Diskuze

Novotný for president

Emil Novotný a Radek Hanykovics jsou doma. Zajímavé je, že přes polovinu lidí v anketě jim přeje, aby si necivilizovaně vysoké tresty odkroutili celé. Vrah, který ušlapal manželku, ničema, který soustavně znásilňoval vlastní děti, ti by se jim mohli zvesela zasmát.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pinguinone

21. 4. 2004 16:23
KOMAREK
 jako vzdy
0 0
možnosti

1_130_202_135

21. 4. 2004 16:44
Re:
Ano....blbej jako Komárek!!!
0 0
možnosti

kaikdj

21. 4. 2004 13:46
právo na názor
Martine, rozumim Vám, kdyby bylo více lidí Vašeho smýšlení, svět by byl růžovější... Respekt!!!!
0 0
možnosti

Katoda

15. 1. 2004 12:23
Četl jsem už několikrát...
.....fantasmagorické výplody redaktora Komárka, ale tohle je už úplný vrchol. Musel jsem dotyčný pakvil číst několikrát, protože jsem doslova a do písmene nechtěl věřit svým očím. Protidrogové zákony jsou špatné a každý má právo  atd. Výborně pane Komárek ! A až jim peníze na legalizované drogy dojdou budou houfně loupit a vraždit, protože "mají právo" na nakupování "rostlinných produktů"! Tohle už není na nadávání na Internetu, to je na pár facek ! A pořádných !  Bylo mnoho diskusí o postizích za pouhé držení a já jsem pro postih i těchto lidí. Ne proto, abych někoho převychoval, ale prostě proto, aby tito nesvéprávní jedinci, od nichž lze očekávat cokoliv, byli ode mne a od mojí rodiny izolováni v zařízeních na něž platím daně. A to stále mluvím o pouhých spotřebitelích ! Co tedy s lidmi, kteří zblblí z akčních filmů televize NOVA a idiotských článků pana Komárka a jemu podobných "žurnalistů" zapakují deset kilo heroinu a vydají se na cestu v představě jak na ty orientální blbce vyzrají a jak se napakují. Pro tyhle je jakýkoliv trest přéliš nízký!  Vyzývám případného právníka, který by četl tyto řádky aby nás informoval, zda vůbec není takováto propagace drog a trestné činnosti sama o sobě trestná. Je-li možno pana Komárka za dotyčný slint žalovat, udělám to. Mám toho už dost !
0 0
možnosti

karoten

15. 1. 2004 9:54
Překlad
Naše zákony (a nejen naše) stojej za H. Mýmu vnímání spravedlnosti pramálo vyhovujou. Lidi maj mít právo svobodně nakládat s vlastními těly i osudy. Čím to sakra je, že budoucnost ocení prezidenta co seděl?
0 0
možnosti

tinky_linky

15. 1. 2004 9:22
Já se nestačím divit
Mě opravdu připadá, že autor článku je nejspíše ovládán ve svých slovech lobby drogových bossů. Vžyť drogy jsou to největší svinstvo a jsou příčinou další kriminality - vražd, znásilnění, krádeží, atd. Takže ten, kdo je prodává, má de facto svůj podíl i na tom, co jejich uživatel následně provede. Takže je to jeden z nejhorších kriminálních činů. Taky srovnávat věznění Václava Havla a nějakého překupníka drog, to je opravdu moc. Vždycky se mi zdály příspěvky pana Komárka věcné, trefné a vtipné, ale toto je opravdu hodně "mimo mísu", skoro mi připadá, že to napsal pod jeho jménem nějaký feťák. Já pevně doufám, že jim tresty nezkrátí a nechají je dosedět, co jim zbývá, protože by to byla pro ČR mezinárodní ostuda. Mě i dost mrzí, že je nenechali v Thajsku, protože, když ti mladíci činili co činili, museli si být vědomi možných následků, a přesto to činili. Takže to vyústilo ve zcela logický konec. Mrzí mě, že tím oba způsobili trápení svým rodinám, ale s tím měli počítat a stát tu rozhodně není proto, aby řešil problémy drogových dealerů. Rozhodně jejich propuštění nepovažuji za úspěch české diplomacie, za úspěch bych považoval, kdyby například česká diplomacie vyjednala odzbrojení některé ze zemí jako je například Severní Korea apod. Opravdu moc často nereaguju na články, ale tohle je vážně trochu moc silné. BTW: nějaká slečna psala (mimochodem by mě zajímal její věk), že byla ne extázi a že je to v pohodě. No tak to blahopřeji, že jste taková silná. Znám jinou slečnu, která byla na extázi a nebyla tak silná a teď se raději nestarám, co dělá a jak žije, protože jí stejně už není pomoci, je totální troska se zkaženým životem, která doživá a která si nenechá pomoci. Vážně super život. No a takových je většina, protože je málo těch, kteří se s drogou dokáží vyrovnat a skoncovat. BTW2: ještě mě napadá, že by taková diskuse nemusela být, kdyby se v Thajsku uděloval za pašování drog rovnou trest smrti. Ale to jsem trochu kacíř.
0 0
možnosti

tinky_linky

15. 1. 2004 9:24
Re:
jinak bych ještě rád dodal, že jsem pro legalizaci lehkých drog. ale tohle je vážně něco jiného, tohle je pěkné svinstvo
0 0
možnosti

kejlina

14. 1. 2004 16:46
kejlina
Já si myslím, že by se jim měla většina jejich trestu prominout. V Thajském kriminále si odseděli až až a četla jsem že rok tam je jako 10 let tady, takže už maj v podstatě splněno. Jsou to mladí kluci a maj celej život před sebou udělali sice chybu, ale myslim si že na nějaký drogy už ani nepomyslej.Nějaký keci že zabíjej lidi tim že to prodávaj.....Já sama brala heoin 3 roky a nikdo mi to nikdy necpal byla to jen moje hloupost a moje rozhodnutí nikdo mi nic nenutil.Doufám, že se brzo adaptujou na zdejší podmínky a že jim oběma tresty zkrátí na minimum a  pak budou moct začít žít relativně normální život
0 0
možnosti

Raswan

14. 1. 2004 17:05
Re:
Nemohli jim to prominout,podmínkou propuštění bylo že se trest nebude měnit.
0 0
možnosti

jarda1

14. 1. 2004 13:56
Překvauje mě
tolik ožralých pseudohumanistů mezi námi. Střízlivý by tuhle snůšku nesmyslů nemohl vyplodit. Měli je zastřelit.
0 0
možnosti

Víťa Jakoubek

15. 1. 2004 7:57
Re:
střílet by asi měli blbce jako ty
0 0
možnosti

Kajetan11

14. 1. 2004 13:27
Dealeri
Zabijte vsechny drogovy dealery do jednoho.......
A do tydne tu mate jiny a znovu.
Proc?
Protoze bude o drogy zajem. V tom je sila drogovych kriminalnich zivlu. Maji penize. Jedina cesta jak jejich moc alespon oslabit je snizit jim prijmy. To se da udelat jedinym zpusobem: Vychovou mladejch lidi a deti k jinejm zajmum. Kdyz nebudou mit zajem o drogy, nebudou je kupovat a drogove mafii klesnou prijmy a moc.
Veskera kriminalizace drog ma presne opacny efekt. Nebo vam snad pripada, ze takhle tvrdy tresty v thajsku maj vysledky? Pripada vam, ze v thajsku nemaj drogovou kriminalitu?
Kdyby takhle tvrda represe fungovala, tak by to prece muselo bejt videt. Kdyz to srovnam napr s holandskem, tak je to az do oci bijici. Ma snad holandsko vetsi drogovou kriminalitu nez thajsko?
To vsechno nebylo napsano pro obhajobu drog. Prave naopak. Je to navrh jak jejich neblahy dopady minimalizovat.
0 0
možnosti

Ayssan

14. 1. 2004 13:59
Re:
Souhlasím!! Konopí free.
0 0
možnosti

Ayssan

14. 1. 2004 12:56
Manitou volá Kleki Petru
Tady to nežije. Kam se ztratil Bílý otec. Snad ho nedostal Mr. Senter?
0 0
možnosti

tonyk

14. 1. 2004 11:52
Přiznávám,
že jsem si celý článek musel přečíst několikrát, abych vůbec pochopil, že autor je buď fanoušek nejhorší kriminality nebo totální neznalec poměrů věznění pana soudruha Václava 1. Havla.
Pokud někdo pašuje drogy, vystavuje sebe, hlavně sebe, možnosti trestu při odhalení, nebo vystavuje sebe do světla vychytralců, kteří za uskutečnění tohoto "dobrého " skutku zinkasují několik pár desítek a možná i stovek tisíc. Jak se říká, s jídlem roste chuť. Takovejch šmejdů, kterým není nic svaté jezdí jen po našich silnicích nepočítaně. A to co předvádějí je plivnutím do tváře všem slušnejm lidem. Jednou jim to vyjde a zkusejí to znova, distribuce drog souvisí i s prodejem zbraní a skoro každej grázl jí dneska má. slušnej člověk ji nepotřebuje a hlavně se k ní nedostane...
A co se týká věznění pana Václava 1., neznáme nikoho, kdo by s ním kdy sdílel celu. Ano - byly na něj sledovačky, ale trochu z jiného důvodu. Když budete někde politickej utlačovanej hrdina a půjdete vožralej jako kráva z hospody a přitom si rozbijete držku v příkopu, lidi se dozví to, že ho policajti "zase někde zmlátili".
Tenhle národ je stádo ovcí, nic víc, než stádo nováckejch ovcí...
TONDA 
0 0
možnosti

Ayssan

14. 1. 2004 12:01
Re:
Hele, že ty posloucháš velice často Orlík a pod. Tvé názory jsou tím značně ovlivněné.
0 0
možnosti