Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Učeň ubodal svého kantora

V Česku dosud nevídaný zločin silně otřásl obyvateli Svitav. Proč učeň posledního ročníku Středního odborného učiliště ve Svitavách ubodal před zraky celé třídy šedesátiletého kantora, nikdo nechápe. Zavražděný byl podle mnoha svědectví nekonfliktní pedagog i člověk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lamin01

Kdo neučil neví
Sleduji dlouho jak se zde vyjadřují jednotlivé nazory, škoda, že se zde neozvou užitelé, kteří maji nezblíž k danému tématu. Učňovské školství nemá stejné studenty jako střední a chování a přístup k takovým studentům je a musí být odlišný. Ve svých 23 letech jsem zkusil učit na učňáku (soukromý a pokládaný za jeden z nejlepších) a toto jsou mé postřehy. Studenti-učni jsou z 50% arogantní egocentričtí spratci, kteří nerespektují žádné normy chování a etiky. Většina z nich nemá 18 let a přesto jsou často opilý a většína kouří. Učitel nesmí nijak studenta diskriminovat a omezovat a oni to ví. Učitel je vystaven takovému stresu v hodině, že po 5 hodinách je z něj mumie. Např. student si zapáli v hodině, má při vyučování alkohol, hází po učiteli předměty, slovně ho napadá, nereaguje na jeho pokyny, vyrušuje, atd. A na konci roku je učitel vydírán rodiči, že jejich dítě je skvělé a tohle přece nikdy nemohlo udělat. Je směšné a šílené jak málo rodiče vědí o svých dětech. A chování žáků se nutně promítá na chování učitelů. Kdyby byl proveden test na psychyckou způsobilost, tak z hrůzou zjistíme, že ti naši skvělí caparti, dokážou během  měsíce přivést k psychickému kolapsu jekéhokoliv člověka. Je to vždy 1:min.20 a dav vyhrává.
p.s. když 12 letým dětem na táboře v létě odeberete cigarety a marihuanu, tak teprve zjistíte jak moc špatná je dnešní situace děti, rodiče tomu stejně nidy nevěří a je to kruh
0/0
10.3.2004 11:14

skipika

Re: škola
Učitelé dost dobře nemohou dopoledne reagovat v diskuzi - jsou ve třídách mezi "dětmi".
A k těm učňům - vloni si dva žáci naší ZŠ vybrali učiliště ne proto, aby se vyučili, čím by chtěli, ale proto, že na onom učiteli se nemusí učitelé poslouchat a budou si tam dělat, co budou chtít!
P.S. K tomu chování dnešních dětí - máme v 1.třídě žáčka, který krade jako straka a když je odhalen, ukradenou věc raději zničí než by ji vrátil. Tady asi vina jen na škole zůstat nemůže... Co aby se tak rodiče začali opět více starat o své děti???
0/0
10.3.2004 19:29

Blackshield

Re:
Takovému žáčkovi pořádně rozbít rypák. S velkou pravděpodobností bude klid.
0/0
11.3.2004 1:34

petruj

Ujeté nervy
Jestlipak tomu klukovi pod návalem šikany neujely nervy? Ne není to důvod ho omlouvat, ale možná dát trest v dolní hranici možného.
0/0
10.3.2004 7:59

Dony

Poznamka
Az ted jsem si uvedomil, ze ten ubodanej vypada vyrazem obliceje celkem podobne jako ten "muj chemikar" Jako kamaradskyho kantora bych takovej xicht (mysleno bez emoci) rozhodne netypoval.
0/0
9.3.2004 11:23

Dony

No,
ja kdyz si vzpomenu na chemikare Hrbka ze Sternberskyho gymplu, tak jsem si nejednou pral aby si nekde po ceste do prace zlomil vaz dobytek jeden. Osmnactkrat kudlou bych ho sice nikdy nevzal, ale dovedu si predstavit tu situaci kdy tomu klukovi ruplo v bedne a tomu kantorovi dal co proto ......
Ja jsem si tim svinskym chemikarem  uzil taky dost. Ne ze by me jenom buzeroval a byl nefer, coz cini spouste kantorum nejspis poteseni, nebo si leci mindrak, ze si jich spolecnost dost nevazi. (Asi nejmarkantnejsi je to u starych kantoru....)  Ale kdyz uz jsem za nim prisel s tim, aby mi neco vysvetli, tak se mi vysmal do oci a poslal me pryc s tim, aby mi to vysvetlili chytrejsi spoluzaci.  Po letech, az jsem dostudoval,  jsem toho h@jzlika potkal na nadrazi. Kdyz jsem ho pozdravil, chvili vahal, ale trvalo mu asi pet sekund, nez me zaradil a pakoval se ode me dal. Asi jsem v nem vzbuzoval respekt. Ja mu ani nechtel dat do repy. Nemel jsem uz zapotrebi zahazovat se takovym zpusobem se starym dedkem a navic, takovych smejdu (i kdyz odborniku)  jako on jsem na vejsce potkal tuny. Jak je clovek starsi, tak takovy pripady lehceji vstrebava. Chtel jsem se ho jenom zeptat, jestli mu cinilo poteseni me  stresovat a ponizovat misto toho aby me neco naucil. Chemii do dneska nerozumim i kdyz bych rad. A doufam ze ten chemikar uz nikomu neskodi. A jestli jeste neumrel, tak bych si pral, aby mu tohle dal nekdo precist. 
Ing. David Labanc
0/0
9.3.2004 11:18

fingerprint

Bohuslav Sibl
Bezproblemovy, nekonfliktni a kamaradsky? Byl predevsim znam svym ponizovanim studentu. Babicka, kterou ucil v autoskole ho oznacila, jako cloveka, ktery byl zrejme kdysi sikanovan a ted si to vynahrazuje na studentech. Toto jeji hodnoceni ostre kontrastuje s jejim hodnocenim ostatnich ucitelu. Jedne moji zname rekl pri zkouseni: "ty ses tak hnusna a tlusta". Opravdovy kamarad.
0/0
8.3.2004 21:30

Pigy

Muj nazor
Taky jsem mel na gymplu ucitelku kravu, kterou nemel v oblibe nikdo a kdyz si byla matka stezovat u tridniho, tak mi to dotycna osoby hned nasledujici hodinu velmi pekne osladila. Ale ze bych kvuli tomu kvarzil??
0/0
4.3.2004 12:49

Pigy

Re:
Oprava: vrazdil????
0/0
4.3.2004 12:50

jirka04

Ono je to o pochopení
     Také jsem měl různé učitele, jako nakonec každý z nás. Dobré i špatné, hodné i zlé, nadané i hloupé, abstinenty i opilce, komunisty i demokraty, vše navíc řádně promíchané. Někteří sklízeli náš obdiv, jiní nám byli lhostejní a některé jsme i nenáviděli. Vzpomínám si, že jeden nám přes prázdniny zemřel a my byli rádi. Naše pocity a znalosti učitelů, toť přehlídka povrchnosti, neznalosti a neschopnosti vcítit do toho druhého. Jenom malý příklad. Našeho učitele ruštiny, rodilého Rusa, starého a pedantského  pána, jsme neměli rádi. Nepřestavitelně přesně dodržoval osnovy. Každá lekce byla probírána přesně popořádku. Článek, cvičení, překlady z a do, slovíčka. No prostě hrůza. A systém záznamu hodnocení? Čtverečky, kroužky, trojúhelníčky a další znaky a navíc zdánlivě bez návaznosti na znalosti zkoušeného, Ale jednou, byl takový zvláštní den, a my se osmělili a panu učiteli vylili svá srdíčka a pohaněli jeho způsob výuky. A ani on se nerozlobil, nerozkřikl, a nezačal rozdávat pětky, ale vypověděl nám svůj osud. Jako mladík opustil po bolševické revoluci Rusko. Doslova s holým zadkem. V prvorepublikovém Československu dřel u sedláka, ale současně vystudoval dálkově techniku. Potom přišla krize. Když její důsledky opadly nastala okupace. Jako Rus byl Němcům víc než podezřelý. Po druhé světové válce zase komunistům. A ti důslednější fašistů, mu odepřeli důchod. A starý pán ve svých 67 letech pracoval, aby neumřel hlady. A o své místo dbal předůsledným dodržováním osnov. A od té doby, ne neměli jsme ho rádi i nadále, ale chápali jsme ho, trochu se styděli a ještě o pár let později, to už na nás hleděl odněkud tam  shora jsme před ním i smekli.
     Víte, ale nikdy nás, ani v nejhorším záchvatu vzteku,  nenapadlo vztáhnout na učitele ruku. Nevím proč tehdy ne a dnes ano. Je pravda nebyly počítače, hry a ani akční filmy. Možná, že rodiče, možná i doba. Kdo ví!?
0/0
2.3.2004 23:48

hop54

Re:
0/0
3.3.2004 7:34

Venca12

Re:
no to snad neni mozny vetsi dojak sem tady jeste necet
0/0
5.3.2004 10:02

alex150

názor
Říká se, že o co se člověk zajímá, tím se stává. Brutalita v počítačových hrách a na TV obrazovkách nikomu nevadí - vždyť prodej PC her je takový dobrý byznys a brutalita na nejen Nově zvětšuje koláč sledovanosti. Jsou to nepochybně jedny z příčin. Podle mého ale jednou ze základních příčin je nedostatek  lásky vůči člověku. Nevěřím tomu, že pokud je člověk obklopen láskou a porozuměním, spáchá takový zločin. Láska samozřejmě rodičů ale taktéž láska učitele ke studentům.
0/0
2.3.2004 21:59

TranZer

Re:
Tak sem si rikal, jestli se nakonec ozve nejakej blbec co to zacne hazet na pocitacovy hry a vida... je to tu..
Myslim, ze pokud je nekdo psychicky nevyrovnanej je uplne jedno jestli cumi na TV nebo hraje na compu..
Ja taky hraju dost casto hry a nebeham po meste s motorovkou..:o) Vse je o cloveku a s tim "nedostatkem lasky " souhlas..
0/0
8.3.2004 8:24

Montaigne

řekla babička
je to takový hodný kluk, celé dny prosedí u počítače ,.... Zřejmě přitom posedávání u PC povraždil tisíce lidí a pak si spletl virtualitu s realitou ... a takový to byl hodný hoch
0/0
2.3.2004 12:27

oranzovej

Re: Utan
Co kdybys používal výraz "bot". Tedy povraždil tisíce botů.
0/0
5.3.2004 10:07

J.Frontmen

Každý tzv. "slušný člověk" může být vrahem!
Nedávno jsem dočetl autobiografii neopsychoanalytika E.Fromma. Fromm jako vysoce integrovaná osobnost a humanistická osobnost přiznává své vražedné úmysly během rentgenu psychoanalysy. Člověk může zosobňovat velice ctnostného člověka, přestože je hnán ničivou silou tzv.thanatosu, jež je více znám u tzv. autistického syndromu. Jde o to, že nevědomí neustále komunikuje s vědomím. Filtrovat to však může pouze osobnost s určitými dispozicemi, či třeba psychoanalytik. Nedávno vyšel v nejmenovaných novinách rozhovor s psychiatrem C.Hoschlem, kde uvedl, že ctnost je dialekticky provázaná na nectnosti, hříchu. Uváděl tam příklad Anglie, která vyvezla své zločince. Přesto se v Anglii v brzké době vynořili noví zločinci. Uvedl tam také, že bylo zachyceno mnohem méně útěků z domova v komunistické diktatůře, než-li v tehdejším demokratickém Německu.  Naše doba je znakem roztříštěnosti autorit, jakési vlastní svévole, kde je autorita vnímána na obtíž. Autorita je bohužel nejen černobílá!
 
 
0/0
2.3.2004 12:15

Blackshield

Re:
Co to je integrovaná osobnost?
0/0
2.3.2004 22:51

qoknu

Počítač.
Trávil většinu času u počítače? No kdožví na jakou web stránku se dostal......
0/0
2.3.2004 12:15

J.Frontmen

Tzv."hodný chlapec" ubodal "slušného kantora"?
Média se prezentují velmi mělce. Zachycují pouze velmi nesubjektivní objektiv. Kdyby tomu nebylo, musely by zkoumat investigativně a v tomto případě i psychoanalyticky možnou příčinu onoho hrůzného sváru. Žák byl dle výpovědi ředitele slušný, spíše plachý - tedy introvert. Žák musel trpět obrovským afektem, kvůli němuž ubodal kantora. Pedagog jako"stělesnění paradigmatu" vystavuje svou jsoucnost nejen přílivu empatické odezvy, nýbrž také za jistých konfigurací anomyním asociálním výpadům, které obyčejný člověk nereflektuje. Náš kulturní život nese spoustu odříkání. Víceméně se jedná o střet přírody a autority, o konfrontaci nevědomého s kultůrou, která představuje frašku po setmění. S.Freud o tom věděl své, ač jsou jeho východiska dodnes považovány za průměrně standartizovanému člověku skrze tzv.obranných mechanismů nedostupné. Kultůra, potažmo demokracie představuje konflikt, bez kterého by byla bezpředmětná. Bez konfliktu není možné ani vědomí, ani kultůry či svědomí. Jen na základě potlačeného střetu s konformizací(nejejn učitelé jako agenti společnosti) může zdánlivě vyrůst spřízněný člověk, kterého můžeme považovat jako slušného - tedy v jisté iluzi. Pokud však není přirozenost onoho člověka přijatelně sublimována - může eskalovat onen nevědomí konflikt - třeba ve vzpouře vůči sebevědomé autoritě učitele, který představuje předvědomého trýznitele či kolaboranta oné společnosti, která byla zprvu nenáviděna pro své požadavky. Jako konformizovaný člověk tedy považuju učitele jako ctihodný objekt mého života. Bohužel je tu ještě ta primární substance, jež neustále pořádá výpady proti oné kultivované části, jež je nakloněna oné autoritě. Snad by se k tomu mohl lépe vyjádřit profesionální psychoanalytik, než-li stranický psycholog.
0/0
2.3.2004 11:54

hop54

Re:
Víš co, miláčku, když už to odněkud opisuješ, tak aspoň bez pravopisných chyb, ju?
0/0
2.3.2004 12:05

Isbjoerna

Re:
Velice poucne, trefne a hlavne naprosto srozumitelne. Clovece, jak to delate, ze sem napisete 16 vet (nebo víc) a do kazde vlepite nejmene jedno cizi slovo?
 
P.S. Kultura s krouzkem nad u je novy cesky pravopis? Ucim se tu cesky.
0/0
2.3.2004 12:13

jirka04

Re:
     Je to opravdu zvláštní. Psychoanalýza na straně jedné jedné a hrubé pravopisné chyby na straně druhé. "Kultůra a nevědomí konflikt" se těžko snoubí s Freudem, že pane Frontmene
0/0
2.3.2004 22:33

HynekM

Re:
Proboha! Pro kterou stranu toho psychologa delate? Stranu pratel piva nebo Republikany  
0/0
8.3.2004 19:17

badze

prisny kantor+slepi rodice
prisnost a stres ve skole dozene leckdy dite k necekanemu chovani, aniz by si to kdokoli uvedomil..rozhodne nesouhlasim s tim, ze z deti dela vrahy film a televize..
0/0
2.3.2004 11:45

Hwest

Re:
To bych tedy neřekl! Tím, že se lidé dívají na tyto pořady, tak to chtě nechtě zanechává v jejich podvědomí určitý obraz, kdy nerozlišují, co je dobré a co špatné, co normální a co nenormální(zvláště pak mladí)!Důkazem může být chlapeček v turecku, který vyskočil z okna jako pokémoni...Vyvolává to pocit toho, že je to normální, že televizní svět je stejně reálnmý jako každodenní u nás....
0/0
2.3.2004 12:12

krejtal

Re:
To určitě ano,všichni jsme životními okolnostmi sem tam tlačeni k nečekanému chování.Důležité je,jaké dětem k nečekanému chování nastaví společnost - rodiče,média - hranice a vzory.Ubodání učitele je určitě nečekaný způsob chování,ale ten kluk byl ovlivněn chováním,které někde převzal.Pobodání učitele doufám zatím není normální způsob nečekaného chování dětí a žáků v jejich věku.To jsou špatně položené hranice agresivity mladistvých...
0/0
2.3.2004 12:28

krejtal

Cesta...?
A nejhorší je,že cesta,jak už někdo přede mnou podotkl,neexistuje.Všechny tyto činy jsou součástí lidské přirozenosti, jakkoliv hrozně to zní.
0/0
2.3.2004 11:19

GUG

Střední školy u nás
Osobně bych s odsuzováním toho chlapce byl velmi opatrný, protože si vzpomínám na vyučující na střední škole, do které jsem chodil já. Zažil jsem spoustu dobrých vyučujících, ale zažil jsem taky pár zakomplexovaných ubožáků, pro které bylo známkování a zkoušení u tabule příležitost, jak si vylít zlost a dát průchod svým antipatiím. Ostatně o úrovni českých vyučujících víme všichni, viz případ té nedávno vyhozené učitelky, která strašila malé děti. Ten chlapec to řešil zkratově, samozřejmě bez trestu zůstat nemůže a taky nezůstane. I když dostane těch pět až deset let, pro mladého člověka je to dlouhá doba (mládí v pr...).
0/0
2.3.2004 11:17

2Mac7

Re:
...pět až deset let je pro mladého člověka dlouhá doba ( mládí v pr..) ...na druhé straně život oběti je zcela v pr... , skončil . Zatím se neobjevila žádná zmínka o tom, že by tento tavražděný učitel byl "zakomplexovaný ubožák" , ne že by měl kdokoli právo " zakomplexované ubožáky " vraždit. Ale právě u dospívajících, kteří nemají kamarády a mimoškolní čas trávi pouze doma  - právě tam bývají problémy , včetně komplexů apod.
0/0
2.3.2004 11:51

GUG

Re:
Zmínka o tom se objevila někde o pár příspěvků dříve: "
. (GhorX, 01.03.2004 16:00)
Pokud si vybavuji, byl na zmíněné škole v devadesátých letech zástupcem ředitele jistý ing. Šíbl, který měl aprobaci na fyziku. Později byl tento tvor (vysvětlím) odvolán a stal se z něj řadový učitel. Věk by tomu také zhruba odpovídal. A proč "tvor" ? O jeho bezzásadovosti, podrazáctví, metodách buzerace a estébáckých metodách šly po škole fámy...
"
A mimochodem, život oběti není v pr... - trval 60 let.
0/0
2.3.2004 13:14

2Mac7

Re:
....věk by tomu zhruba odpovídal....tzn., že ani GhorX ani Vy zatím nevíte, zda je to týž člověk, usodit tak jen dle jména a přibližného věku je dost málo indicíí. A i kdyby to byl tento člověkl, tak ten vrah je stejně horší člověk než případný bezzásadový podrazák. A mimochodem , kde tedy je teď ( a v budoucnu ) život oběti, když ne v pr...?
0/0
2.3.2004 13:32

GhorX

Re:
Je to tentýž člověk, ověřil jsem si to. Ujišťuji Vás, že byste na tento případ radikálně změnil názor, kdybyste si mohl užít pár dnů se Šíblem jako učitelem.
0/0
2.3.2004 13:36

Black Oak Arkansas

Re:
Možná to byl parchant, ale to snad neopravňovalo učně, aby ho propíchl. Pokud ano, můžeme se začít vraždit navzájem.
0/0
2.3.2004 13:55

GhorX

Re:
Netvrdím, že bylo správně ho zabít. Tvrdím, že ten zakomplexovaný zmetek měl v oblibě buzerovat žáky a s úsměvem sledovat, jak zuří (ale nemůžou nic dělat). Zdá se mi, že prostě tentokrát překročil mez.
0/0
2.3.2004 13:58

2Mac7

Re:
No jestli myslíte, že bych změnila názor tak, že bych schvalovala vraždu, tak se mýlíte.
0/0
2.3.2004 13:57

Little72

Re:
potrestán bude čím? odněním svodody? Společnost ho "odsoudí" a pak až se vrátí nebude se si s ním "povídat", v restatuaci ho neobslouží, do vlaku ho nevemou, žádná holka si s ním nezačne, kamarádi jím budou opovrhovat ?? ASI NE. Spíš to vidím, na dalšího spolužáka, který nebude chtít zůstat ve stínu. Umím sice jezdi lépe na bruslích ale to co "dokázal" on, hmm to je síla. A co mi společnost za to udělá? Pokud si někdo umí říct a odůvodnit, že jediné co mi vzít nemůžou je "život", (a to ta společnost >nesmí<) tak mít zábrany nebude. ani sáhnout na cizí majetek ani na cizí život.
0/0
2.3.2004 12:16

krejtal

deviace hodnot
Je to úplně stejné,jako když pes ukouše dítě k smrti .Ten člověk prostě nezvládl svou psychickou nepohodu a otevřel ventil.Problém je v tom,že mediální mašinérie a neúcta ke slušnosti v  dnešní společnosti k takovému řešení vpodstatě vyzívají.Počítačové hry,filmy,reklamní slogany a snaha urvat každou korunu za jakoukoliv cenu z lidí dělají omezené agresivní sobce.Demokracie je zřízení pro národy s velice vysokou morálkou a myslím si,že pro lidi je vlastně nepoužitelná...Čím větší demokracie,tím větší legislativní aparát.To není cesta...
0/0
2.3.2004 11:10

dir

NEŘEŠITELNÉ!
Ne každý ví, že demokracie je pro každého. Někdo a těch začíná přibývat jí chce mít více a to za každou cenu. Každá akce vyvolá reakci. Nyní dokonce může vzniknot reakce i bez akce. Je to tragedie. Řešení je v nadpisu.
0/0
2.3.2004 10:18

Little72

Nesoudím..
na to jsou jiní, ale takovej týpek vidí, (resp. NIKDE NEVIDÍ) jak zůstává vše nepotrestáno.  Civilizovanej kulturní člověk by asi neměl mít vedle znalostí  i znalost  "umím zavraždit člověka". A je mi zcela jedna co ho má k tomu dohnat. Nejsem  "zlý", ale takovým lidem bych přál, aby tímhle způsobem přišli sami jednou o někoho na kom zaléží jim!!
0/0
2.3.2004 10:05

2Mac7

Re:
Ale proč přejete smrt někomu , kdo třeba vůbec nic zlého nikomu neudělal ? To tedy jste zlý a ne málo.
0/0
2.3.2004 12:27

bron

Komunisticka vychova?
Mozna komunisticti ucitele hustili do zaku svuj ideologicky hnuj tak dlouho, az je jeden poslechl, a zbavil se aspon jednoho prislusnika inteligence ozbrojenym prevratem.
0/0
2.3.2004 9:44

mast01

Re:
Ty jsi važně idi*t co?
0/0
2.3.2004 17:04

Venca12

Re:
jooooo
0/0
5.3.2004 10:13

sigenius

vás se to týká také!
Všichni víme, že při násilném útoku hraje častokrát rozhodující roli moment překvapení. Jako budoucí možná oběť krvavého vraha ze Svitav, žádám, aby byla zvěřejněna podoba a celé jméno útočníka, abych měl aspoň minimální šanci reagovat, až ho jednou potkám na ulici. Chtěl bych znát jeho obličej, abych mohl včas vykrýt ránu nožem, ať už ho potkám ve Svitavách, v Aši, Ostravě nebo Praze. Těch 5 let uteče jako voda!
0/0
2.3.2004 9:37

chroustík

Nevím, jak Vy,
ale já si myslím, že na tomhletom vrahovi se nepodepsal nikdo jiný, než výchova rodičů. Pokud vůbec nějaké má a pokud vědí, co je to vychovávat. Takže páni rodiče by měli dostat co proto !
0/0
2.3.2004 8:59

chose

Rodice
Z 20-25 let z tehle generace budou rodice. Nebudou vrazdit jiz jen zaci a studenti, ale i tihle rodice. Budou si preci dobre pamatovat z mladi, ze se to da resit i takhle. Vcera ve zpravach na CT1 probehlo, ze dostane asi 5 let.
0/0
2.3.2004 8:17

abcdefghijklmn

.
Já hlavně nechápu jako toho učitele stihnul ubodat před zraky celé třídy. To tam všichni spali ? Nebo to byla výběrová třída poserů ? Kdyby se teoreticky něco takového přihodilo v době mého studia na gymnáziu, útočník by rozhodně neskončil dobře.
0/0
2.3.2004 4:03

Harwey_xy

Re:
No, ono možná stačilo jedno doře mířené bodnutí. Proti tomu nic nenaděláš. Jenom pisálci napíšou, že ubodal.
0/0
2.3.2004 7:31

dobytek

Re:
Šlo asi o to, že to nikdo nečekal a nebyl schopen na tohle rychle reagovat. Jinak si myslím, že za tímhle stojí právě to vysedávání u PC a pravděpodobně hraní simulátorů zabíjení.
0/0
2.3.2004 10:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.