Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Evropa chystá svůj obranný plán

Islamistická skupina hrozí Francii, starosta Londýna připouští teroristický útok v Británii a evropští politici říkají: Hrozba je reálná, je třeba jí čelit. Francie potvrdila, že úřady obdržely hrozbu od dosud neznámé organizace Služebníci Alláha mocného a moudrého.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

...nulovou toleranci k organizovanému
zločinu. V přistupujících zemích bude horko.
Michall
0/0
18.3.2004 13:48

pinkshadow

USA
...Kamil si myslí, že jen díky Spojeným státům tato civilizace, stojící na pevných křesťanských základech, vůbec existuje ...Evropské společenství stojí a padá v závislosti na ochranných křídlech USA ...v poslední světové válce to byly právě USA, které zachránily evropskou civilizaci ...hmm...   
0/0
18.3.2004 6:31

osvetitel

<><><>
No stech nedavnych demonstraci vypliva ze uz se zacina ten Iracky hnev obracet na spravnou stranu a poznavaji kdo jim nejvice skodi jinak by se po prichodu amiku snima tak klidne nebavili a v klidu se nerozesli!
0/0
18.3.2004 1:15

osvetitel

<><><>
Prave se stalo!V Bagdadu zase neco vybuchlo a lidi proti tomu poradali velky protest jak proti tem teroristum tak proti nedostatku ochranych opatreni ale proti jindy se nedelo zadne nasili a bylo impresivni jak pokojne se rozesli kdyz se dostavili na misto amici!
0/0
18.3.2004 1:02

osvetitel

<><><>
Tak a ted si pockam az se pririti Mr."tajemnik" a spol.a zacnou sem hazet rozsklebene smajliky a tvrdit ze je to vse lziva propaganda!
0/0
18.3.2004 0:02

osvetitel

<><><>
Aezto ze se tajemnik a jini domnivaji ze ta "nespravedlnost" je ta hlavni pricina tak staci aby si zajel mezi ty saudske Araby a Egyptany a zeptal se tech ortodoxnich krestanu jak stima muslimama ziji a hned uvidi o co jde!Prezto ze zdrhaji do USA  pred vrazdenim a jsou tam druhoradi ve cve zemi tak ani USA do toho moc nechtela stourat aby si proti sobe nepostvala Mubaraka ktery nemel moc na vybranou i kdyby nahodou stema krestanama sympatizoval!
0/0
17.3.2004 23:59

osvetitel

<><><>
Ted uz jde jenom o to ze pokud jde o mocenske zajmy tech "bilich" tak oni si nekdy z temi teroristy nezadaji ve svych nevybiravych metodach jak dosahnout sveho a bylo by nebezpecne aby misto spolecne ochrany pred fanatikama se nekdo nahodou za nima spise schovaval a pak to jeste svadel na ne a oni se k tomu hrde hlasili protoze by jim to hralo do rukou!A to ze nevznikli az po tom Iraku a jake maji cile je znama vec!Otazkou je z cim by se byli tyto skupiny schopne spokojit a zacit zit normalnim zivotem.
0/0
17.3.2004 23:49

osvetitel

<><><>
Ladinek je predevsim degenerat ktery si potom co ho "velmoce"udelali jedni tim ze ho atakovali a druhy tim ze ho vyzbrojili vzal za ukol ze je obe porazi ale bojovnik za prava utlacovanych Palestincu se znej stal az nejak dodatecne ale o to vice se ted za to schovava!Ovsem kdyby se ten Izraelsko Palestinsky problem nahodou podarilo nejak urovnat  protoze uz toho ma i plno amiku plne zuby a stoji to plno penez a zivotu tak se postaral tim 11 zari aby se to  jeste vice oddalilo nebot jeho cil je ve skutecnosti boj proti "te nemuslimske civilizaci" jako takove i kdyz vynechame velmocenske choutky at uz amiku nebo Evropanu a jinych!
0/0
17.3.2004 23:39

osvetitel

<><><>
Koho pak by si ti "teroriste v tom Spanelsku asi tak vybrali na misto Spanelu kdyby Frantici Nemci a Rusove take podporili USA?U nich by jim to tak lehko neproslo jako v tom socialisticky naladenem Spanelsku a kdyby opravdu tem teroristum tak zalezelo na tom Sadamovi ktereho nemohli ani citit nebo jak tvrdi tajemnik na svych ublizovanych muslimech tak uz davno 100% uradovali v te Cecne!
0/0
17.3.2004 23:26

osvetitel

<><><>
Precetl jsem si uvahu (Man In the Shadow")ze nebyt arogance Rumsfelda byla by koalice v Iraku o nekolik clenu silnejsi ale myslim ze by nebyla tak jako tak protoze Frantici a Nemci dali prednost svym politickym ambicimdiky velkym investicim v tom Iraku a tem penezum kteryma si je Sadam behem toho "embarga" podplacel prez to UN a cpalo se to do te Francouzske banky!A nejeli v tom jenom Frantici ale plno "jinych"!Proto byl Bush na ten Frankogermansky pakt rozloben protoze se domnival ze kdyz slo o jejich politicke zajmy kvuli te Jugoslavii a tomu Kosovu tak do toho zatahli USA protoze si stim sami nevedeli rady a diky sve pocetne muslimske populaci se ani "palit"nechteli ale kdyz slo o USA zajmy na kterych mohli sami prodelat tak se na USA vybodli a este sami proti nemu stvali a snazili se ukazovat kdo v Evrope bude ten "hlavni"hrac  a nerozpakovali se ani okrikovat Cechy  a plezt se do jejich politiky i do tech druhych!To jestli to prevalcovani Iraku a odstraneni toho "Diktatora bylo spravedlive nebo ne u nich nehralo tak velkou roli jak se mnozi domnivaji!
0/0
17.3.2004 22:42

vcelar

Re:
docela souhlasím
0/0
17.3.2004 22:46

osvetitel

Re:
Stim muze nesouhlasit poze tajemnik protoze to jsou fakta a jednalo se stejne jen o symbolickou podporu protoze by to tam za vsechny stejne oddreli amici z britama sami!
0/0
17.3.2004 22:53

Mr_Q

:-O
To byl dnes ale krásný den!!
0/0
17.3.2004 20:01

hovnival-

@@
Tak jsem si myslel, ze uz prichazi jaro, a zase je tu snih. Zatim se drzi. Uvidime.
0/0
17.3.2004 16:06

KRISHOT

cl
Venku je, ale krásně, že ?
0/0
17.3.2004 14:38

Kola

Re:
Vůbec se mi nechtělo zpátky z oběda. Tak si někde sednout na lavičku... nebo ještě lépe v lese... No nic.
0/0
17.3.2004 15:09

petrs51

V MF
nám nějaký diplomat radil,že si máme všímat odložených tašek,protože mohou obsahovat výbušninu.Ten tady asi nikdy nebyl,protože by věděl,že každá odložená taška je do 3 vteřin ukradena.Alespoň budem vědět kdo to ukrad.
0/0
17.3.2004 14:13

Kola

Re:
Mohu hádat? Sudájev?
0/0
17.3.2004 14:19

habit

Re:
... i se sirokym okolim....
0/0
17.3.2004 14:27

Isbjoerna

Otevru noviny - a co vidim:
Uz zase spatne zpravy pro Bushovu administrativu.
0/0
17.3.2004 13:49

habit

Re:
... a pro kterou administrativu jsi tam nasla dobre zpravy?
0/0
17.3.2004 14:03

Isbjoerna

Re:
Na poli politickych udalostech vidim jen zle, spatne, horsi, katastrofalni.
 
Jen ve sporu pro Werder Bremen vidim dobrou zpravu, postoupili do finale DFB-Pokalu .
 
0/0
17.3.2004 14:13

habit

ja myslim...
... ze bychom meli Evrope pro boj proti terorizmu co nabidnout. Treba takovy Tvrdik by s teroristy dokazal pekne zatocit. Nebo Velky Standa - pod jeho velenim by pocet obeti teroristickych utoku brzo klesl na nulu - sice by vzrostl pocet sebevrazd, ale to je jina kolonka. A kdyby se do toho vlozil Pilip, do roka se Al Kajda jmenuje YMCA
0/0
17.3.2004 13:45

fleret

Prosim vas,nevi nekdo,
 jake tema se tu debatuje?Ceho se tyka? Kdybych se treba chtel zapojit..........:-)
0/0
17.3.2004 13:39

Kola

Re:
NÓÓÓ... Původně to začalo debatou o článku. Teď tak všeobecně o Evropě, teroristech, Saddámovi, ústupcích terorismu a médiích, Kamilovi...
0/0
17.3.2004 13:41

habit

Ale ten Smutny muz...
... na tom musi byt fakt hrozne - soude podle jeho tvorby. Myslim, ze ma mnoho duvodu byt smutny.
0/0
17.3.2004 13:31

Kola

FŠEM!!!
Všímáte si, že dneska tu probíhá poměrně solidní diskuze bez invektiv a agitek?
Užívám si...
0/0
17.3.2004 13:20

habit

Re:
...fakt ze jo!!! Proste... nuda
0/0
17.3.2004 13:27

Flat Vamp

Re:
...tak ho wosol...
0/0
17.3.2004 13:29

Kola

Re:
MOR HO!
0/0
17.3.2004 13:30

Flat Vamp

0/0
17.3.2004 13:43

Kola

Re:
DOST DOBRÝ: Pohotová reakce zaslouží uznání.
0/0
17.3.2004 13:45

Flat Vamp

Re:
Ť.Ď.
0/0
17.3.2004 13:47

habit

Re:
A co na to ochranci zvirat?
0/0
17.3.2004 13:48

pinkshadow

Rusák
...Kamil mi říkal, že Sudajev ukradl v jednom ruským baráku plynové trubky a ventily ...způsobil smrt 50 lidí ale hlavně že má co odvézt do sběru ...hmm... 
0/0
17.3.2004 13:19

habit

Re:
...vidis, tomu rikam pozitivni pristup. Na vsem se da najit nejake plus.
0/0
17.3.2004 13:25

habit

Akční plán ...
... boje proti terorismu - to zni podobne jako Aktivni politika zamestnanosti. Jestli i efekt bude podobny, pak nam pomahej panbuh ( Allah, Jehova, Siva, Budha, Slepy IO a dalsi)
0/0
17.3.2004 13:02

Flat Vamp

Re:
...to je jedno, jak to zní. Hlavne aby to fungovalo, he?
0/0
17.3.2004 13:03

Kola

Re:
A krokodílý bůh Efler taky.
0/0
17.3.2004 13:06

Kentus

Re:
Vidím, že klasická literatura se prosadí vždycky. Ale abych vám optimistům odstřihl balónek - ono to fungovat nebude.
 
 Profét Kentus
0/0
17.3.2004 13:14

Kola

Re:
Balónky nestříhej. Klasická literatura nás drží při zdravém rozumu. A souhlasím, že to asi fungovat nebude. Kždopádně nejsem ochoten to zkoušet.
P. S.: Oceňuji způsob, jakým podepisuješ své příspěvky. Značně kreativní
0/0
17.3.2004 13:17

Smutny_Muz

Svět
Krásný je svět,
když cítíš na zápraží med,
krásný je svět,
když slyšíš ptačí zpěv.
 
Velký pro psí rodokmen,
malí pro lidský kmen,
Velký pro náboženský směr,
malí pro toleranci žen.
0/0
17.3.2004 13:01

Smutny_Muz

Re:
Moře skrývá tajemství,
země vydává své bohatství.
Státy drží se svých měn,
politik vidí jen sem.
 
Peníze světem vládnou,
trampoty sebou táhnou,
nemoci souží mnoho těl,
zbraně střílí do nevinných žen.
0/0
17.3.2004 13:02

Smutny_Muz

Re:
Příroda mizí v dáli,
poslanec si z ní střílí,
že se jemu stát nic nemůže,
že sní klidně hlemýždě.
 
Chrousta snědl on,
zas ubyl jeden tvor,
jedenáctka světu dává,
příklad teroristického rána.
0/0
17.3.2004 13:02

Smutny_Muz

Re:
Bohaté státy Evropě panují,
rozruch mezi lidmi vyvolávají,
ve jménu božího poselství,
zemře někdo v zoufalství.
 
Vesmírný chlad drží smutek v nás,
hvězdný vodopád romanticky spojuje zas,
slunce pálí a vidět je v dáli,
modrá planeta leží v ráji.
0/0
17.3.2004 13:03

Smutny_Muz

0/0
17.3.2004 13:03

ManInTheShadow

Re:
... ve vsi ucte, ale tohle zavani narcismem. Jestli si mel tu moznost videt dane utrpeni na vlastni oci, je to vec jina. Basen bez prozitku tezko muze mit hloubku. Muj nazor.
0/0
17.3.2004 13:36

pinkshadow

teroristé
...rezignujeme na boj proti teroru mimo hranice Západu, vydáme Al Kajdě Irák a Afghanistán, uzavřeme se před světem? ...tohle nám radí evropští pacifisté ...možná by to teroristům stačilo, ale možná taky ne ...vždyť spousta muslimů už v Evropě žije, budou teroristé pokračovat ve své kampani i na jejich podporu? ...když ano, co dál? ...kam až jsme ochotni ustoupit? ...neví to ani Kamil ...hmm...  
0/0
17.3.2004 12:55

Kola

Re:
V kampani pokračovat budou, jelikož kde jednou zavlála zelená vlajka Islámu, tam se Islám musí vrátit, i pokud tam v současnosti převládá jiná věrouka. Dobytí území Islámem je šíření víry pravé, opětovné získání území původními obyvateli je vyrvání teritoria z lůna víry pravé. (Tedy podle Koránu, ne podle mne)
0/0
17.3.2004 13:00

pinkshadow

Re:
...Korán je divná kniha ...hmm... 
0/0
17.3.2004 13:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.