Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla: Za krizi může Klaus

Zdánlivé příměří, které už několik měsíců panuje mezi premiérem Špidlou a prezidentem Klausem, definitivně skončilo. Premiér, vyprovokovaný ve sněmovně kritiky z opoziční ODS, se do prezidenta tvrdě pustil: obvinil ho, že je odpovědný za nynější rekordní nezaměstnanost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

k

Ovšem, že za krizi může Klaus....
za jeho zdivočelé privatuzace byl rozkraden a nenávratně ztracen, majetek českého národa v řádech mnoha set miliard až bilionu!
To,že dnešní vláda nemá na nic peníze,je přímý důsledek rozkradení národního majetku,šmejdy!
Nazdar!
0/0
22.2.2004 10:51

Prubojny_kapitalista

Pozor, pozor
Vážení přátelé, kteří se stejně jako já smějete Špidlovo kecům a snažíte se přesvědčit zdejší levicové socky o tom, že za obří nezaměstnanost a zadluženost může Špidlin a ne Klaus: Běžnému levočechovi to nevysvětlíte. Můžete argumentovat čísly i zdravým rozumem a bude to houby platné! Běžný čeháček kašle na zadluženost státu, okrádání a likvidaci živnostníků a šílené daně. Čecháček chce práci, kde nemusí dělat, tzn. tak 2 hoďky práce přerušené kuřpauzou a panákem, dobré sociální dávky, regulované nájemné v 3+1 za 1000.- /měsíčně, pivo za 5.- Kč a felčara zadarmo, aby si mohl v nemocenské vymalovat garáž, kde stojí jeho Š120. Argument, ža vláda likviduje podnikatele má naopak rád, pro něj je totiž každý, kdo má pěkný domek, slušné auto, hezkou manželku atd., tedy každý, kterému může něco závidět a který má víc než on podvodník a tunelář, jak říkal jeho oblíbenec pošuk Zeman. Špidla zkrátka sáhl čecháčkovi na prkenici a "nekřestanské" výhody a tudíž mu klesají preference. Ale jakmile dostanou fakani 2000 na dávkách a důchodci 1000 na přilepšenou, hned preference porostou a v příštích volbách budou socani zase na koni.  Bohužel.
0/0
21.2.2004 9:49

juton

Re: Ano,ano.
Totˇ pravda. Je marné argumentovat čísly a zdravým rozumem, pane Průbojný kapitalisto! Pouhým selským rozumem lze dojít k tomu, že např. na Ostravsku se nezaměstnanost  zvýšila za Zemana a Špidly proto, že se začaly restrukturalizovat takové giganty jako Nová huť a Vítkovice. A pořádek začali dělat noví majitelé, kterým to prodali oni. Ne Klaus a jeho suita. Ti akorát do těchhle podniků cpali státní peníze, místo aby je co nejdříve zprivatizovali. Jenomže to by to propuštění a následná nezaměstanost  padly na ně a to by znamenalo úbytek voličů,že? Tak, jak to teď pociťuje ČSSD právě z těchto důvodů.
0/0
21.2.2004 13:24

huhu007

Za krizi může (nejen) Klaus
Nynější daňové sazby a sazby sociálního a zdravotního pojištění zařídil Klaus. Role Špidly spočívá v tom, že chce aby se tyto daně platily. Za Klause platil daně jenom blb a sociální a zdravotní pojištění mnozí neplatili vůbec po léta. Rozdíl nezaměstnanosti za Klause a za Špidly je dán tím, že banky bohatě půčovaly polostátním podnikům vedeným tuneláři - půjčily asi 720 miliard - většina těch peněz nebyla ukradena nýbrž použita na platy (tedy spíše na držhubné zaměstnancům, aby se nestarali, kdo v jejich podniku tuneluje). Za Klause slušný člověk nedostal od banky úvěr, protože prasečkářský úvěrový referentík byl zvyklý na 5% provizi od tunelářů. Ono blbé pindání o nekonečném blahobytu a o prosperitě, kapitalismu poporované rádobyekonomy z Liberálního institutu (tedy lobbysty placené bůhvíkým) je jedna věc a realita věc druhá. Je zřejmé, že největší ekonomické prosperity by se teoreticky mohlo dosáhnout tehdy, kdyby zaměstnanci nechtěli vůbec žádný plat a chodili se se svými rodinami pást. Páni ekonomové s LI ale zapomínají hodnotit lidský faktor a motivaci. Kdyby se "kapitalisti" nechovali jako prasata, možná by ve společnosti nebyla taková poptávka po "sociálně spavedlivých řvounech" a možná by ochranářská opatření a platy mohly být i nižší. Ono všechno má nakonec kyvadlový efekt, takže prasečiny se vrátí jako bumerang a kapitalisti se nestačí divit, jak se houfně musejí stěhovat do Modávie a na Ukrajinu. Tam se jim po určité době stane totéž. Až si uvědomí, že cennější věcí je dobrý motivovaný tým lidí a dobrá pověst (oboje se totiž buduje celá desetiletí), místo okamžité maximalizace zisku, protože ten vám přinese zisk nejenom dnes, ale i za rok a deset let, pak bude ožná lépe. Klaus je bohužel nikoli subjektem, ale produktem doby Klondiku, kdy si každý myslel, že si může dělat, co chce. I ten Klaus se potřebuje nějak živit a kecy o prosperitě ho uživí jen do té doby, dokud ho bude někdo poslouchat.
0/0
21.2.2004 8:39

Culeto

Re:
Jenom jste se elegantně vyhnul jedné nepodstatné věci.A to té, že na ten plat zaměstnance je potřeba si vydělat :-, tzn. i na její zdanění.
Jináč proč všichni, co se navážíte do Klause nějak opomenete ty experty z ODA a soudruha Tošovského?Já vím ini nic, oni jentak občas bouchli do tympánu, že jo?
Jinak je mi líto, že Vám Klaus nedal úvěr, mě osobně zas iritovaly ty úroky.
0/0
22.2.2004 14:05

opportunity

Mimo tuto diskuzi
 zajímalo by mě, kde je diskuze z minulého týdne ke článku Romové hledají práci stále hůře... Diskuze byla opravdu hustá, tak ji iDnes po několika hodinách stáhla (= zcenzurovala) a slíbila, že bude v názorech čtenářů. Má někdo na tyhle názory přesnou adresu?
0/0
20.2.2004 21:11

Joab

Chudáci Češi
Když si Češi myslí, že stát je od toho, aby se oně staral a do vedení státu si zvolí lidi, kteří v životě neřídili ani trafiku, dobře jim tak. Když si lidé i přesto, že státní podniky jsou vesměs zrátové, věří ve státem plánovanou a vedenou ekonomiku, dobře jim tak. Vetšina Čechů si většinu Čechů plně zaslouží.
0/0
20.2.2004 21:08

fr-mottl

pripravme se na turbokapitalismus..
kdo za co muze je vedlejsi - cesta z krize povede pouze jako kdysi za Reagana pres tvrdy turbokapitalismus. T.zn. dane na 10% a zrusit uplne vsechny podpory. Pomoz si kazdy jak umis. Rade lidi se to nebude libit, ano zase uvidime zebraky na ulicich. Ale to se hodi na Havla, ze tenkrat udelal prilis benevolentni amnestii. Z toho strach nemam. Prida se na platech polici a armade, aby se ty socialni boure udrzely v mezich. A kdyz to nepujde, no tak se poucime z dejin nasich jiznich sousedu - a hodime to na nejakou mensinu. Moravaku (nekterych) bude sice skoda, ale tak to v prirode chodi. Uz aby tu byla ta ODS ve vlade a bylo to rychle za nama. At zije kapitalismus. At zije vyrobni nadhodnota v rukou mensiny. At zije nesmrtelny pan profesor!
0/0
20.2.2004 19:30

svobodny obcan

Re:
Rozumny prispevek. Az na tu ironickou posledni vetu.
0/0
20.2.2004 19:45

Egoista

Re:
Z pana profesora si nikdo legraci delat nesmi! Uz ma ODS vyhlednutou budovu na mauzoleum?
0/0
20.2.2004 20:15

MekGajvr

Re:
   ... ale Moraváky si do huby neber - jaká my jsme menšina?!
0/0
20.2.2004 19:47

mark4

kratka pamet
To ze nejvetsi tunely se delaly na zacatku a v polovine 90. let, to je snad jasny kazdymu, jen me pritom napadlo - napr. svycarsky konto ODS se nikdy nevysvetlilo, nebo ano? Jen na sanaci bankovnich uveru z tohoto obdobi se dalo temer 500000000,-. A kdopak byl tehdy u kormidla? Pro nektere s kratsi pamenti - Zeman ani Spidla to nebyli.
0/0
20.2.2004 17:45

Egoista

Re:
Ano, tehdy to bylo takove podnikatelsko-mafianske vladnuti, a tihle kostlici jsou casto jeste ve skrini. Proto pokladam chovani ODSackych poslancu, casto za toto spoluzodpovednych, za vysmech. Minimalne od nich neslysim nic konstruktivniho, jen skodolibou radost nad tim, ze se CSSD jejich seky nedari napravovat tak, jak by si prala...
0/0
20.2.2004 17:48

krvave_koleno

Re: Pamětníku !!
A co Železný a CME - za to také může ODS a Klaus? Co pan Srba? Co Český dvůr v Moskvě? Co pan Kavan a jeho prachy v trezoru? Když tak o tom uvažuji, možná je někdy lepší mít nějaký průser s penězi, než poslouchat jak náš premier někoho přirovnává k Hitlerovi, nebo vidět jak jeho bílá slina kmitá mezi rty, při projevu. Škleby pana Špidly jsou také k nezaplacení. Jo paměť není krátká, jenomže si všichni v naší vládě i ve sněmovně mohou podat ruce. Jsou všichni z jednoho hnízda. Pokud tam nebude převážně mladá generace bude to tu pořád stejné. V  poslední době se k ekonomickým kiksům přidávají krádeže, žhářství a vraždy, což je myslím ještě horší.
 
0/0
20.2.2004 18:01

Egoista

Re:
Objasnis mi, jaky vliv ma slina mezi rty a skleb pri projevu na kvalitu politickeho pusobeni? ;) Nebo se ti pan Klaus zkratka libi jako chlap, a politika je jen takova tresnicka na dortu? ;)))
0/0
20.2.2004 18:06

navratil03

Re:
No ještě jsem neslyšel Klause říci něco špatného o Vladimíru Železném a o Nově, to za prvé a za druhé je opravdu Nova bez Železného taková katastrofa, že ji tenkrát nemohli nechat CME. Ne, tenkrát si všichni blbečci říkali, jak to ten Železnej Amíkům nandal, a ani tenkrát geniální pan profesor neřekl nic.
0/0
20.2.2004 18:35

vamberk

Re: ještě tě doplním !
Ministr financí z ČSSD Svoboda s Barborkou Snopkovou a jimi vytunelovaná Liberta, odhalené finanční podvody "nesrovnalosti" v Kanceláři prezidenta Havla a na Úřadu vlády, "finanční nesrovnalosti" Spořitelny - manžel Buzkové Kotrba, machinace Kalouska při působení na min. obrany - to všechno pěkně vyznívá do ztracena ............ tak jaké mají právo kecat a poučovat ?
0/0
20.2.2004 22:56

ekekerb

Re:
je tady jeden zasadni rozdil---TEHDY kradli neschopni radobymanazeri a prevlekaci kabatu, kteri, naprosto v souladu se svoji komunismem pokrivenou moralkou, zneuzili nabyte svobody a zacali krast (za coz byli a jsou po pravu trestani)---a levicacke hyeny se toho chytily a veskerou vinu svedly na nade vsechny vycnivajiciho Klause. DNES tuneluji samotni politici--bez postihu--vsak obcane to zaplati, ze...A navic porad cosi rvou o tunelovani---ovsem presne podle hesla Zlodej krici, chytte zlodeje.. holt, to dedictvi z komunismu v nas jeste porad hooooodne zatezuje, je to videt i na tomto foru a neni to radostne cteni...
0/0
20.2.2004 18:27

Egoista

Re:
Tak takto pokroucene argumentaci snad ani sam neveris ;).
0/0
20.2.2004 18:42

ekekerb

Re:
aaaaa, neschopny radobymanazer se chytil na lep. Jak typicke! pro ostatni--viz prispevky egoisty nize
0/0
20.2.2004 18:47

juton

Re: Kecy!
Jsi příliš zaujatý,EKEKERBe. Takže: začali krást rádobymanažéři a převlékači kabátů a  atd... Jo, v tom máš pravdu, ale základ je v tom, že jim to bylo umožněno naprosto úmyslně tehdejší politickou garniturou! Prostě privatizace krok před zákonem, to bylo řečeno veřejně p.Ježkem. Rozhodnutí Sněmovny (tehdy s pravicovou nadpoloviční většinou) o nemožnosti přezkoumávat privatizaci soudem. Důsledky se táhnou dodnes. Pobavilo mě, že prý jsou tuneláři trestáni. Prsty jedné ruky by na ně stačily!!!  Spousta lidí by ráda viděla nadpoloviční většinu jedné strany, aby vládnutí bylo snadné a bez jakýchkoliv brzd. Jo, máš pravdu, dědictví komunismu nás ještě pořád hooooodně zatěžuje...
0/0
20.2.2004 20:15

ekekerb

Re:
nemyslim, ze bych byl zaujaty, jenom se snazim rikat veci na rovinu a jasne----naopak si myslim, ze sorry, zaujaty jsi ty--soude podle vety "ale zaklad je v tom ze jim to bylo umozneno NAPROSTO UMYSLNE tehdejsi politickou garniturou"--naznacujes spolceni politiku se zlodeji? (doufam, ze ne--jinka bys musel prinest dukazy)---Jinak, o tom ta privatizace byla--umoznit lidem, aby privatizovali, to je samo o sobe maximalne v poradku,je to zadouci, a pokud nekdo kradl, tak se jedna o normalni kriminalni cin, ktery musi byt potrestan--nepamatuju si presne, kolik tunelaru uz sedi, ale bude to vic, nez odhadujes, a pokud o nejake zlodejine vis, nevahej a oznam to. Take netvrdim, ze UPLNE vse bylo v poradku--nezijeme v idealnim svete, a my obzvlast--deformovani z komunismu, ovsem tvrdim, ze jesteze tehdy vladla pravice a neee levice-to by to tady vypadalo mnohem hur----k te nadpolovicni vetsine---nez se k tematu vetsinoveho volebniho systemu zacnes vyjadrovat, nastuduj alespon zaklady, abys sis nemusel myslet pitominy--v.s. nema NIC spolecneho s vladnutim jedne strany a vlady, jak to zname od nas (vetsinovy volebnim system velmi dobre funguje v anglo-saskych zemich, napr. v UK).
0/0
20.2.2004 21:37

juton

Re: V něčem máš pravdu.
Uznávám, že spojení "naprosto úmyslně" není na místě.  Ale normální člověk ví, že každé podnikání má mít pravidla podložené zákonnými normami. A tyhle pravidla v dobách privatizace prostě často nebyly. Nebo jsi snad nečetl o výrocích soudů, že " v době události tento čin nebyl trestný?" Proti privatizaci jako takové nemám námitek, to byla správná věc. A co se týká většinového volebního systému, znám ho dobře.  Ty máš snad pocit, že u nás existuje strana, která by ho nezneužila? Já ne, protože jsme demokracie zatím nezralá. Až budeme mít takové zkušenosti, jako anglosaské země, pak nejsem proti.
0/0
20.2.2004 22:04

ekekerb

Re:
nekde dole pisu, ze neslo ani tak o nedostatky v legislative (napr. obchodni zakonik byl prijat myslim uz v roce 92), jako spis o nedostatek pravniho povedomi, etiky a kvality soudcu--to jsou velmi dulezite veci-----jinak, ja vetsinovy volebni system znam take docela dost dobre (odborne jsem jej porovnaval pomernym v.s., i kdyz uz davno) a MAM pocit, ze u nas existuje strana, ktera by jej NEzneuzila---nehlede na to, ze i vetsinovy volebni system obsahuje pojistky (nadpolovicni vetsina--myslim, ze dvoutretinova--pro ustavni zakony, apod.) plus Senat (do nej by se ale asi melo volit podle p.v.s.), nesmela by to ale byt strana, jejimiz cleny by byly takova individua jako napr. ten egoista dole---lidi, kteri o sobe sice tvrdi, ze nejsou a nebyli komunisty, ze dokonce komunisty nevoli (nevolili?), ale presto s nostalgii vzpominaji na "stare dobre casy" (divne, ze)--tem lidem proste neduveruju, ti by asi nevahali a chteli by hned znarodnovat (sice chapu, ze oni to berou osobne--hlavne ten udajny generalni reditel Egoista, ale o to spis jsou neduveryhodni). A za dalsi, mam za to, ze nase demokracie uz je docela vyspela, nevidim zasadni problem pro zavedeni v.v.s., ale uznavam, ze je to k slusne demokraticke diskusi...
0/0
20.2.2004 22:37

ekekerb

Re:
dodatek--napr. o lustranim zakone (btw, rek bych, ze na nej "dojel" prave ten Egoista, vypada to tak)...
0/0
20.2.2004 22:53

Egoista

Re:
;)))) Slibil jsem dale nereagovat, ale toto mne dojalo. Pokud se nemylim, lustracni zakon vesel v platnost roku 1991 (?), a to jsem zcela jiste generalnim reditelem Investicni elektoniky NEBYL. Krom toho, nemyslim si, ze je na vine nedostatecne pravni povedomi - konkretni vinici ztrat z obdobi transformace meli pravni povedomi VELMI DOBRE, dokonce o krok pred temi, kdo legislativu horkou jehlou vytvorili...
0/0
20.2.2004 23:19

juton

Re: Ale jo,
z větší části se shodneme. Občanský zákoník je asi tak starý, jak píšeš, ale těch novelizací, to už vydá na další zákon. Soudci a jejich schopnosti, to je kapitola tak rozsáhlá, že tady na ni není místo. A vyspělost naší demokracie,no, jak říkáš "...je to k slušné demokratické diskusi..."
0/0
20.2.2004 22:55

ekekerb

Re:
mam za to, ze je to trochu i optimismu vs pesimismu, a take o notnem kusanci odvahy----ale to tady nevyresime (plus nezanedbatelny vliv samotneho volebniho systemu na stabilizaci vladnuti, atd.). Zdar a silu, koncim!!!!
0/0
20.2.2004 23:01

lachoutek

parlament
Je až s podivem kolik lidí se tu vyjadřuje k tomu, co si přečtou v novinách,nebo sliší v rozhlasovém, či televizním zpravodajství. Nechci vám brát iluze, ale všechno co si přečtete nebo slyšíte je informace zprostředkovaná a chtě nechtě je více méně stylem a přednesem manipulovaná autorem. Z toho pak i vyplývají reakce. Všem vám vřele doporučuji zapnout si v noci záznamy z jednání Parlamentu nebo si to alespoň nahrát a před tím než tu budete plácat nesmysly si to přehrát. Opravdu to stojí za to.
0/0
20.2.2004 17:40

jirka04

Předsada vlády ztrati i poslední zbytek soudnosti!
       Svalovat vinu na jiné po dlouhých letech vládnutí  není snad ani projev hloupnutí ale přímo demence. Profesor Chocholoušek má zde zářný příklad svých budoucích pacientů. Ale důvod k radosti to opradu není
0/0
20.2.2004 17:23

Riwa

To je cirkus
Tady je videt, co je v ODS za lidi.Pan Tlusty , ktery neumi telefonovat,reaguje ubohym stylem.Ten druhej typ se zase raduje,ze sekli do ziveho..to je  dobry,misto aby resili problemy,tak premejsli,kam seknout,aby to bylo do zxiveho.To pan Tlusty umi.Mluvci pana prezidenta je taky typ: "..nevymlouval se na vladu komunismu.." to je argumnet jako stehno.Za  prvy to delal a za druhy to vubec nesouvisi.Na komunismus se muze vymlouvat kazdej.Souhlasim s panem Sobotkou,takovehle cirkusy do poslanecke snemovny nepatri.Komedianti patri do kabaretu.Klaus je myslim dobry prezident,ale neni bez chyby jko nikdo.pan Spidla se asi nechal zbytecne vyprovokovat.
0/0
20.2.2004 17:09

Egoista

Re:
Hadanka - co zbyde ve strane jdnoho muze, kdyz ten jeden muz (alespon se tak tvari) odejde? Presne to, co vidite. Langrove, Tlusti a dalsi zcela duchaprazdni papouskove, kteri uz bohuzel jaksi nemaji koho papouskovat. S Klausem sice nesouhlasim temer ve vsem, ale mel svou vizi i potencial ji naplnit. Tihle nemaji ani jedno.
0/0
20.2.2004 17:17

ekekerb

Re:
souhlasit mohu s jedinym--ze komedianti z CSSD v cele s tim jejich nejvetsimkomediantem Sobotkou (odpornym demagogem, lharem a mazacem medu kolem huby) patri do cirkusu---UZ ABY TAM BYLI
0/0
20.2.2004 17:25

navratil03

Re:
Opakuji ještě jednou, že odborný asistent Vysoké školy zemědělské mě jako ministr financí optimismem nenaplňuje.
0/0
20.2.2004 17:49

navratil03

Re:
Konečně jedna rozumná reakce. Klidně Špidlu vyměńte, ale nebude to o moc lepší ani o moc horší, prostě život půjde dál. Největší výdaje má resort práce a sociálních věcí, tak jestli ODS vytvoří 250000 pracovních míst, tak a´t se toho chopí.
0/0
20.2.2004 17:36

Mr_gogo

Ze za soucasny stav muze
i radoby pravicova ODS je neoddiskutovatelne, jenom pro ty co uz radeji zapomneli - privatizace do ceskych rukou spolu s nezprivatizovanymi bankami byl nejvetsi a nejpruhlednejsi Tunel, jak dostat penize ze statniho do soukromeho sektoru. Dluh ve vysi min. 1 rocniho HDP je sam o sobe solidni zaklad, na kterem uz CSSD jenom pristavuje dalsi patra toho pekneho ceskeho panelaku. Bohuzel tady neni zadna strana, ktera by o sobe mohla prohlasit, ze je pravicova...
0/0
20.2.2004 17:03

ekekerb

Re:
je naprosto neoddikutovatelnym faktem, ze za soucasny stav muze predevsim politika CSSD---jinak, vubec se vasemu nazoru nedivim--uplne znej totiz cisi neduvera k soukromemu vlastnictvi (rad bych se mylil). Pokud chce socialni demokracie v teto zemi (ze strednedobeho hlediska) prezit, musi se poucit od britskych labouristu (kteri to otocili dost doprava a v podstate konzervativcum ukradli program--coz je pro levicaky typicke )...A ODS je bohuzel jedinou pravicovou stranou na nasi scene...
0/0
20.2.2004 17:16

Mr_gogo

Re:
Jestlize "pravicova strana" pro vas znamena strana, ktera udrzuje banky v rukou statu a jestli "soukrome vlastnictvi" pro vas znamena presun penez ze statni kasy do privatni zpusobem, jakym byla provedena privatizace, tak mate pravdu, k takto definovanym subjektum citim opravdu neduveru.Zajimalo by me, jestli by napr. v  UK  tu duveru volici meli.
0/0
20.2.2004 17:30

ekekerb

Re:
predevsim byste svetu mel sdelit, jaky mate vlastne postoj k "soukromemu vlastnictvi" jako takovemu----ten postoj totiz VELMI ovlivnuje nazor na privatizaci samotnou a potazmo na zpusob jejiho provedeni, ze ano----jinak, ja jsem z "bankovniho socialismu" take nebyl nadseny (sel bych do toho tvrdeji, i kdyz vim, ze nebylo mozne privatizovat naraz, protoze by vzhledem k tehdejsim okolnstem--ddeictvi z komunismu--v 1. polovine 90. let-- nastal uplny kolaps), ovsem tvrdim, ze kdyby pravice zustala u moci, provedla by ji tak jako tak
0/0
20.2.2004 17:39

Culeto

Špidla to je hlavička
No považte co řekl :
"V okamžiku, kdy Václav Klaus odcházel, tak neodcházel rád. Odcházel v důsledku ekonomické krize, kterou vyvolala nekompetentní, ideologicky motivovaná ekonomická politika jeho vlády."
Tam stačí vyměnit jenom to jméno a klidně si to může nechat Voloďa vytesat i na náhrobek.
Práci čest (asi to bude za chvíli zase moderní)
0/0
20.2.2004 16:56

krvave_koleno

Prosím!!!
Páni novináři, buďte tak hodní a porovnejte výsledky Klausovy vlády a vlády ČSSD. Státní dluh, nezaměstnanost, inflaci, spotřební koš, vývoz, dovoz, sociální politiku, atd. A hlavně to uveřejněte, ať už je těmto kecům konec. Nikdy jsem neslyšela od Klause výmluvy na komunisty, ale od tohoto tajtrdlíka to slyším 2x týdně, ať už se jedná o cokoliv. Svádět své chyby na někoho jiného to je argument jak noha, hlavně od premiera. Jasně, že se musí zhroutit. Když plavu v něčem co neumím, nemám o tom ani páru a ještě neoplívám diplomacií, vypadám jak vypadám, tajím informace, lžu, tak se zákonitě musím zbláznit nebo se zhroutit. To by řekla panu Špidlovi i moje babička, která má základní vzdělání.
0/0
20.2.2004 16:54

ekekerb

Re:
naprostej souhlas---a pridavam se k vasi vyzve---jinak toho debila opravdu neni mozne litovat, ze zkolaboval----par poslankyn melo pry slzy v ocich----ale pani poslankyne---zkuste to vzit z jine strany--on ten debil tou svoji totalani neschopnosti poskozoval svoji rodinu tim, ze ji zanedbaval, kdyz naprosto nesmylsne (jasny projev neschopnosti) svolaval porady v nocnich hodinach:-))))) pokud ovsem neplacete litosti nad tim, ze ten debil to ma pravdepodobne spocitane a pujde od valu...
0/0
20.2.2004 17:00

Egoista

Re:
Nesmysl jak malovany. Klaus dostal do ruky systematicky usporadanou vyrobni sferu, a zelenou k tomu, aby ji "rozdal". Pochybne zisky z tohoto "prosustrovani" statniho majetku pak slouzily k vykryvani deficitu statniho rozpoctu, ktery tu byl odjakziva. Bohuzel, privatizovat neslo donekonecna, a tak tenhle mecenas tunelaru musel spravedlive od valu. Co na tom, mile pravicove mozecky, nechapete?
0/0
20.2.2004 17:12

ekekerb

Re:
"systematicky usporadana vyrobni sfera"?, "prosustrovani statniho majetku"?---tak to je fakt sila---asi dalsi kryptokomanc, ze ano...
0/0
20.2.2004 17:20

Egoista

Re:
Pokud cokoli z toho nechapes, nebo chces objasnit, staci se zeptat. Z tvych prispevku je mi jasna tva pravicova orientace, takze mne ta zabednenost nijak neprekvapuje, ono to chodi ruku v ruce ;).
0/0
20.2.2004 17:26

ekekerb

Re:
dekuji, nechci, chapu velmi dobre a dalsi blaboly levicackeho idiota a kryptokomance cist nemusim
0/0
20.2.2004 17:29

záviš

Re:
Prosím tě, uveď pro nás zabedněné alespoň deset podniků, které zřejmě jen díky své systematičnosti zejména ve vývoji měli natolik sofistikované výrobky ,že je bylo možné uplatnit i jinde než na trhu RVHP.
0/0
20.2.2004 17:38

Egoista

Re:
Uvedu priklad ze sveho oboru - soucastkova zakladna cislicove elektroniky. V 80. letech u nas existovaly VELMI DOBRE dkumentovane ekvivalenty prakticky vsech zahranicnich integrovanych obvodu, coz je co rict, protoze slo v 99% o nacerno re-engineerovane obvody. Dnes se sem ze zahranici dovazi nedokumentovane cerne krabicky, a technologie/vyvoj se nam vzdalil daleko vice, nez za dob komunismu. Vyplaci se nam byt tupou cilovou stanici cizi tecnologie, bez vlastnichambici nejak zasahnout do technologickeho vyvoje. Vyzkumaky jsou zavrene/s omezenou cinnosti, posledni, co jsme meli spickove, byl system TAMARA, opet bohuzel zafinancovany pro armadni ucely statnim sektorem. Kdyz bue vseprivatni, staneme se zemi obchodniku a pracovniku v reklame. Soukromy sektor je u nas kratkozraky a zaslepeny, a proto je treba drzet ho od jaskehokoli vlivu na veci dlouhodobeho charakteru, protoze by jim podtrhl nohy. Byly by funkcni asi jako Kozeneho lodstvo a Stehlikova POLDI...
0/0
20.2.2004 17:55

ekekerb

Re:
?????????? "nacerno re-engineerovane obvody" (to se tedy mate cim chlubit, urcite jste se na tom kopirovani podilel), "Tamara" (nikde se ten system neprosadil, i kdyz je udajne jedinecny a superucinny---asi je pouze jedinecny)???? clovece vy si z nas tady asi delate srandu, neee? Anebonproste do ted zijete s klapkama na ocich, ktere vam ten vas pohled na svet dost zuzuji
0/0
20.2.2004 18:03

svobodny obcan

Re:
Ano, bohuzel je to tak jak pisete. Bohuzel.
0/0
20.2.2004 19:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.