Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srážku aut nepřežili tři lidé

Tři lidé zemřeli při dopravní nehodě v Novořeporyjské ulici v Praze. V neděli po půlnoci se tam čelně srazila dvě auta. Záchranáři dokázali pomoci jen jedné ženě, další žena a dva muži byli na místě mrtví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Edisonn

Proč...?
Proč soudíte něco, o čem nic nevíte? Nikdo z vás tam nebyl v momentě, kdy se to přihodilo. Nikdo z vás neznal toho, kdo to způsobil. Jestli to někoho bude zajímat: Co takhle třeba hypoglikemické kóma? Nebo jiná příhoda? Proč hned alkohol, nepozornost, sázka... Jen vás prosím: Nesuďte něco, o čem víte míň než málo...
Mimochodem: Já ho znal. Byl jsem u pozůstalé pár hodin po události. Nepil, byl to cukrovkář, místní a profesionál. Co takhle opravdu nešťastná souhra událostí?
0/0
27.1.2004 20:56

Boží Voko

Nemíním zde polemizovat
se zakyslými obyvateli jiné části republiky než je Praha. Věřím, že jich není tolik, přestože svou tupost dávají velmi často najevo. Jsem pouze zvědav na výsledky pitvy. Před dvěma lety měl zesnulý řidič zabaven řidičský průkaz na celé "dva měsíce" za nehodu, kterou způsobil pod vlivem alkoholu. Doufejme, že tentokrát tomu tak nebylo.
0/0
26.1.2004 20:59

Jufik

Já nevím
Já nevím, proč se lidé s pražskou poznávací značkou bojí přiznat fakt, že jezdí jako hovada? Dám příklad - včera si jedu z chaty po státní silnici ze Svitav do Brna a jak tak koukám do zpětného zrcátka v koloně vozidel, kt.se tam vždy v neděli tvoří, vidím předjíždět nějákého neurotika. Ne že bych měl něco proti dobrovolný dárcům orgánů, to ne, ale trošku mě dostalo, když mě začal předjíždět přes plnou čáru v prudkém krátkém kopci, za jehož horizontem je prudká zatáčka do leva a klesání do obce Sebranice. Nemohl ani vidět jestli něco jede v protisměru nebo ne. A teď si představte, že by v protisměru opravdu někdo jel, třeba VY, tak už byste tu nemuseli být a já možná taky ne. Nejsem člověk s předsudky, ale na poznávací značce mělo to hovado A!
0/0
26.1.2004 9:08

rostman

Re:
Lidi s pražskou značkou jezdí rychleji než ostatní, ale narozdíl od většiny ostatních taky jsou zvyklejší na potřebu rychlejší reakce, a z toho vznikají konflikty - co mi v Praze přijde normální a řeším to na silnici každý den, tak s tím se na venkově nesetkávají a když někdo jede pražským stylem, tak mají pocit, že je ohrožuje, přitom jede bezpečněji.
Pak ale existuje skupina řidičů, kteří nejsou mentálně úplně dospělí a v Praze jen pracují a bohužel dostali služební auto. Právě tyto řidiče je možné potkat o víkendech jak dávají najevo, že mají líp placenou práci a služební auto (a jak je známo, služebák jede vždy rychleji než soukromé auto), ale to nejsou Pražáci. Ti jsou ale problémem i v Praze, akorát že tady se s nima nikdo nemazlí a najde se dost šílenců, kteří jim dokáží dát dost tvrdě najevo, aby se chovali na silnici slušně (je jich málo a měla by to dělat PČR).
Vím, že tento příspěvek vzbudí spoustu reakcí typu "ačko na značce, prase uvnitř", ale je to tak a když se na objektivně podíváte, tak to zjistíte taky.
A jen pro pořádek, mám pražskou značku, bydlím v Praze, ale Pražák nejsem.
0/0
26.1.2004 10:08

2Mac7

Re:
Vážený Jufiku, ten spěchající mohl být  nepražák pracující v Praze a se služebním vozem uhánějící na konci víkendu do Prahy . Takových je velký počet. Jsem Pražačka a jako hovado nejezdím a řidiče nedělím podle toho jakou RZ mají na autě , ta mimochodem nic neříká o původu řidiče ani o jeho bydlišti ,  ale podle toho jak jezdí. V Praze se samozřejmě jezdí poněkud jinak než ve vesnicích , kde je provoz desetinový, ale v loňském roce byla Praha jediný kraj , kde došlo ke snížení počtu dopravních nehod a ke snížení počtu zemřelých na silnicích. Nejvyšší počet mrtvých na silnicích je tradičně v jihomoravském a jihočeském kraji.Tvrdíte, že nemáte předsudky ( Váš příspěvek tomu nenasvědčuje) , pak tedy máte ,slušně řečeno , zvláštní způsob uvažování.
0/0
26.1.2004 10:44

metelesk u blesku

Re: Oni to nejsou jenom pražáci
Já mám zase zkušenost z cesty do práce (v Praze) minulý týden. Celá cesta (cca 20km) v pohodě až na dvě hovada za volantem. Když jsem zastavil na semaforech, tak auto za mnou vystartovalo, přdjelo mě přes plnou čáru a na červenou projelo skrz křižovatku. A nebylo to "A", ale "U". Další se pokoušel předjet autobus a několik aut za autobusem, která čekala až autobus odjede ze zastávky. Samozřejmě že to nestihl a musel na brzdy a někam se vecpat mezi auta. A zase to nebylo "A", ale tentokrát "B". Takže hovada za volantem jsou úplně všude, aut s "A" je však v republice nejvíc a tedy jsou nejvíc vidět.
0/0
26.1.2004 10:54

brozinek

re!
  Jo jo , kdyby všichni řidiči dodržovali předpisy
jako tramvajáci! To by ubylo mrtvých a nehod!
A to nejsme žádní svatouškové!!!
0/0
25.1.2004 20:49

miche

Skodu vycislili na 250 000,-
Tohle me opravdu na tedlech zpravach pobavi, jaka byla hmotna skoda. 3 lidi mrtvi, jindy zmrzaceny a ja se dozvidam tragickou castku 250 000,- .......
0/0
25.1.2004 17:04

fr-mottl

zvire zvane prazsky ridic
tak jsem se po letech opet odvazil do te dzungle. Jsem vylecen. Tolik zaludnosti a bezohlednosti by se nenaslo ani na drivejsim okresnim vyboru KSC. Hned po ranu jsme si dovolil z vedlejsi ulice vjet na hlavni a chtel pro to vyuzit moji pulku silnice. V protismeru jela nejaka zbohalta svine v Audi ( pane profesore - dekuji) a protoze to bylo mirne v zatacce, tak samozrejme v protismeru. Tak tak jsem to strhnul ke krajnici a zabranil celni srazce. Jen na okraj, bylo to v obci a pan mel urcite 80 na tachu. Posranej az za usima jsem dojel k zakaznikovi (na Barrandove byly 2 bouracky). K veceru zpet a rikam si, jed opatrne. Bohuzel jsem si dovolil na spojce u Barrandova ponechat odstup k predemnou jedoucimu atomobilu asi 20 metru. Zprava prijizdejici nadlide v octaviich a podobnych prostredcich s vestavenou prednosti v jizde se okamzite pokusili se do teto obrovske mezery natlacit - jak by ne kdyz se tam sere nekdo v Cleo. protoze to nebylo moje auto, tak jsem tomu v ty octavce co me prehlid nevletel do strany a radeji zabrzdil. Az mi zase zamestnavatle posle do Prahy, tak budto dostanu dzipa a nebo mi bude platit taxika.
0/0
25.1.2004 13:49

2Mac7

Re:
Tuto nehodu nezavinila  žádná "zbohatla svine ", vyjádřete tedy svůj názor na nebohaté řidiče v levných autech, kteří zabili.
0/0
25.1.2004 14:06

fr-mottl

Re:
prvotni pricinou je bezohlednost, ktera se diky modrym ptakum stala statni filosofii. Zbohaltici pak pouzivaji sve "lokty" na silnicich zrovna tak bezohledne, jak se to naucili ve sve podnikatelske cinnosti pri praci se "spinavymi" penezi. Nemajetni ridici v tech levnych autech jen napodobuji tuto bezohlednost, kterou jako zamestnanci mohou odpozorovavat u svych "uspesnejsich" nadrizenych.
0/0
25.1.2004 15:15

TT*

Re:
Typický český argument člověka, který se se životem nepopral a nezbývá mu než kecat, což je pro změnu také typická časká vlastnost.
0/0
25.1.2004 17:47

Pavel07

Re: chudáku trotle
0/0
25.1.2004 17:54

NovoCZ

Re:
Bejku, největším problémem na našich silnicích je:
1. bezohlednost
2. komplexy
3. neznalost předpisů
Bohužel podle tvých příspěvků máš problém se všemi třemi, že ano ?
0/0
27.1.2004 10:28

jach

Re: zvíře ...
Při vyjíždění automobilu z vedlejší ulice na hlavní nemá řidič žádnou svoji polovinu, ale je povinen dát přednost vozidlům na hlavní v obou směrech!!!
Až příště pojedete do Prahy tak radši vlakem, ten řídí někdo jinej.
0/0
25.1.2004 19:45

rohovka

Re:
(Hned po ranu jsme si dovolil z vedlejsi ulice vjet na hlavni a chtel pro to vyuzit moji pulku silnice.)Pane bože co to ty křupany v té autoškole učí!
0/0
26.1.2004 8:09

Ahasver

Re:
Dzipa bych neradil, radsi jezdete taxikem. Alespon uvidite jak se to ma delat. Kdyz si nechate mezeru 20 metru na spojce kolem Barrandova,na ktere jsou u vsech krizovatek pripojovaci pruhy, je to tak akorat na prejeti i na zarazeni se (samozrejme pokud dodrzite predepsanych 50-70). Pri pristi navsteve preji pevne nervy a dobry postreh, oboji je velice potreba :-)
0/0
26.1.2004 15:02

Martin Pavlík

Auta nemám rád
No po jedné špatné zkušenosti a trošce statistických počtů mě do auta skoro nikdo nedostane. Možná vypadám jako srab, ale strašně mě štve, že můžu jet sebeohleduplněji a stejně svou posádku nemusím před nějakým magorem ochránit.
0/0
25.1.2004 12:12

Pan Karel

Re:
Po trošce statistických počtů je jasné, že nejvíce lidí umírá v posteli. Zajímalo by mě, zda-li přespáváte zachumlán do sena či v molitanové krychli ?
0/0
25.1.2004 13:37

Hanspaulka

Re:
Stane se to málo kdy, že by se tady člověk zasmál, ale Váš příspěvek je bezvadnej. Skutečně mě pobavil
0/0
25.1.2004 13:49

lkarban

Re:
Souhlasím, taky jsem se už dobrovolně vzdal jízdy autem, pravda až po několikáté špatné zkušenosti  a po 10 letech ježdění a asi 200 00km. Taky to jde a navíc je to bezpečnější. I někdy levnější.
0/0
25.1.2004 13:59

jach

Re:
Je dobře že jste se vzdal ježdění, protože projezdit ročně 2000 km je naprosto nedostatečné, aby měl řidič v dnešním provozu správné reakce.
0/0
25.1.2004 19:49

Zkazius Catrix

Re:
Ja tedy nevim, ale 200 000 km deleno deseti lety mi porad a porad vychazi na 20 000 km rocne a to je bezny prumer, sam toho dosahuji s bidou, jsem spise tak na 18 000. Chce to priste trochu lepe cist .
0/0
25.1.2004 21:23

Zkazius Catrix

Re:
He, coz plati i pro me . Ale jak tak na to znovu koukam, tak puvodni pisatel mel podle cleneni cislovky 200 00 nejspise na mysli 200 000 (dva tisice rocne je opravdu velmi neobvykla castka, na co pak mit auto?). Takze sorry, ale i tak jde nejspis o puvodniho prispevku o 200 000 km.
0/0
25.1.2004 21:26

rostman

Proč vjel do protisměru?
V článku chybí důležitá informace - kde se to stalo a odkud ten žigulík byl. Tipnu si, že to tam neznal a jel z Radotína...
Potom by ale Policie měla ze spoluviny obvinit i ty, kdo tam odpovídají za dopravní značení.
0/0
25.1.2004 11:26

ce4you

Re:
Souhlasim, to rozdeleni okresky a najezd na okruh je dost neprijemnej. Ovsem jeste je otazka, jestli ten ridic ziguliku byl strizlivej, protoze zas tak moc bouracek se v tom useku nestava...
0/0
25.1.2004 11:30

Pan Karel

Re:
A je otazkou, jestli mu vubec svitily svetlomety ...
0/0
25.1.2004 12:01

rostman

Re:
S tím souhlasím, střízlivej řidič si toho všimne a začne kroutit hlavou a případně sprostě nadávat (ostatně, znám i hůř značený místě, i když tam se člověk dostane jinam než chtěl, ale ne do prostiměru). Fakt taky je, že kromě lidí z regionu tam moc tím směrem nejezdí (neznají tu zkratku nebo jedou podle mapy = jedou přes Barrandov).
Chtěl jsem jenom naznačit, že možná by stálo za to na to trošku víc upozornit značením. Ale jak ukazuje příklad z plzeňského okruhu, ani lepší značení je k ničemu, pokud jej řidič ignoruje, navíc když je místní a musí o problému vědět.
0/0
25.1.2004 22:21

Janička

Re:
Rozdělení je tam opravdu zajímavé. Už jsem tam zažila i německej autobus v protisměru.
0/0
26.1.2004 7:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.