Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross: policie zpřísní kontroly

Policie zpřísní kontroly na hranicích a udělování víz občanům z rizikových zemí. Na místech, kde se setkává více lidí, posílí některé hlídky o psy schopné nalézt výbušninu. Oznámil to ministr vnitra Stanislav Gross poté, co se ke krvavému atentátu v Madridu přihlásila teroristická síť Al-Kajda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jarda1

Ještě proti Rumunům a Bulharům
Naprosto správně. Zavedl bych to i proti Rumunům a Bulharům. Rumunské a bulharské gangy tu jen kradou a přepadají. Takže bych je vzal stejně jako arabské země. Švédové vraceli Rumuny už za Ceaušeska a nezajímalo je ani to, že ty Rumuny dá Ceaušescu postřílet (když to dneska vidím co tu tropí, tak asi věděl, co dělá). Jen ti naši disidentští pitomci by s nimi snad vedli dialog.
0/0
16.3.2004 12:55

THE-CORNHOLIO

Policie nasadí psy
na cikány. Konečně
0/0
15.3.2004 12:58

kulakk

Policejní psi
S takovým přístupem jaký má česká policie k výcviku služebních psů najdou tak kulové.
0/0
15.3.2004 11:51

Ahasver

Policie zpřísní kontroly
Policie přísně nebude tolerovat prošlé nebo nekompletní lékárničky v autech, co kdyby byly potřeba po teroristickém útoku. Taky kdykoli nás budou jen tak pro nic za nic prudit budou mít novou výmluvu - hledají teroristy, tudíž musí být důslední a nekompromisní. To zas bude šaškárna! Standa by si opravdu měl najít místo někde v cirkusu.
0/0
15.3.2004 10:15

vafla

Re:
Myslíš, že by Standu u cirkusu vzali? Asi ne, on by jim ho znárodnil.
0/0
15.3.2004 13:45

logar

Hm,hm
to je jako s hlídáním Svobodné Evropy v Praze. Platný jako u řiti zuby. Má někdo představu, co tam, kromě překážení, byly ty obrněný transportéry platný???
Hlavně, ať si Koloťuk oblékne maskáče, ať není moc vidět.
 
Já bych hlídal všechny lidi v turbanech.
Signály nesignály, v USA je měli a ochránili pouze politiky.  Proti těm, kteří chtějí udělat masakr a jsou rozhodnutí umřít také, není účinná obrana.
0/0
15.3.2004 7:45

Lamivudin

Re:
naprosto souhlasim
0/0
15.3.2004 9:50

standik007

0/0
14.3.2004 23:30

Sudajev

IMO
Největší populista v zemi je velký fíra Standa. Toho by mohli závidět čssd i komunisti.
0/0
14.3.2004 20:34

xirk

aby ses nedivil
me jenom zarazi jak me ma uklidnit, ze nase BIS nema zadne signaly ze nam zadny nebezpeci nehrozi. a ty lidi v tom spanelsku ty signaly meli? to je fakt pako, jak to vubec muze rict. Aby se chlapec jeste nedivil, kdyz budou chtit neco vodpalit tak gross bude ten posledni co se o tom dozvi!
0/0
14.3.2004 18:39

czk

Re:
Pokud vim tak ano, ve Španělsku singnály o možném teroristickém útoku (jiném než od ETA) měli.
0/0
14.3.2004 18:54

Dan 1

Re:
BND to říkala asi před dvěma týdny (varování se týkalo celého západu), k velkému pobavení místního levicově-mírotvorného osazenstva.
0/0
14.3.2004 19:05

fleret

Re:
presne.
0/0
14.3.2004 19:18

cejkis

4Gross
Spíše pane Gross rozšiřte působnost a možnosti tajných služeb ČR.
0/0
14.3.2004 17:18

rrasputin

grosacek
...tvari se jak svatousek, kdy mu uz nekdo rozbije tu je jeho drzku. Na te fotce v novinach si o to primo rika. Na zakladni skole jsme meli jednoho takovyho, vypadal jak svatousek, ale pekna svine. Kazdy tyden chodil domu s monoklem
0/0
14.3.2004 17:11

Delirium Tremens

A navíc měl lepší známky než ty co?
To musí nas*at.
0/0
14.3.2004 18:20

fleret

Re:
no,ty lepsi znamky u nadrazaka Grosse zrovna nehrozi.....proto asi radsi vsechno bagatelizuje....
0/0
14.3.2004 19:20

_Sandstorm_

Hm
Terorsimus našel svou živnou půdu zejména v troskách utopického projektu zvaný "multikulturní společnost". Je známo, že teroristé se opírají zejména o své etnické páté kolony v zemích prvního světa.
 
V národnostně a rasově homogenních státech by se teroristé tolik nechytali. (V přírodě taky nevidíte společně se radující stádo antilop, lvů a hrochů :o)
 
Tím nic nenamítám proti cestování, turistice, obchodu či vzájemnému kulturnímu obohacování. Ale mezi obchodníky a turisty by se teroristé skrývali podstatně hůř, než v ghettech, která po generace pěstují svou nenávist vůči hostitelské společnosti a která teroristické útoky vítají a všemožně podporují.
0/0
14.3.2004 16:54

czk

Re:
Příklady by jsi měl volit uvážlivě. Například se zcela bežně vyskytují smíšená stáda pakoňů, antilop a zeber. Jinak sis jistě také všiml, že většina velkých teroristických útoků poslední doby byla kupodivu provedena "turisty". I útok na dvojčata.
0/0
14.3.2004 18:53

czk

Re:
...a ještě to rozvinu. Etnicky čistá společnost tu byla naposledy v době kemnového uspořádání. Od té doby se vždy někdo opíral o tu tvoji "pátou kolonu". Němci v čechách, keltové vs. slovani ... On to není utopický projekt, je to prostě realita. BTW: Skutečná multikulturní spoelčnost je ta, kde nejsou právě ty gheta, o kterých píšeš.
A ani etnická čistota nic nezaručí, podívej se třeba do etnicky čistého Severního Irska, nebo koneckonců na Španělsko vs. ETA.
Chce to prostě trochu myslet, než napíšeš takto kategorický výrok.
A ještě na konec: I v etnicky čistém státě to nic neřeší. Za prachy si seženeš krásné "lokální" etnicky homogení teroristy.
 
0/0
14.3.2004 19:07

Englishman

Re: Severní Irsko
Problém Severního Irska je v tom, že etnicky čisté NENÍ. Žijí tam jak Irové (původní obyvatelstvo), tak Angličané (potomci kolonistů). A celý problém je jen v tom, že anglická část obyvatelstva nechce připojení k Irsku, zetímco Irská chce.
V Evropě nebyla etnicky homogenní společnost sice nikdy, ale až do začátku reformace byla téměř homogenní kulturně i nábožensky (jedinou výjimkou byli Židé). Rozdělení společnosti reformací vedlo ke staletí trvajícím ozbrojeným konfliktům, a to jak na národní, tak i na mezinárodní úrovni, které skončili až vestfálským mírem. A ten Evropu rozdělil na více než 200 let na dvě, opět téměř kulturně a nábožensky homogenní části.
0/0
14.3.2004 20:01

_Sandstorm_

Re:
Evidentně si pleteš etnickou a rasovou čistotu. Já mluvil o národnostně a rasově homogenním státě. Pak mluvíš o koze, zatímco já o voze, protože (a v tom máš pravdu) etnicky nelze společnost dělit, protože každý má jiné předky (někdy bychom se až divili, kdo byl náš prapraděda). Problém nevidím v tom, zda ten Čech měl za předky Němce, zatímco druhý třeba Slováky, ale podstatné je, že jsou oba bílí Češi.
 
Rasově homogenní stát vykládat nemusím a národnostně homogenní stát vidím jako stát, ve kterém žije minimum cizinců na dlouhodobý pobyt - tedy pouze občané a cizinci na krátkodobý pobyt (např. mnou zmínění turisté). Hlavně ne azylanti. I když občanství není zárukou všeho, občan přeci jen přistupuje ke své společnosti zodpovědněji a sdílí se svou zemí osud. A občanství bych uděloval opravdu výjimečně; uchazeč by musel splnit přísná kritéria.
 
Na závěr - nechci tvrdit, že ta či ona rasa má větší či menší předpoklady k terorismu (nakonec i běloši jsou teroristé). Ale tvrdím, že kdyby existovaly jen národnostně a rasově homogenní státy, měli by to pachatelé teroristických útoků mnohem těžší, alespoň tam, kde se jedná o kulturní konflikt. Samozřejmě územní nároky, boj za autonomii, občanské války (Irsko, Španělsko, býv. Jugoslávie), mají jinou povahu a proti nim žádná "čistota" nepomůže.
0/0
14.3.2004 20:08

_Sandstorm_

Re:
A ještě doplním: Směšuješ terorismus dohromady (na jednu stranu to je fakt, teroristi jsou všichni svině), ale přeci jen bych je velmi zhruba rozdělil alespoň do dvou typů (podle příčin):
 
První je důsledkem vnitrospolečenského rozvratu, jeho kořeny leží v dané společnosti (např. občanská válka, nenávist dvou jinak ne příliš odlišných etnik, územní nároky nástupnických států po rozpadlé federaci apod.). Jejich cílem nebývá likvidace druhé skupiny, ale vždy konkrétní cíl - zpravidla autonomie, odtržení či zrovnoprávnění jazyků a náboženství. U těch je skutečně na místě jiné řešení, než homogenní stát.
 
Druhý má kořeny v odlišnosti kultur a ras. Jakmile se k sobě přiblíží, začně nenávist a boj. Cílem je vyhlazení druhé skupiny, bez ohledu na politické či územní ústupky. (Mohou sice v různých fázích války diktovat nejrůznější podmínky, ale po jejich splnění si vymyslí další - jejich cílem je nenávist, vyhlazení těch druhých, proto nepřestanou.) A proti nim je homogenní stát nejlepším řešením. Samozřejmě to má i rub - my bychom se zase neměli cpát do jejich světa. To sice nevyřeší samotnou nenávist - ale teroristé by pak hůř pronikali do nitra země, museli by přes hranice.
0/0
14.3.2004 20:17

AlienDUDE

grossi
chcipni
0/0
14.3.2004 16:09

cheos

Re:
Nemáš něco s nervama ?
0/0
14.3.2004 16:47

Michalll

Díky, kvalifikace bude snad
přísnost následovat.
ona totiž profesionalita si dokáže poradit nejlépe právě v prostředí volnosti a svobody.
v Madridu byli Izraelci velmi rychle, i my jsme měli možnost se přiučit, máme to blíže. zkrátka tvořivost, rychlá reakce.
když jsem projel večer po madridském neštěstí Čechy, nevšiml jsem si žádného zvláštního nasazení. mám pro něj cit z doby kontrol Stb, mé číslo bylo na jejich seznamu. o události jsem se i pocitově dozvěděl až v noci  ve zprávách, možná už jsem sám tupý..
Michal, Libčeves
0/0
14.3.2004 14:23

Nedobik

Re: ZAPOMNĚL JSI MOBIL: 603771186
0/0
14.3.2004 14:25

Destroyer7

Staníku, Staníku,
tohle chápe i dítě v první třídě, že pokud se tady má odehrát nějaký teroristický útok, tak tu ti teroristi již jsou delší dobu, po celou dobu se seznamují s prostředím a shání si "materiál".
Škoda, že ti tohle sladké tajemství tví poradci, které platíš z našich daní neprozradili. Možná by jsi se měl zamyslet nad tím, jestli by ti nešlo lépe šíbování mašinek na nádraží.
0/0
14.3.2004 13:58

Pongo

Jó Stando, jsi borec
k opatřením mělo dojít hned ve čtvrtek dvě hodiny po masakru a ne po 72 hodinách vydat prohlášení, že se zvažuje zpřísnění kontrol... Ještě v pátek se pyšnil tím, jak nám žádné nebezpečí nehrozí. Samozřejmě, že nám hrozí, a to od okamžiku, kdy jsme se stali součástí koalice v boji proti terorismu. Ale je mi to jasné. Standa musel situaci nejdříve prokonzultovat se Šárkou a bordelmamá.
0/0
14.3.2004 13:46

Fikos

Re:
docela by mě zajímalo kterej blb.. se tam ještě zajde podívat
0/0
14.3.2004 13:36

Nedobik

Re: DANA HERIJÁNOVÁ - SUDAJEVOVÁ
TO JE MANŽELKA TOHO BLBA
0/0
14.3.2004 14:24

juton

Chudák Standa.
Zpřísní kontroly, je zle. Nezpřísní, je taky zle. Já být na jeho místě, asi se vzdám funkce. Věčně poslouchat všvědoucí trotly...
0/0
14.3.2004 12:53

Fikos

Standa má pravdu
přece si teroristi nevyhodí do luftu vlastní základnu :o))
kdyby jste viděli jak arabáci slavili na našich vysokých školách útok na NY
0/0
14.3.2004 12:41

diynamo

Kontroly
To už měl udělat dávno a nemusela být republika zaneřáděna východními národnostmi, tak jak je. Ovšem s těmi komunistickými pohrobky, jaké na těch vedoucích funkcích má, to také nejde ze dne na den. Nejdříve měl debolševizovat ministerstvo.
0/0
14.3.2004 12:31

fleret

Re:
to by si ale pod sebou sam podrezal vetev.......a nejenom on....komunisticka hovada najdes vsude....prijde doba,kdy se budeme bat otevrit konzervu....
0/0
14.3.2004 12:37

diynamo

Re: Nebo granule ?
Když to budou konzervy pro psy nebo kočky, tak se bát nebudu.
0/0
14.3.2004 16:06

Sudajev

IMO
Fíra by si měl raději hodit mašli, aby uvolnil místo.
0/0
14.3.2004 12:21

Janina7

Re:
Jo fíra a mašle. Jedině nějakou rozvázat v luxusním bordelu v domě, kde bydlí kamarádka jeho ženy.
0/0
14.3.2004 12:30

Marťásek

To je fofr!
Ta sedmička teprve běží a už tu mám komentář toho, co bylo před 10 minutami.
Na zostření bezpečnostních opatření se v televizní Sedmičce na Nově shodli jak liberální poslanec Karel Kühnl z vládní US-DEU, tak místopředseda KSČM Vojtěch Filip. 
0/0
14.3.2004 12:20

BENDŮV JEŠTÍREK

No
Tak Stáňo do toho a my se nebudeme bát vlka nic.
0/0
14.3.2004 12:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.