Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslankyně chápe palestinské útočníky

Britská poslankyně Jenny Tongeová vyvolala pozdvižení. Řekla, že kdyby byla Palestinkou, uvažovala by o spáchání sebevražedného atentátu. "Neomlouvám je. Ale chápu, proč to dělají - ze zoufalství," prohlásila ve čtvrtek Tongeová v britské televizní stanici Sky News.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ScipioAfricanus

No rekl bych
ze chapat jeste neznamena mit pochopeni, stejne jako je rozdil mezi vysvetlenim a omluvou. Ja osobne si take myslim, ze to delaji Palestinci ze zoufalosti a neschopnosti resit sve problemy jinak nez tim, ze se dostanou do jeste vetsich sra*ek, coz je ovsem predevsim jejich chyba. No a tem co s nimi musi denne prichazet do styku nezbyva, nez koukat, aby je Palestinci do tech sra*ek nevzali s sebou.
0/0
25.1.2004 20:43

Pilat

Re:
ocejavak jsem Kato od tebe vetsi inteligenci, je videt ze uz jen tak vyskrabavas, he he he
0/0
25.1.2004 22:52

Isabelle

Re:
he he he nemuzes ocejavak od nikoho inteligenci he he he kdepak mas tu tvoji? he he he utopilo se to vsechno v cervenem he he he...
0/0
26.1.2004 2:05

ScipioAfricanus

Jsi na dobre ceste, Pilat
uz jsi nekde zaslechl slovo inteligence - ted jeste zjistit co to je a jak se k ni dopracovat. No nerad bych te zklamal, ale komu neni s hury dano v apatyce nekoupi. A propos, nedejde se mylit - vyskrabavani neni styl mych prispevku ale zpusob jakym jsi ty prisel na tento svet.
0/0
26.1.2004 7:51

Coolhand

Nas Ariel u soudu
SHARON U MEZINARODNIHO SOUDU!
 
SOUDCE : Tak pane Sharone, muzete tomuto soudu vysvetlit vasi cinost
behem tech dvou noci 15 – 16 dubna 2002?
SHARON : Jak uz jsem jednou vysvetlil, hral jsem Mah Jong s moji tetou.
SOUDCE : Tak vy jste nevedel, co se delo behem tech dvou noci uvnitr Jenin
uprchlyckeho tabora kde to bylo jak na jatkach a stovky Palestinskych uprchliku
bylo zavrazdeno?
SHARON : Jak bych mohl vedet, kdyz jsem hral Mah Jong s moji tetou a pak jsme
0/0
24.1.2004 2:37

Coolhand

Re: Pokracovani
SHARON : Jak bych mohl vedet, kdyz jsem hral Mah Jong s moji tetou a pak jsme
se divali na film “Fiddler on the Roof”.
SOUDCE : Ten film znam, moc se me libil Topol v te roli. Mate taky ten soundtrack z toho filmu?
SHARON : Lituji, ale pujcil jsem ho Yasser Arafatovi.
SOUDCE : Aaaa rozumim, to znamena, ze jste byl tak zaneprazdnen s tim Mah Jongem a koukanim na Fiddler on the Roof, ze je prakticky nemozne aby jste mohl udalosti tech dvou noci ovlivnit I kdyby jste o tom vedel.
SHARON : Ano, prene tak.
SOUDCE : Myslite pane Sharone, ze se da rict, ze jako Ministersky Predseda Israele jste zasvecen do vsech dulezitych informaci vcetne tech tajnych co se tyce Vasi armady a jejich akci.
0/0
24.1.2004 2:39

Coolhand

Re:
SHARON : (Na*ranej) Obdrzel jsem telefonat od nase vrchniho velitele a on me rekl: “Adolfe” my ted vyrazime na honbu tech sebevrahu s bombama”. Tak jsem mu rekl aby byl opatrnej s temi buldozery.
SOUDCE : Neni take Pravda, ze jste byl jako velitel pri tom masakru kde bylo zavrazdeno pres tisic Palestinskych civilistu v Sabra a Chatila   kempech pred 18ti lety a proto jste tehdy byl vyhozen z vlady.
SHARON : Aaach, to bylo jenom par nasich hochu kteri to trosku prehnali. (Smeje se)
SOUDCE : Musim Vas upozornit pane Sharone, ze Vase arogantni chovani a zlehcovani tohoto obzalovani nebudu tolerovat.
Sharon nastvane vyskoci z lavice obzalovanych a zacina rvat, kdyz ho v tom vyrusi Slobodan Milosevic.
MILOSEVIC : (Pres tlumocnika) Tohle soudni rizeni je fraska, nemate jurisdiction nad udalostmi v hranicich   suvereniho statu!
0/0
24.1.2004 2:42

Coolhand

Re:
SOUDCE : Pane Milosevic, Vy jste v jine soudni sini, mel by jste byt ve vedlejsi sini.
MILOSEVIC : ollocks, ja neuznavam autoritu tohoto soudu. Vy jste bastardi z matky Satana…….. A volam sveho prvniho svedka Attila the Hun…
Milosevicuv mikrofon je vypnut a je odvaden. Polohlasne nadava v rodne srbstine
SHARON : Souhlasim z nazorem Milosevice, pane soudce vy jste zapomel na jednu velmi dulezitou vec a to je – ze Nacisti zavrazdili sest milionu zidu, tak my si ted muzeme delat co chceme!
SOUDCE : oze muj, mate pravdu. Obzaloba je zrusena!
SHARON : No moment, a co bude s nahradou za neopravnenou obzalobu?
SOUDCE : OK, soud rozhoduje ve prospech obzalovaneho a narizuje 10 let vojenske a politicke pomoci od USA a immunitu pred timto soudem v budoucnosti.
0/0
24.1.2004 2:44

Coolhand

Re:
  V soudni sini vybuchne velky potlesk a publikum zacne od srdce zpivat “If I were a rich man, da da da da da da da da da da da….  No je videt, ze ti hooknosed boys si opravdu muzou dovolit vsechno!
 
0/0
24.1.2004 2:47

Dan 1

Transláte,
copi, pazte, ešče njeco, leví uprhlýku?
0/0
24.1.2004 14:08

ScipioAfricanus

Fakt dobrej scenar na komedii
al to co se v Haagu s Milosevicem deje ve skutecnosti je mnohem legracnejsi fraska.
0/0
26.1.2004 7:55

fleret

i Freud
priznal,ze do zenskych nevidi....:-)
0/0
23.1.2004 23:50

fleret

pro Aiky 75
ten zruseny prispevek byl od kokrhela 13.dvojcisli za nickem dost casto meni v sestupne rade.....
0/0
23.1.2004 21:56

hovnival-

@@
chyba v nadpisu. Spravne tam melo byt:
Poslankyne chrape s palestinskymi utocniky.
 
Tim by se to mozna dalo vysvetlit....
0/0
23.1.2004 21:45

barbudo

Tak, milé děti ...
.... už tu někdo přišel na to, proč se ty ženské zabíjejí? 
0/0
23.1.2004 21:41

Isabelle

Re:
Vousacku, na to nikdo asi neprijde, jste hosi silnejsi a kdyz se neurvalcum neco nehodi tak se "toho" zbavi.
0/0
23.1.2004 21:48

hovnival-

@@
nastesti nejsem poslankyne, nemusim tedy chapat nic
0/0
23.1.2004 21:33

Dan 1

Právě jsem si pustil
ten videoklip od ixika, musím sem dát ten link ještě jednou.  Ale pustťe si to až po 22 hod.! Dlouho jsem se tak nezasmál. Myslím, že pink s Kamilem se mají od Jásira ještě co učit:-)
0/0
23.1.2004 20:52

xix

Re:
 Opravdu parada.Ono to opravdu vypada tak,, ze ta laska stejne zvitezi nad lzi a nenavisti.
0/0
23.1.2004 21:04

Isabelle

Re:
A jak to vychazi s Ariel?:-)
0/0
23.1.2004 21:11

Dan 1

Vy prostě musíte
vyzradit všechno, že jo? Ráno Arik žehlil neprůstřelnou vestu, když pak nabíjel služební zbraň, křičel něco o nějakém Pilátovi a objednával letenku do Kanady. Bydlí tam prý také nějaká ženská, která ví příliš mnoho o kanadském programu osidlování Venuše...
0/0
23.1.2004 21:20

Isabelle

Re:
Jen se neboj niceho, on chudatko zarli, odpust mu to, a uklidni ho aby se nerozciloval, neni to dobre pro jeho srdicko , ( a az prestane zehlit tu vestu, potrebuji vyzehlit mnoho jinych oblecku)
0/0
23.1.2004 21:31

Dan 1

OK, Isabelle,
bere si na cestu speciální špionážní žehličku s integrovanou kamerou a magnetofonem.
0/0
23.1.2004 21:38

Isabelle

Re:
Vedela jsem to, ze je to hodny hoch, a az vam nazpivam do toho magnetofonu(UUUh to je tak zastarale, ale odpoustim ),nadherne pisne ze severu, mozna, ze si vzpomenete na to bozstvo Mars a Venus!
0/0
23.1.2004 21:45

Dan 1

Zpívat budeš,
to tedy ano, jinak... :-)
0/0
23.1.2004 21:54

GhorX

Re:
O tom modelu jsem slyšel a doporučuji Vám, abyste ho Arielovi rozmluvil. Je-li přehrávač přepnut do režimu "s-safe", má tendenci po přehrátí nahrávky explodovat. Integrované gravitační dispulsory poté pochopitelně mohou interagovat s deficitním superspinem variantního hyperemitoru a Vy jistě chápete, co to znamená.
0/0
23.1.2004 21:48

Dan 1

No to je ale účelem,
Ariel tam tu žehličku jakoby zapomene a...
0/0
23.1.2004 21:56

Isabelle

Re:
Pockej, pockej...to zalezi na tom jestli Ariel je "pohledny" a nebo dokonce krasavec? Mozna, ze ho s tou zehlickou jemne (velice jemne) klepnu a zapomene na zehlicku a na vsechno ostatni...atd
0/0
23.1.2004 22:08

Dan 1

Pochybuješ
o mém vkusu? A jak to vlastně myslíš...? Aha, no počkej! Změna plánu, do Kanady letí Sára nebo Ráchel. Já ti dám...
0/0
23.1.2004 22:15

Isabelle

Re:
Tak nahle si tykame? Je to povolene v bojovych predpisech? Umi Sara a nebo Rachel lyzovat a nebo hrat tennis, a nebo alespon se postavit na brusle?Jinak budou tady ouplne nestastne  a to urcite nechces?
0/0
23.1.2004 22:26

Dan 1

Povoleno to je
jen v mimořádných případech, když si chceme přátelsky naklonit nepřítele. S Arielem si například vykáme a oslovujeme se hodností. Šťastné-nešťastné, kdybych takové věci Arikovi povolil, tak bych mohl být brzy nešťastný já, divoško jedna severská. Doma bude. A na teleportéru jsem mu zablokoval cesty na Venuši.
0/0
23.1.2004 22:37

Isabelle

Re:
Jako vzdy, spravne rozhodnuti...jak jsi to napsal?....tak nejak ...s vami stracim cas rad??
0/0
23.1.2004 22:45

Dan 1

To jsem sice napsal,
ale v domnění, že jsi agent Joseph Brown a Isabelle je tvé krycí jméno.
0/0
23.1.2004 22:56

Isabelle

Re:
Dobrou noc, nesmim nic dale vyzrazovat, ....ale jede se na Sunshine...
0/0
23.1.2004 23:02

Dan 1

Jindy než v noci
to to ani nejde, přes den to svítí a pálí. Dobrou:-)
0/0
23.1.2004 23:06

oranzovej

Re: Utan
Velmi správná poznámka. Tykání je velmi neprofesionální. Ještě to prodiskutuji s Viktorem. :-))
0/0
23.1.2004 22:39

oranzovej

Utan
Znám i inteligentnější způsob, jak si říct o odstupné.
0/0
23.1.2004 17:58

Nicegirl

Zoufale palestincke deti
http://www.israelnewsagency.com/terrorchildren.html
0/0
23.1.2004 17:15

PeteF

UK Politika
Takhle by to melo fungovat a nasi predstavitele by si meli vzit priklad. Pani poslankyne Jenny Tonge dostala rychleho a nekompromisniho padaka!
A dobre ji tak! V Izraelsko- Palestinske otazce se naprosto neda priklanet ani k jedne strane... Alespon v otazce reseni tohoto problemu. Jak nekdo muze obhajovat terorismus, ktereho se snazime zbavit? Ci naopak nasili implikovane na mnoho civilnich obyvatel ze strany 'demokraticke a civilizovane' vlady, to opravdu nechapu!? 
0/0
23.1.2004 16:36

xix

svoboda
 Opravdu si myslite, ti kdo pochlebujete palestine, ze zavladne mir, kdyz Izrael vrati palestine uzemi. To si muze myslet jedine snilek.. Ono to neni vubec jednoduche.Mnoho palestincu chodi do prace do Izraele a taky prodavat na trhy jejich zbozi. Kdyz zalozi vlastni stat,Izrael zavre hranice jeste vice, Palestinci totiz nevi co chteji. Jsou to prave oni, kteri vetsinou porusi ten ''krechky nekolikadenni mir'' a zase vyhodi nekoho do luftu. Takze mir? Never! A to zasluhou palestincu v cele s tim demagogem Arafatem.
0/0
23.1.2004 16:21

Nicegirl

Re:
Palestinci jsou zblbli nabozenstvim.Nejde jim o MIR nebo o uzemi,jde jim o to vyvrazdit zidy v Izraeli, az je vyvrazdi tam tak potom je budou vrazdit zese nekde jinde,protoze oni nenavidi zidy po celem svete, ne jenom v Izraeli.
0/0
23.1.2004 16:33

ekekerb

Re:
palosi jsou prvni linii arabske nenavisti vuci zidum, jsou to loutky a jejich vudci jsou normalni fasouni
0/0
23.1.2004 16:35

Aiki75

Re:
XIX a co navrhuješ, něco jako Dan a prskající Brekeke - zlikvidovat? Proč to nezkusit a nevrátit okupovaná území, ať mají palestínci svůj stát, proč děláš předčastné i když možná pravdivé závěry?
0/0
23.1.2004 18:10

ekekerb

Re:
Ty hnupe!!!!!!! Ja nenavrhuju likvidovat Palestince. O likvidaci pisu v uplne jine souvislosti (LIKVIDACE IZRAELE je prvnim a jedinym cilem Palestincu—ten jejich narodne osvobozenecky boj byla jenom jedna velka lez). Jedinym resenim v soucasne chvili je ta Zed. Jinak uz to s nima zkusili, viz dohoda z Camp Davidu (vzpominam-li si dobre)—obrovsky kompromis, ktery se tykal i tech osad---a jak to dopadlo—Palestinci NECHTEJI VLASTNI STAT, ONI CHTEJI ZLIKVIDOVAT IZRAEL JAKO TAKOVY. Chtelo by to nejdriv neco si zjistit o i-p konfliktu, nez tady zacnes plodit takove hovadiny...
0/0
23.1.2004 18:27

Aiki75

Re:
1) o likvidaci jsi psal minule, počkej ja ti najdu
2) zed ano, ale proc ji staví na palestinském území, že by Šaron zapomněl, kde jsou hranice?
3) Camp David - Arafat byl idiot, že nepřistoupil, kvůli části Jeruzaléma to bylo fakt zbytečné - nicméně teď už není u moci a ten válečný zločinec Šeron nechce ani slyšet o něčem takovém co bylo v Camp D.
4) nevíš jak náhodou, by chtěli palestinci zlikvidovat Izrael - těmi sebevražednými útoky - to snad ne?
Informace si zjiti ty, hnupe!
 
0/0
23.1.2004 19:15

Aiki75

Re:
ad 1) likvidace palestinců, bohužel tvoje slova ti zde nemůžu ukázat, protože redakce vyslyšela moji žádost a tvůj příspěvek skončil v koši.
0/0
23.1.2004 19:43

ekekerb

Re:
TO JSEM SI OPRAVDU NEMYSLEL, ZE DISKUTUJU S NORMALNIM LHAREM---to s tou tvoji zadosti redakci-----redakce ty prispevky maze hned, a kdyby nejaky muj prispevek smazali, vsiml bych si toho---nastesti ale toleruji hezka ceska slova blb a hnup, kterymi stoji za to te oznacit---pro ostatni kopiruju jeden svuj prispevek, ze ktereho ten hnup aiki pravdepodobne usoudil, ze VYZYVAM k likvidaci Palestincu (nastesti jsem si jej ulozil) ------------------------------------------------ Je videt, ze to cele neni o skutecnych pricinach a nasledcich toho, co se ted deje v historicke zemi zvane Palestina----je to o nasich predstavach, jak to tam vlastne je---....a na nasich pocitech...nekdy si rikam, jake to asi musi byt, citit to radoby spravedlive rozhorceni nad tou pomalou genocidou a systematickou likvidaci jineho naroda... A tezko lze aikimu vyvracet jeho argumentaci (...Izraleci delaji to, co delaji, protoze chteji zlikvidovat Paelstince pomalou genocidu a protoze za sebou maji mocne USA...) nejakymi fakty, kdyz on je k nim slepy nebo si je neumi interpretovat, a konstruuje si v mysli sileny obraz sveta, ve kterem jeden narod systematicky pracuje na likvidaci toho druheho... [Pokud bych mel rozvinout jednu svoji predchozi myslenku:-]]]], tak je to zvlastni, protoze v takovem svete je snadne zamenit palestinske fasisty za Izraelce...oba totiz delaji to same---usiluji o svoji vzajemnou likvidaci. Hmmmmmmmmmm. Kdyby tomu opravdu tak bylo, tak by celkove naklady (v urcitem casovem horizontu) na izraleske strane vyplyvajici z likvidace palestinskeho etnika (nasilnym vyhnanim z Palestiny za Suez, Jordan a Golany---cili OKAMZITOU, NIKOLIV POMALOU GENOCIDOU) byly stejne jako-nebo mozna dokonce nizsi nez naklady na udrzovani soucasne situace...A to diky obrovske technologicke prevaze. Takoveto reseni by pro Izrael bylo vyhodnejsi-protoze okamzite a „konecne“ (na celosvetove mineni by nemuseli brat ohled-to uz je ted dost zaujate a nemuze byt zaujatejsi)... PROC UZ K TOMU ALE DAV
0/0
23.1.2004 20:16

ekekerb

Re:
PROC UZ K TOMU ALE DAVNO NEDOSLO? Jasneeeee, ze k tomu davno nedoslo proto, ze Izraleci na to jdou od lesa a zvolili tu tzv. „pomalou genocidu“—Ooootazkou ale zustava, proc Izraelci voli pomalou genocidu, asi proto, ze maji zalibu v pomalych genocidach a nee rychlych... (to je fakt logika jak pr*se). Ale to proste nevyresime, nase „viry“ jsou v konfliktu, stejne tak jako je tomu v realite p-i konfliktu (tam se zabijeji ...jen tak na okraj nasi salonni diskuse). Proto je jedinym resenim ta zed, jinak to proste nejde----vzdyt ta zed ochrani i Palestince pred Izraelci, ze:---))))... a Palestinci mohou konecne predvest, ze na to maji...(coz oni asi udelaji---v „sebeocistne“ obcanske valce------ano naklady se prenesou na stranu Palestincu a Izralcum se ta zed vyplati---prestanou zit pod neustalou hrozbou smrti, a za vzajemne palestiske vrazdeni v obcanske valce uz neponesou zodpovednost, nebo ze by ano????????? ...uz to slysim...ze maji---vyborne to tema pro salonni diskusi, ze)
0/0
23.1.2004 20:17

ekekerb

Re:
jeste dodatek----toto byla moje reakce na aikiho prispevek, ve kterem Izraelce obvinoval z toho, ze proti Palestincum podnikaji pomalou genocidu--o ktere pry nevime, ale nijak sva slova nepodlozil a ted me LZIVE OBVINUJE....Proc porad vidim jedno a to same---ze se vsichni odpurci Izarele a sympatizanti s Palestinci vyznaci neuveritelnou hlouposti, neiformovanosti, nenavisti, prolhanosti, zaujatosti, sleposti?---viz i ta poslankyne?
0/0
23.1.2004 20:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.