Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Homosexuálové protestovali u vlády

Homosexuálové demonstrovali před sídlem vlády v Praze. Desítka gayů a lesbiček chtěla vyjádřit nesouhlas s odložením projednání návrhu zákona o registrovaném partnerství. Původně přitom chtěli homosexuálové kabinetu po jednání poděkovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Spolehlivější cesta je mi
pro menšiny spíše dříve si získat společenský respekt svou produktivitou. Nežse vést na vlně popularity, která obvykle kompenzuje nějaké způsobené sice škody, ale na nesprávné adrese.
Jistě bylo něšťastné zacházení s menšinami / jinak  naší komunistickou  formou obdivované/ nacistické říše. Evropa cítí vinu a chce si tento pocit kompenzovat. Mrtvé nevzkřísí, tak alespoň náhradní téma k našemu uklidnění.
Někdo další potřebuje žít v trojúhelnících, čtvercích, obdélnících atd. To by se administrativa zahltila. Život druhých tolerujeme, konečně i ten svůj vlastní, nekomplikujme už tak spletitý svět. Jsou pohodlnější právní řešení.
Michal, libčeves, t. 603771186
0/0
6.2.2004 12:42

Maaz

Re:
V případě registrovaného partnerství osob stejného pohlaví se v žádném případě nejedná o napravování nějakých chyb totalitních režimů. Jde především o globální právní úpravu fakticky existujícího svazku dvou osob, které nemohou ze zjevných příčin uzavřít manželství. Tedy jsou stejného pohlaví.
Neexistence takového institutu komplikuje život těm, kterých se to týká. A právě institut registrovaného partnerství je oním nejpohodlnějším řešením. Protože institut registrovaného partnerství zahrnuje soustavu různých právních vztahů, závazků a práv. V současnosti je nutno každou eventualitu podchytit zvláštní smlouvou, právním úkonem, každou změnu je nutno podchytit. A každý právní úkon stojí peníze, čas a námahu. To co se vyřeší v heterosexuálním vztahu svatbou – velmi jednoduchým právním úkonem doprovázeným bujarými oslavami, je pro páry homosexuální celoživotním bojem s právními kličkami. Mluvíš o produktivitě. Nevím, do jaké míry Ty znáš nějaké homosexuály. Já jich znám trochu a můžu Ti říct, že všichni, které znám, jsou velmi produktivní a ve svém životně velmi úspěšní lidé.
0/0
8.2.2004 10:42

Maaz

... čte se to špatně
Napsal jsem mnohem obsáhlejší text, ale z jakéhosi technického důvodu z něj zbyl jenom kus a to ještě špatně čitelný.
Proto opakuji již jeno to nejdůležitější!
 
AK71!! Křesťanství, tedy víra opírající se o Nový zákon je něco jiného, než to, oč se opíráš.
 
Základním poselstvím NZ je láska. Vše je popsáno metodami a díky zkušenosti, která je 2000 let stará. Nechápu, jak někdo dnes může argumentovat způsobem, jak Ty to děláš!
Nejevíš se jako myslící křesťan, který hledá v Bibli odpovědi na aktuální otázky, ale jako prvoplánová svíčková bába. Bible je příměr, je to text operující s obrazem světa starým 2000 let. Proč jíš vepřové, ačkoli Ti to SZ zakazuje? Proč také nedodržuješ košer? Proč křesťané nepraktikují jako Židé? Proč tedy dnes ve 21.století je nutno opírat se prvoplánově o text vycházející z více než primitivní společenské situace! Ber si jako dobrý křesťan z Bible to nadčasové, nezapaluj hromnici při každém blesku a hromu!
0/0
5.2.2004 22:35

Maaz

TO SNAD NENÍ ANI PRAVDA ....
MŮJ ODPŮCE NAPSAL NA DOTAZ, CO Y DĚLAL, KDYY MU JEHO SYN ŘEKL, ŽE JE HOMOSEXUÁLNÍ ....
e: (ak71, 04.02.2004 15:23)
Nejprve bych s nim o tom mluvil.
Pokud by si nedal rici, musel bych ho upozornit, ze timto krokem opousti sveho Spasitele a dostava se mimo ozi vuli. Ze taky asi dojde k jeho vylouceni z cirkve proste proto ze se tak pouze viditelne naplni predchozi fakt.
Nasledne bych s nim asi prerusil vztahy s tim, ze pokud by se rozhodl to skoncit, muze se vratit, a ze na nej doma cekame.
MĚL JSEM POCIT, ŽE AK71 (JE TO OČNÍK NAOZENÍ???) JE ELATIVNĚ MLADÝ ČLOVĚK A TUDÍŽ MÁ O NĚCO MODENĚJŠÍ NÁZOY. KDYY JE NEMĚL, NIC SE NEDĚJE. KAŽDOPÁDNĚ SE JEDNÁ O VĚŘÍCÍHO ČLOVĚKA, COŽ JE HEZKÉ. CO MNE NAPOSTO ZNEPOKOJILO, ŽE JAKO VĚŘÍCÍ ČLOVĚK POPÍÁ VE SVÉM SEXUÁLNÍM FANATIZMU HUMANIZMUS JAKO TAKOVÝ, TEDY JEDNU ZE ZÁKLADNÍCH MYŠLENEK NOVÉHO ZÁKONA. TEDY UPŘEDNOSTŇUJE V DOĚ VZNIKU ILICKÉHO TEXTU AKTUÁLNÍ DETAILY VZTA
0/0
5.2.2004 22:25

boyxxx78

Jarmile, budeš nám tu chybět (chacha).
Toť vše....
0/0
5.2.2004 14:07

JarmilPrdel1

Padám jinam.
reagovat1 (JarmilPrdel1, 05.02.2004 13:17) Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. reagovatTo ISBJOERNA (Uslintanej_pes, 05.02.2004 13:15) Ty jsi vedle, jak ta jedle. Nejlepší je jít na to od lesa, koupit smradlavou rybu u ESA. Za necelou hodinu, svezeš celou rodinu i smradlavou Halinu....... reagovatPro všechny (Uslintanej_pes, 05.02.2004 13:11) Všichni si dejte velký pozor, protože Happy Misuge je stará nemytá AJCKONOSKA. reagovatPro KLOMENDU (Uslintanej_pes, 05.02.2004 13:09) Tvůj příspěvek jsem sice nečetl, ale jelikož je po dvanáctý, tak už jsi zase určitě totálně sjetej a zvracíš tady svoje ohavný oplzlosti......... reagovatIch bin... (Uslintanej_pes, 05.02.2004 13:01) Jdu z Vás zvracet................ reagovatRe: (HappyMisuge, 05.02.2004 13:02) Mas moznost... reagovatRe: (JarmilPrdel1, 05.02.2004 13:06) Ahoj koloušku, co si takhle po obídku trošičku podráždit prostatu ??? reagovatVliv (HappyMisuge, 05.02.2004 12:07) Tady zalezi na vychove a do jake miry jsme mu mozni poskytnout dostatecny vzor...Kamaradka vyrustala jenom s babickou a rozhodne nestradala...V dnesni dobe mnoho deti vyrusta v neuplnych rodinach a pokud jde o homosexualni par,tak mu mohou leckdy vice dat to,co potrebuji,nez ta heterosexualni rodina nebo neuplna rodina...A domnivat se,ze homosexualove vychovaji homosexualni dite je fakt smesne...Protoze tim padem by heterosexualni rodice nemohli mit homosexuala.Ale ja sve rodice mam a jsou heterosexualni...Jen ja jsem ... :-) stejna jako kdokoli jiny,jen v mem zivote nehraji hlavni roli chlap,ale zena... reagovatRe: (Uslintanej_pes, 05.02.2004 13:07) Ty máš v hlavě úpně nasráno.....( slušný lidi prominou) reagovatRe: (JarmilPrdel1, 05.02.2004 13:12) Možná, kdyby jsi se nechala vykloktat pořádným lofasem, tak by jsi přestala blejt takový nesmysly.Děvko reagovatzivot
0/0
5.2.2004 13:21

Uslintanej_pes

Upozornění
UPOZORNĚNÍ Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Diskuse není redigována či moderována. Redakce serveru nemůže ovlivnit její obsah. Vyhrazuje si však právo příspěvky odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků. Delší budou automaticky zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména texty urážlivé, vulgární, rasistické nebo příspěvky, které jsou neplacenou reklamou.
0/0
5.2.2004 13:19

JarmilPrdel1

2
Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů. Tento měsíc
0/0
5.2.2004 13:18

JarmilPrdel1

1
Tento měsíc menstruuji Na výstavě, jež sleduje průběh ženského pohlavního cyklu, lze vidět spací pytel z vložek či názorný návod k použití tamponů.
0/0
5.2.2004 13:17

Uslintanej_pes

To ISBJOERNA
Ty jsi vedle, jak ta jedle. Nejlepší je jít na to od lesa, koupit smradlavou rybu u ESA. Za necelou hodinu, svezeš celou rodinu i smradlavou Halinu.......
0/0
5.2.2004 13:15

Uslintanej_pes

Pro všechny
Všichni si dejte velký pozor, protože Happy Misuge je stará nemytá AJCKONOSKA.
0/0
5.2.2004 13:11

Uslintanej_pes

Pro KLOMENDU
Tvůj příspěvek jsem sice nečetl, ale jelikož je po dvanáctý, tak už jsi zase určitě totálně sjetej a zvracíš tady svoje ohavný oplzlosti.........
0/0
5.2.2004 13:09

Uslintanej_pes

Ich bin...
Jdu z Vás zvracet................
0/0
5.2.2004 13:01

HappyMisuge

Re:
Mas moznost...
0/0
5.2.2004 13:02

JarmilPrdel1

Re:
Ahoj koloušku, co si takhle po obídku trošičku podráždit prostatu ???
0/0
5.2.2004 13:06

HappyMisuge

Vliv
Tady zalezi na vychove a do jake miry jsme mu mozni poskytnout dostatecny vzor...Kamaradka vyrustala jenom s babickou a rozhodne nestradala...V dnesni dobe mnoho deti vyrusta v neuplnych rodinach a pokud jde o homosexualni par,tak mu mohou leckdy vice dat to,co potrebuji,nez ta heterosexualni rodina nebo neuplna rodina...A domnivat se,ze homosexualove vychovaji homosexualni dite je fakt smesne...Protoze tim padem by heterosexualni rodice nemohli mit homosexuala.Ale ja sve rodice mam a jsou heterosexualni...Jen ja jsem ... :-) stejna jako kdokoli jiny,jen v mem zivote nehraji hlavni roli chlap,ale zena...
0/0
5.2.2004 12:07

Uslintanej_pes

Re:
Ty máš v hlavě úpně nasráno.....( slušný lidi prominou)
0/0
5.2.2004 13:07

JarmilPrdel1

Re:
Možná, kdyby jsi se nechala vykloktat pořádným lofasem, tak by jsi přestala blejt takový nesmysly.Děvko
0/0
5.2.2004 13:12

pinguinone

zivot je boj o preziti..
homosexualita je mrtva vetev,priroda si poradi sama..
0/0
5.2.2004 12:06

Nedobik

Musím zopakovat
UZEANTI, ĎETE DO PD*ELE, (Nedobik, 04.02.2004 17:55)
stejně se tam nejradši zdržujete a nevotravujte.
0/0
5.2.2004 12:02

Klomenda

proč
Argumenty lidovců a dalších deviantů o škodlivosti vlivu homosexuálních dvojic při výchově dětí bohužel musím částečně potvrdit. Znám konkrétní případ 30ti leté ženy, kterou vychovávala lesbická matka s "tetou" a dalšími tetami. Dnes je z ní duševní troska, která není schopná běžného života, ale mohlo u ní spolupůsobit mnoho dalších faktorů. Na druhou stranu, dítě, které vyrůstá v neúplné rodině s tzv. "matkou" na tom dle mého bude stejně nebo ještě hůře. Jen si to představme: Bezcitná bestie (doplňme si: psychopatka, alkoholička, narkomanka atd.), samoživitelka "vychovává "dítě ve smyslu svých komplexů. Neúplná rodina je začátkem konce naší civilizace. Homosexuální pár také nenahradí celou rodinu, vždycky bude chybět to druhé pohlaví  jako životní vzor. Takže: registrované partnerství ano, vlastní dítě nebo osvojené ( v tom nevidím velký rozdíl)  s otazníkem nebo spíše ne.
0/0
5.2.2004 11:53

Isbjoerna

Re:
Znam osobne desitky dusevne znicenych zen - vsechny byly v detstvi po dlouha leta sexuelne zneuzivany svym vlastnim heterosexualnim otcem.
0/0
5.2.2004 12:04

Barunecka

Re:
Jaktoze jich znas tolik? Pracujes v nejake socialni poradne nebo v necem podobnem? Ptam se, protoze si myslim, ze se clovek zas tak casto se zneuzivanymi lidmi nesetkava.
0/0
5.2.2004 12:15

Isbjoerna

Re:
Statisticky je to kazda ctvrta zena, takze se s nimi setkavas denne i ty, jen o tom nehovori. Ze strachu pred svym otcem. (Kdyz promluvis, zabiji te, zabiji tveho milovaneho psa/kocku, pujdes do detskeho domova.)
Pracovala jsem ehrenamtlich (=bez penez, ve volnem case) na spouste kulturne/socialne-vzdelavacich projektu pro zeny a se zenami. Vetsina z nich se neodvazila to sdelit ani sve vlastni matce (nebo to rekla a ona ji "neverila"), nektere z nich mlcely az do svych 40ti let, hodne jich mlci dodnes.
0/0
5.2.2004 12:29

Isbjoerna

Re:
P.S. Na hranici CR/Nemecko tocili nasi jednu reportaz. Cesti otcove "prodavaji" sve 9-13ti lete dcerky zahranicnim sexturistum, na prani delali i video. Za stovku (Euro). Ceska policie na ne nemuze, protoze deti mlci. Jednoho turistu pak odsoudili podminecne (nejaka pokuta) za drzeni toho videa.
 
P.P.S. Obdobné se odehrava asi i v Nemecku nebo Belgii/Holandsku... Jen to neni na statni hranici, ale nekde ve vile.
0/0
5.2.2004 12:41

zlý fořt Emil

Jo jo ...
Je rozdíl mezi národností českou a romskou ...
0/0
5.2.2004 13:09

Isbjoerna

Re:
Bezpochyby, v teto reportazi se jednalo o otce a deti narodnosti ceske.
0/0
5.2.2004 13:13

Uslintanej_pes

Re:
Co to tady zase melete za strašný KRAVINY. Co tady klamete lidi, vy jste snad úplně sjetý, ne?????????????? Proboha, už tak nehulte!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.2.2004 13:13

Klomenda

Re:
Proč jsou zničené, když dnes existují vědecké metody, jak přeprogramovat vlastní mysl včetně podvědomí, kam se takové traumatizující zážitky na celý život ukládají. Teď  jsem se díval na stránky šíleného výrobce přístrojů na repetetivní subliminální sugesci a on tvrdí, že je to hračka.
0/0
5.2.2004 12:34

Isbjoerna

Re:
Z Vasi reakce je patrne, ze by Vam přeprogramovat vlastní mysl dost prospelo. Prihlaste se jako pokusny zajemce, napiste sem po therapii novy prispevek, ja Vam pak sdelim, jestli ta therapie zabrala.
0/0
5.2.2004 12:45

Klomenda

Re:
Jak Vám může účinná vědecká metoda vadit? Nebo jsou pro Vás sekundární psychické výhody "oběti" více zajímavé než úplné vyléčení. Je pro Vás důležitější vlastní zviditelnění než úplné odstranění následků traumatického zážitku? Asi máte svoji vlastní osobní zkušenost a v tématu se ráda patláte. Nebo se mýlím?
0/0
5.2.2004 13:16

Isbjoerna

Re:
Pokud jste za therapii zaplatil penize, nechte si je vratit. Doporucuji Vam obratit se na prokuraturu a therapeuticke centrum zazalovat. Podvedli Vas! Therapie znacne poskodila Vasi mysl.
0/0
5.2.2004 13:25

Klomenda

Re:
Sláva, vyhrál jsem, potrefená husa se ozvala!!! Máš své neřešené problémy a snažíš se je přenášet na duhé nebo o nich mluvit tak, jako by se staly nekomu jinému. Proto Ti vadí, kdyby to šlo řešit a jsi skoro nepřítčetně vzteklá, když Ti někdo oponuje. Nemám pravdu?
0/0
5.2.2004 13:32

pakous

Re:
Vam by mel zase nekdo naprogramovat smysl pro humor. A co se tyce osvojeni deti homosexualnimi pary, vidim problem trochu jinde. V nasi "velice toleranti" spolecnosti, si takove dite asi dost vytrpi, kdyz i dospeli lide se projevuji tak, jak vidime v tehle diskusi. Napr. poslouchat stale "tvi fotri jsou buzeranti", muze byt dost traumatizujici. Ale je mozne, ze se to casem zlepsi, zakon o reg. partnerstvi by mohl byt krok spravnym smerem.
0/0
5.2.2004 13:21

Klomenda

Re:
Plně souhlasím s tím, že naše společnost není natolik vyspělá a tolerantní k homosexuálům a také souhlasím s tím, že dítě v péči homosexuálních partnerů si od svého okolí vytrpí  své.
0/0
5.2.2004 13:36

Isbjoerna

Re:
Deti homosexualu nejsou automaticky deti hloupe. Ony rozeznaji velice rychle, ze problem ma ta intolerantni heterosexualni spolecnost. A sice sama se sebou, se svymi predsudku, se svou neschopnosti zamyslet se
Na nejake poznamky heterosexualnich hlupaku nenastavi ani pulku ucha. Znam dost deti, vychovane homosexualy. Zadne z nich nema trauma. U nas vsak je spolecnost o trochu dale, u nas byl ten zakon schvalen (i kdyz zdaleka ne tak tolerantni, jak by bylo potreba, zvlaste nekteri muzi jsou neprekonatelne zabedneni).
0/0
5.2.2004 13:39

Klomenda

Re:
Bože, kde jsi tady přečetla takovou hloupost, že děti homosexuálů jsou hloupé? A to, že: "Na nejake poznamky heterosexualnich hlupaku nenastavi ani pulku ucha", tomu bych se hodně divil, protože každý člověk a zvláště mladý je dost vnímavý k poznámkám svého okolí, taková je prostě realita. Tvá zbožná přání jsou s realitou v rozporu. Na druhou stranu s tebou souhlasím ve dvou věcech: 1/ Zákon o registrovaném partnerství musí být schválen a 2/ někteří (spíše mnoho) muži jsou nepřekonatelně zabednění (sebe považuji za muže bez zbytečného bednění)
0/0
5.2.2004 13:53

Black Oak Arkansas

Nic proti nim
Homosexuálové žijí jako menšina vedle nás, heterosexuálů. Už nejsou považováni za nemocné a úchylné jako za komančů. Nechť tedy mají stejná práva jako Ti ostatní. Přemýšlel jsem pouze o jediném: o vlivu tohoto přece jen nekonvenčního soužití na případnou výchovu dětí. Můj názor je, že by tyto páry mohly mít svěřeny do výchovy děti své vlastní, z možnosti osvojení by však měli být tito lidé vyloučeni. Jinak otázka dědictví, zastupování a vše ostatní by mělo být stejné jako u heterosexuálních párů. A proč ne osvojení? Vlastní děcko může vychovávat i osamocený rodič,(tak proč z něj vyloučit homosexuála),těžko by mu ale bylo svěřeno děcko k osvojení, alespoň se tak domnívám. Lidská reprodukce je asi základním článkem našeho bytí a k té jaksi nejsou homosexuální páry způsobilé, což by asi zvláště na osvojené dítě mohlo mít dost negativní  důsledky.
0/0
5.2.2004 10:34

boyxxx78

Re:
Do jisté míry souhlasím. Nejhorší je, že lidé často používají argument, že dítě má být vychováváno mužem a ženou. Souhlasím, ale podívejte se, kolik rodin takhle opravdu funguje? V kolika z nich oba ty prvky fungují? To mi vadí, nic víc. 
0/0
5.2.2004 10:43

to je moje

Re: Asi máte pravdu.
Rodina už není základ státu.
0/0
5.2.2004 12:38

Isbjoerna

Re:
nekonvenčního soužití na případnou výchovu dětí
 
Homosexualove vychovavaji mnohem vice deti, nez si umis predstavit (o spouste svych znamych vubec nevis, ze jejich mama/tata je homo), a stanou se z nich (z tech deti) stejne casto homo/hetero jako v jinych "normalnich" hetero-rodinach. Deti homousu vsak prokazuji vice tolerance (a lasky) ke svemu okoli.
 
Odsuzovat homosexualy a priori jako spatne rodice, je stupidni predsudek a ma stejnou vahu jako tvrzeni, ze muz a zena vychovavaji deti dobre (deti hetero-alkoholiku a sexualne zneuzivajicich by te vyvedly z omylu ).
 
Kdyz posuzujes homosexualy/heterosexualy - v principu je mezi nimi rozdil asi - jako kdyz nekdo preferuje souloz zepredu a jiny zezadu (nebo vleze/vestoje). Myslis, ze heterosexual, ktery soulozi zasadne jen zepredu/zezadu je jen proto lepsi/horsi rodic?
 
Pri pohledu na homosexualy delaji heterosexualove principielni chybu: Redukují cloveka na jeho sexualitu.
0/0
5.2.2004 11:21

HappyMisuge

Re:
Tak s tim nezbyva nez souhlasit...Velmi trefne...
0/0
5.2.2004 11:30

boyxxx78

Ach jo
Raději mám výdobytky doby než dobytky. A vidím, že spousta z těch zatvrzelých antihomosexuálně zaměřených spoluobčanů, by si ani tohle označení nezasloužila. Úžasní a bezchybní heterosexuálové mají vždycky pravdu a hlavně, jejich názor je nejlepší, protože jich je víc. Házet špínu umějí také nejlépe. Co od vás vlastně ti hrozní gayové chtějí? Aybste je nechali na pokoji a starali se o své rodiny a vychovávali si své děti k obrazu svému.  Homosexualita není normální, je menšinová, ale je to společenský jev a ne móda. Normální není chlastat alkohol, kouřit, drogovat. To je totiž o vůli, víte? Kdežto homosexualita nedává volbu. Stejně tak jsou na tom slepí, hluchoněmí, mentálně postižení a jinak odlišní členové společnosti. Ale právě oni tu společnost tvoří spolu s těmi ostatními. Co vás na homosexualitě tak rozčiluje? Způsob sexu mezi nimi? A co je vám do toho? Vás to někdo nutí dělat? Jiné věci vám nevadí? Latex, sado-maso, a další odchylky v sexuálním životě i heterosexuálů? Je zajímavé, kolik uslintaných chlapů se může z bláznit při lesbian show. To ty pány tvorstva, kteří odsuzují odlišnosti v sexuálním chování už nepohoršuje? Zameťte si před svým vlastním prahem a ve svém životě a pak plivejte na ostatní.
0/0
5.2.2004 9:34

malinak

No jo, ale
Ale ti chlapi, kteří(jak je zmiňuješ) "slintají" při lesbických schow, nechtějí po zákonodárcích, aby jim jejich úchylku nějak právně zakotvili.
0/0
5.2.2004 9:41

boyxxx78

Re:
Ona je to úchylka? Kolik pánů heterosexuálů se od takové podívané znechuceně odvrátí? A v čem by to právní zakotvení spočívalo?
0/0
5.2.2004 9:48

HappyMisuge

Re:
Tak to by me zajimalo,kam patris,protoze vsichni chlapi se radi podivaji na pekne zenske a kdyz se jeste libaji nebo delaji i neco vic,tak jsou z toho uplne vedle!!!A aspon kazdy chlap jednou v zivote snil o milovani se dvemi zenami!!!
0/0
5.2.2004 9:57

boyxxx78

Re:
Nevím, jestli jste si to přečetl od začátku, byla to reakce na názor, že muži, kterým se líbí dvě lesbické ženy také nežádají o právní úpravu své "úchylky". Já to za úchylku nepovažuju, ale chtěl jsem ukázat, jak na jedné straně nesnáší homosexuály, ale lesbické hrátky v nich probouzejí nadšení. Kam patřím? Do té menšiny, jak jste jistě poznal. Jestli si někdo myslí, že homosexualitu si někdo volí, tak jeho omezenost nezná hranic. Kdybych si mohl vybrat, tak budu heterosexuál až na půdu. Ale asi bych se nepoučil o netoleranci. Ono, každá cesta asi přinese určitý druh poznání. Nezvolil jsem si ji, byla mi dána. A musím s ní žít až do smrti. Tak proč na sebe mám nechat dopadat urážky, které se tu dost často objevují? 
0/0
5.2.2004 10:08

HappyMisuge

Re:
To byla takova odpoved na obe reakce,ale nejak se to smichalo a vypadlo par dulezitejsich slovicek...Jinak to sleduji relativne od zacatku,ale vzdy ta odpoved mi trva o trosinku dele... :-/
0/0
5.2.2004 10:13

boyxxx78

Re: Aha :o)
Teď už tomu rozumím. Takže ses neptal mě, kam patřím .
0/0
5.2.2004 10:21

HappyMisuge

Re:
Přesně,protože ja patřím mezi tu "menšinu"...
0/0
5.2.2004 10:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.