Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští pašeráci přiletěli z Thajska

Na ruzyňském letišti přistála po půl třetí Air France linka z Paříže. Přivezla dva Čechy, kteří si v Thajsku odseděli osm let za pašování drog. Eskorta je odvezla k soudu, odkud zamíří do vězeňské nemocnice. Emilu Novotnému zbývá 34 let, Radkovi Hanykovicsovi 17 let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ataturk

Asi takhle, panáčkové...
Dotaz: Těch sto tisíc za přepravu zaplatí příbuzní, nebo se to zase nějak ututlá a zaplatí to daňoví poplatníci?
A co. Měli je tam nechat. Tady je za chvíli propustí, a Siamové si budou posílat jednu protestní nótu za druhou, ale bude jim to prd platné. O to už se Amnesty international a jim podobní zastánci sígrů postarají.
A děcka budou dál smažit, páč je to "IN".
Co sakra s těma drogama?! Legalizace je jediné rozumné řešení. Děckám chutná jenom zakázané ovoce. Smažky pomalu vymizí, snad kromě trávníkářů. 
0/0
15.1.2004 11:29

AARDBEI

Re:
MYSLIM ,ZE KDYBY NAS STAT TO ZAPLATIL -TAK ZKUSME SE PODIVAT,KOLIKRAT UZ VYHODIL ZBYTECNE O HODNE VETSI CASTKY ,TAKZE TOHLE BYCH FAKT NERESILA. A S TOU LEGALIZACI JE TO PRAVDA-STACILA BY LEGALIZACE TRAVY A UVIDIS KOLIK JICH UBUDE.TED SEM BYLA DELSI DOBU V HOLANDSKU  A O TOM ZAKAZANYM OVOCI JE TO PRAVDA- HOLANDANI SICE HULI TO JE PRAVDA ,ALE NA DRUHY STRANE SPOUSTA Z NICH NA TO KASLE,PROTOZE JE TO PROSTE NEBAVI.A V COFEE SHOPECH VETSINOU STEJNE POTKAS JEN CIZINCE  A HODNE CASTO CECHY .NEBO STACI SE PODIVAT NA AUTOBUSOVOU LINKU DO AMSTERDAMU NA CESKE ''MARIHUANOVE'' VYLETNIKY A UZ TO KOUZLO ,ZE JEDOU NEKAM KDE TO JE LEGALNI KDYBY TO ZLEGALIZOVALI U NAS,TO POKOUTNY SHANENI BY OPADLO A UZ BY TO BYLA NUDA A NEBYLO BY TO TAK ''COOL''
0/0
15.1.2004 11:57

Víťa Jakoubek

umíme odpouštět?
Takový trest u nás nedostane ani vrah. Za prodej drog je u nás nejvíc 15 let. Navíc těch 8 let v Thajsku je možná drsnější  drest než 15 let v domácím vězení. Těm rázným odsuzovačům a sekačům rukou bych přál alespoň den vězení v Bangkoku. Asi by  jinak mluvili, kdyby se do podobné situace dostal někdo z jejich rodiny. Za jednu blbost v mládí "nešlo o vraždu neb si každý kupuje drogy dobrovolně" zkazit  člověku celý život je škoda. 
0/0
15.1.2004 7:38

Wolk

Re:
Musis ctit zakony zeme ve ktere jsi a pocitac s trestem ktery v te zemi muzes dostat.Tot vse.........
0/0
15.1.2004 8:48

Kleki Petra

Re:
1. Klidně si běž koupit dobrovolně drogy. Pokud se z tebe stane závislák a ani potom nebudeš nenávidět ty experty, kteří ti tento neopakovatelný zážitek zprostředkovali, možná změním názor.
2. Jeden den v thajském vězení nemá smysl nikomu přát. Ten, kdo v Thajsku nic neprovedl, ho nezažije, grázl tam stráví určitě mnohem delší dobu.
3. Za vraždu je u nás až 15 let, ovšem daleko vyšší tresty lze uložit jako výjimečné. Nebo myslíš, že na doživotí odsoudili nějaké kapsáře?
4. Za jednu blbost z mládí... Oni mají prakticky jistotu, že se z toho vyhrabou, jen se mohou ptát, kdy. Závisláci mají za jednu blbost z mládí prakticky jistotu, že se z toho nevyhrabou a ptají se maximálně, kdy to skončí. Navíc díky aktivitě těch lumpů jich mohly umřít možná stovky. A to vše kvůli jedné blbosti z mládí, kterou bychom teď měli bez dalšího pardonovat?
5. Prober se, už bude poledne.
0/0
15.1.2004 11:33

amos77

Trest je to brutální.....
Trest je to brutální.....nevím, jak někdo může říct, že příměřený, adekvátní atd. Musíte se sami sebe zeptat, co lze tímto trestem dokázat. Vězení budou opouštět těsně před důchodem. Škoda prostě jejich života. Nemůžete říct, že oni prodávali smrt. Závislý člověk se rozhodl sám konzumovat drogy.....a prohibice se nikde neosvědčila, protože se jí nedá dosáhnout.
www.KamPoSkole.cz  - letošní přijímací zkoušky VŠ i SŠ
0/0
14.1.2004 22:27

Michelle79

Re:
PRESNE TAK!!!!!!!
0/0
14.1.2004 22:32

AARDBEI

Re:
faskt bych jim rada pomohla ale neni jak a vazne me to mrzi
0/0
15.1.2004 11:09

boby69

Re:
já i moje partnerka máme stejný názor a stojíme za Tebou. Radka Hanykovicse známe osobně. Toto je příliš krutý a nespravedlivý trest. Vlastně to není trest, je to pomsta někoho v Thajsku a jestli ČR bude mlčet a přistoupí na tento rozsudek a bude jej chtít naplnit, budu se stydět za to, že jsem Čechem a už nyní říkám, budu demonstrovat za ně tím, že veřejně se budu chtít v budoucnu vzdát občanství  a budu ... To si zatím nechám pro sebe. Zatím není kam zpěchat, ale toto, co se přihodilo jim, je nutné řešit na mezinárodní úrovni a je nutné odsoudit postupy thajské strany. Oni si už odpikali i to co neměli a zaplatili mnohonásobně víc, než za co si mohli.
0/0
14.1.2004 22:37

Šárka Weatherwax

Re: To snad ne - pomsta?
Kruty se muze zdat na Euro-Atlantum, protoze mame jine normy a jina ocekavani, ale videt za tim "pomstu nekoho v Thajsku" je ponekud paranoidni, nemyslite? To jako kvuliva dvema ceskym paserakum prepsali Thajsky trestni zakon? O nikoli. Thajci meli odjakteziva velice prisne trestny za pasovani drog. V podstate mohou mladenci byt radi, ze se vraceji v jednom kuse a nikoli ve dvou. Ac se pri pomysleni na takove tresty otrasame, musime pochopit ze kdyz navstevujeme cizi zeme, musime respektovat jejich rad a jejich zakon. A pokud mate sebemensi zajem na tom, aby Thajsci s nami byli ochotni jednat i v pristich pripadech odsouzenych Cechu ( a nepochybuji ze takove budou), pak je jedine spravnym a moznym postupem respektovat jejich rozsudek. Jinak pristo odsouzenec tam bude hnit do aleluja, a nepomuze mu ani svecena voda. Jina vec bude, jestli si hosi po odsezeni dalsich peti, deseti let budou moci vymodlit aminu. Hezky potichoucku, bez velkeho hluku a fanfary..
0/0
15.1.2004 5:44

Wolk

Re:
A on nevedel kdyz mu nekdo zaplatil letenku,pobyt,stravu,holky............?On nevedel co bude jeho poslani a co za to muze dostat??????????On si tam pekne uzival no a potom si uzival zase jinak.Vy nectite zakony zeme ve ktere pobyvate??Nepocita nikdo s pripadnym trestem v te ktere zemi?????????
0/0
15.1.2004 8:51

amos77

Re:
Já vím, jaké mají zákony. V Thajsku jsem byl, při pobytu jsem si byl vědom jejich trestů (o to víc má člověk strach, před odletem jsem si 5x kontroloval zavazadla, abych tam někomu něco nevezl - není to příjemný pocit). Celý můj názor není proti thajské justici, ale proti trestů ve vězení - nesmyslné pobyty za mřížemi. Za mříže dávat jen nebezpečné zločince. Zloděje, nedbalostní zločiny atd. trestat alternativními tresty (práce, domácí vězení, charita, peníze...). Nechci mít 200 000 lidí za katrem z humanistický a koneckonců i finačních důvodů.
www.KamPoSkole.cz  - letošní přijímací zkoušky VŠ i SŠ
0/0
15.1.2004 10:39

AARDBEI

Re:
jo naprosto souhlasim,klidne bych se i pridala, protoze se mi to vazne take nelibi
0/0
15.1.2004 10:56

AARDBEI

Re:
no opravdu je to trest jak ze stredoveku  navic by me zajimalo, kolik dostanou  Stodolovi za ty tech 8 vrazd.....................
0/0
15.1.2004 11:05

monstrum

Útěk
Měly by je dát na celu s Kájínkem. On by jim poradil jak utéct.
0/0
14.1.2004 19:23

AARDBEI

re
co naplat ,my jim stejne nepomuzem
0/0
14.1.2004 17:46

boby69

Re:
... jistě, zales do teplé peřiny a užívej si života dál Jsi typickým Čechem, žít a užívat si pro sebe, že ...
0/0
14.1.2004 22:39

ckc

komando
kdejaký vrahoun přijede k soudu mercedesem....miliardové tuneláře vozí policie ve dvou lidech služební felicií.......ale dva, dnes už vylekané, psychicky zlomené doprovází komando které nešlo ani na Kájínka!!!oni po letech viděli civilizovaný svět....mají co dělat sami se sebou a oni na ně míří samopaly....přijde mi to hodně ujetý...letenka stojí 20tis. a to by bylo málo....tak se to pořádně nafoukne a každej má tři strážce.........nezastávám se jich, žádná lítosti nejsou potřeba, protože věděli do čeho jdou. Hloupost jak se píše, že udělali je když někdo např. zpronevěří pár tisíc peněz....každopádně SVOJE si myslím že už odseděli.......dokáže mě ale naštvat, když si přečtu-pokud to tak řekli- že odjíždějí s rozčarováním jak se bude jejich případ vyvíjet .....??? během jednoho dne, za zdí vězení, jim po tom všem přijde málo 3xdenně vlastní teplá strava, vlastní čistá postel a jiné vymoženosti našich fešáckých kriminálů?????????
0/0
14.1.2004 17:12

depena

trest je od toho aby\ trestal !!!
Je sice pravda, že  trest se zdá drsný, ale od toho je to trest . Rad bych poznamenal, aby ti kdo nesouhlasí s jeho výší, by měli projít prohlídkou  odvykacích ústavů a rodin, které díky drogám přisli o své děti.
 
 
0/0
14.1.2004 16:23

Nefertari

Re:
Naprosto s tebou souhlasím!!!
0/0
14.1.2004 17:25

ladusov

puste je, zaplatili dost
Myslim si, ze tyhle dva kluci jsou malymi rybkami ve velkem mori. Myslim ze odpykali dost.
0/0
14.1.2004 15:54

Vrenna

Re:
souhlasim
0/0
14.1.2004 15:56

AARDBEI

Re:
ja taky  souhlasim
0/0
14.1.2004 15:57

boby69

Re:
Odpikali si víc než si zasloužili, já i má partnerka je pro jejich puštění na svobodu
0/0
14.1.2004 20:40

keineen

heroin
zkusila jsem heroin jen jednou a ziju a nejsem zavisla
0/0
14.1.2004 15:47

boby69

Re:
no vidíš a rozhodla jsi se sama a chtěla to sama a dál jsi to zase sama nechtěla a takto by to mělo být. Kdo chce na něj umřít, ať si umře a ještě by měli existovat instituce, kde by Vám dobrovolně pomohli natáhnou stříkačku s dávkou, jakou budete chtít ... Takto by to mělo fungovat, pak by trh neexistoval.
0/0
14.1.2004 22:42

AARDBEI

...................
JENZE TY DROGY SE DOSTANOU DO OBEHU NE DIKY TAKOVYM,ALE UPLNE JINYM,NA KTERE SME VSICHNI KRATCI...................I NASE SLAVNA POLICIE.STACI SE PROJIT PO CENTRU PRAHY NEBO SE PODIVAT NA HLAVNI NADRAZI.TAKOVY BY SE MELY CHYTAT , TY KTERYCH JE NEJVIC A TU DISTRIBUCI V PODSTATE NEJVIC UMOZNUJOU
0/0
14.1.2004 15:05

Nefertari

Těžko soudit...
...jestli ty tresty snižovat, ty drogy se dostanou do oběhu, pak je nějakej vysmaženej idiot bude nabízet u základní školy dětem, a může mezi nimi být i moje 13-ti letá neteř či osmiletý synovec. Pokud by se to stalo, kdo těm dětem a rodinám nahradí to, co ztratili? Oni?  Známý si začal píchat pervitin, když mu bylo 13 let, naučil ho to podobný chytrák, dnes po 4 letech je z toho kluka troska.
0/0
14.1.2004 14:56

x-ray-x

Re:
Drogy neberu, ale to, že dealeři nabízí drogy před základní školou, je naprostá blbost. Jak dlouho by tam asi vydrželi? První dítě, kterému by něco dealer nabídl před školou, by ho udalo.
0/0
14.1.2004 16:19

Nefertari

Re:
Naprostá blbost je to, že by je první dítě udalo. Myslím, že je spousta dětí, které ze zvědavosti zkusí cokoli a opravdu si nemyslím, že by hned toho chytráka udali. A co mají ty tvoje úvahy o tom, co by udělalo dítě u školy, společného s tím, jestli si ti 2 mají odsedět svoje tresty nebo ne? Pašovali heroin, nebo ne? Dělali to proto, aby si vydělali ne? Mysleli na to, co tím způsobí a čemu napomáhají? Taky nejsem neviňátko a zkusila jsem ledajakou drogu, ale to už je dávno a taky jsem viděla, co to udělalo s některjema lidma.
0/0
14.1.2004 17:24

Vrenna

Re:
takze ty si doopravdy myslis, ze dealer bude (prodavat??) heroin detem na zakladni skole?? fakt si to myslis?? a jakou drogu si zkusila muzu-li se ptat?? taky si ji zkusila na zakladni skole jen tak? rodice ti nerekli, ze to nemas delat? nebo si to udelala presto sama dobrovolne? nutil te nekdo?  nebo ti  rodice nerekli nedelej to? takze kdo je na vine? fakt, ze drogy existuji a jsou dostupne, nebo to, ze Ty sama ses je rozhodla zkusit ? nicmene to nic nemeni na tom, ze oba dotycni si zaslouzi trest. a ten si dle meho jiz odpykali.
0/0
14.1.2004 17:48

boby69

Re:
to je problém jeho a těch, co jsou za něj odpovědní. Kde jste byli, když to užíval. Můj kluk hraje hokej a vím kdy a kde je každý den. Chápeš to vůbec, kde je chyba?
0/0
14.1.2004 22:44

Nefertari

Re:
Jasně, on zase hrál házenou. Bohužel jeho matka asi neměla tolik zkušeností, aby to na něm poznala a otce nemá. Sama vím, že když člověk nechce, tak to na něm nepoznáš, pokud neznáš přesně příznaky. Nechápu vlastně, o čem se tady bavíme. O tom, že by to těm dvěma mělo projít? Sama jsem v Thajsku strávila dost času, je to země, která má pověst drogového ráje, ale mě tam drogy nikdy nikdo nenabízel ani nestrkal do batohu (jak vykládali ti dva Anderseni). Vláda se snaží se té pověsti zbavit a už když přiletíš na Don Muang (letiště v Bangkoku) je tam  nápis jak kráva s varováním, že za pašování drog jsou tresty smrti. Mají štěstí, že vůbec žijou, když se rozhodli toto varování ignorovat. Nejsem bez viny a nehážu kamenem, jen vyslovuju názor, že honba za větším a bezpracným výdělkem s sebou holt přináší určité riziko a oni to moc dobře věděli. A nehlasovala jsem pro ani proti, v té anketě jestli zkrátit či nezkrátit¨, takže se do mě oba nemusíte navážet, vypadá to, že jste dokonalí. Mimochodem  - ano, rodiče mi taky říkali, že nemám kouřit a přesto jsem to začala zkoušet už v 7 letech.
0/0
15.1.2004 20:01

Jintaj

Pisatel článku.....
....zřejmě nemá dítě, které je navyklé na užívání drog, ke kterým se dostal právě vinou těchto a jim podobným obchodníkům..... jinak by takový blábol nemohl nikdy vytvořit
0/0
14.1.2004 14:09

logar

Re: blabolis ty
kdyby drogy byly volne k mani, tak by vlastne nebyly, nebot by je za tech par haliru co opravdu stoji nikdo nedistribuoval a nepestoval. Jejich zajimavost a cenu dela jejich zakazovani. Mafiani celeho sveta podplaceji vlady, aby opatreni proti drogam byla co nejprisnejsi a tudiz ceny co nejvyssi. Oni sami nic nariskuji, na to maji lidi. Kdyz nebyly drogy, byla prohibice a Al Capone se radoval. Tehdy vlady tvrdily, ze kdyby zrusily prohibici, tak by USA vymrelo na alkohol. Ted je volne k mani a stalo se co??? Kriminalita kolem drog neni z vlivu drog, ale z obstaravani penez na jejich nakup. A tak je to porad dokola.
0/0
14.1.2004 14:24

Vrenna

Re: odpovědnost rodiny??
dle mého názoru je velmi jednoduché svalovat vše na ty "dealery před základními školami, kteří našim nevinným dětem prodávají drogy". Jen tak na okraj - kolik ste jich viděli? Doopravdy si myslíte, že člověk, který začne brát heroin (tvrdé drogy všeobecně) se k němu dostane náhodou tak, že jako dítě stojí před školou a dealer ho na něj nějak naláká? Tedy, že si bezdůvodně aplikuje tvrdou drogu? Jsem si jist , že to tak v 95% není. Tvrdé drogy se neprodávají v 99ti%  malým dětem na základní škole. Kde by na ně malé děti dlouhodobě vzali peníze peníze, že? (a v drogácj JDE o peníze!) Chci  poukázat na zásadní věc - a to, že za výchovu dítěte je odpovědná rodina a že každý (kromě lidí nesvéprávných a dětí zhruba tak do 12ti - 13ti  let) za sebe nese individuální ODPOVĚDNOST! Tedy, že za malé dítě je odpovědná rodina a za činy člově zhruba tak nad nad 12-13 let je odpovědný sám konkrétní jedinec, zprostředkovaně však rodina přes jeho výchovu! Tedy je i zodpovědnyý za to, že začne brát drogy. P.S. Kolik lidí dnes žádá plnou trestní odpovědnost již pro 14ti leté  "děti"?? Je tedy naivní myslet si, že to že naše "nevinné, dobře vychované dítě" bezdůvodně začlo brát tvrdé drogy!  Hledejte příčiny ve výchově a v sobě jako rodičích a nesvalujte odpovědnost za výchovu na nikoho jiného než na rodinu! Mluvím tu o dětech z rodin úplných a dětech chtěných, rodinách "normáních". U ostatních je to daleko problematičtější, nepopírám. Ale svádět vinu na druhé je vždy jednodušší.  Ale přiznejte si, že tvrdé drogy (včetně alkoholu) tu budou vždy, a je jen na rodině, jak dítě vychová, aby se jim vyhnulo! A uvědomte si, že dítě není tak hloupé a  neschopné, jak si rodiče myslí. Když bude chtít, drogu si vždy samo najde!
0/0
14.1.2004 15:36

Santa Klaus

Kolik gramů stačí zabít?
Kolik gramů heroinu stačí zabít člověka? A koli by stačilo zabít ty 4,2 plus 2,4 kg, tj.6,6 kilogramů heroinu? Obáváme se chemických zbraní teroristů a co tohle?
 
 
0/0
14.1.2004 12:21

Ayssan

Re:
To je trochu mimo mísu. Útok chemickýma zbraněma si dobrovolně nekupujem.
0/0
14.1.2004 12:31

Montaigne

Re:
nekupujeme, ale ti co kupují, vědí o tom h....o. Loni zemřelo na heroin jen u nás 20 lidí
0/0
14.1.2004 12:39

Isbjoerna

Re:
V Nemecku (asi 80 milionu obyvatel) jich zemrelo kolem 2000 (stokrat tolik co v CR).
0/0
14.1.2004 14:39

Vrenna

Re jen tak mimo
0/0
14.1.2004 15:39

Vrenna

Re: jen tak mimo podruhé
předchozí příspěvek jsem nechtěně odeslal bez reakce.. tedy - otazka mimo - kolik lidi v roce 2003 zabil alkohol?? dle statistik jich za rok 2003 zabil 2 miliony. na AIDS dle statistik zemřelo 3mil lidí. v ČR je za minulý rok EVIDOVÁNO zhruba 300 000 tvrdých alkoholiků, vyžadujících ústavní péči. k tomu 1 mil pijáků. z 10ti miliónů obyvatel. smrtelné dopravní nehody pod vlivem alkoholu?? bezna vec. kolik jich zpusobili "narkomani"?  jen PRO SROVNÁNÍ..
0/0
14.1.2004 15:49

Isbjoerna

Re:
Ty cisla nemam v hlave, ale naprosty souhlas: alkohol je vysokou merou nebezpecna droga. V Nemecku je tusim kolem 7milionu alkoholiku (o kterych se to vi ), mrtve nevim. Fakt je, ze heroin-zavisli nejsou tak agresivni (jako alkoholici - zvlaste v rodine = zena, deti!), ale jejich kriminalita (na porizeni si drog) neni zanedbatelna (i kdyz je to zcela jine meritko, nez autonehody alkoholiku a pod), zvlaste v kruzich nahore ("drogovi pani" = velke ryby).
 
Ale zadny alkoholik (jeho existence) nemuze snizit nebezpeci heroinu (jakozto drogy). Nebo? (Minim: jedna vec neztrati na nebezpeci jen proto, ze existuje jina nebezpecna vec.)
 
P.S. nemam rada, kdyz se srovnavaji mrtvi jako pocet golu ve fotbale. Uz jeden mrtvy (obet drog) je hodne.
0/0
14.1.2004 16:10

Vrenna

Re:
mas pravdu. mrtvy sami o sobe jsou strasna vec, ktera by se nemela schovavat za statistiku. jen chci poukazat na NASI společnost, ktera by dealery jinych nez alkoholovych drog nejradsi vetšinou nejmene zlyncovala (dle reakci, ktere jsem zde cetl), ale nad zpravou, ze na silvestra se nejaka 50ti leta zena upila k smrti mavnou rukou se slovy - no, prehnala to, smula..kdyby zprava znela - mlady clovek se predavkoval heroinem - reknou si -  fetak jeden, dobre mu tak! kolik penez se plati na leceni nehod zpusobenych alkoholem, kolik mrtvych zpusobili opili lide za volantem  ..kolik rodin trpi tim, ze je casto hlava rodiny alkoholikem - biti, hadky, nasili..ale staci se vecer podivat na reklamy v TV - Staropramen -chlapi sobe, Gambrinus - mocna pritazlivost G, Fernet - chlapci diky chlastu potkaj pekne zenske..alkohol=skvely zpusob seberealizace! a z toho vseho stat v tichosti vybira dane..legrace, kdyz sem videl tak pred dvema lety 2 tak 7mi lete deti, jak si kupovali kazde lahev tvrdeho alkohou. koupil je bez problemu..hlavne odsuzujme "ty druhe" nezapadjici do naseho ceskeho alkohol tolerujiciho ramce..mimochodom tento rok se zvysila spotreba piva na 165l/rok na osobu. myslim, ze znacna cast naroda je na ten udaj pysna, misto aby se zamyslela..
0/0
14.1.2004 17:40

Isbjoerna

Re:
Zavisly na heroinu si heroin nekupuje dobrovolne, protoze ztratil kontrolu sve vule.
0/0
14.1.2004 14:34

AARDBEI

Re:
NO JO ,JENZE PRVNI SI VZAL DOBROVOLNE I PRES TO ,JAKY TO MA RIZIKA A URCITE TO VEDEL,TAKZE JEHO BLBOST
0/0
14.1.2004 15:39

Isbjoerna

Re:
Heroin: Smrtici dosis:
spolknout asi 1,5 g
vstriknout do zily asi 0,1 g (slovy: 100 miligramu)
 
ale u zavislych je dost vysoka tolerance (naprosto individuelni!)
Trochu srovnatelne s alkoholem: jeden jde "rovne" po jedne lahvi vina, jiny vidi dvojite uz po jedne sklence.
0/0
14.1.2004 14:32

hbf

Re:
Hele, řeknou mi o někom, kdo si jen tak před diskotékou zajde k Usámovi a koupí si u něj nějakou chemickou pecku .... díky
0/0
14.1.2004 14:57

keineen

Re:
vidis ja zkusila HEROIN jen jednou a ziju a nejsem zavisla.......
0/0
14.1.2004 15:46

Silvestr72

D
Doufám, že je pustí!
0/0
14.1.2004 12:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.