Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Levice byla vytlačena z většiny vlád EU

Růžové ostrůvky v modrém moři - tak dnes vypadá politická mapa Evropské unie. Po volbách v Řecku ovládá pravice celý jih Evropy. A na severu jí čelí už jen pár osamělých levicových bašt: vlády Německa, Švédska, Británie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ekekerb

pro karotena
1/ jooo, tu samou otazku ve vztahu k ODS take resim, bohuzel----------tedy take zastavam nazor, ze skutecna pravicova politika se dela jinak , nez jak to vidime/videli jsem v podani ODS, nejsem slepy. Ale doufam, ze az se ODS konecne dostane k moci, ze nebudou delat stejne chyby jako v minulosti (nesmej, sakra, to by se uz totalne zahrabali). Snad si to uvedomuji (viz tech 30 procent lidi, kteri vytvari poptavku po SKUTECNE pravicove politice a ktere nesmeji zklamat). 2/ ac jsem ateista z presvedceni (sebevedome si myslim, ze si to muzu dovolit:-)) a takovych nas moc neni), nektere krestansko-demokraticke ideje mi nejsou cizi (jsou hodnotami cele nasi soucasne civilizace---a prave proto jsou tyto hodnoty jaksi politicky neutralni, a proto nechapu, cim se vlasne k.d. chteji odlisovat—tedy z hlediska politickeho marketingu-------proklamace „slusne“, „apoliticke“, „lidske“ „jine“ politiky proste nemuzou zabirat, jak jsem to videli take na zhrzencich z US) 3/ k.d. jsem ale vzdycky vnimal jako pravicovou stranu, a to, ze se zprahli se socanama mi vadi obrovsky---znacne se zproneveruji svemu programu, tedy jeho velke casti. Chapu ale to, ze se k.d. mohou jevit jako urcity stabilizacni prvek v politickem systemu urcenem pomernym volebnim systemem (uz ale slysim politicke komentatory a odpurce jak rvou cosi o defkach a hadech), coz je ale od nich z nouze cnost (oni toho dost zneuzivaji, coz je „ekonomicke“ chovani) 4/ jsem spise zastancem anglosaskeho modelu politickeho a pravniho systemu, protoze o nem cosi vim, a tedy vim, ze je „spravnejsi“----politicke strany proste mezi sebou maji soutezit, maji se hadat a handrkovat, a ze se v tom a-s systemu vyvinuly prave dve hlavni politicke sily—pravice a levice-reprezentovane dvema velkymi stranami, ktere se stridaji u moci, take neni nahoda—holt rozdeleni pravice-levice proste asi opravdu odpovida lidske prirozenosti---a takovyto system je i mnohem stabilnejsi a nepotrebuje zadne „jazycky na vahach“. A ze je dlouhodoba stabil
0/0
11.3.2004 18:43

ekekerb

Re:
A ze je dlouhodoba stabilita (ted nemam na mysli ty ruzne oposmlouvy—ty nejsou o stabilite, ale o stagnaci) strasne dulezita pro „pokrok“, je nasnade. 5/ Spis si myslim, ze lide, kteri jsou nespokojeni s charakterem nasi jedine pravicove strany a zaroven maji politicke ambice, by proste meli do ODS vstoupit a prostrednistvim nejakych frakci tu stranu zmenit ve smeru toho idealu. Mohlo by to odstartovat renesanci pravice na nasi politicke scene—tedy vlastne nee renesanci---vznik skutecne obcanske pravice. Tato zeme ji potrebuje jako sul.
0/0
11.3.2004 18:45

karoten

Re: 1značná shoda s vývodem
Žial ODS je nejen ocelově modrá, ale taky soudržná. To proto že není ani za mák demokratická....kdyby byla, dávno se rozvětvila a nejspíš ne jednou. Kdoo do ní fstoupí ten se z toho zhrooutí, ať je to ten nebo ten - vymetou ho ven! Teda pokud nezapadne do kolektivu :o( Chce to odvahu a zaujetí, založit stranu je jistě snažší...
0/0
12.3.2004 9:42

karoten

Re: Od konce
Naprosto souhlasím. Většinovej systém je lepší pze dává "volný ruce" vítězi voleb. Jenže se obávám že naše země k němu ještě nedozrála, pro nás představuje nebezpečí zvratu k totalitě - to myslím naprosto vážně. Až budem bručet v Unii pár let, myslím že se najde 3/5nová vůle změnit Ústavu a dát si tak vzájemnou důvěru. Tyhle jistoty, že někdo nezneužije danej prostor až k pokusu o puč, vycházej právě z tisíciletejch tradic křesťanský kultury (ať chcem nebo ne). Jde o tzv lidskou slušnost, toleranci k druhým, ochotu naslouchat, nekrást (jako životní cíl), a další "balast" plynoucí z Desatera. Nazýváme ten ne dost přesně ohraničenej soubor společenskejch norem morálkou. Tahle země je strašně ponížená, opakovaně a po několik generací, proto je tu tak málo hrdosti a tak moc křivosti. Prozatím nemáme jako společnost na víc než se právě v politice předvádí.
0/0
12.3.2004 10:03

Smileface

střídání stráží
Pánové,takové naděje na stálé vlády pravice v EU bych si nedělal.Jde jen o přirozené "střídání stáží".Jak bylo napsáno:"před čtyřmi či pěti lety, kdy levice vládla ve dvou třetinách unijních států".Dá se očekávat že pravice vyhraje volby v německu a možná i u nás v Polsku a jinde.,poté se ale karta zase obrátí,protože pravicovou politiku vedou reformy a nespokojenost.Není důvod se nedomnívat,že kdyby dělala např. u nás reformu ODS a ne ČSSD,měla by preference podobné jak dnes CSSD.
0/0
11.3.2004 17:47

frkvik

Re:
Jo, jen s tím rozdílem, že bysme měli reformu a ne srandovní deformu. Vzpomeňte si za dva roky, pokud se Slovákům podaří reformu udržet, kde budou oni a kde my.
0/0
11.3.2004 17:59

frkvik

Evropa moudří?
Pokud vstoupíme do Evropy, ve které se bude budovat starej poctivej kapitalizmus s tržním hospodářstvím bez přívlastků, pak bych mohl trošku litovat že jsem hlasoval proti vstupu. Ale proč jsem tak skeptickej a nevěřím, že to socialisti pustěj jen tak?
0/0
11.3.2004 17:05

barbudo

Básničky jsou hezké, jako ze školky...
...ještě bych potřeboval vědět, co je to ta levice a pravice a kde jsou k vidění ....
0/0
11.3.2004 14:08

Nedobik

PRAVICE,PRAVDA,PRAVOST,PRÁVO,
JE ZDRÁVO A NEDOSTÁVÁ-LI SE, HLEDEJ ZA TÍM PODVRAŤÁKA LEVIČÁKA
0/0
11.3.2004 13:12

Nedobik

LEVIČÁK,LEVICE.LEVÁK,LEVÁRNA,LEVOTA
LEJNO JEST A POTŘEBA I S LEVICÍ U NÁS ZAMÉST A TO CO NEJDŘÍV!
0/0
11.3.2004 13:08

karoten

Re: Souhlas. Kde začnem?
0/0
11.3.2004 13:16

barbudo

Prosím ...
Mohl by mi někdo vysvětlit, co je to ta levice a pravice a kde je to k vidění?
0/0
11.3.2004 12:42

karoten

Re: Dejme tomu na Britských ostrovech
0/0
11.3.2004 13:04

barbudo

Re:
A tam je k vidění levice či pravice?
0/0
11.3.2004 13:19

ekekerb

pro karotena a brizu
Z Vasich prispevku mi vyplyva, ze jste oba levicaci, i kdyz vim, ze levicak je pouze briza. A to, ze mi to tak (asi nejenom me) vyplyva, si myslim, ze je skoda. Ano, pravice udelala v minulosti spoustu chyb, ale ted potrebuje PODPORIT a neustalym vynasenim prohresku panu Tlustych a ja nevimjakych pravicove smyslejici clovek pravici nepomuze. NAvic si myslim, ze soucasna pravice--tedy u nas pouze ODS--uz je neco jineho nez drive (a je mozne tomu rozumet--tehdy slo o tzv. transformacni obdobi--obdobi, ve kterem se pravice nekdy proste pravicove chovat nemohla). Dnes je jina doba----uz mame za sebou dostatecou zkusenost se skodlivosti levicove politiky, a tak i pravice konecne muze zacit delat pravicovou politiku. Je to zadouci---Pro brizu---neustale svadet dluhy a neschopnost soucasne levicove vlady na chyby minule, transformacni pravicove vlady je -------levicacke, tj. samozrejme, ze to neni pravda---v tee podobe, v jake ty ji podavas (vetsina dluhu proste s transformacnimi naklady nesouvisi)
0/0
10.3.2004 19:43

ekekerb

Re:
jinak se mi libi oba thyronxovy prispevky na teto diskusi----thyronx hezky polopatisticky vysvetluje vo com to cele je----fakt paraaaada---vsem tupohlavum vrele doporucuju (ale pozor tupohlavove, aby jste se neztrapnili podobne jako ten majkiho pupik, chudacek malicky...)
0/0
10.3.2004 19:49

ekekerb

Re:
JInak No. 2----Sparta dotoho!!!!!! Dnes vecer to tem makaronum poradne natrete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
10.3.2004 19:50

karoten

Re: Jo,
Někde tady Thyronx psal o pravici podporující vzdělání, výzkum a vědu. Pokud tohle nějaká liberální strana skutečně dělá - je to pravice která je schopná oslovit a zaujmout veřejnost. Ona totiž nenabízí lidem drobný, ale skutečnou hrdost na příslušnost k zemi a vlajce. V tom je právě ten hlavní rozdíl, sociální strana oslovuje lidi bez víry v budoucnost, ponižovaný a klamaný, a hlavně až po té co ideály se válej pošlapaný v prachu. ODS si tady pos-rala na dlouho dopředu.
0/0
11.3.2004 13:13

karoten

Re: Milej zlatej čéče
Já PRAVICI podpořím oběma rukama až se nějaká zjeví. Děláš si srandu, že ODS je jiná než před pár lety? Vůbec není jiná, politiku dělaj konkrétní jedinci a ne ofic.prohlášení pro tisk. Tlustý je figurka k nepřehlídnutí, nicméně až second class co do nebezpečnosti. Je to zapálenej politik-demagog, mnohem horší jsou lidi s vlivem, zapojený do systému výměnnýho obchodu ve správních radách a úřadech. Kdopak nám to jede ředitelovat do Bruselu tzv Pražský dům? No ano, je to exprimátor Koukal. Kdo přiděluje zakázky, kdo pronajímá tržní plochy v Praze? Kdo bojuje jako lev za natažení existence duty-free shopů pokud možno na věčné časy? Kdo by tolik rád prodal Čt 2 a omezil vliv veřejnoprávní televize, když už se ji nepovedlo obsadit vlastními členy? Podívejte se, pro mě je ODS naprosto nedůvěryhodná pseudopravicová strana. Její image dělaj pořád stejný lidi v jejích nejvyšších patrech. Pravice může ze svý podstaty nabízet poměrně málo pro široký vrstvy: nižší a přehledný daně, vládu práva a bezpečí pro investice, svobodu jasně definovanou a zaručenou. Problém....samý věci morálky a cti, poctivosti a zdravýho nacionalismu. Pravice musí vyrůst, z nakradenýho majetku to může trvat po generace.
0/0
11.3.2004 11:13

KADO

To vypada nadejne ale aby to vydrzelo!
 
0/0
10.3.2004 15:40

_Sandstorm_

...
...
0/0
10.3.2004 15:08

_Sandstorm_

Johohoho
Už aby to došlo i k nám. Levice je přežitek, v podání Špidly dokonce zločin.
 
Ale v souvislosti s rozšířením EU bude Evropa obohacena ještě o jednu raritu - o národ, který z 20% podporuje totalitní komunisty.
0/0
10.3.2004 10:36

karoten

Re: +dalších 30%
pro stranu legalizace ekonomické kriminality, z bolševických tradic vzešlou.
0/0
10.3.2004 10:49

_Sandstorm_

Re:
Z bolševických tradic u nás bohužel vzešlo téměř všechno. A raději budu tolerovat pár "ekonomických kriminálů", kteří okrádají stát, než stát, který okrádá mě
0/0
10.3.2004 14:48

briza

Re:
Do doby nez zjistis, ze nekdo bude muset to okradani statu zaplatit. Hadej kdo to bude?
0/0
10.3.2004 14:53

_Sandstorm_

Re:
Čím méně budeš muset státu dávat, tím méně se vyplatí stát okrádat. Pravidlo, které prostě socialisti nikdy nepochopí.
 
A rozkrádání státního majetku (tunely apod.) se už opakovat nemůže, protože většina majetku už byla privatizována.
 
A v otázce výběrových řízení a podivného zadávání státních zakázek si mohou všechny české vlády podat ruce
0/0
10.3.2004 15:08

briza

Re:
To bys se divil kolik se tady toho jeste da vytunelovat. Zli jazykove tvrdi, ze hlavni duvod paniky mezi klienty ODS neni ze socialisticke vlady jako takove, ale z toho, ze Spidla znemoznil propojit predchozi tunely jednim velkym v podobe odkupu jejich pohledavek u CKA jimi samymi.
0/0
10.3.2004 15:22

Ares952

Ach jo
uz aby socialisti odtahli pryc a ODS srovnala najmy a tak ruzne. ODS je jedina sance CR, mozna ze si myslite, ze jsem naivni, ale uz me nebavi plati dane, socialni pojiste a same kraviny. Ja chci spravedlnost, at se kazdy stara sam o sebe a ne at se o nej stara stat! HERNAJZ at uz tahle "nase" (lepe receno jejich) vlada padne. Ja ji nechtel, ja nechci levici!!!
0/0
10.3.2004 10:07

karoten

Re: Normální obranná reakce organismu
Člověk potřebuje něčemu věřit, upnout se na cíl kterej bude konečně ten "pravej". Byl by zločin Vám tu hůlčičku vymlouvat.
0/0
10.3.2004 10:52

briza

Re:
A ze ODS tech najmu uz srovnala. Nejvetsi skok v deregulaci najemneho udelala zatim vlada Tosovskeho (v niz jak znamo ti nejpravicovatejsi ze vsech opravdu ale opravdu pravicovych jaksi chybeli) .... a svete div se... nejpravicovatejsi ze vsech opravdu ale opravdu pravicovych tehdy spustili pokrik o asocialnim chovanim vlady. Ale zjite v klidu. Pokud se dostanou k moci on uz vam soudruh Tlusty (jeden z tech co tehdy meli nejvetsi obavy o socialni unosnost toho kroku) vam jiste vysvetli proc to tentokrat opravdu, ale opravdu zase nejde.
0/0
10.3.2004 15:01

menzl

Už je na čase.
Za vlády levice se u nás (od roku 1997) zvýšila nezaměstnanost z 4,3% na 10,9%, zadlužení státu z 12,9% HDP na 24,9% atd. Jestli to půjde takhle dál, dopadnem jak Ukrajinci.
0/0
10.3.2004 9:28

VitaminS

Re:
Ty by jsi nechtel pokladat v Nemecku telefonni kabely?
0/0
10.3.2004 9:58

briza

Re:
No to vis. On tim jak skoncil bankovni socialismus tak se konecne ukazalo jak kdo na tom se svou podnikatelskou slavou je a kolik stalo vytahani vsech privatizacnich kostlivcu ze skrine a z pod kobercu.
0/0
10.3.2004 15:43

osvetitel

<><><>
Ano svarna Meganno.Priroda chce sve a muj datel je vzdy pripraven!
0/0
10.3.2004 9:09

Meganna

Re: HM...:)
...Milý Iluminátore, datel je už v přírodě poměrně málo k vidění...dokrmovat nepotřebuje...ten se vždycky doťuká...Je to moc šikovnej pták ..Jinak houbeles ....vždy připraven...pche... ...Meg...
0/0
10.3.2004 9:29

Meganna

HM...:)))
PÁNOVÉ, dam je tu pomálu... ...HELE ,PÍŠETE SUPER...CO,TO JE JEDNO... ...ALE V PŘÍRODĚ SE DĚJOU VĚCI...JAK SE PROTAHUJE ZIMA...ZAČÍNAJ TY PIPINKY,CO VÁM ZPÍVAJ POD OKNAMA...teda těm,co maj v pořádku ušiska...:)...UMÍRAT VYSÍLENÍM...K JARU JICH TOTIŽ ZAJDE HLADY NEJVÍC... ...COŽ JE ŠKODA...neboť veškerý zpěv pak musí obstarat naší veselí romští spoluobčané.... ....TAKŽE HOĎTE NA PARAPET nebo VEN TROCHU SEMÍNEK  ,VLOČEK a pár voříšků... .... NEBUĎTE LENOŠI...PTÁCI JSOU VELICE POTŘEBNÝ.... ....MY BLONDÝNY SI NA PTÁKY POTRPÍME...... .....A nepište,to,co chcete napsat....hi,hi,hi....ty ptákoviny o PTÁKÁCH.... ...A NASYPTE TY SEMÍNKA  A VLOČKY .... HODNÝ KLUCI... .... Meg....JO A DĚKUJI IDNES,že mi nesmázne tuhle reklamu na krmení ptactva...
0/0
10.3.2004 8:25

vandor

Re: reklamní šot
RENAULT MÉGANE
0/0
10.3.2004 8:38

sisko1

Re: Ty máš problémy s pipinkou ???
0/0
10.3.2004 9:32

Jen Aby

Nemáme se čím chlubit
Nejvíc rudo je u nás !!!
0/0
10.3.2004 8:12

kubisek.no1

Re:
...... no ono  v tý utopii měli asi krejčí hodně kšeftů když přešívali ty kabáty.....................
0/0
10.3.2004 8:23

Thyronx

Levice a Pravice
Levice ma heslo skoly bez skolneho, zdravotni pece pokud mozno zdarma a oboji ma tedy i onu uroven..protoze stat na to samozrejme nema...Uchazet se v CR o Vysokou skolu je dobrodruzstvi. Nakonec pocet prijatych je zlomek zlomku.V USA odchazi na VS se strednich 60% studentu a uroven Universit je svetova a bezkonkurencni.( i pres to ze stredoskolaci nevedi kde lezi presne CR) V zemich EU odchazi na VS asi 40% studentu ale cela rada z nich za Ocean, tam je totiz ceka podstatne jina kvalita vzdelavani a absolutne jiny pristup ke studdentum. Tady je i odpoved proc se EU nemuze v ekonomice ani priblizit te Americke.Jsou to prostredky vynakladane na University a ty jsou obrovske vcetne sponzorskych daru.University jsou totiz i vedecka pracoviste.Vy je mate peclive od skol oddelene. Pravice podporuje vzdelavani obrovskymi prostredky.Levice na to nema.Kazda levicova vlada je katastrofou pro pracujici. Bush (republikan) snizil uz nekolikrat danove zatizeni a to nejen firem ale vsech lidi a navic loni rozdal kazde prumerne rodine 800 USD sek. To neudelal jako volebni heslo (volby budou na podzim letos) to byla injekce protoze predloni lide malo utraceli,bylo malo prace a nezamestnanost hrozivych 6,2%! Dnes je 5,6%. Mimochodem moje federalni dan sla o vic nez procento niz za rok na 15,45% a statni dan o desetinu na 4%. DPH mame v nasem state 6%. Pravda nevztahuje se na potraviny myslim nikde v USA.. Statni kasa se naplnuje zcela opacne v USA nez v EU. Tedy snizovanim dani.Podporou zamestnanosti a podnikani,motivaci ze kdyz Vam zustane po srazkach vic v penezence, ze budete vic utracet.A to levice nemuze pochopit (vcetne Sobotky) ten jde na to 19% DPH a tim ze z kazde vydelane 1000 Kc Vam zbude v penezence sotva 500 Kc po VSECH srazkach... Doufam ze se pristich voleb zucastnite a nebudete je ignorovat.Tim byste jim hrali do not.Levice bude smetena i v CR.Jen je otazky jestli to bude az o volbach.
0/0
10.3.2004 6:00

Majkyho_pupik

Re:
No jo, ty nikdy nezklames chlape . Ale musim uznat, ze tvoje blaboly jsou na rozdil od tech od ostatnich aspon vtipny
0/0
10.3.2004 6:45

ekekerb

Re:
nezlob se na me, majky, ale opet musim ponekud tvrde zkonstatovat, ze timto svym prispevkem se zase radis mezi debily, sorry------a vis proc?------ten thyronxuv prispevek obsahuje FAKTA, a tim, ze ty ty fakta trivializujes, dokonce prohlasujes za "vtipna" praveze ze sebe delas vtipneho cloveka (ehm. tedy toho, na jehoz ukor je mozne se bavit--debila). Zkus s jeho prispevkem polemizovat, napr. uvedenim jinych faktu, ktere by podporily nejake jine tvrzeni--nejlip protichudne-----------------------jo, jasne, ja vim, ty ta jina fakta neznas-------ty jsi vlastne neznal ani tato fakta, ze-----------a tak jses tak trochu vyveden z miry, temi fakty, ktere opet NEPOTVRZUJI ten TVUJ antiamericky obraz sveta, ze...
0/0
10.3.2004 19:32

Majkyho_pupik

Re:
Ale no tak, neco sme si slibili, tak nezlob
0/0
11.3.2004 0:11

Majkyho_pupik

Re:
A k tem faktum: nemyslis, ze kdyby aspon polovina z tech blabolu o kterych ten nestastnik pise byla pravda,byly by vlady pravicove vsude na svete a vzdycky?Ale neodpovidej. Pozorne si ctu tvy reakce na jiny pisatele a je to stale dokola, tak si svoje nadavky do levicaku nech pro nekoho jinyho..
0/0
11.3.2004 0:22

ekekerb

Re:
neeeeeee, nemyslim, neni to mozne. A mozne to neni proto, ze v kazde zemi na svete zije spousta tobe podobnych idiotu, kteri maji volebni pravo---a vy, nevzdelani idioti vytvarite lehce manipulovatelne stado ovci----pozehnani pro levicacke politiky, kteri jsou v podstate stejni idioti jako majkiho pupikove. Nezlobse na me, ale fakt jses deb*l nejvetsi, az tak velky deb*l, ze je to neomluvitelne a jako tak velky debil bys vubec se svymi takynazory nemel lezt na verejne debaty o politice, protoze se straslive ztrapnujes (take me zarazi ta tvoje neuveritelna arogance, se kterou prohlasuje o necem, o cem nemas ani paru, ze to neni pravda--"Kdyby aspon polovina z tech blabolu o ktreych ten nestastnik pise byla pravda")...Jdi se zahrabat, ty deb*le..
0/0
11.3.2004 16:41

karoten

Re: ...
Vážně Ti stál za to? Blbec to je, ale jenom řadovej, tihle lidi jsou na světě taky potřeba. Dělaj klaku tomu kdo je dokáže oslovit, pravice bez nich taky nemůže dost dobře vyhrát volby.
0/0
11.3.2004 17:11

ekekerb

Re:
jo, uznavam, ze to vypada ponekud, ehm afektovane---na toho blbce ale reaguji, protoze me v minulosti podobne nas*ral, jako ted asi nasr*al thyronxe (predpokladam). Mam za to, ze na techto diskusich je nadavka nekdy jedinym moznym prostredkem, jak dotycnemu hlupakovi alespon poskytnout zakladni orientaci v problemu, tj. co je spravne a co nee (par lidi tady i normalne provokuje, a to je pak docela zabava---toto se netyka m.p.). Take je v tom trochu horkost, zklamani, ze se ten m.p. takto imbecilne projevuje, obcas jsem u nej zaznamenal rozumne nazory, dalo se s nim diskutovat, pak uz ne. A havne, me ta jeho arogance fakt se*re a myslim si, ze on by se mel dozvedet, ze byl arogantni. Navic si myslim, ze je na nadavky od detsvi zvykly (vylozene si o ne nekdy koleduje). Jinak na tvoji reakci na muj prispevek o pravici jsem neureagoval, protoze k tomu nemam co rict----poslednich tak pet let domaci politiku moc nesleduji a nikdy jsem nevdel, jak to funguje v praxi. Takze se vlastne pohybuji v rovine idealu. Ovsem z praktickeho hlediska ----koho teda vlastne mam volit? (US-DEU volit nebudu)
0/0
11.3.2004 17:23

karoten

Re: Supertěžká otázka
Jak zvolit a nenasrat sám sebe.... Já pravděpodobně nakonec hodím lístek pro KDU-ČSL. Říkám pravděpodobně páč to stejně nechám na posl. dojmy. Myslím že tahle všeobecně nenáviděná strana má v naší realitě svý důležitý místo, má dost schopnejch lidí trpících určitejma zábranama který jinde nepozoruju. Přeju si aby ten malej vliv co má neztratila. Je to taktická volba z nouze, ale on jinej způsob asi pro myslícího tvora stejně nepřipadá v úvahu. Tady je po pravicový straně velká nenaplněná poptávka, a podpora ODS nevypovídá než o % lidí volících vlajku, bez ohledu na faktickou činnost svýho klubu. Myslím že valná část pravicovejch voličů - těch cennějších prostě zůstane zase doma.
0/0
11.3.2004 17:44

lonestarstate

Re:
máš naprostou pravdu. američani možná neví, kde leží ČR, ale kolik čechů by asi správně určilo polohu Belize?
 
zvol tam za mě Bushe
0/0
10.3.2004 8:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.