Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlak sroloval auto a zabil dva lidi

Srážku osobního automobilu s motorovým vlakem nepřežili dva lidé. Tragická havárie se stala v Drážní ulici v Brně-Slatině na nechráněném, ale značeném přejezdu. Dvoučlenná posádka Škody Felicia byla na místě mrtvá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nedobik

PRAVDĚPODOBNĚ SE TY BLONDÝNY BAVILY O MANŽELÍCH!
0/0
14.3.2004 0:24

Sudajev

Re:
No vo tobě určitě ne , úchylo.
0/0
14.3.2004 0:44

Nedobik

Re:
Kachny, kachny, kachny, kachny, kachny, kachny, kachny, kachny, kachny, kachny, kachny, kachny, kachny (Autor Sudajev)
0/0
14.3.2004 0:45

klokaran

Schoda okolností
O přjezdech je to docela zajímavý, protože ve většině případů ja na vině řidič (jak řekl policajt v televizi). ČD mají všechno v pořádku a u nich se chyby nestanou. Je fakt divný, když na frekventovaný silnici je přejezd buď bez ničeho, nebo tam jsou blikačky, ale těm nebliká modrý světlo (pro ČD je to to světlo dole pod těma dvěma co jsou v řadě a někdy blikají červeně). Chtěl bych upozornit dráhy na jeden docela zajímavý přejezd, který se nachází za Chýnovem ve směru na Pelhřimov. Po levé straně je tam perfektně vybavený  přejezd (dokonce mu i modré světlo bliká), chyba je jen v tom, že je to na vjezdu na pole a přejede tam traktor maximálně tak pětkrát do roka. Jestli takhle stavíte zabezpečení na polních cestách, nedivím se, že nemáte na zabezpečení tam, kde je to potřeba.
0/0
13.3.2004 23:52

Delirium Tremens

Základní pravidlo
bliká bílá = vlak nejede
bliká červená = vlak jede
nebliká nic = vlak může přijet kdykoliv
0/0
14.3.2004 16:16

slv

Ten přejezd
je dost stupidně řízený. Nedávno jsem tam stál alespoň půl hodiny. A že by to ajnboni nemohli pustit, to se nedá říct. Pak někomu rumpnou nervy a je to. Železniční přejezdy by měly být ve městech mimoúrovňové nebo pořádně řízené se závorami.
0/0
13.3.2004 22:18

MekGajvr

Re:
Kdybych podobně "řízený" přejezd neznal z vlastní praxe, tak si teď pomyslím něco o namistrovaném frajírkovi, ale u nás je to přesně to samé. Začnou blikat světla, spadnou závory - a 5 minut nic! Pak projede kovboják s jedním vagónem - a dvě minuty zase nic!  Kolony aut sahají až do křižovatky, ale to je nádražákům samozřejmě úplně jedno. Když tohle člověk musí absolvovat několikrát denně, tak se pak ani moc nediví těm, co ty závory objedou...
0/0
13.3.2004 23:09

herulinka

Re:
A takových přejezdů je... např. v jedné obci hned tři, a když se to blbě povede, tak opravdu musíte jet přes všechny. Stačí, když šíbujou, to projede jenom jedna mašinka, ale auta tam stojí deset minut a kromě toho projetí se nic neděje :-/
0/0
14.3.2004 16:12

Blackshield

Docela síla.
S valkem fakt není sranda. BTW, slyšel jsem, že pokud vlak přejede člověka, tak mu vytlačí vnitřnosti patama. To už je teda drsný...
0/0
13.3.2004 21:36

kamarad-max

mazec
Jel jsem kolem vlakem a to auto vypadal jako kdyz ho slisuje ten stroj na vrakovisti. Nechapu jak takovy maly osobni vlak mohl udelat takovou paseku docela mazec..
0/0
13.3.2004 21:32

homerecek

Jsou nutné závory
Přejezd bez závor by neměl existovat. Když je to dobře seřízené a čeká se jen nutnou dobu, tak je to perfektní. Ale asi na to nejsou prachy, když jsme museli poslat tomu gaunerovi Lauderovi 10 mld. Bylo by zajímavé zjistit kolik od něj dostali provizi někteří naši úředníci za to, že dokázali prohrát arbitráž. Nechtěli by z toho postavit někde závory?
0/0
13.3.2004 20:46

chromozom

Je to marné
Občané jsou nepoučitelní. I kdyby tam byly závory, stejně se najdou pitomci, kteří se budou snažit projet. A tak se občas stane, že za svou hloupost někdo zaplatí nejvyšší cenu.
0/0
13.3.2004 17:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.