Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT hrozí pokuta za šot o poplatcích

České televizi hrozí až dvouapůlmilionová pokuta. Rada pro vysílání zahájila s ČT správní řízení kvůli klipu, v němž propagovala navrhované zvýšení televizního poplatku. Podle radních porušila zákon, protože v šotu vystupovali moderátoři zpravodajství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trotlX

digital
Podle me je potreba pritlacit na prechod k digitalnimu vysilani, coz snad povede konecne k rozpusteni monopolu Nova-Prima, pridelovani licenci a verejnoporavni CT snad dojde, ze komercnim mediim nema konkurovat, ale nabizet k nim "nekomercni" alternativu, za kterou je ostatne placena. Digitalni televize otevre moznost pro radu novych celoplosnych kanalu, ktere pri trose stesti bude mozne i sledovat bez kyseleho usmevu. Uz dnes na kabelu bezi rada programu jako Spektrum, Discovery, jejichz celoplosne vysilani by CR jen prospelo. Argumenty o nedostatku technologie pro digitalni vysilani v domacnostech pripominaji diskuzi a la HlavaXXII pred vysilanim barevne televize: "proc vysilat barevne, kdyz nikdo nema barevnou televizi?.....proc si kupovat barevnou televizi, kdyz se nevysila barevne?"
0/0
25.1.2004 18:35

KADO

Zrusit a zprivatizovat CT1+CT2!
 
0/0
25.1.2004 16:46

jirka04

Opravdu jednoduché!
     Představa, že některý ze čtyřech celoplošných televizních programů je výrazně lepší než ty tři ostatní je falešná. Ten je mizernější zde, onen zas jinde. Ten opakuje "Majora Zemana", onen zas "Nemocnici na okraj města". To že se na tyto produkty "socialistického realizmu" dívají miliony diváků nevypovídá níc jiného než, že slušné a moderní pořady prostě schází na všech televizích. Takže pokud zanikne kterákoliv z nich, uvolní se pouze místo pro nový typ televize. Ano, nikde není napsáno, že to nemůže být opět ta pokleslá! Ale přece je tu ta možnost, která doposud schází. Proto mně nebude scházet Nova, Prima a samozřejmě ani ČT. Právě naopak!
0/0
25.1.2004 14:31

Horník Kdojevíc

Co se nelíbí bolševikovi?
No přece otevřená vrátka od jeho zasmrádlého chlívku. On nechce svobodu, ale pravidelný přísun žrádla do žlabu pod kuratelou státu. Sáhněte bolševikovi na jeho regulovanou ČT a hned bude kvičet jako kdyby ho na nože brali.
0/0
24.1.2004 12:29

rekis

Naše prachy.
To,jak hospodaří soudruzi s našimi penězi-poplatky,je humus.Připadá mi to jako bolševický monopol,který poskytuje azyl a nocleh rádoby disidentům.Fuj a hnus.
0/0
24.1.2004 11:14

DARELL

Odplata politiku a zaslepenost konzumu
Hlavni pricinou neschvaleni zvyseni koncesionarskych poplatku je obrana a spis bych rekl odplata politiku ze vsech parlamentnich stran. Jaky zajem maji politici v CR na tom, aby CT bylo nestrane informacnim medium, ktere by kriticky informovalo verejnost o cinnosti (necinnosti)parlamentu a tocilo,  v dnesni dobe, uz usmevne a ironicke reportaze o podobenstvi termitu a poslancu, ZADNY... Ale to neni nicim prekvapujicim. Co je vsak  prekvapujici, je reakce nekterych obcanu teto zeme, kteri uz zrejme v  pocinajici zaslepenosti z konzumni spolecnosti a ovlivnitelnosti naprostymi blaboly politiku o nepotrebe zvyseni poplatku a potazmo CT vubec, toto nezvyseni schvaluji. Jasne ja jsem zivnostnik nebo podnikatel a mam 150 programu Kabelove televize a udalosti v soucasnem Spidlostatu me nezajimaji (coz je nejhorsi ze vsech variant). Ó srdce politikovo plesa, jak mame ale pekne neinformovane volice, to bude preferenci a pred volbami uz staci jenom par prazdnych frazi....Ale vetsinu naroda Nerudy, Haska, Jugmana, Palackeho by  kriticke informace, ktere CT vysila zajimat mely. Vsichni nejime McDonald a nekonzumujeme "zajimave a s nadhledem vytvarene a vyvazene" televizni noviny na Nove. Politici bojte se, Haskuv duch nezemrel a politickou satiru i nestrane zpravodajstvi neumlcite a nesnazte se nam mazat med kolem hubu, ze prece taky mate radi Svejka...
 
0/0
23.1.2004 16:36

ProfesorR

Re:
Sorry, ale nejlepší kritiku a zdravou mediální opozici vůči vládě nacházím v současné době 1) na webu, 2) v tiskovinách, pak dlouho nic a pak teprve v nějaké televizi...Nějak si nikdo napovšiml, že v době tzv. prime-time, tedy největší sledovanosti TV, kdy se people-metry můžou jen "zavařit", je zároven už desetina národa připojena on-line...A nikdo nereflektuje, že omylem zapnuté televizory už nikdo nevnímá, resp. vnímá je možná jen jako kulisu a za seriozní informací si jdou všichni na net....Kde jakýkoliv "veřejnoprávní" webový server dosud chybí..ach, to je krása, doufám, že to tak i zůstane!
0/0
23.1.2004 16:54

DARELL

Re:
Je preci demokracie (sice demokracie penez, lzi a polopravd, ale lepsi to v nejblizsi dobe nebude, proste je to zatim v nas lidech) a kazdy ma pravo volby, jakym zpusobem bude informace prijimat. Nemyslim si,  ze by bylo nejdulezitejsi , ktere medium ma radoby nejlepsi kritiku, posouzeni je velmi subjektivni,                
< I za novinami , jako je Dnes (Idnes) nebo Pravo stoji vydavatel nebo majitel techto novin a ten je nevlastni z cireho altruismu, ale proto, ze chce vydelavat a pokud bude chtit, pokud na tom bude mit  zajem, najde si cestu, jak zpravodajstvi a informaci ovlinit. (napr. Neco nezverejnit neco zverejnit pozdeji, ). Vzdycky se da zvednout telefon ..... otazka je co nabizite.  Navic bude pribyvat spise bulvarnich zprav, (coz je bohuzel i pripad CT a import skvele zapadni kutlury), protoze pak se noviny lepe prodavaji :) a nejlepe s nejakou Hollywoodskou hvezdou na prvni strane. >    
, ale to ktere medium zprostredkovava nejobjektivnejsi a nejpravdivejsi informace a k tomu ma stale lepsi zakonne podminky CT . A  taky tady hovorime o nezavislosti na televiznim medialnim trhu. Nebylo by dobre (pro politiky mozna ano), aby na nem zustaly pouze komercni televize , jako je Prima a Nova, ktere napr. v teto dobe jdou tzv. na ruku jedne politicke strane, protoze TV stale zasahuji nejsirsi okruh obcanu CR a nemyslim, ze se to nejak zmeni s masivnim nastupem Internetu (ktery stejne nenastal), spise dojde ke spojeni techto dvou medii, ktere budou nejprve fungovat nezavisle a ziskavat "to dobre" z te druhe technologie (s internetem pracuji od jeho pocatku v CR).  Proste CT tu ma zatim sve misto verejne  kon
0/0
23.1.2004 18:37

ProfesorR

Re:
Tak si proste CT zatim platte, co jineho k tomu dodat. Ja tu potrebu nemam. Bez CT si dokazu svuj zivot i veskere fungovani bez problemu predstavit. Naopak, kdyby uvolnila kmitoctove spektrum necemu smysluplnejsimu, bylo by to fajn. My se pane neshodneme. Pozdravujte v CT a klidne dal vyhazujte penize do kanalu (ct1 + ct2 :-))
0/0
23.1.2004 20:06

Zdravííím

Pomoc já tomu nerozumím
PROČ máme platit vyšší příspěvky, když si stát tyto peníze bere za přestupky, za chvíli v ČT aby byli všichni zahalený, aby náhodou nepřekročili nějaký nařízení rady, nestálo to 10 milionů, PROČ neznám výši platů managerů televize, odstupné minulého ředitele byl skandál, PROČ musím platit na něco, co nechci, PROČ Televize nemůže mít reklamy, kolik chce, jak má žít, pro mě za mě ať tam běží pořád. Komu se to nelíbí, ať si platí vlastní televizi na kterou bude dohlížet třicet dozorčích rad, jestli náhodou neudělal někdo něco špatně, nebo jestli tam náhodou někomu nebylo vidět oko. Všechno špatně . Předělat do týdne... Ke konci března zrušít ČT k 1.4. založit ČT klub nepřátel reklamy, kteří jí budou hradit v plné výši. Jen oni ne Ti ostatní. Dobře ať nejsem kruťák, ČT 2 by mohla zústat ještě rok.... Máte ještě nějakej problém???
0/0
23.1.2004 12:22

Čaroděj

Re:
Otázky, které pokládejte směřujte přímo na Radu ČT. Co se týče mnoha konkrétních věcí o ČT a jejich projednávání, kdykoliv je zasedání Rady ČT, je živě přenášeno přes internet a následně existuje zápis.
Rada byla odpovědna i za odstupné zločince za bílého dne - Jiřího Balvína.
Česká televize bojuje o možnost mít reklamu z toho důvodu, že zde konsesionářský poplatek nekopíruje inflační křivku, ale každé zvýšení poplatku a navíc vždy po velmi dlouhé době schvaluje parlament, který si ale řeší své žabomyší války a defacto drží televizi jako rukojmí - budeš na nás hodná - dostaneš trošku přidáno - pomluvíš naše politiky - osladíme ti to a prachy nebudou.
Myslím, že by ČT byla mnohem raději, kdyby měla třeba 150 korun měsíčně od jedné rodiny a žádné reklamy a zaručený růst poplatků dle inflace. Protože kupodivu, všechny energie, zdroje a služby, které televize potřebuje pro výrobu pořadů a vysílání za posledních 15 let výrazně několikrát podražily a přitom se od ČT chce nejen stále totéž, ale dokonce i víc - viz celodenní vysílání na obou kanálech, zavádění digitalizace, skryté podtitulky u nesmyslného procenta pořadů..a ještě podpora národní kinematografie.
Uvědomují si tohle všichni ti, co tak rádi nadávají?
0/0
23.1.2004 13:56

VENDULA

(Jimmi) Pro Skyfingera:
Povím Vám drobné tajemství:
Nebudu mluvit o zprávách kupovaných od velkých agentur. Ale vlastní zpravodajství, to skutečné zpravodajství, je velmi nákladná činnost. Znamená to, že máte skupinu redaktorů, neustále se věnující nějaké problematice, sledující souvislosti. Pro takové redaktory je pak snadné vytvořit reportáž tyto souvislosti respektující.
Některé komerční televevize ve snaze ušetřit prostředky postupují zcela jiným způsobem. Redaktory posílají pouze tam, kde se zrovna něco děje, tam někoho "vyzpovídají", a jedou jinam. Nebo reportáž prostě koupí od malé zpravodajské firmy. Nebo v krajním případě prostě seženou nějaké statisty a udělají reportáž fiktivní. Případ, který se právě na Nově už několikrát stal... Já sám znám osobně protagonisty jedné takové pseudoreportáže, která s realitou neměla nic společného.
Pokud budete zpravodajství sledovat pečlivě i se souvislostmi, brzy zjistíte, kde tu hloubku má a kde ne. Vyšší kvalita zpravodajství na ČT nespočívá jen v projevu. Ale právě v absenci těchto "pseudoreportáží" o ničem.
Trochu mě mrzí, že v poslední době kvalita právě zpravodajství na ČT trochu klesla. Asi to bude jednak z nedostatku peněz, jednak z nesmyslné honby za sledovaností.
0/0
23.1.2004 11:44

lukinoo

Re:
Óóóóó  Neboj já to nikomu neřeknu
0/0
23.1.2004 14:27

antibobo

S ČT jsem spokojen více, než s ostatními stanicemi
proto mi nevadí výšení poplatku. A co se týká "nekalé" reklamy  ČT , tak ta jde úplně mimo mne, protože reklamu vypínám ať se dívám na jakoukoliv stanici.
0/0
23.1.2004 11:44

Shumway

neni to divný ?
na jedný straně stát do ČT peníze cpe, na druhý straně jí je zase bere... nemělo by to spíš být tak že odpovědnost a to hmotnou by měl mít člověk, který o vysílání a podobě pořadu či šotu rozhodl ? aby si tam Ti hošíčci stáli za svými rozhodnutími a nesli za ně odpovědnost ?
0/0
23.1.2004 11:16

taksi

Re: kolektivní zodpovědnost
může zato ČT a hotovo - tady žádného viníka nenajdeš a když najdeš bu stávka šťourale jeden
0/0
23.1.2004 11:22

Shumway

Re:
to je vlastně pravda , kopěj rum a pozvou Rumla
0/0
23.1.2004 11:26

taksi

Re: vidíš
začínáš chápat, akorát se tím nesmíš zabývat moc, protože by ses mohl zbláznit a vstoupit do politiky
0/0
23.1.2004 11:45

Sudajev

!!
Teď jsem se díval co dávají na ČT, film Fantom je taková slátanina že by za sledování měli platit divákům.A to nám chtějí tvrdit něco o plnohodnotných pořadech, tak to teda fuj!
0/0
23.1.2004 10:20

ProfesorR

Jediné řešení: Zrušit veřejnoprávní institut!
Zrušte tu tak zvanou veřejnoprávnost CT a všechny podobné nechutnosti zmizí samy od sebe a navíc všichni ušetříme! Mám k dispozici cca 150 TV kanálů, všechny zadarmo, je opravdu z čeho vybírat. Vždy když omylem přepnu na CT a vidím tam ty pokleslé žánry a braky typu Nemocnice na kraji města, jejichž točení musí stát tolik peněz, tak naprosto nic nechápu. Nemluvě o nekvalitním zpravodajství, hromadě reklam, jejichž objem si v ničem nezadá s libovolným jiným kanálem, pro který je to však jediný zdroj obživy! Jedinou věc, kterou bych z CT zachránil a zřídil ji jako samostatnou instituci s rovným přístupem pro všechny za jasných pravidel a podmínek je její historický archiv. Na něm CT sedí jako žába na prameni a je nedůstojné vůči celému národu, jak si z něj její současní zaměstanci dle své libovůle sami určují,co nám laskavě z jeho obsahu zpřístupní a v jakém rozsahu a co nikoliv!!! Zbytek CTc pak zprivatizovat a zrušit vše nepotřebné!!!! Kdo a kdy k tomu najde odvahu?
0/0
23.1.2004 9:48

mukr

Re:
Z okna vidím pouze několik kanálů na cestách. :-)
Prodejte televize, prodejte ČT a začněte se zabývat něčím normálním.
0/0
23.1.2004 9:51

Joao

Re:
Nejste náhodou tzv. novofil? Zrušit veřejnoprávní TV by byla katastrofa, ta vysílá ještě alespoň trochu normální pořady, zprávy apod.
0/0
23.1.2004 10:01

otakas

Re: Joao
Souhlas
0/0
23.1.2004 10:13

Franta7

Re:
To nesouhlasim. ČT je stejnej šit jako NOVA. A navím má kulturní pořady typu kalejdoskop za které musíme platit. A přitom reklamy tam běží stejně jako na nově. Je to hybrid! Jsem jednoznačně pro zrušení veřejnoprávní televize aspoň tu bude nějaká konkurence.
0/0
23.1.2004 10:32

Joao

Re:
I když ČT hodně klesla směrem k bulváru (zpravodajství, zabavné pořady), tak je to pořád oproti komerčním TV skvělá televize. I když ty jejich megashow ala Novotný by si mohli odpustit. Kromě toho dávají pořady (kulturní, cestopisné, dokumenty atd.), které nikdy žádná komerční TV dávat nebude. Takže i když je teď s kvalitou ČT dost nízko, tak se to rozhodně nevyřeší jejím zrušením.
0/0
23.1.2004 11:35

ProfesorR

Re:
Voláte po kultuře, cestopiných pořadech, dokumentech? Tak to je mi Vás opravdu líto, že máte dojem, že toto je k mání jen v České televizi. Nechte si poradit, nainstalujte si na střechu za jednorázově (!!!) vydané peníze nějkou tu parabolu, a pak se můžeme bavit! Nepotřebuji být nijak zaujatý, abych odsuzoval postavení ČT. Ze satelitů se k Vám domů opravdu za 0Kč/měs. pohrne něco, na co aby CT docílila, musela by koncesionářské poplatky vybírat asi tak stokrát vyšší. Ale to je asi Váš cíl, sorry, už mlčím.
0/0
23.1.2004 16:45

Sudajev

Re:
Na kulturní, cestopisné, dokumenty atd. mám discovery a spektrum a mám jich tolik že těch pár dobrých na ČT klidně oželím.
0/0
23.1.2004 17:38

kratam

Re:
kaleidoskop je náhodou skvělej pořad a jsem rád, že ho čt vysílá.
0/0
23.1.2004 13:29

jorda

Re:
To je pekna blbost....
0/0
23.1.2004 10:57

ProfesorR

Re:
No vidíte, jak je to subjektivní. A mně zase moc normální to, co CTv vysíla, nepripadá. Tak si zalozte klub predplatitelů CTv, posilejte jim tam treba tisicovku mesicne, ale nechte ostatni lidi, ktere to nezajima, na pokoji! Uz na jinem místě téhle diskuse jsem se ptal: Budeme mít teda taky nějaký veřejnoprávní webový server??? Ten Vám asi musí chybět, no ne? A budeme na něj všichni platit, hurá! A uvidíte, jak velké budovy pro provoz a zajištění toho serveru brzy vyrostou, to si pište, druhé Kavčí hory! A co takhle nějaké veřejnoprávní noviny? Budete povinnen měsíčně do své trafiky v ulici odevzdat 75Kč, ať už si je pořídíte nebo ne...Tohle chcete?? Divný svět by to byl, že? Ale Vy tu takový svět obhajujete! Tak se zamyslete.
0/0
23.1.2004 16:28

Čaroděj

Re:
Fascinuje mne, jak přesně vědí ti, co na ČT přepnou omylem nebo se na ni vůbec nedívají, jaké tam jsou pokleslé žánry, braky a hromady reklam.
Proč by zrovna NEmocnice na kraji města měla být považována za brak, to jsem nepochopil. Je hluboká drzost nazývat tak první původní Dietlovu sérii, a ačkoliv díly navazující možná neměli jeho sílu, je ubohé a účelové tohle prohlašovat.
Navíc - jak to víte, milý profesoreR, když se na to nedíváte? Jste jen ukřičenec, co se rád otře o něco, o čem vlastně vůbec nic neví. Zajímal by mne profil pořadů, na které se tedy díváte, jistě to budou hluboce intelektuální pořady zahraničních televizí veřejnoprávního charakteru.
A ten blábol, co jste napsal o Archivu ČT? Česká televize je samostatný subjekt, mající archiv pořadů, které ONA vyrobila a jsou jejím majetkem. Stejně jako pořady NOVY jsou majetkem NOVY, která je také nerozdává komukoliv a kdykoliv. Z hlediska majetku a práva je to tak také v pořádku. Nebo se domníváže, že by Nova či Prima měli mít zadarmo přístup k archivu ČT a odvysíláním takového pořadu obaleného reklamou by na něm měli vydělávat?
Česká televize má pouze jedno procento vysílacího času povoleno na reklamu. Až do odpoledne tam reklamu nenajdete a stejně tak na ČT2. Struktura pořadů obou kanálů pokrývá povinnost danou zákonem, mimo jiné se týkajících vzdělání, sportu, zpravodajství, vysílání pro menšiny, neslyšící a podobně.
Z toho důvodu je zřízena ze zákona (není státní) a každý občan, vlastnící televizi (přičemž v rodině se platí jen jedna a každá další ne) je povinen tuto službu ze zákona platit směšnou částkou za měsíc. Ta částka je natolik směšná, že vůbec nechápu, jak někdo věnuje tolik času tomu, aby o ní mluvil nebo demonstrativně odhlašoval placení konsese.
Včera od osmi večer to byla právě ČT2, na kterou se dalo jedinou pořádně koukat, ten dokument o Zimě byl úžasnej.
Nikdo netvrdí, že ČT nemá určité problémy, ale přebírat hlášky demagogi
0/0
23.1.2004 10:43

Čaroděj

Re:
dokončení:
ČT nemá určité problémy, ale přebírat hlášky demagogických poslanců typu Langer, kteří si na odporu k ČT budují svoji image pana spravedlivého, jenž neustále křičí, jak se vyhazují peníze z okna, aniž by byl schopen říct kde i po několikanásobném interním auditu v ČT, je skutečně laciné a nechápu, proč se tu k němu tolik lidí snižuje.
ČT má nyní drasticky omezený rozpočet, což se promítne především e výrobě. Pokud si někdo myslí, že zaměstnanci mají horentní platy, ať se vrátí zpátky na zem a zapřemýšlí, odkud tyhle fámy vlastně má. Budova ČT a její provoz je dědictví minulosti a ten, kdo radí, aby se to prodalo a převedlo jinam netuší, o čem mluví a co to vůbec znamená, taková veřejnoprávní televize, jenž má proti komerčním televizím obrovské procento vlastní výroby.
Je zvykem v téhle zemi nadávat a házet kamením v davu, a to všechno kvůli necelé stovce měsíčně za 84 hodin vysílání 30 dnů v měsíci.
0/0
23.1.2004 10:46

skyfinger

Re:
Byl jste vůbec někdy v ČT? Já jo, a vůbec nechápu jak může mít veřejnoprávní instituce tolik peněz, že dokáže uživit tolik ohromných budov nacpanejch lidma!! Já osobně mám radši zpravodajství na ČT, ale nechápu proč o 20% lepší zpravodajství (pokud se nejedná o politiku) musí mít několikrát více redaktorů, ještě k tomu když těch dvacet procent neni v obsahu ale ve způsobu podaní, jinak jsou na ČT, Nově i Primě ty samé zprávy.
A když se podíváte kolik pořadů nenatočila ČT, ale nechala si za jejich pořady zaplatit, to je hrůza. Fero Fenič by bez ČT zkrachoval  Jo a nechápu, co může takový adutor zjistit? Ten hledá formální nedostatky, ale ne nedostatky typu, tohle bylo natočeno zbytečně draho protože by to šlo natočit lidma z ČT a ne za pomoci jiné firmy, která stejně využívá prostředky ČT a akorát použije jiné lidi.
0/0
23.1.2004 10:59

Čaroděj

Re:
Budete se divit, ale pracoval jsem tam 13 let. A ačkoliv se se mnou ČT nerozloučila právě hezky a měl bych x důvodů proč na ni nadávat nebo ji potápět, v rámci objektivity jen kroutím hlavou nad tím, jaké bahno na ni lidé házejí a nebo jak "zasvěceně" mluví o věcech, o kterých nemají ani šajna a jen papouškují to, co slyšeli o ČT na Nově od skutečně nezaujatých redaktorů a politiků.
Na budovu a redakci zpravodajství nejsem odborník, ale vím tolik, že RZ pokrývá mnoho pořadů, které nejsou vyloženě ZPRÁVY, (magazíny a pod.) má o několik zpravodajských pořadů více a vysílá je celý den, má síť zahraničních zpravodajů a pokrývá republiku tam, kde komerční televize využívají štáby soukromých a reginálních tv.  Pokud vám zprávy připadají stejné, tak je mi líto, mně ne.
Mnoho pořadů, které vznikly ve Febiu, a možná, že všechny, jsou původními pořady Febia, které je ČT nabídlo z hlediska vhodnosti zařazení na veřejnoprávní tv. Co se tvůrčích profesí týče, ČT si je najímá stejně jako soukromník, protože veškeré hlavní štábové profese nejsou zaměstnanci ČT, vyjma produkčních. A rozpočet musí externí dodavatelé dodávat stejně, jako interní produkce. Není to tak, že ČT vymyslí pořad a zadá ho vyrobit ven.
0/0
23.1.2004 11:13

ProfesorR

Re:
caroději, čaroději, pročpak už Tě v té české televizi nechtějí? Vždyť byste mohl dělat jejich tiskového mluvčího, smekám klobouk. Ale k meritu věci. ARCHIV, který mám na mysli, není ten "ceké televize", na který nikdo patrně není zvědavý. Mám na mysli archiv "Československé televize" za prakticky půlstoletí její činnosti!!!! Tedy úplně jiné instituce, instituce státní, ve své době vynuceně monopolní a jediného média svého druhu ve státě, financovaného z veřejných prostředků a tedy národní čí státní, chcete-li. A dnešní Česká televize si dělá nárok na to, sedět na tomto archivu a proti tomu já protestuji! A to, že by se měl zpřístupnovat zadarmo, jsem neřekl ani slovo, v tom jste dobrý demagog, když mi to podsouváte. A jak vím, co dávají? Tomu se přece neubráníte, např. z toho paskvilu Nemocnice na kraji města jsem viděl asi 2,5 dílu, ale to mi fakt stačilo a jsem rád, že se shodnu se soudnými lidmi, jako je např. Jan Rejžek, jehož recenzi setiálu na serveru tiscali.cz Vám doporučuji k pozornosti. A na závěr mi prosím vysvětlete, v čem je veřejnoprávnost TV tak důležitá. Neměli bychom také mít nějaký veřejnoprávní web server???? Např. takový idnes.cz, co Vy na to? Budeme na něj všichni přispívat 75Kč/měs a za to tam budou texty pro naše menšiny, ok? A také nějaké veřejnoprávní noviny by to chtělo, co říkáte? A at už si je koupíte nebo ne, zaplatíte za ně desátek do trafiky ve své ulici, měsíčně také těch 75Kč či stovku. Líbí? Mohu pokračovat? To je svět dle Vašich představ????  
0/0
23.1.2004 16:13

Abitur

Kam se hrabe CTV, jestli chcete opravdove prasarny v 10:00 dopoledne
tak poslouchejte radio Frekvence1 dozvite se, jak si spravne drazdit zaluda, pretahovat predkozku a jak co nejdele prodlouzit orgasmus, jak spravne masturbovat bohuzel tohle poslouchaji "koleygne" Zarazte nekdo ty kydy, bavice Novotneho jeste prekousnu, ale tohle je opruzujici. Jak k tomu prijdou deti, ktere doma treba marodi a tykle koniny nahodou zaslechnou?
0/0
23.1.2004 9:37

V1kt0r

Re:
...no, treba pak budou masturbovat od zacatku spravne? Nebo se obavas, ze by jim fyzicka namaha zhorsila horecku? Hele, cistoto, pokud Te to urazi, neposlouchej. Myslim, ze deti jsou denne konfrontovany s opravdu skodlivymi vjemy...tohle se casem stejne nauci a nic jim neudela, kdyz to "nahodou zaslechnou" - rozumej vyskoci z postele a stravi 20 minut nalepene na repraku.
0/0
23.1.2004 9:58

Superťuhýk

Typičtí byrokrati!
Zase se nimrají v nesmyslech a otravují vzduch!
0/0
23.1.2004 9:16

pražák_schweiz

Erotika v nevhodný čas
Rada by se měla více zajímat o erotiku, vysílanou v nevhodný čas.
V současných seriálech neexistuje jediný případ, kde by se nesouložilo! Patří to k "dobrým" zvykům nejen seriálů, ale i filmů (i českých), že se to erotikou hemží a to nikoliv po 20.hodině ? Je takové vysílání "vhodné pro mládež?
0/0
23.1.2004 8:07

ProfesorR

Re:
Pane, co je podle Vás na erotice špatného? Je to jedna z nejkrásnějších součástí života a s jistou nadsázkou bych řekl, čím více, tím lépe!  A proč by se odpovídajícím způsbem nemohla objevovat i v TV? Vy se vůči svým dětem, pokud je máte, tváříte, že erotika neexistuje? Tím byste je ale naopak ohrozil, každý psycholog Vám potvrdí, že NAOPAK takový puritánský přístup může způsobit nenapravitelné škody...Tak bych prosil opatrně. Odlište erotiku od porna. Porno jsem však na běžných TV kanálech nezaznamenal, a to ani po 20. hodině, takže opravdu příliš nechápu, o co Vám tady jde. Pokud tedy nejste militatntním puritánem.
0/0
23.1.2004 9:17

mukr

Re:
Je to tak. Máte pravdu. Navíc když se zeptáte svých dětí, jestli o tom něco vědí, dozvíte se téměř všechno a nedivil bych se, kdyby jste zjistli, že mají praktické zkušenosti.
 
0/0
23.1.2004 9:53

Superťuhýk

Re:
Předpokládám, že existuje jen málo rodin, ve ktercýh se nesouloží. Odeberte se na stránky křesťanských magazinů, spletl jste si stránku.
0/0
23.1.2004 9:17

Shumway

Re:
Ty , superťuhýku ...... myslíš si, že my křesťani nesouložíme ? a víš co je mě divný ? když sereš a chčiješ častějc než souložíš , jak to že Ti to nechybí v těch Tvejch  poblbnejch seriálech ?
0/0
23.1.2004 11:24

houba_

Re:
a je nevhodne??
v dobe, kdy na slapku narazi praktcky na kazdem rohu je prece nejaka erotika nemuze rozhazet - prave neopak mohou videt, ze erotika nejsou jen slapky a pasaci
0/0
23.1.2004 9:41

killy

Re: Tady někdo někde už říkal,......
0/0
23.1.2004 9:42

killy

Re: opravuji ...říkal, ...
...že každý lektrický spotřebič včetně televizoru má někde umístěnej vypínač!
0/0
23.1.2004 9:44

Joao

Re:
Jak jste přišel na svět? Přines Vás čáp?
0/0
23.1.2004 10:03

Brblal

Reklama ?
Neví, jestli ten spot byla nebo nebyla reklama, ale od ČT to byla lumpárna. Vždycky jsem při  tom spotu přepínal na jinou televizi, protože to byl tak nechutný nátlak na koncesionáře, kde byla křivka inflace, která vůbec neodpovídala skutečnosti.
0/0
23.1.2004 8:01

Superťuhýk

Re:
Mám asi kliku, ještě jsem to neviděl. Kdfyž se ten paskvil vysílá? Rád bych se podíval, než to stáhnou. A oni to stáhnou, protože jsou podělaní.
0/0
23.1.2004 9:20

houba_

Re:
navic nas vlada a statistici jiz nekolik strasi faktem, ze je inflace prilis nizka, jeden rok pry byla dokonce deflace (pry to byl prusvih - ja tedy nevim proc :))
0/0
23.1.2004 9:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.