Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Al-Kajda se na videu přihlásila k útokům

Španělské úřady oznámily, že nedokážou identifikovat muže, který se na videozáznamu představil jako vojenský mluvčí teroristické sítě Al-Kajda a jejím jménem se přihlásil k zodpovědnosti za krvavý atentát v Madridu. Také USA míní, že je předčasné hovořit o zodpovědnosti Al-Kajdy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

volksik

Šance
Navrhuji tato opatreni:
1)  Dusledne kontroly na hrancich, pokud policista umozni prechod nezadoucim osobam, trest stejny jako prevadeceu, az 15 let
2)  Kazdy prestehovalec ma pravo na status uprchlika - vydavan na zaklade 1 rocního pobytu v pristehovaleckem tabore, pokud se:
 nedopusti trestneho cinu nebo cinu dle platnych cesckych zákonů
 
nedopusti se trestneho cinu kvalifiovaneho takto jako kvalifikovaneho ve zmich EU
 
nespacha dalsi prestupek nebo trestny cin vyplplyvajci z trestniho nebo obcanskeho radu hostitelske zeme
 
Jakekoliv poruseni vyse uvedenych obecne zavazych pravidel budiz trestano  nasledovne:
  a) pohrdanim pravnim radem EU s vykonnosti vyhosteni  na 5-10 let dle zavaznosti prestupku   b) zneuzitim systemu danovych vyhod, nelze uplatnit dqn mimo hostitelskou zemi    sazba 4-6 let                                                                                                                                          
0/0
16.3.2004 0:20

zlej

huhuuuuuuuu
Sudajeve, Sudajeve, ty jeden Hlupajeve, -
dej si bacha nebo Páter Havlasa -
vyždímá ti mamlasa. -
Zkus radši poctivě pracovat -
místo hloupejma řečma se rajcovat. -
Až si něco vyděláš -
zjistíš že svým soudruhům to nerad dáš. -
Zlepšíš si své názory -
a rozšíříš si obzory
0/0
15.3.2004 9:07

Sudajev

Re:
ty vole nežer už ty lysohlávky.
0/0
15.3.2004 9:21

KADO

Re: Sudajev je agent KGB!
Sedi na ruskem vyslanectvi a ma to jako svou "praci" otravovat lidi protiamerickou propagandou
0/0
15.3.2004 20:18

terminator4

ELITOU SPONZOROVANY "TERORISMUS", ANEB CO BUDE DAL!!!!!!!!!!
0/0
15.3.2004 8:46

pinkshadow

chudáci Číňané
Při posledním důlním neštěstí v Číně přišlo o život nejméně dvanáct horníků. Zabil je výbuch plynu v nelegálním dole v hloubce čtyř set metrů pod zemí. Od ledna do října loňského roku zemřelo v Číně při nehodách v dolech 7197 lidí.      
0/0
15.3.2004 6:09

pinkshadow

Re:
...Kamil si myslí, že je to víc, než počet teroristických útoků za deset let ...hmm...
0/0
15.3.2004 6:10

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
a proto by se melo zautocit na cinu, ne?
0/0
15.3.2004 8:59

prasodlak obecny

Nebudme naivni
Nesouhlasim bezvyhradne s USA,asi se dopustila i prehmatu,ale proste proti fundamentalickym fanatikum se  musi bojovat tvrde.temto fanatikum je vse jedno,jsou ochotni dosahnout sveho cile i pres hromady mrtvol,ridi se jen svou virou,kterou si velmi smutne vylozili.Bojuji nejen proti USA,ale i proti cele zapadni kulture ke ktere bezpochyby patrime i my!
0/0
15.3.2004 3:36

osvetitel

<><><>
mno nic padam na vecu a ty Isabello prilezitostne take zavitej na ten clanek o tech "HOMO" at tam take muzes utrousit "sve"!Moooc zajimava debata hehe
0/0
15.3.2004 2:42

Krikic

doplneni
Ztratili se mi posledni vety meho prispevku takze zde jsou jeste jeste jednou...
Al-Kajda ohrozuje cely svet svet teroristickymi hrozbami. Neohrozuje ale USA bezpeci vsech lidi na svete jejich zaslepenosti a hlavne tim ze, "kdo neni s nami, je proti nam"? Mozna to moc zlehcuji ale vazne si myslim ze se USA snazi sama rozhodovat o budoucnosti sveta tim, ze jediny smer kterym se lze ubirat je ten, ktery nam ukaze.  
0/0
15.3.2004 1:57

osvetitel

Re:
Ani se nedivim ze se ti ten zbytek ztratil:-))Ale mas li na mysli jineho usmernovace toho smeru tak vem z tim!Protoze jak jiste vis ty "male "zeme nikdy sanci nemeli aby se sami usmernovali a ty " vetsi chteli vzdy usmernovat sami!
0/0
15.3.2004 2:14

Isabelle

Re:
Vida , vida pan osvetitel osvjetluje i po pulnoci
0/0
15.3.2004 2:19

osvetitel

Re:
Pan "osvetitel" je hloupej ze si zbytecne kazi oci a omlouva ho pouze ze se posledni dva dny venuje "domaci" praci!
0/0
15.3.2004 2:23

Isabelle

Re:
a k jake "domaci "praci te donutily?? Uz je mi te lito jenom proto  je mi to hodne povedome...
0/0
15.3.2004 2:28

osvetitel

Re:
Jake? MAKAM::-)))
0/0
15.3.2004 2:32

osvetitel

Re:
ovsem jak jiste sama dobre vis spanila divko do pulnoci mam jeste daleko!
0/0
15.3.2004 2:25

Isabelle

Re:
Jak bych to mohla vedet, mas tam ...osvetli mne
0/0
15.3.2004 2:31

osvetitel

Re:
Oni tu bohuzel tu pruhovanou nemaji (asi nas take nemiluji mno )a ta Ceska je me z tech ostatnich nejblize!
0/0
15.3.2004 2:34

Isabelle

Re:
A nejses ty ten jeden z Kansasu?
0/0
15.3.2004 2:39

osvetitel

Re:
Nikoliv spanila Canadanko ja jsem vice na jih tak zatim ahoj!
0/0
15.3.2004 2:45

osvetitel

Re:
Ale ted si davam Izabello vazne pauzu takze kiss 4U a bye pro "capajeva":-))
0/0
15.3.2004 2:30

osvetitel

<><><>
Tak me to tu nejak zablokovalo tak i kdyz riskuji  ze se to tu objevi dvakrat tak musim podotknout ze jsem poznal plno Rusu Polaku a jinych "vychodo Evropskych"lidi a ze se malokdo z nich snazil pratelit z "Cechama" naopak spis se snazili pratelit stima "zlyma na ukor Cechu" takze jak je to stou Slovanskou pospolitosti?Jenom kdyz  jim tece do bot a nikdo nic nema?
0/0
15.3.2004 1:44

Krikic

Amerika
Souhlasim s Tebou Sudajev, hlavne s vetou " Ja jsem z USA, kdo je vic". Fakt ze Amerika se plete do celosvetovych zalezitosti jako nejsilensi stat, je vsem znamy. Pod zaminkou vypudeni terorismu ci diktatury toho ci onoho statnika, nebo v posledni dobe podezreni z drzeni biologicky zbrani, ohrozuje bezpeci lidi na celem svete.  Ano je treba bojovat proti terorismu a odsuzuju vse co se stalo. Je mi skutecne lito nevinnych lidi co ztratili sve zivoty uplne zbytecne. Ale bylo skutecne nutne vse co v posledni dobe Amerika a jeji predstavitele provadi? Jejich politika je zrejma jiz i nam obycejnym lidem, a treba konkretne utok na Irak se dal resit jinymi prostredky. Je skutecne zajimave ze Kuba je Castrem ovladana jiz tolik let ale Milosevicova Jugoslavie musela byt bombardovana hned. Tim nijak nezlehcuju vaznost situace jaka v Jugoslavii byla, ale myslim si ze bombardovani nebylo nutne. Proc se pote nesnazili o znovuobnoveni statu s takovou intenzitou jako se ted o to snazi v Iraku. Ale na druhou stranu Jugoslavie nema zasoby ropy, tak proc taky. Proc pote neodsoudili Albance kteri se snazili o vytvoreni Velke Albanie, jejiich davneho cile, tim ze se ukryvali v makedonskych kopcich a strileli a zajimali nevinne obcany pravoslavne narodnosti a ohrozovali bezpecnost statu ruznymi militantimi uskupeninmi, ktera operovala po cele zapadni Makedonii. Neni tohle take terorismus? Mozna je muj nazor ponekud ovlivnen tim ze me minulost s touto zemi spojuje, kazdopadne  Kdyz uz se snazime o mir a rovnost obcanu tak chapejme terorismus vsude stejne. Za tohle neobvinuju jen Ameriku, ale jako nejsilneji stat, ma ve vsem "hlavni slovo" a jak rekl Sudajev, jejich spojenci ze spoluprace spis trpi nez profituji.  Je mi nas lito, ceka nas kruta doba, ani Evropa uz neni bezpecnym mistem. Al-Kajda nyni ohrozuje cely svet teroristickymi hrozbami. Ale neohrozuje USA cely svet
0/0
15.3.2004 1:41

osvetitel

Re:
Kuba by mohla leda tak ohrozit USA a ne Evropu a na to nema a proto stim nikdo nic nedela na rozdil od te Jugoslavie!Proc si to tam neumela nejak vyresit Evropa sama a potrebovala amiky aby se michali do neceho z ceho pro ne nic krome blbe reklami nekoukalo!?
0/0
15.3.2004 1:49

osvetitel

Re:
Vole ja slysel od rodicu ze mluvili v Rakousku a v Nemecku z rusakama a Ukrajincema kteri nic jineho nemleli nezli jak jsou velky a ta jejich puda jak je urodna a to bylo jeste za komousu a Cechy ani nebrali na vedomi jak se snazili imponovat druhym!
0/0
15.3.2004 1:53

osvetitel

Re:
Take to mas dvakrat vid "Capajeve"? Neco jim tu asi docasne kykslo!
0/0
15.3.2004 1:55

osvetitel

<><><>
Jo Capajeve ja jsem poznal hodne tech "vychodnich Evropanu" at to byli Rusove nebo Polaci nebo Jugoslavci a nikdo se k Cechum  moc nehlasil naopak se snazili prismajchlovat ktem "zlym" na ukor Cechu takze to bratrske Slovanstvi asi funguje jen kdyz ma kazdy   H>>!
0/0
15.3.2004 1:33

Nedobik

SUDÁJEVE,HLUPÁJEVE,BLBÁJEVE,DŽUGAŠVILLÍKU HLÓPÉ!!!
VRÁTIL JSEM SE Z MRDU, ALE TY MI TO STEJNĚ NEBUDEŠ VĚŘIT A PROTOŽE JSEM UNAVEN, KAŠLU NA TEBE A JDU SPÁT!!
0/0
15.3.2004 1:16

osvetitel

<><><>
Zeptejte se "svych" lidi jestli vam opravdu zaridili ty nejlepsi podminky pro demokracii jake mohli nebo jestli je spise zajima vlastni prospech a uplatky od "cizich?Ty cizi by byli hloupi kdyby nebrali a Cesi jako "mala zeme" po te sametovce mohli zaridit svuj stat k obrazu svemu  a paklize "nevedeli " jak tak je teske to svadet na druhe kteri toho vyuzili a je skoda ze kazdy ted vi co se melo delat kdyz uz je pozde!
0/0
15.3.2004 1:15

osvetitel

<><><>
Jedno je jasne ze slusny clovek se chova slusne za jakeho koliv rezimu a ten "neslusny" take! Vymlouvat se na amiky kteri jako Cesi nic jineho nepoznali je mylne!Amici se Evrope nevnutili spise to bylo ze zacatku naopak a Cesi pokud poznali "lepsi zivot " tak se podle toho meli zaridit a neprebirat dobrovolne to nejhorsi co muzou na tom "zapade vystourat"pomoct rozkract vlastni ekonomii a pak se vymlouvat na druhe!
0/0
15.3.2004 1:08

osvetitel

<><><>
Sudajeve to jak vnimas ty amiky je mylne!Muzes narazit na nejakeho "vola"kteri jsou vsude  ale vetsinou "amici " jsou vychovavani aby se neprodali"lacino " a to sverazne vystupovani je hlavne takova (ukazka ze si nenechaji nic libit)to je tady normalni a nutne ale kdyz poznaji ze snima nemini nikdo vorat a oblbovat je tak jsou pratelstejsi nezli plno tech "druhych"kteri se sklebi prijeme do ksichtu druhym a nezli se nadeji tak maji "obrazne" kudlu v zadech!JJ svet je dzungle a ten stav kdy se lide miluji protoze jsou vetsinou na stejne urovni jako za komunistu byl sice hezky a lepe ovladatelny (I kdyz u cikanu delali vyjimku protoze se jich sami bali)ale byl to stav umely a vykoupeny na ukor lidskych prav!
0/0
15.3.2004 1:01

Sudajev

!
Ne že bych  nenáviděl ami, věřím že většina jsou hodní a dobří lidé. Nesnáším však jak se prezentují celému světu, jak se  na každého  dívají shora. A už vůbec se mi nelíbí jejich politika vměšování se do záležitostí celého světa, což excelentně předvádí součastná vláda G. Bushe ml. Který je přesnou kopií svého otce. Ono to chování US je jen o penězích toť vše. Jde o to někde vyprovokovat nestabilitu a pak tam v zájmu bezpečnosti vtrhnout s armádou, podobné metody používali i komunisté a těch podobenství se jistě dá najít spousta. Nemáš rád komunisty já je taky zrovna nemusím, ale když to tak porovnávám byli určitě tím příslovečným menším zlem. Příkladem může být Kuba, komunističtí spojenci skončili v propadlišti dějin(zatím), ale Kuba stále leží státům v žaludku a kdo tím nejvíc trpí, obyčejní lidé.Takže máme ukázkový přístup jak to doopravdy myslí s trvalou svobodou, stále se divím že Bush neprohlásil Kubu za baštu teroristů a nevtrhl tam s armádou, dnes by mu v tom nikdo nezabránil. Z rady OSN si dělá akorát srandu, ale od ostatních samozřejmě vyžaduje plnění rezolucí. Víš ono to moje antiami není o obyčejných američanech, ale o
0/0
15.3.2004 0:04

Krikic

Re:
Souhlasim s Tebou Sudajev, hlavne s vetou " Ja jsem z USA, kdo je vic". Fakt ze Amerika se plete do celosvetovych zalezitosti jako nejsilensi stat, je vsem znamy. Pod zaminkou vypudeni terorismu ci diktatury toho ci onoho statnika, nebo v posledni dobe podezreni z drzeni biologicky zbrani, ohrozuje bezpeci lidi na celem svete.  Ano je treba bojovat proti terorismu a odsuzuju vse co se stalo. Je mi skutecne lito nevinnych lidi co ztratili sve zivoty uplne zbytecne. Ale bylo skutecne nutne vse co v posledni dobe Amerika a jeji predstavitele provadi? Jejich politika je zrejma jiz i nam obycejnym lidem, a treba konkretne utok na Irak se dal resit jinymi prostredky. Je skutecne zajimave ze Kuba je Castrem ovladana jiz tolik let ale Milosevicova Jugoslavie musela byt bombardovana hned. Tim nijak nezlehcuju vaznost situace jaka v Jugoslavii byla, ale myslim si ze bombardovani nebylo nutne. Proc se pote nesnazili o znovuobnoveni statu s takovou intenzitou jako se ted o to snazi v Iraku. Ale na druhou stranu Jugoslavie nema zasoby ropy, tak proc taky. Proc pote neodsoudili Albance kteri se snazili o vytvoreni Velke Albanie, jejiich davneho cile, tim ze se ukryvali v makedonskych kopcich a strileli a zajimali nevinne obcany pravoslavne narodnosti a ohrozovali bezpecnost statu ruznymi militantimi uskupeninmi, ktera operovala po cele zapadni Makedonii. Neni tohle take terorismus? Mozna je muj nazor ponekud ovlivnen tim ze me minulost s touto zemi spojuje, kazdopadne  Kdyz uz se snazime o mir a rovnost obcanu tak chapejme terorismus vsude stejne. Za tohle neobvinuju jen Ameriku, ale jako nejsilneji stat, ma ve vsem "hlavni slovo" a jak rekl Sudajev, jejich spojenci ze spoluprace spis trpi nez profituji. Je mi nas lito, ceka nas kruta doba, ani Evropa uz neni bezpecna.  
0/0
15.3.2004 1:43

Sudajev

Proč nemám rád ameriku
těch několika skupinách lidí tahajících za nitky, ke kterým nepochybně patří Bushův rod, vlastnící vysoké podíly mimo jiné ve zbrojním průmyslu a tímto si zajišťuje trvalý příjem. Mrzí mě že se tomu lidé neohradí, ale je to pochopitelné, když jsou udržováni uměle na vysoké životní úrovni,( relativně). A pokud začne poklesávat síla dolaru, nějak se tomu musí zabránit, nejlépe anektováním nějaké země s nerostným bohatstvím. A v tom vidím celosvětovou hrozbu a snahu ovládnout svět. Není nezajímavé že nynější nepřátelé národní bezpečnosti jak to nazýváte jsou z většiny  bývalé spřátelené nebo podporované režimy. Nejhorší je že těmito mocenskými choutkami zatáhly státy celý svět do nebezpečí obludného terorismu, především spojence viz Espaňa, a teď budou ty mrtvé zneužívat k dalším a dalším vlnám propagandy své trvalé svobody, která bude výhodná jen pro USA, přesně podle: já jsem z USA a kdo je víc, nikdo já mám ten největší arzenál a já budu určovat. To je to co mě na tom štve  ta podobnost s komunismem, jako je ohlupování davů, diktování slabším sousedům, vláda jedné nejbohatší a nejvlivnější skupiny v pozadí tzv. demokracie.
0/0
15.3.2004 0:03

Antiperle

Proč nemám rád apriorní antiamerikanisti
Protože jsou natolik blbí:
 že si myslí, že zbrojní průmysl představuje většinu/podstatu světové ekonomiky, protože si myslí, že většina bohatství nevzniká díky individuální iniciativě, ale díky "vykořisťování", protože si myslí že úspěch = diktát, atd atd .... protože touto stupidní logikou de fakto podporují kolektivismus,socialismus, lůzu, chaos, neodpovědnost a ...a o komunismu se vlastně ani nemusíme bavit
0/0
15.3.2004 0:15

Sudajev

!
těch několika skupinách lidí tahajících za nitky, ke kterým nepochybně patří Bushův rod, vlastnící vysoké podíly mimo jiné ve zbrojním průmyslu a tímto si zajišťuje trvalý příjem. Mrzí mě že se tomu lidé neohradí, ale je to pochopitelné, když jsou udržováni uměle na vysoké životní úrovni,( relativně). A pokud začne poklesávat síla dolaru, nějak se tomu musí zabránit, nejlépe anektováním nějaké země s nerostným bohatstvím. A v tom vidím celosvětovou hrozbu a snahu ovládnout svět. Není nezajímavé že nynější nepřátelé národní bezpečnosti jak to nazýváte jsou z většiny  bývalé spřátelené nebo podporované režimy. Nejhorší je že těmito mocenskými choutkami zatáhly státy celý svět do nebezpečí obludného terorismu, především spojence viz Espaňa, a teď budou ty mrtvé zneužívat k dalším a dalším vlnám propagandy své trvalé svobody, která bude výhodná jen pro USA, přesně podle: já jsem z USA a kdo je víc, nikdo já mám ten největší arzenál a já budu určovat. To je to co mě na tom štve  ta podobnost s komunismem, jako je ohlupování davů, diktování slabším sousedům, vláda jedné nejbohatší a nejvlivnější skupiny v pozadí tzv. demokracie.
0/0
15.3.2004 0:02

Sudajev

Pro pátera
Hele pátere jestli nebude rasvan, hnusoň a dan1 jedna roztrojená osobnost se sklony k transvestitismu, pak by ty přihřátý myšlenky byly pochopitelný a i to že si sám(i)odpovídá(jí).
0/0
14.3.2004 23:14

Raswan

Re:
Kurňa Hlupajev,ty se nezdáš  Už začínáš být dokonce i paranoidní Mimochodem už ses naučil tu azbuku
0/0
14.3.2004 23:18

pater__Havlasa

Re:
malokdy jsem seriozni, ale rasvan je nakej uplnej idiot.  furt ty jeho homometafory nudny. a furt dokola a dokola. jedna tepla metafora za druhou.  asi je to prvnak a vobjevil ze ma peska a je z toho na vetvi.   hnuson je no, jak by se to reklo, je to neschopa, no.
cte diskuze, to jo, mziruje po internetu a neni schopen nez obcas vyklofnout kratkej nicotnej blaf.  zapojuje se jenom do buzerskyho grupace kde se jeho vystrik slizu toho charakterniho pedofila taky ovsem nejak ztraci.
dan je takovej drobnej teplousek co se sam chudera necha chytit na verejnosti s kalhotkama dole.  obcas neco vyklofe, ale zrejme je to neskodny zvire.  asi to bude ten co se rasvanovi vohejba.  takovej ten femmovej.
 
ale neuveritelny jak ty hlupaci nejsou schopny myslenky a rozpovidaj se az jak baby na pavlaci kdyz jde o jejich habity.
0/0
14.3.2004 23:23

Raswan

Re:
Je ti líp, po té sebeospravedlňující samomluvě?
0/0
14.3.2004 23:26

Raswan

Re:
Mimochodem páter,technická otázka,proč teda o těch homosexuálech mluvíš v každém příspěvku ?
0/0
14.3.2004 23:29

Dan 1

Re:
Havlaso, ty máš místo mozku koncetrát veškeré myslitelné lidské blbosti. Částečně s tebou souhlasím, pokud se týká EU a úloze BRD v ní, ale jinak je to neštěstí. nediv se, že jsi pak jen pro smích, když od tebe nikdo neviděl jedinou rozumnou větu.
0/0
14.3.2004 23:30

pater__Havlasa

Re:
no to mam radost, naka buzna se mnou souhlasi.  tahni taky doprd&^S a nevnucuj se uz.
0/0
14.3.2004 23:33

Dan 1

Re:
Jen bych podotkl, že nevím jak ty, ale jsem dosud panna a doufám, že tě v Žabožroutově nad Sénou nepotkám, aby to tak zůstalo.
0/0
14.3.2004 23:35

Raswan

Re:
Nezdá se ti,že na ty homosexuály myslíš nějak často?
0/0
14.3.2004 23:35

Sudajev

Re:
Jak říkáš zdá se mi že na ně často myslíš ratlíku Rasvíku, čím dál víc jak pozoruju.
0/0
14.3.2004 23:50

Raswan

Re:
Hlupajev,nechci tě nějak kritizovat,ale tvoje pozorovací schopnosti se pohybují někde na úrovni bystrého zraku Gustava Husáka a jeho okének do batyskafu,které měl místo brýlí na konci období jeho vlády
0/0
14.3.2004 23:57

Sudajev

Re:
0/0
15.3.2004 0:06

pater__Havlasa

todle je neuveritelny
myslim ze todle zkopiruju a poslu Pravde.  jako studii ceskyho zkroucenyho ducha.
 
na vas muze german sr&#$t a vam je to jedno.  ale jakmile vam dovolej teplousacky hratky, tak se probudi snad cela praha a zacne rajcovat sem tam a valet po sobe pres petrin sudy.
takovoudle onanii grupacskou jak tady po sobe lezete jak megery v pare v podoli, rasvan, hnusak, dan, a kazikunda, to je neuveritelny.  a ty energie. najednou vsichni lezite na klavesnicich a cajrate ty nesmysle o vasich represovanych sexualnich problemech.  to co vas fotr naucil doma kdyz vas prodavali skopcakum aby si prilepsili.
ja se nemuzu prestat smat.  boli mi bricho jak tady prispevky tech teplousackejch paznehtu prirustaj rychlosti svetla.
 
vas, narode zplozeny peklem, muzou zavrit do kleci, bit tycema, smazit na grilu a vy nic.  ale jedno slovo a strhne se teplej grupac v ulicich.  co je to za charakterni vobludnost todle? 
0/0
14.3.2004 22:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.