Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na cesty bez dokladů si počkáme

Když Němec přejíždí hranici do sousedního Rakouska či Francie, ani nezpomalí, natož aby zastavil a ukazoval doklady. Nováčci v EU včetně Čechů si na toto privilegium, které členství v EU přináší, budou muset počkat. A vypadá to, že déle, než se slibovalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viktor N.

Nechci být hnidopich
„Nováčci v EU včetně Čechů…“ — takže nás z Moravy se to netýká? A nebo se to týká naopak jen bývalého moderátora Milionáře — pana Čecha a jeho jmenovců?
 
Hehe, mají tam chybu jako hrom. Kdo dělá korektorá?  
0/0
29.1.2004 23:13

kodlik

Jediný výsledek vstupu - zdražování a koryta pro politiky!!!
0/0
28.1.2004 11:43

ro16ck

Kravina
už někdo z Vás vyndal pas mezi A - I, nebo D a F ???   Blbost. Ani pas ani občanka. Během roku celnice padnou a budeme frčet "bez dokladů". Bude stačit řidičák (v autě).
Bye
EU jsem nevolil, ale blbej nejsem.
0/0
28.1.2004 10:21

real_goldie

Re:
To je presne ten nazor: "ja vo tom teda nic nevim, ale chtel bych rict......"
0/0
28.1.2004 10:32

Jirmat

Re: asi jseš B.
pokud neznáš rozdíl mezi celním a pasovým odbavením.Pasovému odbavení budeme čelit ještě nejméně sedm let.Proč?Protože západu jde o trh a nikoli o lidi,kteří se k nám natáhli s celého světa,ani o nás.
0/0
28.1.2004 11:02

kulisacek

Re:
až na to že celníci nemají s pasama nic společného :o))
0/0
28.1.2004 12:10

Rus2000

EU??????
Pro takých jak Diynamo i ostatní co myslí co to kvůli Rusům nebo ostatním mate problém z EU.
Vizu –Schengengsku   já dostanu v Rusku bez velkých problém tak   jak spoustu Rusu, Ukrajincu nebo ostatních. Ne myslíte co ten problém musíte hledat v sobe nebo v tom co vás   moc tam ne chtějí.EU ještě ukázala vám jak vás váži.    
0/0
28.1.2004 10:15

Kleki Petra

Re:
Massa Bob zaplatit za prace rum. Co chtěl pisátěľ skazať?
0/0
28.1.2004 10:35

Rus2000

Re:
Osobně tobě a jenom tobě: Иди на хуй!!!!!
0/0
28.1.2004 10:45

Kleki Petra

Re:
Ruština mi vcelku velký problém nedělá, nicméně nejsem urážlivý. Možná bys mohl svůj shora popsaný názor napsat ve své rodné řeči azbukou, alespoň část lidí by pak možná pochopila, co jsi chtěl říci. Čeština je pro tebe evidentně španělskou vískou neznámého jména.
0/0
28.1.2004 11:14

Kleki Petra

Re:
P.S. Jako děti jsme říkali "skoč na cara". To bude asi tak odpovídat tvé velmi chytré reakci.
0/0
28.1.2004 11:15

Rus2000

Re:
Myslím Kleki  Petra nebo jak ty tam, máš takový divný buzeranský nick.Učím češtinu v Rusku sám ne máme tady česky školy tak co   váženi dámy a panové promiňte mne za moji špatnou češtinu. Dělám tady z českými podnikateli. Myslím slečinko ty pochopil úplně všechno co já chtěl tím říct.    
0/0
28.1.2004 12:34

Kleki Petra

Re:
Ó ano, Vaše Blahorodí! Hlupáka pochopit nedělá problém nikomu.
0/0
28.1.2004 12:47

Rus2000

Re:
Vím dnes máš špatný den o tvém problému   vaše vláda nejednala. http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A040128_123921_domaci_lkr Je mne moc lito.
Já snažil se jenom říct co problém z EU ne v tom co v Česku   moc cizinců   a v tom co tak ta EU   stojí o vás. Před referendem říkali co všechny členové     EU mají stejný podmínky ale   co do   podmínek které dostal váš stát ne mají nic společného   z tím co vám řekli.           
0/0
28.1.2004 13:19

Kleki Petra

Re:
Tobě ti homosexuálové nějak leží v žaludku!  Že by nepříjemné zážitky z mládí? Možná by sis spíš měl nastudovat pár dokumentů, které byly známé už před referendem, abys tady zbytečně nevykládal ptákoviny o něčem, o čem nic nevíš. Kromě toho, skoro čtvrtina lidí u nás o členství v EU nestojí. Bůhví, jestli to není dnes už vyšší procento.
0/0
28.1.2004 13:27

Kleki Petra

Re:
Ještě něco. Napadlo mne, jestli by nebylo lepší uzavřít příměří a dát si virtuální stakan vodky na usmířenou. Rusy mám totiž docela rád a je mi jedno, jestli jsou homosexuálové, transvestiti, nebo třeba mormoni. Vadí mi jen komunisté, ale to není problém národní příslušnosti.
0/0
28.1.2004 13:38

YFNA

Re:
kleki - nechci rejpat, ale tohle asi nebude rus...  rusi nerikaji idi na chuj, rusi rikaji paschol na chuj... jsem si tim uplne  jista...  (nic ve zlym, ruse2000 - nauc se to alespon tak, aby to vypadalo verohodne )
0/0
28.1.2004 15:43

Kleki Petra

Re:
A vždyť je to jedno. Víš dobře, že to nezkoumám.
0/0
28.1.2004 15:46

Rus2000

Re:
Ты наверно очень хорошо знаешь, как в россии говорят. Есть несколько вариантов это предложения или словесного оборота как тебе лучше это понимать. Извени не буду здесь тебе доказывать, что  я Русский и пишу тебе не из Праги а из Москвы. Слово пошел и  слово иди имеют совершенно одинаковое значение. Если брать с точки зрения правильност
0/0
29.1.2004 8:15

Rus2000

Re:
Если брать с точки зрения правильности так слово пошел (кстати пишеться не ПОШОЛ а ПОШЕЛ) так применяется в прошедшем падеже.
Так, что милая привет из Москвы.
Андрей
0/0
29.1.2004 8:18

Kleki Petra

Re:
U meňá nět ázbuki, no ja póňal óčeň charašó. Pazdravljaju těbja iz Pragi.
0/0
29.1.2004 8:39

Rus2000

Re:
0/0
29.1.2004 9:47

Maaz

Pitomečci!
Kleki Petra a předchozí - jste volové. To že Rus2000 umí česky by vás mělo jenom potěšit. Češtinu má dobrou, lepší než mnoho debilních přispěvovatelů na netu ...  Šklebit se někomu kvůli několika překlepům a rusizmům svědčí o vaší pitomosti! Kdybyste uměli aspoň takhle přiblblou angličtinu nemluvě o složitějším jazyku.
Bez trapných nadávek si ovšem myslím, že Rus2000 nemá až tak pravdu. Do Schengenského systému přistupuje najednou 10 nových zemí. Jenom v případě severských států + Rak. trvalo jejich přistoupení do S. systému 5 let - od 1995 do 2000 a to jich k systému přistupovalo celkem pouze 5 států (FIN, S, A, N, ISL)! Předpoklad, že od přistoupení mnohem chudších států do EU, kterých jednou tolik, uběhnou 3 roky 2004 - 2007 je velmi optimistický.
 
Nejedná se tedy o problém vážení si někoho - nových členů EU, ale zavedení veškerých technických systémů a pravidel na vnější hranici EU tak, aby spolehlivě fungovala. Tři roky je optimistická doba.
 
Navíc se celá ta věc ČR týká jen velmi omezeně, protože kromě dvou až tří mezinárodních letišť netvoří vnější hranici rozšířeného EU.
 
Jestli něco česká vláda slušně zkazila, pak to je narovnání vízového režimu mezi ČR a USA - 1. zavedení víz pro občany USA, 2. dosažení zrušení turistických víz pro občany ČR....
0/0
28.1.2004 12:58

Kleki Petra

Re:
Obsahově s tebou nelze než souhlasit. Nepochopitelný příspěvek ruského pobratima mne ovšem nevyprovokoval k žádné nadávce, takže své hodnocení si laskavě nech od cesty. Označil jsem ho za hlupáka až v momentu, kdy se tak zachoval. Trapných nadávek ses mimochodem dopustil také, takže si umeť před vlastním prahem.
Na druhé straně tvé hodnocení bylo vcelku objektivní a nemám zásadní výtku ani vůči jeho závěrům.
0/0
28.1.2004 13:05

Maaz

Hele rudá kůže Klekí Petro!
Tvá první reakce na jeho první příspěvek, kde Rus2000 reaguje na nějaké DYNAMO:
Massa Bob zaplatit za prace rum. Co chtěl pisátěľ skazať?
 
Takže věcně chybný příspěvek ruského pobratima Tě vyprovokoval k hnusné a opovrženíhodné podpásovce.
A další jsou podobného ražení.
 
Nejsem rusofil ani zoofil a ani nic jihého. Ale co mne dokáže skutečně nasrat, je když si někdo dělá šoufky z jazykových chyb cizince! Osobně jsem se za svůj život musel prokousat mluvnicí nejednoho velmi komplikovaného exotičtějšího jazyka a tudíž vím, jaká práce to je!
 
Mé nadávky byly jistě peprné, ale důvod k nim je objektivní. Nechal jsem se unést, což by se stát nemělo.
0/0
28.1.2004 14:15

Kleki Petra

Re:
Jsem velmi rád, že jsi sám se sebou spokojen.
0/0
28.1.2004 14:21

Rus2000

Re:
Jeden můj známý z Moravy(volal mně) musí zavřít hospodu proto že ne splňuje podmínky EU. Kdo z vás byl v Řecku dobře ví jaký podmínky mají jich hospody.Ne chápu proč vláda ČR na to nic ne děla. Sere mne to proč tak pasivní kvůli samým sobe.
Maaz dik za uznáni mne ještě pokud nikdo ne řekl co mam docela dobru češtinu jak co vzít co učím její druhý rok.
0/0
28.1.2004 14:56

Kleki Petra

Re:
S překvapením zjišťuji, že jsem ti s tou Češtinou asi dost ukřivdil. Spíš mne totiž rozlítil náznak toho, že se všichni celí třeseme na EU a oni nás tam nechtějí. Já se netřesu a nechápu naši vládu, která se chová, jakoby se chtěla Bruselu zalíbit v maximální míře, proto  přijme každou hloupost, aniž by musela, jen aby se na nás EU nemohlo třeba rozzlobit. To, o čem píšeš, je právě jedna z nich.
0/0
28.1.2004 15:16

Rus2000

Re:
Má reakce byla na jednoho DZNAMO který napsal Je to tím, že EU je řádově něco jiného než Schengenská dohoda. A za to čekání můžem poděkovat našim politikům a jejich "vízové politice" ( asiaté, čečenci, rusové a podobní ).
0/0
28.1.2004 15:27

Rus2000

Re:
Nic víc. Já dobře vím co ne všichni v Česku   třesou   na EU. Můj názor je v tom co čím větši zem tím víc problém.Myslím vy jak stát   byli by schopní   to zvládnout sami. Chtěl by omluvit se tobě za to napsal před tím. Ne musil to dělat   a moc se za to stydím
0/0
28.1.2004 15:28

Kleki Petra

Re:
Přijmi mou omluvu, četl jsem rychleji, než myslel. Že jde o reakci na Dynamo jsem vůbec nezaregistroval, takže vidíš, jak hloupé nedorozumnění dokáže nastartovat zbytečný problém. S tím, co píšeš teď, zcela souhlasím a podepisuji to.
0/0
28.1.2004 15:36

Rus2000

Re:
Měj se dobře.Doufám ještě někdy potkáme na netu. A vám dost odvahy a sil to zmladnout.
0/0
28.1.2004 15:40

Kleki Petra

Re:
Měj se dobře.
0/0
28.1.2004 15:41

Rus2000

Re:
Souhlasím z tebou   muže já zachoval se ne   moc dobře ne musel tak reagovat na ten trapný příspěvek. Já snažím se   pochopit jenom jednou věc proč každý   problém nebo skoro každý   snažit se   spojit z Ruskem   nebo z nikým jiným. Já aby dostal se do EU ne potřebuji jet do Česka stačí stavit se v konzulátu členské zemi EU    a máš vízum.Vím jenom to co váš stát dostal nezhorši podmínky ze všech ne kvůli tomu co mate na svém uzemí cizince a kvůli tomu co Vaše vláda to tak vyjednala. Vím to proto že bavím se z podnikatele z česka každý den.      
0/0
28.1.2004 13:37

Kleki Petra

Re:
To je legrace! Nahoře ti nabízím usmíření.
0/0
28.1.2004 13:39

Rus2000

Re:
Kleki Petra
0/0
28.1.2004 14:02

Kleki Petra

Re:
No vida, a pak že Slovan Slovanu neporozumí.
0/0
28.1.2004 14:22

osvetitel

Re:
Celkem dojemne bratri Slovane jak se tu jeden druhemu omlouvate ale tou poznamkou o "priblble"Anglictine jsi to zvoral protoze i kdyz je krome vyslovnosti mozna jednodusi tak to jeste neznamena ze je priblbla!
0/0
29.1.2004 8:36

franciscan

Re:
My guess is, it's too complicated for him to learn.
0/0
30.1.2004 5:16

franciscan

Re:
My jako deti jsme rikali "idi v pizdu"
0/0
30.1.2004 5:05

Kleki Petra

No toje bomba!
Asi si budu muset na chvíli lehnout. Nic horšího už mne potkat nemohlo.
0/0
28.1.2004 10:00

Maaz

SKANDÁL! MÍSTO 2006 AŽ 2007
To je tedy opravdu skandál, přístup ČR do Schengenského systému se posune o jeden celý rok!!!
... problém je v tom, že ČR nebude budovat velmi náročný hraniční systém splňující nároky Schengenských dohod. Až jej vybudují Estonsko, Lotyšsko, Litva, Polsko, Slovensko, Maďarsko a Slovinsko tedy státy, které narozdíl od ČR budou tvořit vnější hranici EU, pak padnou vnitřní hranice EU s ČR.
 Takže to nezávisí na těch našich zlatých českých ručičkách a rozkládajícím se potem zapáchajících českých pažích, ale na těch ostatních nýmandech z ostbloku, kteří nám Čechům SAMOZŘEJMĚ nemůžou sahat ani po kotníky.
0/0
28.1.2004 8:21

BudeHůř

A vite có kucííí, opíme mňa!
0/0
28.1.2004 8:03

Superťuhýk

Re: První rozumný příspěvek
0/0
28.1.2004 9:07

shew

EU
Tu porad brblate nad tim jak nas EU nici a podobne,ale dokaze nekdo z vas chvilku premyslet??? Co by se stalo kdyby jsme tu byli uzavreni a obklopeni EU?? Co by se delo kdyby po povodnich EU neprispela na ruzne granty a opravy?? Koukne te se kolem sebe..
Nic neni zadarmo, a vzdy je to neco za neco..  Taky me sere lenivost ceskych politiku,ale co me sere vic jsou tyhle urazeny kecy..
Nelibi se vam to?? tak s tim neco delejte nebo mlcte..
0/0
28.1.2004 7:49

s91014

Re:
To víte že někteří umí i přemýšlet a počítat. A hlavně nad propagandou europřívrženců.
Víte co by se stalo kdyby jsme byli obklopeni staty EU? Nestalo by se vůbec nic. Plně by nám stačilo členství v EHP (Evropský Hospodářský Prostor), který je mnohem a mnohem důležitější než nějaké EU.
EU jsou čistě "federalističtí" úředníci kteří svazují státy svými předpisy a přerozdělují peníze dle nějakého "nejasného" klíče (asi jak se zrovna vyspí).
Pro náš stát a tak i jako většinu států je důležitější ekonomické hledisko a to právě zaručuje EHP. Po vstupu do EHP nám může být celé EU totálně ukradené.
0/0
28.1.2004 8:41

Jirmat

Re: naprostá pravda
jen dodám,že příspěvky které dostaneme,jsou totéž jako dotace od státu.Prostě nejdříve je musíme zaplatit a pak asi 50% dostaneme zpátky.
0/0
28.1.2004 11:10

qoknu

Re:
Nestalo by se vůbec nic. EU se stejně časem rozpadne.
0/0
28.1.2004 9:16

Kleki Petra

Re:
Naivko. Něco jsem s tím dělal. Hlasoval jsem proti. A bylo mi to na co? To by mi cenzura nepustila.
0/0
28.1.2004 10:37

Daniela H.

0/0
28.1.2004 7:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.