Diskuze

Politické vězně pobouřil major Zeman na Primě

V Konfederaci politických vězňů to opět vře. Její členové se bouří proti dalšímu vysílání normalizačního seriálu Třicet případů Majora Zemana. Konfederace se dokonce rozhodla kvůli tomu podat trestní oznámení na televizi Prima, která právě seriál vysílá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Parry Hotter

23. 1. 2004 14:44
ze zlatého fondu sovětských filmů
Politickým vězňům bych jako kompezaci za újmu promítnul skvělý dvoudílný film SSSR, na který si ještě někteří z Vás vzpomenou-" A jitra jsou zde tichá " - to byl nářez panečku - hrstka sovětských žen bránila úsek u lesa před kohortou německých vojáků a prakticky je zlikvidovala - nemohla ovšem odolávat donekonečna stála dalším a dalším přivolávaným německým posilám, takže nakonec se happyend nekonal a všechny zemřely - ale bylo to velmi působivé. 
0 0
možnosti

briza

23. 1. 2004 14:41
Pristup CT byl rozumny
Prima se ted etabluje jako detektivkova televize a tak dala Zemana. Kdyz ho davali poprve jeste za totace tak jsem byl jeste v tom veku, kdy jsem leccemus co tam ukazovali veril a dokazu si predstavit, ze podobne na tom mohou byt i dnesni mladi. Urcite ne vsichni, ale podle poslednich preferenci komunistu bych tuhle moznost nepodcenoval. Nekde se nekde ti jejich volici brat musi. Ten pristup CT, kdy ke kazdemu dilu dali nejake vysvetleni jak to bylo doopravdy mi prisel rozumny.
0 0
možnosti

qoknu

23. 1. 2004 14:44
Re:
Ty popleto. Především záleží na rodičích nemyslíš ? Dnešní mládí a Tvoje tehdejší mloádí je propastný rozdíl. Sleduj život kolem sebe, poslouchej ty mladé.
0 0
možnosti

Parry Hotter

23. 1. 2004 14:06
neškodné pro mladou generaci
Dejte zase něco jiného do placu, třeba Inženýrská odysea, Okres na severu, Muž na radnici a neopruzujte pořád dokola s majorem - když seriál s hodností, tak je mnohem lepší Kapitán Klos zasahuje.
0 0
možnosti

qoknu

23. 1. 2004 14:26
Re: Parry
české seriály nuda. Takové želvy Ninja tam se mydlí fest. To je pro děti to pravé ořechové. To je nezkazí, hodně jim to dá do života.
0 0
možnosti

trotlX

23. 1. 2004 13:29
no nevim...
...uznavam, ze je Major Zeman dost ideologicky zabarveny, ale uprimne receno je ideologicky podbarvena, ci jinak poplatna dobe vetsina umeni. Dilo vznika v urcite dobe a je odrazem prave teto doby. Lide maji dost inteligence, aby tyto zkreslujici rysy odhalili sami a ti kteri touto inteligenci nedïsponuji, tem nepomuze ani doprovodny dokument , ani trezorovani nebo tabuizace tematu - zakazovani poradu byla predevsim domena tehdejsi totalitni vlady a nechapu, proc chteji politicti vezni kracet v jejich stopach.....?
0 0
možnosti

qoknu

23. 1. 2004 13:43
Re:
Pohádka Pyšná princezna. Tolikrát jsem ji viděla.Ta recenzi, kterou jsem četla po posledních Vánocích ve mně vyvolala pochybnosti o mém zdravém rozumu a úsudku. Rovněž u mých vrstevníků, kterým jsem to dala přečíst. Nikdy mi nenapadlo, že jak tam ten švec běhá zpívat do králoství krále Miroslava, že je tam ukázán socializmus a kapitalismus. Tam je takový hraniční kámen světlá část( tam běhá zpívat/ je prý socializmus a ta tmavá , ponurá, tam sedí havran je prý kapitalismus. Za celičký život co jsem se na to dívala mi to nenapadlo to takto brát. Až teď jsem se dočetla pravdu o Pyšné princezně, že to vlastně byl taky oblbovák. A nám to nedošlo.
0 0
možnosti

rewell

23. 1. 2004 12:42
vážení
kdo mi vysvětlí, jak je možné, když propagace komunismu atd. atd. je trestná - na to je zákon - že televize vysílá takový program, který jednoznčně propaguje komunistické ideje, komunistické chápání světa, komunistickou praxi atd. atd.
Je to nebo není to propagace komunismu. a stejně tak na čt dávaj ty debilní pořady z 80 let - např. kecy s Jamborem o světovém míru a pod. Není to taktéž propagace komunismu?
přestávám tomu tady rozumět - nabírám směr N.Zéland utrhnout si pár orchidejí..........
A ke všem těm zastáncům seriálu resp. těm co by chtěli postavit politické vězně mimo zákon, lze jen konstatovat - vy jste zajisté synové a dcerušky bývalých mocných, jinými slovy, i současných mocných, že????
0 0
možnosti

qoknu

23. 1. 2004 13:37
Re:
Nedavno v TV bylo jak v té Konfederaci politických vězňů některý jim něco vyvedl. Znám politické vězně a " politické vězně". Můj strýc  / vzdálený/  řezník byl v 50 letech zavřený. Nevím co to znamená do dneška, ale doma jsem slyšela, že " keťasil". Po X letech ho pustili. Pak v r. 1990 začal běhat, vykřikovat, že je politický vězen a požadaval jakési zadostiučinění. Neuvědomil si, že ještě žijí pamětníci z řad obyčejných lidí. No a pak z té ostudy umřel. Znám politického vězně, který jako mladý hošík utíkal přes hranice a chytli ho. Taktéž se po X letech vrátil a co myslíš, do dnešního dne je mu nějaká satisfakce ukradená. Takže já rozlišuji. A nedůvěřuji všemu co kdo křičí.
0 0
možnosti

mihla

23. 1. 2004 11:41
souhlas s qoknu
Text níže jsem si vypůjčil a lépe se to nedá vyjádřit a já s tím naprosto souhlasím. A jestli tu někdo vzpomíná na vrahy mašínovi, tak ho upřímně lituji. Citace qoknu: Silní jedinci se nenechají ovlivnit!! Dívají se a tím to končí. Tak to bylo vždy. Pravda, dneska jsou lidé zbabělci zvláště ti starší. Třeba kvůli vidině zvýšení platu zapřou klidně svoji matku. Tihle pak sem píší, rozčilují se co to dávají, jak to kazí mládež. Mladí lidé žijí dneškem. Vidím to na svých dětech. Smějí se, když je jim podsouváno něco co jde mimo ně. Nejsou totiž zatíženi minulostí a ta už je dneska naprosto nezajímá. A je to dobře. Konečně už se někdy přestane psát na inet o strašáku komunismu. Takže nechte se v klidu a pořád a nevyžívejte se v tom co jak bylo.
0 0
možnosti

jarda1

23. 1. 2004 11:18
Doporučení
Když tak čtu o názorech KPV, doporučuji postavit ji mimo zákon. Šíří totalitní myšlenky - např. cenzuru. Co na to státní orgány? Něco podobného je i v ústavě.
0 0
možnosti

rewell

23. 1. 2004 12:45
Re:
tobě lze jen doporučit aby jsi žil aspoň 15 let za reálného komunismu u nás. Nic víc, nic míň.
0 0
možnosti

ka_no_hr

23. 1. 2004 0:28
Vzbuď te se!
Političní vězni buďte soudní. Už nevíte co jiného vymyslet, aby se na vás nezapomnělo?  V čem spočívá Vaše domokracie?  Mám dojem, že si jí nezasloužíte. A pokud  jsou Vašim vzorem vrazi bratři Mašínové jděte pěkně do p....
 
 
0 0
možnosti

qoknu

23. 1. 2004 7:19
Re:
Naprostý souhlas!
0 0
možnosti

Chodovarka

22. 1. 2004 23:20
Co je horší?
Dozorčí orgány nad TV pobouří, když se na obrazovce mihne na sekundu nahý chlap. To rozdávají pokuty. Ale zvěrstva komoušů prezentovaná v Zemanovi je nechají klidnými. Co to musí být za kreatury, ti členové dozorčích orgánů. Kde vyrůstali, mají vůbec nějakou morálku? Slyšeli slovo spravedlnost? Jsou to vůbec lidi? Nahý člověk je pro ně větším nebezpečím než heroizace StB.Chce se mi z nich blít. A proto po soudružsku: čest jejich práci.
0 0
možnosti

hanschen

23. 1. 2004 0:44
Re:
Tak se tak nějak vyblij, ale lepší by to bylo doma do záchodu a ne tady. V Zemanovi byl z Stb jenom major Žitný ztvárněný sympatickým Františkem Němcem
0 0
možnosti

mrozik

22. 1. 2004 22:39
Správně
Ještě bych zakázal vysílat Švejka, Černé barony, vydávat Hlavu XX, a vůbec všechny konfliktní díla.
0 0
možnosti