Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík zemřel po pádu z okna školy

Svědky tragické smrti spolužáka byli studenti Střední průmyslové školy chemické v Pardubicích. Šestnáctiletý mladík z Královéhradecka skočil z okna v pátém patře budovy zřejmě kvůli nešťastné lásce. Policie se k motivu činu odmítla vyjádřit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opily_poslanec

Skokan
Je pravda,že být svědkem takové události je opravdu zdrcující.Také můj známý se kdysi rozhodl skoncovat se životem.Bylo to také kvůli dívce.Tenkrát ale bylo léto a okna byla otevřená a naštěstí si ten chlapec v té těžké chvíli neuvědomil,že bydlí v přízemí.
0/0
10.3.2004 19:12

chemicka

:/
Kdyz tady tak procitam ty vase komentare k teto tragedie je videt ze skoro nikdo nevite o co slo........ ja sem studenta teto skoly a reknu vam neni nic prijemnyho koukat se na jeho spoluzaky .......... jak jsou uvedenou udalosti zdrceni....tohoto klucinu ( podle meho byl trochu sobec, kdyz nemyslel na to jak to ublizi prave jeho kamaradum ketri s nim travili kazdy den a hlavne jeho rodine) jsem potkavala skoro kazdy den neznala sem ho sice osobne ..............ale reknu vam je to tragedie ......... myslim ze tenhle rok si budu pamatovat ..... dost dlouho.
A pro tyy vsechny kteri si z toho delaji srandu chci vzkazat kdyz nevite jake to je ztratit nekoho blizkeho tak sem ani nic nepiste ...........
0/0
10.3.2004 17:40

mariman

to snad není možný!
Opravdu mě překvapuje reakce lidí v diskuzi k tomuto článku. To lidé nemají úctu ke smrti? Proč si z toho děláte srandu? sebevražda určitě není řešení (pokuď je vám 16 a opustí vás holka už vůbec)! Bylo mi asi 11, když jsem hrál fotbal před panelákem, z vedlejšího domu ze 7. patra skočila holka kvůli tomu, že ji nechal kluk, není to dobrý pohled! Asi před rokem mi skočil kámoš z 5. patra (16 m), měl zkrat ze stresu+nějaká hádka a rychle si chtěl ublížit, ne zabít a poblíž byl otevřený balkón... (je bez následku lucky bastard) to jsem vám chtěl říct, NO FUN!!!
0/0
10.3.2004 13:41

iuos

kde je u vás?
kde bydlíš?     já jen když  bych šel kolem, tak abych si dával bacha na hlavu  
a te´d vážně - viděl jsem jak holka vlezla na nádraží pod přijíždějící vlak, kterej byl ještě dost rozjetej - hodilo jí to pár metrů, ještě mluvila s lidma ze záchranky a při převozu umřela - stačí tohle vidět a s člověkem to dost zatřese a dělat si z takových věcí srandu je jeden ze způsobů, jak se člověk brání tomu, aby se z toho nepoblil a nezbláznil
0/0
10.3.2004 13:51

Karel_ Lejno

Skočil kvůli pivu !
Spolužáci ho prosili : "Skoč pro pivo !" No a ten jouda měl dobré srdce a skočil. No jo, ale z pátýho patra.
0/0
10.3.2004 10:46

joudala

vy idioti
Je vidět že o tom víte úplný...
Já sem viděl jak letí a není nic horšího než vidět někoho jak letí z okna a vědět že nemůžete nic udělat.A sebevražda to byla na 95%protože vůbec nekřičel a nesnažil se pád vyvážit na nohy tak už se na to vyserte vy magoři
0/0
10.3.2004 8:18

opily_poslanec

Okno
Ale měl si to okno alespoň otevřít.Takhle se pak mohl někdo pořezat o střepy
0/0
10.3.2004 8:17

iuos

co se děje v hlavě
by mne zajímalo, co mu probíhalo hlavou, když padal - jestli byl ožralej, tak jestli si to vůbec připouštěl nebo jestli byl někde mimo. říká se totiž, že hrůzou člověk může vystřízlivět. je to pravda?
P.S. no aspoň neskočil pod vlak a nezpůsobil pozdní příchod do práce/školy lidem, kteří ho ani neznali, ale i tak je to od něj dost sobecký - spolužáci co to viděli jsou poznamenaní na celý život  na druhou stranu mohl jako odškodný vzít s sebou nějakýho tyranskýho učitele
0/0
10.3.2004 8:11

preachers

Re:
I kdyby vystřízlivěl, tak už nám to nepoví........
0/0
10.3.2004 10:04

flabi

Takže...
Z toho vyplívá, že zahradník je vrah.
0/0
10.3.2004 7:47

Blackshield

Re:
Hlavně z toho vyplývá, že ty jsi idiot.
0/0
10.3.2004 17:58

flabi

Že by LSD?
Třeba si dal před tim nějakej horrortrip, a pak v domění, že je pavouček, se vrhl na pavučinu v okně (kterou mimochodem tam nalíčil vrah) a ta ho kupodivu neunesla. Pak už jen zamotán do pavučiny a za užeslých výkřiků "Jů, Spiderman " předvedl vzorový  příklad vrhu vodorovného.
0/0
10.3.2004 7:45

Vitezny_Viking

Normalne ho vyhodili
Spoluzaci ho normalne vyhodili z okna, protoze byl ve tride moc chytrej a oni kvuli nemu dostavali zahulit, protoze meli mnohem horsi vysledky v testech. A aby to zamaskovali, tak aspon vymysleli tu historku s holkou. Pokud vim, tak zadnou jeste nemel.
0/0
10.3.2004 5:21

Thyronx

Stava se...
Stavalo se to i driv. Kluka opusti jeho holka kterou miluje a je ji verny a sam si neuvedomi ze kdyz ho opousti ze asi zas tak dobra nebyla a ze ho tak nemilovala.To odmilovani trva mesice a treba i rok, nez zjisti ze je svet plny dalsich holek. A je vyhrano. Jenze v te dobe by nemel byt sam ale s nekym kdo mu pomaha to vsechno prekonat.Kamos nebo kamoska,parta.Skoda mladeho schopneho studenta. Dnesni konzumni anonymni spolecnost je ironicka a lhostejna k osudum lidi okolo.....Neni komu se sverit a stacilo jen ho primet aby zavolal linku duvery a pokecal s nekym. Sverit se s problemy je reseni.Nekdo uplne cizi ti muze dat zas chut do zivota a najit reseni aby se to priste nestalo zas.
0/0
9.3.2004 22:58

Blackshield

Re:
Teď s tebou souhlasím... Mě když odmítla holka, tak jsem byl denně s kámošema, ať už v hospodě nebo jen tak venku. Nejen že to pomohlo, ale po měsíci jsem ji dostal  A jsem s ní spokojený už dva roky...
0/0
9.3.2004 23:14

Filip_II

Re:
0/0
10.3.2004 14:05

Krušnohor

hroch
JUMP JUMP JUMP EVERYBODY....COME ON
0/0
9.3.2004 17:38

Krušnohor

hroch
JUMP JUMP JUMP EVERYBODY....COME ON
0/0
9.3.2004 17:38

opily_poslanec

Fajn doba
Co je to za dobu,že mládež se utápí v depresích a posléze je někdo schopen dobrovolně skoncovat se životem.Nevěřím,že jediným důvodem byl rozchod s děvčetem.Ten hoch musel být "načatý" dávno předem.Ne každý zřejmě dobře snáší tuto dobu,kdy pravda a láska vítězí nad lží a nenávistí.
0/0
9.3.2004 16:25

Doktor Zvěd

Kokot!!!!
0/0
9.3.2004 16:07

Tyler_Durden

Smutne
Je to sice smutne, ale nemuzu pochopit, jak to nekdo muze udelat kvuli holky. Proste tohle podle me neni dostatecny duvod pro sebevrazdu. Ja vim, ze je to tezke a trva to dlouho se s tim vyrovnat, ale tohle to urcite neresi.
0/0
9.3.2004 8:02

serz I.

Re:
... si myslim, že naopak to řešení je definitivní.
0/0
9.3.2004 10:56

Tyler_Durden

Re:
No prave a to je ta chyba.
0/0
9.3.2004 11:00

wochmelka

Re:
myslím že žádný sdůvod není dostatečný pro spáchání sebevraždy, každý problém se dá řešit jinak a obzvlášť zhrzená láska.
0/0
9.3.2004 13:02

Tyler_Durden

Re:
Podle me neni nic dost dobry duvod pro sebevrazdu. Pokud je clovek zdravy, tak neni co resit.
0/0
9.3.2004 13:09

zirafoslon

Re:
zdravý, ale nešťastný??
Radši bych byla nemocná, ale šťastná. Ale naopak je to nanic...
0/0
9.3.2004 14:51

Tyler_Durden

Re:
Tak to je nejblbejsi nazor jaky jsem slysel.
Myslis, ze ti tak tezce nemocni, pro ktere je sebevrazda jedine reseni maji duvod byt stastni? Myslim, ze si to s tebou radi vymeni. A kdyz cloveku nic neni, ale je nestastny, tak se s tim da vzdy neco delat.
0/0
9.3.2004 15:01

zirafoslon

Re:
No, upřímně, asi moc nevíš, o čem mluvíš.  Jako teorie je to pěkný, ale to je asi tak všechno. Mám rakovinu, zbývá mi tak rok. Kdybych souhlasila s chemoterapiemi, radioterapiemi a další nepříjemnou léčbou, nejspíš by se mi o stejnou dobu prodloužil život. Jenže za jakou cenu? Za tu, že ten další rok budu ležet v posteli a maximálně se dívat z okna, bez vlasů, zesláblá, že se sotva postavím na nohy... bez možnosti jít ven, bavit se, běhat, jít do kina, do hospody... bez možnosti žít? Za tu cenu, že budu sama někde pomalu umírat? Ne ne, kamaráde. Za tohle mi ten rok navíc nestojí. Teď jsem skončila v práci, užívám si, chodím za přáteli, bavím se, zatím stojím pořád na vlastních nohou - a jsem šťastná. A jsem ráda, že jsem toto za ten rok navíc vyměnila.
Asi to nikdo nepochopí, kdo se nedostal do podobné situace. A taky ti přeju, abys nic podobného řešit nemusel.  Ale věř mi, že než dlouhý život bez lásky a štěstí, ve kterém by se člověk jen trápil, je lepší krátký, ale naplněný vším...
0/0
9.3.2004 15:27

Blackshield

Re:
Co dodat? Hail to the queen!
0/0
9.3.2004 20:42

Tyler_Durden

Re:
To je mi lito, ale asi si nepochopila, jak jsem to myslel. Psal jsem, ze kdyz je clovek zdravy, ale nestastny, tak se s tim da vzdy neco delat a ne vyskocit z okna a to jeste z toho nejblbejsiho duvodu. Myslim, ze s tim klukem by sis to klidne vymenila(v 16 letech jeste neni  jeste ve veku, kdy uz si zadnou nenajde) a on nebyl schopny si vazit neceho tak cenneho jako je ZIVOT. A jiste chapu, ze chces byt stastna a preji ti to.
0/0
10.3.2004 7:16

zirafoslon

Re:
No, to asi jo. V šestnácti se dá leccos napravit a i ty bolístky se nějak líp léčí. Jenže co my víme, co v tom všechno bylo...
0/0
10.3.2004 8:11

chroustík

Dotaz na redakci iDnes
to opravdu musíte i k takovým článkům dávat prostor pro komentáře ? Když se do diskusí zapojí nejdřív smažka ubožačka Herianová, bolševik Sudajev a další dementi ? Žádám Vás o vypnutí diskuse nebo alespoň o seriózní vyjádření, doufám, že bdělý cenzor Vám to, soudruzi, přeříká.
0/0
9.3.2004 7:44

Sudajev

Re:
Vrať se na strom chrouste, veď to bol kamikadze lásky.
0/0
9.3.2004 11:50

Fluffy

Re:
Skoro se to stydim napsat, ale vyjimecne souhlasim se Sudajevem. A je to     ufff
0/0
9.3.2004 14:27

chroustík

Re: Sudajeve,
až se někdy něco takového stane Tvými blízkým nebo Tvému dítěti, věřím, že se do takové diskuse rád zapojíš se svými neotřelými dementními příspěvky. Jsi přímo vzor pitomosti, Tebe by měli zarámovat a ukazovat.
0/0
10.3.2004 10:23

Blackshield

Re:
No, narozdíl od vás bojovníků za vše a proti všemu si Sudajev udržuje zdravý nadhled. A opravdu si nemyslím, že by byl dement, jeho příspěvky totiž dávají smysl. Narozdíl od vašich nadávek...
0/0
10.3.2004 18:01

wet_cunt

Re:
tak to proboha necti, JOUDO
0/0
9.3.2004 22:06

trackandfield

!!!
Neznáte někdo křestní jméno toho mrtvého kluka?Můj kamarád tam totiž taky studuje v prváku.Chtěl bych vědět,jestli ten mrtvý nebyl nedejbože on.
0/0
9.3.2004 6:32

carodejnice

Re:
Ondra
0/0
9.3.2004 12:17

Daniela Herianova

Re:
tvým novým kamaradem bude Lichajev
0/0
9.3.2004 12:52

Sudajev

Re:
Zdar transvestito.
0/0
9.3.2004 13:01

Bloudy

Nejasnost
Nejsou mi stale jasne tyhle veci. Jak nekdo se napred rozbehne proti oknu a rozbije ho v tu chvili kazdyho z vas musi napadnout ze kazdy bude zvedavy a ten zak je celou smeckou ve tride sledovan co zpusobil za skodu.To ze pak nekdo urcite ne cela trida sla za ucitelem ohlasit co se stalo. Aby nemela prilezitost videt co se delo potom. Urcite kdyz lezl na ten parapet (tady je dalsi nejasnost - pry skocil pres zavrene okno ?? pri tom pri nataceni to okno bylo pootevreny - byla to vyklapecka tudiž je problematicky si stoupnout a skocit (protoze vyklapecka je drzena prostredkem okna) muselo to nejakou dobu trvat na to aby tomu nekdo zabranil a jeste k tomu nahrava fakt ze byl opily takze o to mu to muselo jit pomalejs a nikdo nezabranil tragedii ?) v televizi sem mel moznost sledovat to rozbyty okno a nevypada to ze okoli rozbyti okna je shodne s tim ze by jim proletel tento student oknem tudiz to vypada ze se neco delo rozbilo se okno a nekdo ho musel pak otevrit ale kdo by to delal kdyz tam byly strepy v ramu ?? Preci kdyby nekdo rozbil okno necha to tak jak to je. Nevim nevim je to divny.
0/0
9.3.2004 1:11

skajwolkr

souhlas
predpokladam, ze kdyz nekdo tohle vidi, tak par lidi dojde pro pomoc/dozor/proste kdokoliv vhodny . Zbytek ho mel zpacifikovat. Ja nez nechat svyho kamose/spoluzaka skocit z okna budu se s nim radsi prat a treba ho i zalehnu s ostatnima, nez ho nechat plachtit z okna. Pokud se nekdo jen dival jak tam splha/skace, tak je temer polovicni vrah. Kazdy jsme sveho stesti strujcem, ale obcas vsichni potrebujeme pomoc a okoli, ktere si nas vsima a neignoruje nas. jak rikam, pokud tomu nekdo necinne prihlizel a nepokusil se ho zastavit, tak doufam, ze bude mit alespon spatny spani. Chapu, ze se tady vyroji milion svalovcu, ktery budou rikat, byl to slaboch/muze si za to sam/atd, ale tem vsem by melo dojit, ze starat se jen o sebe je vcelku ne-lidske.
0/0
9.3.2004 8:31

Libor76

Re:
Dovolím si nesouhlasit. Když 16leté děcka uvidí jak někdo rozbil okno a pořezal se, 99% z nich bude v šoku a neschopných něco dělat. Nevěřím, že by ho nechali v pohodě a pomalu vyšplhat na parapet a skočit. Prostě byli mimo a neschopní zasáhnout... :-(
0/0
9.3.2004 15:54

Bloudy

Re: Nesouhlas
Nesouhlasím s Vámi. Troufnu si tvrdit že neznáte dnešní mládež. By jste se divil, že by třeba Vám pomohli kdyby jste to byl Vy ale v tomhle případě jak jsem psal jsou nejasnosti. Ale to už je věc policie.
0/0
9.3.2004 20:13

dudlik007

Re:
Trochu, člověče, mysli. Ty lidi, co s ním v tý třídě byli, by ho určitě nenechali jen tak skočit, byli nejspíš sami dost v šoku... A špatný spaní z toho asi budou mít hodně. Nechápu, jak může někdo něco takovýho napsat a obviňovat je, že ho nechali jen tak skočit. Zamysli se, a možná ti dojde, že to tak nemohlo bejt.
0/0
9.3.2004 21:38

skajwolkr

A to je omluva???
Takze byt v soku je omluva pro vsechno. Mas pravdu, nebyl jsem tam. Ale mam pro tebe jinou historku. Na ktere si muzes osvedcit, ze vzdy se najde nekdo pri smyslech. Pred rokem a pul spadlo na jednu nejmenovanou horu ultralehke letadlo. U nehody byli 4 lide a muj tehdy cerstve 18ti lety bratr. Vsichni byli strasne zvedavi, co se deje, ale jen do te doby, nez jim doslo, ze by taky mohli nekomu pomoci. Takze tam sel muj bratr a clovek mu umrel primo v naruci, ale neslozil se a bojoval o jeho zivot, zatimco DOSPELI lide se krcili nekde za bukem a radsi k mistu nehody ani nesli. Muj bratr z toho ma "pekny" zazitek na cely zivot, ono kdyz davate cloveku masaz hrudniho kose, on jeste kouli ocima krev mu strika usima a pak vam umre v naruci, je to asi neco. Tak mi tady netvrdte, ze se nenasel nikdo mezi temi lidmi, ktery by mu nesel pomoct nebo ho zastavit.  Tomu proste neverim. Az se stane neco nekumu Vam blizkemu a vsichni Vam budou rikat, ze byli v soku, jak se budete citit ???
0/0
10.3.2004 9:43

Kaiser_Soze

Re:
hele Bloudy, ty to budes vedet kdyz te tak ctu. Nevis, zda budou znovu reprizovat na Nove Columba?
0/0
9.3.2004 14:33

Sudajev

Re:
Už ho opakujou v neděli.
0/0
9.3.2004 17:41

[fred]

byl to srab
byl to srab. Znicil te holce zivot...srab
0/0
8.3.2004 23:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.