Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nepřízeň počasí už stála dva životy

Návrat zimy opět trápí hlavně řidiče. Tragické nehody zablokovaly karlovarskou silnici u přejezdu v Jenči a komunikaci z Příboru na Ostravu. Přívaly sněhu ochromily přechody v Pomezí nad Ohří a Vojtanově. V Libereckém kraji jsou na železničních kolejích až dvoumetrové závěje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

djdave2

?
kurba co furt mate s tim snehem, tu v Brne je jako vzdy uplny hov..
0/0
12.2.2004 11:43

Templ

Klid
Páter Havlasa není normální, alébrž hormonální
0/0
12.2.2004 11:34

taky občan

Sníh zabíjel ?
Na tak debilní titulek se nedá nereagovat. Ano sníh opravdu zabíjel, naposledy to byla lavina v Tatrách a i tam tomu dala příležitost nezodpovědnost a nerespektování základních pravidel pohybu v zimním horském terénu. Na silnici zabíjeli nezodpovědní řidiči !!
0/0
12.2.2004 7:26

teplakomil

Re:
Vločka spadne do oka, proletí mozkem a vystřelí zadem ven z lebky. Bezvládné tělo se kácí k zemi. Klasický útočný sněžný případ. Pro kriminalisty je to denní chleba. Musíš více číst.
0/0
12.2.2004 15:54

Kleki Petra

Re:
...například Sněhovou královnu.
0/0
12.2.2004 16:04

franciscan

(pater--Havlasa, 11.02.2004 16:45) po tom jak nas ty germansky svine celou historii klestej
a jaka svine jsi ty?
0/0
11.2.2004 19:56

franciscan

Re: (pater--Havlasa, 11.02.2004 16:45)
ty zatizeny ubozaku!
0/0
11.2.2004 19:07

iskala

Kdyby...
Nu, tak mě napadají dvě kdyby - kdyby byly silnice v dobrém stavu a kdyby někdo vyžadoval více disciplíny a schopností po řidičích, tak by bylo ušetřeno mnoho lidských životů... nejen dneska. Jenže dneska to je samej flink, nemakačenko a nediscipinovaný frajírek, a takhle to dopadá.
0/0
11.2.2004 16:19

joh.n

Re:
No tebuch patere.Me radsi prosim nezachranuj.
0/0
11.2.2004 17:08

iskala

Re: Tak tahle reakce stručná nebude...
Vážený pane, tak opravdu nevím, jak mě můžete na základě jedné krátké reakce odsoudit. Vůbec mě neznáte a popisujete mě tady jako nějakou zrůdu či co. Pokud si myslíte, že nedokážu vidět dění kolem sebe v souvislostech tak se buď mýlíte nebo chcete účelně zmanipulovat čtenáře... nebo obojí zároveň.  Vaše co??? si laskavě schovejte sám pro sebe, až vy, jako ten mravokárce, jako "nejsvatější z nejsvatějších" budete hodnotit svoje činy a až zjistíte, že vysedáváním na nějakých internetových diskusích, pronášením plamenných řečí, napadáním a manipulováním s lidmi se žádný problém nevyřešil. Jenom jste propálil prostředky, za které by se dnes např. v Africe mohlo najíst jedno dítě.
Ráno jako vospalej opičák fakt neběhám, vstávám v 5h, chodim spát o půlnoci a přesto trpím nespavostí.
Pokud se ve společnosti oběvují lidé, kteří dělají násilné činy, pokud jsou lidé v této společnosti něčím "normálním, běžným, pak je to chyba společnosti a proti té já bojuji. Kvůli počasí jsem se rozhodně nerozčiloval, rozčiloval jsem se kvůli tomu, že kdyby někteří lidé dělali svou práci pořádně, nemuselo by umírat tolik lidí... a to platí ve všem. A kdybyste si přečetl Vy můj příspěvek pořádně, nemusel byste teď vypadat jako nějaký mamlas, co dovede jen plamenně tlachat.
Nevím, co máte na mysli zrádcovskou propagací... i když jste měl na mysli pravděpodobně propagandu... nepodlehl jsem žádné, dokonce ani té komunistické, i když jsem komunista. A netvor nejsem - možná tak vidíte všechny, protože sám jste takový.
Nepotřebuji ani lítost ani soucit - všechno ve svém životě jsem si vybojoval poctivě, sám a bez soucitu nějakého přihlouplého tlachálka.
A jestli je tady někdo tvaroh - tak jste to Vy, drahý pisálku, skažený tvaroh s křenem, co by se měl nejprve podívat sám na sebe, než začne hodnotit druhé. Co by se měl zamyslet, jestli jeho předsudky nevycházejí z toho, jaký je on sám a ne z toho, jací jsou druzí...
Strkáte lidi do j
0/0
11.2.2004 17:14

iskala

Re: pokračování
... strkáte lidi do jednoho pytle, považujete se za někoho nadřazeného, lepšího. Ale teorie o nadlidech a podlidech byla již dávno překonána - všichni jsou si rovni - i když se tak netváři. Život jednoho dělníka má stejnou hodnotu jako ten můj i jako život kohokoli jiného.
0/0
11.2.2004 17:20

Sudajev

Re:
Blbost jsme si rovni a jsou rovnější.
0/0
11.2.2004 17:33

iskala

Re:
No, je vidět, že Orwela znáte... i když tam to je tak, že všichni jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější. Skutečnost je taková, že se někteří jen považují za něco víc, než jsou ti ostatní. Je pravda, že nikdo tu nemá stejné, rovné podmínky jako ten druhý, ale přes to jsou si všichni rovni.
0/0
11.2.2004 17:46

franciscan

Re:
ty zatizeny ubozaku!
0/0
11.2.2004 19:04

Templ

Re: Pátere,
máš fakt nad sebou blbého kapitalistu.....chytrý by Tě už dávno vykopal z práce....takové litanie během pracovní doby...
0/0
12.2.2004 11:38

teplakomil

Re:
Můžu ti nějak pomoci?
0/0
12.2.2004 15:58

hovnival-

@@
Ne neprizen pocasi, ale neschopnost ridicu stala dva zivoty.
0/0
11.2.2004 15:10

kik

Re:
Vrať se do hrobu a už nevylejzej.
0/0
11.2.2004 14:29

Kleki Petra

Re:
Vynikající kázání, pátere. Na jaké to bylo téma? No, ono je to vlastně jedno, že, v tomhle je prakticky všechno, takže je to použitelné univerzálně a vždy to bude stejně srozumitelné. Jednu výtku ale mám. Zapomněl jsi na závěr AMEN !
0/0
11.2.2004 14:31

Sudajev

Re:
Vitej pátere, konečně někdo kdo říká pravdu.
0/0
11.2.2004 14:52

herulinka

Re:
To snad ani nemá cenu číst. Jen byste si mohli podat ruce s objektem, který si říká peterrybarak. Nejste náhodou jeden a ten samej? Skoro to tak vypadá :-)
0/0
11.2.2004 18:44

taky občan

Pohádka
Byl jednou jeden slušný řidič kamionu. V zimě měl zimní obutí, pod zasněženým kopcem , který by stejně i tak nevyjel si nasadil řetězy. Jinak jezdil ohleduplně a jakmile byla za ním kolona vozidel, při nejbližší možné příležitosti ji nechal bezpečně předjet. Pokud ho samého někdo náhodou jistě z nevědomosti a nezkušenosti riskantně předjel nechal to být, vždyď on je profesionál.
Tak takového řidiče kamionu u nás prosím nehledejte !!
0/0
11.2.2004 13:51

herulinka

Re:
Zrovna si říkám, kde jste takovou pohádku slyšel :-))
0/0
11.2.2004 18:45

lukinoo

hmmm
Je zajímavé, jak se to liší....neví čemu věřit http://mirrored.flabber.nl/boob.cursor/ciagnijcycka.swf
0/0
11.2.2004 13:46

macape

Kamiony pryč!
Když je takové špatné počasí, tak kamiony zaparkujte a řidiči zůstaňte na pivě v hospodách, aspoň nebudete pžekážet na silnicích, stejně jsou kamiony jen na překážku, přeprava zboží patří na železnice a lodě a letadla
0/0
11.2.2004 12:55

M.I.K.E.

Vcera jsem o tom psal...
.....ze by mne zajimalo, jak lide budou jezdit, kdyz se vseobecne vi, jake bude pocasi. Nezklamali jste, ridici.... Dva mrtvi, to je dobre skore. Vsak ono se jeste neco semele.... KDO TO NEUMI, UPRIMNE, NEMA ZA VOLANTEM CO DELAT.
0/0
11.2.2004 12:32

macape

Re:
špatní řidiči a je jich u nás stále více, nepatří na silnici
0/0
11.2.2004 12:57

taky občan

Počasí nikdy není ničím vino
Za smrt na silnici nesou vinu téměř vždy dvě sestry lidská hloupost a bezohlednost. Ono to tak bývá, že v zimě sněží a fouká vítr, v létě jsou bouřky a přívalové deště, na podzim spadané listí a bláto na silnicích a na jaře se také něco najde. Kdo neumí jezdit slušně ať nejezdí vůbec !!
0/0
11.2.2004 11:44

mircxxx

Re:
presne tak. Kdo videl Strepiny v nedeli, tak se myslim nestacil divit.
0/0
11.2.2004 11:47

6329

Re:
Já se vůbec nedivil a to bylo štěstí,že netočili v Praze!
0/0
11.2.2004 12:52

Brblal

Re:
A proč jako ? Asi to v Praze nebylo tak zajímavé jako venku, jinak by jistě v Praze točili, jsou to přeci novináři, senzace je na prvním místě. Jestli ono to nebude tím, že v Praze se předpisy neporušují zdaleko tolik jako jinde. Ono tam jezdit rychle, nedávat přednost nebo jezdit na červenou nejde zdaleka tak snadno, jak si myslí ti, kteří znají Prahu jenom ze školních výletů. Vzhledem k hustotě provozu tam většina takových přestupků, které jinde projdou bez problémů  znamenají bouračku, protože je tam prakticky všude do čeho nabourat.
0/0
11.2.2004 13:12

herulinka

Re:
A proto když vyjedou mimo své město, jezdí pražáci jako hovada? Je fakt, že jsem nikde neviděla pouštět chodce na přechodech tak ukázkově, jako v Praze, ale když za křižovatkou stojí policajt, tak to udělá skoro každej. Dneska se mi jeden pražák lepil na zadek se svojí koktávkou, že by mi nebylo líto přibrzdit, jen mít na zadní části vozu nějaký vhodný rám...
0/0
11.2.2004 18:49

jjenda

Re:
Koukám, pořád dost takových, co se večer podívají na Televizní noviny a ráno si koupí v trafice Blesk  Bohužel........
0/0
11.2.2004 13:24

Destroyer7

Re:
Souhlas. Když vidím ty blby, co si na čelním okně rukavicí udělaj průzor jak v tanku a za řevu studeného motoru vyrazí do provozu, tak bych odebíral řidičáky. O tom, jak rychle se jezdí raději ani nepíši.
0/0
11.2.2004 12:28

davexx

Re:
S tím průzorem souhlasím. Dříve jsem si ometal všechna okna a na kapotu a střechu jsem kašlal, než jsem jednou musel přibrzdit a celou střechu jsem měl na předním skle a stěrače to nevzaly ani na 5 pokusů, takže jsem proje několik desítek metrů úplně naslepo - byl jsem vůl, ale měl jsem štěstí a ostatní samozřejmě taky. Dneska si dám tu práci a ometu si auto úplně. Nicméně, co bych se rád zeptal, co je myšleno tím 'řevem studeného motoru'? Jasně u Š 120L bylo skutečně třeba motor nechat běžet na volno, aby vůbec tánul, nicméně dnešní auta stání s nastartovaným motorem přímo nesnášejí (myslím benzínové motory), motor nezdechá, protože stříkačka si to řeší dvojnásobným množstvím paliva a naopak se při stání silně nerovnoměrně prohřívá, což jej deformuje a ničí, takže by se měl startovat až po ometení auta, jemon jej protočit, pustit ventilátory na okna a umírněně vyrazit.
0/0
11.2.2004 13:06

Horrido

Re:
 přesně tak. Pozor na strejdy za volantem.  A ještě zbývá dodat: sundat čepici z hlavy, branici a klobouk. A vysvléci kabát a bundu a to se to jede.
Jinak dnes ráno na D1 po dlohé době se sešla parta opravdu slušných řidičů aut a to i kamiónů. Nikdo nenajížděl do kufru a nepráváděl další podobné blbiny. Opravdu se skvěle jelo i pluhy bylo vidět, dokonce pluhovali celý jeden směr najednou, a pak kolonu pustily.
0/0
11.2.2004 15:25

credit

Re:
souhlas, vždy je na vině ten kdo nejvíc nadává-hold pravda je prevít, vždy je lepší to hodit na něco nebo někoho jiného než na vlastní blbost
0/0
11.2.2004 13:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.