Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zhasněte! Let do Bagdádu je o život

Od zvláštního zpravodaje MF DNES - Cesta šéfa české diplomacie Cyrila Svobody a nového amerického velvyslance Williama Cabanisse do Iráku proběhla za mimořádných bezpečnostních opatření. Ve složité operaci nechyběly bojové vrtulníky, které "odclonily" okolí letiště, ani ostrá střelba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kacenkin1

dnešní diskuze konečně ukázala...
že většina antiusamagorů patří k hrdým doleva hledícím rádobykomunistům...!
Konečně se ukazuje skutečné pozadí antiusáků....
0/0
16.1.2004 16:59

lukinoo

Re:
Táhni na rybník...
0/0
16.1.2004 17:50

Kacenkin1

Re:
pokud tam nepotkám místní zabedněnce, tak potáhnu s radostí...
0/0
16.1.2004 18:00

Kacenkin1

Re:
pokud tam nepotkám místní zabedněnce, tak potáhnu s radostí...
0/0
16.1.2004 18:33

Ahasver

Achjo
Takova skoda :(( docela jsem jim veril :((
0/0
16.1.2004 16:25

s91014

Je to v pr...li
Už ani na ty teroristy se nedá spolehnout.
0/0
16.1.2004 15:28

taksi

jak se bránil sestřelení ?
Sevřením hýždí a pak si dal dvakrát Otče náš . To jen proto, aby ho  někdo nesesřelil zezadu - Kamil se nezdá, ale je všude
0/0
16.1.2004 14:58

Rudolff

Jako supové
Potmě a tajně se slétají supi do Iráku urvat něco ze zakázek. Jako zloději....
0/0
16.1.2004 13:58

Kacenkin1

Re:
Největším zlodějem byla předchozí vláda Iráku....
S ropou, která v Iráku je se mohli mít všichni iráčané jak pras... v žitě, tak jak ostatní ropné velmoci v oblasti...
Jenže měli kret..skou vládu, která chtěla jen válčit a vlastní lid jim chcípal hlady....
Zrovna v této souvislosti může současnou situaci kritizovat jen de.il....
0/0
16.1.2004 16:51

lukinoo

Re:
Víš o tom prd a budeš tu vyprávět báchorky.....
0/0
16.1.2004 17:45

Kacenkin1

Re:
Neříkám že vím všechno...
Ale životní úroveň iráčanů umím srovnat s Kuvajtem, Saudskou arábií a spol.....
Nemít Írák v čele Saláma, tak bychom místo do Dubaje lítali do Bagdádu....aŤ žije zabedněnost....
 
 
0/0
16.1.2004 17:59

vampan

Dnes to ještě jde, ale................
Teď to zatím jde, ale: V současnosti jsou téměř u konce vývoje levné verze optických zaměřovačů s vlastní inteligencí, které  tepelné záření, které se nekryje s fyzickým modelem letounu naprosto ignorují ( původně vyvíjeno pro jiné a hlavně civilní účely). Dostane-li se objekt do zorného pole zaměřovače, nemá žádnou šanci, mimo krytí   mraky nebo mlhou, i na to se pamatuje pasivní dohledávací radiolokací (na 21 cm)  ve spolupráci s inteligentní infra ve zlepšené verzi. Letecká doprava bude potom opravdu nebezpečná pro ty, kdo  se stanou  terčem útoků, protože i ten nejnegramotnější  pitomec se s takovou lahůdkou trefí.
0/0
16.1.2004 12:09

Klomenda

Re:
Tak to prodávej na Blízký a Střední Východ a budeš boháč........
0/0
16.1.2004 12:21

belgian chocolate

panebóže
tudle jsem letěla z Itálie do Bruselu a při přistání taky zhasli světla v kabině, to je přece normální... pan redachtór nikdy nepřistával večer?
0/0
16.1.2004 10:34

antisvejk

Re: ale podsvíceno máš
v úplné tmě nikdy nesedíš.  Kurňa nikde není tolik rozumprdů jako v Česku... Jinak bez ohledu na osobní sympatie určitého politika normální člověk uzná, že to risk byl a že drtivá většina občanů do podobného rizika dobrovolně nikdy za celý život nevstoupí.  
 
0/0
16.1.2004 10:42

cejkis

ráj antiamerikanistů..
No a co? Jde o to vytvořit tepelné clony před startujícím letadlem. Při startu, když má letoun malou rychlost a výšku a tedy i malou obratnots je nejzranitelnější. Když po vás budou nějaké skupinky střílet, zasáhnou vám několik strojů, zabijí několik lidí a máte možnost eliminovat riziko při startu, tak to neuděláte?
Předpokládám, že spustíte vlnu humanitních keců o tom, jak USA okupují Irák bla bla.....ale podstatu startů a ochrany letadel řešit nebudete.
/idnes je bulvár pro střední vrtsvu a ráj antiamerikanistů/
0/0
16.1.2004 10:14

lukinoo

Re:
No a ty jseš co? Spodních 10 000?
0/0
16.1.2004 12:14

k

Při každém startu...
Bude preventivně postřelováno okolí letište čtyřmi vrtulníky!
Proč? Nepřišli jste je tam osvobodit?
0/0
16.1.2004 9:39

djdave2

Re:
pane boze ochran nas uz od techto magoru a jejich demagogickych kecu ala Grebenicek ...
0/0
16.1.2004 12:55

lukinoo

Re:
Jo a take od těch inteligentu s IQ razítka ala Bušššššššššššš
0/0
16.1.2004 17:46

pinkshadow

americký prezident
...Kamil mi v noci říkal, že americký prezident je nejmocnější muž světa a hodně lidi tím trpí ...vyskytuje se u nich točení hlavy, porucha řeči, nesouvislá mluva a změna chování ...hmm...        
0/0
16.1.2004 9:16

Klomenda

Re:
Co to pindáš, psychopate, těším se, až mi padneš do rukou, to bude sado, ale moc se ti to líbit nebude. Ta diskuse je úplně o něčem jiném........
0/0
16.1.2004 12:19

pinkshadow

Re:
...Kamil si myslí, že podle tvé reakce už máš všechny uvedené příznaky ...hmm...        
0/0
16.1.2004 12:44

Magdon

Pink byl s Kamilem celou noc
Pinkshadow byl  nervózní, Kamil neklidný, neměl u sebe lubrikační krém, dokonce  i na začátku plakal, ale pak už ne...
0/0
16.1.2004 12:44

gloria

Nadpis příspěvku
Koukam, jak jsou "osvoboditele" Iraku v teto zemi vitani - museji tam letat se shasnutymi svetly a za doprovodne strelby bojovych vrtulniku... Obycejni Iracane jsou z nich asi nadseni a maji je moc radi
0/0
16.1.2004 8:22

djdave2

Re:
i u nas po valce pusobilo mnoho nebezpecnych skupin, zejmena v pohranici . Bylo o tom i par filmu blbecku ...
0/0
16.1.2004 12:57

lukinoo

Re:
Jo třeba Rambo nebo Comando...viď...u vás v USA
0/0
16.1.2004 17:48

birhanzel

Příležitost
Šmárjá, taková příležitost a oni toho nevyužili. Bylo by o jednoho chytráka míň. Na druhé straně proč letěl zrovna do Iráku? Že by zařizovat kšefty pro české firmy. Tak to byj na špatné adrese. S vojákama toho moc nanasmlouvá. Měl radši letět do Washingtonu - tam je přece metropole USA, dnes i Iráku.
0/0
16.1.2004 7:31

Nukleon

Škoda letadla,
to za to nemůže.
0/0
16.1.2004 6:59

Mikula

Dost hanba..
Když tak čtu příspěvky plivající na USA, je mi hanba za národ, který ztratil svou paměť. Nebýt  neústupné politiky Regana a Tatcherové v jejich politice vůči SSSR v osmdesátých létech, byli by dnes všichni ti antiameričtí hlupáci horlivýmy členy SSM /Socialistického svazu mládeže - pozn. pro ty později narozené/ nebo KSČ, poklonkovali by režimu a svobodném projevu na Internetu by se jim ani nesnilo. Jo jo, státní králikárny, kádrové posudky, devizové přísliby a pořadníky na Trabanty, tohle nám chybí...
0/0
16.1.2004 6:56

Melichar

Re:
Klidně se hanbou propadni a nebo odstěhuj třeba do Arizony,já s klidem budu po několika volbách ODS volit komunisty protože téhle lumpárny už mám dost,ač za komunistů mi volit souzeno nebylo tak v téhle zemi už nikdy jiný kdo se nezpronevěřil lidem už není......páčko,jdu do kantýny,třeba za komunistů budu mít jistotu že budu co mít jíst a že budu mít práci.....
0/0
16.1.2004 7:30

chroustík

Re:
Jo, klidně vol komunisty, až to tady vyhrajou, tak si dobře vzpomeň, kde byla nejbližší organizace SSM a KSČ a jdi se honem přihlásit. Protože bez rudý knížky nebude přístup na internet. Potom nezapomeň udat pár spolubydlících nové StB a budeš mít klid na celý život. Teda do té doby, než Tě někdo sejme. Je vidět, že sametová revoluce byla moc sametová. Ono se už v roce 1968 říkalo, že v naší zemi je hodně nevyužitých stromů a v roce 1989 jich bylo ještě víc.
0/0
16.1.2004 7:38

husband

Re:
Jsi prostě primitivní PITOMEC!!! Na tebe je škoda slov....
0/0
16.1.2004 9:29

l-p

Re:
No to prave neni pravda - zadna jina vlada se nezproneverila teto zemi vic, nez komunisticka - a ze toho stihli za ty desetileti hodne - zlikvidovat ekonomiku, zaostat prumysl, postavit na hlavu sektor sluzeb, ... a tvrzeni, ze bylo co jist taky postrada prvky pameti, nebo jste mozna vzdycky uz hodinu pred otevrenim obchodu stal ve fronte ... Jedine pozitivum tehdy bylo, ze kdyz lidi nemeli kontakt mimo vyspely SSSR, tak nevedeli, o co vsechno prichazeji.
0/0
16.1.2004 9:37

karoten

Re: MELICHARE!
Okamžitě se vomluf a řekni že to byl blbej pokus vo ironii! Páč esi né....tak Ti někdo pracku urazí den před volbama :-( Vsaď si zase na modrý koníčky, to jsou taky komouši ale né tak ideologicky oddaný, ty se daj korumpovat prachama a majetkem, VOLE }:-(
0/0
16.1.2004 11:10

pepovaspajzka

Re:
Melichare, Melichare , tobe nebylo souzeno za Komancu volit protoze si jeste nebyl na svete. Jinak takovou hovadinu z huby nevypustis. Takze za komancu bylo normalni kupovat treba tyden stary chleba, mliko bylo v igelitu,. lahudky byly ve vyberovych obchodech Eso a ostatni si musel vysmelit v Tuzexu za takove papirky, kterym se rikalo bony. Kazdy mel praci, p0rotoze by byl jinak zavrenej pro prizivnictvi, proto se take udelalo kulovy za 40 socialismu. Jo a pristup k pocitacum byl omezeny, pac byly nedostatkove ostatne jako veskera technika (zapad uvalil dokonce embargo) a jakmile nekde zjisti ze clovek pomoci internetu ma vetsi rozhled , tak ho klepnou pres prsty a zakazou pristup jako naposledy na Kube. Melichare, jsi .Hovado. Za komunistu se dalo sehnat kvalitni maso jenom ze znamosti. A okolo Mandarinek, bananu a pomerancu se vedly boje ve frontach v obchodech se zeleninou. Melichare napis po pravde o sobe , kolik Ti je let, v jakem meste bydlis a jake mas vzdelani....... tohle totiz neni normalni pokud nejsi dedek s metalem hrdiny socialisticke prace na hrudi, ale to zjevne nejsi jak si prohlasoval, ze si nemohl tenkrat volit.
0/0
16.1.2004 11:36

bimbon

Re: celkem to chápu
Tak to já je pro jistotu volil už minule  (jedinej způsob jak jako volič můžu říci jsem dost nasran.j) no přátelé nebyl jsem sám  (cca 18,5%)
0/0
16.1.2004 12:31

djdave2

Re:
drzku ti rozbit je malo. Smrt je na komunismus lek !
0/0
16.1.2004 13:02

bimbon

Re: pro přítele
Tak už se moc nerozčiluj ty jelimane a šupej pracovat ať to tady trošku vzkvétá
0/0
16.1.2004 13:18

djdave2

Re:
tim bych si tak jistej nebyl magore, vis kam to dopracovali komousi v Korei ...
0/0
16.1.2004 12:58

Montaigne

Re:
Zatuhnul jsi Mikulo! Jaksi ti uniklo americký komsomolče, že politika USA se od té doby radikálně změnila směrem k  bezohlednosti , povýšenosti a agresivitě
0/0
16.1.2004 7:48

Mikula

Re:
Jo jo, to o nich tehdy v Rudém právu také psávali...
0/0
16.1.2004 7:53

Montaigne

Re:
jo , jo, psávali, ale to ještě netušili, že je to jenom odvar toho, co přijde  A ostatně , mnozí, co jsme tehdy poslouchali Hlas Ameriky jsme to nevěděli také, bombardére
0/0
16.1.2004 7:57

Bobees

Re:
Nevim, jestli jsi uz byl na svete ci jsi uz zapomnel, ale v roce 1979 vstoupila vojska CCCP do Afganistanu a to, co se tam pak vsechno odehralo, se vubec neda srovnat se situaci v soucasnem Iraku(ta je jen slabym odvarem).Jen se o te internacionalni bratrske pomoci v nasem bloku nesmelo moc mluvit. Po cca 10 letech obrovskych ztrat Rusove vycouvali a v Afganistanu se pak ta trvala 'obcanska valka' dostala z horskych udoli i do nizin. Proto vicemene vitali Taliban jako silu, ktera ukonci teror, ale to se seredne mylili. Takze kdyz ted nasazujes na Americany, kteri stejne jako Rusove maji po celem svete sve zajmy, nemel bys mit klapky na ocich a kratkou pamet.
0/0
16.1.2004 9:21

qoknu

Re: Bobees
Jsi legrační, až budou Američané v Iráku 10 let tak budou mít  také obrovské ztráty. A koho by rádi už teď Iráčané vítali se taky dá uvažovat... . Jo a říká Ti něco Vietnamská válka ?
0/0
16.1.2004 11:07

pepovaspajzka

Re:
Ted si dostal sam sebe figuro, Za deset let padlo v Afganistanu skoro milion Rusu, za deset let Vietnamskeho konfliktu padlo necelych 60 000 Americanu.
0/0
16.1.2004 11:53

malajský tygr

Re:
Poboha,kde jsi to četl.Těch mrtvých tam bylo maximálně 20000.Rusové ofic.uznávají 10000.Vole.
0/0
17.1.2004 11:31

husband

Re:
Tipuju, že v listopadu 89 jsi ještě tahal kačera někde na pískovišti a teď tady tvrdíš, jaký jsi to byl posluchač Hlasu Ameriky... Fakt nemám rád konformitu a lidi,. kteří se snaží bý IN...
0/0
16.1.2004 9:34

qoknu

Re: husbade
Nevěřím, že  jde o komformitu a že chce být IN. To soudím podle sebe. Kačera jsem v 89 měla dávno odtahaného a dávno před 89 jsem poslouchala Radio Svobodná Evropa a Hlas Ameriky, tuším že se chytal z Rakouska. Pravda je, že to bylo kvůli písničkám Beatles , Roling, Shadow atd. No a při čekání a písničku se vyposlechly i zprávy. A věř tomu, že tehdy jsem považovala Ameriku za Boha. Hodně mi zklamala svojí současnou nadutostí a agresivitou.
0/0
16.1.2004 11:14

karoten

Re: To je syndrom vůdce
Takhle se chová každá mocnost č.1. Jakpak jste vnímala blahodárné působení SSSR? Učila jste se ruštinu s chutí a zaujetím? Dopisovala s piaňérkou odněkud z povolží? Lidi zapomínaj....to není dobře. Dneska můžete na Státy svobodně plivat, v tom je zásadní rozdíl. Já jsem touhle mocností spokojenej, kdyby nebyla, obsadí její pozici jiná a to si pište že evropskýmu pojetí kultury mnohem vzdálenější.
0/0
16.1.2004 11:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.