Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Součková pohrozila rezignací

Ministryně zdravotnictví Marie Součková dala hlavu na špalek. Prohlásila, že pokud vláda či parlament neschválí její koncepci reformy zdravotnictví, kterou hodlá předložit do konce měsíce, odstoupí z funkce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Culeto

________
 Io sono intristirato.
Soudružka Součková se obětuje v případě, že ji ostatní soudruzi a přátelé v parlamentu nedají pac pro její reformu.
Jak se ukazuje, nelze najít vhodného člověka, který by ukočíroval provoz našeho zdravotnictví. Nedokázali to ani původní profesí lékaři a ani odborník na vedení čehokoliv ( mléčnou dráhu nevyjímaje) Stráský.
Já osobně si myslím, že naše zdravotnictví je na velmi vysoké úrovni, ale současný systém financování nemůže tuto úroveň utáhnout .Průšvih je v tom, že se z problému věcného ( krize financování) dělá problém politický, to nemůže dopadnout dobře (ach kdepak je to blaho národa, pro které politici pracují).
Zřejmě by to chtělo opravdu schopného manažera, který by byl schopný odolat všem svodům lobbistických skupin.Pokud to bude jen další záplatovač děr, tak pánbůh nás potěš.
Předpokládám, že Ms. Součková už ví, kam jde....
Já bych však přišlo o svého nejmilejšího politika a český jazyk o tvůrce velmi zajímavých nových sloves.
Zastřešit se mi strašně líbí.......
0/0
19.1.2004 18:21

Milkman_Dan

Ministryne
Souckova pohrozila rezignaci... Neeeee, prosimvas pani Souckovaaaa, neeee, neodchaazejte!!!!! Prosiiiim, jste sqelaaaaa.... Pane Spidlo, schvalte tu blbost.. ehm reformu, co navrhla, je at zuustane.... Uaaaaaaa, prosiiiim
0/0
19.1.2004 13:42

FrantaDrs

no už aby to bylo... !
Gumídková ven!
0/0
19.1.2004 11:25

koudas2

situace ve zdravotnictví
V tomto rezortu je problém asi v jeho samotné podstatě, tam je pěkná rotace kádrů...jestli už to není tak zlé, že se situace ve zdravotnictví nedá řešit současnými prostředky...???
0/0
19.1.2004 11:15

Destroyer7

Re:
Tak to by byla katastrofa prvotřídní velikosti.
Změna v resortu zdravotnictví má jeden zásadní problém. Zdravotnictví je politikum. Je to ring, v němž si to poitické strany rozdávají a zapomínají, že nejde o jejich žabomyší spory, ale o pacienty. Ostatně, takhle to je asi v každém resortu vlády. Tak čemu se divit.
0/0
19.1.2004 11:55

alena.alena

FUJ!
te jsem se tedy lekla
0/0
19.1.2004 11:06

THaleZ

(ne)Dekujeme!! Odejdete!
0/0
19.1.2004 11:04

iuos

hahaha
hahahaha to je komedie
0/0
19.1.2004 10:56

iuos

hmmm
když o tom te´d přemýšlím tak je to spíš k pláči
0/0
19.1.2004 10:59

Nela_M

Odchod
No výborně!!!! Doufám, že se nebude trapně zdržovat jako Tvrdík
0/0
19.1.2004 10:49

vcelka

bezva
Kristova noho. Tak ona to úplně otočí. Aby nevyletěla pro neschopnost, tak to zahraje, že odejde sama, pokud se nepřistoupí na její hru.... pááánenkomarjáááá... no umí v tom holka chodit. Ale už aby vypadla....
0/0
19.1.2004 10:39

Destroyer7

Ať jde
Další, typicky ženská reakce. Namísto argumentů hra na ublíženou. Kristova noho, tohle je ale vláda.
0/0
19.1.2004 10:24

Holes

Už aby...
Že by Součková byla konečně osvícená kapkou soudnosti a pochopila svoji neschopnost? Je ovšem smutné, že to, co už dávno měla udělat vláda, udělá(snad doufejme) sama paní ministryně z vlastního rozhodnutí. Chtělo by to mezi těmi zaslepenci více takových rozhodnutí. Myslím ale, že spíše uvidíme snahu setrvat na teplých místečkách za každou cenu do konce volebního období, urvat si co nejvíce chechtáků, vytvořit a schválit další nesmyslné a do konce nedotažené zákony a doufat, že nebude žádná výrazná změna v tom jejich spackaném úřadování. Ať se plebz třeba upíše a unadává, nám je to buřt. Beztak jsou všichni na nějaké petice,demonstrace a defenestrace(jak krásné slovo,co teprve akce-pozn. autora) líní.  
0/0
19.1.2004 10:22

Arne_F

Součková?
 ...zastřelit za úsvitu...
0/0
19.1.2004 8:57

Sudajev

Pro Marii
Marie dej mi čaj a vypadni.
0/0
18.1.2004 21:14

old fashioned Vince

Nebojte,
 veš z teplého kožichu nikdy nevyleze
0/0
18.1.2004 18:27

ppetr1

zdravotnictvi
pokud ta jeji koncepce do toho zdravotnictvi PORADNE ŘÍZNE,tak to beru.jenze to CSSD nema ve volebnim programu a bude muset proto odstoupit.kdy uz tomu socialismu ve zdravotnictvi nekdo utne tipec
0/0
18.1.2004 16:59

Destroyer7

Re:
To jim černopr_elníci stejně nedovolí. Je marné v něco takového doufat.
0/0
19.1.2004 10:36

Muad

Škoda, že jenom hrozí ....
0/0
18.1.2004 12:53

karoten

Proč bychóm se ne-tě-ši-li....
0/0
18.1.2004 10:30

paltt

Uaaaa
Bozinku, co ma clovek udelat, aby se to splnilo?
0/0
18.1.2004 9:16

Rivie

škatule škatule HEJBEJTE SE
Kdyby paní Součková rezignovala, celé zdravotnictví by si zřejmě ulevilo , já taky- stejně to jsou jen a jen plané řeči, každý se přece drží svého KORÝTKA.  I tak o paní Součkovou nemám strach, jistě by dostala jinou "záslužnou"  funci - za odměnu. Někdy se mi chce opravdu plakat, když vidím, jakým směrem se naše zdravotnictví ubírá - jistě, není to chyba jen paní Součkové (ale, stačí se podívat zpátky a mrknout na JEJÍ školácké chyby a přehmaty, které za její kariéru stačila udělat).Připojuji se k vladimírovi-1, BUDOU VOLBY, TAK SOCICI PÁPÁLÁLÁ.
0/0
18.1.2004 8:52

Helene

Re:
Paní Součková už může klidně odstoupit, už má zajištěné teplé ředitelské místečko. Na její flek nastoupí další stejně schopný a po určité době opět postoupí ...
0/0
19.1.2004 9:32

vladimir-1

DIVADLO PRO VOLIČE
Podle mého je to pouze divadlo.‘‘ Asocialové ČSSD‘‘ nemají žádnou pořádnou reformu pořád si na něco hrají. Snaží se lidem u kázat jak jsou pracovití a neúplatní a co všechno dělají pro stát neboli spíše pro sebe. Připadá mi tato situace jako z Tvrdíkem neschválíte mi mojí reformu tak pudu od koryta pryč. Přitom již dlouho předtím věděl, že pude na jiné lepší koryto. To samé bude u Součkové neschopnost sociálu za 5 let nic ze zdravotnictvím udělat je jasná Špidla na chvíli Součkovou podrží a přesune do nějaké dozorčí rady kde bude brát ten nějakéj statisíc bohužel bude muset odvádět ze svého platu 3% na příspěvky straně tomu se říká BORDEL. Tak, že Špidal     povolá dálšího prospěcháře, který bude další 2 roky připravovat reformu bohužel jí neprosadí BUDOU VOLBY TAK SOCICI PÁPÁ PÁPÁ PA!!!!!!
0/0
18.1.2004 1:07

Smileface

Re:
Pravda je bohužel to,že pro zdravotnictví nikdo nic neudělal 10 let i víc,bez ohledu na to,kdo byl na křesle a z jaké politické strany pocházel.Křeslo ministra zdravotnitví je tak horké,že ho přijímají jen nevýznamní lidé,kteří se chtějí zviditelnit negativní reklamou,nebo političtí sebevrahové.
0/0
18.1.2004 1:53

Lukáš 1

:)))
Ruku na srdce podruhé .... existuje snad někdo kdo by tento krok už od doby jejího nástupu nepřál ? Lidu tahle úspěšná lékařka nevadí....lidu je tahle dáma přímo proti srsti...takže až zmizí tak nikdo plakat nebude....no teď  mě napadá že tím přiděláváme vrásky té fakultní nemocnici kam má tahle dáma údajně namířeno...
To zavání cílenou diskriminací inteligentních lidí na postech kam dementi, tupci a odpad národa nepatří.
Marie Marie... co myslíš ? Jak tě přijme kolektiv kterému si vyrazila dobrého šéfa a pána který byl tím pravým na svém místě ?
Na přetřes by měli přijít resorty Sociální, Průmyslové a Finance... jména snad netřeba vysvětlovat.
W.
 
0/0
17.1.2004 23:48

Geo1966

http://www.amibitch.com
0/0
17.1.2004 22:26

juton

Řeči
Vážení, ruku na srdce! Kdo z porevolučních předchůdců ministryně Součkové vůbec něco dokázal? NIKDO! Zavedla se řeč na rušení přebytečných nemocnic, každý souhlasil jen do té doby, pokud se to nedotklo té "jeho". Platit za léky? Jo, ale ne za ty, co beru já! Nějaká reorganizace? Hned zvýšili hlas lékaři, lékárníci... A všichni ministři od roku1989 na to slyšeli. Součková není jiná. Je to totéž jako s prodlužováním věku k odchodu do důchodu - souhlasíme potud, pokud se to nedotkne už nás. Až po nás, to ano...
0/0
17.1.2004 20:51

finish

Už aby ta nula byla pryč.
Že by konečně dostala rozum a šla pryč? Už bylo na čase.
0/0
17.1.2004 19:55

janny93

Souckova je hvezdou na www.AmIBitch.com
Napiste Marii !  http://www.amibitch.com/vote.asp?polit_id=29347
0/0
17.1.2004 19:49

Irish Stout

Hrozí rezignací?!
Být premiérem, hrozil bych jí (už dávno) vyhazovem. Respektive bych ji (už dávno) vyhodil. To je nestydatost.
0/0
17.1.2004 18:43

technik

Rychle už odstupte i se všemi špidlovými pijavicemi
I kyž pozdě, tak alespoň teď. Vaše vládnutí se počíná blížit katastrofě a spálené zemi.
0/0
17.1.2004 18:24

Vorel46

Nemluv a udelej to.
Uz aby to bylo!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.1.2004 18:18

zlý fořt Emil

Jo jo ...
Nastává vtipná situace, kdy tady všichni nadávají na madam Součkovou (rozhodně ne neprávem), oceňují její (ne-)inteligenci a počítají škody, které napáchala na českém národu.
Vážení přátelé, pokud by madam neseděla na ministerstvu, tak by seděla ve své ordinaci na obvodě nebo ve špitále, což ostatně dělala témeř celý svůj dosavadní život a po své rezignaci se tam možná vrátí ... a takových jako ona je po různých ordinacích a sálech spousta ...
0/0
17.1.2004 18:16

technik

Re: podprůměrná doktorka
Jako podprůměrná doktroka ohrožuje maximálně tisícovku pacientů, takhle celé miliony.
0/0
17.1.2004 18:27

gam1

Re:
Nemůžu jí ani cejtit...ale ke svému údivu jsem slyšela, že jako doktorka byla velmi dobrá. Možná se toho měla držet a nelézt do politiky, tam stojí za h... Né každej dobrej právník by byl dobrej ministr spravedlnosti atd. ...I když, jen když se na ní podívám, fakt se mi nechce věřit, že by mohla bejt v něčem dobrá. Ale jak jsem koupila, tak prodávám
0/0
19.1.2004 10:25

modrá perla

Nejsprávnější reforma
Konečně je tady první krok reformy!!!
Reforma se skládá ze tří kroků:
první krok: odchod Součkové, druhý krok: odchod Škromacha, třetí krok: odchod Špidly s celou vládou!!!
0/0
17.1.2004 18:00

Eldrb

Re:
0/0
17.1.2004 19:45

motss

Re:
a pujde to vubec bez obcansek valky  
0/0
17.1.2004 22:27

acylpirin

Trocha faktů pro srovnání
těm kteří tady freneticky roztrubují, že se jedná o největšího škůdce a podobné nesmysly. Součková na své pozici neuspěla, to je fakt, na druhou stranu finanční a zejména morální dopady (náklady) její neschopnosti (neúspěchu) se rozhodně nedají srovnávat s aktiviou některých jiných, ať bývalých či současných politiků. Stačí si dát dohromady fakta a vidět věci ve skutečných souvislostech. Jenom pár příkladů:
Klaus, Ježek, Dyba, Kočárník, Dlouhý & spol. - kupónová privatizace, která umožnila privilegovaným jedincům získávat společnosti za jejich vlastní peníze, tunelování fondů, faktické zhroroucení bankovního systému (který zachraňovaly několika set miliardové státní injekce) apod. - výsledkem byla nekonkurenceschopnost podniků, ztráta pracovních míst, sociální napětí a výrazné pokřivení vnímání podnikatelského sektoru. Nikdo z tvůrců nikdy nepřiznal, že privatizovat šlo jinak a výrazně lépe.
Lux - neustálým manévrováním a zákulisními tahy držel několik let v šachu celou vládu a prakticky zablokoval přijetí jakékoliv smysluplného rozhodnutí či zákona  - výsledkem byly vždy nic neřešící a mnohdy nelogické kompromisy
Gross, Kalousek a další - klientelismus a bezohledné sledování vlastních zájmů povýšili na obecnou normu 
Zeman - egoistický hulvát obklopený zkorumpovanými komunistickými rádci.
Proti nim a mnohým dalším je Součková absolutně neškodný břídil spadající do kategorie David, Baudyš a spol.
 
0/0
17.1.2004 17:58

havelkovaj

Re:
to ti asi nikdo nebere, ale nemá dělat takový gesta - podle mě prostě neodejde, kdyby byla lehce sebkritická a nešlo jí o koryto ( :o) už by byla dávno fuč ( čímž netvdím, že by byla jediná koho se to týka
0/0
17.1.2004 18:01

Destroyer7

Re:
No to je ale zvrácenost. Tak my jsme už dospěli do stádia, že se radujeme z toho, že nějaký ministr škodí méně než někdo z jeho předchůdců? Neměli bychom spíš chtít, aby ministr konečně přestal škodit, když ne rovnou aby nám  a naší zemi byl ku prospěchu?
0/0
19.1.2004 10:49

acylpirin

Re:
Máte pravdu! Jmenujte mi ale alespoň jednoho ministra současné vlády u něhož bilance pozitiv převažuje negativa. Nemohu si pomoci, ale takového nenajdete. Co taky čekat od lidí, kteří nikdy nepracovali mimo "erár" a v horším případě nemají ani vzdělání, praxi, zkušenosti a schopnosti pro pozice které zastávají.
Jak je vůbec možné, že jedinou dostačující kvalifikací pro člena vlády je účast v politické straně. Nic víc není potřeba - př. Součková, Sobotka apod.
0/0
20.1.2004 1:06

havelkovaj

:o)
bych se vsadila že až/kdy to nepodpoří, tak si důvod, aby stejně zůstala, najde.
0/0
17.1.2004 17:58

uplnej_debil

Paráda!
To je úplně poprvé, co o tý bábě čtu a současně nemám zkaženej celej den. Doufám, že jí to vyjde a její přiblblou reformu nepodpořej... Jdu se ožrat.
0/0
17.1.2004 17:52

lukinoo

hmmm
Bojím bojím..........  To není hrozba, to je docela příjemná zpráva....
0/0
17.1.2004 17:48

oranzovej

Utan
Tak doufám, že se vláda a parlament téhle hrozby nezaleknou.
0/0
17.1.2004 17:45

GhorX

Re:
Zdá se, že nechápete důsledky, které by odchod tak kvalitního odborníka a organizátora, jakým MUDr. Součková nepochybně je, mělo. Destabilizace. Stávky. Epidemie. Anarchie. Co to kecám. Máte pravdu.
0/0
17.1.2004 17:49

oranzovej

Re: Utan
Vše jsem vzal v úvahu. Včetně obav pacientů z jejího návrahu do praxe. A přiznávám, že nejednám správně a jsem přemožen emocemi. :-))
Stejně, někdo kdo stabilně nevykazuje výsledky a komu musí ve ekonomice resortu radit lepič plakátů si dovolí tohle. Předpokládám, že na zasedání bylo hodně dusné ticho.
0/0
17.1.2004 18:13

taksi

sliby chyby
to bude jen nějaký nádražákův mediální trik
0/0
17.1.2004 17:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.