Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Někdo hlasoval za Kotta

Poslanecká sněmovna řeší vážný problém. V době, kdy v parlamentu kvůli opilosti chyběl poslanec Petr Kott, za něj někdo hlasoval. A to v klíčovém hlasování, kterým opozice chtěla zarazit zásadní zákon o zvýšení daně z přidané hodnoty. Hlasovat za někoho však jednací řád nepřipouští.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DedecekHribecek

Kde je pravda?
Mohla by být pravda, že někdo hlasoval za Kotta. Jaký je opilec ví celý národ hodně dlouho. Mohl kartu někomu dát nebo ji někde nechat. Odvolávat se ale na člověka který byl silně oplilý. Tento pán uvedl "Myslím, byl jsem už jinde," a to mi připadá jako reakce pijáka který si není jistý kde byl a co dělal. Překvapuje mne pan Zaorálek ovšem po rozhovoru s "důveryhodným" opilcem ale začíná věřit (navíc má pifku na ODS, že ho vyloučila a rozmázla jeho aféru). Bezva podpořeno i záběry České televize. Bez datumu a času vsugerovávající, že to jsou záběry před hlasováním. ČT je známa svými "sympatiemi" k ODS a proto to je podezřelé. Nikdo ale neřekl, že to jsou záběry z hlasování. Nikdo něřekl, kde byl Kott v době hlasování (sám Kott to asi také neví). Poslanci ODS včetně pana Topolánka se chovají také velice podivně. To se v celé republice nenajde novinář který by zjistil co se vlastně stalo? Je to zneužití polsaneckého hlasu ODSkou nebo to je jenom štvavá propaganda?
Opravdu nevím komu věřit. Všichni se chovají divně až podezřele. Koalice, opozice, ČT i Kott.
0/0
25.2.2004 8:37

marzena

Re:
zvlastni je, ze nikdo z ODS, pokud jsem dobre cetl, netvrdi, ze zabery CT jsou z jine doby a Kott skutecne hlasoval osobne.. asi vedi proc..
0/0
25.2.2004 10:38

DedecekHribecek

Re:
To mi tak zvláštní nepřipadá. Boj proti médiím se nevyplácí a zpochybňováním by nikdo z nich nic nezískal, spíše stratil.
Pro mne je zvláštní, že ČT tvrdí, že to bylo před hlasováním. Bylo to hodinu, dvě, minutu vteřinu. Nebyl uveden čas hlasovíní ani čas záběru. Kde byl Kott v okamžiku hlasování. Proč Kott neřekl byl jsem tam a tam (na záchodě, pod stolem, v nálevně, ........).
0/0
25.2.2004 10:57

DedecekHribecek

Re:
A dens to vyplavalo. Hlasovat mohl zloděj karty odkudkoliv. Tomu se říká "profesionální" přístup ČT (Vydávat záběr na Kottovo místo jako důkaz, že Kott nehlasoval). Možná to byl i úmysl poškodit stranu která jim leží v žaludku. Jedno nebo druhé je špatné pro ČT. Opět mi potvrdily, že si své peníze prostě nazaslouží.
0/0
26.2.2004 7:18

vandor

To je jasné,
hlasovala ta jeho opice
0/0
25.2.2004 8:31

rom007

Re:
... a proto hlasoval hned dvakrat
0/0
25.2.2004 9:55

JanHrad

A co teď?
Lhát, podvádět, krást se nemá. To nás každého učí od malička. To, co předvedl nyní někdo v zákonodárné instituci (nebudu předjímat, i když se logicky nabízí někdo z opozice) je ohavnost, podvod a hnusná ukázka toho, čeho jsou "vyvolení" schopni. Ne Kott svým vztahem k alkoholu, ale ten kdo takto podvádí by měl PS opustit. Co tímto počinem poslanci vzkazují nám, veřejnosti? Účel světí prostředky. Co udělají příště? Jakých amorálností jsou ještě schopni? Neměl by to president už rozpustit? 
0/0
25.2.2004 7:54

poslanec

jejda
Vy lidi s tím ale naděláte. Koot není určitě první ani poslední za koho hlasovali. Jenomže tady byl průser, že měl zrovna opičku a tudíž nemohl hlasovat. Nebo si myslíte, že když jde někdo na záchod (třeba zvracet), tak nehlasuje? Já si myslím, že hlasuje i když tam není. ale nemluví se o tom.
0/0
25.2.2004 7:47

King mini

ODS
Lež a blafování je pro tuto stranu vlastní. Opět ukázali svou pravou tvář. Však počkejte až zase vyhrajou a vrátí se ke korytu, to bude chrochtačka, už dnes se všichni třepou netrpělivostí.
0/0
25.2.2004 7:18

DedecekHribecek

Re:
Obviňujete ODS protože tomu chete věřit. U opilce Kotta je možné, že kartu nechal kdekoliv nebo, že mu ji uzmul kdokoliv. Mohl stejně tak hlasovat z kteréhokoliv hlasovacího místa.
Byla to i pěkná ukázka neprofesionality sdělovacích prostředků. Konkrétně ČT která dokazovala tím, že bylo prázdné místo Kotta, že tam poslanec není. Problém byl v tom, že mohl svoji kartu použít jinde.
Z této kauzy vyjde jako nejpoškozenější ODS a to díky domu, že si mnozí lidé ani neuvědomí jak hlasovací parlamentní systém funguje a okamžitě začnou odsuzovat.
Komu to slouží. Nejméně výhod z toho má ODS. Stráta prestiže, nezvrácení výsledku. Když se podíváte na počty hlasů poslanců kteří hlasovali tak rozumě uvažující člověk musel vědět, že to nemůže pomoc. Co to přinese koalici. Zmanipulováním hlasování nic nemohla stratit (ten jeden hlas to nemohl ovlivnit). Získala ale poškození ODS v očích voličů.
Nechci nikoho obviňovat jenom poukazuju na tento Váš rychlý soud nepodložený uvažováním. Nelíbí se mi stejně jako všem lidem, zenužívání hlasovacího zařízení.
0/0
26.2.2004 7:13

k

Navrhuji aby každej vožralej poslanec...
měl za sebe hlasujícího zástupce!
Získali by tak dobře placenou práci,alespoň někteří z 570.000 našich nezaměstnaných !
Nazdar!
0/0
25.2.2004 6:58

Sudajev

ИЗВЕСТИЕ
Ať je to jak chce. stejně  hlasoval nějakej černoprdelních, silně to smrdí jejich stylem a Kott je vůůůl, že ten hlasovací krám ztratil.
0/0
25.2.2004 0:00

mood

Re:
Je to fakt velice prvděpodobný, že se mezi poslance ODS při hlasování vplížil nějakej černoprdelník a hlasoval proti své koaliční vládě !!!! Zdravstvuj tovaryš !
0/0
25.2.2004 8:28

Eldrb

Re:
Určitě to byl bratr Karoten...
0/0
25.2.2004 16:42

JacquesClouseau

A jak vlastně měl hlasovat?
Pochopil jste někdo, jak měl vlastně hlasovat?  "Pro bylo 83 včetně Kotta" - pro co, pro zákon nebo pro jeho zamítnutí? Já to čtu už počtvrté, ale není mi pořád jasné, s kým že měl hlasovat.
0/0
24.2.2004 23:33

King mini

Re:
zkus si to přečíst ještě jednou...
0/0
25.2.2004 7:19

Sudajev

ИЗВЕСТИЕ
Tak toto by se za komunistů stát nemohlo!
0/0
24.2.2004 23:20

ECHTARSCHLOCH

Re:
Sudajeve,Sudajeve,nejsi nic víc než prašivý komunista, ale bohužel máš pravdu
0/0
24.2.2004 23:27

hovnival-

Re:
Mas pravdu, opravdu by se to stat nemohlo, protoze za komunistu bylo jedno, jestli nekdo chybi. Vzdycky se hlasovalo jednomyslne pro prijeti navrhu.
0/0
24.2.2004 23:39

Sudajev

Re:
Chytrej kluk, máš moje sympatie.
0/0
24.2.2004 23:42

hovnival-

Re:
Buh te miluje!
0/0
24.2.2004 23:44

Sudajev

Re:
já vím.
0/0
24.2.2004 23:48

hovnival-

Re:
Jako komunista ale take vis, ze zadny buh neexistuje. Znamena to tedy, ze te ani nemuze milovat. Nikdo te tedy nemiluje
0/0
24.2.2004 23:52

Sudajev

Re:
Mě to nevadí.
0/0
24.2.2004 23:57

hovnival-

Re:
Vadi ti to.
0/0
25.2.2004 0:01

Sudajev

Re:
Mě je to šumafuk.
0/0
25.2.2004 0:06

marinak005

xxx
no a neni to nahodou nekde natoceny... urcite tam maj bezpecnostni kamery.... pani novinari, prace pro vas
0/0
24.2.2004 23:13

trotlX

tipuju Dostalovou
Tak podle toho, jak se k tomu kdo vyjadruje bych to tipoval na Dostalovou.......ja nic ja muzikant
0/0
24.2.2004 23:10

hkpok

Dostálová
Že by se potrefená husa (či spíš slepice) ozvala?!
0/0
24.2.2004 22:50

Pilat

a tu jsme u toho
asi to byl nejaky bily cikan :o))
0/0
24.2.2004 22:25

Marpes

nikdo za to nemuze
, kott se zrovna valel ozralej pod lavici (proto ho kamera nezaznamenala) a z poslednich sil natahl ruku a zmacknul to.
0/0
24.2.2004 22:15

opily_poslanec

Re:
Možná pod lavicí feloval úd vedle sedícímu poslanci.
0/0
24.2.2004 22:17

cyanT

parlament NEEXISTUJE
Tak se to konečně začíná provalovat. Nejen že tam Kott nebyl, parlament totiž vůbec neexistuje - jen jeho tiskové oddělení občas vypustí statistiku, co se projednávalo a kdo jak hlasoval (nedělejte si iluze, poslanci jsou taky jen výplody vaší choré obraznosti) - no a tentokrát někdo zase blbě vyplnil kolonku "kdo hlasoval" a průser na cestě. Tak. Parlament je absurdní imperialistický/bolševický/liberální (nehodící se škrtněte) mýtus.
0/0
24.2.2004 22:06

opily_poslanec

Re:
Tvá úvaha je téměř správná.Parlament existuje,ale je neustále prázdný,neboť všichni posranci chlastají a šukají a tiskové oddělení vydává fiktivní zprávy o hlasování a účasti.
0/0
24.2.2004 22:16

cyanT

Re:
Takze ma uvaha je pravdiva! Jakmile jsem ji nadhodil, jiz ji poslanci popiraji. Tedy na tom neco bude - mimochodem, slovo "poslanec" uz z definice zahrnuje vyznam "opily," tak proc to zdvojovat? (btw s kym tam muzou sukat? NE NE NE NE, beru zpet, NECHCI to vedet!!)
0/0
24.2.2004 22:20

opily_poslanec

Neskuteční lháři
Je odporné a k zblití,jak poslanci veřejně a nestydatě lžou celému národu do očí.Určitě teď budou lidé věřit blábolům ODS,že za jejich vlády by bylo líp...
0/0
24.2.2004 22:01

hejlik

Nevim cemu se divite
vzdyt uz kazdej musel pochopit, ze ne ameriika, ale cesko je zeme neomezenych moznstii. Priklanim se k nazoru, ze za kazdou stranu by stacil jeden poslanec. Jen jejich hlasy by meli pomer, podle volebnich vysledku ;-)) Mno nic, aspon sme si opet mohli potvrdit, ze ve Snemovni je fajn ....
0/0
24.2.2004 21:57

Guppy

Svině podrazácký
za 50 000,- Kč měsíčně...  Po skončení funkčního období by měli jít povinně na pět let do dolu...
0/0
24.2.2004 21:55

hejlik

Re:
neblazni! Vis jak by to dopadlo kdyby k tomu dolovani pristupovali stejne zodpovedne jako k praci ve snemovne?
0/0
24.2.2004 21:59

Apdull

Všichni se zachovali
čestně a navzájem si zakryli záda. Nikdo nikoho neviděl, ani Kotta. Poslanci ODS si nevzpomínají. Vzpomínám si, že někteří z nich z recese položili věnec u hrobu sponzora své strany, profesor jim pak vyhuboval. Pamatujte si už konečně, co jsou zač - ti z ODS.......zapomeňte - ODS bude vládnout nejlépe
0/0
24.2.2004 21:50

DedecekHribecek

Re:
Znáte princip hlasování v parlamentu? Asi ne protože pak by jste musel napsat ne ODS ale všechny strany.
0/0
26.2.2004 7:22

Vévoda

Bože
To je ale bordel'.
0/0
24.2.2004 21:38

Don Night

Podvodníci
Tak proč jich tam živíme tolik? Za každou stranu by tam taky mohl stačit jeden.
 
A co když to je jen pověstná špička ledovce a toto je zcela běžné?
0/0
24.2.2004 21:29

rakoska

kdo asi jiny, nez...
nejaky stranicky kolega ve snaze zachranit hlas....ma nekdo jine vysvetleni ?..
0/0
24.2.2004 21:16

The Scorpion

Re:
Byl to nekdo z ODS, protoze Dostalova uz si kryje zada tim, ze ma nemocna zada :-)
0/0
24.2.2004 21:23

opily_poslanec

Re:
Určitě má nemocný i "spodek"
0/0
24.2.2004 21:53

dsiska

Re:
"Chovám se čestně a takový trapas bych nikdy neprovedla" Zajimave, ja bych rek ze se nejedna o _trapas_ ale o _podvod_ (pokud se neprokaze selhani, o tom pozdeji). To je pomerne zvlastni moralni postoj a rozhodne nesvedci o nicem dobrem. Pokud o tom nekdo uvazuje jako o trapasu, tak z toho usuzuju, ze zvazoval dusledky sveho jednani a dospel k tomu, ze by to stalo za to, ale ze kdyby se to provalilo tak by to byl trapas. Jinak jestli selhalo zarizeni tak je to velka ostuda, jak mame pak necemu verit. Mimochodem jak cast "selze" bankomat a vyda mi jinou castku nez jakou ma? Jeste jsem o tom neslysel. Nebo karticka na otevirani dveri? To cesky parlament nema ani funkcni hlasovaci system?
0/0
24.2.2004 21:40

Don Night

Re:
Vůbec bych se nedivil, kdyby to nakonec vyšetřili jako zkrat na hlasovacím zařízení.
0/0
24.2.2004 21:47

cyanT

Re: ne trapas ale podvod
Trapas/podvod? Asi jak pro koho ... za koho ze to ta Dostalova kope? Aha.
0/0
24.2.2004 22:33

DedecekHribecek

Re:
Kdosi zcizil Kottovu kartu. Je otázka kde a kdo. Tento kdosi pak mohl na kterémkoliv místě hlasovat. Třeba rozjařený Kott po x-té slivovici potkal pana Grosse. Samou radostí, že ho vidí mu dal pusu na čelo a se slovy "Stando Ty kluku milej Já tě mám rád a hrozně moc Ti věřím", mu dal svoji kartu. Ano tato historka je stejně absurdní a tupá jako tvrdit, že to byl kdokoliv jiný. Korunu tomu dala ČT která ukazovala záběr Kottova místa jako důkaz o jeho nepřítomnosti ve sněmovně.
0/0
26.2.2004 7:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.