Diskuze

Jízda v protisměru mohla být sázkou

Za úterní šedesátikilometrovou jízdou v protisměru mohla být ruská ruleta. Osmadvacetiletý řidič felicie Martin Dlabač si podle známého možná chtěl takto přivydělat. Rodák z Blatné byl v minulosti několikrát ve vězení, z žaláře se vrátil krátce před dálničním incidentem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jufik

29. 1. 2004 17:46
Thriler
Ty jo, se mi zdá, že v týhle zemi lidi moc koukaj na americký filmy ;o))
0 0
možnosti

Loner

29. 1. 2004 17:11
No moc hezky
jeste ze jsem jel z Bratislavy az v 9 vecer. Puvodne jsem mel jet rano, ale nastasti to nevyslo.
0 0
možnosti

atvar

29. 1. 2004 15:32
operace
Pral bych si, aby dostal k uhrade ty operace.
0 0
možnosti

sigenius

29. 1. 2004 17:41
Re:
Hlavně nějak zařídit, aby už nikdy svou hru nemohl opakovat. Ovšem napadá mě jenom jedno řešení... Odpojit od přístrojů!
0 0
možnosti

cejkis

29. 1. 2004 13:02
policie ČR aneb kdo to vlastně je
Myslím, že problém je v inteligenci policistů. Vždyť berou skoro každého.
Představoval jsem si, jak bych se asi zachoval, být na jejich místě. A hned mě napadlo, že bych pustil všechno co svítí a houká na služebním autě, stáhl okénka u řidiče a spolujezdce a začali bychom dlaní mávat nahoru a dolů a jeli prostředkem. A posléze zpomalovali a třeba ještě úřejížděli přes pruhy. Samo tak aby to do nás nikdo nenapálil.
No, řekněte sami, podle mě, kdyby tohle předemnou začlo dělat policejní auto, tak mi hned dojde, že se něco děje. A zpomaloval bych a hned pustil všechny 4 blinkry. Takhle by to udělal asi každý a dálnice by byla zastavena.
Jenže oni to smažili jako každý jiný místo toho, aby na sebe upozorňovali a dávali okolí najevo blížící se nebezpečí. Zkrátka nebyli dost inteligentní na to, aby si poradili. Jsou věci na které vás v žádném povolání nepřipraví a o to víc se pak projeví povahy a jejich schopnost rychle a správně rozhodnout.
Jsem smutný z toho, že u policie pracují paka. Je to instituce, na kterou se obracíme, když jsme v nebezpečí čí když je s námi či s naším majetkem zacházeno protiprávně a domnívám se, že by bylo na místě, aby tato instituce zaměstnávala lidi vzdělané a schopné. Je to o penězích, ale raději budu žít s vědomím, že jich je méně a jsou fakt dobří než,  že jsou to mraky hlupáků. Navrhuji, aby byly podstatně zpřísněny požadavky na statní policii. Městská policie je na obcích, ale státní by měla mít tu nejlepší úroveň.
PS: omlouvám se všem dobrým a schopným policistům ČR, ale mám pocit, že vás je ve vašem sboru menšina.
0 0
možnosti

Ahasver

29. 1. 2004 13:22
Re:
Stoprocentne souhlasim. Jenze jak ma byt motivovanej nekdo inteligentni a schopnej? Penezma? Tolik jako u policie si schopnej clovek vydela kdekoliv. Poslanim? To jo, ale neverim ze takovej clovek za soucasnyho stavu vydrzi. Vsechny ostatni motivace k praci policajta zavaneji komplexama.
0 0
možnosti

Bramborak

29. 1. 2004 11:25
Je zajimave
pozorovat vetsinu prispevku v diskusi. Vsichni vime celkem prd o tom co se tam presne stalo, co presne policie udelala/neudelala, co je vinik za cloveka a proc to delal. Ale jak je jednoduchy si tady anonymne vylivat zluc na policii, ze jo? Jaktoze nezastavili dopravu, nerozstrileli toho grazla, nakonec proc nezatarasili dalnici vlastnima telama, ze jo? Uvedomte si, ze se to stalo behem par minut a ze vite jenom par kousku informaci a domenek novinaru, kteri vsechno nevedi a leccos si treba domysli. Zkuste chvilku premyslet objektivne nez z vas vypadne nejaka nepodlozena jedovata nadavka. Ale to by stalo moc mozkoveho usili, ze?
0 0
možnosti

tululums

29. 1. 2004 11:35
Re: lhostejnost
No, rekl bych ze jste jeste zapomel jeden podstatny fakt. Nikde jsem neslysel ze by media informovali, jestli nekdo z tech co ho potkali v protismeru vzali telefon a zavolali na policii 158. Tomu rikam lhostejnost. Jestli jel skutecne tech 80, tak na to meli urcite dost casu.
0 0
možnosti

herulinka

29. 1. 2004 11:15
Zajímavý
Je zajímavý, že v Blesku dnes píšou, že jeho rodina v Blatné požívá vážnosti, zatím co tady na ně jen plivou špínu. A navíc v Blesku dokonce není ani příjmení...to je fakt zvláštní...čemu věřit?
0 0
možnosti

tev

30. 1. 2004 11:03
Re: Herulinka
Si děláš srandu....   Vždycky jsem si říkal, kdo může opravdu věřit těm polopravdám a nesmyslům v Blesku a čtenost jsem hlavně přisuzoval ceně toho plátku. To je bulvár Herulinko. Najdi si v nějakém slovníku co to znamená, a popřemýšlej o tom...
0 0
možnosti

Kleki Petra

29. 1. 2004 11:15
Souhlasím s většinou hodnocení,
jen s tím tirákem to asi nebylo dost dobře možné. Pokud si to dobře pamatuji, stalo se to někdy v časných ranních hodinách, takže viditelnost takové překážky na dálnici by asi nebyla valná.
0 0
možnosti

recnik

29. 1. 2004 10:54
rozkazy?
Proč nezastavili policisté dálnici, nedali auto napříč a nerozstříleli ho na sračky to tedy nepochopím!  Rád bych požádal někoho zkušenějšího (třeba Redaktora s velkým R), který využije zákona o informacích a zjistí, jaké měli rozkazy a kdo je vydal!
0 0
možnosti

idx

29. 1. 2004 9:56
policie
A co na to náš mašinfíra ??? Vyjádří se k akceschopnosti policie.Určitě ano a uslyšíme že policie žádnou chybu neudělala.Podle mě byli ty poldove pos*raní strachy a čekali až se to auto zastaví o nějakého dobrovolníka,kterého s radostí nechali předjet před sebe.
 
0 0
možnosti

Franta7

29. 1. 2004 9:53
Film: Rychle a zběsile
Jako ve filmu Rychle a zběsile. Hlavní hrdinové byli krásní teenageři kteří co nejvíce svou bezohlednou jízdou porušovali dopravní předpisy v autech svých rodičů milionářů. Takový kteří neznají hodnotu peněz ani hodnotu lidských životů.
0 0
možnosti

Franta7

29. 1. 2004 9:54
Re:
Jinak tento inspirující film je nuda, nuda a ještě jednou nuda o nelegálních závodech teenagerů.
0 0
možnosti