Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross rozzlobil záchranáře

Ministr vnitra oznámil, jak hodlá přispět k zlepšení ochrany zdravotníků před agresivními pacienty. Podle něj by pomohlo, kdyby se všechny záchranky připojily na integrovaný komunikační systém. Policejní hlídka by tak byla stále na dosah. Zdravotníky Grossův přístup rozčílil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Helene

Re:
K tobě by taky měli vyjet ozbrojení záchranáři s policajtama v patách a hlavně s Chocholouškem a svěrací kazajkou  .
0/0
19.1.2004 8:35

sf2

policie
ze bych se panove chtel zastavat policistu v tomto pripade, ale pomysleli jste na to, jakymi auty jezdi radovi policiste? Vetsinou jsou to stare felicie a tou jet vic jak 130 po ulici a /to zde jiz nechci rozvadet kvalitu silnic, ale za to muzou jine organy/ je opravdu velmi riskantni.Takze chlapci od Policie  to asi taky nemaji jednoduchy.....
Na zaver chci dodat že nejsem policista,ale obycejny clovek,  ktery je uznava, tedy  vyjma Mestke Policie, protoze to jsou opicaci a zamestnanci mesta, ne policiste.....
0/0
19.1.2004 2:00

horác

dojezdové časy
hasiči mají taky stanoveny dojezdové časy max 25 minut, výjezdy jsou do 2(profíci), 5(dobrovolné obce kategorije II, která je taky základní složkou IZS a III) a 10 minut
0/0
17.1.2004 9:54

janny93

Oznamkujte Grosse na www.AmIBitch.com
Oznamkujte Standu Grosse a reknete mu Vas nazor !
0/0
17.1.2004 7:40

Berg1

????
Kolik máme denně napadených revizorů, průvodčích, číšníků či jiných profesí? Dostanou také statu veřejného činitele?
0/0
16.1.2004 21:10

prouha

záchrana života... po kanadsku
V Kanade jezdej vsichni, sranda je, ze pozarnici jsou vetsinou nejrychlejsi a policie nejpomalejsi!
0/0
16.1.2004 19:02

rakoska

Re: zachrana zivota...
prosim te, netahej sem Kanadu a USA...uz mame tech rozumu odtamtud plne zuby....tady jsme stara hloupa Evropa
0/0
17.1.2004 9:04

terminator4

0/0
16.1.2004 17:53

ckc

záchrana života...
   předem..... vážím si práce záchranářů...a násilníků se nezastávám....ale s každou záchrankou nejezdí policie nikde na světě. Bohatě stačí /do příjezdu policie/, aby měl záchranář neustále u sebe slzný plyn..lépe možná paralyzér...s kombinací kurzu sebeobrany......to už ale předpokládám, že mají pokud běžně jezdí k opilcům a ty, jak známo agresivní bývají....
0/0
16.1.2004 16:58

cejkis

Re:
Kurs sebeobrany je proti opilemu nebo sfetovanému člověkovi na nic. Stejně tak paralyzer proti agresivnímu idiotovi. Protože se jedná o kontaktní řešení. Když 2m hovado půjde na drobnou doktorku, tak ji kurs sebeobrany ani paralyzer nespasí. Ale pokud si udrží od útočníka min 4m a pohrozí mu zastřelení s vědomím, že je krytá zákonem. PAk má 2m hovado na vybranou. Buď dá zpátečku a nebo je mrtvej. Je to čistě jen a jen jeho volba.
0/0
16.1.2004 17:03

boygeorge

Re:
Existují paralyzery, né běžně dostupné, které jsou dostatečně účinné i na dvoumetrové hovado a myslím si, že v rukách zdravotníka by to bylo docela bezpečné. Takový defibrilátor vytočený na správnou dávku by taky zmohl své.
0/0
16.1.2004 17:49

ricos

Re:
A co když potřebuješ oštřovat a ne držet v šachu magory. To magora  zastřel?
0/0
18.1.2004 23:41

lukinoo

Re:
Jo a nebo do sanitek zabudovat nějaký kanón....
0/0
16.1.2004 17:31

idx

matra
Všechny mašinfírovi plky se točí okolo pruseru nazvaneho  " MATRA"  a ted to bohužel dal zachranarum sežrat.Ne proto jak to s nimi je ,ale za to že si dovolili nesouhlasit a použivat jiny systém ,než který se jim snaží několik let přidělil pan lokomotiv, který trpí depresemi a tak si telefonuje (možná systémem MATRA) s majitelkou bordelu.....
0/0
16.1.2004 16:54

FrantaKibyc

Re:
A přesto je to stále miláček národa. Na to moje hlava prostě nestačí...
0/0
16.1.2004 17:29

cejkis

návrh
Navhrhuji, aby osádka záchraných vozidel byla ozbrojena poloautomaty a v případě podobných incidentů měla právo bez varování zahájit palbu. Když se lidé v ČR chovají jako ve válečné zóně, tak se zdravotníci budou chovat také.
0/0
16.1.2004 16:48

cejkis

Re:
+ za útok na veřejného činitele doživotí
0/0
16.1.2004 16:49

Mariacek

Re:
Buďte trochu realisté... Vím, že máte pravdu a bylo by to účinné řešení ale je to dosti nereálné... Myslím že i rychlá policie nic nevyřeší. Začít by se mělo od změny zákonů... Spousta policistů vám řekne, že se ani nesnaží pachatele dopadnout, protože jej stejně musí za chvíli pustit.,.. Tak to chodí pořád. A ty tresty, taky nestojí za řeč...
0/0
16.1.2004 16:57

cejkis

Re:
Proč myslíte, že je nerálné. Když si zdravotníci udělají zbrojní průkaz a koupí zbraň. TAk je to vyřešené. A právo na obranu ze zákona mají. V případě v Chuchli, kdyby někdo z posádky měl zbraň a zastřeli útočníka, tak to soud na 100% pososudí jako sebeobranu. V čem je problém. Pár mrtvých útočníků a bude mít záchranka respekt.
0/0
16.1.2004 17:09

jouda-bouda

Re: ..no a po střelbě
by byla dojezdová doba 0 sekund, a ještě by ho třeba zachránili
0/0
16.1.2004 18:04

karoten

Ano, tak to je hřebíčkem do hlavičky
A kladífkem pod kolínko. Úcta k pánůn doktorům už přežívá akorát v černobílejch filmech. Sami se přičinili. Atmosféra ve společnosti je dnes opravdu poněkud jinde....Ale stejně si nemyslím že opilí násilníci dokážou zjihnout před něčím jiným než suchým třeskem natahovanýho závěru.
0/0
16.1.2004 16:13

Kleki Petra

Re:
Nesouhlasím tak úplně, specielně v případě záchranky to, myslím, neplatí. Poslední věta pasuje jako tlusté půlky na hrnec.
0/0
16.1.2004 16:18

-Sandstorm-

Divný postup
Zamezovat násilí ve společnosti tím, že se bude dle aktuální potřeby různým skupinám přiznávat status veřejného činitele, je dost hloupý?
 
Co takhle zvýšit trestní sazbu za násilné trestné činy obecně? Plus samozřejmě tyhle trestné činy stíhat a odsuzovat, v tom je největší problém. A vytvořit ve věznicích takové podmínky, aby každý den byl pro vězně skutečně trestem a ne jen přemístěním bydliště s úhradou pohodlného života státem.
0/0
16.1.2004 16:08

Kleki Petra

Re:
... co takhle přiblížit se normálním zemím a nastavit obdobná pravidla pro odvolávání neschopných ministrů? V leckterém státě by jen informace o "rychlosti" zásahu policie přiměla ministra vnitra k demisi. No nic, jedeme dál, močálem černým, kolem bílých skal...
0/0
16.1.2004 16:14

Kajetan11

Re:
Z hlediska kriminalisticke psychologie je to nesmysl, nebot je dokazano, ze vyse trestu nema zadny prokazatelny vliv na pocet spachanych dannych trestnych cinnu. Jinymy slovy: Clovek, ktery je schopen vedome spachat nasilny trestny cin je vetsinou takoveho psychologickeho zalozeni, ze si nepripousti, ze by byl nekdy dopaden a potrestan.
Jednim z dukazu je napriklad to, ze astronomicke tresty za drogove delikty napr. v Thajsku nenesou zadne vysledky ve snizeni drogove kriminality zmineného státu.
0/0
16.1.2004 16:17

pajik1

Re:
to je ale preci blbost ... pokud ho zasiju na dvacet let, tak tech dvacet let nic neprovede ... pokud ho zasiju na dva roky, tak za ty dva roky dela to same !!!!
0/0
16.1.2004 16:41

palanka

Re: souhlas
jen bych nevolil dvacítku, ale přiměřeně delší dobu. Aby takovej magor vyšel z lochu jako sedmdesátilená troska!
0/0
19.1.2004 6:32

Honza-A

Re:
Účelem zvýšených trestních sazeb je především izolace grázlů, kterejm už je všechno jedno od lidí ve slušný společnosti, protože jen člověk izolovanej není nebezpečnej pro svý okolí. PROČ by se měli nechat slušný lidi, potažmo v tomhle případě ty, který jedou nějakýmu grázlíkovi zachránit život furt všechno líbit???????? Vezměte si třeba toho grázla z Litvínovic, co terorizoval celou vesnici a nakonec se synem zastřelil tři sousedy! Je to magor, za  pár let se vrátí a co bude potom???
0/0
16.1.2004 16:48

Ahasver

Z Proseka?
Proc proboha jeli do Kolodeji z Proseka? V okoli jsou nejmene dve policejni stanice mnohem bliz. To na jare do Chuchle taky asi jeli z Letnan :-/
0/0
16.1.2004 16:03

antisvejk

Ve Finsku má policie 4 min !!!
Ve Finsku do 4 min musí policie dojet i k nahlášenému opilci. Jinde to bude obdobné. Tady? no comment
 
0/0
16.1.2004 16:02

Kleki Petra

Re:
... jestli on nenutí jezdit policajty k zásahům vlakem. To mu by tak sedělo.
0/0
16.1.2004 16:07

cactus

Re:
souhlas:):)...až jim přidaj 30 procent,tak budou jezdit šinkanzenem:):)
0/0
16.1.2004 16:09

lukinoo

Re:
No a u nás jezdí OPILCI do 40 minut k přestřelce:-))
0/0
16.1.2004 16:14

Sudajev

severní pól
Stando vrať se na lokomotivu, nebo radši ne to by asi taky nedopadlo dobře, lepší bude nějaká trafika, třeba na sever.pólu tam neuděláš škodu.
0/0
16.1.2004 15:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.