Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Součková ustoupila od poplatků

Čeští pacienti si za doktora připlácejí v hotovosti málo - třikrát méně, než je běžné v zemích Evropské unie. Tak tahle poměrně revoluční věta je v koncepci zdravotnictví, kterou napsala ministryně Marie Součková, jen prázdná proklamace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Majkyho_pupik

je nejvyssi cas
na radikalni zmenu ve zdravotnictvi, jinak ten system zkolabuje. A jediny rozumny zpusob je spoluucast pacientu na platbach, jak za pobyt v nemocnici tak za recepty a podobne..
0/0
26.1.2004 22:08

juton

Bendl je ujetý,
ze srdce přeji paní Součkové, aby i to málo, co navrhuje, prosadila.  Protože pan hejtman jen žvanil!!!
0/0
26.1.2004 19:39

Eldrb

Re:
Tak tomu říkám argumentace ! Ty holt jsi trouba,viď ?
0/0
26.1.2004 21:40

juton

Re: Já nevím,
možná jsem trouba, to ať posoudí jiní. Já říkám, že pan Bendl mně ani náhodou nepřesvědčil, že preventivní  prohlídky jsou jen socialistické zlo. Prevence je vždy levnější, to je známo už několik století.
0/0
26.1.2004 22:39

ViHo1

Reforma bez reformy
 Cela reforma se stejne zahraje do autu. Souckova nejen ze nic nezmeni, ona se ani o nic nepokusi. Dost se ji divim. Popularnejsi uz stejne nebude, tak by nemusela mit strach neco zmenit. Asi bude muset byt jeste mnohem hur, aby byl nekdo ochoten neco udelat.
0/0
26.1.2004 12:12

RCG

zdravotnoctvi
No celkove si myslim,ze neni az tak problem v neefektivnim chovani pacientu jako lekaru! Bohuzel znam dost kamaradu, kteri pracuji ve farmaceutickych firmach a nekdy mi beha mraz po zadech, kdyz slysim, jak lekari postupuji, aby meli co nejvice predepsanych leku... Dalsi naramna cerna dira je hospodareni (tunelovani) nekterych (pravidelne oddluzovanych) nemocnic - zdravim tu svoji - chomutovskou
0/0
26.1.2004 11:52

ppetr1

Re:
neni to jen O chomutovsku i kdyz o tom neco vim,ale je to bohuzel ve vsech a NIKDO DO TOHO NECHCE RIZNOUT,JELIKOZ BY SI PROTI SOBE POPUDIL DOKTORY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A POLITIKY
o blbych pacientech áni nemluve .
chudak Souckova a to je jediny CSSD ktereho se zastavam  ackoli je nemam rad.
0/0
26.1.2004 14:00

jarmilprdel

Bendl
"„Vy chcete honit národ jednou ročně k doktorovi a trestat ho, když nepůjde,“ vpálil Bendl ministryni a otázal se: „Proč bych chodil k doktorovi, když mi nic není?“ ... pokud tohle rekne vysoce postaveny politik, tak nechapu jak se k tomu mistu dostal. Nepochopil zakladni vec o kterou jde, tj. usetrit. Ze bych mel v lasce CSSD nemuzu rict, chtel bych volit pravicove zalozenou stranu, ale pokud ODS bude mit ve svych radach obdobne "experty" (Tlusty, Riman, Langer, ...) je to nevolitelna strana, kdyz nedokaze misto remraci rici konstruktivni kroky. A k Souckove - myslim, ze ta zenska se snazi se zdravotnictvim neco udelat. Vetsina jejich navrhu ma neco do sebe a obycejny clovek musi poznat, ze ac bude priplacet, tak to je k dobru veci. Rad bych se optal vsech radobyinteligentnich lidi, kteri sem pisou ze Souckova je kra.. apod., zda si opravdu precetli to co navrhuje, nebo o tom vi jenom stylem jedna pani povidala ... klidne se s vama pustim do ROZUMNE debaty ...
0/0
26.1.2004 10:54

Eldrb

Re:
Opravdu si myslíš,že jsi shopen rozumné debaty ? Po přečtení tvého příspěvku o tom silně pochybuji.Čteš noviny ? Díváš se na tv zpravodajství ? Díváš se na různé publicistické pořady ? Znáš názory odborné veřejnosti ? Zřejmě né,když tady ventiluješ to,že Špidlova tlupa navrhuje věci,které mají něco do sebe.Toť řečeno obecně.A k mluvkům z ODS.Nejsem zatím voličem ODS,nikdy jsem jí nevolil.Ale mám za to,že to jediná dnešní alternativa vůči socanům,kteří nás vracejí pomalu a jistě před listopad 89.Vždyť už skoro vyhlásili pětiletku co se týče rozpočtu.Vše bude řídit stát,stát nám bude i zadečky utírat,poněvadž jsme nesvéprávní. A že ODS jen remcá a konkrétní "konstruktivní kroky" jak říkáš nezveřejňuje ? Teze nastínila,a je to jako v Mariáši.Jestli tuto královskou karetní hru znáš,tak musíš vědět,že trumfy se nesou až naposled. Může se trumfovat hned od začátku.Ale to to musím mít v ruce,potíž je v tom,že socani mají v ruce kulový h....o.
0/0
26.1.2004 12:05

jarmilprdel

Re:
no myslim si, ze politiku sleduji dost ... s tebou rozumna debata asi nebude, pze tvuj prispevek mi prisel jako tlachani, abys vyjadril, ze jsi chytrejsi nez ja. Kdyz uz jsi treba problem zdravotnictvi zobecnil na Spidlovu bandu. Napis co se ti teda na jednotlivych krocich Souckove nelibi, kdyz tak sledujes politiku, tak to ted nebudes muset hledat na internetu. A jaka, ze je alternativa ODS ? Ono, nic jineho nezbyva jinak receno :) Ten kdo je v opozici je vzdy lidem prijatelnejsi nez ten kdo musi delat ty kroky, ktere jsou nezbytne a nerikam, ze jsou vzdy spravne reseny. Kdyz ODS rekla, ze svuj plan RVF zverekni behem par mesicu, pak za nekolik tydnu a nakonec rekne, ze neukaze nic, to opravdu je marias vhodny do hospody, nez politika. napr. kdyz prijdu za sefem a reknu mu, ze tu praci udelam jinak a lip nez spolupracovnik, ale nic sefovi nereknu, dokud toho dotycneho nevyhodi, tak nevim zda bys uspel bez nejakeho naznaku ... CSSD ma prd, ale to take diky minulym vladam. Hodne me pobavil pan profesor, ktery ve svem novorocnim projevu rekl, ze "mame zapomenout na minulost" ... kdyz dam na zacatku do testa misto cukru sul, buchta se povede ?
0/0
26.1.2004 12:28

Eldrb

Re:
Já nic na internetu nehledám a vůbec se nesnažím být chytřejší než ty,i když soudě podle způsobu vyjadřování a hlavně zaměřením svých odpovědí budeš zřejmě nějaká referentka ve státní správě,správě která souvisí s danou problematikou,a na státní úředníky mám svůj názor.Zdravotnictví není můj obor,ale vše souvisí se vším,čili mluvím obecně o socanech jako takových. Nějaké hlášky o předchozích vládách,nevím co tím myslíš ale zmiňuješ pana profesora,tak máš na mysli zřejmě vládu ODS před 7 lety,je to tak ? Socany máme u vesel už skoro sedmý rok.Napřed lhali o spálené zemi a že zavřou všechny tuneláře.Nakonec to odnesl jejich ministr financí.Chudák. Pak přišli s politikou nového stylu a že zdroje jsou.Neříkali,že zdroje jsou na Kajmanech a že jsou pro ně nedobytné.Špidla se chvástal že zdroje má.Tak kde jsou ? Zkrátka a dobře,jsou to lháři.....ke všemu se prolhali a lidi jim sedli na lep,to je celé. 
0/0
26.1.2004 13:01

jarmilprdel

Re:
referentka rozhodne nejsem, ba naopak jsem pro snizeni poctu lidi ve VS, jsem student VS obor informatika. kdo jsi ty ? :) ... Dojimaji me lidi, kteri se bavi o problemech vseobecne a najednou vytasi konktertni vec, ktera ma za ucel vyhrotit nejaky problem. Kdyby jsme se meli bavit o predeslych vladach, nikdy by jsme neskoncili, takze neutikejme od tematu (ale muzem se k tomu pozdeji vratit, nic proti tomu nemam), kvuli kteremu jsme se zacli bavit - reforma zdravotnictvi. Co je teda na ni podle Tebe spatne ?
0/0
26.1.2004 13:29

Eldrb

Re:
No tak študírování mám už nějaký pátek za sebou.Patřím pomalu již mezi seniory a zdravotnictví není můj obor,to jsem již uvedl. A tento problém chápu v širších souvislostech.Vycházím s ohlasů,které pro příslušnou pí nejsou příznivé.Také vycházím z vystupování oné pí,které je trisktní.Jseš mladý člověk,nepamatuješ dobu před rokem 89. Socani nám systém oné doby vrací,s tím,že oni jsou teď ti praví a povolaní. Zkrátka,komunisti to dělali špatně a mi,socani, víme jak na to.Tak o tom mluvím.A jinak Ti přeji do života mnoho úspěchů,to bez ironie.
0/0
26.1.2004 13:48

jarmilprdel

Re:
no snad si rozumime ... je mi 23 a je fakt, ze dobu pred 89 jsem nijak nevnimal. O to vic, kdyz se ted zajimam o politiku, tak se divam do historie jedotlivych vlad CR a nikdo (natoz nas president) nemuze hodit tehdejsi vladu ODS za hlavu. Ty problemy z vetsi casti zacali uz tehdy, proto ted ma vlada (ale mela by je i vlada slozena z jinych koalicnich stran) takove problemy. Otazka je jak se budou resit, pokud to bude jako doposud - neco navrhne vlada, tak opozice to hned napadne pze to bude lidem stezovat zivot. A bude to i tak naopad, pokud bude vladnou jakkakoli jina strana. Ja chci vstoupit do politiky, ale pres jakou stranu, to je velky problem :) Ale to je na dlouho ... Me ted zajima to zdravotnictvi. At vsichni Ti co pisou ze Souckova ma odejit, at napisou co se jim nelibi a teda zaroven co by teda udelali jineho. Ja se ji nezastavam, ale chci slyset rozumne veci ...
0/0
26.1.2004 14:52

jarmilprdel

Re:
omlouvam se za pravopisne chyby, ale ted delam vice veci najednou a pak to cloveku ujede ...
0/0
26.1.2004 14:55

lubi

Prevence je vždy levnější
Myslím si, že preventivní prohlídky je věc dobrá, prevence je vždy levnější.  Možné poplatky za recept? Dříve se také platilo, nevím přesně, ale asi to byla 1Kč, o a vzhledem k inflaci by to dnes bylo asi tak 10-20 Kč, takže v pohodě. Ale pokud si lidé budou připlácet budou chtít lepší a kvalitnější péči - pak spoluúčast pacienta má smysl.
0/0
26.1.2004 9:51

Kazbunda

Vsichni budeme mit levnou ale spatnou zdravotni peci
ale hlavne ze nebudou trpet bandasky a socialky.....vitejte ve svete CSSD
0/0
26.1.2004 9:16

boganek

Re:
Pane Kazbundo, představte si že omarodíte ne na týden , ne na měsíc, ale na půl roku - v ten moment Vás přivítají sociálky a darmožrouti. Schválně jest-li pak budete křičet - že si to rád zaplatíte (kolik Vám je).
0/0
26.1.2004 10:56

RCG

Re:
No on uz plati... do zdravotnictvi jde pres 100 miliard (to neni vubec malo). Problem je spis v tom, ze vsichni v tom systemu se chovaji neefektivne vcetne pacientu. Proto mensi poplatky za lekare ci za pobyt v nemocnici nikoho nezruinuji (koneckoncu kdyz jsou duchodci doma, tak si take musi platit za jidlo) a alespon se budu chovat racionalne pri pozadovani lekarske pece.
0/0
26.1.2004 11:46

CoCs

Bendl mlátí svoji ženu.
To se divím, že Bobovize a Součková taky včera nedostaly...
0/0
26.1.2004 8:59

ppetr1

Re:
netahej sem soukrome veci.nekdy bych tu svoji zenskou taky prastil.bohuzel ji mam stale rad a jeji chyby beru s NADHLEDEM.
rozhodne by to chlap delat nemel,je to pod jeho uroven.
0/0
26.1.2004 9:07

Eldrb

Re:
Úroveň sem,úroveň tam. Škoda rány,která padne vedle.Že pí.Součková ?
0/0
26.1.2004 9:18

ppetr1

Re:
tak dej par facek ty tvoji.
nebo se bojis,aby jsi to nahodou neschytal od ní
0/0
26.1.2004 9:21

Eldrb

Re:
Tak ta moje,už není moje,ale je to inteligentní žena.I přesto že už není moje.Ovšem o inteligenci pí Součkové se dá s úspěchem pochybovat. A jak zde pročítam tvé příspěvky a reakce na příspěvky druhých,mám za to,že patříš do stejné kategorie jako výše zmiňovaná "dáma".  Práci čest, soustruhu...
0/0
26.1.2004 9:34

sisko1

Nechte součkovou být !!!
Vládní koalice nám svými kroky dokazuje , že skutečně dělá politiku pro obyčejné lidi a ne jen pro tuneláře a podnikatele jako ODS !!!
Ministři Gross , Mareš , Škromach či Sobotka se Součkovou jsou zárukou další demokratizace naší země a také zárukou vyhledání a potrestání všech tunelářů z řad Modrých ptáků a podnikatelů !!!
0/0
26.1.2004 8:57

ppetr1

Re:
Ministři Gross , Mareš , Škromach  - tak  o techletech bych to zrovna NETVRDIL,jinak souhlas.
Gross a ty afery s vypalnym jsou do nebe volajici a nic se stale nedeje.jsem jen zvedav jak to dopadne v tom Moste.
to,ze to chce CSSD dat po Zemanovi (dluhy) trochu do poradku je jasne.jenze to nemeli ve volebnim programu a navic slibovali HORY DOLY DIV ZE NAM NEBUDOU LITAT PECENI HOLUBI DO HUBY.holt sliby chyby a s tim ja se SMIRIT NEHODLAM  JESTLI OSTATNI LIDI ANO?PAK JE TO JEJICH PROBLEM:SLIBI JSOU OD TOHO ABY SE DODRZOVALI.ten kdo se jich nedrzi nema cenu ani zlamane GREŠLE
0/0
26.1.2004 9:04

CNR

Běžný....
...politik na přímou otázku typu...Bude se platit za recepty by odpověděl uplně na něco jiného.....Ale ta co tu poletuje jak stokilová holubička....tak ta odpovídá k tématu ale absolutně z cesty, jakými naučenými frázemi, kterým snad ani doktor nemůže rozumnět....Včera večer jsem se bavil při sledování Střepin.....to patřilo mezi Bludy uřední obludy....
0/0
26.1.2004 8:46

ppetr1

Re:
bohuzel musi.protoze kdyby rekla to co by chtela ,tek uz v CSSD neni.bylo by to totiz neslucitelne s jejich politikou.vsichni to bohuzel ví,ale musi strkat hlavu do písku,nez by rekli pravdu.
ona ta pravda nekdy dost bolí a lidi by ji radeji znat nemeli.
Souckova si jen jednou otevrela pusu a vsichni se na ni slitli jak supy ,ze tohle si nemuze dovolit.ackoli mela pravdu a vsichni to ví.BOHUZEL JE TO POKRYTECTVI  a tak to v politice chodi !!!!!!!!!!!
0/0
26.1.2004 8:53

ppetr1

zdravotnictvi
zacina me ty Součkovy byt lito .
mysli to dobre a kdyz ted konecne uvidela jaky je v tom zdravotnictvi bordel,tak ji za to kazdy odsuzuje.nemuze totiz jednat tak jak by chtela z duvodu slibu a politiky sve strany.
nevidim jediny duvod proc by si kazdy kdo lezi v nemocnici nemel platit stravu,teplo vymenu luzkovin apod. ,jenze to je neslucitelne s tim co CSSD prohlasovala a slibovala.
jen pro zajimavost fa.NOVARTIS mela pri obratu 25mld.USD cisty zisk 5mld.USD, coz je vic nez slusne za vyrobu leku a dalsich 30-40% rabatu si uctuji lekarny.jejich cenove rozdily jsou totiz v lekarnach MINIMALNI ,takze konkurence mezi lekarnami veskera zadna .mam s tim svou skusenost, uz nelitam mezi lekarnami kde to maji levnejsi,je to zbytecna ztrata casu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIDE BY SE NA PLATBACH ZA LEKY MELI TAKY PODILET,TREBA 30%
0/0
26.1.2004 8:21

jyrinec

Re: no jo
 ale na co se plati pojisteni, kdyz plneni je v nedohlednu
0/0
26.1.2004 8:26

ppetr1

Re:
na to aby se vlk nažral a koza zustala cela  a to je spatne,jenze CSSD si to nemuze priznat kvuli volebnim slibum a tak zdravotnictvi radeji potahne do pekel.kdyz v tom Souckova chce udelat poradek tak ji to taky kazdy PREDHAZUJE.
odvody za zdravotnictvi bych kratil minimalne o 50% a za zbytek penez bych se nechal komercne pojistit a to by se pak nestacili divit ani ti DOKTORI.jeden by holt jezdil v MERCEDESU a druhy v TRABANTU či na kole  a to je to co nechce CSSD pochopit.bohuzel uz to pochopila Součkova,jenze je ve spatne STRANE.
SLIBY CHYBY a Spidla uz to vi taky,jenze se to snazi nejak ustát,proto taky tu Souckovou drzi a nechce ji pustit.  
Doufam,ze to ta Součkova ustoji ,nemam rad CSSD,ale tohle jim schvaluji - je to ale pravicova POLITIKA.
0/0
26.1.2004 8:48

jyrinec

Re: proc se tedy v souladu
 s ekonomickymi principy nezvedne zdravotni pojisteni? dalsi zahada. lide plati a na vazne operace deti nejsou penize a rodice poradaji sbirky, aby jim dite neumrelo. vzdyt to je ostuda !!!  ja jsem ochoten platit vyssi pojisteni, protoze nikdy nevim, co me muze potkat. a pripojisteni zatim nefunguje. to je sila, zit v tomhle bordelu.
0/0
26.1.2004 8:51

michali

defenestrace
tuto ku.du by z tama měli vyhnat bičem!! a ne nechat elegantně odejít.
Vyzývám tady nějakého socialistického voliče aby mi tady zdůvodnil v čem je se svou vládou spokojený a proč bude u voleb volit dál tak jak volil. Prosím vysvětlete mi to, protože já když vidím a slyším současné politiky tak se strašně moc stydím a nechápu to!
0/0
26.1.2004 8:05

jyrinec

Re: souhlasim
 kdyz se kdysi lidem neco nelibilo, sli do ulic, psali petice. ted je kazdej nakrknutej a nic se nedeje. nechapu to taky. asi to bude tim, ze si lidi vedome lzou, aby je to nestvalo. u voleb vsichni mluvi, jek volili ods a pak tam hodili pravej opak, pokrytci.
0/0
26.1.2004 8:28

Helene

Re:
Nejdřív lidi zklamali komunisti, pak i tzv. demokratické strany. Teď jsou lidi bezradní a neví, koho vlastně volit. Vždyť tady žádná důvěryhodná strana není!
0/0
26.1.2004 8:54

k

Tak se na ně musí,tvrdě...
Země je rozkradená do chamtivých pazourů cizáků,českému národu žvaní,že na nic nejsou peníze!
NEBÁT SE A NEDAT SE! Jejich"reformy" jsou jen zbídačování českého národa,buďte ujištěni že o sebe se postarali víc než dobře!
0/0
26.1.2004 7:09

ppetr1

Re:
ta jsi ale dement.
0/0
26.1.2004 8:11

k

Re: Sám jsi dement...
Napiš v čem nemám pravdu,hlupáčku!
0/0
26.1.2004 8:17

ppetr1

Re:
KDE VIDIS TU ROZKRADENOU ZEM.zatim vidim,ze se pro bezence stavame cilovou zemi,takze jsme asi bohati.jestli ty ne,tak je mi to lito a neco by jsi s tim mel delat.
0/0
26.1.2004 8:23

k

Re: Já ti to teda řeknu.....
Byly vykradeny podniky,fondy,cestovka,kampeličky(265),banky(28),nikdo nebyl dopaden a nemusel nakradené vrátit,dluhy převedeny na Konsolidační agenturu a tam to zaplatíme my všichni,ty taky!
Jestli je ti to málo,tak v systematické likvidaci je školství,zdravotnictví,zemědělství,průmysl,doly,
hutě,armáda!
Jestli to nevidíš tak tě lituji!
0/0
26.1.2004 11:46

ppetr1

Re:
bohuzel ty "reformy" se udelat musi,jen to nemeli ve volebnim programu a tim si CSSD kope HROB.je to jen dobre,nemaji slibovat to co potom nedokazou splnit.
zadluzit se umi totiz kazdy dement.vyhrabat se potom z toho zvladne jen SCHOPNY CLOVEK.
0/0
26.1.2004 8:25

k

Re: Ty "reformy" se musí?
Houbeles,musí se chtít prachy zpět,od zlodějů,defraudantů,tunelářů a šmejdů co je rozkradli!
Pak nebudou chybět ve zdravotnictví a školství a vůbec!
0/0
26.1.2004 11:50

Eldrb

***
Po zhlédnutí Sedmičky ze Součkovou a posledních Kotlů z Grossem,Špidlou a Škromachem je závěr jasný : tupá arogance moci. Nebezpeční lidé.
0/0
26.1.2004 4:41

Thyronx

NE! to se mi jiste zda..
Takze pacienti nebudou u lekare platit? V tom pripade se dostanete brzy do doby kamenne. Pani Souckova: Az budete mit nekdy cas, pustte si v TV treba Chalupare... tam byl v jejich strediskove vesnici zdravotni stredisko s lekarem a sestrou.A byl na mnoha vesnicich, dnes je mnohdy nemate ani na mensich mestech.Jeste par let a bude se do Nemocnice jezdit pouze do Prahy. Dostavate se pomalu ale jiste do praveku. Jen vasi hlouposti (i Spidlovou a Skromachovou) bude Vas socialni stat mit nejhorsi zdravotnictvi a obyvatele vesnic budou vymirat protoze nedostanou vcas odpovidajici peci. Vase zdravotnictvi se stava horsim mesic od mesice. Ze sveho postu jste mela odejit uz davno. Souckova coby ministryne spolu se Spidlovou vladou odepisuje zdravotnictvi.
0/0
26.1.2004 4:15

Daniela H.

ede
Nemocnice na po-kraji zájmu ?? je to hrůza...
0/0
26.1.2004 2:37

Destroyer7

Šmejdi
Součková je kráva nebeská. Když se starám o to, abych byl zdráv, tak mám být znevýhodňován proti těm, kteří na své zdraví nehledí? A pokud jde o preventivní prohlídky. Pohledem do krku, prohmatáním mandlí a dalšími obdobnými procedurami se na žádnou zhoubnou nemoc nepřijde. Co nám to paní doktorka věší na nos za bulíky. Sama moc dobře ví, že lže. A dělá to s ledovým klidem na kameru. Je to protě politik. Umět lhát bez mrknutí oka je hlavním předpokladem po jejich práci.
0/0
26.1.2004 0:47

Smileface

KDO NÁS NEJLÉPE ZASTUPOVAL A KDO NE !!!
Zvolte si svou nejlepší vládu na http://socdem.webpark.cz/
0/0
26.1.2004 0:37

necu

Re:
Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo.
0/0
26.1.2004 0:38

Mmirecka

Re:
zkus už vymyslet něco novýho Freude.
Součková, Škromach, Špidla, Buzková a vůbec celá ta vládní banda to je jeden velkej omyl!!! ti lidi snad dali mozek do úschovny. Copak se u nás nenajde ani jeden schopný a rozumný politik?!?
0/0
26.1.2004 6:58

Libor76

Koryto
Uvědomila si, že by přišla o korýtko, tak ustoupila?
0/0
26.1.2004 0:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.