Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud zvýšil trest za vydání Mein Kampf

Městský soud v Praze zvýšil trest pro vydavatele Hitlerovy knihy Mein Kampf. Michal Zítko dostal tři roky s pětiletým podmíněným odkladem. Vydavatel se chce dovolat k Nejvyššímu soudu a zvažuje také žalobu u Evropského mezinárodního soudu ve Štrasburku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Kůži podobné zlacené
desky té neblahé tiskoviny byly pro tohoto pána nezbytné k "informování veřejnosti"
pokud si ten pán takhle lže sám sobě, nechtěl bych být jeho lékařem.,takový organismus je na hraně laviny. vždyť člověk je celek, a tak s ním nejen ppohrdají slušní lidé, ale sympatizují poškození a bouří se játra....
Příroda a mládí jsou však mocné..
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
30.1.2004 13:51

rosi

Demokracie?
Kam toto až pujde?? V dnešni době nechavame odsoudit vydavatele knihy, která ať chceme nebo ne je součástí dějin. Odsuzují se majitelé Army Shopů za prodej válečných artefaktů. A nacističtí zločinci si ve většine užívají poklidného stáří!! A v televizi vydím jak se slzami v očích vykládají kolaboranti jak jsme zlý, že jsme je po prohrané válce nešetrně odsunuli!! A žádají omluvu!!! ANO VŠICHNI BYCHOM SE MĚLI OMLUVIT !! Když ne vy tak aspoň ja: PANE ZITKO JA SE VÁM OMLOUVÁM ZA KŘIVDU SPACHANOU NA VAS!!
0/0
29.1.2004 10:35

FrNedobrota

navrhuji...
zavřít vedení VŠECH televizí, neboť zvláště ve francouzských komediích vystupují náckové v uniformě ! Ba i v českých komediích vystupují čeští herci převlečení za nácky - tyto herce navrhuji odsoudit za propagaci fašismu a popravit ! Paní soudkyně ! Dělejte něco !
Nebo jsem si to rozmyslel a navrhuji onu soudkyni poslat na doživotí do krymu ! Je to rudá bolševická s.v.i.n.ě !
0/0
29.1.2004 10:14

Klomenda

Soudkyně?
Paní "soudkyni" asi chybí normální logické myšlení nebo je zarytá sionistka. Důležité je, nemá v soudnictví co pohledávat. Příště by mohl padnout trest třeba za Káju Maříka. Hloupé hovado si zdůvodní všechno!!!
0/0
29.1.2004 9:49

Kleki Petra

Navrhuji zavřít vedení Primy
za uvedení veselých příhod a pohádek estébáka Zemana. V rámci soudem použité logiky se takový postup nabízí.
0/0
29.1.2004 9:48

FrNedobrota

Špidlistán
Ano, toto je krásná ukázka kam směřuje náš stát -Špidlistán. Vítejme v banánových republikách, naše "demokracie" se směle může měřit s africkými vojenskými režimy.  Gratuluji soudkyni k bystrému úsudku, já si myslím, že Zídka měla odsoudit k mučení , starej Grebenda už sice prdí do hlíny, ale třeba by to vzal mladej !
0/0
29.1.2004 9:44

to je moje

Pokud vím,
Mein Kampf byl přeložen do hebrejštiny. Tento nápad není tak provokativní a hloupý, jak se snad na první pohled zdá. V Izraeli nepochybně existují mistři znalci a studijní obory na celou otázku fašismu. Byl by div, kdyby ne. Já osobně bych si tuto knihu rád přečetl už proto, abych se konečně dozvěděl, o čem vlastně je. Fašistu ze mne určitě neudělá. Mein Kampf je asi rozvleklá, politická, nudná a agresivní kniha, plná ukřivděnosti a obviňování všech kolem, budou v ní popsané doklady o historické velikosti jediného opravdového národa, práva na životní prostor pro silnější a tak dále. O soudním zákazu si myslím svoje, cenzura škodí. Myslím, že není od věci vytisknout ukázky z Mein Kampfu do školních čítanek nebo jej rovnou označit za povinnou školní četbu, ať si obraz o třetí řiši udělá každý sám. Lidi školního věku nejsou tak hloupí, jak si politici a soudní úředníci myslí.
0/0
29.1.2004 8:13

VITA11

hm
"propagoval  hnutí, které potlačuje lidská práva a svobody."  ...........   A to ,že každý týden beztrestně propagují to svoje hnutí Ransdorf,Grebeníček,Filip v nedělních debatách v televizi to je OK
0/0
29.1.2004 8:00

osvetitel

Re:
Mno jo podle me ten nejvetsi rozdil je vtom ze to hnuti toho "Hitlera chtelo (a v nekterych pripadech to tak delalo)zlikvidovat vsechny ty nepohodlne rasy kdezto to hnuti toho "Grebenicka" ""pouze"" nepohodlne jedince!
0/0
29.1.2004 8:07

Kazbunda

Tak nevim
Kucharka bavice Novotneho mi prijde spolecensky mnohem nebezpecnejsi nez vydani Mein Kampf.
0/0
29.1.2004 7:47

osvetitel

<><><>
Mno jo  zbytecne je zakazovat knihy  at uz od kohokoliv pokud se nejedna o nejake perverznosti ktere by nemeli prijit do rukou detem a tyto "politicke knihy " pokud vydavatel verejne neschvaluje a nepropaguje jejich obsah by nemeli byt zakazovany aby si mohl kazdy precist o co slo a udelat svuj usudek!
0/0
29.1.2004 7:40

osvetitel

Re:
Na druhou stranu si ale myslim ze si pan vydavatel nevybral zrovna nejlepsi cestu jak se obohatit!
0/0
29.1.2004 7:53

Superťuhýk

Cituji:
"Tuto knihu mohla používat různá neonacistická hnutí," . Obávám se, že tato hnutí budou knihu používat, ať ji pan Zítko vydá nebo ne, ať už s úvodem nebo bez úvodu. Ovšem jako těžítko není vhodná, a podložka pod hlavu je to příliš tvrdá. Snad tím noviny nechtějí naznačit, že skíni umějí číst? Mimochodem, hajlující bojůvky, které nadělají 100 krát víc škody než pan Zítko, protože je musí hlídat stovka policajtů (placených z našich peněz) z propagace fašismu vyjde beztrestně s tvrzením, že ukazují, kolik bylo loni vody.
0/0
29.1.2004 7:13

sapap

to jsou ale paradoxy
www.romea.cz
0/0
28.1.2004 23:56

pesos

Demokracie
To je ta naše demokracie,jsme svobodná země jak je vidět !!!!!
0/0
28.1.2004 23:54

Hufo

rozsudek je blbost
jestli nějakej vypatlanec touží nastolit zase fašismus, tak vydání nebo nevydání mein kampfu na tom nic nezmění, tak si najdou jinou četbu, ještě horší, která se oficiálně nevydává. pokoušel jsem se mein kampf přečíst, ale nedalo se, po pár kapitolách jsem to zabalil, protože to je doopravdy blábol, kterej na mě spíš působí opačně. minimálně hrdost by mi zabránila být členem společenství, který má tak vypatlaný názory jako adolf.
proč se nezakážou leninovy spisy a knihy podobného ražení? vždyť komunisti taky neznávali demokratické volby a líbilo se jim prosazování svého názoru pomocí olova a oprátek.
0/0
28.1.2004 23:50

fr-mottl

smi publikovat Klaus ?
jeho kecy jsou mnohem nebezpecnejsi, nez vsechny ty zde uvedene knihy. Ja jsem proto cenzure, ale zlociny proti lidskosti nesmi trpet zadna civilizovana spolecnost...
0/0
28.1.2004 22:53

alikan

Nelepší se to
Diagnóza Slabomyslní lidé s vyschlými mozky se opět nebo stále ještě snaží diktovat rozumným lidem jak mají myslet, co mají číst a říkat. Bylo by to k popukání, kdyby to v naší nedospělé společnosti nebylo tak časté. Osobně považuji za urážku, když jakýkoli soudce byť by byl duševně sebeméně nadaný posuzuje ostatní lidi podle svého myšlenkového obzoru, který napovídá, že posledních 40 let když ne prospal tak přinejmenším tvrdě podřimoval. Nevšiml si totiž , že dnes již právo publikovat a šířit dokumenty nemají pouze režimy, které si přivlastňují řídit život a smrt svých poddaných, ale má je každý člověk v demokratickém státě. Kromě tohoto práva ať je sebesložitě definované má ba i prostředky v podobě nezávislých nakladatelství, kopírek, počítačů, internetu. To vše by musel lidem sebrat, chtěl-li by uplatnit své právo usurpátora. A světe div se svoboda slova lidem neubližuje ale demokracii posiluje. Jak komické, myslet si, že historický dokument dávno mrtvé a opuštěné ideologie, který stejně každý vzdělaný člověk zná, může někoho zkazit. Inteligentní lidé narozdíl od lidských zkamenělin studují historické dokumenty, aby se mohli proti zvrhlým ideologiím jako byla ta Hitlerova a jako je ta, kterou propagují autoři rosudku bránit. A tvrdě bránit.
0/0
28.1.2004 22:11

spaldings

Re: Souhlas
Dokonce je třeba říci a je s podivem, že to například nedělají ti neohrožení novináři, té paní soudkyní, že hodně lidí v tomto státě si nepřeje, aby asgerechnet ona říkala, co mají číst, co si mají myslet, když je evidentní, že s racionální úvahou je poněkud na štíru. A zdůraznit paní soudkyni, že je sice ze zákona nezávislá, ovšem jen ve svém rozhodování, nikoliv nedotknutelná. Nikdo jí nebrání a nesmí bránit aby rozhodla tak jak se jí to povedlo, ale musí strpět, když je jí řečeno, že její rozhodnutí postrádá znaky zdravého rozumu.
0/0
29.1.2004 7:32

xKillerX

Bolsevicka justice opet v akci
To se zase ceska bolsevicka justice projevila. To kdyby pan Zitko vydaval Leninuv zivotopis, to by nikomu nevadilo. Soudkyne je urcite sympatizantkou rudejch svini!!!
0/0
28.1.2004 21:55

fr-mottl

Re:
nejen sympatizantkou rudejch svini - jak bych se vsadil ze je dokonce v ODS clenem
0/0
28.1.2004 22:49

krop

OMG
No tak tomu rikam demokracie a pravni stat. Todle je fakt mazec. novodoba cenzura "nepripustne" literatury. Nacky nesnasim, ale sam sleduju vsechno co se jich tykalo a tyka, abych vedel o cem to svinstvo je. A myslim, ze je povinnost kazdyho udelat neco takovyho. POchopit o co jim slo a co za valky delali. A to, ze odsoudi vydavatele Mein Kampf je fakt vostuda numero uno. FUJ HAMBA CESKE JUSTICI.
0/0
28.1.2004 21:19

Herr_Herr

Zitko je qitko
Pan Zitko neni uplnej beranek a v tomto pripade mu to i nejspise pritizilo, ze pred x lety vydal edici s nazvem "Tiche rozmlouvani s ....", kde prezentoval nekolik znamych osobnosti, ktere k tomu nedaly souhlas a ve skutecnosti slo jen o soubor faktu sesbiranych ze spolecenskych casopisu. Takze on je tak trosku vycuranej chlapec a vydavatel diletant. Jeho vyrok, ze s jeho koncem prichazi i konec ostatnich vydavatelu je take usmevny. Od toho se musi vydavatelska obec distancovat, protoze Zitko mezi profesionalni vydavatele nikdy nepatril. Ale konkretne toto vydani teto jedne knihy je i dle mne v poradku, i kdyz tim Zitko nesledoval cil jak on rad tvrdi "historicky poucit a odradit", ale hlavne vydelat. Ale fundovany komentar, by tomu urcite prospel.
0/0
28.1.2004 21:10

Destroyer7

Re:
Pan Zitko ma zcela určitě živnostenský list. Při podepisování žádosti musel podepsat prohlášení, že bude podnikat za účelem vytváření zisku. Tak proč mu vyčítat, že se svou činností snaží vydělat? Každý se snaží jak umí a že Mein kampf je dílo, které by měli číst nejen studenti historie snad není potřeba zdůrazňovat. Málo kdo dnes chápe význam nacistických pojmů. Na mladých to je nejvíc vidět. Chtějí mít pocit sounáležitosti k silné skupině. Že je taková skupina založena na vražedné ideologii zjistí obvykle až když se "vydají na cikány". Stejně tak to platí o komunistických myšlenkách. Na mítincích komouši krmí mladé líbivými idealistickými řečmi. Když se ty řeči převedou do praxe, tak z toho vznikne ta hrůza, to jsme tu měli před 89-tým. Je dobré si přečíst o tom, na čem je jejich ideologie založena. Na nesnášenlivosti, diskriminaci schopných, na třídním nepřátelství vedoucím k justičním vraždám, viz. padesátá léta v ČSSR nebo dodnes v číně či na Kubě, ostrově to svobody.
0/0
28.1.2004 21:25

Herr_Herr

Re:
Dekuji za vcelku milu reakci, s kterou nemuzu, nez souhlasit. Zitkovi jsem nevycital, ze podnika za ucelem zisku, spise jsem kriticky narazel na to, jak se snazi schovat za ten uslechtily hav pouceni soucanych generaci. Moralismus z ust pana Zitka, ktery svym tehdejsim nakladatelsvim Unholy Cathedral nelegalne vydal spisy "Tiche rozmlouvani s...." nezni zrovna nejlepe. Ja proti vydani knihy nic nemam, ale pan Zitko to udelal amatersky a nejlevneji, jak mohl.
0/0
28.1.2004 21:35

cassul

Re:
To co pises, zni jiste rozumne, ale myslis ze cilovou skupinou pana Zitka byli po informacich prahnouci mladici, kteri se chteli poucit na dejinach, aby se nedostali do sparu vrazedne ideologie? Pokud by tomu tak bylo, jiste by neopomnel pridat kvalifikovanou stat z pera nejakeho historika. Takovych kritickych vydani jiz v historii byla cela rada, nekolik i cesky, koneckoncu jsou dostupne v kazde trochu lepsi knihovne. Tim, ze vydal MK bez teto kriticke casti, notabene v takove uprave, se bezpochyby snazil nalezt odbytiste sve knihy v docela jine casti populace, kteri ji budou studovat z docela jinych pohnutek, nez aby se poucili z dejin pro sve i cizi dobro. To je to nemravne, co mi vadi, byt jak uznavam, zrejme na to nejsou paragrafy. Pan Zitko se (mozna zamerne) pohybuje prave po te neostre hranici, kdy je jeho cinnost urcite nemravna, ale zrejme jeste ne nezakonna. Proto take se stal tehle soud takhle trapnym, protoze z nedostatku  moznosti je souzen za neco jineho, z cehoz se zrejme bez problemu dostane a pokud ne, vzdycky se objevi dost lidi, kteri jej budou mit za mucednika.
0/0
28.1.2004 21:58

fleret

kniha v podstate neni nic jineho
nez pripomadovany  Aduv zivotopis,se semenistem teorii o nadrazenych rasach a pohadkach o nadcloveku s prirozenymi vudcimi vlohami a koreny tridni nenavisti....neco na zpusob sebranych komunistickych agitek,nebo projevu zlocince v.i.lenina.....kdo do teto chvile nemel o knize tuseni (hlavne mladi),tak ji diky burianove & spol. zacne shanet a urcite sezene i bez stornovaneho vydani pana zitko.....vivat burianova a "nezavisla" cz justice....... 
0/0
28.1.2004 21:06

Destroyer7

Kdo chce psa být, hůl si najde
Zajímavé, že paní soudkyni nevadí, že si kdokoliv může v knihovně půjčit spisy Lenina, Marxe a Engelse. A v tomto duchu bych mohl pokračovat. Pámbíčkáři zakazují jiné názory o Ježíšovi než ty dogmatické. Opět tu máme tuhou cenzuru jako za komančů. Fascinující excentricita Gaussovy křivky v celé své kráse.
0/0
28.1.2004 20:55

Englishman

Re: "pánbíčkáři"
Pokud lidovecký poslanec podá trestní oznámení kvůli neuctivému životopisu Ježíše Krista, má na to plné právo. Dělá to soukromě a v soukromí má každý právo být blbý, jak se mu zachce (a že se tomu pánovi zachtělo opravdu vrchovatě). Případ soudkyně provádějící svým rozhodnutím cenzuru (ať Mein Kampfu, nebo životopisu J.K.) je něco úplně jiného. Soudkyně se jako veřejný činitel a představitel státu postavila na stranu cenzury, potlačování základních lidských práv a nesvobody. Navíc tak udělala na úrovni, proti které neexistuje řádný opravný prostředek, a velmi pravděpodobně na základě vládní objednávky. Nelze srovnávat netoleranci soukromých osob (např. "pánbíčkářů") se státní zvůlí. Ve svobodné zemi má člověk právo šířit svoje názory, a to i tehdy, pokud jsou netolerantní k ostatním. Ale stát má svobodu umožňovat, ne ji potlačovat.
0/0
28.1.2004 21:51

131103

zpráva
Onehdá jsem viděl ve filmu Zítra vstanu a opařím se čajem, jak tam p.Sovák hajloval, teda to mně inspirovalo víc jak nějaká knížka, to paní soudkyně neviděla ? Chudáci vydavatelé.
0/0
28.1.2004 20:36

Destroyer7

Re:
Tak teď jsi to pořádně pohnojil. Jestli si to přečte nějaká další horlivá duše, tak se ten film dostane na index. Vždyť tam nejen hajlovali, ale také se tam ukazují nacistické symboly. I to je zakázané.
0/0
28.1.2004 20:58

ondradve

Re: no nedej boze aby vynalezl nekdo stroj casu
to by ten film museli hodne hodne cenzurovat, aby si z neho nekdo nevzal priklad....
radsi vsechny herce a spolupracovniky pozavirat hned ted ........
0/0
28.1.2004 21:28

cassul

ja to vidim i jinak
Tenhle soud a rozsudek se urcite da vnimat jako potlacovani svobody slova a svobodneho podnikani, coz je jiste nespravne a zavani cenzurou a totalitou. Koneckoncu prave naciste palili knihy na hranicich. Na druhou stranu tahle kniha a hlavne jeji autor presvedcili temer cely narod, ze je nutno vyvrazit jiny narod a stale jsou skupiny lidi, kteri tvrdi, zo to bylo spravne. Chapu, ze mnoho lidi vnima tuto knihu jako ideologicky zaklad vrazd svych nejblizsich pribuznych, rodicu, prarodicu a zcela logicky se bouri, aby nekdo vydelaval penize na jejim vydani. Kdyby se tahle kniha nestala zakladem nacismu a kdyby ve jmenu nacismu neexistovaly koncentraky a podobne, nikdo by po ni ani nevzechl, protoze se ty zvasty skutecne nedaji cist. Jenze on ten nacismus a ty koncentraky s milony mrtvych vazne byly a prave proto je ta kniha zajimava a prave proto ji vydali. A to za ucelem zisku. Vsichni se asi shodneme, ze prodej kosti lidi umucenych v Treblince by byl zverstvo, ale kde je ta hranice, co jeste jo a co uz ne?
Jiste, komunisticky manifest a dalsi "dila" by se pravem daly vnimat podobne, bezesporu, jenze to zavani argumentaci typu: Proc chcete zavrit mne, kdyz stejne kradou vsichni? 
0/0
28.1.2004 20:29

jerryy

Re:
... nevíte náhodou kdo a kdy naposled vydal korán nebo bibli?
0/0
28.1.2004 20:45

juton

Re:Do jisté míry
máš pravdu. Jenomže tahle kniha sama o sobě  by s největší pravděpodobností zapadla bez povšimnutí, protože v té době podobných děl bylo mnohem více.  Byla to právě charismatická osobnost Hitlera, který dokázal dosáhnout nejvyšších pozic v politice a tím své knize udělal reklamu. On prostě uměl zfanatizovat davy, byl to dokonalý řečník, bohužel. A to by dokázal i bez své knihy. A nakonec, nejsem primitivní debil, který si neumí udělat svů vlastní úsudek, tudíž nepotřebuji někoho, kdo mi bude kázat, co číst a jak  to mám chápat. Protože když někdo chce tu knihu přijmout za svou, ani desítka stran historického vysvětlování nic nezmůže, takový člověk je prostě přeskočí.
0/0
28.1.2004 20:48

fleret

Re:
nehlede na to,ze na kauzu se pomalu zapomelo.nyni burianova udelala knize bombasickou reklamu gratis.....kdo nacancany zivotopis a ona  'moudra' bude chtit cist,knihu si sezene a to i v pripade,ze pani burianova bude zvysovat panu zitko trest donekonecna.....odsouzeni je nesmyslne i s prihlednutim k denodenni propagaci zlocinne komunisticke ideologie ve vsech mediich,hlavne pak v TV - viz napr. zifcak na tv prima....:-(
0/0
28.1.2004 20:56

cassul

Re:
Jiste, proto si myslim, ze soudit knihu je zaprve nespravne, protoze kazde slovo (byt zjevne hloupe) ma pravo na to byt slyseno, zadruhe zbytecne, protoze pokud ji nekdo chce verit a ridit se ji, stejne mu v tom nikdo nijak nezabrani.
Jenze skutecne si myslim, ze by se na tehle knize (a jiste i mnoha dalsich) nemelo vydelavat. Sam rikas, ze pokud by nebylo Hitlera, jeho osoby a skutku, kniha sama o sobe by zapadla jako bezvyznamny zvast. Jenomze tuhle knihu nejde od Hitlera a jeho skutku oddelit, je to jeden kus historie, priserne kruty a krvavy, ktery je stale pro statisice lidi aktualni a bolestivy. Kdyby tyhle souvislosti nebyly, nikoho by nenapadlo MK vydavat, jako nikdo nevydava desitky jinych spisu o rasismu a eugenice z te doby.  Prave souvislosti autora a jeho krvavych skutku delaji z MK zajimave cteni. Tak zajimave, ze nekdo nevahal a vydal to. Nikdo mi nevymluvi, ze to neudelal pro zisk, protoze pokud nekdo mel skutecne zajem to studovat jako dokument, tak vzdycky tu moznost mel. To je to, co mne poburuje, ze nekdo chce vydelat na utrpeni milonu lidi, byt neprimo a zprostredkovane. A to je zle a nemravne. Jenze na to nejsou paragrafy a to  co predvadi nase soudy je trapne a celemu problemu to spise skodi, protoze vydavatele to stavi do pozice obeti.
 
0/0
28.1.2004 21:10

ondradve

Re: hmmm
takze pokud davaji nejaky historicky dokument o zlozinech nacismu tak by se na nej radsi nikdo nemel divat aby nahodou nemel velkou sledovanost a producent by mohl vydelat na utrpeni milonu lidi, byt neprimo a zprostredkovane.
0/0
28.1.2004 21:25

cassul

Re:
No urcite bych protestoval proti dokumentum, ktere by vyzdvihovaly hrdinsvi esesmanu v koncentracnich taborech a zduvodnovaly by nutnost konecneho reseni zidovske otazky. Nastesti je skoro nikdo nedava a kdyz, dobre je okomentuje. Jinak tem, kteri tvori dobre dokumenty a skutecne se zabyvaji tohle skvrnou na dejinach (bohuzel ne jedinou), gratuluji a preji vse nejlepsi, vcetne zisku. Pan Zitek ale mezi ne podle meho nejlepsiho svedomi nepatri.
0/0
28.1.2004 21:36

Englishman

Re:
Argumentace typu: "Proč chcete zavřít mě, když stejně kradou všichni?" je naprosto v pořádku. Špatné je naopak zavřít jen jednoho. Říká se tomu selektivní žaloba a v civilizovaných zemích se to nedělá (v některých je to přímo zakázané). Buď je nějaké jednání protiprávní (šíření literatury podněcující k třídní nebo rasové nenávisti) a pak mají být obžalováni všichni, nebo to protiprávní není, a pak nemá být obžalován nikdo, ani pan Zítko. Zcela BTW: Mein Kampf určitě nikoho o ničem nepřesvědčil. Je to jen blábol.
0/0
28.1.2004 21:57

svobodny obcan

Eva Burianova je zruda
Jak vubec muze takove nesmyslne rozhodnuti te bolsevicke ludre projit ?
Copak vydavani historicke knihy je PROPAGACE neceho ??
Propagace neceho je noseni symbolu toho, ziskavani lidi pro tu vec, psani a vydani clanku ci literatury, majici za cil ziskat pro tu vec lidi, je to poradani schuzi a shromazdeni za ucelem ziskani lidi pro tu vec. To je propagace.
V zadnem pripade to neni vydani historicke knihy !
 
Dela se mi z tech bolseviku fakt  spatne.
Pane Zitko, drzim Vam ve Strasbourgu palce.
0/0
28.1.2004 20:27

barbudo

Obsah se vydávat může, stačí zrušit desky s názvem a autorem a Židy nahradit jinými západními Semity
Jak jsme se již mnohokrát přesvědčili na zdejším fóru, mnoho zdejších bojovníků za civilizaci se s mnoha autorovými myšlenkami ztotožnila v rámci boje proti neschopným pseudointelektuálům, změkčilým pseudohumanistům a zločinným pacifistům. 
0/0
28.1.2004 20:15

ondradve

nemela by ...
nemela by ,kudla drat, nest aspon nejakou odpovednost za to co prohlasi??
az pan Zitko vyhraje ve Strasburku (a ja mu to celym srdcem preju) at si to ta kr@va zaplati, proc by to melo jit z nasich dani??
jeste ze uz vic skody napachat nemuze....
0/0
28.1.2004 20:08

ondradve

jezisi kriste
jak muze takova baba s takovou inteligenci sedet na tak dulezitem miste a este za nase prachy.........
skoda ze to byla sametova revoluce ... ono kdyby padlo par hlav tech nejvetsich prasat tak sme ted uplne nekde jinde
0/0
28.1.2004 19:58

LoneGunman

Smůla
Osobně si myslím že pan vydavatel měl pech. Nic proti němu nemám a nemám důvod pochybovat o tom že je to slušný člověk. Ale... Rozsudek jako takový vítám. Ta kniha je historický dokument, ano. Každý by měl právo si jí přečíst, ano. Ale ten komentář by tam být měl. Nejde ani tak o Mein Kampf, to je dílko dostatečně profláklé, nicméně jedná se spíš o nějaké další knihy, které by případně mohly vyjít.
0/0
28.1.2004 19:54

Arnold_Rimmer

.............
Takže Hitlera číst nemůžeme, ale na bolševiky se mužeme v TV dívat celkem pravidelně........, jaký soud zakáže vystupování toho z křivou držkou a toho syna sadistickýho bachaře?
0/0
28.1.2004 19:35

...tečka

MeinKampf
Knížku jsem si koupil a celou přečetl. Vyžaduje to skutečně dost úsilí. Pro pochopení Hitlerových úvah (tedy pokud to vůbec jde) je navíc nutno znát tehdejší realitu a historické souvislosti. Ale koho dneska zajímají problémy tehdejšího Německa? A navic Hitler byl možná výbornej řečník, ale opravdu mizernej spisovatel. Sledovat tok jeho myšlek v Meikampfu je duševně opravdu náročná činnost. A věřit tomu co píše, to se opravdu nedá...
0/0
28.1.2004 18:55

fleret

tusim ze vcera soudruh Rychetsky
vykrikoval cosi o neplatnosti lokalnich vyhlasek jistych radnic v jistych mestech o zakazu propagace komunismu.......panu Zitko drzim palce........
0/0
28.1.2004 18:53

lkarban

Soudkyně Burianová
Tuto knihu mohla používat různá neonacistická hnutí," zdůvodnila verdikt Eva Burianová.
Tahle "soudkyně" by mě klidně odsoudila za znásilnění, protože penis mám a tudíž jsem mohl nějakou zmermomocnit k nedobrovolnému pohlavnímu styku. Vivat paní Burianová.
Mimochodem v knihovnách najdete i plno knížek oslavující komunismus, ale těmhle soudcům naprosto nevadí páč za totality vystudovali
0/0
28.1.2004 18:45

cejkis

Re:
dyť je to komunistka
0/0
28.1.2004 18:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.