Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otec si přišel pro děti, skončilo to rvačkou

Skoro tři roky se svými dvěma syny legálně nebyl - až na pár případů, kdy se je pokusil „odchytit“ na ulici proti jejich vůli. Vídat své děti čtyřicetiletý Jiří Fiala podle soudu nesměl, protože vzájemnou nenávist svých rodičů chlapci odnášejí dlouhodobým stresem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

silver_dragon

co si myslí?
Starý dobrý časy, kdy ženská znamenala míň než dobytek.
0/0
16.3.2005 18:43

pokryvac vlniteho plechu

hhh
Soudy by měly začít trestat matky, pokud v dětech uměle vyvolávají nenávist k otci. Takhle toho některé ženy zneužívají ve smyslu : "Ty jsi mě opustil, já ti vezmu děti." Viděla jsem starší fotky z toho dramatického předávání dětí a na jednom záběru se matka usmívala. Je potřeba držet bič nejen nad otcem, ale také nad matkou. Pokud se prokáže, že v synech vyvolala stres a nenávist k otci, má jí soud děti odberat a dát do péče otce. Samozřejmě pod dohledem psychologa.
0/0
17.1.2005 13:43

Hnuson

achjo
jestli je má rád, tak by je měl nechat na pokoji. Asi se na tom podepsala jejich matka - nicméně takhle nutit děti násilím se mi nelíbí.
0/0
7.2.2004 22:39

SMUTNÝ

Re: dobrá rada nad zlato č.1 ?
on to dělá protože to nejsou cizí děti, ale jeho vlastní. V tomto státě musí otcové o své děti bojovat, protože stát nefunguje /zákon o rodině-cár papíru, úmluva o právech dítěte-cár papíru, pravomocné rozsudky-cár papíru, rovnost pohlaví před soudem-cár papíru atd./. Poraďte mu rovnou ať si pořídí další děti, ale dejte mu záruku na další partnerku/ky, aby nedopadl zase stejně.
0/0
7.2.2004 22:58

Hnuson

Re:
o tom to přece není....můžu chtít svoje děti vidět a mít je rád....to chápu......ale nemůžu a to podotýkám - nikdy - do toho někoho nutit!!!!!! A už nikdy ne násilím!!!!!
0/0
8.2.2004 2:31

SMUTNÝ

Re: není kůže jako kůže
Vy to určitě myslíte dobře, ale nechápete jeho situaci.Přál bych Vám, abyste byl v jeho kůži. Jak myslíte, že ty děti zjistí, že jejich otec je lepší než jim servíruje milovaná matka? Jedině když si to budou moci porovnat v přímém kontaktu se svým otcem.
0/0
8.2.2004 11:42

MMarjanka

Re: Nikdo z diskutujících
nezná konkrétní děje před rozchodem rodičů, moje děti (20, 15, 8) se chtějí odstěhovat se mnou od otce a nijak netouží po tom se s ním vídat. Nikdy bych jim v tom nebránila, ale soud něco nařídí a co pak? Mám je nutit? Nařizovat? Je strašně těžké posuzovat tyhle vztahy. Největší malér je v tom, že se to táhlo u těch kluků, o kterých se v článku píše,  přes 3 roky - kdyby soud a psychologové dělali co mají hned - nemuselo to asi dojít tak daleko. Je to strašně dlouhá doba, a u dětí zvlášť.
0/0
8.2.2004 14:12

Mirek Bushín

oba budou herci v Holyvúdu
Naposledy jsem viděl takhle vymytý mozky v prvním díle Planety opic, když opice prováděly své pokusy na kosmonautech. Tady nám zbyli ovšem živí dva malí terminátoříci, kteří této společnosti nepřinesou zhola nic, neboť je "matinka" již dokonale připravila na život v naší demokratické vlasti - ale vzhledem k inteligenci budoucí špidlivoliči.
0/0
7.2.2004 21:07

Isbjoerna

Kultura mezilidskych vztahu.
Pan Fiala se bude muset ucit respektovat vuli svych synu.
0/0
7.2.2004 20:24

herulinka

Re:
To ale tady na té diskusi asi nikdo nechápe. Že ty děcka musí mít taky svůj názor, nehledě na to, že jim někdo něco naléval do hlav. Naši se taky rozvedli, taky se o mě hádali, házeli na sebe navzájem špínu, a dneska (sice je to asi pozdě) už vím, co si o tom mám myslet. A taky vím, že psycholog je z dítěte schopen jeho vlastní nevštěpený pocit dostat. Ne že dítě pořád tvrdí něco, co mu kdo nalil do hlavy. V jejich věku už svůj názor mít musí,já ho měla ještě mladší.
0/0
7.2.2004 20:32

Isbjoerna

Re:
Nepotrebuji psychology. Staci se podivat, jak tento "otec" zachazi s detmi.
Domnenka, ze se neco takoveho da detem nalevat do hlavy, se muze zrodit jen v hlave muze, ktery se o sve deti nikdy nestaral. Jiz trilete dite vi, s kym nechce stravit svuj cas. Kdo tuto vuli nerespektuje, dopousti se zlocinu na diteti.
0/0
7.2.2004 20:41

herulinka

Re:
To jo, ale ti kteří to nevidí, psychologovi snad uvěří. Bohužel takovéhle zločiny byly a budou a my tomu nijak nezabráníme. Jedině ti, kteří si to zkusí na vlastní kůži, jaké to je, když se rodiče nenávidí, tak ti snad budou schopni aspoň před dětmi nedělat divadlo, když už to dojde tak daleko. V horším případě zůstanou sami a bez dětí...je to složité.
0/0
7.2.2004 20:48

GhorX

Re:
No, obvykle si Vašich názorů vážím, ale tady jste totálně ujela. Dětem (a komukoliv bez vzdělání a životních zkušeností) lze "nalít do hlavy" naprosto cokoliv. A protože v ČR je praxe taková, že po rozvodu děti automaticky dostane matka, i když se jedná o trestanou alkoholičku s agresivními sklony (cca 2 roky starý případ), jsou to zde mnohem častěji matky, které svojí nenávist k bývalemu partnerovi přenášejí na děti.
0/0
7.2.2004 20:50

herulinka

Re:
Možná jsem světlá výjimka, ale není to vždycky tak. Já byla u otce. Sice jsme si to museli hodně vydupat, protože matkám fakt asi soudy u nás nadržují, ale povedlo se a představte si, že se dokonce ptali i mně, s kým chci být! A to mi bylo deset! To je nepochopitelné, zvlášť když vidím ty ostatní případy.
0/0
7.2.2004 20:52

Isbjoerna

Re:
I ja znam oboji - deti u matky, deti u otce, ale ve vsech pripadech jsou ty deti u toho rodice, ktery se jiz pred rozvodem o deti intensivne staral, a nebo se rodice dohodli bez soudu. Znam zenu, ktera po deseti letech manzelstvi vzala svuj koffer, rekla manzelovi: "10 let jsem se starala o deti ja, ted jsi na rade ty", a opustila rodinu. Deti ji pak navstevovaly 2x tydne "samy od sebe".
 
Znam spoustu muzu, kteri na verejnosi "narikaji", ze jim soud (a byvala zena) nedovoli kontakt s demi. Pri podrobnejsim rozhovoru se ukaze, ze neznaji zadne kamarady svych deti, s kym deti chodily do skoly (jeste v dobe pred rozchodem rodicu), neznaji velikost detskeho obleceni, jake knihy deti ctou, nekdy ani datum narozeni svych deti! - zkratka: nikdy se o sve deti nezajimali.
0/0
7.2.2004 21:53

herulinka

Re:
Máte úplnou pravdu, jak už jsem tu psala, kdyby ten muž chtěl, měl takovou velkou touhu se se svými dětmi setkat a matka jejich mu to nedovolila, určitě by na něco musel přijít, udělat to nějak schůdně. Když jsou na tom muži pak tak špatně, jak píšete, je evidentní, že se o své potomky asi příliš nezajímali, případně si někde zařídili novou rodinu, na kterou se jednou možná vykašlou taky.
0/0
8.2.2004 12:44

Isbjoerna

Re:
Neverim, ze byste chtel, abych tu citovala stovky pripadu, kdy otec surove bil celou svou rodinu. Jiste castejsi, nez pocet zen-alkoholicek (i kdyz ceske statistiky neznam). Vychovala jsem jedno dite a vim, jake myslenky/prani je dite schopne artikulovat. Mnohdy nevedi male deti, co presne chteji, ale vsechny vedi, s kym nechteji byt.
 
Samozrejme, ze je mozne, ze nekdo deti nauci, co maji kde "vypovidat", ale to neni predmetem teto diskuse. Tady jde o chovani otce, ktery hledi pryc pres vuli svych deti.
 
Kdybych ja nekde vyzvedla svou dceru, rozbehla by se radostne ke mne - kdyz byla mladsi, nebo (dnes je plnoleta) by se alespon pousmala, zamavala a prisla ke mne se zeptat, proc jsem prisla. Takto se chova normalni dite pri nahodnem stretnuti se svym rodicem, ktereho vidi rádo.
 
P.S. Rekla-li by mi ma dcera, ze nechce odpoledne stravit se mnou, ale s nekym jinym, respektovala bych to.
0/0
7.2.2004 21:24

GhorX

Re:
Nezastávám se otce v tomto případě, jen protestuji proti názoru, že dítě něco ví - svěřte mi své desetileté dítě, a za 3 měsíce ho naučím Vás nenávidět tak, že se při setkání s Vámi strachy počůrá. A ta matka z reportáže na to měla několit let.
0/0
7.2.2004 22:03

Isbjoerna

Re:
Precenujete se a podcenujete vedomost/chapavost ditete. Me desetilete dite by si od Vas nenechalo nic rici.
Me dite vzdycky citilo mou lasku a spolehlivost. Laska ditete ke svym rodicum je cizim vlivem neotresitelna.
Jediny, kdo muze lasku ditete k rodici udusit, je rodic sam - svou nespolehlivosti, lzi o rodici druhem a nasilim na diteti (popripade na matce ditete).
 
Ale umim si predstavit, ze dite lasku ke svemu rodici zapre pred druhym rodicem, ale nikdy ne v sobe! Dite, ktere miluje sveho tatu, se s nim setka i pres zakaz matky, dite starsi 9 let je s to si tatu i samo najit.
0/0
7.2.2004 22:48

SMUTNÝ

Re: nejste náhodou soudkyně ?
když čtu tenhle "příspěvek"napadají mě tři věci, buď žijete celý život ve skleníku, zbožňujete telenovely nebo jste sama soudkyně. Jedině ony dokážou napsat do odůvodnění svých rozhodnutí takové stupidní kraviny
0/0
7.2.2004 23:06

Isbjoerna

Re:
Problem je jen ve Vas, protoze Vy neumite cist; v zadnem z mych prispevku neni zminky o mem povolani, telenovely (to slovo neznam), stejne tak, kde ziji. Co Vas napada, je rovnez pouze obraz Vasi fantasie. S diskusi daneho problemu to nema nic spolecneho.
0/0
7.2.2004 23:21

GhorX

Re:
Jste jistým způsobem nádherná, věříte na nezrušitelné vztahy mezi laskavým rodičem a jeho dítětem. Není to pravda, nic takového není. Bohužel. Dítě do zhruba 15ti let je duševně velmi tvárné a poddajné (i když ten věk je individuální, navíc obecně chlapci "ztvrdnou" o něco dřív, dívky později).Pokud nevěříte mně, věřte zkušenostem nacistů - ti nikdy nedělali nic polovičatě nebo bez jistoty úspěchu. Desetileté dítě prostě lze převychovat (přeprogramovat) tak, že bude svoji matku, nebo otce nenávidět tak, že ji / ho raději zabije, než aby se vrátilo.
0/0
7.2.2004 23:35

Isbjoerna

Re:
Není to pravda, nic takového není.
 
Dovoluji si oponovat. Mozna, ze v pokladu Vasich zkusenosti nenajdete lasku a duveru ke svym rodicum/detem.
tyto zkusenosti mám; jako dite svych rodicu, jako matka sve plnolete dcery, jako pritelkyne matek a otcu jinych deti.
S generaci "prevychovanou" nacisty mam take sve zkusenosti. Byli jedni, ti te propagande chteli verit, byli jini, ti tomu neverili. Nastesti je dostatek lidi (i deti), kteri si delaji na lidi svuj vlastni nazor.
 
Mozna by stalo za zamysleni, co jsou to za lidi, o nichz pisete. Asi se milovali, vdaly/ozenili, plodili/rodily spolu deti, deti spolu vychovavali, milovali je - a pak najednou nic? Konec, nenavist, ubijeni deti, ubijeni se navzajem? Podivna kultura mezilidskych vztahu
 
Jeste podivnejsi je, ze clanek pise o (prisernem!) chovani otce a odmitavem postoji jeho deti k nemu (ja bych, jako dite, takoveho "otce" take odmitla), ale spousta muzu z tohoto popisu uzavira: vse je vina zeny.
O tom, jak zena detem "promyva" mozek a leje jim do hlavy nenavist k otci, neni v clanku zminky.  Zato je tam podrobny popis rvacky mezi otcem a jeho syny. To Vam nepripada byt "nadherne"?
0/0
8.2.2004 0:04

juton

Re: Já Vás chápu,
protože Vy jste normální, slušná žena, kterou by něco podobného nenapadlo ani ve snu. Ale realita je, bohužel, jiná. Nedávno v podobné při vyšlo najevo, že matka dítěti tvrdila, že táta mu vyprávěl pohádky před spaním proto, aby dříve usnulo a on je mohl zabít. A to je jen jemnější příklad psychického teroru.  Máte pravdu, že článek je o opravdu příšerném chování otce. Ale i matky, protože každá normální máma, než aby viděla dítě trpět, by ho už připravila na setkání s otcem.  A nebo by alespoň nedržela pusu, když dítě málem padá do hysterie. To je taky pravda.
0/0
8.2.2004 0:26

Isbjoerna

Re:
Pravdepodobne se jednalo o psychicky tezce nemocnou zenu. Ma zkusenost je spise obracena: Deti zacnou nemit rady toho, kdo mluvi spatne o jeho rodici.
Normalni mama se spise snazi "dostrkat" sveho byvaleho, aby si vzal na deti vic casu, pripomina mu, aby nezapomnel na narozeniny, omlouva jeho "nedokonalost" pred detmi. Máma ví, ze se dite identifikuje take se svym otcem, a proto se snazi mluvit o nem dobre nebo jeho chyby neutralisovat/omlouvat. Zvlaste mama, ktera ma dite ve sve domacnosti.
0/0
8.2.2004 0:50

juton

Re: Máte pravdu jen částečně.
Existuje poměrně dost psychologických studií na téma děti po rozvodu, u nás namátkou Matějček, Čáp,atd. Tyto studie poměrně jednoznačně prokazují, že dítěti opravdu můžete časem vnutit svou vůli a to i dětem okolo desátého roku. Ten princip je v podstatě jednoduchý: jestliže  mám dítě ve své péči, neustále mu nalévám do hlavy, že ten druhý je mizera, tajně  mě týrá a dokonce usiluje i jeho život, sem tam mu sehraju plačtivé scény a podobně. Dítě, které většinou před rozvodem miluje oba rodiče, se ocitá v naprostém stresu. A tady organismus v rámci pudu vlastní sebezáchovy dokáže hodně. Nejběžnější je, že dítě tomu začne věřit, protože rozpolcenost je naprosto psychicky neúnosná, takže v podstatě vědomě vytěsní z paměti to dobré o druhém rodiči a začne ho nenávidět. Je to smutné, ale je to tak.
0/0
7.2.2004 23:45

Isbjoerna

Re:
Nevidim v clanku zminky o tom, ze by matka sve deti timto zpusobem tyrala a delala z nich neurotiky! Ale vidim v tomto chatu spoustu muzu, kteri takove chovani te zene, kterou vubec neznaji , naprosto bezduvodne "podsouvaji".
 
Psychologicke studie (a jejich verohodnost) nejsou thematem teto diskuse.
0/0
8.2.2004 0:26

SMUTNÝ

Re: teď už je to jasné
... buďto se jmenujete Fialová, nebo jste její matka, kamarádka nebo jste opatrovnická soudkyně - FUJ Doufám, že existují i realisticky uvažující ženy. To co předvádíte škodí našim dětem nejvíce, říká se tomu ženská solidarita. Pokud se chcete trochu vzdělat spojte se s režisérkou Olgou Sommerovou.  S vámi končím, to je jako házet perly sviním.
0/0
8.2.2004 11:37

juton

Re: Zaujatá jste Vy.
V článku sice zmínka o týrání matkou není, to je pravda, ale že tam není neznamená, že to pravda být nemůže!  To je prostě jen jedna z MOŽNÝCH příčin. Další věc - a Vy snad tu ženu znáte, když tvrdíte, že jí to podsouváme BEZDUVODNĚ? Říct, že psychologické studie  nejsou tématem této diskuse, tak to je snaha o úhybný manévr, protože  právě tyto studie nám pomáhají osvětlit příčiny různých problémů a naznačit jejich řešení.  A nakonec,včera přes den, tedy mnohem dříve, než jsem přišel na tento chat, jsem se o tom článku bavil se svou tetou. Je dětskou psycholožkou, soudní znalkyní  v tomto oboru. A právě ona mi řekla, že pokud je to v novinách tak, jak to opravdu bylo, pak ty reakce dětí jsou umělé, vsugerované. A o tom, že v tom má prsty matka, vcelku nemá pochyb. Ale to je názor  na základě článku v novinách, to by však vadit nemělo, protože  z toho článku vycházíme my všichni v této diskusi. A aby nedošlo k omylu, moje teta žije ve spokojeném manželství už 25 let a je matkou čtyř dětí.
0/0
8.2.2004 11:41

Isbjoerna

Re:
Spekulovat by se dalo i jinym smerem - treba ze muz uz v minulosti deti brutalne bil, a proto maji deti z otce strach. Tato spekulace muze pro mnohe psychology "lezet na dlani" (velice casto pricina, potvrzena i v klinicke/therapeuticke praxi). Ale protoze o tom v clanku neni zminky, bylo by toto podezreni stejne bezduvodné - jako podezrivat zenu z "myti mozku".
0/0
8.2.2004 12:23

juton

Re:Spekulovat,
to je přesné, protože Vy neděláte nic jiného. Ani Vy, ani já, neznáme příčinu rozvodu. Já předpokládám, že pokud by důvodem rozvodu bylo týrání dětí, pak by původní rozsudek zrušen nebyl. Děti  byly hysterické při setkání s otcem až PO rozvodu.  Takže jim to někdo musel vštěpit.  Na rozdíl od Vás já se snažím brát to obecně. Vy to vztahujete na tento článek. A ten je sporný, co se týká viny rodičů. Já se nijak nezastávám otce, protože nevím, jestli je vinen. Vy se zastáváte matky, i když o její nevině nevíte více, než já. Ale když čtu, že : "Jejich matka je nabádala,aby se nenechali. Vše si nahrávala na video", pak  je jasné, že s tím počítala, že ÚMYSLNĚ vystavila děti stresu, aby je mohla filmovat. Už jen z toho to pro mne není matka, ale sprostá a vypočítavá mrcha.
0/0
8.2.2004 13:39

herulinka

Ach jo.
Tak koukám, že se za posledních patnáct let na souzení těchhle případů nezměnilo vůbec nic a nikdo neposlouchá, co si myslí děti, které jsou v podstatě odsouzeny. Je mi z toho docela blbě, navíc když si vzpomenu, jaký to bylo dřív, a že to fakt neni o nic lepší.
0/0
7.2.2004 15:42

pan_otaznicek

Re:
hlavne poslouchat deti, kterym 3 roky matka vymyvala mozecky tim, jaky je jejich otec spatny clovek, jak je bude bit a a co vsechno zleho jim neprovede. Ano, na takovy nazor deti se da stoprocentne spolehat.
0/0
7.2.2004 18:45

herulinka

Re:
Tak pomalu...ono nikdy neexistuje to, že jim ty mozečky může vymývat tatínek, že? Zeptejte se na to těch dětí, až jim bude 25. Jestli to byla jenom matka, která jim do hlavy tloukla, že jejich otec je takovej a makovej. Pokud vím, tak ve všech případech, pokud se rodiče rozejdou ve zlým, je to padesát na padesát. A i kdyby se rozešli v dobrým, což je dnes téměř nemožné, tak na sebe budou kydat špínu, co se do nich vejde. Takže o čem se tu vlastně bavíme.
0/0
7.2.2004 19:24

herulinka

Re:
Navíc psychologové (někteří) jsou schopni z dětí dostat to, co si skutečně myslí, a ne to, k čemu jsou navedený. Ze mně to taky dostali, a taky jsem byla dost dost navedená.
0/0
7.2.2004 19:26

pan_otaznicek

no ta matka bude
pekna mrcha .. snad dozije o samote bez partnera, protoze do vztahu s nekym takovym bych rozhodne nesel. Hezky sve deticky naockovala.
0/0
7.2.2004 15:13

D777

?
Copak jste se všichni zbláznili???  Jak jste přišli na to, že je poštvala matka?
0/0
7.2.2004 13:16

jojoj897

Re: svatá prostoto!
máš pravdu - nepoštvala je matka - protože je vychovávala pouze ona - tak je poštvat ani nemohla - poštval je sousedův pes, který jim to všechno našeptal, když chodil kolem jejich bytu na procházku - a je to    
0/0
7.2.2004 14:21

Ccecil

Tem chlapeček mluví jako právník
nicméně by matka měla mu ještě dovysvětlit, že ve čtrnácti letech není právně odpovědný, ale ani zodpovědný a měl by být s otcem. Být otcem, nechal bych asi takové spratky na pokoji. Ona by to asi nebyla žádná výhra. Nicméně bych se domáhal toho, abych nemusel platit výživné, protože pokud jsou mi upírána práva, pak musím bý zbaven i povinností. Vím, že to tento právní systém nedovoluje, ale je to chyba.
0/0
7.2.2004 9:58

SMUTNÝ

Re: nezapomínejte na soudkyně-viníky těchto zvráceností
jestli se to tak skutečně odehrálo a to je velmi pravděpodobné, je to pouze výsledek tohoto "právního systému", kdy soudci beztrestně protěžují rozvedené matky bez ohledu jestli to jsou tzv. vzorné matky nebo recidivistky. Naše soudkyně odvádějí za 14 platů velmi mizernou, spíše trestuhodnou práci. Když už upraví styk druhého rodiče s dětmi, tyto rozsudky nerady vymáhají, pokuty za zmařené styky jsou zase nízké a navíc jsou ledabyle vymáhány. Matky /čti . zrůdy/ pouze využívají tuto situaci. Paní Fialová je od pohledu zrůda, i z těch obrázků je jasně vidět, jak připravuje /čti masíruje/ své děti na styk s vlastním otcem, ta zrůda si stres svých dětí, který zavinila, dokonce nahrává na video-to chce žaludek a žádný charakter. Policajti místo toho, aby drželi Fialovou, zabránili průchodu spravedlnosti. To je pro inspekci ministra vnitra lahůdka. Jenom debil nepozná, že ty děti jsou matkou programovány proti otci. Někdo by té zrůdě měl sdělit že nevratně poškozuje zdravý vývoj vlastních dětí, o kterých určitě u soudu tvrdí, že je šíleně miluje. Je to nelidské a opakuji, že to je pouze výsledek mizerné práce našich trestně neodpovědných doživotních soudců, jejichž drtivá většina nemá svědomí a charakte. To, že běžně porušují platné zákony, neví pouze ti, kteří měli to životní štěstí že zatím nevstoupily do soudní budovy.
0/0
7.2.2004 12:34

jojoj897

Re: naprostý souhlas
pouze bych doplnil: 1) zrůdy jsou pouze některé matky - a věřím, že jsou v menšině 2) bohužel tyto sobecké zrůdy vůbec nezajímá, že k boji proti muži, kterého si samy vybraly - zneužívají svoje děti 3) také nechápu jak je možné, že otec má rozsudek a policajti ho zadrží .....     že by ji jeden z nich šukal 4) ano - je to výsledek MIZERNÉ práce našich soudců a soudkyň - kteří jsou na právu naprosto nezávislí  bohužel
0/0
7.2.2004 14:59

herulinka

Re:
Ono v těch zrůdách je ještě jiný problém: rodiče štvou děti proti sobě navzájem, ale většinou - když se to někam dostane - je vidět jen ta mrcha ženská. Nadává matka na otce, nadává otec na matku, každej říká něco jinýho, a vyznejte se v tom, když je vám deset nebo patnáct...ani až vám bude čtyřicet, nebudete vědět, jak to vlastně bylo. V tom je problém - když se dva rozejdou a mají děti, nerozejdou se v dobrém a hází špínu jeden na druhýho. Znám to.
0/0
7.2.2004 15:46

SMUTNÝ

Re: mimo mísu poprvé
osobo, otec Fiala toho svým synům asi moc  neřekne, když s nimi nemá žádný kontakt. Je zřejmé, že nikdy nepřekročíte svůj stín .
0/0
7.2.2004 22:43

herulinka

Re:
No ale zase se nezdá, že by se k nim neuměl přiblížit. Kdyby byl co k čemu, udělá to už dávno a udělá všechno proto, aby se ho nebáli, nemyslíte?
0/0
8.2.2004 12:40

Isbjoerna

Re:
Clanek lici chovani otce-tyrana, ktery se domniva, ze deti jsou jeho majetkem.
0/0
7.2.2004 20:33

SMUTNÝ

Re: mimo mísu podruhé
děvčata, bez urážky, musíte zvýšit spotřebu karotky, aby se vám výrazně zlepšil zrak. Nebo reagujete na nějaký jiný článek.
0/0
7.2.2004 22:47

TommyCZ

To neni matka, to je hyena
Chtelo by to uzakonit tresty, kdy jeden z rodicu zneuziva sve postaveni a takovymto zpusobem vymyva mozky svym detem. Ty deti jsou poznamenane do konce zivota.
0/0
7.2.2004 9:35

Spyro1

Přesně tak,
jsem ženská a většinou se za to nestydím, ale teď jo. Ta fujara si léčí svoje problémy na dětech a nevidí, že jim tím ubližuje. Bojím se, že teď už je pozdě a ten pán bude muset fakt na kluky zapomenout. Nevím jak a asi to ani nejde.  Jediná šance by byla, kdyby spolupracovala a s pomocí psychloga a to se asi nestane. Je to prostě k*áva...
0/0
7.2.2004 8:22

himeji

vymyte mozky
hmm..ten jedenactilety nebo kolikalety chlapecek mluvi jak pravnik:)) "vypovidal" a "poskozeny":)) spis to zni, jako ze matka pekne vymyvala... taky bych neplatil alimenty a vydedil bych ty parchanty a zalozil novou rodinu...
0/0
7.2.2004 7:58

xix

re
 Matka se plne podepsala na jejich nenavisti vuci otci. Souhlasim s tebou aby neplatil vyzivne, ale jak rikas ty, tak ty penize by brali vsemi deseti. To jim pravdepodobe nevadi.
0/0
7.2.2004 2:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.