auta, neměl by to auto provozovat!
0/0
22.3.2004 17:32

nexter20

ekologicka dan
a ekologicka dan na stara auta je fakt nehorazna blbost, porusuji snad kazdy (i ustavni) zakon tehle zeme...
0/0
21.3.2004 11:52

Warťan

Re:
Je to omezování osobní svobody, upírání práva na majetek a další věci, které jsou v rozporu s paragrafy! Můžu pouze naznačit, že tato skutečnost půjde okmažitě do Strasbourghu, k soudu pro lidská práva, bude- li zákon schválen...
0/0
21.3.2004 22:38

akai

Re:
Hmm, když jedu za takovou postarší Škodovkou / Ladou / Kadetem etc. ak mám co dělat, abych se neudusil, a to se mám ještě věnovat řízení. To není omezování osobní svobody ? To není ohrožení mé bezpečnosti a bezpečnosti ostatních účastníků silničního provozu ? Nemyslím si, že by např. Škoda 105/120 pokud je dobře seřízená nemohla na silnic, ale pokud vím, tak už cestou z emisí si každý přenastaví karburátor na původní hodnotu, protože to auto má dva stavy, buď nekouří, nebo jede, současně je to asi nemožné.
0/0
22.3.2004 8:32

Warťan

Re:
Já znám Škodovku, která má 2 stavy- jede a nebo jede a nekouří ani při jednom jízdním režimu! Pokud nespaluje příliš oleje tak nekouří. Je pravda že u Škodovek 1xx se karburátor špatně seřizoval, ale dá se to udělat! Kouření starých aut mi nevadí- naopak, jedu- li za nějakým dvoutaktem, vzduch je prostoupen vůní nostalgie!  Zato žigulíci jsou příšerní, stejně jako staré nafťáky! V případě, že by byla zavedena ekologická daň, jednalo by se o plošné omezení svobody, kouř z auta je zkrátka jen vedlejší produkt pohodlí a rychlé dopravy, jak se s tím každý vypořádá, je na něm...
0/0
22.3.2004 8:47

Evilman

Re:
Já vám kašlu na nostalgii! Já nechci dostat rakovinu plic z toho, že musím čuchat váš křáp, sakra. Celá rodina nekouří, ale stačí jedna cesta, kdy se musím vláčet za idiotem se Š1xx a než zapnu vnitřní okruh, tak toho mám plnou hubu.
Jste sobci!
0/0
22.3.2004 10:08

Warťan

Re:
Já já já, jenom já... Aby bylo jasno, moje vozy z let 1990 a 1995 jsou oba vybaveny katalyzátory a jezdí na Natural, samozřejmostí jsou u mě legálně vylepené známky STK a ME, brečíte na špatném hrobě! Rakovinu dostanete z kuřáků všude kolem nás, továren, vědomého porušování norem ve stravování, ve stavebnictví a všude-Těch pár opravdu špatných a značně rozštelovaných aut Vám život nezničí! Jo a pokud jde o vnitřní okruh, tak co máte za superauto, když se Vám to nepřepne automaticky???  Pustit s kopce, von si to někdo dole veme...
0/0
22.3.2004 17:44

menesis

Re:
Vás hádám na ochcávkáře???
0/0
22.3.2004 21:00

nexter20

Re:
a ty si idi.t
0/0
25.3.2004 15:57

Sias

Re:
Vzhledem k tomu ze 90% Kadettu je ctyrbodova strikacka a rizenym katalyzatorem, chtel bych videt jak kouri. Jeste ani jedineho jsem kourit nevidel. Mimo 1,6D:)
0/0
22.3.2004 14:22

Sysel Polni

Re:
Člověče to snad ani nemůžete myslet vážně!
0/0
22.3.2004 8:45

nexter20

populismus
jinak nadpis "stare auta ohrozuji zivoty" je spravne idnesacky populistickej. Spis bych poradil redaktorum idnes, nez vezmou vubec klavesnici do ruky, studium stylistiky a vetne skladby. Z pohledu meho (cloveka co mel sotva ctyrky z cestiny) je uroven clanku na idnes (a nejen na Idnes, MF je na tom znacne podobne) strasna!!!
0/0
20.3.2004 23:47

nexter20

komplex
Diskuze je jako vzdy zde nanic..  lidi na novy auta nemaji a kdyz maji, tak nemaji zadny duvod proc ho koupit  (k cemu vesnickymu strejdovi bude nova fabka kdyz mu jeho stovka jeste jezdi) a ze zni chcije olej? to mu je uplne jedno (asi tak jako mne, necht me zdejsi chytrolinci zkritizuji) Souhlasim s nazorem ze na nehodovosti se technicky stav vozidla podili ani ne jednim procentem. A to ze jsou stary auto min bezpecnejsi, to je vec jen toho kdo to auto ridi, jinymi slovy jeho auto jeho zivot. (btw stara skodarna pokud neni schnila je bezpecnejsi, vzhledem k umisteni motoru vzadu, nez favorous ci filcka) Jinak nazory zdejsich prispevatelu, jenz maji zbrusu nove vozy a jenz maji nutkani se tim chlubit svedci o jejich ubohosti a nutnosti se nad nekym nadrazovat. Myslim ze by se meli lidi spis zamyslet nad tim, jakym zpusobem se jezdi na nasich silnicih. Pro me neni prekvapenim, ze kdyz jedu dejme tomu nejakou 200 km trasu, tak se nani najdou vzdy nejaci ubozaci, ktere v momente kdyz zacnu predjizdet, zacnou se mnou zavodit. A musim nezavisle podotknou ze to jsou vetsinou majitele novych silnych vozu, kteri si tak zjevne leci svuj komplex malo cennosti, pricemz hazarduji s cizim zivotem. (Skodovkari se vetsinou vzdy soupnou ke strane a nechaj cloveka jet dal). Takovyhle lidi jsou na zabiti a az mi jednou rupnou nervy....:) SKODA 110r forever
0/0
20.3.2004 23:41

Warťan

Re:
Příspěvek vystihuje přesně můj názor! Jen ten olej bysis mohl, pane kolego, dát dohromady- Škodovky ho beztak hodně spálí a je ho docela škoda. To je ovšem to jediné, neboť neznám auto, které by dokonale těsnilo, takže ať si i xenonoví chlubílkové dají placku na čelo a zeptají se třeba mého strýce na olej! (Mercedes S 430 r. 96)
To, že je Š 105, 120 bezpečnější než Favorit/Felicia můžu potvrdit, zámky dveří by však mohly být silnější a musí být vyrobena po 8. 1978, od té doby má "bezpečnostní" interiér a nesmí být zkorodovaná na nosných částech! Motor vzadu má tu nevýhodu, že předek lítá ve větru a přeci jen je slabší na ochranu, ale pokud jde o náraz "s rozumem", poskytne dost ochrany díky obrovské deformační zóně, leč T 613 nepřekoná, ta je nezničitelná!  Správný řidič se pozná, je- li předjížděn, blikne směrovkou, uhne ke kraji a případně zpomalí- toto jsem vždy zpozoroval u řidičů starších aut, v žádném případě u snobských truhlíků s Octaviemi počínaje a další "novotou"!
Když mi rupnou nervy, zkrátka dostane více světla, snadná pomoc...  Tatra, Wartburg- everyday
0/0
21.3.2004 0:04

nexter20

Re:
tabulkove by mela skodovka spalit 0,8 litru oleje na 1000 km, coz neni tak strasny. treba jedna havarie ve Spolane je 1000 x ekoligicky narocnejsi nez provoz vsech skodovek za poslednich 100 let (samozrejme trosku prehanim) Jinak teda nad cim by se meli nasi politici zamyslet, to je system technickych kontrol, ktere sou v soucasnosti uplne na h.....o. Pouze zarucuji autorizovanym stanovistim staly prijem penez na uplatcich. A z nas to taha jenom dalsi prachy!!!!! Napriklad ja jsem jednou prosel s autem, kteremu nesvitilo ani jedno svetlo a tatik neprosel s 5 let starou octavkou jen kvuli tomu ze odmitl zaplatit uplatek.. at zije CR
0/0
21.3.2004 11:47

Evilman

Re:
Jel jste někdy za někým se 1xx? Ano? A proč si myslíte, že jsem povinen ty vaše smrady čuchat? Já mám pocit že do 1xx všichni lejou nehty rozpuštěný v petráku, nemůžu si pomoct.
0/0
21.3.2004 14:54

nexter20

Re:
za prvy auta skoda rady 1xx jsou i Favorousi za druhy platim stejne jako vy dane, takze mam pravo jezdit v cem chci (pokud to samozrejme splnuje dane normy).  A jen tak mimochodem naftaky smrdej jeste daleko vic nez skodovky a mozna vic i nez vy!
0/0
21.3.2004 18:00

nexter20

Re:
a kdykoliv muzete to auto predjet, pokud vite jak se to dela...... kouknou do zrcatka, blinkr v vlevo, pridat plyn...
0/0
21.3.2004 18:03

Warťan

Re:
To Evilman nezná, ten zná VRUUM, bez blinkru a myšku, že Evilmane?
0/0
21.3.2004 22:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.