Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skini s loučemi si vyslechli obvinění

Policisté sdělili obvinění třiadvaceti skinheadům, kteří se zapálenými loučemi pochodovali Mostem. Během cesty městem se skupina dopouštěla výtržnictví a vykřikovala rasistická hesla. Podle některých informací chtěla dojít do sídliště Chánov, kde žijí Romové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ixikojj

Abychom věděli s kým máme tu čest
Vědci varují: Rasismus škodí inteligenci WASHINGTON (ČTK) - Rasové předsudky nejsou zrovna známkou chytrosti, tato skutečnost by neměla nikoho překvapit. Američtí neurologové a psychologové nyní poprvé na vzorku bělošských studentů měřitelně doložili, že antipatie vůči černochům otupuje schopnost myšlení. Pomocí počítačového testu vědci z Dartmouth College Princetonské univerzity nejdříve zjistili, kdo má jaké výhrady vůči lidem tmavé pleti, píše německý deník Süddeutsche Zeitung. Osoby, které se pokusu zúčastnily, se musely co nejrychleji rozhodnout, zda určitý pojem, například "hezký", pro ně má pozitivní nebo negativní obsah, současně měly určit, zda určitá jména (například Nancy nebo Lakisha) se vyskytují spíš mezi černými nebo býlími občany. Na každou dvojici pojmů bylo možné odpovědět jen dvěma tlačítky. Jedno tlačítko přitom mohlo v určité kombinace znamenat "negativní" a "bílý" a naopak. Badatelé si přitom všimli, že někteří se rozhodovali o poznání déle, měli-li označit stejným tlačítkem odpovědi "černý" a "pozitivní". Ti, kterým bylo zatěžko vybavit si příjemné pocity v souvislosti s černochy, trpěli podle vědců rasovými předsudky. Tato teze byla následně prověřena pohledem do mozku účastníků testu prostřednictvím moderních přístrojů. Když si studenti s předsudky prohlíželi tváře nebělochů, bylo u nich aktivní příslušné centrum pravého přední části mozku, která je odpovědná za kontrolu citů a chování. Pohled na fotografie s bělochy však nechal tyto testované osoby chladnými. Z toho údajně vyplývá, že lidé, kteří považují černochy za méněcenné, musejí svůj mozek zjevně více namáhat, pokud se chtějí chovat alespoň společensky přijatelným způsobem. Pro skryté rasisty znamená duševní námahu, když mají s černochem jen promluvit. Předsudky tedy blokují myšlení. To definitivně potvrdil další test. Studenti zasedli k testu postřehu, jednou ve dvojici s černochem, podruhé s bělochem. Na obrazovce se objevovala sl
0/0
15.3.2004 17:10

ixikojj

Re: 2
slova označující barvy, avšak zobrazená v neshodných barvách - například slovo "zelená" svítilo červeně a studenti měli odpovědět, jaká je barva písma. Zřetelně nejvíce nesprávných odpovědí bylo zaznamenáno u studentů s rasovými předsudky, kteří byli donuceni pracovat ve společnosti studenta jinak zbarvené pleti.
0/0
15.3.2004 17:11

Nedobik

SKINI S LOUČEMI VYSLECHLI OBVINĚNÍ.
ASI POLICAJTŮM VYLÍTLY POJISTKY, TAK JIM SKINI POSVÍTILI!!!
0/0
14.3.2004 10:21

f99

Re:
tvůj koment přeloženo do češtiny: "jsem ubožák, jsem ubožák, jsem ubožák, jsem ubožák, jsem ubožák, jsem ubožák.. "
0/0
15.3.2004 11:42

sluno

OK
Pokud navštívíš stránky AFA, je tam poměrně velká databáze, můžeš přispět. Nejlépe z Brna, začínaj se tu zas rozmnožovat
0/0
13.3.2004 22:27

xPainKillerX

Re:
Hmmm, ty jeden AFAku, takovyhle znam taky, to je furt samy AFA a podobny ptakoviny a pak az jim cikani namelou repu, honem navlikaj bombra a kanady. To tam mate databazi cikanu na tech strankach??? Udelejte spis databazi nejneprizpusobivejsich cikanu, to by melo vetsi uspech, nez databaze vlastencu.
0/0
13.3.2004 22:42

Kass

Re:
Koukam ze jsi se naucil dalsi anglicke slovicko, abys mohl vylepsit svoji bojovnou prezdivku. Kolik toho zvladnes, jedno slovicko za tyden ? Nebo snad dve ? Co kdyby sis na tehle chatech nasel nejakou podobnou repu jako jsi ty a dali byste si rande a prestali s temi svymi kecy otravovat lidi ? 
0/0
14.3.2004 2:15

xPainKillerX

Re: Kass
Tak co Kassi, jak je v Americe??? Svou prezdivku jsem byl nucen upgradovat. Upgradoval jsem ji podle jedny  hry, ma ve sloganu Heaven s got a hitman  Me by se libilo Czechs ve got a hitman  (gypsy killer ). Jinak Kassi, kdybych z nejakych duvodu odesel ja a par dalsich lidi z tohohle chatu, kdo by pak provadel osvetu naroda??? Takovi lide jako ty potrebujou osviceni sve uzenaci zatemnene mysli!!! Lide se proste musi dozvedet, co jsou ti uzeni ksindlove zac a ze nam tu media dost casto podavaji zkreslene informace o utocich na ne. Lide musi vedet, ze policie nestoji na strane nas, slusnych lidi, platicich dane, ale ze stoji na strane uzenacu. Vite co ma policajt a uzenac spolecnyho??? Oba jsou podelavaci a zivime je z dani!!! 
0/0
14.3.2004 9:49

Sudajev

Re:
Máš naprostou pravdu.
0/0
14.3.2004 10:20

f99

Re:
trochu níže tu píšeš, že rasista nejseš, že ti černoši nevadí, jenom cikáni. tak mi pověz, proč tu teda vehementně podporuješ rasistickou kliku a oslavuješ tu bílý jako jedinou rasu... a za druhé mi řekni, když teda nesnášíš jenom cikány, až vytáhneš tu svojí bouchačku a pudeš do ulic střílet cikány, jak rozeznáš cikána od občana třeba Indie, Indonésie, nebo dokonce Řecka či Itálie.. protože to jsou totiž taky na pohled "uzenáči" jak ty říkáš...
0/0
15.3.2004 11:37

xPainKillerX

Re:
zirAFA  Vzhledem k tomu, ze vetsina zirAFAku se rekrutuje ze squateru a podobnejch ztroskotancu, ani se nedivim, ze mate k uzene kulture tak blizko
0/0
13.3.2004 22:48

Elev

tohle je diskuse na vohno
tak udelejme seznam tech neprizpusobivych, a mluvme o nem.
0/0
13.3.2004 19:59

Elev

Re: a
bude to konkretni, a doufam nerasisticke, jelikoz se nebude jednat o nejakou pseudorasu, ci cizince, ci jine lidi s jinym oblicejem, ale o konkretni jednotlivce a jejich provineni.
0/0
13.3.2004 20:02

Karel Cechak

Re:
????
0/0
13.3.2004 20:02

Elev

Re: neco
proti? Proti vytvoreni seznamu gauneru?
0/0
13.3.2004 20:08

Elev

Re: asi ne
jelikoz slusny clovek nema cas, chut ani naladu sledovat sve spoluobcany, jak to dela gauner, ktery ceka na prilezitost, kterou se snazi vyzit ve svuj prospech. Pockat si na vhodny okamzik, aby ukradl vec, na kterou se musel nekdo jiny nadelat. pockat si na setmeni, kdy neni tolik videt, aby mohl lepe zmizet. Zautocit ve vhodnou dobu, kdy je obet nejzranitelnejsi.
0/0
13.3.2004 20:22

xPainKillerX

Re:
Eleve, koukam, ze ty si asi vystacis dost sam, co??? Si krasne odpovidas na svoje temata, idealni diskutujici
0/0
13.3.2004 22:02

demokratic

Pane Čecháku, napsal jsem Vám o pár příspěvků níže, ale
stále mi to ty příspěvky řadí někam úplně jinam... Souhlasím s Vámi, ale z těch pár příspěvků nelze přece usuzovat na NÁROD jako CELEK...
0/0
13.3.2004 18:35

Karel Cechak

Re:
Uz jsem to vysvetlil nize.
0/0
13.3.2004 18:38

Karel Cechak

Re:
to bylo dobry zamindrakovani exoti
0/0
13.3.2004 18:48

Karel Cechak

SKINHEADS
Nechapu, jak se muze nekdo zatavat teto skupiny lidi. Skinheads jsou z 90% uplne vypatlany palice, ti idoiti nezazili 2.svet.valku, tak jak muzou podporovat fasismus, nejvetsi hruza v dejinach lidstva. A tech nazoru tady, me utvrzuje jen v jedinem, ze cesky narod je plny hloupych lidi.
0/0
13.3.2004 18:04

AlienDUDE

Re:
tak se spolecne podrobime IQ testu co ty na to ?
0/0
13.3.2004 18:20

Karel Cechak

Re:
uz podle te prezdivky ti tipuju tak 16. moc nesleduj sci-fi, leze ti to na mozek
0/0
13.3.2004 18:26

AlienDUDE

Re:
no uz to lecos o tvoji inteligenci vypovida
0/0
13.3.2004 18:28

Karel Cechak

Re:
myslim, ze to jak si poskladal tu vetu, vypovida vice o tobe, s pozdravem
0/0
13.3.2004 18:52

AlienDUDE

Re:
treba vsichni obcane CR ty s IQ nad 130  nechame bez ohledu na rasu a presvedceni vladnout a naopak ty s IQ pod 80 bodů  posleme bez ohledu na rasu a presvedceni do nejakeho oploceneho statniho zarizeni .. hmmm a uvidime kdo se propracuje na kterou stranu plotu coze ?:-))))))
0/0
13.3.2004 18:27

Karel Cechak

Re:
ICQ ID 179624233, jestli chces podebatovat
0/0
13.3.2004 18:30

eWeRt

Re:
Asi je pro ně lehčí zvedat pravici a nesnášet i židy ... a zbytek viz můj přispěvek co sem už napsal:
Docela mě štve, že se skinheadi od doby Orlíku tak změnili, teď jsou z většiny jen debilní fašouni místo lidí kteří si mohou říkat vlastenci. Ti skini vlastenci nemaj rádi právě ty cigány kteří sou hovada. Jenže těch je tolik, že potom je v telce jenom jak chudáčka cigána někdo zmlátil. Jenže to jak den před tím okradl starou babičku a ještě před tím zkopal nevinnýho člověka o tom se nemluví. A taky např. potom někoho zmlátí právě cigán ale to už rasismus přece nemůže být jinak by na nás poštvali svět, že jsme národ rasistů.
0/0
13.3.2004 18:21

Karel Cechak

Re:
Mozna trochu souhlasim, cikany nesnasim stejene jako ostatni, ale jak ty rikas debilni fasouni, cim ti jsou prospeni. Byl jsme svedkem nekolika incidentu kdy tihle radoby vlastenci mrzaci lidi jen tak, staci se jen blbe podivat a mas treba zlomenou nohu. Co se tyce fasismu, to absolutne odsuzuju
0/0
13.3.2004 18:25

eWeRt

Re:
S tím fasismem souhlasím ... nemám je rád a hlavně mě se*e, že před 2. světovou podepsali tu podělanou Mnichovskou dohodu. Mohli sme se aspoň bránit
0/0
13.3.2004 18:35

eWeRt

Re:
A ještě dodatek. Líbilo by se mi kdyby pozavírali ty grázli cigány (takže už by jich zbylo opravdu málo), ale i ty grázli mezi bílíma ... potom by nebylo proč nenávidět cigány protože ti kteří by zbyli by byli ti slušní kteří normálně pracujou
0/0
13.3.2004 18:39

Karel Cechak

Re:
Na tohle by jsme potrebovali asi 10. novych veznic, protoze tech lidi je spousta. Ale good point
0/0
13.3.2004 18:41

eWeRt

Re:
Konečně uznání  si asi zavedu statistiku
0/0
13.3.2004 18:42

Karel Cechak

Re:
Stoupas na zebricku popularity
0/0
13.3.2004 18:44

eWeRt

Re:
Včera sem si polepšil zasvecenými příspěvky o Evropanské nenávisti k Bushovi a Americe které bychom měli být spíš vděční
0/0
13.3.2004 18:45

xPainKillerX

Re:
V tomhle s tebou musim bohuzel souhlasit, samotnyho me mrzi, ze nekteri skini dost zdegenerovali a sou pomalu horsi, nez uzenaci (viz. Mostecko-disco Neprakta). Presne, uz to neni, co to bejvalo za Orliku
0/0
13.3.2004 22:21

Sudajev

Re:
Takže je třeba nějak pozvednout toto hnutí.
0/0
14.3.2004 2:29

Karel Cechak

Re:
Nechtel bych ti zpusobit psychic. traumata
0/0
13.3.2004 18:22

demokratic

Re: To bylo pro pana Karla Čecháka
Co jsem napsal níže (...mýlíte se...) bylo pro pana Karla Čecháka - viz jeho příspěvek výše...)
0/0
13.3.2004 18:30

demokratic

Re: Mýlíte se pane...
Se vším co jste napsal souhlasím, ovšem až na poslední Vaši větu, totiž že z těch názorů zde uveřejněných usuzujete, že "český národ je plný hloupých lidí"...
Ale vždyť sem na TUTO debatu nepíše přece CELÝ Český národ !!! Plno lidí totiž nemá buď možnost nebo čas případně chuť zúčastňovat se podobných marných chatových "debat", a pokud snad ano, pak ne určitě s lidmi fašistického nebo komunistického postižení, protože to je DIAGNÓZA, s tím se nedá nic dělat, oni si melou stále to svoje, a ostatní se s nimi (to jen pár pošetilců jako jsme my dva a jiní) bavit, takže se z těchto pár zamindrákovaných exotů rozhodně nedá usuzovat (to bychom stejně nesmyslně zevšeobecňovali i my), že je to REPREZENTATIVNÍ vzorek českého národa, a lze podle něho posuzovat národ jako celek... Daleko přesnější jsou třeba VOLBY, kde tito křiklouni nikdy nezaznamenají větší než homeopatickou podporu...  (byť by řvali sebevíc...)
0/0
13.3.2004 18:28

Karel Cechak

Re:
Sorry, asi jsem to prehnal, v CR neziju a kdyz si ctu tyhle reakce na clanky, tak mi to proste tak pripada, at uz se jedna o ekon. fin. ci sportovni clanky, vsude je plno zamindrakovanych lidi, ktere nemaji moznost se jinde projevit tak to zkousi tady, ale taky souhlas s tim co jste ( jsi) napsal
0/0
13.3.2004 18:35

EzP

Re:
Nechápu, proč někdo stále musí mít potřebu tvrdit, jak jsou češi špatný. Ty jsi Čech? proč teda píšeš, že čechy jsou plný zamindrákovanech lidí? Nežiješ v ČR, tak bys moh vědět, že zamindrákovaný lidi jsou všude, nejen v čechách. Nevim, koho Ty konkrétně považuješ za blba a ani mě to v podstatě nezajímá, jen nechápu, že ty blby vidíš jen tam, kde je chceš vidět.
0/0
14.3.2004 18:28

demokratic

Re: Napsal jsem Vám příspěvek o pár řádků níže...
Pane Čecháku, napůl s Vámi souhlasím, a napsal jsem Vám příspěvek o pár řádků níže... omylem se to zařadilo jinam...)
0/0
13.3.2004 18:32

AlienDUDE

NEBÁT SE A BOJOVAT
Jsme s Vámi nebojte se jich a bojujte za naši věc. POLICIE ĆR JSTE ZRÁDCI A KOLABORANTI , VÁLKU TOMUTO SYSTÉMU ZLA  !!!!!!!!!!!
0/0
13.3.2004 17:38

xPainKillerX

Re:
Svata pravda!!! Je to system zla, policajti s uzenacema nas vedou do horoucich pekel!!!
0/0
13.3.2004 18:15

f99

Re:
přiblblej fašounku... když seš teda takovej machr, kolik cikánů jsi teda už v životě zastřelil? Ale pozor, nepočítají se ty, který každou noc ve snu postřílíte spolu se schwarzeneggerem, vzpomínáš? a on potom vezme tvůj hákovejma křížema potetovanej úd do svýho steroid malíčku a tak ti to vždycky udělá.....
0/0
13.3.2004 21:07

xPainKillerX

Re:
Cece, zatim zadnyho. Diky bohu, radikalni jadro tohohle incesty zdegenerovanyho etnika se z naseho baraku odstehovalo pred nekolika lety a to sem este strelnou zbran nemel. Az sem zase nejaky nalezou a budou delat bordel, tak se uvidi. Jinak, co do toho tahas Arnolda?  Sny s uzenacema ani Arnoldem diky bohu nemam a nejsem ani fasoun, jen mi vadej uzenaci, protoze s nima nemam dobry zkusenosti jako s etnikem. Cernosi mi nevadi, s tema mam dobry zkusenosti.
0/0
13.3.2004 22:14

cvikoun

Laciní fízlové si opět
našli lacinou zámínku  ( zapálení parku ), aby mohli použít jejich lacinou represivní politiku!
0/0
13.3.2004 17:21

demokratic

Ona tu má odbočku nějaká fašistická liga ?
Když čtu ty některé zdejší hloupé a zaťaté nenávistné rasistické kydy, skoro mám pocit (hraničící s jistotou), že sem píší především (čest výjimkám) nějací zamindrákovaní i-dioti a k-reténi (redakci to nevadí ? vždyť to hraničí s trestným činem podněcování k rasové a jiné nenávisti...)... To se FAKT ani trochu nestydíte ? Vždyť ani vás vždy zbaběle v přesile útočící holohlavce (či jim podobné) nehází nikdo do jednoho pytle s ostatními holohlavci (např. Karlem Hálou, Yul Brynnerem a dalšími) a neříká o vás že jsou všichni holohlavci takoví nebo makoví, tak jak to můžete říct o nějakém CELÉM etniku ? I kdybyste měli ukřivdit jednomu nevinnému (jako že jich je určitě mnohem víc) to vám nečiní problém ? Čím jednodušší člověk, tím má holt jednodušší myšlení, že ? Naštěstí vás není moc (o to víc řvete), ale i tak se za vás stydím, ač také "bílý" (jak vidíte, ani mezi bílými nejsme všichni STEJNÍ i-dioti (tak jak by mohli být stejní ti ostatní?)...
0/0
13.3.2004 17:21

_Sandstorm_

Re:
Po přečtení tvého příspěvku jsem zamáčkl slzu, odešel jsem do koupelny, kde jsem se silou vůle snažil přinutit k tomu, abych se styděl. Pořád nic
 
Pak jsem se hlouběji zamyslel nad tvým příspěvkem a konečně mi to došlo. Prostě trendy boy, pro kterého je antirasismus totéž, co Pepsi (nevaž se, odvaž se) Gigasport (a hurá na snowbič) nebo just dip it.
 
Nechci tě urazit, pepsině možná rozumíš (ale pro jistotu - neotvírej ji zpěněnou), ale fakt si myslíš, že opovržení a nenávist ke skupině obyvatel, která žije jako dobytek a hůř než dobytek se chová a která se koncentruje shodou okolností v Chánově, nemá rasistický základ?
 
Že z těch prasat je 99% cikánů? Že 100% cikánů jsou prasata? To je přeci politicky nekorektní říkat, tak to neříkej. Co jsem já četl a slyšel, tak ti skini nesnáší obyvatele Chánova. O cikánech nepadlo ani slovo. Proč to etnicky vymezuješ? Fuuuuuuj rasista, hanba, řeknu to všem tvým oskamarádům a oni tě nevezmou na snowbič.
0/0
13.3.2004 17:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.