Diskuze

Kalousek se hádal s Topolánkem

Prostou taktikou vyplnili nedělní televizní Sedmičku předsedové ODS a lidovců Mirek Topolánek a Miroslav Kalousek. Vypadalo to takto. Topolánek: Proč držíte u moci Špidlovu neschopnou vládu? Kalousek: My aspoň socialisty brzdíme, ale vy jste drželi u moci Zemana a on si mohl dělat, co chtěl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vamberk

17. 2. 2004 1:46
Kalousek je absolutně nedůvěryhodný
ale především schopný řečník a má kliku, že už mu nikdo nepřipomíná rozkrádačky ve kterých měl prsty při svém působení na Min. obrany (u nás se rychle zapomíná a "kauzy" vyjdou většinou doztracena). Jeho strana - a zvláště s ním v čele - půjde kdykoliv s kýmkoliv, jen aby se udržela u pár koryt (na podrazy jsou stavění - viz doba J.Luxe...) Doufám, že se voliči nenechají opít jejich hraným svatouškovstvím a pošlou je do propadliště dějin.
0 0
možnosti

Cynyc

17. 2. 2004 11:21
Re:
Souhlasim s tim, ze Kalousek je gauner. Rekni mi ale, koho by ti volici meli volit, aby poslali lidovce na "propadliste dejin". ODS je socialisticka strana stalinistickeho typu s populistickou nacionalisticky-konzervativni retorikou, krome toho ma v cele Rain Mana a pod nim sbirku kreatur. US se nedostane do parlamentu. Takze co ma pravicovej volic delat? Nevolit, nebo si mezi dvema mizernejma alternativama udelat ententyky.
0 0
možnosti

Achiles

16. 2. 2004 15:34
předseda Kalousek
Když si promítneme působení lidovců a KDU na politické sdéně tohoto státu,tak musíme konstatovat že zatím byli u všeho co se zde od vzniku samostatnosti dělo.Nevím z jakého důvodu příslušníci nějaké církve hovoří v demokratickém státě do života lidí kteří s nima nechtějí mít nic společného a eště k tomu jsou ve většině.Zatím byli vevšech vládách o to i v té protektorátní i komunistické a nikdy za nic nemohli! Nyní opětz větří,že začíná být zle skoalicí tak prostě vymění předsedu a hurá do jiné koalice.Doufám že konečně naši politici tu jejich hru už prokoukli a nenechají se od nich zase napálit!
0 0
možnosti

Sudajev

16. 2. 2004 15:41
Re:
Jsou to takoví svinští našeptávači a Kolusek netopýr je taková šedá eminence něco jako M. Borman.
0 0
možnosti

volksik

16. 2. 2004 14:05
???
Jaképak od revoluce, nebyla ČSL také pár desítek let v Národní frontě? Volá se po tom, ať komunisté dokážou, že jsou jiní než byla KSČ. Neměli by také něco podobného prokazovat lidovci?
0 0
možnosti

husband

16. 2. 2004 14:12
Re:
Kromě lidovců taky ještě ODS a ČSSD...  Nejvíc bývalých komunistů má asi ODS (jen z mého okolí znám desítky bývalých souduhů a estébáků a dnes  členů a  voličů ODS)... Je to prostě hnus!!
0 0
možnosti

JfV

16. 2. 2004 13:52
Občane pomni...
...že lidovci byli u velké většiny nejdůležitějších rozhodnutí všech možných vlád od revoluce a nesou tedy možná i největší podíl viny na všech malérech. Nezapomenout na to při volbách ! Oni půjdou po svých funkcích s kýmkoli ochotným je k nim pustit. 
0 0
možnosti

karoten

16. 2. 2004 15:27
Re: Zaplať Friedman, Pán Bůh i Mao že byli
Já myslím že máme velký štěstí že byli ve všech vládách a dokázali držet středovou pozici. Vy a podobní říkáte kolaborovali s kýmkoli aby....Já říkám tlumili choutky na absolutismus kohokoli aby zůstal na kameni kámen.
0 0
možnosti

navratil03

16. 2. 2004 13:44
zakladni pravdy
Rizeni statu je proces nelehky (obzvlaste v tehle dobe). Nikdy nezacinate s cistym stitem, prave naopak zacinate s dedictvim od vasich predchudcu. Vetsina uredniku statniho aparatu   zustava stejna. Necekejte zmeny pres noc.
0 0
možnosti

navratil03

16. 2. 2004 13:30
zakladni pravdy
Ekonomika ovlivnuje rozhodovani kazde demokraticke vlady mnohem vice nez jejich stranicka ideologie. Z toho plyne otazka pro volice KSCM opravdu si myslite, ze by komuniste bez nasilneho prevratu a znarodneni, mohli privest zpatky stare poradky. A jestli tomu neverite, proc je volite? Jejich ekonomicke ideje se ukazali jako utopie.
0 0
možnosti

navratil03

16. 2. 2004 13:24
zakladni pravdy
Kazda vlada, i ta nejlepsi, si za dobu sveho pusobeni u moci nahromadi urcity pocet chyb, prehmatu a skandalku, a volici ji nakonec vymeni treba jen pro potrebu divat se na nove a chybami a skandaly neposkvrnene tvare.
0 0
možnosti

navratil03

16. 2. 2004 13:16
zakladni pravdy
Nelibi se vam vase vlada chodte volit. Pokud jste se nezucastnili voleb nemate pravo nic kritizovat. Politici nikdy nebudou poslouchat nazory lidi, kteri neovlivni vysledky voleb, a kecy v hospde je neovlivni. V nejhorsim pripade si ze dvou zel muzete vybrat zlo mensi.
0 0
možnosti

k

16. 2. 2004 12:51
Jen ať si daj do držky...
nebude jich škoda!
0 0
možnosti

vime

16. 2. 2004 12:42
Kalouskovi nevěřím
nic z toho co říká a dělá. Jeho působení v politice je jeden velký otazník a žádné odpovědi.
A už vůbec nesouhlasím s tím, že politika je obchod.
Bože, chraň nás před Kalouskem.
0 0
možnosti