Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie obhajuje nákup nových aut

Dálniční policisté usednou co nevidět do nových vozů. Podle mluvčí policejního prezidia už není únosné, aby jezdili v pomalých autech, ve kterých jezdí pozdě k hromadným haváriím. Ministerstvo vnitra proto nakoupilo 18 vozů Ford Mondeo ST 220 za 12,5 milionu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

George33

PČR silná auta má dávno , jenže v nich jezdí papláši a obyčení policajti utřou...
Policie má silná auta dávno.Skoro každé okresní h.....(okresní ředitel) má Octavii 1.8 nebo 2.0.Každý krajský hlavoun má Superba a to i z řidičem (někam ty synovce museji upíchnout)2.8 turbo. Těch podržtašek na krajských správách , které chce údajně ministr vyhnat do ulic cha,cha,cha, co jezdí v Oktáviích 1.6 je plno.Ty všichni mohou jezdit v Felicích1.3. A nejlepší by bylo kdyby vůbec nebyli. To by potom nám občanům mohli četníci pomoct aspoň občas. Teď musej plnit akorát kolonky. Proč myslite , že buzerujou za lékárničky myslíte , že je to baví Ty pitomci co buzerujou na ulicích totiž jenom plněj nařízení hajzlíků bolševickejch , který zalezlý v kanclíku vymýšlějí kraviny a ještě se tomu smějou jak lidem udělali pakárnu. Z
l)
0/0
5.2.2004 14:38

Plukes

Benzin a volant
Jeznoznacne souhlasim s nakupem. Jak uz tady zaznelo, problem je v tom, ze Policie CR nema podle jejich vlastniho vyjadreni penize na to, aby nekoho pronasledovala. Nemluve o mobilnich (mysleno fakticky se pohybujicich se) radarech. A druha vec je ta, ze se v tom ty policajti fakt vymlatej. Ono, rozdil zhruba 150 koni je dost propastnej, nehlede na to, ze ty auta se budou vyuzivat v extremnich situacich. Na okraj, francouzske prefektury pouzivaji tato Mondea bezne a prevlada skokojenost. Ale zase - muzou je ridit pouze specialne vytrenovani ridici, kteri se neucastni zasahu. Pouze ridi. Jak to bude u nas?
0/0
5.2.2004 12:25

app

Kůže na sedadlech
Já bych ty kožený sedačky nezavrhoval.
Ono to může opravdu ušetřit pořádnej balík peněz za čištění,
až pojedou naši ochránci zákona z nějaké "akce" pořádně nadraný a neudělá se jim dobře
0/0
5.2.2004 12:10

belgian chocolate

spácháte-li mord, zachrání vás Ford
hm, tak to už asi neplatí...
0/0
5.2.2004 11:51

x-ray-x

;)
Tak jsem zvědav, kdy rozšvihají první. Tipnul bych si, že to nebude dlouho trvat. Z 1,3i do 3,0i 24 V, to nezvládnou;)
0/0
5.2.2004 11:45

sagem

Auta u policie
Plně souhlasím s tím, že policie koupila tyto vozy. Z mého pohledu...to v čem jezdili moc užiteční nebyli. Mám hodne známejch u této organizace a dělali jsme test...moje Felda 1,6i a jejich 1,3MPi...nemeli šanci. Než se stačili rozjet byl sem pryč.  A pokud natrfí na někoho s lepším vozem můžou se jen smutně dívat na jeho koncová světla. Dneska sem jedno Mondeo viděl v Brně. moc krásný vůz...a za ty peníze by sem si ho koupil taky.
Názor na policisty...hodně záleží na koho trefíte.  V Brně jezdí jeden velice zakomplexovaný. Jezní na radaru s bílou oktávkou. Děs a hrůza. Nedá se s ním domluvit. Pak je tady hromada ohromnejch chlapů kteří nebuzerují za lékárničku nebo to, že jedete v zoně 30 Km/h trošičku rychleji.
0/0
5.2.2004 11:40

Al Ladin

Bravo! (?)
Konečně má policie pořádná auta. A za fakt velmi dobrou cenu (také bych bral jednu ST 220 za necelých 700 tisíc). Pokud je skutečně předá dálničním hlídkám, aby mohly být včas u nehod, či aby mohly chytat gaunery v nadupaných popelnicích, tak jen bravo. Ale znáte to, český člověk a jeho povaha. Který šéf přenese přes srdce, že se jeho podřízený vozí v lepším autě? Už mnohokrát dostala policie pořádná auta, s velkou slávou, a pak v tichu šéfové poručili, dostali klíčky a vozili v nich svoje rodinky. Nebude se ta situace opakovat? Uhlídá to pan ministr? Neměla by se podobná auta stát standardem naší policie? Jen se podívejte, v čem dneska policajti jezdí, co mají ta auta za sebou, v jakém jsou stavu, jaké mají jízdní a výkonové parametry. Ať si pan ministr ohlídá vytíženost jednotlivých aut a řidičů, a těm potřebným ať dopřeje pořádné auto. Nejde o jejich pohodlí, ale o životy, zdraví a majetky nás všech.
0/0
5.2.2004 11:37

karoten

Re: Jsou natřený na bílo-zeleno -policajtsko
Tak to je snad docela dobrej jistič používání, ne? A hlavně, Gross ten nákup netutlá ale naopak zveřejňuje, přece jenom se tu něco k lepšímu mění, to nejde nevidět.
0/0
5.2.2004 14:42

hockeysta

no jistě
1.nedávno jsem se bavil s řadovým policajtem z Lysé n. L.  Vyptával jsem se, jak to tam chodí a přišla i řeč na honičky typu kobra 11. Smál se a říkal, že do něčeho takového se nikdo z nich nepouští, protože maj přesně naplánovanou spotřebu benzínu, kterou kdyby překročili, museli by zbytek měsíce chodit pěšky.?
2. pokud mám dobré informace, tak prodej tohoto modelu u nás jaksi vázne. proč s teda policajti vybrali zrovna toto auto? Navíc za takovou pálku a s takovým vybavením, který neopotřebujou a které dokonce bude vadit při výkonu služby (sedačky,..)?
vychází mi z toho, že se někdo napakoval na provizi a kecy o potřebě takových aut prostě neberu, protože to není pravda.
0/0
5.2.2004 11:34

Babul

Jak to dopadne?
Měli jednou na jednom DI vozidlo VW Passat, které se mělo používat k výkonu hlídkové dopravní služby. Ale protože bylo nové, tak s ním jezdil jenom šéf a jeho zástupce (nikoliv jako hlídková služba), ve vyjímečných případech opravdu posloužilo k účelu, ke kterému bylo přiděleno. Po nějakém čase se na vyšších místech zjistilo, že na tomto útvaru je pěkné auto a že málo jezdí, tak nařídili auto odevzdat a bylo přiděleno BIS. Dva měsíce nato bylo rozbité na sr*čku. A včil mudruj.
0/0
5.2.2004 11:12

Beeecko

...
Musím ať chci nebo ne, nějak reagovat. Přečetl jsem všechny příspěvky. Je jich dost. Něco se mě týká něco ne. Nejdřív a autům. Jo jasně, obměna vozového parku je potřeba. Mondeo? Proč ne. Oproti Felicii 1,3i, co má nalítáno 220 tis. km je to nebe a dudy. Jinak k těm Octáviím. Normální dopravky dostali Octavie 1,8 turbo beznin. Doufám, že s touhle informací jsou někteří "rejpálkové" spokojení.
Co se týče názorů na Policii, pak se mě to týká dost. Protože u tý firmy pracuju. A jestli si dal někdo tu námahu a četl tak jako já všechny ty příspěvky, tak zjistil, že co člověk, to jiný názor (vesměs). A z toho plyne, že co člověk, to jiný názor. Takže není o tom, kdo je čím, ale jaký je kdo člověk. Nebo policajt není člověk? Je to robot?
Ještě k tomu, co kdo řídí... Není to tak, že bych přišel do práce a řekl, dneska si vezmu tu Feldu, co má jen těch 180.tis km. Nebo tu Octavku co má 200 km. Je to o tom, co šéf naplánuje. To je asi jasný. A protože se šéfstvo bojí problémů a nabořenýma sl. vozama, tak lepší auto jen tak někomu nesvěří.
0/0
5.2.2004 10:06

x-ray-x

Re:
Bravo..  Četl sis to po sobě? Brilantní úvaha: "A jestli si dal někdo tu námahu a četl tak jako já všechny ty příspěvky, tak zjistil, že co člověk, to jiný názor (vesměs). A z toho plyne, že co člověk, to jiný názor. Takže není o tom, kdo je čím, ale jaký je kdo člověk." Nejsi ty náhodou policista?
0/0
5.2.2004 11:48

Milkman_Dan

Re:
No, me se taky obcas stane ze se prepisu, a policajt nejsem....  Kdyz se snazim napsat rychle prispevek, tak se soustredim na myslenku a obcas napisu stejnou vec 2x za sebou....
0/0
5.2.2004 12:24

belgian chocolate

Re: no prostě neudržel...
0/0
5.2.2004 14:25

krysa66

Konečně má policie auta
Když jsem viděl vybavení dálniční policie tak z toho šla hrůza, konečně páni ekonomové pochopili, že po silnicích jezdí automobily jiné než favority a že stará ojetá škodovka může sloužit tak akorát k přepravě stavebního materiálu. Jenom by mě zajímalo, kolik jich bude skutečně jezdit ve službách policie.
0/0
5.2.2004 9:59

vulvul

nechapu
Muze mi nekdo vysvetlit jak je mozne, ze Velka Britanie nakoupila Oktavie RS pro dalnicni policii a Cesi uvazuji o Fordech, Audi atd... Mimochodem jedno z nejoblibenejsi sportovnich vozu tam je Porsche.
0/0
5.2.2004 9:37

krysa66

Re:
Ano Velká Británie koupila Oktávie RS, ale neřekl jsi celou pravdu. Kopila je jako mobilní zátaras.
0/0
5.2.2004 10:00

CBR900RR

Re:
už jsem se bál, že se starej komouš Sudajev neozve...
0/0
5.2.2004 11:31

gardenie

Ford
Jsou ty Fordy opravdu tak dobre? Tato znacka nema zas tak moc dobry zvuk...
0/0
5.2.2004 3:13

NovoCZ

O co tady jde?
Těm diskutujícím, kteří jsou na prášky z toho, že policie si koupila rychlý auta za dost dobrou cenu, radím jedno - jděte se podívat na autopark ministerstev a úřadů jako ústavní soud, FNM, atd. Všude samý Audi, BMW, MB - v cenách několikanásobně vyšších, než tyhle auta, které budou doopravdy makat, ne vozit zadek papalášovi do práce a domů. Ale to vám asi nevadí
0/0
5.2.2004 1:05

fr-mottl

ford fahren, fortschmeissen
takovy maji nazor nasi nemecti sousedi. To zas bude neci synek studovat v americe. Samozrejme, ze panu profesorovi za tu dzunglu zde dekujeme.
0/0
5.2.2004 0:05

jirka04

Re: Á František
a opět zdráv!
0/0
5.2.2004 0:18

fr-mottl

Re:
tebe jsem spis cekal u te diskuze o homosexualech.Tady se diskutuje o autech, tedy chlapska zalezitost.
0/0
5.2.2004 0:24

NovoCZ

Re:
No a co tady teda děláš ty?
0/0
5.2.2004 0:55

jirka04

Re: Ale Vám
ten pan prezident leží v žaludku! Nepomohla by operace? Půl žaludku pryč a hned bude lepší nálada.
0/0
5.2.2004 0:21

xix

majaky
 Nevim, proc by meli pouzivat ty zastarale majaky,ktere jim omezuji v rychlosti.Proc nenamontuji jen takove uzke tycky, jak je to na zapade.
0/0
4.2.2004 23:46

Zkazius Catrix

Re:
To je proto, ze ta "uzka tycka" ve sve ultraextraspecialni podobe (napr. LED technologie kombinovana se stroboskopy ci halogenovymi svetly) stoji i nekolikanasobne tolik, co rampa z Tesly... Pokud mate nekdo zajem, zadejte si do Googlu treba Code3, Whelen, Federal Signal nebo 911ep.
0/0
5.2.2004 0:04

yashi

Re:
S těmi finančními náklady na lepší rampy jste trochu mimo mísu a zbytečně tady dezinformujete...
0/0
5.2.2004 10:53

jirka04

Tak se zase naši nejvyšší
policejní pantátové plácli přes kapsu. Říkám-li naši, nemyslím pochopitelně ani mí, ani vaši. To je jenom takové slovní kliše. Každopádně jejich novopečeným řidičům stoupne sebevědomí, ale ku nehodám budou přijíždět opět v dobrých škodováckých časech. Tato nová a rychlá auta budou jistě dobře sloužit k zastrašování  dědků jezdících ještě na prastarých "Stadionech" a ku kontrole neprošlé životnosti náplasti z našich autolekárniček. A sláva policejního ministra Grosse opět stoupne o uvedených 12,5 milionů.
0/0
4.2.2004 23:33

Zkazius Catrix

Majaky...
Majaky pujdou pravdepodobne pryc a uz se zkouma (pozde, jako vzdycky), co na ta auta prijde. I kdyz dle vyrobce by stavajici majaky mely vydrzet, oficialne vyzkousene to neni a co si budeme povidat, Tesla Holomy sice dela pekne veci, ale tohle je preci jen spise na nakladak  . Uvidime, jaxe nam vedeni pochlapi a zda-li se placnou pres kapsu a koupi poradnou nizkoprofilovou rampu  (ktera ale bude minimalne dvakrat drazsi nez tyhle z Tesly, pokud na to nedaji ty levne cinske). Co je ovsem horsi je fakt, ze auto krome rampy uz nema zadna jina vystrazna svetla (napriklad v masce, na zrcatkach, za okny ap.) a nema ani prepinac dalkovych svetel (wig wag), ktery stoji necele dva litry... Pritom prave ten je neucinnejsi svetelnou vystrahou. Pri takovychto rychlostech se spolehat jen na rampu, kdyz pred vami jedou po dalnici auta i dvakrat pomaleji, je hazard - sebelepsi rampa nema v zrcatku takovou ucinnost, jako prepinana dalkova svetla. A na dalnici budete takove auto (pokud pojede na signal) videt vzdy nejdrive za vami. To zase nekdo setril na nepravem miste a vysledkem bude akorat velka rana do nejakyho strejce nebo do kamionu, kterej se v osmdesatce rozhodl predjizdet... . Fakt nechapu - koupej takovy auta, jeste usetrej spoustu penez a pak to takhle zazdej osizenou vybavou... Hlavne, ze maj slavnej PEGAS, co s bidou funguje v Praze a v aute budou muset kvuli tomu mit vysilacku minimalne za 60 litru...
0/0
4.2.2004 23:29

Aiki75

Re:
No pokud ten "wig wag" stojí jen 2k, montaž snad už nebude takový problém, tak by je tam sa*ra měli mít.
0/0
4.2.2004 23:54

Zkazius Catrix

Re:
No, da se to postavit i doma na kolene za par korun, ale holt na aute to musi bejt homologovany a tudiz koupeny od nekoho... IMHO za 1600,- ci kolik to stoji, je to pekne predrazeny. Ale co se da delat.
0/0
5.2.2004 0:09

viktor99

IMPREZA STI
Tak nejak nechapu, proc do vyberu nezaradili Subaru Impreza WRX STi... Hlavne ve zrychleni (cca 5,5 sec) je na tom STi o dost lepe.
Navic existuje moznost upravy ve Svycarsku, kde vam z STi udelaji auto se 400 konmi a zrychlenim pod 4 sec. Uz dve v CR jezdi. Zkuste se zeptat v Subaru v Praze Hostivari. Jenze uprava stoji 500 tis a to uz by asi bylo na PCR moc. Ale kdyz je za tech 1,8 mil "obycejne" EVO, je to bez diskuze...
0/0
4.2.2004 23:22

PanAlva

Nesmysl
Nechapu k cemu je dobry, ze policie bude u havarek o dve minuty driv nez jindy, gdyz sanitce, ktera je podle mne dulezitejsi, to bude trvat taj jako tak stejne dlouho.
0/0
4.2.2004 22:45

Aiki75

Re:
Tuším, že důvodem je zabránit řetěz. havariim.
 S těmi majaky to pos*ali, jinak konečně udělala PČR dobrý nákup, 700kilo je vyborná cena a s tou kůží ma Kosinová pravdu, když se tam dává normálně tak proč by tam chtěli obyč.  Lepší kup než ty pouzdra na pistole. Standa jim dal asi kapky - když se chce jde všechno.
0/0
4.2.2004 23:03

joachim

KOBRA 11
pojďte si tipnout kolik vozů Policie ČR do konce roku rozbije , leda že by je proškolil Simír, ten už to má vychytaný
0/0
4.2.2004 21:55

hejlik

A stejne budou prudit obycejne lidi a ne frajery
1. Muj nazor je, ze policie tyto auta potrebuje a pri trose snahy by je mohla i uzitecne vyuzit. Pokud se chlapci v uniformach nebudou nahodou jen chtit trochu rychleji beztrestne projet.(jako by to nedelali uz ted,ze) 2. Ridici techto vozidel by meli, snad uz jen ve svem vlastnim zajmu, absolvovat nejaky "kurz" rizeni, pac jezdit s touhle karou je neco jineho, nez si to svacit s felinou stodvacet nekde u Jihlavy. 3. dneska sem policisty s jednim z techto mondeii videl na jizni spojce stavit nejakeho messengera na simsonu. Myslel sem, ze tyto vozidla maji za jinym ucelem, nez honit mopedisty. 4. preju policii, aby jim auta vydrzela, aby s nimi nemuseli nikoho honit a kdyz uz budou muset, tak at to tomu zavodnikovi poradne spocitaj. PS: nevim proc tady resite nejakou luxusni ci neluxusni vybavu. 700 tis. za takovou karu je dobra cena.
0/0
4.2.2004 21:32

Cornholio

Re:
To s tím mopedistou jsem viděl asi ve 12:05 na D1 do centra těsně před sjezdem na spojku. A 500m před tim jsem měl poplach na detektoru.  Každopoádně jim to auto přeji, ať si ho užijí, jezdí jak prasata  a  neprudí lidi....Včera zase prudili nějakého chudáka, který táhnul Š120 na káře na 15km na Brno.
0/0
4.2.2004 21:37

herulinka

Re:
No je to sice trochu mimo mísu, ale mě by třeba taky zajímalo, co je už luxusní, a co není...on na to může mít každý trochu jiný názor :-) ale dobrá cena to určitě je, to nepopírám.
0/0
4.2.2004 21:44

zorro123

už jsem to psal odpoledne
je úplně jedno jestli to má maximálku 250 nebo 210, protože když tomu daj maják na střechu, tak s tím můžou jet max.180
0/0
4.2.2004 21:19

herulinka

Re:
jinak maják udělá frrr... nebo možná, když dostanou hlášení o události, maják nejprve sundají, aby mohli jet vyšší rychlostí, což jim zabere nějakou chvíli, a budou zase tam kde byli :-)
0/0
4.2.2004 21:31

hejlik

Re:
urcite budou mit specialni vysokorychlostni majak ;-))
0/0
4.2.2004 21:34

mississippi

Nemuze mi nekdo
z diskutujicich vysvetlit co je na Mondeo (zde Contour) luxusniho??? To je k smichu...
0/0
4.2.2004 20:44

herulinka

Re:
Možná jsou redaktoři toho přesvědčení, že co má kožené sedačky, je luxusní...možná je to jen vžité označení pro vozy tohoto typu...rozhodně to asi těžko posoudí někdo kdo jezdí v autě, které bylo luxusní před 15ti lety :-) jedině že by bylo hodně velký blázen do aut.
0/0
4.2.2004 21:10

357

Re:
Pokud je mi známo, tak ST22O je spíš sporťák, s tvrdým podvozkem, luxus si vybásnil pisálek, aby měl zajímavější téma.
0/0
4.2.2004 22:30

herulinka

Ja!
Teď už snad budou něco platný, až se zase objeví na dálnici nějakej d.bil v protisměru...(možná je to naivní myšlenka, ale naděje umírá poslední). Hlavně aby s těma autama taky dávali vzornej příklad, jak se má jezdit a ne jako hovada(zrovna nedávno jsem jednoho policajtíka hrozně točila předpisovou padesátkou ve městě, na úseku, kde nemohl předjíždět)
0/0
4.2.2004 19:44

GhorX

Re:
No, hlavně ať Vás nenapadne před takovým nadčlověkem prudčeji zabrzdit. I kdybyste měla natočené, že jel 20 cm za Vámi, stejně budete za nehodu zodpovědná Vy...
0/0
4.2.2004 20:06

herulinka

Re:
Chvílema jsem měla hoňky, aby mi nechtěl upravovat zadek mého vozu. Takové vlezdoprdelisty opravdu nemám ráda:-(( taky se mi stalo, že mi na křižovatce vletěl do cesty policajt z vedlejší, úplně suverénně. Kdybychom si dali pusu, asi by se divil, že jel z vedlejší, protože se tvářil úplně zabedněně. Ale určitě by to taky dopadlo tak, že bych za to mohla já. Ta křïžovatka je fakt blbá, jezdí se tam od finančáku, tak asi lidi pospíchají pryč, aby je nestihli ještě víc obrat :-)
0/0
4.2.2004 20:29

herulinka

Re:
Ale tím chci jen říct, že někdy (většinou) dobré příklady na silnici nedávají. Málokdy je potkám,ž e jedou k akci, a většinou bez puštěnýho majáčku jezdí stejně jako hovada. Tak aby se nám v nových autech nepovraždili navzájem (i když mondeo vypadá docela bezpečně, jen bacha na náklaďáky v protisměru :-))
0/0
4.2.2004 20:49

R.E.

Majáky
K čemu jsou jim auta,  co jezdí 250kmh, když ty majáky vydrží rychlost (resp. jsou certifikovány) do 150kmh??? Dovedete si představit to show pro předjížděná vozidla, když by jim při 200kmh ulítl maják? Nechtěl bych tam být...
0/0
4.2.2004 19:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.