Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidovci vyhlásili válku drogám

Šéf lidovců Miloslav Kalousek si může v sešitě úkolů odškrtnout další kolonku: vytáhl do boje proti drogám. Plní tak to, co slíbil stranickým kolegům před svým zvolením: oprášit všechna tradičně konzervativní témata a začít je razantně prosazovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Misstake

Strana pro důchodce
Myslím, že tato křesťanská strana je typicky křesťanská a jen se chce zavděčit svým voličům a vůbec této problematice nerozumí.
0/0
2.3.2004 19:05

Rumik

Dekujeme jdete do p*dele...!!!
Vazeny pane Kalousku a vubec cela koalicni vlado, jdete uz konecne do p*dele..kecu mate plno a jediny vas vysledek je to ze zvysujete danove zatizeni a deficit statniho rozpoctu...to jak nastartovat ekonomiku si dokaze spocitat kazdej student na VSE..vi to i bratia slovaci..mam tak nejak pocit ze snizili dane a socialni davky...jenom pan Spidlik nam neustale tlaci do palic ze "zdroje tu jsou"..jestli myslel nase kapsy tak to je supa....takze panove...uz jste to tu podelali dost..dekujem jdete do p*dele...!!! Nazdar
0/0
2.3.2004 11:36

haniccka

Měkké drogy - tabák, alkohol, čokoláda, automaty...
Vážená strano lidovců, chtěl bych se zapojit do debaty v boji proti drogám. Píšete, že budete zakazovat drogy bez rozdílu jsouli tvrdé, či měkké. Měkké drogy jsou i čaj, mák, nikotin, marihuana, alkohol, čokoláda, jahody.... Tvrdé drogy jako amfetaminy, opiáty, atd. Píšete, že budete tvrději postihovat dealery. S tím souhlasím. Jak je známo, tak lehké drogy dnes seženete v kdejakém obchodě, restauraci atd. Dnes pokud má člověk otevřené oči, tak vidí, že tvrdé drogy se dají sehnat také všude. Proto zbývá jedna otázka: budete stíhat i prodejce kávy, alkoholu, tabáku a podobných návykových látek? Nebo se to bude tolerovat, jen proto, že z toho má stát peníze?
Spousty lidí v léčebných zařízeních se léčí za peníze daňových poplatníků třeba ze závislosti na herních automatech. Co s tím? To se taky zakážou? Já jsem pro. Droga jako droga.
Děkuji všem za vaše reakce na můj příspěvek
0/0
1.3.2004 13:01

Xavon

Re:
čokoláda, jahody - jako drogy, jo? Člověče, ty máš v hlavě pěkný hnůj
0/0
1.3.2004 15:54

eiji

Re:
No až tolik ne. A jahodách vím kulový, ale s čokoláou je to pravda.
Theobromin, který kakao obsahuje, je alkaloid, který má podobné účinky jako kofein a thein - a částečně i jako THC. Při pravidelné konzumaci většího množství může dojít i k vypěstování závislosti. To je vědecky podložený fakt.
0/0
2.3.2004 11:22

haniccka

Re: Jahody
Já docela určitě v hlavě hnůj nemám, to spíš naši politici. A ty tam toho nejspíš taky moc nemáš, když nevíš, že čokoláda je návyková a pro mně osobně i jahody. Ale hádat se s tebou nebudu. To je totiž přesně to, co si naše vláda přeje. Abychom se hádali mezi sebou a nekoukali tak na to, co se děje nahoře.
0/0
2.3.2004 18:34

YFNA

Re:
hmmmm....  nejak jsem si nevsimla, ze by vlada prinesla zblebty o navykovych drogach jahodach.... ne za kazdou pitominu, co z tebe vypadne, je zodpovedna vlada
0/0
2.3.2004 21:01

hankaxxx

Re: No tak...
No tak neblázni, já přece nepsala, že naše vláda říká něco o návykovosti jahod. Že nikoho nezaujalo to ostatní, každý reaguje jen na ty jahody.  Přesto díky za reakci...
0/0
4.3.2004 18:09

admiral_Atvar

NE !
ne drogy, ne techno a ne DREDY !
0/0
1.3.2004 12:33

briza

Re:
Mas-li dlouhy vlas nechod mezi nas! My nic nemame proti tomu, kdyz se mladi bavi, ale hudbu jako nastroj ideologicke diverze nepripustime! .... Jo hochu to uz tady jednou bylo. Zda se, ze urcity zpusob mysleni prezil z tech 70. let az dodnes.
0/0
1.3.2004 17:46

Milkman_Dan

Dobre,
postavme se tvrde k drogam a nerozlisujme mekke a tvrde drogy. Ale co je to droga? Je to heroin, kokain, marihuana, nikotin, alkohol, tein, kofein atd. Opravdu budeme mit tak rovne zakony a zakazeme vsechny drogy? A pokud zakazeme marihuanu, proc take nezakazeme nikotin, ktery je daleko skodlivejsi a zabije vic lidi nez marihuana? Protoze pan Kalousek kouri? Tento pan si nevidi na spicku sveho nosu. Nejradsi by zakazal dory, potraty, antikoncepci a vsichni by museli chodit do kostela. Ale na tohle ja mu s**u  Hraje si an tvrdaka, a pritom pocet lidovcu ve snemovne je minimalni.... Jako obvykle, z KDU - CSL se vyklubalo klubko hadu. Nemam tuhle bandu rad, jelikoz jejich ideologie se pohybuje nekde v 19. stoleti...
0/0
1.3.2004 11:25

Milkman_Dan

Re:
...pardon, "zakazal drogy,...." samozrejme, nejak mi to ujelo
0/0
1.3.2004 11:27

wet_cunt

Re:
... tak tohle bych klidne podepsal, kamo ... jdu si smotnout ...
0/0
2.3.2004 18:18

CocoLoco

Who are the extremists?
To, že lidovci jsou zapřísáhlí drogoví represionisti (samozřejm jen v případ nelegálních drog) vím už dávno, ovšem to, že budou stále víc a víc přitvrzovat - přestože  v důsledku jejich tlaku nastal během posledních pěti let posun od původní polistopadové celkem hodně liberální legislativy (tj. od bezstrestného držení pro vlastní potřebu, přes množství větší než malé a  zvýšení trestních sazeb) až k tomuto návrhu, mě opravdu zaráží. Tak nevím, jesli je extremista J.X.Doležal a další marihuanoví věrozvěsti a nebo spíš bratři Kalousek, Severa, Vacek a spol.
0/0
1.3.2004 10:08

Xavon

Re:
Rozhodně Doležal a jeho nohsledi
0/0
1.3.2004 15:55

@mike@

Volby jsou volby...
...aneb jak rychle získat pár voličů ze stran nevědomých televizí zmagořených lidí. Naštěstí si neuvědomujou, že minimálně 2x tolik voličů ztratí. Návod jak jim zatnout tipec: http://svdp.webpark.cz
0/0
1.3.2004 9:31

DaM

V Parlamentu ČR se prodávají a konzumují drogy!!!
Pokud vyjdeme z toho, že drogou nazýváme všechny látky, které jsou buď návykové nebo dočasně mění vědomí, potom mimo jiné platí, že: 1. v Parlamentu ČR se normálně drogy prodávají, 2. poslanci KDU-ČSL drogy konzumují, Drogami v těchto dvou případech myslím alkohol a cigarety, které, narozdíl o marihuany, prokazatelně způsobují závislost a svými následky ohrožují konzumenta mnohem více, než zmíněná marihuana nebo hašiš. Pokud to páni poslanci z KDU-ČSL neví, bylo by na čase, aby se informovali. Není nic trapnějšího, než uspořádat tiskovou konferenci na téma, kterému žádný z řečníků nerozumí. David Matějů
0/0
29.2.2004 17:25

Michalll

Snad dojde i na to,
čím nenávykoví  lidé život vyplňují, co jim tedy drogy přijatelněji nahražuje. Co je silnější než droga a je bezpečné. Co, když chybí, nutí k drogové spotřebě a závislosti nezvladatelné.
podobně i při neomezené konzumaci jiných příjemností života, které opět nejsou osvědčené.
Jinak je to plácnutí do vody.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
29.2.2004 16:30

kodlik

Strana podrazáků již myslí na volby!
Jde o pokus odvést pozornost voličů od tunelování občanů vládou!
0/0
29.2.2004 15:10

iljitsch

Proč se zhroutil?
Pan Kalousek se pravděpodobně zhroutil z alkoholu v takřka smrtelné kombinaci s jeho nuváženým rozjezdem "nových" témat české politiky. Chci mu připomenout, že řeči o komunistické minulosti pana Teličky se musím smát v souvislosti z nástupem jeho nového osobního bezpečnostního experta, bývalého šéfa BIS p. Růžka, který po křesťansku (vstoupil dokonce do ČSL) podnikal s agentem Stb panem Čemusem (kvůli kterému například onehdá pan Jakubík nedostal bezpečnostní prověrku). Takže další téma jsou drogy v čele s dalším zkrachovalým úředníkem - politikem (nyní expertem KDU-ČSL) Jiřím Vackem. Ten se "pohřeje" na výsluní mediálního zájmu než před volbami Kalousek vytáhne poslední trumf, kterým bude tradiční plácání do vody v podobě 3 x a dost, když další tradiční lidovecké téma armáda už ztrácí na lukrativnosti a poslední neohlodanou kost Lesy a.s. si nechal neobratným manévrováním protentokrát uniknout, když nevyužil chvějícího se křesla p. Palase. Odhaduji, že zájem p. Kalouska půjde směrem k Českému talekomu takže předpokládejme útok na ministra Mlynáře... Ještě, že o takovém holoubkovi víme a nepřekvapí nás....
0/0
28.2.2004 21:35

Sudajev

Re:
Ale houby dal si prdíka a neustál to a ještě přišel o slipy, proč myslíš že tak najednou brojí proti Canabisu a nejen proti němu.
0/0
28.2.2004 21:41

eiji

Re:
Ó, pane, ale zapomněl jste na ještě jedno zajímavé a politicky vděčné téma: zpřísnění držení zbraní... (asi aby je mohli mít jen politici a ti co je chrání před tou lúzou, co se odmítá nechat okrádat každým rokem víc a víc...).
Však to zase přijde na stůl, uvidíte.
0/0
2.3.2004 11:08

Irish Stout

Je příznačné
že "velká" témata pravidelně přicházívají s blížícími se volbami. Nejde o drogy, jde o kratochvilnou maškarádu, která se po volbách rozplyne v jedno veliké nic. Past na blbce, vábení prostoduchých.
0/0
28.2.2004 16:04

Sudajev

Re:
Nóó teď jsi na to přišel, objevils ameriku, jenže velká část blbů tomu uvěří a to je na tom to nejhorší.
0/0
28.2.2004 16:13

CH47

Re:
Jo to souhlasím, bojují prot ini akorát před volabmi, to je jako s těmi potraty , jejich počet neustále klesá , a neklesá pomalu. Ovšem to nikomu z KDU-ČSL nezabrání aby tohohle ne -strašáka nevytáhl ze skříně. Stejné je to s drogovou problematikou. Budou mluvit , mluvit, mluvit ,debatovat , kuloárově , prlamentně telvizně ,hrozivě zvedat obočí , prst. a kříž. Ale aby sedli za stůl a sepsali zákony , které jasně pojmenují přečiny a stanoví za ně tresty., to je moc práce hlavou a né hubou. Z druhé strany tam sedí smrtka Komorous který by hned střílel a tu si vždycky pozvou aby strašil. Ovšem lidi co se snaží s droggovým problémem něco dělat ty se snaží diskreditovat. Dokonalé by bylo hodit to do kompetence paní minstrině zdravotnictví. Tu by třeba napadlo řešit problém drogových závislostí zrušením výdeje jednotázových stříkaček , protože když si nebudou mít čím píchat tak s tím přece seknou a ještě ušetříme.
0/0
28.2.2004 19:28

zdenka

Kalousek
Pe Co dodat - naprostý souhlas.
0/0
28.2.2004 14:58

zdenka

Kalousek
Takže, žádám naprostý zákaz  alkoholu a cigaret. To jsou totiž drogy "non plus ultra". Pana Kalouska bych poslala   Měsíc, a přála aby si jeho děti našla  "policie" ČR, aby si to "vychutnal".  Z praxe vím, že děti z takových rodi jsou často svobodné matky a drogoví díleři. Takže pane Kalousku, přeji Vám to v plné parádě.
 
 
0/0
28.2.2004 14:53

Růžovoučký Kamilek

Církev jde příkladem
... a církevní papaláši počali vylévat mešní víno do kanálů a likvidovat v kafilériích kadidlo obsahující THC ...
0/0
28.2.2004 14:02

Cynyc

Co dodat
Nezbyva, nez citovat nazev filmu: Jeste vetsi blbec, nez jsme doufali. Uz se tesim, az pristi tyden zase vyleze na tribunku pred novinare a bude na ne prskat pozadavek na zakaz potratu, to uz se asi nikdo neudrzi smichy.
0/0
28.2.2004 13:42

m_a_r_c

nerozlisovani
je totalni nesmysl, copak si myslite, ze cigarety a alkohol jsou stejne nebezpecny jako opiaty ? Posledni dobou se nemuzu rozhodnout jestli sou horsi komunisti nebo krestani...
0/0
28.2.2004 13:34

Katoda

Re: Nerozlišování
Vzhledem k tomu, že řeším naprosto totožný problém, bych chtěl dodat asi následující. Bez výjimky každé hnutí postavené na vyhraněné doktríně musí zákonitě skončit u totožných praktických aktivit. Na základě dotyčné doktríny se její vyznavači jaksi považují za lepší, než ti ostatní a následně u nich vzniká pocit, že mají právo (na základě právě oné výlučnosti) diktovat těm ostatním to, co je v souladu s onou doktrínou. Nenechte se mýlit liberalismem předstíraným katolickou církví. Je způsoben jen tím, že církev nedisponuje dostatkem exekutivní moci něco prosazovat. Kdyby tímto mocenským potenciálem disponovala, okamžitě toho využije. Právě o to se prostřednictvím klerikální strany snaží. Závěr? Mezi bolševiky a klerikály není rozdíl žádný. Ostatně si všimněte, že klerikální strana byla ve všech vládách od Vzniku Československa včetně té fašistické a komunistické. Snad s výjimkou Tošovského úřednické vlády.
0/0
1.3.2004 8:45

trip_on_love

revoluce!
to uz není možné! každý den čtu a slyším stále horší a horší zprávy!!! a když se poslanci rozhodnou o nějakou reformu tak je to MNOHEM horší! takhle to chcou řešit? snaží se rozvíjet podniky a studentům chcou dát minimální daň ... a přece, jak začínají podnikatelé? no už při studiu! a získávají zkušenosti! no a teďka tohle, místo toho aby řešili daleko užitečnější věci tak se na to raději vykašlou a aby jsme si mysleli, že tam aspoň něco dělají tak vymyslí takovouhle blbost jako přísnější tresty za drogy!
0/0
28.2.2004 12:56

karas-zlaty

konečně prohibice
..já to vítám. Nerozlišovat tvrdé a měkké drogy tj. pivo a destiláty, cigarety lehké a normální, a každého jejich dealera zavřít, až zčerná... První by šli majitelé a personál samoobsluh, restaurací a barů. Uživatelé těchto nebezpečných drog by mohli dostat zatím jen podmínku, při konzumaci druhého pivka již natvrdo. Tam bych začal v parlamentu. Myslím, že by šli skoro všichni na jednom řetěze.... Výroba těchto drog musí být zlikvidována. Pro začátek navrhuji vybombardovat likérku Božkov a Plzeňský PRAZDROJ, a tabačku v Kutné Hoře. 
0/0
28.2.2004 12:51

qman

Pouceni z prohibice
Nektere staty v minulosti zkusily postavit jistou konkretni drogu mimo zakon. Za par let ji opet legalizovaly. Proc ? Protoze veskere zisky z prodeje teto drogy sly mafii, prudce poklesla kvalita a stat mohl tak akorat lecit nasledky drogove zavislosti a konzumace nekvalitni drogy. Proto represi zrusil, drogu radne zdanil+kontroluje kvalitu drogy, cimz si zajistil spolehlivy prisun penez. Logicky zaver zni, ze zejmena pro stat, ale i pro konzumenty je vyhodnejsi totalni legalizace.
Vyssi kriminalizace drog prinese leda tak zvyseni ceny drog na cernem trhu a par milionku do kapsicek posl(r)ancu.
0/0
28.2.2004 12:37

Culeto

Kalousku ty jsi ale ...
Já to vítám,
a jako první by se měli postavit proti drogám v parlamentu :-). Mám na mysli kouření tabáku a pití alkoholu.To jsou drogy po jejichž používání způsobuje řadu nemocí jejichž léčba je drahá.
Garantem tohoto programu by mohl být třeba vyléčený a tedy úplně nezávislý poslanec Petr LULÍN
0/0
28.2.2004 12:30

zo

kalousek.
Lidi copak neznáte lidovce?Za každého režimu vždycky s každým kdo je u moci a proti všem.Kalousek je holt kalousek.Čemu se divíte?V tomhle špidlistánu.Zlatej Klaus.
0/0
28.2.2004 12:28

George33

Mistifikace veřejnosti
Neustále klesne li popularita některé s plitických stran vytahnou s nějakou berličkou ze , kterou se na určitou cvíli zviditelní. Teď je to otázka drog. Distrubuce a výdělky z prodeje a výroby drog v ČR dosahují astronomických částek. Nejedná se však jak se ve většině případů domnívá veřejnost o dodávky pro ČR. Česku se totiž zabydlela skupina prodejců . kteří zde v klidu rozdělují dodávky pro celou evropu- PROČ???? Protože v česku je držení a prodej drok postihován stejně jako ukradení auta. Do doby dokavť nepřestanou být chudáci jako je Novotný a podobní masový vrazi ( ten kdo prodává pašuje  nebos e podílí) oslavování jako chudáci .Do doby kdy držení jakékoliv doposavad uznané společenské drogy nebude postižitelné nejméně deseti lety velmi tvrdého vězení. Do doby kdy i požívání alkoholu a kouření (podobně jako vUSA Norsku Švédsku)nebude společenskz zavrženíhodné do té doby budou prohlášenéí politiků jen planá  hlupáctví. Všem oponetům chci říci. Spočtěte kolik prostředků stojí léčba prevence ochrana osvěta a kam by mohli být investovány. Mnoho lidí nebude souhlasit , ale to jen do doby než zjistí , že ve svém bytě mají feťáky. Své děti. potom se jejich žebříček hodnot změní....
0/0
28.2.2004 12:26

Kajetan11

Re:
Pokud sve deti dokazete vychovat tak, ze nebudou mit zajem o drogy (jako to treba udelali mi rodice se mnou), pak udelate pro likvidaci drogove kriminality vic, nez vsichni politici sveta; Pripravite drogovou mafii o potencionalniho zakaznika. Ze "zakazniku" ma mafie penize a v tom je jeji sila. To, ze stat kriminalizaci predava vladu nad drogami ilegalnim organizacim, je vec druha. Ztraci tim nad touto problematikou kontrolu.
Jediny zpusob, jak oslabit (uplne zlikvidovat nelze) kriminalni organizace zabyvajici se drogami, je takovy, ze je pripravite o jejich zdroj penez, ktery maji z toho, ze spatne vychovavame sve deti a ty se pak obraceji k drogam. Pokud sve deti neumite vychovavat, pak vam zakaz drog nepomuze. Spatne vychovane deti mnohem casteji sahaji po "zakazanem ovoci", nez ty dobre vychovane.
Nechtejte po statu to, co dokazete sami a mnohem lepe. Jen se snazit. Toto pravidlo bohuzel neplati jen o drogach, ale i o vlastnim pocitu blahobytu.
0/0
28.2.2004 15:06

tadyprostenenizadnyjmenovolny

_
skoda ze nejsem kalouskuv syn , to bych koupil sakl a sel to zhulit policajtum pod nos
0/0
28.2.2004 12:18

hali

...
za 600 tisic by preci mel plat na par mesicu, jak je mozny ze za to zaplatili najem??!! kdyz uz se nekdo snazi udelat neco dobryho, tak se to obrati proti nemu, roura politik nemuze brat svet tak jak ho vidi on, protoze on o tom vi zdaleka nic .. politics
0/0
28.2.2004 11:59

cheos

Ten Kalousek
Ten Kalousek není jen obyčejný podvodník a svině sprostá. To je snad ještě větší grázl než Kavan.
0/0
28.2.2004 11:45

vlads

Re:
On je to takový kalousek.
Vždy budou lidovci takový jazýček na vahách a vždy se budou podílet na "vládě", protože jim je jedno s kým vládnou! Ať to byli komunisti, ODS, socani, atd.
Je to takový chameleon, jednou růžový a podruhé modrý.  A vždy si musí najít něco aby byl ve středu zájmu.
0/0
28.2.2004 12:22

Tyrl

z druhé strany...
stačí do  zákona přidat jeden pozměňovací návrh, preambuli "THC se nepovažuje za drogu". Co se léčby závislostí na tvrdých drogách  týče, asi narazí tak jako tak : je to nemoc a v tom případě je právo na zdravotní odbornou pomoc dána vyššími právními normami.  A s trvdým a nekompromisním postihem dealerů jedů nelze než absolutně souhlasit. Naším parlamentem sice může díky handlům projít jakýkoliv nesmysl, ale myslím si, že tohle vyšumí do ztracena, jde jim jen o zviditelnění ( a v důsledku o prachy, o nic jiného  - jako vždy   ). Nebo snad černo...(víte co) chtějí následně prosadit "3x a dost" a změnit střední školy na doživotní vězení? Věděl bych o lepším zákonu - a zase by jednou stačila jedna věta : "kalousek je malý ušatý pták".
0/0
28.2.2004 11:37

MrViki

Špidla VEN!!!
Ať radši lidovci bojují proti Špidlovi a jeho straně. Tam se skrývá největší nebezpečí pro naší mládež.
0/0
28.2.2004 11:36

Zwerg

Kalouskův boj
Pokud chce Kalousek bojovat proti drogám stejným způsobem, jako bojoval za zakoupení Gripenů, tak zde máme budoucího největšího drogového mafiána, přes kterého půjde naprostá většina drog nabízených v naší zemi, ze kterých bude brát svou desátku. Pokud jeho provize z prodeje těchto drog bude podobná té, kterou dostal za lobování pro Gripeny, tak odhaduji, že záhy po vyhlášení Kalouskova "boje" dojde k výraznému zdražení cen drog na černém trhu. Kalouska totiž nějaké drobné přece nezajímají, ten jede vždy ve velkém.
0/0
28.2.2004 10:59

brick_top

i d i o t i
doted jsem si myslel ze kalousek je v pohode ale ted si o nem myslim ze je pekna p*ča! zkusenost ukazuje ze represivni zakony nemaji zadny ucinek.Ba naopak. Kdyby radeji zvedli dobu trestu za trestni cin spachany pod vlivem omamnych a psychotropnich latek - ach jo snad mu to neprojde
0/0
28.2.2004 10:47

ibrahimus

logika obchodu
Lidovci nepochopili ke své smůle jednu věc. Bude-li existovat poptávka, objeví se nutně i nabídka. Proto je potřeba dbát na prevenci, represe je až druhořadá. Sama represe nic nezmůže, když se objeví "bažení"...
0/0
28.2.2004 10:47

zlý fořt Emil

Jo jo ...
Lidovci nepochopili víc věcí ... chroničtí nechápači světa kolem sebe ...
0/0
28.2.2004 11:11

ibrahimus

jde jim jen o publicitu
kdepak lidovci, ty si vždycky vybíraj témata... alespoň jsou slyšet, a nakonec o co takovému politikovi má jít jiného? To se furt vyvolávají diskuse, pak se nic neschválí, ale o publicitu je postaráno... Joint pro severu podporuji.
0/0
28.2.2004 10:44

svobodny obcan

SPRAVNE, ALE
Lidovci nevi, ze je rozdil mezi tvrdymi a mekkymi drogami ? Asi maji IQ = 20.
Tvrde by se melo jit predevsim proti dealerum - tam byl daval trest smrti. Ale tomu, kdo kouri marihuanu bych daval stejny trest jako tomu kdo kouri tabak.
0/0
28.2.2004 10:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.