Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus cestoval do Lán Masarykovým vozem

Uctít památku prvního československého prezidenta Tomáše Garrigua Masaryka se v neděli ráno do Lán vydal zvlášťním parním vlakem prezidentský pár Václav a Livia Klausovi. Od Masarykova narození uplynulo 154 let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Kéž státnický duch prezidenta
prvního naplní i prezidenta posledního.
Minulost a historie pro stát nemusí být smetištěm neudržovaného národního kulturního dědictví zejména odsunutých a vyvražděných spoluobčanů, ale může být pramenem identity, inspirace, něčím svátečním.
Naše technická minulost nejen na kolejích je přesvědčivým dokladem  spolehlivosti i pro případné partnery či investory. Romská osada nemusí být všechno, co dokážeme prezentovat. I ta má na světě své místo a je obdivuhodným celkem, příkladem hoiuževnatosti. Snad příště bude mít vlak dost uhlí zajet i kus dál, konfrontovat se s realitou, a nemusí to být až do Mostu.
Zároveň tím vyjdou najevo neobsazená nekvalifikovaná místa a pracovní příležitosti obecně pohrdané. Předkové nebyli všichni inženýři, omítku a střechu uměl i negramot.
Jste vítán, pane prezidente, dráha sem vede nesmírně romantická.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
8.3.2004 19:33

SirHumphrey

Výlet
Užitečná akce. Vagón i mašina se provětrali, Klaus s Livií se svezli něčím lepším než je blbý auto (Albatros má výkon hodně přes 2000Hp a design je absolutní špička), jenom škoda, že neprotáhli Špidláka komínem , prej tam byl taky...
0/0
8.3.2004 15:57

SirHumphrey

Re: Ještě něco
Něco pikantního pro ortodoxní antiklausovce: 1) Vagón byl vyroben v roce 1930, v době hospodářské krize, takže Klaus pohrdá nezaměstnanýma, když se v něm vozí. 2) Masaryk brutálně utlačoval sudetské Němce (jak tvrdí Landsmanschaft), takže Klaus ten krvavej útlak schvaluje tím, že jezdí v TGM vagóně. 3) Mašina je z roku 1947, typově z roku 1946, čili z doby vrcholícího odsunu Němců z ČSR a z doby vlády krvavého psa a válečného zločince Beneše. Tím, že Klaus neposlal tu mašinu do šrotu, ale nechal se jí odvézt do Lán, přihlásil se tak ke krvavé genocidě sudetských Němců, podobně jako když se nastěhoval do domu po vyhnancích. 4) Mašina je v modro-čeveno-bílém zbarvení, tj. v tzv. národních barvách, takže Klaus je primitivní nacionalista a fašista. 5) Tím, že vlak vezla parní lokomotiva Klaus poplival snahu o zavádění ekologicky čisté dopravy a měl by od ekologů dostat ropáka roku. 6) Tím, že jel do Lán vlakem, Klaus předvedl neuvěřitelnou aroganci, protože na všech přejezdech kvůli němu (Klausovi) musela zastavit všechna auta  Nenapadá někoho ještě něco?
  
0/0
8.3.2004 17:49

Bastable

Ve včerejčí večerní debatě na ČT 1
si Klaus udělal zadarmo reklamu na svůk nový spisek ,bez skrupulí ,beze studu ,na účet všech plátců koncesionářských poplatků,jsem zvědav ,jak se k tomu postaví vedení televize ,rada pro vysílání a další chytrolíni,nebo může přijít každý občan do televize si udělat reklamu??
0/0
8.3.2004 12:19

JRB

49 DNI ZBYVA PRO REGISTRACI DO SEZNAMU VOLICU
PRO 500.000 RODILYCH CECHU V ZAHRANICI.
KROKY, KTERE VLADA PRIJALA., ABY SE
CERVNOVYCH VOLEB MOHLI ZUCASTNIT
I CESI V ZAHRANICI:
---0 0 0 ---
P.S. T.G.MASARYK NEOKRADAL SVYM
SPOLUOBCANUM OBCANSTVI-MAJETKY-ANI
V O L E B N I    *   P R A V A!~
"VERITAS  VINCIT!"
0/0
7.3.2004 17:44

Sudajev

Re:
Bla bla bla bla bla blablabla.
0/0
7.3.2004 17:48

Berg1

Teď vlakem?
Před pár týdny se náš nejsledovanější pan prezident svezl metrem. A káral pana Béma, zda má jízdenku. Zajímalo by mě, na kolik přišlo vypravení zvláštního vlaku a kdo to platil.
0/0
7.3.2004 17:35

Sudajev

Re:
To máš jedno kolik to stálo, té lokomotivě to jen prospělo.Albík je parádní stroj.
0/0
7.3.2004 17:40

Berg1

Re:
Kdyby aspoň ten narcis takto podpořil železniční dopravu...
0/0
7.3.2004 17:47

Sudajev

Re:
Tak to by bylo fajn.
0/0
7.3.2004 17:47

hbf

Re:
Klídek, vlak byl určen i pro normální cestující, prezidentský vůz se s ním pouze svezl.
0/0
8.3.2004 8:08

orol

born in slovakia
hm ale to ze sa narodil na slovensku sa taktne zamlcalo :_)
0/0
7.3.2004 16:32

prejety_medvidek_koala

Re:
no jasne ... vzdyt i jezis byl prece slovak ...
0/0
7.3.2004 17:04

gloria

Re:
0/0
7.3.2004 17:41

Sudajev

Re:
To jsem nevěl, dík za informaci.
0/0
7.3.2004 17:49

Sudajev

ПРИВЕТСТВУЮ
Zase toho Masaryka nepřechvalte, nechal střílet do dělníků, takže to zase takový lidumil nebyl.
0/0
7.3.2004 16:13

KADO

Re: Rusky blboune bez mozku!
     
0/0
7.3.2004 17:05

Sudajev

Re:
no hlavně že ty jsi nejchytřejší na světě, debile.
0/0
7.3.2004 17:23

Sudajev

Re:
Ty jsi takový hlupák že neumíš nic než nadávat.
0/0
7.3.2004 17:25

Gebles

Re:
Co jineho delat s proletariatem, nez do neho strilet...
0/0
8.3.2004 8:58

phenomenon

Re: do delniku
Strilel do delniku...A cos cekal? Krevety? Byl to silny prezident a cestny a zasadovy clovek - presne nekdo takovy by ted byl pro tenhle stat dar z nebes!!! A to ze si nenechal delat ve sve zemi bordel? Z toho by se meli v nekterych pripadech poucit i soucasni politici! (Treba pri "demonstracich" takove pakaze jako skinheadi,  anarchisti, antiglobalisti,...) * *
0/0
8.3.2004 17:48

dir

Díky...
... za tuto důležitou zprávu.
0/0
7.3.2004 14:56

fleret

Re:
kdyby jsem to byl vedel,tak by jsem sem nechodil.........
0/0
7.3.2004 15:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.