Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi nejvíce věří prezidentu Klausovi

Prezident Václav Klaus se poprvé stal nejdůvěryhodnějším českým politikem. Podle průzkumu CVVM mu věří 69 procent občanů. Žebříček dlouho vedl ministr Stanislav Gross. Tomu teď důvěřuje 60 % lidí. Od říjnového průzkumu si výrazně pohoršila ministryně zdravotnictví Součková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kleki Petra

No vida! Neměl by se s ním Standík soudit o ukradené procenta popularity?
0/0
10.2.2004 10:59

Kleki Petra

Re:
... ukradená.
0/0
10.2.2004 10:59

KarelMarx

Pane Bože
To jste všichni zapomněli na léta 1992-1996, co tady ten pán prováděl? privatizace bez možnosti jakéhokoliv i soudního přezkumu apodobně. Že se nestydíte! Opravdu si nic jiného nezasloužíte.
0/0
10.2.2004 8:12

Franta7

Re:
Kupónová privatizace, byla jedinou možností jak spravedlivě privatizovat. Že lidé dali své kupóny Koženému a pod. to jej jejich věc.  A teké když Klause vypískávali tak tu byl růst průmyslu a stvebnictví větší než 10%. Viz ČNB nebo statistický úřad.
0/0
10.2.2004 10:45

palais2

Re:
Spravedlivá privatizace je termín z říše sci-fi. Prostě ať je to, jak chce, někdo vydělat musel. Buď "česká" cesta (rozuměj dělení mezi vlastní sponzorský pool) a poté prodej do zahraničí nebo přímá zahraniční cesta prostřednictvím investic a prodeje. První cesta je zajímavější v tom, že pokud chceš být opakovaně volen, vytvoříš jejím prostřednictvím vcelku slušnou volební sílu, která za tebou bude stát, dokud neumřeš nebo dokud nebou dané činy promlčeny , ať již z pohledu trestního zákona či z pohledu správce daně apod. Trochu problém je, když zadlužuješ v kruhu. Tedy situace, kdy státní a polostátní banky půjčují na nákup podniků. Tyto úvěry nejsou spláceny a stát se tedy stává opětovným vlastníkem podniků skrze své podíly v bankách. Dalším produktem pana Klause je společný státní rozpočet a důchodový účet tak, aby bylo možno peníze přelévat z jednoho do druhého a naopak (kterým to bylo směrem, když jsme za jeho premiérování měli neustále "vyrovnaný rozpočet"?). Tento systém je již na střední škole vyučován jako vzorový pro socialistický ekonomický systém vedení státního účtu. Důchodová reforma? Pro pana Klause pojem do volebního klání. Skutek? Zase je fuč. Utek! Myslím, že bychom přišli i na další "konzistenci vývoje" a "liberálně-konzervativní styl politiky" (není už v tom spojení cosi neřešitelného?) pana prezidenta. Pann Klaus by měl konečně, aniž by se urážel, objasnit, co ho těmto krokům vedlo. Jinak na něm stín pochybností (tedy ne100% důvěry zůstane). Chci věřit, že mnohé udělal ze svého přesvědčení a nikoli z jiných pohnutek ale bez vysvětlení to nepůjde.
0/0
10.2.2004 11:44

Franta7

Kriminálník tošovský
A kdopak dělal bankovní dozor? Tehdy nejpopulárnější politik (dle mého kriminálník) Tošovský, který se po jeho bankovním-ne-dozoru ujal vlády zcela bez voleb. Čímž vyvolal nedůvěru investorů a asi 5 měsíců mu trvalo aby odpluli všechny volné peníze které do republiky přilákala Klausovská vláda. A nastala měnová krize, pozdě se zvyšovali úrokové sazby 20% a stejně tak pozdě po pěti letech se zase snižovali.
0/0
10.2.2004 12:45

šplouch

Re:
Také trochu záleželo, co do privatizace šlo a co ne. Klaus se snažil získat přízeň těch uvědomělejších, kteří by při nižší účasti mohli teoreticky i zbohatnout. K tomu díky investičním fondům (které se projevily jako spekulanti a ne spolehliví správci) nedošlo. Nyní lze říci, že by byl rozumnější výprodej do zahraničí (ke kterému stejně došlo v "třetí vlně", ale to se už mnohdy jednalo o podniky zadlužené a vytunelované a prodávaly se za zlomek ceny, kterou bylo možno získat. Nezaměstnanost a zadlužení "českou cestou" Klaus pouze pozdržel (zřejmě čekal, že se hnis vyvalí už za Zemanovy vlády a zahodil volební vítězství pravice v r.1998). Co se týče jeho důvěryhodnosti, mělo by být varující, že nejvíce si v zahraničí mlaskal po jeho volbě "baťko Vladko" Mečiar, který si létal do Ruska pro pokyny téměř veřejně a vlastní tlapou vytrhl stránku se svým jménem z registru svazků StB (aféra Tisova vila). Také ho to svého času nepoškodilo o nic více, než Klause "nepodstatní" mrtví a anonymní sponzoři Bacs,Singh a honkongský Pepa. Jinak co se týče důvěry v politiky, zaslechl jsem vtip, jak k tomu přistupují  v zahraničí - Při agitaci na odlehlém venkově havaruje autobus s politiky. Na místo přijedou záchranáři a nenajdou nikoho.Pak vidí zemědělce, jak zahazuje nějakou jámu. Ptají se, co se stalo s politiky. Farmář odvětí : "Mrtvoly jsem právě zakopal." "To opravdu nikdo nezůstal naživu?" "No, někteří sice říkali, že jsou jen zranění, ale kdo by věřil politikům".
0/0
10.2.2004 11:44

KADO

Re: Kozeny dal lidem za 1000kc=10000kc!
To jiny fondy a tech je vetsina lidem zproneverili i tu 1000 tak co mate proti Kozenemu jelita  
0/0
10.2.2004 18:57

KADO

Re: Tobe nejvice vadi ze ta pseudoveda uz tady nevladne!
A to bratrstvo komousu ke kteremu nalezis telem i dusi  
0/0
10.2.2004 19:07

KADO

Re: Tobe nejvice vadi ze ta pseudoveda uz tady nevladne!
A to bratrstvo komousu ke kteremu nalezis telem i dusi  
0/0
10.2.2004 19:27

Důležitý

Ja mu proste verim a basta
0/0
9.2.2004 23:27

palais2

Re:
Vida jaký silný argument do diskuze! :-)
0/0
10.2.2004 11:45

Kleki Petra

Re:
Mě na tom nejvíc zaráží ten Bašta!
0/0
10.2.2004 12:22

KADO

Re: Jakapak diskuze? Tady se socky sekaji s myslicimi lidmi!
 
0/0
10.2.2004 19:05

Marusja @ Dusja

Vendula
Já Klauze moc ráda nemám, ale šplhnul si, když se postavil tomu Palasovi (nebo jak se menuje), kterej chce aby fšichní zemědělcí měli maturitu - mimochodem, za tohle by šel v Německu, Francii, Itáli, USA atd. atd. .... okamžitě do blázince. Palasovi to v tomhle nesvépravnym státě nejspíš projde, ale Klaus, přstože mu nevěřim, alespoň neni blázen a to je u českýho politika velká vyjímka
0/0
9.2.2004 20:14

Marusja @ Dusja

Vendula
Já Klauze moc ráda nemám, ale šplhnul si, když se postavil tomu Palasovi (nebo jak se menuje), kterej chce aby fšichní zemědělcí měli maturitu - mimochodem, za tohle by šel v Německu, Francii, Itáli, USA atd. atd. .... okamžitě do blázince. Palasovi to v tomhle nesvépravnym státě nejspíš projde, ale Klaus, přstože mu nevěřim, alespoň neni blázen a to je u českýho politika velká vyjímka
0/0
9.2.2004 20:04

juton

Proč takové emoce?
Měli jsme prezidenta - filozofa, teď máme prezidenta - ekonoma. Kdyby zvítězili Zeman, Moserová. Sokol, tak  by jim bylo vyčítáno zase něco jiného. Základem je,  že se nemusíme stydět ani za minulého, ani za současného prezidenta. A to je hlavní.
0/0
9.2.2004 19:17

svobodny obcan

Re:
Tim folosofem myslis Hajzla (pardon, preklep - Havla) ? Ne, Havel fakt neni filosof. Je to jen placalista, kecalista a opilec. Cetl jsi nektere neho texty ? Asi ne. Jinak by jsi vedel, ze to neni filosofie.
0/0
9.2.2004 19:44

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Zbytečně se rozčiluješ, nepřítel pracujícího lidu Havel se vůbec nepočítá - von určitě myslel soudruha Husáka a jeho texty se ti přeci vždycky líbily  
0/0
9.2.2004 19:55

svobodny obcan

Re:
Bez do <!>
 
Havel je hlavne nepritelem inteligentniho lidu (pozor, nezamenovat s intelektualskym lidem. Ten nema s inteligenci NIC spolecneho)
0/0
9.2.2004 21:07

juton

Re:Hmm,
ale ty nejsi ani inteligent, ani intelektuál, viď?
0/0
9.2.2004 21:29

svobodny obcan

Re:
Ne, mylite se. Ja jsem inteligentni intelektual.
 
A ted vazne: je to pravda.
0/0
9.2.2004 23:04

Dr No

Re:
Ve skutečnosti je pan klaus stejný ekonom, jako Havel filosof. To že někdo něco vystudoval (zvlášť za bolševika!!!) nedává ani nejmenší předpoklad, že by musel danému oboru rozumět. Pan klaus, kromě toho, že je neuvěřitelně samolibý a arogantní narcisista, neprokázal žádné morální ani odborné schopnost - proto nechápu, čím vyvolává takový obdiv u tolika lidí. Totéž se týká i pana Havla, jehož "filosofování" jsou jen nesmyslné bláboly a ktrý nesčetněkrát prakticky ukázal, že pojem morálka mu absolutně nic neříká. Pkud bych to měl brát tak, že tito pánové mají se mnou něco společného (kromě toho, že pobírají apanáže i z mých daní), tak bych se za ně rozhodně za oba hodně styděl.
0/0
10.2.2004 8:58

šplouch

Re:
Protože tomu sice nerozumí, ale když on dobře vypadá a umí ty řeči (jak jedna paní povídala před prezidentskou volbou). Ale nevěděl jsem, že tvoří 70 % populace. I zloduši však přitahují obdiv .Nicméně popularita  popularita páně Grossova  a pí. Buzkové je m naprostou záhadou( snad jen že kdo nic nedělá a nemá pevný názor, nic nezkazí ?).
0/0
10.2.2004 10:06

Porota

Re:
Je videt, ze v diskuzi opravdu reaguji extremy - ti, co jej maji radi a ti, co vubec. Ten prispevek, na ktery "Dr No" reagoval je prilis smirlivy a to se tady neodpousti. Mame tady nazor, ze ani jeden z ceskych prezidentu vubec nerozumel tomu, co delal a co vystudoval. Jestli je to tak, potom jsme nejspis pekne v pr.... Pral bych si za prezidenta pana "Dr No", protoze jedine snad on rozumi, tomu co vystudoval a ma tak uzasny objektivni nahled navec. Navic vubec neni samoliby, jak by se snad nekomu mohlo zdat a urcite je nesmirne skromny. A hlavne ta moralka
0/0
10.2.2004 10:07

bezdomova

socialni jistoty taticka Klause
Rostouci preference Klausovi je ohlednuti cechu za socialnimi jistotami za jeho premierovani. Restriktivni regulace vseho mozneho, najmy, mzdy, socialni jistoty pro kazdeho. Kdyz se nejaka socialne potrebna firma dostala do problemu tak okamzite tu byl statni rozpocet, popripade se skripli nepratele burzousti, kteri meli snahy na kolegy soudruhy vyhlasit konkurz. Klaus predstavuje "socialni jistotu" se svym regulacnim pristupem k ekonomice. A svetlo v temnem tunelu ekonomicke neprispusobivosti onech 69% www.bezdomova.net
0/0
9.2.2004 18:17

Jirásek

Re:
Mluvíš mi z duše. Škoda, že se mě taky nezeptali. Já Profesorovi, který se oháněl jakousi zvláštní verzí extrémního liberalismu a přitom tu budoval bankovní socialismus, jehož dluhy budeme splácet ještě hodně dlouho, nevěřím ani nos mezi očima!
0/0
9.2.2004 22:21

palais2

Občan Klaus
Nevím, jak je možné plně důvěřovat člověku, který během svého života jedná zásadně tak, "jak korouhvička se korouhvička otáčí". Před ´89 byl prognostikem v komunistických službách se stážemi na Západě (kdo tam běžně jezdil?), po ´89 přišel se zcela ojedinělými českými cestami, na které doplácíme dosud (rychlá privatizace bez odpovídající reformy zákonů a soudů ale důležitá podpora od nově vzniklých finančně silných subjektů), zvolen prezidentem v tajné volbě při 3. volbě (není nestydaté, být 2x vyhozen a i po 3. se vrátit, tedy "pokud mi to nedáte budu Vaší noční můrou"?). Jediné, co pan Klaus opravdu ovládá (a tím ho rozhodně nehaním), je umění ovládat veřejné mínění. On umí velice přesvědčivě vystupovat na veřejnosti a má silnou skupinu poradců. Dnes není zvykem, kontrolovat a posuzovat právě onu konzistenci názorů (nebo alespoň konzistenci smeru vývoje), kterou se pan Hájek z KPR ohání. Proto je pan Klaus prezidentem. Upřímně gratuluji (to je myšleno vážně). Pan Klaus má mou podporu, neboť je řádně zvoleným prezidentem ČR ale důvěru si musí nejprve zasloužit..
0/0
9.2.2004 18:09

svobodny obcan

Re:
Pan Klaus pred listopadem 89 nejezdil na staze na Zapad. To si to pletes se soudruhem Dybou.
0/0
9.2.2004 19:47

Geo1966

koukam o ostatnich cokoli ale jak nekdo sahne na tatku
holt jak uz jsem rikal kdo umi ten umi.A ze by si Klaus stal za svymi nazory to nevim ale co vim, ze sve nazory vnucuje celemu svetu to vim bezpecne
                                        S uctou Geo
0/0
9.2.2004 17:34

KADO

Re: Ty musis byt ale ujety?!
 
0/0
9.2.2004 17:37

Geo1966

Re: nevim co je ujeteho na vysloveni sveho nazoru
ale ujete mi pripada reagovat na nazor  oponenta jeho urazkou
                                           S neuctou Geo pane Kada
ps.ale timto se zrejme projevuje ta nenula kterou pan profesor na svych skolach vyucoval ach ta vychova pane profesore                          
0/0
9.2.2004 17:41

Eldrb

Re:
A co víš ještě bezpečně ? Jakým způsobem Klaus vnucuje své názory ? A dokonce celému světu..no podívejme.Co se tu dovídám..a nejen tady ..v reakcích na různé články musím říci že si český národ Špidlu a Grosse zaslouží  Nemáme vůbec nic.Nemáme hrdost,nadhled,pokoru.Ale závist a nenávist k úspěšným lidem obecně,tu bychom mohli rozdávat. V tom jsme světové jedničky.
0/0
9.2.2004 19:22

Eldrb

Re:
...že pane GEOOO...
0/0
9.2.2004 19:25

Geo1966

Re: jste presny pane eldrbe
0/0
9.2.2004 23:16

Geo1966

Re: proto jsem emigroval
0/0
9.2.2004 23:17

Kleki Petra

Re:
Hlavně tam zůstaň. Rozumbradů, kteří nám přišli ze západního ráje zvěstovat, co vše děláme špatně a koho bychom měli jak hodnotit (přičemž  tady dlouhá léta nebyli) zažila tato země až nad hlavu. Žij spokojeně tam, kde jsi, a nečil se, když si někdo myslí, že se pleteš.
0/0
10.2.2004 14:34

Blackshield

HAHAHAHA
Buzková... Tak to je síla. Standa je tam asi za neschopnost, Motejl za to, že nic nedělá a Pithart asi z lítosti nad jeho vizáží... Jinak nevím
0/0
9.2.2004 16:37

KADO

Re: 100% souhlas!
 
0/0
9.2.2004 16:40

KADO

Re: To musi byt skluz jeste z doby jejich velkych koz!
0/0
9.2.2004 16:43

Katoda

Re: KADO
Dovolte, abych poněkud odbočil od jádra věci a dále mi dovolte osobní otázku. Mohl bych vědět jakým způsobem komunikujete verbálně v občanském životě, jestliže jste písemně kromě nadpisu schopen pouze doplnit pár "smajlíků"?  Njspíš po způsobu Štorchových lovců mamutů, ne?  Mamuti, mamuti, eka eka eka !
0/0
10.2.2004 14:24

Geo1966

Tak vam preju
Aby jste si to s tim svym tatkou uzili.Je to clovek ktery se vyznacuje ZEJMENA ritolezectvim ale to vy jste jeste nepochopili nebo nechcete pochopit protoze on se snazi lezt do rite vam a pro vas je to prijemne jak je videt.Posledni dobou vubec kdyz dam do hledacku na internetu czech tak mi vyjizdi v prevazne vetsine odkazy na czech boys a army boys atp.asi je to vysledek toho jak to vas Pan profesor umi asi je opravdu jednicka mezi ritolezci!!
                                   S neuctou k Panu profesorovi
                                    ale uctou k Cecham     GEO
0/0
9.2.2004 16:30

Blackshield

Re:
Rozhodně jsme radši, než když byl na Hradě známý mírotvůrce a filozof. Jen ty jeho zásluhy nějak nejsou vidět... A jestli je pro tebe stání za svými názory řiťolezectví, tak to vypovídá hodně. Tebe škoda není
0/0
9.2.2004 16:36

KADO

Re: Ty jsi jiste bastil Uhelne sklady a ted jsi zklaman!
   
0/0
9.2.2004 16:39

palais2

Re:
Jedna dobrá rada:"Nekoukej se na politickou příslušnost. Prezident nevzešel z přímých voleb a tak politická příslušnost není rozhodující pro sympatie či antipatie."
0/0
9.2.2004 17:49

bluetake

Re:
Jedine, co jste prave dokazal, je vase ubohost a malost. Verte mi, ze takovy clovek, jako je pan Klaus o uctu takoveho omezeneho jedince,jakym bezesporu jste,urcite nestoji. Udelal jste si dobre ? Ulevil jste si ? Budiz vam prano, jsou lide ,kterym staci k pocitu vlastni blazenosti skutecne malo..............
0/0
9.2.2004 16:40

KADO

Vrah na tretim miste to je sila!
 
0/0
9.2.2004 16:20

Bastable

pamatuji
dost prezidentů ,ale žádného si nejde vážit,jen komunistický prasata a svazácký parchanti ,a Klaus navíc zbabělec ,lhář a posera
0/0
9.2.2004 16:20

KADO

Re: Asi socka = nula?!
0/0
9.2.2004 16:21

Eldrb

Re:
A jak jsi na to přišel,člověče nešťastná ?
0/0
9.2.2004 16:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.