Diskuze

Registrované partnerství

Je mi na zvracení ze všech těch pokrytců, kteří se zoufale a přitom marně snaží odůvodnit nepřijatelnost registrovaného partnerství (mezi osobami stejného pohlaví). Tváří se, jako kdyby manželství bylo něco posvátného, záruka šťastného bytí dětí i rodičů, a mnoho jiných zjevných nepravd.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to je moje

25. 2. 2004 12:40
Nebudu zaprděným nepřítelem ....
No tak nebuďte. Nebuďte ale zaprděným nepřítelem ani pro ty, kteří mají s homosexuály svoje zkušenosti. Já homosexuála vedle sebe nesnesu a vůbec se za to nestydím. Mohou si za to sami.
0 0
možnosti

Jirmat

19. 2. 2004 14:58
když se to někomu líbí,
ať si žije s kým chce.Ale nevidím důvod k registraci přírodní anomálie.A v žádném případě nesmí dostat povolení k adopci a výchově dalších anomálií.I když - nejsme první vyspělá civilizace na této planetě.Možná,že toto přeznamená zánik další.Té naší.
0 0
možnosti

Dr No

19. 2. 2004 9:10
O co jim jde?
Sex je zcela soukromá věc každého člověka a považuji za vrcholně nevkusné jakýmkoliv způsobem prezentovat na veřejnosti co a s kým dělám doma v ložnici. Současné exhibionistické prezentace takzvaných homosexuálů jsou trapné. Jsem zásadně proti tomu, aby byl kodokoliv perzekuován nebo odsuzován za jakékoliv jednání, které nepoškozuje jiné lidi a neomezuje jejich svobodu - ale v naší společnosti není nikdo diskriminován za svou sexuální orientaci. Není proto důvod, aby zákony specálně řešily ryze soukromé problémy určité skupinky lidí. Mám navíc dojem, že těmto lidem nejde ani tak o právní záležitosti, ale především o prezentaci své "olišnosti" ( = nadřazenosti nad námi zostalými heterosexuály).
0 0
možnosti

Dan 1

19. 2. 2004 9:30
Ano,
vrcholně trapné. A tuhle prezentaci sexu dělají výhradně heterosexuálové, od homosexuála jsme ještě žádný popis jeho sexuálních praktik neslyšel. Prozradím vám, čeho se bojíte: že jste teplý. Normální člověk z toho hrůzu nemá, vy ano. Vidíte kolem sebe ty, kteří chtěji te své odlišnosti třískat kapitál? Cítíte se ohrožen? Pak jste latentní homosexuál a prosím,  nepište mi. Bavím se s homosexuály, transvestity, sadisty, masochisty... S těmi, kdo si to neumějí přiznat, nemluvím. Ten zákon bude. Dříve či o něco později. Na morálku to nijak zhoubně nezapůsobí.
0 0
možnosti

antibobo

19. 2. 2004 7:43
Není mi na zvracení z pana Pařízka
Ale některé jeho názory jsou skutečně hloupé. Jeho věta o tom, že církev údajně rozvádí, kdy se jí to hodí, je úplně mimo. Pan Pařízek asi neví, co se v kostele při církevním sňatku vlastně slibuje: "Slibuji, že ti zachovám lásku, úctu a věrnost, že tě nikdy neopustím, a že s tebou ponesu všechno dobré i zlé až do smrti..."  Z toho plyne, že církev je ta poslední v naší společnosti, kdo by si s rozvodem jen tak zahrával. To že někteří poloateisté a polokřesťané mají svatbu v kostele jen kvůli varhanám a folkloru, padá na jejich svědomí.
0 0
možnosti

Zubrsu

18. 2. 2004 6:37
Listina základních práv a svobod
.....v naší republice již velmi dlouho tiše a usilovně ,někde v koutku a skrytě pláče a pláče a pláče a nějak nemůže přestat
0 0
možnosti

wvw

17. 2. 2004 21:42
souhlas
Naprosto souhlasim s auterem clanku!!! Lec, chtelo by to vice takhle nesobecky a nepokrytecky smyslejicich lidi. Porad se jenom vsichni ohaneji se slovy jako svoboda, stejna prava, a ze se musi bojovat s diskriminaci, ale samotny boj za omezeni moznosti homosexualu a homosexualek je povazlivy!
...kdyz jsem byla mala, divila jsem se, procpak takto orientovani lidi bojuji za sva prava - do te doby me ani nenapadlo, ze se nemohou vzit. Prislo mi to sice zvlastni - dva zenisi anebo nevesty - a to asi proto, ze jsem nic takoveho nevidela, ale rozhodne mi to neprislo neprirozene!!! Prislo mi to naprosto normalni!
0 0
možnosti

S.T

17. 2. 2004 14:14
hlavní důvod pro registrované partnerství
Hlavním důvodem pro registrované partnerství je obejití dědické daně a darovací daně.
V současné době lze dědickou a daovací daň obejít pouze v přímé rodové linii (tudíž přes potomky), nebo přes rodiče potomků (manželství).
Přijetí registrovaného partnerství stejného pohlaví umožní obejít dědickou a darovací daň komukoli stejného pohlaví. (Při prodeji auta, nebo domu přijmu partnerství se svým obchodním partnerem a po převodu objektu n partnera uikončím partnerství rozvodem).
Institut manželství má za úkol vytvářet potomky (budoucí daňové poplatníky). Jaký úkol má institut registrovaného partnerství? Bude akt registrace hrazen také ze státního rozpočtu
Jaký je jeho úkol  Jaké další výhody budou mít osoby v registrvaném partnerství
0 0
možnosti

amia

17. 2. 2004 14:22
Re:
Podle sebe soudím Tebe, že  
Nenapadá Vás možnost, že je třeba zaručit oběma partnerům práva, ale i povinnosti vůči dětem, které budou do patrnerství přivedeny z bývalého svazku či během partnerství přivedeny na svět (u žen)? Tzn. když se partneři rozejdou, měl by mít nebiologický rodič právo dítě vidět, ale zároveň povinnost jej dále vyživovat, tak jako u "normálních" lidí.
0 0
možnosti

pandorka

17. 2. 2004 12:53
Re
Naprosto souhlasim. Manzelstvi nezarucuje spravny chod rodiny, ale lide v nem. A ti maji vliv na vychovu svych deti.
Podporuji registrovana partnerstvi.
0 0
možnosti

BabkaChnapka

17. 2. 2004 13:49
Re:
Aj ja
0 0
možnosti