Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla: Kužvart byl můj omyl

Premiér Vladimír Špidla se zotavuje z náhlého kolapsu. V pondělí ho čeká první kolo jednání o eurokomisaři. Špidla v rozhovoru pro MF DNES připustil, že se v Kužvartovi spletl a že jeho odstoupení je kaňkou na pověsti Česka v EU. "Omyl to rozhodně byl. Neodhadl jsem jeho reakci," řekl Špidla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka04

Serie omylů
     Kožvart byl omylem Špidly. Špidla omylem Zemana. A konečně Zeman pak omylem naším.
0/0
24.2.2004 21:28

jirka04

Re:
Kužvart, jistě!
0/0
24.2.2004 21:29

maret

Zdravím !
 
    Tento čat mi připadá jako někdy v minulém století : zde je vysílání rádia hlasu Ameriky, u mikrofonu Ivan Medek, zatímco se Husák potuluje někde po východní Asii, tak mu doma komunisti dělají co chtějí. Hoši , že vás to pořád baví. No taky co jiného, když jsme pořád tak vedle. Díky za srandu. Zdravím. PS. Jen ty invektivy na vládu už jsou okoukané.
0/0
23.2.2004 20:22

Eldrb

Re:
Je od tebe hezké že zdejším účastníkům diskuse připomínáš minulé století a Husákovu éru,ale taková pod otázečka se nabízí : Kolik ti bylo v onu dobu let ? A nakonec nikdo tě přece nenutí k tomu,aby jsi zde pobýval a zdejší názory četl,nebo snad jo ? 
0/0
24.2.2004 8:07

lampiao

dekujme bohu
skutecne budme radi, ze je kuzva jaky je a zabalil to ted.....mno, ma cenu se vyjadrovat ke spidlovi? ani snad ne....do voleb neni daleko a tohohle demona snad nikdo volit nebude....jen aby na tom ku*va nevydelali komousi
0/0
23.2.2004 16:12

Rommik

Zajímavé
Zajímavé je ,že když se něco v minulosti (byť o hodně menšího)stalo ODS ,tak z toho byl poprask a voliči ODS(ti,kteří se nestyděli se k tomu hlásit) málem chodili kanálem.Tato vláda již předvedla snad všechno antiekonomické i antilidské a vše,co je proti zdravému rozumu a náš velice špatně vzdělaný národ téměř nereaguje.To je vás (těch 70%)tolik, co jste se nechali podplatit těmito zločinci?Buďte frajeři a vzdejte se soc.dávek ve prospěch potřebných,doplácejte regulované nájemné na úroveň normálního!
0/0
23.2.2004 14:47

mcmurdock

Re:
 Souhlas
0/0
23.2.2004 16:10

Sudajev

!
Kužvart: Špidla byl omyl svých rodičů.
0/0
23.2.2004 14:23

FrNedobrota

Souhlas !
Ta jeho spermie měla zkončit na kapesníku a to vajco na krvavé vložce !  
0/0
23.2.2004 14:49

dzugasvili

sranda
Akorát si zase ze slušnejch lidí udělali pr.el. A Kužva se tváří jako by nic. Tak by měl zaplatit veškeré výdaje které byly s touto fraškou spojené a vypadnout s politiky.Jo a ještě uhradit náhradu škody za poškození České republiky ve světě.
0/0
23.2.2004 14:13

dzugasvili

Klika
Naštěstí pro celou republiku se pan prospěchář a lobista pan Kužvart zalekl opravdové práce a vysr.l se na to . DĚKUJEME MOCKRÁT.....
0/0
23.2.2004 13:59

bosch

jo
......dalším omylem bude výběr Stěpové. Nebo důchodkyně Kořínkové?  Další skandál na obzoru
0/0
23.2.2004 12:57

Kleki Petra

Doplnění:
Doplnil bych slova našeho předního politika: Kužvart byl můj další omyl. Dosud jsem si myslel, že pravým pionýrem slepých uliček byl pouze Jára Cimrman. ˇVoloďa se zřejmě rozhodl, že bude jeho pokračovatelem.
0/0
23.2.2004 12:39

DeeI

Říká se
že v dobách svého archeologického mládí vzbuzoval pan premiér ve spolupracovnících zájem různě jej škádlit. Prý mu jednou do odkrývaného okrsku zahrábli hrneček s čokoládovými mincemi. Po tomto objevu a jeho úplném odhalení se prý velice zasmušil. Těch hrníčků mu stojí asi v cestě více.
0/0
23.2.2004 12:34

selskyrozum

další omyl
Hlavním omylem pana Špidly, je vůbec to že se stal premiérem, ač většina ví, že není tou správnou osobností a že na to prostě nemá.
0/0
23.2.2004 12:28

lulinus

ostuda
Vetsi kankou by bylo, kdyby se tam Kuzvart dostal. Diky, ze jsi se na to vys.al.
0/0
23.2.2004 11:03

antisvejk

2x JSTE SI JE ZVOLILI
CHÁPU, ŽE POPRVÉ ČSSD ZVÍTĚZILO. PODRUHÉ VŠAK TO BYLO VÝRAZEM NULOVÉ POLITICKÉ VYSPĚLOSTI (SPÍŠ UBOHOSTI A NEBEZPEČNOSTI) ČESKÉ SPOLEČNOSTI. 
0/0
23.2.2004 10:57

rekis

ČSSD=jeden velký omyl!
Už mě nebaví ti neschopní,schopní všeho! Proč diskutovat s komouši,když je zakázána propagace komunismu a fašismu?A je mi úplně jedno,kolik bolševiků volilo křivou tlamu a jeho souputníky.Je mi na blití!
0/0
23.2.2004 10:04

QULPO

Jako obvykle---
Pokud Kužvart tancoval jak mu hráli, byl hodnej hoch. A najednou, když mu došlo, jakou ostudu si může způsobit, je ten nejhorší vyvrhel. Tedy vzpomeňme na staré české přísloví : Nechoď Honzo s pány na led, pán uklouzne a ty si zlomíš nohu...
0/0
23.2.2004 9:30

JJe

Re:
Nikdo by proti Kužvartovi nic neřekl, kdyby mu to "došlo včas". Přinejmenším to, že neumí anglicky snad věděl hned na začátku.
0/0
23.2.2004 10:48

m5555

Re: Přísloví
Fajn názor, ale jinak bys měl vzpomínat pořádnějc a vzpomenout si, že to není přísloví. Případně se vrátit na základku.
0/0
23.2.2004 12:35

cyanT

ad fontes
Mno, opravdu to není přísloví, ale možná by bylo vhodné "jít k pramenům" (hnidopichové všech zemí, spojte se!). Tedy: Nechoď Vašku s pány na led: mnohý příklad známe, že pán sklouzne a sedlák si za něj nohu zláme. -Karel Havlíček Borovský
0/0
23.2.2004 19:50

ANFI

Další světová ostuda!
Božínku-co ještě se bude muset stát než lidi vezmou klacky a to panoptikum nazývající se "vláda" rozeženou?!
0/0
23.2.2004 9:22

mattoni

ČR: Špidla byl náš omyl
0/0
23.2.2004 9:17

fleret

Re:
muj ne !!!! To si vyprosuji.Hurvinky z CSSD bych nevolil ani omylem!!!
0/0
23.2.2004 10:44

Vaclav Hanus

rozdil mezi Spidlou a klausem
Titulek clanku ilustruje rozdil mezi Spidlou a klausem. Nikdy jsem neslysel ani vzdalene podobnou vetu z ust soucasneho pana prezidenta..ackoli chyb nasekal pozehnane..
0/0
23.2.2004 9:16

Zwerg

Re:
Jeeeejeda, teplej Hanuš je tady.
0/0
23.2.2004 9:23

karoten

Re: Dobrej postřeh
-kdo chce, vidí rozdíl, kdo nechce nevidí. Špidla je slušnej chlap. To se nedá prohlásit skoro o nikom z vlády a už naprosto o nikom z opozice.
0/0
23.2.2004 10:06

rekis

Re: Dobrý fór
To snad nestojí ani za komentování...
0/0
23.2.2004 10:23

JJe

Re:
Ono být jenom "slušnej" (neboli "hodnej") nestačí. Člověk musí být taky "schopnej". Nebo už jste někdo viděl inzerát zahraniční společnosti, že hledá "slušné (hodné) zaměstnance"?
0/0
23.2.2004 10:43

Vaclav Hanus

Re: tapes, tapes, ale prihoriva.
jenomze, politicka funikce, neni funkce manazera podniku. A on, take manazer, pohy technokrat take nebyva moc uspesny. Dale, mate cernobile videni...kdyz nekdo o nekom rekne, ze je slusnej, automaticky z toho vyvozujete,z e je blbej? No, nevim zda to neni logika..podle sebe soudim tebe.. V politice jde vzdy o dilema, zda se nechat vest technokratem, ktery slusny treba nemusi byt, u ktereho ale hrozi, ze bude z titulu sve funkce sypat predevsim do sve kapsy a 'sve strane' a 'svym lidem' a nebo zda slusneho, ktery je mozna 'O CHLUP MENSI EXPERT', ale na druhe strane hrozi mene, ze bude odsavat do kapes 'svych a svych lidi'. Ja osobne volim radeji druhou volbu. Paklize nekdo voli volbu prvni, je tyo dano bud tim, ze patri do okruhu vyvolenyc (kterym je sypano) a nebo toto 'prerozdelovani' nevidi..
0/0
23.2.2004 11:15

JJe

Re:
Já automaticky připojuji k vlastnosti "schopný" také slušný. Čili neoznačím za schopného člověka někoho, kdo není zároveň i slušný. Ale opačně už to neplatí. Jenom "slušný" může být samozřejmě neschopný.
0/0
23.2.2004 11:20

Vaclav Hanus

Re: Aha! v tom bude ten rozdil..
..ja to tak nevidim. Ja vidim na rozdil od tebe jeste existenci schopnjech ale neslusnejch. A tito se v posledni dobe hodne rozmnozili..a jsou tezko poznatelni..
0/0
23.2.2004 11:26

Vaclav Hanus

Re: takze podle tebe
podle tebe Kozeny-slusny, Zelezny-slusny, Stepanek-slusny, Kaddafi-slusny, Stehli-slusny, Meciar-slusny,...
0/0
23.2.2004 11:29

karoten

Re: Pánové klídek
Špidla schopnej je. Kdyby nebyl, dávno by ho vyštípali. Tahle strana není můj kůň, ale Špidla je osobnost jakou pravice nemá, tj.člověka kterej maká a buduje bez ohledu na sebe sama, jenom pro tu myšlenku.
0/0
23.2.2004 11:26

Johny_S

Re:
Možná je slušnej, ale hlavně blbej. Vládnout neumí a už by měl vypadnout. Čím dřív, tím líp.
0/0
23.2.2004 10:46

Egoista

Re: Johny-S
Blbej, protoze si nenahrabava, a maka? Tak to je vazne moula, ze. A co je horsiho - on ke korytu nepusti pany z ODS. Hanba.
0/0
23.2.2004 12:45

Eldrb

Re:
A jak maká ? Kde je to vidět ? Udajně přesný a příkladný pracant....na co šáhl to zk**vil !!! Slušný člověk !! Od kdy je lhaní,bezpříkladná arogance a ignoranství vlastnost slušného člověka ? Dnes jsem ho slyšel v rádiu : " Nic se v podstatě nestalo,je to selhání jednotlivce,nemá cenu to dál rozmazávat ",pravil Spravedlivý Slušný Pracovitý Špidla. No je to vůbec možný ? To je opravdu na zahájení defenestrace.
0/0
23.2.2004 18:25

Egoista

Re:
Defenestrace az na Bahamy, tak, jak se 'trestali' jini prominenti? A kdo vydefenestroval tenisove a madarske 'sponzory' z ODS? Nasel se obetni beranek L. Novak, a 90% zbyle kliky korytarilo dal. Takze hlavu vzhuru, a priznat chyby. Jinak bude ODS k smichu ciste z principu.
0/0
24.2.2004 3:27

Eldrb

Re:
Tak Špidla je slušnej chlap..to se z toho p....u. Co slovo o Špidličovi z úst tohoto Karotena,toť perla.
0/0
23.2.2004 14:40

sisko1

Vládní koalice si nesmí nechat vnutit kandidáta od Modrých ptáků !!
Kandidáti ČSSD , KDU-ČSL a US -DEU jsou jedinou zárukou , že naše země bude v EU zastupována kvalitně a zodpovědně . Nenechme Evropský parlament Modrým ptákům , kteří poté ,co vytunelovali naší republiku ,chtějí tunelovat i evropské fondy a dotace !! Řekněme ve volbách jasné NE ODS !!!
0/0
23.2.2004 9:16

D-o-c

Re:
Kandidáti ODS jsou jedinou zárukou , že naše země bude v EU zastupována kvalitně a zodpovědně . Nenechme Evropský parlament Socanům a Komunistům , kteří poté ,co zadlužili naší republiku ,chtějí zadlužit i evropské fondy a dotace !! Řekněme ve volbách jasné NE ČSSD , KDU-ČSL a US -DEU !!!
0/0
23.2.2004 9:21

Smileface

Re:
Jedinou zárukou kandidát ODS??? Vy si myslíte,že by nás například pan Zahradil zastupoval lépe než pan Telička?Znáte někoho s lepší kvalifikací pro zahraniční politiku jako pan Kavan (Porovnejte jazyky a praxi v zahraniční politce).Každý se odírá o pana Roučka,ale nikdo neví,že on je velmi kvalifikovaný na svoje místo,doporučuju přečíst si životopis.Z neznalosti pak plynou takové kecy,jaké tu předvádíte vy.
0/0
23.2.2004 11:31

vafla

Re:
Pokud se počítá spolupráce s STB, pak máš pravdu, Kavan je dobrý kandidát. Ale proč ne, když další estébak Falbr mohl vést odbory...
0/0
23.2.2004 13:49

Smileface

Re:
Kdyby byl Kavan zločinec,asi těžko by mohl být předseda VS OSN.Ale kdo chce psa bít .... např Libor Rouček byl v exilu zatímco Vlastimil Tlustý v KSČ atd. atd.
0/0
23.2.2004 15:25

mcmurdock

Re:
Zacal jsem si cist tento prispevek a bylo mi hned jasne kdo ho napsal...Co ty ses vlaste zac? Bud mas desnej ranec prachu a je ti jedno co tenhle socdemacky povl vavadi s nasemi danemi a nebo je sisko1 alias pro sameho spidlu nebo nejakeho jineho socdemackeho vygumovance!!!! TY OPRAVDU NEVIDS KAM NAS TAHLE VLADA VEDE????????? Myslis si opravdu ze nejaka jina vlada muze byt horsi nez tato????? A co to tady meles o vytunelovani, uz obehrane hovadiny, jak dlouho se tim jeste budete ohanet??? SPIDLA NAM USPESNE TUNELUJE CELOU REPUBLIKU A TO TI NEVADI????? Systematicky likviduje stredni podnikatele, kdo myslis bude platit dane a tak financovat tuhle spidlovh chatru????? Uz se konecne probud a nebo nam tady vsem napis 5 logickych duvodu co te o tehle vlade presvedcilo??? A nepis ze ODS tohle a tamhle to, ale napis co CSSD a jejich uslintana koalice....
0/0
23.2.2004 9:34

rekis

Re: Fuj tajbl!
Ty musíš být totálně vypatlaná figura.A nechceš tam i komouše?Dej si obklad a pak hopni do Bohnic.
0/0
23.2.2004 10:01

jenicek25

Re:
Asi ho máš malýho, když ho ODSákům závidíš, co? Jsi zhrzenej podělanej komouš, kterýmu je líto, že nemá schopnosti na to, aby si nahrabal jako ostatní. Nezapomeň, že ODS momentálně vede ve volebních preferencích, takže i kdyby to byl kandidát z ODS, tak  to bude vyjadřovat vůli většího počtu lidí než mají socani a jejich kámoši dohromady ! 
0/0
23.2.2004 10:26

Katoda

Re: Vládní koalice...
Už se zase opakuješ, troubo! Zřejmě toho v palici moc nemáš, když se nic jinýho, než "modrý ptáky " nevzmůžeš. No, co ostatně čekat od obdivovatele Špidly, Grosse a svatýho Cyrila !
0/0
23.2.2004 12:28

zachary

Dvě zprávy...
...jedna dobrá, druhá méně. Dobře je, že Kužvart půjte zkoušet štěstí jinam než do Bruselu. Vždy na mě působil jako kolotočář Eda, potažmo romantický Lájoš. Osobně jsem ho samozřejmě nepoznal, ale že do něj politbyro vkládalo naděje jako do perspektivního diplomata oplývajícího silou vůle, osobnosti a myšlenek mě dostalo do kolen. A méně dobrá zpráva - do kolen to dostalo i premiéra, o němž jsem již delší dobu přesvědčen, že přestože nepůsobí pevně v kramflecích, ví co chce, a hlavně - jako jediný z naší politické reprezentace má to, co ostatním dost výrazně chybí - dá se mu věřit.
0/0
23.2.2004 9:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.