Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rotvajleři potrhali desetiletého chlapce

Dva rotvajleři pokousali v pátek v Brandýse nad Labem desetiletého chlapce. S těžkými zraněními na ruce a noze skončil na jednotce intenzivní péče. Muži, který nechal psy za nezajištěnými vrátky, hrozí dva roky vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LLUSSIA

Comment
Takže, než se dostanu k samotnému jádru celé té věci, takovej malej dotaz… Proč tady píše většina lidí takový blbosti? Jenom mě zaráží, že jim to stojí za to. První se zaregistrovat, když už jsou zaregistrovaní, tak se tedy přihlásit… jméno, heslo a tak… no nic, to je jedno…
Většina z vás asi bude z Prahy (?) nebo prostě z nějakých jiných měst, ale pravděpodobně tady není nikdo z Brandýsa nad Labem, kde se to všechno stalo. Já bydlím sice sedm kilometrů od něj, ale do Brandýsa chodím na gympl. V době, kdy se to všechno stalo, jsem se vracela z hor a dozvěděla jsem se o tom až za pár dní, kdy jsem všude okolo sebe slyšela „To je hrůza, co se tady stalo!“ a podobné poznámky. Vzhledem k tomu, že kolem té „firmy“ (Víte, že ani nevím, co je to za firmu? Původně jsem myslela, že to patří k tomu Sportcentru a tenisovým kurtům vedle… ) občas chodím a kolem těch zmíněných vrátek taky, když jsem poprvé uslyšela, co se stalo, přejel mi mráz po zádech. Celej vtip byl v tom, že jsem ani nevěděla, že tam nějaký rotvajleři jsou. Jestli tam je nějaké upozornění alespoň ve smyslu „Pozor, pes“ (i když, musíte uznat, že „Bacha vraždící rotvajleři“ by se tam hodilo kapánek víc), tak já jsem si ho za celou tu dobu co dojíždím do Brandýsa nevšimla. Bezva, taky jsem to třeba mohla být já, kdo šel okolo těch vrátek… Každopádně mi ale nikdo nemůže vykládat, ať už jde o jakoukoli firmu nebo o Sportcentrum, že ti jejich dva rotvajleři jsou vlastně úplně mírumilovní procházkoví psíci, kteří koušou jen zloděje… blbost! Sice tohle tvrzení snad konkrétně v tomhle případu n
0/0
14.2.2004 11:49

LLUSSIA

Další odstavec...
Sice tohle tvrzení snad konkrétně v tomhle případu nepadlo, ale… Když mám dva rotvajlery, aby mi hlídali firmu, budu z nich určitě vychovávat dva hodné psy, kteří se klidně nechají hladit od dětí? Ne. Psy, kteří, když vidí člověka, ani nezavrčí? Ne. A budu nechávat otevřená, dobře, omlouvám se, nezajištěná vrata? NE…A to je jen jeden z mnoha případů. Smutné je, že se za ty dva roky vězení (jestli teda vůbec budou) pravděpodobně onomu „jedenatřicetiletému zaměstnanci firmy“ nic nestane, kdežto ten desetiletý kluk toho za těch pár minut schytal hodně… a kdyby jenom fyzicky… To je na tom to nejhorší.
Nevím, co bych k tomu měla víc dodat. Podrobnosti toho případu neznám, snad radši ani nechci znát…
0/0
14.2.2004 11:52

Kacenkin1

máte vidět, jak krásně funguje fáma...
že někdo položil po parku otrávené nástrahy.....
a najednou jsou všichni čokli pěkně na vodítkách a je klid....prostě to najednou jde.....
Tedy není nutné trávit psy , stačí šikovná reklama na kret.nské chovatele...
0/0
11.2.2004 16:31

Chegue

Re:
Tak autora bych chtel poznat. A muj pes taky . Urcite by se mu libila dezinformace, ze ten pes ho minimalne zmrzaci. S jeho smyslem pro humor bychom se tomu smali jeste pekne dlouho .
0/0
11.2.2004 16:49

Kacenkin1

Re:
á další mistr světa se super čoklem....!!!
Takovej blbců máme plné město....
pusť ho na mě a potká moji zbraň....
0/0
11.2.2004 17:22

Chegue

Re:
Mas pravdu, asi to tak bude, s tim mistrem sveta. A muj cokl super je - vychovanej a nekonfliktni. Navic po nem uklizim. Smysl pro humor zrejme nemas, teda pokud zrovna nekomu nerikas, ze si mu otravil psa, nebo ze mu treba ustrelis hlavu, coz jsem cekal. A o tebe by muj pes nezavadil ani pohledem, tobe bych par vychovnejch ustedril sam, chudacku. Takovej blbcu mame taky plny mesto, ne-li republiku.
0/0
12.2.2004 12:54

Chegue

Re:
Anebo sem to spatne pochopil ja - treba to byl od tebe vlastne dobrej for a chtel si naznacit, ze na nej zautocis klavesnici nebo ho ohromis tim, ze uteces . Tak to potom jo, to beru.
0/0
12.2.2004 13:00

Kacenkin1

Re:
á další mistr světa se super čoklem....!!!
Takovej blbců máme plné město....
pusť ho na mě a potká moji zbraň....
0/0
11.2.2004 17:27

pinguinone

Re:
jo to funguje,bohuzel obcas musis otraveny burtik upustit..
0/0
11.2.2004 17:11

migréna

pro UTANA
Zdravím ....tak to se to zase posralo co ... jedno kousnutí zase po půl roce a máme tu vražednou diskuzy.....jinak když tak napište balik.lukas@seznam.cz co vaši pejsani dělaj
0/0
11.2.2004 8:37

oranzovej

Re: Utan
Díky za adresu. Čokli se mají lépe než my, takže jim tiše závidím. :-))
0/0
14.2.2004 19:49

Chegue

Je to trochu jinak
To, co se stalo, je strasne. Potvrzuje to ale, ze napadeni neni nikdy pri chuzi na ulici, protoze tam si vetsina soudnych lidi vede psa na voditku (kosik neni povinnost a pokud je pes vychovan, tak ani to voditko, jen pro info). Vzdycky je to tak, ze pes nekomu utece od baraku. A pak je to jasny - budto ho ten napadeny drazdil a pak se neni cemu divit (pes po cichu pozna, kdo ho drazdil a kdo ne) a nebo je to typickej pes od boudy, kteryho vlastni panicek vlastne ani moc rad nema, protoze ho do baraku nepusti, nazrat mu da stejny jidlo, jako prasatum, nebo jeste horsi a vychova spociva v tom, ze ho zkope, kdyz nesteka. Nechapu tedy, jak by pomohlo, ze budou lidi v panelaku platit za psa 5000 tisic a podobny blaboly, ktery sem tu cetl.
0/0
10.2.2004 14:14

migréna

Re:
No těch 5000 by bylo na stavbu tkz. psích plotů...jak to bylo v Matiční tentokrát ne proti romům ale proti psům...bude to taková ulička hanby pro pejskaře...Jinak samozřejmě me je toho chlapce taky líto..
0/0
10.2.2004 14:20

Chegue

Re:
Jako for dobry. Nebo pokud to bude pro pejskare-tupce, tak proc ne. Ja bych tam nahnal prave ty, co nesbiraj po svejch psech vykaly(a ze jich je fakt hodne), pak ty, co si pitbulama, pripadne jeste nebezpecnejsima psama lecej mindraky a dalsi jim podobna individua. Ostatni, normalni pejskare, bych nechal na pokoji (patrim mezi ne). Hlavne by ale mel byt kazdy schopen si svyho "hafanka" vychovat, a ne ze pes lita po parku, rve na psy i na lidi a panicku totalne ignoruje. To jsem pak agresivni. Me to moc nevadi, ja mam psa 52 kg, ktery se jeste nikdy nepral a ostatni ho nenapadaj, ale chapu, ze lidi, kteri maji mensi psy, deti, nebo jen prochazeji, jsou z toho nasr....
0/0
10.2.2004 14:31

migréna

Re:
Taky nemám rád hlavně ty holohlavý typy co mají u svý nohy takovýha psa který podporuje jejich image nebo něco v tom smyslu...výkaly je problém...náš pes sere na naší zahradě nebo s ním jezdíme denně do lesa na procházky  a tam to snad nikomu nevadí...jinak máme pejsánka co má jenom 40 kg a vím že ho zvládnu....jaká je ta rasa co váží 52 kg ??
0/0
10.2.2004 15:03

Chegue

Re:
je to cane corso. Co mas ty?
0/0
10.2.2004 15:07

migréna

Re:
To je pěknej kousek....já mám výmarskýho ohaře
0/0
10.2.2004 15:17

oranzovej

Re: Utan
Toho co byl před půl rokem štěně? Šedého stína? To se vypracoval.
0/0
10.2.2004 15:41

pinguinone

Re:
 '
0/0
10.2.2004 16:25

migréna

Re:
Jo jo to je on......zdravím tak co jak se máte ?? a co vaši hafani kolik si připsali úlovků...
0/0
11.2.2004 8:34

XX007

.
Kdy uz konecne pejskari pochopi, ze pes je nejlepsi na pekaci. http://www.magazlin.cz/pes/index.htm
0/0
10.2.2004 13:47

migréna

Re:
No a proč myslíš, že asi svýho psa chovám, to ale nejprv musí sežrat co nejvíc dětí aby byl pěkně tlusťoukej
0/0
10.2.2004 13:50

XX007

Re:
Vykrmuj ho srotem jako prasata a hlavne ho nenechavej moc pobihat, jinak poradne neztloustne. Nejlepsi je zavrit ho do chlivku.
0/0
10.2.2004 13:56

migréna

Re:
Když on potřebuje krev jinak by umřel daleko dřív....většina psů se totiž živí krví a to hlavně lidskou...
0/0
10.2.2004 14:18

dykl

......
Protože teror majitelů psů s jejimi zvířaty se neustále zvyšuje na úkor ostatních, peněz ve státní pokladně je málo, navrhuji pánům poslancům:
Za prvé: navrhuji odebrat nebo neposkytovat jakékoli sociální přídavky, příspěvky dětské přídavky majitelům a chovatelům psů
Za druhé: nekompromisně pokutovat policií majitele a chovatele štěkajících psů před obchody, lékárnami, zdravot. středisky a podobně, kde se tito uvázaní a štěkající   psi nacházejí Za třetí: nekompromisně zvýšit daně ze psů, min. sazba 5 000 Kč, v panelácích 10 000kč, z toho polovinu majitelům nájemných bytů. Za čtvrté: do každé nájemní smlouvy dát klauzuli o dovolení nebo nedovolení chování a držení psa v bytech a návštěvách psů v těchto domech Za páté: venčení psů dovolit pouze v místech které jsou odlehlé a nepřístupné dětem Všechny tyto body mohu zdůvodnit, ale pro rozsáhlost zde toto neuvádím Tvrdě pokutovat majitele volně pobíhajících psů, minimální částka 5000 Kč, utracení tohoto psa na náklady majitele Doporučuji toto pánům poslanců ke zvážení, neboť při nedostatku financí a h
0/0
10.2.2004 13:26

migréna

Re:
No panečku vy jste se nějak rozepsal......stačí , že za svého psa platím, i když bydlí v mém baráku´, takže platím za to že ho denně vyvezu na louku kde se vyvenčí a proběhne ... ok ale na to snad ty poplatky stačí, jinak nevím k čemu se vybírají, jelikož jsem ještě nic neviděl co by se z těch peněz pro pejskaře dělalo....hele nemám rád lidi viz. typ - holohlavý chlap v zástavárně a u nohy pitbula nebo něco takovýho, ale pokud někdo toho psa chová pro radost a nebo pro výstavy tak nevím proč bych jsme měli tyto rasy rušit....vždyt i tyto psy pomahají třeba při zemestřesení a tak....mám doma taky psa a chodí jenom s na vodítku a s náhubkem a je puštět opuze když má prostor bez lidí....o tom se diskutovat dá a do vyhlášek bych to dal ale hned všechno zakazovat ?????
0/0
10.2.2004 13:32

dykl

Re: .....
proč by se za ty peníze něco mělo dělat pro pejskaře? Snad pro ty, jež jsou jež těmi psy trpí?
0/0
10.2.2004 13:38

migréna

Re:
Vy nějak trpíte tím že já mám psa nebo že mají ostatní psy
0/0
10.2.2004 13:42

pinguinone

Re:
dokazes si predstavit,ze opravdu nekdo trpi a nemusi se lecit na psychiatrii...
0/0
10.2.2004 15:31

Klomenda

Re:
Navrhuji: plošně zvýšit daň z malých i velkých smradů. Beztrestnost majitelů psů, když jejich zvíře zakousne malého řvoucího parchanta nebo ho jinak dráždícího.
 
0/0
10.2.2004 13:32

YFNA

Re:
navrhuji idnes na chvili zverejnit klomendovo pripojeni... uvidime, jestli povede takovehle reci v momente, kdy se da zjistit jeho adresa a nekdo mu prijde rozbit kusnu
0/0
10.2.2004 14:50

Klomenda

Re:
 Zde je moje: IP adresa: 213.35.136.178 (stripstyle24h.ee) no a co?
0/0
10.2.2004 14:58

dykl

Re: .....
Páni poslanci, kdy konečně něco uděláte. Už nejde jen o psí exkrementy, ale i lidské a hlavně dětské životy.
I když jsem skeptický, vetšina poslanců podléhá módě a takovéhle zvíře vlastní.
0/0
10.2.2004 13:34

2Mac7

Re:
Obracíte se na poslance ? Co dělají poslanci se stavem, který vládne na našich silnicích , a že tam jde daleko víc o životy . Většina poslanců ovšem jezdí podobným stylem jako velká část občanů, takže nic .
0/0
10.2.2004 13:56

Ahasver

Re:
Mate vlastni dite? Nebo jen lecite svoje komplexy a protoze vite ze vase fobie ze psu bude zajimat nanejvys odborneho lekare, svadite to na deti? Problem je opravdu jinde nez vy ho vidite.
0/0
10.2.2004 14:57

dykl

Re: .....
je mi jedno, kde je problém, vidím a to čím dál tím častějí, že psi mají na svědomí lidské (dětské) životy a proto je třeba NĚCO DĚLAT, a ne pořád napaddat ty, kdo se proti psům a jejiich chovatelům, postaví. To není bohužel komlex, ten by byl jen můj, ale co kdyby zakousl tvoje dítě, taky by jsi psal o komlexu, pak by psychiatr léčil tebe. Lidé myslete!!!!!
0/0
10.2.2004 16:59

Klomenda

Re:
doplňuji: utratit otravného parchanta na účet rodičů...
0/0
10.2.2004 13:35

Sudajev

IMO
Když tak chodím po ulici tak se psům ani nedivím. Je tu naprosté selhání rodin a škol ve výchově mládeže.Je sice pravdou, že by majitel měl svého psa mít pod dohledem, ale na druhou stranu by měli rodiče a učitelé vysvětlit těm harantům aby nechali psy na pokoji, často je vidět jak s radostí dráždí psy přes plot a potom se všichni diví že pes napadne dítě ikdyž je v tom možná nevině. Co ukazovali v tv tak kolem těch rotvajlerů chodila mládež ze školy.Toho chlapce je mi líto, určitě je vina na majiteli psa, ale řešit to jak tady mnozí píší tím že vystřílíme psy je blbost.
0/0
10.2.2004 11:40

witchcraft

Re: IMO
Podivej se blbecku , cokla si muzes poridit kdykoliv noveho ale zdravi a zivot uz cloveku nevratis.Preju ti aby te co nejdriv nejaky takovy mily pejsek kousnul do prdele
0/0
10.2.2004 12:26

derpaka

Re:
sam si blbecek; podobnou logickou dedukci ti odpovidam, ze deti si muzes poridit taky kolik chces a mrtvemu psu zdravi ani zivot taky nevratis.Mne se samotnemu se stalo, ze kolem meho psa na voditku s kosikem prosel harant s klackem a normalne mi psa tim klackem pretah (Riegrovy sady, Praha). Co s takovymi haranty?
0/0
10.2.2004 12:52

pinguinone

Re:
pretahnout taky,ale kolik beha takovych harantu a kolik psu ?
0/0
10.2.2004 13:17

migréna

Re:
No to máš(te) pravdu že víc psů, ale přeci se nedá pohlídat že nějaký homeless co nemá dům si nechá nějakýho psa...jinak si nemyslím, že slušní nebo stačí normální pejskaři nechají běhat svého psa bez dozoru....na druhou stranu když spočítám kolik běhá malých romů po ulici tak ti předčí i ty psy 
0/0
10.2.2004 13:48

pinguinone

Re:
pri me nelasce k ocouzenym,musim prohlasit,ze jsem neslysel,ze by nekoho pokousali,behajic bez nahubku a bez voditka.Normalni chovatel psu,se neda zaradit mezi slusne,tot moje praxe.
0/0
10.2.2004 14:36

Sudajev

Re:
dobrý nápad, ale když přetáhneš haranta tak má na krku žalobu, tak co s tím.
0/0
10.2.2004 15:07

Sudajev

Re:
máš
0/0
10.2.2004 15:08

pinguinone

Re:
musis se nejdriv dobre rozhlidnout..
0/0
10.2.2004 15:29

Klomenda

Re:
NAPROSTO SPRÁVNĚ, NAVÍC PES VZÁCNÉHO PLEMENE JE PĚKNĚ DRAHÝ A SMRADA POŘÍDÍTE ZCELA GRÁTIS. DĚKUJI ZA NORMÁLNÍ POHLED NA ŽIVOT.
0/0
10.2.2004 14:36

Sudajev

Re: pro witchcrafta
Psi mě pokousali buď klidný ale byla to vždy moje chyba.
0/0
10.2.2004 15:06

Klomenda

Re:
NAPROSTO SOUHLASÍM, A NAVÍC, DOBŘE ZA KAŽDÉHO ZAKOUSNUTÉHO SPRATKA, KDYŽ PSA DRÁŽDÍ, MUSÍ ZA TO ZAPLATIT!!!
0/0
10.2.2004 13:28

cejkis

ale
Ale vážení, čemu se divíte. Každý druhý dům ma na dveřích "pozor zlý pes" Majitelé si pořizují své zabijáky, aby jim hlídali domy a že občas přeskočí a někoho roztrhají na kusy??? U nás je móda mít agresivního štěkajícího psa u baráku.
Je načase zavádět novou módu ráže 9mm.
0/0
10.2.2004 10:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.