Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané týrali irácké novináře

Američané stříleli na irácké kameramany pracující pro Reuters. Pak je zajali a mučili. Armáda USA tvrdí, že útok zahájili novináři. Agentura ale trvá na svém a podala do Pentagonu formální stížnost. Píše o tom britský deník Guardian.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

Novináři jsou hlídací psi demokracie.
Je třeba je řádně vychovávat už od začátku demokratizace.
0/0
14.1.2004 23:08

monstrum

Re:
Novináři jsou psi s tím souhlasím, ale že by zrovna hlídací ?!?!?
0/0
16.1.2004 8:05

MarineGorbs

Trocha odlehčení...
Btw: Víte, proč irácká armáda dostala dvakrát tak nehorázně na prdel? Protože kromě sovětského vybavení převzala i sovětskou taktiku - ustupovat a čekat na příchod zimy...
0/0
14.1.2004 22:51

Raswan

Re:
0/0
14.1.2004 22:52

Montaigne

Pro odlehčení
jen tak pro odlehčení: víte, jak dnes válčí Američané? Nejdříve na mnohem menší zem uvalí zbrojní embargo, zhruba po 10 letech tam pošlou inspekci, aby se ujistili, že jim opravdu nic nehrozí, no a pak na ni slavně zaútočí. Dokonce ani na tu zimu nečekají, takoví to jsou hrdinové
0/0
16.1.2004 8:52

Montaigne

Re:
jo , abych nezapomněl - a předtím zakážou napadené zemi zbraně, kterými jsou sami po zuby vyzbrojeni
0/0
16.1.2004 8:55

hugoventil

jsou v koncích??
Asi už jsou pěkně v hajzlu když mlátěj novináře!Dostávaj tam na prdel a rupaj jim nervy
0/0
14.1.2004 2:25

MarineGorbs

Re:
Být v kůži toho vojáka a zírat na mě třeba J. X. Doležal, tak neváhám ani vteřinu a daruju mu jednu M933 - přimo doprostřed čela...ehm...kde mám ty prášky...?
0/0
14.1.2004 22:48

petr z plzně

američani jí
JENOM NOŽEM A JSOU PARANOIDNÍ.PODLE NICH JE TI NOVINÁŘI CHTĚLI SESTŘELIT FOŤÁKEM,ČI KAMEROU.
0/0
14.1.2004 2:24

janny93

Americani
neumeji jist s vidlickou a nozem a pritom se cpou do celeho Sveta .....       www.AmIBitch.com
0/0
13.1.2004 23:45

monstrum

Irák nevlastní ZHN.
Nejvíc zbraní hromadného ničení mají USA a Rusko tak se uklidněte. Až budou na ně platit inspekce OSA tak tu máme skutečnou demokracii a ne tu karikaturu, které říkáme demokracie.
0/0
13.1.2004 19:23

Boris J.V.D.d.

Re:
To to ma hlidat OSA - ochrany svaz autorsky a ma vybirat za kus a kazdou odpalenou bombu dolar pro autora?
0/0
13.1.2004 20:22

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no v pripade vydriduchu z OSA bych se tomu ani nedivil...
0/0
13.1.2004 20:28

ekekerb

Pro tajemnika - upozorneni na "malou" nelogicnost tvych tvrzeni
Je zajimave, ze na jedne strane se tady snazis opakovane ostatnim podsouvat, ze USA vyzbrojily Irak ZHN, ALE NA STRANE DRUHE TVRDIS, ZE USA MAJI POUZE FALESNE A VYMYSLENE DUKAZY O IRACKYCH ZHN. Clovece, kdybys v mel v obojich techto bodech pravdu, zaroven bys pravdu nemelJ)))))) A ktomu tvemu „kdo neni s nami je proti nam“ – to je vas problem, ze se vasi lzivou argumentaci stavite do jedne rady s komunisty----oni totiz pouzivaji uplne stejne argumenty. Mel by ses zamyslet nad tim, ci „argumenty“ tady papouskujes (ted mam na mysli toho francouze)... A taky ten tvuj nick, hm....
0/0
13.1.2004 18:15

pozorujivas

Re: Vy Troubo!
usOFa Irák skutečně ZHN vybavili, ale ten je ještě před počátkem 2.války v zálivu poctivě zlikvidoval!
 
usOFa i uK CELOU dobu lhali!!! A to co našli Dánové vypadá spíš jako něco zapomenutého než ohrožujícího...
0/0
13.1.2004 18:23

ruleta

Re:
tak na tohle ....:-)))
0/0
13.1.2004 18:26

ekekerb

Re:
:-))))))) a je to tady!!!!!!!!!!! - usOFa Irák skutečně ZHN vybavili
0/0
13.1.2004 18:28

Dan 1

Taky vás pozoruji
a konstatuji, že vám asi ruplo v bedně.
0/0
13.1.2004 18:29

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
ja na tom zadnou nelogicnost nevidim... USA skutecne iraku dodaly latky ktere take sadam pouzil... a tady nastava jedno mensi nedorozumeni... ja netvrdim ze Irak ZHN nema ( viz. nalezene granaty )... ja tvrdim ze Irak nema ZHN ktere by mohl pouzit!!! To je sakramentsky rozdil...  no a co se tyce tech argumentu... vis kdyz je nejaky argument pravdivy tak skutecne nemuzu za to ze ho pouzivaji i tzv. "komousi" ... to jako jen proto o tom nemam mluvit? Proto, ze stejne argumenty pouzivaji i lide kteri sve dalsi nazory nemaji stejne jako ja? To je trosku zvraceny, ne? Pokud mi ten argument nikdo nevyvrati nebo nepoukaze na dalsi veciktere ho stavi do jineho svetla tak ten argument budu pouzivat dal a je mi jedno kdo dalsi si ho bude brat do huby... a co se tyce meho nicku tak to tady nebudem fakt rozebirat... uz spoustu lidi si na tom ulitlo stejne jako ja... jen bych dodal ze sem ho ja nevymyslel... ;)
0/0
13.1.2004 20:18

ekekerb

Re:
.... jsem rad, ze alespon se s tebou da diskutovat, to je ve rozdil oproti vsem tem termixum... ale zase a opet---saddam mel prokazat, ze ZHN, ktere prokazatelne mel (tech dukazu i indicii je hafo, vcetne tech latek s dualnim pouzitim), opravdu znicil---to ale neudelal. Kladu si otazku proc jim delalo problem proste dokazat, ze je znicili, kdyz je znicili... Nebo co vlastne znamena to „nepouzitelne“ zbrane? Nepouzitelne protoze znicene? Nepouzitelne, protoze nekde ukryte? Nepouzitelne, protoze odsunute do Syrie? KDE JSOU TY NEPOUZITELNE ZBRANE? Proc by to pro Saddama mel byt problem to dokazat, to vubec tezke neni... A vis, jak rychle je mozne vyrobu tech ZHN obnovit? Irak proste byl trvalou a stalou hrozbou, hlavne do budoucnosti---i kdyz ZHN nebyly jedinym duvodem, i kdyz samy o sobe by jako duvod „stacily“-jde sps o kombinaci vzajemne provazanych duvodu (nekolik ti to vysvetlil raswan, pokud si dobre vzpominam). A k tem komousum----oni jsou vychytrali, moc dobre vedi, co maji v tomto konfliktu tvrdit, aby ziskali sympatizanty------vetsinou lidi, kteri cerpaji z toho, co se tak nejak vseobecne vi, ze, nebo z pochybnych knizek lidi, kteri se rozhodli vydelat na lidske zavisti/nenavisti.
0/0
13.1.2004 21:01

Sudajev

magoři
Amíci už zase ukázali jací jsou magoři, stíhaní stihomamem nu jaký prezident taková armáda.
0/0
13.1.2004 18:09

Flat Vamp

Re:
Di chlastat s Naganem, blbecku.
0/0
13.1.2004 19:05

Sudajev

Re:
Když tak s Nagantem.
0/0
13.1.2004 19:58

MarineGorbs

Re:
No nevím nevím, zřejmě se dívali na filmy ze zimy 1944 z Východního Pruska, hlavní role = Krasnaja Armija
0/0
14.1.2004 22:45

Sudajev

Re:
No ale tam to bylo za jiných podmínek, germáni páchali genocidu a nejenom na Rusech.A pokud se nemýlím i Angličani chtěli Němce jako národ zlikvidovat.Zasazoval se o to sir Winston.
0/0
15.1.2004 9:55

MarineGorbs

Re:
Klídek, já to bral jako vtip...protože předpokládám, že ten tvůj příspěvek taky není míněn vážně... SEMPER FIDELIS!
0/0
15.1.2004 18:13

ekekerb

Novinarske hyeny z guardianu se zase predvedly
Kdo zna Guardian, ten vi, jak tuto zpravu cist a co si myslet o jeji duveryhodnosti. BTW, vedeli jste, ze sefove guardianu pisemne prikazali svym podrizenym, aby diktatora a zlocince Saddama nazyvali „byvalym prezidentem“ a nijak jinak? Jinak, pokud byste byli islamskym fasistou a chteli se dostat k amikum na dostrel, co myslite, slo by se nechat najmout jako novinari u Reuters? Jinak za druhe, v situaci, kdy amiky v iraku furt ti fasouni ostreluji zakerne ze zalohy, lze se divit jejich reakci, kdyz hned po padu vrtulniku se odkudsi vyroji jacisi „novinari“ s kamerama? Chtelo by si to neco zjistit o tom, jake jsou asi nalady vojaku v konfliktu a jak se chovat, nez nekam vlezu s kamerou A JAKO HYENA ZACNU NATACET LIDSKE NESTESTI, aby se na druhe strane sveta mohlo par levicackych ovci pobavit a potvrdit si svuj jako ubohou terapii pouzivany antiamerikanismus... Ale pokud se opravdu prokaze, ze je mucili, tak spravedlnosti musi byt ucineno za dost----zadne povolene nervy je nemuzou omluvit...
0/0
13.1.2004 17:52

briza

Re:
Je videt, ze ti to ideologicky mysli.
0/0
13.1.2004 17:59

ekekerb

Re:
ja proste nemam rad guardian, protoze vim, ze je to (na britske pomery) takova obdoba nase drivejsiho rudeho prava. A pokud jsem VE SVE REAKCI ideologicky (to ani jinak nejde, ze), nevadi mi to, mam dobry pocit, ze jim tu jejich propagandu alespon trochu kazim...
0/0
13.1.2004 18:17

briza

Re:
No mne to spis pripomnelo hodiny vedeckeho komunismu na VS neblahe pameti nebo politicke skoleni muzstva na vojne (odtud ten citat z Cernych Baronu). Tam ti "skolitele" taky splacali pate pres devate - fasisty, revansisty, imperialisty, revizionisty aniz by se obtezovali uvazovat o skutecnem vyznamu toho co rikaji (nekteri toho ani nebyli schopni).
0/0
13.1.2004 18:25

briza

Re:
Vlaste to ne on ten Terazky rikal "Je videt, ze vam to politicky mysli!"
0/0
13.1.2004 18:29

ekekerb

Re:
Ja jsem hodiny vedeckeho komunismu na VS ani politicke skoleni muzstva na vojne nastesti nezazil, zato jsem mel moznost (na VS) nastudovat napr. americkou ustavu a dozvedet se dost zajimavych veci z politologie, sociologie, psychologie, atd (nechci tady vic prozrazovat). Ovsem tem terminum, ktere uvadis, velice dobre rozumim-----a to, ze na BV se jedna o problem islamskeho fasismu a totalitnich rezimu, je zrejme kazdemu, kdo 1) ma velmi dobre znalosti z historie tej nasi civilizace a 2) je informovany o situaci na BV (z ruznych zdroju). Jedine by se dalo diskutovat o tom, jaky je podil tech civlizacnich rozdilu a jakou (jinou) formu by emancipace nekterych arabskych statu (vetsinou) vubec mohla mit... Jinak to, ze jde o fasismus je po utocich a saudske arabii snad jasne, nee?
0/0
13.1.2004 18:39

ruleta

Re:
Nekdy mam pocit ze Ty jsi podobny svym ,souperum'..nic nemuze omluvit to co udelali (pokud je to pravda) tecka.
0/0
13.1.2004 18:04

ekekerb

Re:
ano, nekdy asi ano----svoji politickou nekorektnosti... jinak ale sam prece pisu, ze pokud jejich chovani, pokud se prokaze (stejne tak pokud se prokaze, ze na amiky ti iracani strileli), musi byt po pravu odsouzeno. Trochu me ale mrzi, ze v tomto pripade mluvis stejne jako sisal------ten jeho argument o avantgarde te nove „nej-demokracie“ ja dost falesny (pockejme si na jeho reakci na muj nie uvedeny prispevek). Proste pokud jdu do ringu (primer) boxovat, tak si take musim navleknout rukavice a boxovat...
0/0
13.1.2004 18:26

Geo1966

pro montaigne(monty)
Jsem velice rad ze jsi se zasunul do spravne skatulky monty samozrejme do te party skolaku patris taky.Tak jak jsem rikal udelej si ukoly a zadne vysedavani na netu vis ze si mas cist Maleho Bobese zitra te budou zkouset a vis ze minule jsi to s tim Malym Bushem p.o.s.r.a.l
                                                   Geo
0/0
13.1.2004 17:27

Montaigne

Re:
no ne , voříšek mě má ve škatulce a navíc chce zkoušet! Úsměv na tváři
0/0
14.1.2004 8:19

Geo1966

to x-ray-x term4&spol pokracovani
Tohle jsou prispevky na ktere by jste meli reagovat .Tohle jsou veci o ktere by jste se meli zajimat.prosim Vas s prominutim N.e.s.e.r.t.e. se do veci kterym jeste nerozumite .Vim ze jste jeste deti.a proto vzkazte svym rodicum at vam k vanocum nekupuji knihy typu Dynastie Bushu ale treba o tom jak Malý Vašík Klaus miloval kostky s pozdravem Geo

Montaigne

Re:
Víš co Geo? Čti si radši LEO  A ponec si svá doporučení dětem na doma
0/0
13.1.2004 17:17

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
uz ti z teho vseho jeblo?   nebo ses dalsi "radce" ktery nam chce zakazat svobodu projevu a nazoru?
0/0
13.1.2004 17:10

ekekerb

Re:
jestli tady nekomu „jeblo“, tak jses to ty------clovek, ktery svoje „nazory“ opira o „informace“ z jedne knizky (jeste navic od francouze, pchee, zname jine knizky, od jinych francouzu, ze) se dostava na uroven termixu. neustale nas presvedcujes, ze nemas TUCHA o co na BV jde a ze se zaslepene ridis svoji „virou“, ze Usa jsou svine... kvuli cemuz jsi ochotny i prekroutit realitu a ignorovat FAKTA...
0/0
13.1.2004 17:35

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
aspon ze tu jsi ty ktery nam otevre oci...
0/0
13.1.2004 20:46

terminator4

BUDME HRDYMI OBCANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.1.2004 16:50

ekekerb

Pro sisala
Tak tomu vtipu o tech koroptvich-----------------------------------------------------co myslis, sisale, smeju se az se za bricho popadam, ANEBO si rikam, zase nejaky pripitomnely ftipek, ach jo.... Ale ted vazne. Pres veskerou tvoji mlzici a denunciacni snahu by me OPRAVDU velice zajimalo, jaka je ta TVOJE alternativa k te soucasne nej-demokracii, ktera je podle tebe zlocinna, jaky je ten tvuj jiny pohled na demokracii (jsem zvedav, jak se zase vyhnes odpovedi, resp. jakou dalsi pokryteckou odpoved vyplodis), ale nebo jestli budes vyjimecne uprimny a zbavis se tee svoji nechutne samolibosti)
0/0
13.1.2004 16:34

Júlinek šíšal

Re: Milé brekeke,
to víte,že žádnou rozumnou a perspektivní alternativu k demokracii nevidím. Ovšem k demokracii, nikoliv k onomu výplodu geniů podprůměru, který je nám obvykle jako ona nej-demokracie servírován. Možná bys mělo vzít na vědomí, že netvrdím, že USA jsou nedemokratické (podle mne spíš naopak, ovšem se svou osobitou specifikou), jenom že někteří tam jsou ti nej-demokratičtější. Docela chápu, proč to amíkům tak dlouho trvá věci napravit, to ovšem nemění nic na tom, že škody páchané tou nej-demokracií jako obvykle převyšují škody, které páchá jakákoliv ne zrovna demokracie...Ono by to chtělo poměrně dlouhé povídání, co kdo očekává od demokracie anebo vůbec od nějakého smysluplného uspořádání věcí veřejných, a také co očekávat vůbec jde, a co to je a co už není demokracie, protože snad každý blb si myslí, že mu to má plnit jeho přání. :-)))Mohli byste být - nejen Vy - zábavní tím skloňováním pokrytectví či jiné nesrozumitelnosti ... jestli nerozumíte, není Vám pomoci ... což tak třeba usoudit, že to třeba není žádnou mojí nadřadností jako spíše něčí podřadností.... podle mne závadu máte v přijímači - nebo se jen tak tváříte?:-)))Takže doufám, že vtip pobavil, a taky -až na to střílení, koroptve, ale i zajíci a jiní tvorové teď spíše potřebují chránit než střílet - zodpověděl dotaz.:-))) PS: na aktivní sledování dnešního kabAretního programu nemám čas, což tak zase o víkendu?
0/0
13.1.2004 23:42

monstrum

Všechno bylo jinak.
Američané ty novináře snědli. Nagrilovali je.
0/0
13.1.2004 16:18

Blackshield

Tak já musím letět.
Tož tu ty protiamerické humanisty zadupejte do země!  Beztak jim už nějak došel dech  Bye!
0/0
13.1.2004 16:04

Blackshield

Re:
OPRAVA: "humanisty"
0/0
13.1.2004 16:04

elrik

vsem
uz se nemuzu divat na to jak tady kazdy mluvi o tom ze Amici dodali Iraku zbrane hromadnyho niceni....To co dodali USA do Iraku byl lek na chripku nebo podobnou nemoc, ktera se tam v te dobe hromadne zacala rozsirovat. Proto taky Sadam pozadal o pomoc. To ze pak tyto leky nepouzil tak jak mel ale pripravil si z nich nebezpecne zbrane byl kopanec do zad vsem statum ktere ho dosud podporovaly. Tim taky skoncil.....
Druha vec na kterou bych chtel reagovat je hisrerickej clanek, ke kterymu je tahle diskuze.
Amikum litaji kazdej den kolem hlavy rakety a kulky jak v nejakym akcnim filmu, divite se proto kdyz uvidi nekoho s nejakym zarizenim na rameni( at je to kamera nebo raketomet), ze po nich zacnou strilet, kdyz nereaguji na vyzvy aby prestali fotit a natacet? a o tom muceni bych taky dost polemizoval. to ze nekdo musel byt odvezen do nemocnice aby mu "bylo osetreno zraneni na noze" muze byt take obycejny puchyr na noze nebo ne? zavani to jen obycejnou reklamou na zminovany denik, myslim ze Guardian.
0/0
13.1.2004 15:57

elrik

Re:
teda kancelar Reuters
0/0
13.1.2004 15:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.