Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie odložila případ 'Život Ježíše'

Policie odložila případ knihy Život Ježíše. Trestní oznámení proti ilustrované publikaci Gerharda Haderera podal lidovecký poslanec Jiří Karas a také několik věřících lidí. Považovali text za urážlivý. Všichni mohou proti rozhodnutí policie podat stížnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rachetik

Job
mimochodem, četl jste neko Joba o Heinleina? ten konec je fakt vostrej, nechtěl by ji pan Karas taky náhodou zakázat?
0/0
10.4.2004 12:55

Irish Stout

Divím se,
že pan Karas nežádá upálení autora na hranici, jakož i spálení jeho knih. Taky klatba by nebyla špatná. Inu, třeba se ještě dočkáme.  
0/0
6.3.2004 7:04

Magdon

Kdo ví??
Můžeme se dočkat i autodafé, které nahradí manifestace k 1. máji, co víme? Tribuny jako tribuny... jen bolestnější konce... 
0/0
7.3.2004 10:59

celtic

J.K.
Ježíš Kristus super star!!!
0/0
5.3.2004 18:46

Blamik

Tohle doporučuji pro silné povahy
Kdo se rád baví ať se podívá.....
<a href="http://www.christnet.cz/magazin/mag.asp?clanek=1455">http://www.christnet.cz/magazin/mag.asp?clanek=1455</a>
0/0
5.3.2004 16:26

idemtidem

Re:
"Dbej na řádný doprovod své drahé matinky, tetičky či jiné zbožné ženy. Vždy odmítej se sklopenými líčky doprovod mladíka, nikdy netušíš, co má za lubem."
 
0/0
5.3.2004 16:30

Blamik

Re: tohle se mi taky líbí
„Nikdy nebudeš tancovat ty tance, které slušně ty tančit nemůžeš. Tu musí být tvoje svědomí vodítkem a měřítkem." Zapomeň na valčík, tango a o ploužáku si nesmíš nechat ani zdát! Při těchto tancích se zpravidla dotýkáš i prostoru mezi šíjí a koleny a tady už hrozí skutečné nebezpečí. Přijatelná je možná polka a jiné lidové tance, nejlépe ty, které se tančí v kruhu. Odolávej pokušení!
 
Huups
0/0
5.3.2004 16:51

idemtidem

Re:
Tomuhle se rika ulet.
 
Pamatuj na včasný návrat! Zábava se snadno zvrhne v divoké orgie, při kterých již padla nejedná čistá duše. Různé omamné drogy a moderní hudba tě nahlodají, nebudeš mít daleko k pádu. Proto spěchej do postýlky ve stejný čas jako slepice do kurníku.
 
To s tema slepicema je dost dobre!
0/0
5.3.2004 16:55

P3P4

toz to je huste
Zábava se snadno zvrhne v divoké orgie, při kterých již padla nejedná čistá duše
0/0
5.3.2004 19:00

phenomenon

Toť katechismus mého mravního života!
To je supéééér! Navrhuju, aby jim tam někdo, kdo neví co s prachama nějaké poslal - píšou tam, že se bez cizí pomoci neobejdou - a byla by přece škoda přijít o takovou studnici moudra, že
0/0
9.3.2004 14:01

THaleZ

At si zametou pred vlastnim prahem....
A pak at neco rikaj... Inkvizice, hony na carodejnice, popirani kulatosti zeme, krizacke vypravy, nuceni viry nekomu jinymu..... Chjo.....
0/0
5.3.2004 16:22

idemtidem

Re:
K tomu nuceni viry nekomu jinemu...oni to takhle nevidi (nerozumim). Oni te totiz milujou, stejne jako te miluje Jezis, a chteji te zachranit.
 
V USA jsem svedkem naprosteho vymyvani mozku. Priklad: V materske skolce pred Vanocemi zdobi stromek. Ucitelka drzi v ruce ozdoby a pta se deti ruzne otazky. Po spravnem zodpovezeni otazky dostane dite za odmenu ozdobu, kterou jde a povesi na stromek. Ted ty otazky:
Kdo je svetlo naseho zivota? -Jezis.
Kdo nas miluje ze vsech nejvic? -Jezis.
Kdo nas vsechny zachranil? -Jezis.
 
 Hruza.
0/0
5.3.2004 16:35

hovnival-

Re:
no, nemas deti davat do katolicke skolky :) . v normalni skolce se takoveto veci nedeji.
kdyz das dite do katolicke instituce, nediv se , ze mu pak nuti tyhle nesmysly.
0/0
5.3.2004 16:47

idemtidem

Re:
Deti zatim nemam. Jenom chodim do te skolky obcas pomahat.
 
Zarazi me na tom to, ze ty male decka nemaji ani tuseni, o co jde. Pouze vi, ze pokud reknou Jezis, tak za to dostanou odmenu. Kdyz ne, tak maji smulu. Ale krestane si mysli, ze na tom neni nic spatneho. V Bibli se totiz pise, ze mas ucit sve deti. No, jestli tohle se da nazyvat ucenim...
 
A pak taky maji pisnicku: Jezis me miluje, ano, ja vim, protoze mi to rika Bible.
0/0
5.3.2004 16:52

Vaňas01

Re:
nebylo to nejak takhle: Jesus loves me, yes I know 'cause the Bible tells me so...
0/0
5.3.2004 17:28

idemtidem

Re:
To vis, ze bylo!
 
Radsi jsem to prelozila pro ucastniky diskuze, kteri nemusi mluvit anglicky.
0/0
5.3.2004 17:30

Pribinacek

Re:
Už ani ta církev není, co bývala. Místo, aby poslední věta na těch www stránkách zněla: "Modlete se k bohu za naše spasení a pod." tam stojí "Podrobný popis toho, jak nám můžete finančně přispět najdete zde."  Zase jde jen o prachy.
0/0
6.3.2004 7:37

Abitur

Karas je dnes v Kotli
Doufám, že mu dnes někdo konečně domluví . Půjdou tam kecálkové zdejších chatů
0/0
5.3.2004 16:21

Fluffy

Jako v USA
 Kde je svoboda slova?
Zajimalo by me jak by reagovali krestane, kdybychom zacali tvrdit, ze az prijde konec sveta tak se vsichni krestane budou pect zaziva.
0/0
5.3.2004 15:08

petacx

nebudete tomu verit !!! !!!
K nekterym zdejsim vyrokum se radeji nevyjadruji predstavte si ze znam lidi kteri veri ze Zeme a zivot na ni vzniknul sam od sebe z niceho a nahodou
kdo tomu neveri muze kouknout napr. na
Zijeme ve zvlastni dobe :-( Senzace utvareji cim dal vice nase premysleni a rozhodovani.
Napr. manipulace s verejnym minenim je velmi jednoducha jelikoz si malo kdo k nejakemu tematu udela cas aby se s nim alespon povrchne seznamil
prekvapuji mne napr. zpravy z Izraele Izrael za svoji historii od roku 1948 byl x krat prepaden sousedy. Pouze 1x zautocil drive nez byl napaden. Jediny cil jeho nepratel je vymazat jej z mapy ...
Ale ve svete medii je casto povazovan za agresora. O kolik uzemi prislo ve valce nemecko ci jini ale ... .
Neustale je pod tlakem Arabu a z ostatnich zemi asi predevsim Francie, Ciny ... .  
U nas vysla v roce 1994 zajimava knizka "Izraelske letectvo" ISBN 80-85280-24-8 Stoji za precteni!!! (ja jsem vynechaval technicke det. o letadlech)
zajimave info lze take najit na www.israel.cz
    peta  
0/0
20.2.2004 21:50

real_goldie

Re:
Mily petacxi,
nevim jake mas vzdelani, ale ta prednaska na tom linku, co si sem dal ( http://evoluce.eljoy.net/)  je koncipovana (rozumove narocna) tak pro zaky zakladnich skol. Uznavam, ze se tvari radoby vedecky, ale pouze tvari... Pravdepodobne si nebyl na zadne opravdove prednasce o cemkoliv, protoze by si videl ten propasny rozdil, v hloubce a odbornosti mezi textem na tom linku a "opravdovou prednaskou". Je jeste jedna vec, ktera celou prednasku docela schazuje, a to je pokus o zesmesneni. Text, neni psan, jako protiargumentace, ale vybira si kousky textu, a obrazky z novin!! a televize :-) a na tech dokazuje, jak je teorie evoluce spatne. Takle se nechova vedec, nebo rozumne diskutujici clovek. A proto musim prohlasit, ze me nejen uvedeny link nepresvedcil o neplatnosti teorie evoluce, ale naopak nechal ve me pocit, ze odpurci teorie evoluce, vlastne nemaji jediny dukaz, nebo jinou vedeckou teorii.
0/0
5.3.2004 17:09

Michalll

V některých rodinách
 obcích či zemích je skoro všechno jen hnusné. Proto, aby přežili pomyšlení na to, že jinde je lépe, musí programově všechno zhnusit druhým. Namísto vtipu v hospodě, kresbě puberťáků na záchodku, vylejí obsah svých životů  na veřejné prostranství.
Prznit jim nejen působí zisky, ale zároveň nejsou na světě sami, komu je ublíženo. Mohou ubližovat, jaká seberehabilitace, jaké štěstí. Někdo rozbije lucernu jako doklad svého vlastního rozbitého života. Jiný alespoň auto druhého. Náš hrdina a jemu blízcí napadnou hodnoty jim upřené a osobnosti s nimi spojené.
Na Židy řvou pravidelně jen slovo hitler,.Na lidi z poškozených rodin, příbuzné zničených či přímo povražděných, alespoň slovo komunimus. Někdo ovšem zabíjí přímo. 
 První může být nebezpečnější. Změní prostředí, navodí styl obětních beránků, dá cenné argumenty třeba našemu panu prezidentovi a v důsledku přispěje k likvidaci i těch zbylých staveb národního kulturního dědictví, jsou přece spojeny s tím trapným směšným starověkým křesťasnkým textem.
Nakladateli metál, ale odpor zbytku slušných.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
18.2.2004 16:57

real_goldie

Re:
No ja se nemuzu ubranit pocitu, ze mas nejakej osobni problem. Ono totiz neni na humoru, nebo satire nic spatneho, ba naopak. Humor, je to cim se lide odreagovavaji a podle meho nazoru, nic neni "svate", to znamena, ze pokud jde o vkusny, inteligentni humor, je mozno si vzit na musku cokoliv. Premejslej o tom.
0/0
5.3.2004 17:56

Ospalej

Brian
Tak to by mě zajímalo, jaký názor má pan poslanec Karas na film od Monthy Pythonu : Život Briana.
0/0
18.2.2004 15:49

Blamik

Re: Jaký asi.....
Strašlivý pokus o pošpinění celé civilizace. Kacířství, rouhání, čarodejnictví. Na hranici se zakázanou literaturou a filmy. No nemyslím že by někteří lidé od pátera Koniáše vyspěli alespoň o krůček dopředu. To že kadidla a další modlářské předměty vyluzovaly některé psychotropní a halucinogenní látky se ví dávno. A není tomu jen u křesťanství...........
Nedávno jsem si ale uvědomil jinou věc. Vemte si takové svaté relikvie. Kosti svatých uchovávané v různých refektářích a relikviářích. Není to samo o sobě zhoubné modlářství, sadismus, nekrofilie? Jaké další proudy světových náboženství uctívají kosti svatých v průhledných schránkách? Vzpomenu si pouze na indiálnské kmeny kdesi v amazonském pralese a horské kmeny kambodžských a bornejských lidožroutů.
Máte ale pravdu. Monty Pythonův nápad s podstrčením mesiáše je naprosto bezvadný nápad. Já osobně žeru tu sebevražednou odbojovou skupinu. Tenhle film se neokouká....
0/0
5.3.2004 16:21

P3P4

Re:
jo jo jo! ti sebevrahove jsou absolutne nejlepci! >]
 
0/0
5.3.2004 19:10

killy

Dovolil bych si tady skromě poznamenat...
že požadavek na jednostranné odsuzování "Životopisu" mě silně připomíná nátlak jedné veliké strany na občany v době nedávno minulé, aby odsoudili "2000 slov" i když jen miziá část věděla o co vlastně kráčí. Životopis jsem zběžně viděl a nic mě na něm nepohoršovalo. A co takhle zakázat v Čechách Satanský verše. Vždyť to je o tomtéž. Vydavatele dáme do klatby jako Chomejní?
0/0
18.2.2004 14:29

Katoda

Nechápu !
Nechápu titulek dotyčného článku. Kniha pobouřila " i věřící". Má to snad znamenat, že především pobouřila někoho jiného? Patrně soudruha bratra Karase, patrně.Místopřísežně prohlašuju, že mezi ty, které pobouřila nepatřím.
0/0
18.2.2004 12:19

Klomenda

intolerance
NECHÁPU TA NETOLERANTNÍ HOVADA, KTERÝM VADÍ JAKÁSI KNIHA, SNAD STAČÍ, ŽE JI NEBUDOU ČÍST, KDYŽ NENÍ PSÁNA VE STYLU JEJICH POMATENÝCH BLUDŮ A NEBUDOU OTRAVOVAT SVÝMI SRADLAVÝMI HUBAMI OSTATNÍ.........
0/0
18.2.2004 11:11

Aylik

Pan Karas
Karas je na te knize nejak zainsteresovany, udelal ji fakt super reklamu!
0/0
18.2.2004 7:55

Fikos

Nejlepší stránka věřících
je http://www.paneboze.cz
0/0
17.2.2004 17:34

Blamik

Re: Omlouvám se ale ....
Musím přihodit taky jeden strašně krásnej článek. Tentokrát ale z jiného soudku.......http://www.christnet.cz/magazin/mag.asp?clanek=1455
 
Prostě nejde odolat. Pro všechny přátele dobré nálady tohle stojí za to....
0/0
5.3.2004 16:25

JardaDnes

Na www.Jezis.cz podobné prasárny
Co se porad bourite. Na www.Jezis.cz je takovych prasaren plno...
Lide uz dnes nevi coby si vymysleli...
0/0
17.2.2004 17:16

aarghot

Re:
vsichni verici by si takovouhle stranku meli prostudovat, protoze pak by si snad uvedomili, ze ta jejich vira je opravdu nebezpecna mozek vymivajici droga
0/0
17.2.2004 17:20

Katoda

Re: Na www.Jezis
Nahlédl jsem a nechtěl jsem věřit vlastním očím, co je možné na začátku jednadvacátého století. Jedna maličkost na okraj. Kdo nahlédne, nechť si otevře roletku "Autoři". Z devadesáti procent (minimálně) ženské. Sám jsem netušil jak častý je u nás zjev Eulálie Čubíkové ze Zvonokos.
0/0
18.2.2004 12:29

aarghot

pravda
jezis je vymyslena postava stejne jako vsichni bozi a buzkove my mame jen tu smulu, ze vira v krestanskeho boha co se jako virus rozsirila v nasich krajich je neuveritelne nudna a hloupa
0/0
17.2.2004 17:12

idemtidem

Re:
Jezis ze je vymyslena postava? To asi tezko.
 
Ale byl .zplozen a byl synem normalniho muze. A je sice strasne mile, ze prohlasil, se za nas vsechny obetoval, ale myslim, ze si to mohl nechat od cesty. Byl to clovek, jako Jan Hus, ktery byl zabit pro sve nazory. Mozna silna osobnost, ale nic vic.
0/0
17.2.2004 23:25

celtic

Re:
Sorry IQ 0,1...pokračuj...
0/0
17.2.2004 16:58

aarghot

Re:
v nekterych vecech mas pravdu ale v tom, ze se buh tepli s adamem ne : PROTOZE BUH JE JEN VYMYSL PRO STADO
0/0
17.2.2004 17:13

1_130_202_135

Re:
Jen ho nechej, ten pako Havlasů umí vymyslet tak úžasné věci, až moje myš smíchem ztrácí kuličku.....
0/0
17.2.2004 17:17

aarghot

Re:
porid si optickou hehe
0/0
17.2.2004 17:21

economicus

Uboha diskuze
Vsimli jste si toho, ze lide, kteri souhlasi s nazorem poslance Karase, pisou prispevky v pratelskem duchu a nikoho neosocuji? Nepouzivaji hanlive vyroky a o nikom netvrdi, ze ji idiot nebo neco horsiho.  A co na to lide s opacnym nazorem? Sprosta kritika, rouhani, zadne argumenty, jen urazky apod. Tak tomu rikam opravdu rozumna diskuze. Souhlasim s nazorem jednoho z vas, kdo napsal, ze kritici Karasova nazoru se boji podivat pravde do oci. Vsichni dobre vite, ze Buh existuje, ale je strasne nepohodlne si to priznat a HLAVNE SE PODLE TOHO ZARIDIT. Preju prijemnou zabavu pri dalsich urazkach, ktere ukazuji jen na vasi ubohost. A jeste jednu vec. Vy si pod pojmem krestan predstavite jedine katolika. To je velky omyl, a kdyz kritizujete kazdeho vericiho jako by byl katolik, tak to jen potvrzuje vasi neznalost.
 
 
 
0/0
17.2.2004 16:30

PetrHK

Re:
A ty seš zase typickej příklad věřícího - "Všichni dobře víte, že Bůh existuje..." a jiná možnost neexistuje...
0/0
17.2.2004 16:55

aarghot

Re:
nemas pravdu spis je to naopak.
0/0
17.2.2004 17:15

aarghot

Re:
jeste jednou jsem si dukladne precetl ten tvuj vyplod a lze na nej rici jen jedno : TAKOVY JAKO JSI TY BY SE MELI STRILET NA POTKANI
0/0
17.2.2004 17:26

Katoda

Re: Uboha diskuse
A sakra, už to tu máme znova. Mohl bys mi vysvětlit, jak ty víš, že já vím, že bůh existuje? Teď jsme u kořínku věci. Já se řídím, nebo se snažím řídit v životě dvěma zásadami. První z nich je ono "myslím, tudíž jsem" a druhá " o všem pochybuji".  Něco jako nekritická víra a pravdy o nichž se nediskutuje neuznávám. Ty slepě věříš, aniž bys svou víru konfrontoval rozumem, nebo lépe řečeno skutečnosti si vždy přizpůsobíš tak, aby víře odpovídaly. Příklad. Běsnění církve proti homosexuálům je notoricky známá věc. Homosexualita je "proti Bohu". Kontrolní otázka. Proč všemocný Bůh tyto lidi stvořil proti sobě samému takové, jací jsou? A nechci slyšet odpověď, že nevyzpytatelné jsou cesty Boží. To by bylo příliš laciné. Války jsou rovněž proti Bohu (pokud se ovšem zrovna neválčí s nevěřícími za Boží pravdu). Jak je tedy možné, že mnohokrát proti sobě stály ve válkách strany, z nichž obě bojovaly za boží pravdu? Jak je možné, že ve všech zcela nedávných válkách žehnali katoličtí i jiní křesťanští kněží zbraním té strany, jejíž chleba jedli a proč je milostivý pánbůh nesmetl do propasti pekelné, je-li válka proti němu? Nezdá se, že by nemilostivější bůh byl nějak zvláště dojat tisíci oběťmi svaté inkvizice. I je pán Ježíš tak nezměrně miloval, když umíraly na hranici?  Chuj s takovou láskou! Když zmlátím ženu a před spravedlností vezdejší se budu hájit tím, že to bylo ze samé lásky, prd mi to pomůže. Osud jihoamerických Indiánů na základě oné pověstné křesťanské lásky je všeobecně znám a Arabové nás za křižácké války nenávidí do dneška. Také masové vyhlazování Židů milujícího Ježíše, zdá se nikterak nevzrušilo. Nevyzpytatelné jsou cesty boží! Takže si nech povýšenecké posudky o ubohých diskusíích a zpytuj své křesťanské svědomí a to co mají ti milující křesťané na svědomí.Co tím chci říci. Jestli mne v rozsahu povolených dvou tisíc znaků, ať nežeru, dvakrát dvou tisíc znaků přesvědčíš o jsoucnosti boží, vstoupím zítra do kláštera. Nazdar!
0/0
18.2.2004 13:07

economicus

Re:
Věř si čemu chceš. Nebudu tě přesvědčovat, je to ztráta času. Nemá cenu se předhánět v argumentech. Je to záležitost čistě víry, ty nevěříš, já věřím. Jen pár poznámek: Kdo ti řekl, že Bůh stvořil homosexuály?Kdo řekl, že Bůh má rád války?Pokud jsi četl někdy Bibli, tak musíš vědět, že svět byl stvořen jako bezhříšný. Ne Bůh, ale lidé se vzepřeli a začali si dělat, co chtěli. A tak vznikl hřích. Jelikož Bůh není žádný tyran a dal lidem možnost volby, tak svět vypadá tak, jak vypadá. Války jsou výplodem LIDÍ, ne Boha. A jedeme pořád dokola. A protože mají lidé svobodu, tak ať si dělají co chtějí, třeba ať válčí. Musí ale počítat s tím, že za to ponesou následky (včetně tvých oblíbených lidí "pořádajících" křížové výpravy). I na ty se dostane.
O existenci Boha tě přesvědčovat nebudu, buď věříš nebo nevěříš. Jen takový primitivní příklad. Nevěřící říkají, ať jim hmatatelně ukážeme Boha. Já říkám, ať mi ty hmatatelně ukážeš, že existuje elektřina. Není to možné. Ty věříš proto, že vidíš světlo, které svítí. Já věřím v Boha, protože vidím jeho působení.
0/0
23.2.2004 22:43

Blamik

Re:
Já to zkusím,
Zkuste prosím strčit prst do levé dírky u zásuvky.
- dostal jste kopanec? Tak to byl hmatatelný důkaz kopnutí elektřinou. Uvažuju-li koplo mně to = musí to být něco co kope tedy hmatelného protožer jinak by to nekopalo.
- nekoplo vás to zkuste použít kus neizolovaného drátu. Určitě se to povede.
 
To je rozdíl mezi věřícím a nevěřícím. Nevěřící si sáhne a dostane kopanec ergo proto že nevěří a tudíž se musí přesvědčit.
Věřící si nesáhne protože je jednodušší přijmout všeobecně uzávaný názor že elektrická energie je! Popřípadě není a světlo žárovky je zázrak kterým nás bůh přesvědčuje o své existenci. Prostě se nechce přesvědčit protože je strašně jednoduché přijímat než přemýšlet či dávat. Ergo sum lidé věřící raději slepě poslouchají než by přemýšleli či posunovali svůj vývoj kupředu. Člověče to by jsme dnes ještě mohli okusovat pazourky...........
 
Nechte toho tohle je naprosto nesmyslné  
0/0
5.3.2004 17:21

Pribinacek

Re:
Možná je škoda, že církev neprohlásila internet a telefony za ďáblovo dílo a nezakazála věřícím jejich používání. Ať si hlásají svou víru v kostelích a ne pomocí moderní techniky, která jistě nebude dílem božím (jinak by tu byla již od Adama).
Když Edison vynalezl fonograf, tak tento přístroj byl církví prohlášen za dílo ďábla a vykrápěn svěcenou vodou a takové ty pochybné náboženské postupy. Ale už netuším, kdy ta kletba byla sňata, jinak by asi katolíci dodnes šířili své slovo jen písemně a to ještě ručním opisem. Guttenberg, co vynalezl tiskařský lis, byl taky proklet a lis rozbit zfanatizovanými věřícími.
0/0
6.3.2004 7:52

miksv

Re:
Zato Ty jsi asi inteligent a nikdy nezestárneš, viď ?
0/0
17.2.2004 16:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.