Diskuze

Sněhurka a jeden trpaslík

Titulky světových deníků doslova přetékaly informacemi o “skandálu”, jehož se měl dopustit israelský velvyslanec ve Švédsku Cvi Mazel. Israelský diplomat při zahájení výstavy “Making Differences” odpojil elektrické lampy osvětlující exponát, který podle jeho slov „podporuje palestinský terorismus“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Isbjoerna

22. 1. 2004 21:20
to Kanadan
Nikdo netvrdi, ze obe strany jsou stejne vinny, ale ze se chyby deji na obou stranach. Obsazene uzemi se musi vratit, i vyzadovat ho zpet, ale ne teroristickymi akty a atentaty na civilisty.
0 0
možnosti

Kanadan

22. 1. 2004 17:50
Political Correctness
Knriticky napsat neco o state Israel je v zapadnim tisku dovoleno jen Zidovi tak jako ve Spojenych Statech napsat neco negativniho o cernych smi jedine cernoch.Je to znama metoda.Politicka coreknost/Political Correctness/ ndovoluje realne zobrazit stav veci.Napsat pravdu molo kdo najde odvahu a kdyz tu odvahu ma tak mu to nikdo neotiskne.
0 0
možnosti

Isbjoerna

21. 1. 2004 19:17
to autor clanku
Neznámý autor Dror Feiler nejen provokoval, ale i parazitoval na tragédii druhých lidí, díky tomu jeho jméno dnes znají miliony. Dror Feiler si může být jist, že již dnes nalezne dostatek bohatých šílenců, jenž rádi jeho výtvory zakoupí.
 
To, ze je Dror Feiler neznamy Vam, neznamena, ze ho neznaji miliony jinych, jinak nez Vy vzdlanych lidi. Zapomnel jste podotknout, ze Dror Feiler je Israeli, i kdyz je dost mozne, ze to vubec nevite.
 
Dror Feiler is a musician/composer who was born in Tel Aviv in 1951 but now lives in Stockholm. He moved to Sweden in 1973 after completing service as a parachutist in the Israeli Defense Force. Feiler was one of the early refuseniks in 1970 when he turned down service in Gaza, then under the command of Ariel Sharon. Currently he is president of Jews for Israeli Palestinian Peace (JIPF).
0 0
možnosti

Dan 1

21. 1. 2004 19:28
Autor mimo vší pochybnost ví,
že je Feiler Žid a to Žid zrádný, nevkusný a netaktní. Jestliže tuto "performanci" někdo považuje za umění, tak možná západoevropští levicoví intelektuálové a je dost možné, že ten parašustický výcvik je jediné umělecké vzdělání p. Feilera. Pozoruhodné je, že Švédové leželi na zádech a kopali nohama, když se tam na druhý den místo atentátnice objevil portét vraha švédské ministryně zahraničí. Tady jejich bezbřehá tolerance pojednou končí.
0 0
možnosti

EvaKasdan

21. 1. 2004 17:37
dík za tenhle text...
... jen - není podepsaný?
0 0
možnosti

Dan 1

21. 1. 2004 18:07
Jakub Abramson
0 0
možnosti

habit

21. 1. 2004 15:59
Kdyz my EVROPANI...
... tak radi ustedrujeme moralni lekce z obou stran, tak radi poucujem, jak se maji jini chovat, ceho si vazit, jake hodnoty vyznavat.
Mate pravdu - mame plnou hubu prazdnych hesel, pouceni a rad pro ty, kterych se nemusime bat, a spoustu pochopeni a tolerance pro ty, kterych se bat musime. Odsuzujeme obeti a vyznamenavame vrahy.
Vzdyt Izraele se bat nemusime, ale co kdybychom nastvali nekoho z Hizbalahu nebo Al Kajdy.
Skvely clanek, diky.
0 0
možnosti

ruleta

21. 1. 2004 10:01
.
Kdyz velvyslanec odpojoval reflektor a tusim ze ho hodil do vody(zbarvena jako krev)...ozyvaly se nesouhlasne "buceni" z rad navstevniku....opravdu my mne zajimalo jestli by takhle reagovali Svedove kdyby v bazenu plne vody(zbarvene od krve)...na boku par nozu+vysvetlujici text....plavala v lodice usmevaveho fotka vraha ministryne Lindhove...
0 0
možnosti

Jerry2B

21. 1. 2004 10:46
Re:
, 100% souhlas. Jsem rád, že se někdo veřejně v tomto článku zamyslel jako člověk. Ten velvyslanec by měl být vyznamenán a umělec by měl okamžitě dostat zákaz tvořit. Celý svět bojuje údajně proti terorismu a najednou se každý zastává někoho, kdo ho oslavuje. Znamená to tedy, že je možné na v New Yorku otevřít galérii s fotografiemi pilota, který se chudáček obětoval sebevraždou náletem do dvojčat, aby tak vyjádřil svůj názor na USA? Jak to musel být skvělý člověk, když něco takového dokázal pro svůj názor udělat... Bude taková galerie chráněna svobodou projevu v rádoby nejdemokratičtějším státě světa? A co by udělal americký velvyslanec, kdyby někdo takovou galérii otevřel u nás na Václaváku?
0 0
možnosti

oranzovej

20. 1. 2004 19:55
Utan
Velmi pěkně napsaný článek.
0 0
možnosti

Michalll

20. 1. 2004 19:30
Ambasador je loayální své
vládě a ví, co dělá.
Ani Švédové to nemají snadné, omezovat je vždy průšvih.
Snad je to příležitost na silnější omluvu a vyjádření pochopení, a také znovu promyslet švédské akce za éry pana hitlera, asi vše nebylo košer a tak to nevyřešené se vrací k řešení cestou "umění". Stejně jako smetí pod kobercem jej nadýmá.
Smutné, že to neudělal někdo dříve, ale USA po "dvojčatech" pochopilo, snad pro š. králoství to prozření bude méně bolestné.
Michal, libčeves, t. 603771186
0 0
možnosti

Dan 1

20. 1. 2004 18:27
Pěkně napsaný článek.
Ten případ je hezkou ukázkou, do jakých hlubin až může degenerovaná a dekadentní socialistická Evropa klesnout.
0 0
možnosti

xix

20. 1. 2004 17:35
re
 Plne souhlasim. Jak nekdo vubec muze propagovat terorismus takovym zpusobem? A  zapadni novinari je v tom podporuji.? Tak ted tomu boji proti ter.. vubec nerozumim.
0 0
možnosti