Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Děravý a kouřící letoun se vyhýbal kontrole

Katastrofa byla blízko. Z Paříže chtěl odstartovat egyptský charterový let se 134 turisty, když si technici všimli, že letounu kouří motor. Pak našli i díru v trupu. Posádka stroje se vyhnula technické kontrole. Francouzské úřady proto odlet zakázaly, píše list Le Parisien.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Franta-z-Masny

Lotus Air
Jsem letel s Lotus Air...no, jsem rad, ze jsem na zemi.....
0/0
26.1.2004 9:24

Michalll

Levně je
levně.
Navíc arabský svět má svoji představu o létání vyjádřenou vhodným kobercem. No problem.
0/0
25.1.2004 23:20

pravicovy volic

opatrne
Pri vybere dovolenky v cestovke sa popri prospektoch z hotela a obrazkov z plaze treba zaujmat aj o to s cim sa leti a komu lietadlo patri.
Ak by toto pravidlo dodrziavali francuzi, co nedavno spadli do mora s lietadlom egyptskej spolocnosti, ktora mala zakaz pristavat v minimalne jednej europskej krajine kvoli zlej udrzbe svojich lietadiel,mohli este zit.
Podla statistik z poslednych dvoch rokov, z lietadiel ktore havarovali kvoli technickej poruche boli dve ci tri  z Ciny a vsetky ostatne z Afriky.
0/0
24.1.2004 14:26

Zkazius Catrix

Re:
Proto doporucuji: letejte se SAS. Maj v tech 4motorovejch Airbusech v kazde sedacce LCD monitor (filmy, hudba, letova mapa a PC hry), na letadle kamery (takze taky vidite v tom monitoru, co se deje pred letounem a pod nim) a dobrej Gin na palube! . Jo a taky pivo, vizoura, vino a vubec   .
0/0
25.1.2004 21:16

MEFLL

Egyptský aerolinky
Lotus Air patřilo , pokud vím, mezi kvalitní aerolinky. Rád bych připomněl, že kouřící potor ( chybná palivová hadička B737-400/500/800 ) je problém známý již několik let. A propos, neměl taky český Travel Service problém s porušeným trupem ??
0/0
24.1.2004 13:57

HugoHugon

Re: ???
Hadicka na benzin? Letadlo neni zadnej moped. A krome toho ti egyptani prileteli Airbusem.Travel Servis mel problem s trupem to je pravda ale po navratu domu bylo vse opraveno a letadlo s tim neletalo po svete. A hlavne, s Travel Servis se nikdo nezabil.Dalsi vec je kvalita pilotu a ta je u mnoho charterovych spolecnosti sporna viz tento pribech kdy kapitan sere na vsechno.Howg
0/0
24.1.2004 22:40

Bolíto

Re:
No jo, letadlo neni moped, proto tam palivo tece jen tak, zadny palivovy vedeni, jako jsou nejaky pitomy hadicky nepotrebuje, ze.  
0/0
26.1.2004 13:37

Philosophicus

Zeby novy zpusob teroristickeho utoku?
Je zcela evidentni, ze kontrola na letistich se o neco zprisnila a proto je tezke prijit k letadlu ukradenim. Mnohom lakavejsi a legitimnejsi, i kdyz nakladnejsi zpusob terroristickeho utoku je provozovani charterove letecke dopravy. Mejme ku prikladu spolecnost A, ktera si poridi letadlo na same hranici zivotnosti. Letadlo, kdyz ma letat, tak musi byt pojisteno. Nicmene klientelismus umozni hodne, i pojistit nepojistitelne. A tak uz nic nebrani tomu, aby nekolik sebevrazednych pilotu mohlo provest svou misi. Letadlo nemusi spadnout pri prvnim letu, nebo pri druhem, ale driv nebo pozdeji urcite. Havarie je tak legitimni, pojistovna vyplati penize na nove letadlo, vycvici se novi piloti a je mozne zabit dalsi 100 Evropanu. Ze nejaky zmedelec nezvladne ridit letadlo? Drtiva vetsina terroristu ma nebo je schopna mit vysokoskolske vzdelani, tzn. terrorismu je problemem chore mysli a ne chudoby. Z toho vyplyva, ze to co ho pomuze resit je osveta a nejen humanitarni pomoc.
0/0
24.1.2004 12:26

Mittar

Re: blbost
Mluvis nesmysly, chartrova doprava je neco, co tu chybelo, letadla na hranici zivotnosti? Heh brachu, ziskat v evrope povoleni na let je dost opruz ... takze mozna nekde ve tretim svete, ale evropa a dalsi staty se to snazi hlidat ... doufam ze nejsi pracovnik ceskych aerolinek, kterej chce chartery zrusit :))) ja jsem za ne velice rad ...
0/0
24.1.2004 15:26

Sudajev

IMO
Tak to jsem se po ránu nasmál, opravdu perlička.
0/0
24.1.2004 12:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.