Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po Vrbíkovi opustil US-DEU i Bielesz

Krize Unie svobody pokračuje. Po poslanci Tomáši Vrbíkovi stranu opustil další zákonodárce - Marian Bielesz. Členem poslaneckého klubu ale zůstane. Podle vlastních slov bude při hlasování o vládních zákonech hledat kompromisy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kodlik

Konec vlády maskovaných komoušů? Bylo by na čase!!!
0/0
6.3.2004 15:26

askalon

Jen samé problémy
Vláda má jen samé problémy, všichni jsou na ni zlý, nezačlo to jenom nějakým Vrbíkem, který se v rozporu s koaliční smlouvou chce chovat demoktaticky, dle svého svědomí, teď do toho ještě nějaký Bielisz a vláda trne, do toho ministrně Součková přijde s antikoncepčním návrhem na reformu zdravotnictví, každý ví, že z toho nic nebude, ale ona ho tvrdě prosazuje dál, panu Grossovi policisté zapoměli předstírat, že něco umí dělat, místo prkeného Svobody se na obzoru objevují nový nebezpeční "kalousci", do toho všichni slezájí z koně, ale zdá se, že teď vyskočili na oslíky a pořád jsou o kusek výš. Je to zvířátko milé a velice blízké našim politikům a tak trochu sociální a blíž naším občanům, za ministrem financí teď  všichni chodí a říkají mu oslíku otřes se a on ne a ne. Má to ta vláda, ale problémy. Do toho Poslanecká sněmovna by si mohla koupit šapitó a vyjíždět na úspěšné turné. Ale teď trochu vážně. Nedávno jsem zaslechl názor, že by se měli místa v Poslanecké sněmovně losovat, něco jako Sazka. dostali by se tam různí lidé, přes zedníky, servírky, učitele atd. a ti by aspoň věděli jak vypadá opravdový život v praxi a nehádali se jak v nějakých komediích a zvládli by obsluhu tří červených tlačítek.
0/0
5.3.2004 23:08

alex150

svědomí
Někdo se rozhodne, že bude hlasovat podle svědomí a proto musí opustit stranu - celkem 2 lidí. Co ostatní? Ti nemají svědomí? Myslel jsem, že každý politik hlasuje podle nejlepšího svědomí. Osobně bych vykopal všechny, kteří podle svědomí nehlasují. Běda nám, když jsou tam jenom 2. 
 
0/0
5.3.2004 23:04

Feda1

vlada s komunisty ...
Fascinujeme jak vsichni US odsuzujou, ale ..... chtete vladu CSSD a KSCM ? Asi ano. Oni to proste unionisti nemeli lehky .. a ja se jen obavam, ze Spidla je schopen do vlady ty rudochy vzit ... a to jsem pak na Vas zvedavej.
0/0
5.3.2004 19:11

Eldrb

Re:
No a co ? Tak ať je tam veme...totálně se tím pohřbí. Vždyť Špidla nám vrátil Husákův systém tj. stát zase přerozděluje.Schopní jsou nuceni živit líné......no tak ať si veme komunardy.....vo co jde ?Co je to tady za cancy o komunistech ? Hergot lidi...začněte už konečně přemýšlet..
0/0
5.3.2004 19:58

juton

Re: Já přemýšlím
a právě proto s tebou nesouhlasím. S tím Husákem jsi to přehnal. Např. systém sociálních dávek je stejný od počátku 90.let, kdy ho nastavil Klaus a spol.
0/0
5.3.2004 20:05

Eldrb

Re:
Ale já nemluvím o nějakých sociálních dávkách,já mluvím systému "Spravedlivého sociálního státu " v představách V.I.Špidly. To není jenom o nějakých dávkách.To je přímo o státní korupci. To je o zadlužování,které nikdy nemůžeme splatit,to je o "proevropské " politice v podání těchto neumětelů. Nechci být špatným prorokem,ale zde to nedopadne dobře. Ale my dva spolu diskutovat nemůžeme.Každý jsme orietovaný jinak.ale na svém si trvám : Máme tu novou totalitu. Zaplať buh za to že nebude trvat 40 let,ale jen do léta,než se tito podarové odporoučejí.
0/0
5.3.2004 20:19

Feda1

Re:
ja bych byl schopen hovorit o bordelu, ale o totalite urcite ne ...
0/0
5.3.2004 20:21

Feda1

Re:
No ja myslim, ze tohle ani nemyslis vazne ... takze tohle ani nebudu komentovat ..
0/0
5.3.2004 20:16

Eldrb

Re:
Myslím,nebo nemyslím,to je jedno.Vadí mi to,že se tu stále straší komunistama.Je to prahobyčejná zástěrka.
0/0
5.3.2004 20:22

Feda1

Re:
podivej ... ani ja nepatrim k tem co strasi s komunistama ... nevadi me kdyz clovek jako Telicka a ostatni jemu podobni byli v KSC, pokud zmenil nazor a priznal, ze to byla chyba .. beru ..  lidi se meni. Ale ty komunisti ve vlade .. to me v tuhle chvili nepripada uplne nerealny ....
0/0
5.3.2004 20:28

Eldrb

Re:
Komunisti dnes už podporovat Špidlu  nebudou.Dnes už né...protože moc dobře vědí,že je to již politická mrtvola.A nepomůže mu už ani skrytá podpora Havla.Komunardi vědí to, že socanům  odtáhli voliče,a budou čekat na nejbližší moment ho srazit.Vědí že na tom vydělají. Toto ví i ODS. Rozhodně nás čeká na jaře sranda.Pravděpodobně vznikne nová strana,ČSSD se určitě rozštěpí,je tu ještě Marvanová atd.atd. Scénářů je několik. Ale naprosto vylučuji současnou vládu socanů s komunisty.Ať přímou,nebo skrytou. Protože kdyby to komusti udělali,tak příjdou o voliče,které přetáhli socanům .
0/0
5.3.2004 20:43

Feda1

Re:
S tim volicskym argumentem az tak nesouhlasim, ale doufam, ze Spidla nejni az takovej uchyl a s komunistama do vlady nepujde ... vlastne jsem o tom pevne presvetsenej ... ale clovek nikdy newi .. a rvat se musi porad ...
0/0
5.3.2004 20:52

juton

Re: Souhlas!
Tak jako Zemana držela na uzdě ODS, ODS držely na uzdě ODA a lidovci, socany na uzdě dnes drží lidovci a unionisti. Koalice či smluvní opozice není ideální, ale je to pořád lepší, než většinová vláda jedné (jakékoliv)  strany. Ale nesouhlasím, že Špidla je do vlády schopen vzít rudochy. Právě díky Špidlovi  a jeho zásadovému postoji dnes socani s komoušema nejsou jedna ruka.
0/0
5.3.2004 20:01

Feda1

Re:
mam obavy ze se mylis ... jestli jsi koukal na CT1 tam se Spidla vyjadril v tom smyslu, ze svuj program je CSSD pripravena a schopna prosadit v jakekoliv vlade ... a slovo jakekoliv rika vse ...
0/0
5.3.2004 20:19

juton

Re:Nestraš!
0/0
5.3.2004 20:31

Feda1

Re:
tak jo .. promin .-)))
0/0
5.3.2004 20:32

Clarus

Re:
Milý Fedale , většina lidí této země chce socialistickou vládu  !!! Vidíte přece sám , k čemu vede pravolevá koalice , k neúměrnému zdražování všeho !!!!  ČSSD a KSČM najdou recept , jak vyvést tuto zemi s bídy , kerá je tu poslední 2 roky !!!!
0/0
5.3.2004 20:43

Feda1

Re:
amen
0/0
5.3.2004 20:45

Pongo

Re:
VELKÝ OMYL!!! Všichni lidé se chtějí mít dobře a ne stejně (špatně) jak jsme měli možnost zažívat do roku 90.
0/0
5.3.2004 21:01

Mnata

Re:
Vskutku zářný příklad dialektického vztahu obsahu - komunistické propagandy - a formy ! (i když ta červená by mohla být krapítko rudější, že soudruhu Clarusi?) A že je to krásný pocit, když já jsme zase MY, což?
0/0
5.3.2004 21:29

Clarus

Re: Mnata
Ano , vrátíme se a konečně přijde zákon , ČSSD byla v tomto dost slabá !!
0/0
5.3.2004 21:47

Pongo

Re:
Vláda ČSSD+KSČ(M) je jen strašákem. V současné době to není výhodné ani pro jednu stranu. Špidla si tím pouze chce zajistit 101 hlasů, aby mohl prosadit všechny své socialistické výmysly. Naopak v zájmu komunistů jsou předčasné volby, kdy mají reálnou šanci stát se druhou nejsilnější stranou v zemi, anebo pravidelné volby, do kterých se Špidliboys znemožní do maxima.
A Vaše omluva Unionistů? Vždyť moc dobře věděli do čeho lezou. Sami kritizovali opoziční smlouvu a přitom provedli něco podstatně horšího, za což teď sklízejí oprávěný výsledek. Unionisté totálně rezignovali na program, s kterým šli do voleb a  za tři nevýznamné posty ve vládě zradili všechny, kdož je volili.
0/0
5.3.2004 20:52

Feda1

Re:
ja te kritice US fakt nerozumim ... proste a jednoduse vedeli, ze mohou byt jazyckem na vahach ceske politiky .. a krom toho se domnivam,ze role US ... at ma povest jakoukoli, je ve skrze kladna ( moc me nenadavejte ). Proste brzdi CSSD a KDU a alespon trosicku se snazi rozhodovani smerovat do prava.Rozhodne ja vidim v ucasi US ve vlade pozitivum .. vim ze je to ojedinelej nazor, ale jsem o tom presvetsen.
0/0
5.3.2004 21:07

Feda1

Re:
a jeste k te zrade na volicich ..... myslim si .. ze US plni sve volicske slibi nejlepe ze VSECH politickych stran s ohledem na velikost mandatu, ktery od volicu dostali ...
0/0
5.3.2004 21:10

juton

Re:
Nejlépe, nejlépe... Prostě dělají, co můžou. Jsme znovu u koalice. To je vždy o vyjednávání,nic víc. Já tvrdím, že koalice je to nejlepší, co zatím u nás může být. K vládě jediné strany jsme zatím  nedospěli. 
0/0
5.3.2004 21:39

mateja

US-DEU - Odpojit přístroje
Unii svobody by již bylo třeba odpojit přístroje a nechat ji v klidu umřít. Voliči ji nechtějí a jediným jejím ochráncem je dnes po povolební dohodě s V. Havlem s. Špidla. Je to vůbec podivná pravicová strana, která žije díky obětavé péči předsedy levicového uskupení.
0/0
5.3.2004 18:54

marzena

Re:
zatimco vztah Klaus a ODS - Zeman a CSSD byl podle tebe zrejme normalni postoj pravicove strany.. zajimave
0/0
5.3.2004 19:10

Eldrb

***
Dobře hoši....nepřátel se nelekejte,na množství nehledťe...začínáte mít mé sympatie.Zaprděný Škróma,vykulený Špidlič a mafiánský Standa musí pryč. Na hlášky socanských zvrhlíků nekoukejte.
0/0
5.3.2004 18:44

X236K

Jako krysy
Jako krysy opousti potapejici se lod, akorat nevi, jak dal. Dokud pro ne bude vyhodne, aby vlada nepadla (= dokud budou mit korytko), tak vlada ani nepadne. Ale stejne za 2 1/2 roku skonci, a tak me zajima, co budou delat dal... uricte si zaridi poradenske firmy a budou se prizivovat na svych nastupcich.
0/0
5.3.2004 18:19

dir

Rozkoš bez rizika.
Mají to dobře zařízené (všichni poslanci). Vystoupit ze straničky a prachy za nulovou odpovědnost se pohrnou dál. No není to rozkoš? Škoda, že nelze použít v civilním životě.
0/0
5.3.2004 18:19

Dowjones

ubozaci
US DEU je hromadka karieristickych ubozaku, kteri drzi tuhle vladu u moci jen proto, aby mohli taky neco vyrejzovat. Moc dobre totiz vedi, ze az tahle vlada padne, nikdo o ne uz nebude mit zajem. Proste trapne vymizi, jako trapne vznikli.
0/0
5.3.2004 17:34

peli

paráda
Chybí ještě tuhle vládu poslat do pr.........ale to se snad brzo stane.
0/0
5.3.2004 17:29

Feda1

Re:
Jo a nekdo jinej se dostane ke korytu a zase si ukousne kus dortu ... ze?!
0/0
5.3.2004 17:35

peli

Re:
NE tady už po nich není co ukrást.....že
0/0
5.3.2004 17:38

Feda1

hmmm ...
krysa opusti potapejici se lod ? Fakt se musim smat :-)Za hlasovani proti vlade a s ODS jim ODS slibi, ze budou na kandidatce ODS v pristich volbach ...... bravo panove ..
0/0
5.3.2004 17:28

peli

Re:
Ty si nějakej chytrej Škromachu
0/0
5.3.2004 17:31

celtic

Re:
Souhlasím, jde jen a pouze o převlečení kabátu a zájem zůstat u koryta. Všichni z US dobře věděli do čeho jdou a že ČSSD je bude svou většinou válcovat, proto tato akce je průhledná jak sklíčko.
0/0
5.3.2004 17:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.