Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z ubodání dispečera je podezřelý Rus

Švýcarské úřady oznámily tamnímu ruskému velvyslanectví, že muž podezřelý z vraždy letového kontrolora je ruský občan Vitalij Kalojev. Motivem vraždy má být msta za smrt jeho rodiny, která zahynula při leteckém neštěstí v červenci 2002.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pinkshadow

!
...Kamil už ví kam ho píchal ...hmm... 
0/0
2.3.2004 5:59

Raffael

Hmmmmm
Tak tohle je fakt konečně pořádně zajímavá diskuze :o)
Většinou jsou trapně nezajímavé ale tato má fakt emocionální náboj.  Jak nádherně plynule se přešlo od chudáka ubodaného dispečera (přál bych všem v diskuzi, aby nikdy nezpůsobili tragickou chybu) ke zfixlovanému přistání na Měsíci.  Ty jména, jaká tady padají... Fakt síla.
0/0
1.3.2004 21:19

pinkshadow

dement
...dementi se plíží na tento server ...říkal mi to Kamil ...hmm...    
0/0
26.2.2004 8:06

pater__Havlasa

vite co
Svescenaja Vajna je ohromna pisen.  jak ji taky ale zpivam.  to je to.  to je taky hloubka sama. 
 
vite co???  ja to nahraju.  ja nahraju Svescenaja Vajna.  udelam to moderne a jenom jeden hlas.  ale udelam to tak, ze to nazene tem germanum strach do zadku, ze je to zjezi ty jejich stetiny po tech prasecich palicich co maj, ty zrudy vrazdeny a jako Stalinovi varhany je pouze zpevem donutim na kolena a budou se plazit, ten plaz germanskej, jak tenkrat z moskvy bahnem a snehem a chcipali, ty imperialisticky americky bratricci vrahounove sadisticky, bestialni.
 
a vy????  vy jste se jim OMLUVILI. 
tady jsem vam to vykreslil co jste zac, vy slovanska luzo, nad kterou se bud da jenom brecet nebo blit.
 
tak jo, ja to nahraju.  to bude flak.  mozna ze udelam cely LPicko Ruskych zpevu a na obalu dam fotku tohodle zabitiho bidnika vrahouna.  a nahraju Stenka Razina, Svescenaja Vajna, Ruskou Hymnu samozrejme, a Katusu, Rudy Sarafan, a urcite neco jeste najdu.  takovou tu hezkou ukrajinskou.
 
Ano, pater Havlasa nahrava LPicko obrovskych ruskych hitu, ktere jenom svym majestatnim zvukem dokazou germansky nestvury polozit na lopatky. 
0/0
26.2.2004 6:39

NovoCZ

Re:
Ty ho máš asi hodně malýho, že máš takovýhle komplexy
0/0
26.2.2004 12:55

pater__Havlasa

Re:
co mam malyho???   jezis!!!!!  ty zvire, ze ty zas myslis na ud?!  ty nonstopovej kuloblemcale.
0/0
26.2.2004 19:57

Karm

Re:
Nejen ud,ale asi i mozek
0/0
27.2.2004 5:26

pater__Havlasa

zpivam radostne a hrde
Svescenaju Vojnu....
vy magori z ceskejch nor, to je pisen, ktera germansky prisery rozbrecela jenom svym zvukem.  napsal ji prirozene pan Alexandr Alexadrovic.  a je to asi takhle:
vstavaj strana rodnaja, vstavaj na smertnyj boj
s fasistkoj siloj temnaju, na hrdy to odboj (tak nak)
vstavaj a strana rodnaja, vspitajet kak valna aaaaa  (?)
idot vajna narodnaja, svescenaja vajna.
 
panove, jo to je choralek.  mam slzy v ocich.  za kazdou ruskou obet, tem germanskejm grazlum.  a mam sevrenou pest a hrde stojim u pocitace ted a kdybych toho germanskyho sakala co to letadlo zavrazdil, tak verte, ze bych mu pesti do cenicha bil.   a verte, vy zabednenci z kratera ceskyho, kde vas german jenom celou tu vasi ubohou skomirajici existenci jenom klestil, genocidoval a vopejkal jak spekacky -- a vy jste se mu za to omluvili.    vy jste se shrbili a "omluvili".  ano ano.  havel se za vas "omluvil" tem germanskejm vrahum a terezinskejm psychopatickejm sadistum, tem zlodejum malych deti.  a vy jste se, narode ztunelovana, ohli, a omluvili a prosili germany aby vas nechali jim stavet zumpy. 
 
jste narod nicemna k nicemu.  ale verte, ze kdybych tohodle vraha videl jak nekde lezi v krvi, kterou dostal za pomstu, ze bych mu jednu jeste natrel.  protoze nejsem zprerazenej jak vy, vy kraterska luzo, co se tetelilo po sklepech strachem a cekali kdy uz je Rus osvobodi.
 
0/0
26.2.2004 6:33

pinkshadow

kam a čím?
...Kamil pořád neví kam ho píchal ...hmm... 
0/0
26.2.2004 6:07

pater__Havlasa

mam radost
citim teplo v dusi jako po grogu nad touto zpravou.  nekdo tohodle prasackyho germana vystopoval a vysvetlil mu to za ty deti, ktery ta prisera zavrazdila.
 
snad to nekdo vysvetli tomu prasakovi co sel domu jeste.  i kdyz furt je to nespravedlivy.  ja by bral kurz milionu germanu na jednoho slovana.  ale takhle, je to furt smutny.
 
i kdyz zajiskrila jiskerka spravedlnosti v temnu germanskyho diktatu.
 
Rusove jsou ty nejvetsi frajeri na svete.  to je bezdebat.  s tim se nic nenadela.  na ne nema nikdo.
 
americany musej vozit nahoru do orbitu jinac jsou amici slamnici nahrany.  cechum museli nastartovat metro jinac by se nemohli prazaci vozit sem tam do Haje po tech potopach.  vymysleli aeronautiku.  prvni rakety.  prvni mesicni pristani.  prvni pristani na jiny planete.  prvni fotky z druhy strany vesmira.  prvni vsechno.
 
ve vsem Rusove vedou.   proto je germani genocidujou a tady ten svinak to byl jejich najatej vrah co Rusum zabil deti.  ale ted to dostal. z kuze ho slikli aby kazdej german ted videl jak to s nim pujde kdyz se opovazi na slovany vztahnout ruku.   teda na slovany, na cechy smej.  tam si je rabujte. nakonec hradcany maj z toho radost a srandu jak germanska zruda klesti ty cesky primitivni otroky divossky.   ale z Ruska na germanskej svet zacina vat strach.  brzy padnou pod Moskevskej diktat.  i ja v tom sehraju roli protoze praci pro Pravdu budu nicit tu vasingtonskou germanskou propagandu, tech hitlerovcu vrazednejch!!!!!!!!!!   pater prijma praci pro Pravdu.Ru.  a je hrdy na sve nove RUske hrdinske zamestnance, s kterymi bude valcit proti ty krvelacny rysavy zrude. pater cechy odepsal ale za Rusko i padne. kdyz jsem rozimal, Jan Zizka souhlasil.
0/0
25.2.2004 19:44

idemtidem

Re:
Ano, souhlasim. Je prece NAPROSTO jasne, ze Neil Armstrong byl ve skutecnosti rus. A Apollo 11 bylo ruske vyroby. To vi prece kazde male dite.
0/0
25.2.2004 20:38

pater__Havlasa

Re:
si ubozak neznaboh.   ja nic o armstrongovi nerikal,  neumis precist ani odstavec bez toho aby to to tvuj bejkovskej mozek prazskyho truhlika nezamotal.
 
o armstrongovi se nema cenu bavit vubec protoze, zrejme na mesici vubec nebyl, ale ja rek "PRVNI PRISTANI" na mesici.  a to chlapce nerudna, skodoliba a nafoukana jak nekojici cecka, to patri rusum a o 8 let driv nez tem zabednenem amikum.
 
kdyz americani se dostavali do orbitu, protoze i glen byl v podstate v nizkym orbitu, tak rusove, ty nano, pristali na venusi a poslali od tamtud fotky.
kdyz amici meli konecne druzici co jim nespadla na palice, rusove leteli k mesici kolem, poslali fotky zpatky atd.  8 let pred americanama pristali na mesici a vyresili celej problem dopravy s pouzitim nekolika stupnu, gravitaci zeme a atd atd.
jedinou vec co nevyresili je problem radiace alan beltu.  nebyli schopny vyresit jak uvizt stovky kil olova proti radiaci aby se kosmonaut za tech 40 dni sem tam neusmazil.  americani nic takovyho nevyresili a ani o tom nemluvej.
 
pred 5 rokama, jejich rechejtoplan pred tim nez s tim mrskly vsude od kalifornie az na floridu, ty burani americcky, tak letel do 400 mil do orbitu a byl donucen se vratit do nizsiho orbitu kuli radiaci.  400 mil je furt orbit.  hlubokej "space" zacina nekde v 25000 mil.  mesic je 250000 mil daleko.  radiace kterou by si amrstrong odsedel by ho uskvarila na ten jejich hamburgr.  protoze se to nestalo, existuji spory, ze?
 
ale PRVNI pristani, ty jelimane, nedonosena, kterej nic nevi jenom rypakuje nez pres cenich dostane rakoskou, partri Rusum.  s tim nic nenadelas.  leda si nadelej do kalhot z toho. 
0/0
26.2.2004 5:24

idemtidem

Re:
Mam ti toho tolik co rict, ale jedine, na co se zmohu ve svetle skutecnosti, o ktere jsi se se mnou podelil, je toto: Nezklamals.
0/0
26.2.2004 6:02

Karm

Re:
A na slunci přistáli kdy???
0/0
27.2.2004 5:29

Ahasver

Re:
No přece v noci :-P
0/0
2.3.2004 9:18

Beeecko

Re: pater__Havlasa
Nerad bych tě urážel tak, jak ty urážíš zbytek světa vyjma RUSKA.... Přemýšlím co jsi za člověka....
Jestli ti Rusko a rusové tak imponují, tak proč se tam nepřestěhuješ? Myslím, že bys změnil názor.
Nebo zkus Vary.... je to tady super....
A nebo.... Dobřany?
Myslím, že OKO ZA OKO je kapku naivní v dnešním světě. Pravda jsou národy, kde to tak určitě funguje, ale správný to není. Máme zákony a měli bychom se jimi řídit. Otázka soudů je kapku jinde. To je do jiný diskuse.
To že někteří tvrdí, udělat to mému potomkuvi, zabiju ho taky, je podle mě pitomost. Jsou to jen silná slova. Každý by si to hodně rozmýšlel....
0/0
25.2.2004 21:15

pater__Havlasa

Re:
rozumim.   chapu te.  jsi troska ceskyho zklestence.  oko za oko pripada tobe naivni.
 
jo.  za lidice, za terezin jste se omluvili.  havel objal schrodra a podepsal ze uz nikdy na nemce nic nebude chtit a ze vec tech umucenejch lidi, ukradenejch deti, upalenejch tisicu, ubitejch k smrti jen tak pro srandu ty germansky nestvure, ze vsechn jim zapomel a navic se, ty naivce, OMLUVIL germanovi. 
 
takze chapu s kym mam tu cest.  s jakou uvedomelou troskou slovanskejch splasek se ted bavim.  chapu, ze genocidu se ti libi chlastat germanskou zumpu.
 
jsi troska, zbavena patere.  jsi vykostena fusekle.  zklestenec bezudovej.  je mi z tebe hnusne.  jdi mi z oci, ty modra vonuce, ty zjednance.   ty jsi presne ten co si zhoupnuti na bruselsky opratce naprosto zaslouzi.  budu mit radost az se ti budou trast haxny a z drzky ti bude chrlit krev a chcanky ti potecou z tebe.  jsi nedonosenec odporna...  tahni mi z oci..... tahni...
0/0
26.2.2004 5:32

lemming

Re: Havlasa
Tenhle totalni magor patri do kriminalu nebo do blazince! Nechapu, jak muze jen tak pobihat a blit svoje nenavistny zvasty svobodne do sveta.
Pro ostatni, ktere to zajima: Sblizeni letadel a vznik  nebezpeci srazky je jiste chyba ridiciho, nicmene v tomto pripade je rada polehcujicich okolnosti - vypnute varovani pred kolizi v radaru, nepritomnost druheho ridiciho, nefunkcni telefonicke spojeni se sousednimi stredisky...
Pokud vsak uz vyda varovani TCAS (antikolizni system v letadle), je ridici odsunut na druhou kolej a pilot MUSI uposlechnout rozhodnuti TCASu, at mu ridici rika cokoliv - ten nemusi o varovani TCASu ani vedet.
Vina je tedy jiste na mnoha stranach a ridici byl nestastny clovek, ktery delal, co mohl. Jeho vrazda zaslouzi nejhlubsi odsouzeni a vysetovatelum doporucuji zamerit se i na pana Havlasu!
0/0
26.2.2004 1:01

Karm

Re:
Teda ze ho do blazince posilas zrovna ty!
0/0
26.2.2004 4:36

Karm

Re:
Sorry,ja myslel havlasu,preklepl jsme se.
0/0
27.2.2004 5:32

xix

narodnost
 Stopy vraha vedou do Ruska.
0/0
25.2.2004 19:03

pater__Havlasa

Re:
vrah ty hlupacka sprostoto byl ten vrah kontroler.  stopy, ktere vedou do Ruska, jsou stopy POMSTITELE.
 
jak si dovolujes se tady zastavat vrazednejch germsnakejch zrud???? 
 
nechal bych ti zmalovat zada rakoskou pred davem za tvoji tvrdou palici a insolenci.  misto abys oslavoval pomstu za vrazdu slovanskych deti, tak se tady roztresenej rozplivas nad nakou skolenou germsnakou zrudou.
0/0
25.2.2004 19:27

xix

Re:
 Vzycky se divim, co ten Havlasa zase nevypoti za pi=covinu v te jeho z degenerovane palici.
0/0
25.2.2004 23:58

hovnival-

@@
Nezavisla studie jasne prokazala, ze pristroje ukazovaly mylne udaje. Dispecer to nemohl ovlivnit. V den nehody  doslo ke stridani tlakove vyse a tlakove nize. Tim vznikly vetrne poryvy, ktere uvedly do pohybu znacne mnozstvi spadaneho listi. Sam jsem si overil, ze nedaleko dispecerske budovy jsou rozsahle bukove a olsove lesy. A zejmena listi olsove je velice pohyblive. Velkym presunem spadaneho listi doslo k omezeni funkcnosti a dosahu nekterych pristroju. Zejmena stacionarne-rotacni radar d11/r nemohl dispecerovi predavat platne informace. Tim tedy doslo ke zmateni udaju a velke tragedii.
0/0
25.2.2004 17:04

pater__Havlasa

Re:
ty si uplnej vul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  mas spravny meno.
 
pro ostatni, protoze s timhle skopcem nema cenu tlachat, letadla maj antikolizni pristroje.  to znamena kdyz dve se dostanou na kurz kolize, tak se samy bez pilotu letadla dohodnou a jedno leti dolu doprava a druhy nahoru doleva.
kdyby ten svinak germanska do toho nezasah, tak ke kolizi nedoslo.
Rusky letadlo letelo nahoru a B757 dolu.  az po minute nebo tak, ten germanskej vrah naridil Ruskymu letadlu letet dolu, coz bohuze tu germanskou svini poslech.  taky moh vedet z 2. svetovy valky uz ze germanovi se neda verit a jedinej german je mrtvej german.
 
ale poslech a ta svine svycarska germanska je zavrazdila.  bylo to naschval.   germani jsou genocidni svine a hitleruv plan jede furt dal.
 
ted si vas v kvetnu na opratce pohoupaj.  ale dobre vam tak.  jdu pracovat pro pravdu.ru a konecne jsem mezi slovany ktery pred germanem nevohli hrbet jako vy, kdyz jim ted plavet v tech jejich zumpach a skodovka maka pro germana o sto sest.  :)  :)   jste otroci!!!!!!!!!!  cha cha a dobre vam tak.
 
a Rusove se aspon pomstili, coz je desne sympaticky a jsem opet velikanstvim Ruskeho hrdinstvi nadsen a ohromen.   nad vama, jak vam german zakazal mluvit o benesovi a vy jste to prijali, jak vam german lotruje dcerusky po kvartirech, jak vas donutili se jim omluvit za terezin a lidice, nad vama bliju.  a vlajkou ceskou utiram hajzl a podlahu.   ale na Rusem, jsem ohromen.  je to ocelovej narod slovanu, kteri nikdy germansky pouta nemeli.   vy jste jenom otroci zabedneny.  tady si to prectete jak jste blby a camrate nesmysle jak tady ten teplous kerymu neni pomoct a uz se tesi jak se zase v noci tak leda vozere.
0/0
25.2.2004 17:14

Karm

Re:
Jo podle tebe,Švýcarsko=Nemecko.švýcarsko bojovalo ve 2. sv. válce?z tvyho článku to tak vyznělo.Za druhé:chtěl bych vidět tebe ty d-ebile,jak by ses čuměl do monitoru,a za pár hodin neudělal chybu:jedinej problém ale je,že takový kretény jako ty by k tomu nemohli posadit protože by sráželo jedno letadlo za druhym.Táhni radši do Ruska foukat koze do prdele,aby se jí narovnaly rohy.Protože rusko je opravdu zeme neomezenych možností.
0/0
26.2.2004 4:34

pater__Havlasa

Re:
svycari, ty naivni vostudo, jsou germani.  ty hlupaku jeden, tam i mluvej germansky.
v 2. valce samozrejme bojovali.  germanum tam spravovali tanky, auta atd atd.  a s chase manhattan, americkou bankou ridili veskery prachy 3 rise.  ty jelimane, naivni.
 
co vas tam ucej v tech vasic zabednenejch skolach.  tady se podivejte jak jste vsici uplny trosky.  uplne vedle.
 
nevite co je to german.  neznate historii.  nevite jak jste se dostali do evropy v poutech avaru a pak si vas frankove koupili, vy luzo!!!!!!   nevite ze frank, norman, sas, atd jsou germani.  neznate nic.  nevite co je to barbar.  nic jste nepochopili.
a ani se na verejnost s takhle prazdnejma tykvema nestydite.
nevite o valce nic.  jak american postavil agentika hitlera kerej vam mel vymazat "VYMAZAT" z mapy, vy selsky palice zumparu co ceckujou kdejakymu germanovi dneska na poteseni.  nevite nic o benesovi.  jak americani ukradli v unoru 46 prachy z ceska a zkolapsovali ho.
co tam delate v tech skolach?????  tahate si udy, co??? a lemcate uz zmlada.  a ted takhle to dopada.  jste uplne mimo se vsema znalostma.
 
mnozi z vas jeste dnes nechapou jakej zradce a tunelant byl havel a radi ho platej 200000 mesicne.  jste luza ucinkala z vaclavackejch masovejch onanii.  vase matky jsou devky z pruchodu co vrhaj tri az ctyry lichokpytniky kdyz to na chudery prijde.   jste trosky, odrovnany, odstaveny a nikdy uz nebudete do niceho zasahovat.  ani do vaseho konce, kterej budem slavit v kvetnu. 
0/0
26.2.2004 5:41

pater__Havlasa

co to tady carate vy idnesacky lauzri
zadnej rozpor Ruskyho pilota.
vy debili vodporny germansky zrudy.
 
RUskej pilot delal presne co ma. ale ta svine germanska ho zabila.  letadlo se samo vyhejbalo podle protikolizniho programu.  pak poslech kontrolera coz je standartni procedura.
vy vodporny do zapadnich zadku lizajicich se mury.
 
za ten komenticek o Ruskym pilotovi, hrdnivovi, bych tady tomudle spisovatelkovi rozplacal pyska.
vy hajzlove takhle chcat na smrt Ruskych deti.  co jste to za vrahy?????  krvelacny????
 
uz abyste se vsici houpali na bruselsky opratce, vy negramoti.
  pro ty co chtej vedet jak germani zavrazdili Ruske deti, mrknete se na airdisaster.com CHCE TO NECIST IDNES CANCY
0/0
25.2.2004 17:01

krop

...
Takovedle způsob řešení mě připadá jako totální demence. Zaprvé on na to pracovišti aspoň byl, narozdíl od toho kolegáčka. Když spadne letadlo kvůli závadě na stroji, taky nikdo nejde ubodat výrobce.
0/0
25.2.2004 16:54

pater__Havlasa

ANO SLAVA
konecne dobra zprava. trochu spravedlnosti.
 
ta svine germanska rysava konecne dostala co proto. z kuze ho meli svliknout a hnat ulici bez kuze a lynchovat tu mrchu.
 
rusky deti kuli nemu umreli, ta rysava germanska nestvura.
 
letadla maj antikolizni zarizeni a obem se spustilo. obe letadla leteli mimo sebe a komputry by navigaci zmakli.
 
ale tadle svine germanska nacisticka naschval donutil rusky letadlo s detma aby neposlechlo navigacni zarizeni a vsechny je zavrazdil.
 
hajzlak.  uz roky o tomhle vrazdenym cinu tech germanskejch nestvur premejslim.    zpravou se mi trochu ulevilo, i kdyz 45 deti plus piloto se nerovna, SE NEROVNA jedny germansky nestvure.  
0/0
25.2.2004 16:32

krop

Re:
omg chlapče :)
Byl to Dán, ne Germán. Dánové sou blonďatí, ne ryšaví.
0/0
25.2.2004 16:55

pater__Havlasa

Re:
jezisi kristova noho, co je s tebou.  vubec nemas pravdu a stejne vo to vubec nejde.
 
german, ty naivce, jsou vsechny germansky kmeny.  ne jenom NEMEC.  sakra, jak se muze takhle projevit septiman.  mel bys odevzdat diplom zda-li naky mas.
 
to znamena, ty geografisto, ze germani jsou britove, skandinavci, nikoli finove ovsem, danove, holandane, dutch, ne ty volaku, to je stejny jako deutsch, ne????
cemu nerozumis,  frankove jsou germani.  sasove. normanid.  amricani dneska jsou germani vetsinou.
jak muze bejt clovek takhle zabednenej.
a o to nejde.
 
jde o to ze ta germanska rysava nestvura krvelacna zabila 45 deti plus posadka nasich slovanskych bratru a za to jsme dostali jenom jednu ubohou smrt nakyho germanskyho poskoka.  celou skyguide tovarnu bych vypraskal a sliknul z kuze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  a tebe bych nechal vopakovat dejepis, zemepis a slabikovani.
0/0
25.2.2004 17:06

Velkoknize Slovanski

Meli by je popravit vsechny
Myslim ty letecke dispecery
Jsou preplaceni parchanti    
0/0
25.2.2004 13:35

krop

Re:
 Tak to běž dělat za 10 hrubýho...
0/0
25.2.2004 16:56

TOOOM

Dojde i na toho druhého ?
0/0
25.2.2004 12:47

svobodny obcan

nesmyslna vrazda
Za nehodu muze ten dispecer, ktery opustil pracoviste a ne ten ktery tam zustal.
Jinak je pravda, ze pokud by nekdo ublizil me dceri nebo zavinil umyslne jeji smrt tak dotycneho take popravim. Ovsem u toho dispecera se nejednalo o umysl a byl to otec tri deti
0/0
25.2.2004 12:41

jojoj897

Re: to máš docela pravdu
ale těm mrtvým je docela jedno jestli měl 3 nebo 10 dětí  nelze totiž s jistotou vyloučit, že i oni měli nějaké děti ......
0/0
25.2.2004 12:46

hbf

Re:
Ono je těm mrtvým dokonce jedno i to, že někdo toho dispečera zavraždil, chytráku.
0/0
25.2.2004 13:47

ychcat

Re:
dokonce i dispecerovi  uz to je jedno
0/0
25.2.2004 14:19

krop

Re:
samej akademik tady
0/0
25.2.2004 16:56

hbf

Jen tak na okraj
"Dispečer letecké tragédie" může být věru zajímavé povolání ...
Jinak ale chudák chlap - kdyby kálel na předpisy také a šel si dáchnout, tak by nedošlo k rozporům mezi pokyny pozemní kontroly a TCASu, to za prvé, a za druhé by vrah nevěděl úplně přesně, koho vlastně zabít, když už by k nehodě došlo.
A ještě jedna věc - zabít (zavrhnout) někoho, kdo je médii označen za viníka, to je tedy síla, zvlášť spolu s argumentem, "nebudu anonymní oběť" ...
0/0
25.2.2004 12:26

Mržba

???
Nekteri tady mluvi o tom, ze se nedivi, ale vem te si jednu vec,  z te vetsi casti za to mohl ten, ktery odesel z pracoviste proti predpisum a ne ten, ktery na to zustal uplne sam, se divim ze vam dali do ruky klavesnici a zaply internet .ovada. To se to mluvi panove, kdyz se nejedna o vas a ty vase tvrde reci, ze se nestydite mongolove.
0/0
25.2.2004 12:10

jojoj897

Re: ano
je to tvůj názor - na který máš také právo ...
0/0
25.2.2004 12:14

iuos

souhlas
já nějak nepochopil z toho článku, koho z těch dvou vlastně zapích - jestli toho, kterej tam zůstal a nestíhal nebo ten, kterej si šel schrupnout. 
taky by mne zajímalo, jestli ten, co tam zůstal, nebyl unavenej právě proto, že odpočíval, když ten druhej makal za něj a prostě na nej přišla řada v ten blbej okamžik
0/0
25.2.2004 12:25

hbf

Re:
Toho, který tam v inkriminovanou dobu byl.
Druhá část nedává smysl - pokud by ten Dán předtím odpočíval, nebyl by unavený ....
Hlavně v tom článku už není uvedeno, že v inkriminovaný okamžik byla kvůli údržbě vypnuta část kontrolních systémů, které by dispečerovi rovněž výrazně zjednodušily situaci.
0/0
25.2.2004 12:29

iuos

Re:
1) tak to měl spíš bodnout toho, kterej tam nebyl
2) já myslel toho, který tam byl - ten v ten okamžik odpočívat nemusel, protože odpočíval před tím (kdy tam nechal toho druhýho samotnýho) uff, zase se do toho zamotávám
3) tak to sou idioti, když takovou důležitost tam nedaj  a to se nedivím, že to ten jeden nepobral
0/0
25.2.2004 13:17

Destroyer7

Re:
Možná dojde i na toho druhého.
0/0
25.2.2004 13:05

krop

Re:
jojo my si to vem em.
0/0
25.2.2004 16:57

TomášM

Dá se to pochopit
Já kdybych tam přišel třeba o někoho blízkého udělal bych asi to samé. Nejsem ochoten být anonymní oběť která se doma vybrečí a viník si nevyžere její zlost.
0/0
25.2.2004 12:03

svobodny obcan

Re:
Jenze popraven by ten nespravny. Za nehodu muze ten dispecer, ktery opustil pracoviste a ne ten ktery tam zustal.
Jinak je pravda, ze pokud by nekdo ublizil me dceri nebo zavinil umslne jeji smrt tak dotycneho take popravim. Ovsem u toho dispecera se nejednalo o umysl a byl to otec tri deti
0/0
25.2.2004 12:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.