Diskuze

Děravý a kouřící letoun se vyhýbal kontrole

Katastrofa byla blízko. Z Paříže chtěl odstartovat egyptský charterový let se 134 turisty, když si technici všimli, že letounu kouří motor. Pak našli i díru v trupu. Posádka stroje se vyhnula technické kontrole. Francouzské úřady proto odlet zakázaly, píše list Le Parisien.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Franta-z-Masny

26. 1. 2004 9:24
Lotus Air
Jsem letel s Lotus Air...no, jsem rad, ze jsem na zemi.....
0 0
možnosti

Michalll

25. 1. 2004 23:20
Levně je
levně.
Navíc arabský svět má svoji představu o létání vyjádřenou vhodným kobercem. No problem.
0 0
možnosti

pravicovy volic

24. 1. 2004 14:26
opatrne
Pri vybere dovolenky v cestovke sa popri prospektoch z hotela a obrazkov z plaze treba zaujmat aj o to s cim sa leti a komu lietadlo patri.
Ak by toto pravidlo dodrziavali francuzi, co nedavno spadli do mora s lietadlom egyptskej spolocnosti, ktora mala zakaz pristavat v minimalne jednej europskej krajine kvoli zlej udrzbe svojich lietadiel,mohli este zit.
Podla statistik z poslednych dvoch rokov, z lietadiel ktore havarovali kvoli technickej poruche boli dve ci tri  z Ciny a vsetky ostatne z Afriky.
0 0
možnosti

Zkazius Catrix

25. 1. 2004 21:16
Re:
Proto doporucuji: letejte se SAS. Maj v tech 4motorovejch Airbusech v kazde sedacce LCD monitor (filmy, hudba, letova mapa a PC hry), na letadle kamery (takze taky vidite v tom monitoru, co se deje pred letounem a pod nim) a dobrej Gin na palube! . Jo a taky pivo, vizoura, vino a vubec   .
0 0
možnosti

MEFLL

24. 1. 2004 13:57
Egyptský aerolinky
Lotus Air patřilo , pokud vím, mezi kvalitní aerolinky. Rád bych připomněl, že kouřící potor ( chybná palivová hadička B737-400/500/800 ) je problém známý již několik let. A propos, neměl taky český Travel Service problém s porušeným trupem ??
0 0
možnosti

HugoHugon

24. 1. 2004 22:40
Re: ???
Hadicka na benzin? Letadlo neni zadnej moped. A krome toho ti egyptani prileteli Airbusem.Travel Servis mel problem s trupem to je pravda ale po navratu domu bylo vse opraveno a letadlo s tim neletalo po svete. A hlavne, s Travel Servis se nikdo nezabil.Dalsi vec je kvalita pilotu a ta je u mnoho charterovych spolecnosti sporna viz tento pribech kdy kapitan sere na vsechno.Howg
0 0
možnosti

Philosophicus

24. 1. 2004 12:26
Zeby novy zpusob teroristickeho utoku?
Je zcela evidentni, ze kontrola na letistich se o neco zprisnila a proto je tezke prijit k letadlu ukradenim. Mnohom lakavejsi a legitimnejsi, i kdyz nakladnejsi zpusob terroristickeho utoku je provozovani charterove letecke dopravy. Mejme ku prikladu spolecnost A, ktera si poridi letadlo na same hranici zivotnosti. Letadlo, kdyz ma letat, tak musi byt pojisteno. Nicmene klientelismus umozni hodne, i pojistit nepojistitelne. A tak uz nic nebrani tomu, aby nekolik sebevrazednych pilotu mohlo provest svou misi. Letadlo nemusi spadnout pri prvnim letu, nebo pri druhem, ale driv nebo pozdeji urcite. Havarie je tak legitimni, pojistovna vyplati penize na nove letadlo, vycvici se novi piloti a je mozne zabit dalsi 100 Evropanu. Ze nejaky zmedelec nezvladne ridit letadlo? Drtiva vetsina terroristu ma nebo je schopna mit vysokoskolske vzdelani, tzn. terrorismu je problemem chore mysli a ne chudoby. Z toho vyplyva, ze to co ho pomuze resit je osveta a nejen humanitarni pomoc.
0 0
možnosti

Mittar

24. 1. 2004 15:26
Re: blbost
Mluvis nesmysly, chartrova doprava je neco, co tu chybelo, letadla na hranici zivotnosti? Heh brachu, ziskat v evrope povoleni na let je dost opruz ... takze mozna nekde ve tretim svete, ale evropa a dalsi staty se to snazi hlidat ... doufam ze nejsi pracovnik ceskych aerolinek, kterej chce chartery zrusit :))) ja jsem za ne velice rad ...
0 0
možnosti

Sudajev

24. 1. 2004 12:21
IMO
Tak to jsem se po ránu nasmál, opravdu perlička.
0 0
možnosti