Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na obchvatu bude zákaz předjíždění

Čtvrtá oběť obchvatu Plzně rozhýbala úřady. Ministerstva dopravy a vnitra se shodla: v kritickém úseku bude zákaz předjíždění. "V úterý se tam rozmístí značky," řekl iDNES náměstek ministra dopravy Jiří Kubínek. Slíbil, že až to dovolí počasí, přibude na silnici i plná čára.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CuoreSportivo

Blbost
Rád bych věděl, jestli někdo z diskutujících ví o nějakém českém podnikateli, který dodržuje dopravní předpisy. Ani jeden. Ten problém vyřeší jedině betonové svodidlo, protože ty tupé podnikatelské mozky si myslí, že mohou vše.
0/0
13.1.2004 8:37

2Mac7

Re:
Ano, vím. A vím i o mnoha nepodnikatelských tupých mozcích , co dopravní předpisy nedodržují - většina českých řidičů. Jak dodržujete pravidla Vy ?
0/0
13.1.2004 9:50

oranzovej

Re: Utan
Najdi si jeho příspěvek v 8:38.
0/0
13.1.2004 9:54

qoknu

Re:
Tak pozor, najdi si zde na Idnes regionální zpravodajství : Plzeňský kraj a pak dnešní článek k té nehodě. A sedneš si na zadek.
0/0
13.1.2004 11:27

qoknu

Re:
Článek je nadepsaný  " V úseku smrti se na obchvatu nebude již předjíždět ".......
0/0
13.1.2004 11:29

k

Mrtví .........
Rozhýbali masy úředníků!
Opravdu to musí být víc mrtvých, aby se hnuli?
0/0
12.1.2004 18:35

HELOUCH

ŠPATNĚ ZNAČENO?
Po novém obchvatu od Rokycan jezdím a nevidím tam žádný problém, značené je to dobře a jen blb si toho nevšimne!!! Cedulí tam o začátku bylo dost, označeno i blikajícími světly, ale kdo chce jako magor jezdit, tak tak bude jezdit všude.Značky tomu nezabrání!!!! Souhlasím, že české silnice jsou plné sebevrahů a bohužel i vrahů, protože zhusta to odnese někodo nevinný , kdo zrovna jede ve špatný čas na špatném místě.Fakt nechápu, co vede lidi ke zběsilé jízdě a riskantnímu předjíždění, obvykle se doženeme na první křížovatce na světlech. Můžu vám říct, že když dodržuju 50 a vůbec povolenou rychlost, tak si někdy připadám, že magor jsem já a ne ti druzí.........
0/0
12.1.2004 16:17

CuoreSportivo

Re:
Souhlas. Také občas zkouším jet po dálnici z Brna do Prahy předepsanou rychlostí a připadám si jako z jiného světa.
0/0
13.1.2004 8:38

oranzovej

Re: Utan
Takže vlastně nedodržuješ předpisy. Jak že to je nahoře? Tupý podnikatelský mozek?
0/0
13.1.2004 9:32

2Mac7

Re:
On je ten tupý  nepodnikatelský mozeček .
0/0
13.1.2004 14:34

CuoreSportivo

Re:
Bingo !!!!!!!!!!!
0/0
14.1.2004 19:51

turista-

Re:
A co NEKRÁST v samoobsluze ? Taky občas zkoušíš ?
0/0
14.1.2004 20:49

Kazbunda

Dobre mu tak magorovi
chtel usetrit 30 vterin na ceste za nejakou urcite neodkladnou zalezitosti.....Jeho bezohlednost se mu stala osudnou a nastesti nevzal nekoho jineho s sebou.
0/0
12.1.2004 15:13

Karel Polivka

Nejhorší řidiči v ČR jsou "zez Plzně"
Jezdím celkem často po dálnici do Plzně, přes město a dál silnicí I. třídy do Varů. To co tam se děje, bych nikomu nepřipravenému nepřál - je naprosto běžným jevem, že řidiči s plzeňskou značkou předjíží uprostřed silnice, v místě, kde je buď přerušovaná, nebo plná čára. Prostě vyhodí blikr a najedou doprostřed vozovky v místě, kde jsou jenom dva pruhy bez ohledu na to, jestli někde jede proti nim. (jejich omluvou je, že to vetšinou dělají na přehledných místech) Pro ně je to, jak se zdá, naprosto normální a přirozené. Všiml jsem si, že už jsou na to vyškoleni i "Varský" i pár pražáků to přijalo za své. Za to němci a ti, kteří tuto krajovou zvláštnost neznají, jsou vyděšení a rozhodně ne nadšení. Vůbec bych se nedivil, kdyby si plzeňáci tento způsob předjíždění přenesli i na svojí první novou dálnici (budiž jim přáno). Jenom se pak nelze divit, že protijedoucí řidič, ať už z Itálie, nebo z Rumunska neuhne a srazí se s nimi.
0/0
12.1.2004 14:42

Kleki Petra

Re:
Omyl. Nejhorší řidiči v ČR jsou agresivní zamindrákovaní blbci. Lhostejno s jakou značkou.
0/0
12.1.2004 14:49

strejdakrnak

Re:
"Zez Plzně" aha... No ale na takovy predjizdení jsou experti treba kousek za Hradcem Kr. Tkhle kdyz se jede na Myto tak to tom delaji vsichni naprosto automaticky, ale docela jsem cumel, ze se tam vedle sebe vejdou i 3 kamiony a osobak k tomu... No comment
0/0
12.1.2004 14:50

username

hovada
jste tu hovada. Můj známý byl jeden z těch čtyřech a je mi na blití z vás, kteří tu smrt těm lidem přejete. Ten mladý kluk si to určitě nezasloužil, měl dobré auto, přes deset let hodně zkušeností s řízením, předpisy neporušoval, přes Plzeň jezdil skoro každý týden, poprvé zkusil nový obchvat. Když byste tam někdy byli, všimli byste si, že to prostě vypadá jako dálnice (aby ne, když to dálnice je, pouze není ještě zprovozněný druhý úsek). Ještě prý do tohoto pátku tam byla jen jedna značka a to na začátku a taková ta přenosná - ve tmě a v rychlosti neviditelná. Zaplatil za to životem a ještě další dva s ním. Když by to bylo košer, tak by asi odborníci - policisté i hasiči netvrdili opak - jenže vy jste géniové, vy víte vše nejlépe. Jestli nemá být žlutá nepřerušovaná tady, pak už nevím, kde by být měla. Nepřeji vám, aby se to stalo vám či vašim bližším.
0/0
12.1.2004 14:38

username

Re:
pardon za češtinu
0/0
12.1.2004 14:39

fleret

Re:
si jenom cesky blb.nabouchej se do popelnice,strejdo.jde o neco jineho,nez o tvoji cestinu-pudingu.
0/0
13.1.2004 0:29

qoknu

Re:
Co nadáváš? Tady je hlavně diskuze k poslední nehodě. A to se kousni klidně do prstu ten mrtvý byl místní, znal to tam několikrát to tam určitě projel. Takže byla to jen a jen jeho hloupost a štěstí , že  práskl do kamionu.
0/0
12.1.2004 14:43

2Mac7

Re:
Ano, byla to jeho hloupost a bylo štěstí ( nikoli jeho) , že proti jel kamion, ale přesto nedokážu říci, že mu přeji smrt. Ale takových, kteří to klidně řeknou , je hodně . Možná by to neřekli, kdyby to byl jejich přítel, otec, syn , bratr , manžel apod.
0/0
12.1.2004 15:02

qoknu

Re:
Nikde jsem nepsala, že bych mu přála smrt. To ani náhodou, měl malé děti, manželku, rodiče ,těm bude moc chybět. Jen jsem reagovala na nadávku usermana. A skutečně to bylo štěstí pro další rodinu či rodiny, že jel proti "jen kamion". Ani ne 14 dní předtím tam zemřeli dva mladí  Italové.
0/0
12.1.2004 15:34

qoknu

Re:
P.S. oprava : usernama
0/0
12.1.2004 15:35

2Mac7

Re:
Já jsem zase nepsala , že smrt jste mu přála Vy - trochu pomaleji číst , prosím - , ale že je tu mnoho takových , kteří to klidně řeknou . A v příspěvku username žádnou nadávku nevidím.
0/0
12.1.2004 15:45

2Mac7

Re:
Pokud berete jako nádávku "hovado" pro ty , co přejí smrt někomu jinému , tak já to ani jako nadávku neberu.
0/0
12.1.2004 15:48

strejdakrnak

Re:
Mas recht, jakej je rozdil mezi tim, kdyz je druha pulka dalnice zavrena proto, ze ji este nedodelali a tim kdyz ji opravujou kvuli treba kolejim. Proste zakaz predjizdeni a pruhovany sloupky doprostred.
0/0
12.1.2004 14:44

qoknu

Re:
Pokud vím, tak tehdy psali, že řidiči bylo 24 let, stejně tak nějak těm Italům. Tak jak mohl mít 10 leté zkušenosti s řízením auta ?
0/0
12.1.2004 14:46

Kazbunda

Re:
Pokud jezdil od 14nacti, tak mel zkusenosti hromadu
0/0
12.1.2004 14:52

username

Re:
nevím co psali, v každém případě byl o dost starší, věř mi
0/0
12.1.2004 14:53

Haďák

Re:
jen clovek s malym iq nepozna ze se jezdi ve dvou pruzich...
0/0
12.1.2004 16:00

Tomáš Jemarný

Re:
Jel jsem do Plzně druhý den po otevření obchvatu. Hned za sjezdem na Plzeň byly na pokračování obchvatu po obou stranách značky informující o snížení počtu jízdních pruhů, všiml jsem si jich, i když jsem po obchvatu nepokračoval,takže to rozhodně jako dálnice nevypadá. Jenže holt to chce věnovat se řízení, silnici a nečumět po vejrech.
0/0
12.1.2004 18:17

Edmund Černá Zmije

Průměrný český řidič
předjíždí i na plné čáře i na zákazu předjíždění, když usoudí, že je tam zbytečně. Jen to ještě doprovodí jadrným komentářem na podělaný byrokraty, kteří brzdí plynulost dopravy.
0/0
12.1.2004 14:37

alena.alena

škoda mluvit
to nemá cenu, dokud budou jezdit řidiči jak dobtek, tak tyhle hrozný nehody nezmizej.Jeli jsme s manželem zebŠtěchovic do Prahy, byly tam přikázaná osmdesátka a  silná čára. Tak jsme tou osmdesátkou jeli.Pán za námi troubil jak o život, dělal na nás různý posunky a nakonec nás na plný čáře předjel, ťukaje si na čelo. Kdyby proti nám něco jelo a on do toho vlítnul tak ani my nemáme šanci. 
0/0
12.1.2004 14:30

username

Re:
ano, existují hovada řidiči, stejně jako hovada neřidiči. Rozumné je těmto hovadům klidit se z cesty (na silnici jim uhnout ke kraji). Nicméně si nemyslím, že je to nějaká většina řidičů, či alespoň nějaká významná menšina. Ne, jsou to prostě jen hloupí jednotlivci a já věřím, že časem se jim to buď vymstí, nebo se jim hormony vybouří (ve 100% jsou to kluci mezi 25-35 lety). Někdy narazí na chlapíky tvrdší, než jsou oni sami (jednou jsem byl při tom, když nějaký debil podobně na někoho troubil, ten se rozjel, počkal až bude rovný přehledný úsek kde neohrozí nikoho a pak šlápnul na brzu - řidič za ním mu pak musel koupit nový kufr, který on už měl předtím zmáčklý, a ten řidič měl přitom audi či mercedes už nevím na odpis, protože se mu zmuchlal motor), a pak už to jistě neudělají, časem možná bude fungovat i policie jako v cizině a za přejetí plné čáry a další malý přestupek si dva roky nezajezdíte.
Ale abych se vrátil k tématu - podle toho jednoho případu bych neposuzoval celek. Stejně tak se mi stává, že vidím nějakou upocenou pipinu jak v nejrychlejším pruhu na dálnici jede devadesát a zaboha jí nedonutíte přejet do pomalejšího (když jsem to viděl minulý týden, tak ji jeden máčo předjel, brzdama jí donutil přejet k pravému a zastavit a pak si s ní šel popovídat). Prostě řidiči jsou různí, musíte je umět předvídat, musíte počítat s jejich slabostmi, ne každý řídí tak dobře jak si myslíte že řídite vy, nebo jej k tomu nutí jiné okolnosti (veze těhotnou manželku či naopak zvracející dítě a podobně). IMHO by měl být jeden z testů na řidiče i psychlogický test na krizové jednání a navíc by se měl periodicky opakovat.
0/0
12.1.2004 14:53

2Mac7

Re:
Psychologický test by měl být nejen na krizové chování , ale i na agresivitu ( agresivita za volantem se ani zdaleka neprojevuje jen rychlou jízdou či riskantním předjížděním) a na to jak snadno se nechá řidič vytočit maličkostí.
0/0
12.1.2004 14:59

MagorA

Re:
Maličkost? Poud na mně někdo trobí, bliká, dělá neslušné posunky a hrozí, tak to za maličkost nepovažuji. Kdyby dotyčný nebyl ukryt v iluzorním bezpečí svého auta, ale tak by si to nedovolil, a pokud ano, tak by musel počítat s masáží žeber od Dr.Martens. Jezdím v Defendrovi, pravidla dodržuju, ale když mne někdo nasere, tak mu připravím "horké chvilky". Pro neznalé, Defender má asi 2tuny, nárazníky z 6mm plechu...
0/0
12.1.2004 16:31

2Mac7

Re:
Mám také 2tunové , dostatečně silné auto, a protože to vím, tak nějaké posunky či blikání hlupáků mě opravdu nechává v klidu. Pokud Vás toto vytočí tak, že byste je zkopal , kdyby nebyli v autě a pokud vědomě jiným připravujete horké chvilky, jste jedním z těch, kdo by řidičák mít neměl.
0/0
12.1.2004 19:13

bluetake

urednici
Statni urednici svou neschopnosti a alibismem pripravuji statni pokladnu o desitky miliard rocne svymi rozhodnutimi, za ktera nenesou sebemensi osobni odpovednost, jejich "pochybeni" se vzdy zaplati z rozpoctu a konkretni urednik v nejhorsim prejde do kancelare naproti te puvodni. Policiste, take statni zamestnanci jsou mistri v nereseni pripadu, protoze jsou si jisti ,stejne jako urednici, svou absolutni beztrestnosti za svou necinnost - kdo nic nedela, nic nezkazi. vice ,nez 90 % odlozenych pripadu vsech kategorii svedci o tom, jak "skvele vykonavaji svou praci".....Kdyz policista nebo urednik neudela svou praci, nic neriskuje. Co na tom, danovi poplatnici je za jejich amaterismus a necinnost kralovsky plati. Ale budeme ty neschopne uredniky nejen kralovsky platit ale budou beztrestni, kdyz az 4 mrtvi lide je donuti delat to, zac jsou placeni ? Tady uz nejde o rozhazene penize za neschopne uredniky a policisty, tady jde o zivoty lidi, na jejichz smrti maji tito statni zamestnanci lvi podil. Ten zakaz predjizdeni tam mel byt od zacatku a i kdyz pripoustim, ze mnozi ridici jezdi,jako prasata, tak tam meli byt denne policajti, a rozdavat pokuty. Kdyby tam stali 2 a nesedeli ve vyhratych kancelarich u pocitacovych her nebo na internetu, tak by si i ty prasata dali pozor. Ale to musi nejdrive zarvat par lidi, nez urednici a policajti zvednou oboci a zacnou se hybat. Opet ,s pocitem nadrazenosti a absolutni beztrestnosti. Chce se mi z nasich statnich zamestnancu stale casteji zvracet....
0/0
12.1.2004 13:44

barbudo

Re:
A který zákon porušil ten, který tam ten zákaz předjíždění nedal? A proč by tam měl být zákaz předjíždění? Neporušil zákon někdo jiný?
0/0
12.1.2004 14:02

aac

Re:
Muzes si svou zlost na uredniky a policajty vylivat jak chces, ale odpovednost za smrt tech lidi, maji ti kteri tu nehodu zavinili. Takze tenhle "vylev duse" by se hodil pod jiny clanek
0/0
12.1.2004 14:03

Karel-x-Karel

Re: sebereflexe
Málo kdo sám přizná vinu, většinou se každý snaží příčinu hodit na špatný stav vozovky, na to že prší nebo naopak, že neprší a svítí sluníčko, pak zase moc sněží a nebo zase mrzne, občas taky příjde mlha a když za to nemůže kluzká silnice a počasí tak se zase najde viník v policajtovi který tam nestál a měl tam stát a když tam stojí tak tam zase neměl stát a měl být jinde. A mohli bychom pokračovat přes největšího viníka a tím je v tomto případě chybějící značka, takže za to může příslušný odbor dopravy a jeho úředníci. Nadáváte na policjaty, že kontrolují lékárničky a nezapnuté bezpečností pásy. Ale u toho to začíná. No a končí to nesprávným předjížděním a smrtí řidiče(či jiných lidí) Ale na silnici bude bezpečněji až se každý nad sebou zamyslí a bude do posledního § dodržovat silniční zákon  Přeji Vám hodně ujetých kilometrů bez nehod
0/0
12.1.2004 14:24

karoten

Re: Záleží kdo řídí
Jízda autem je takovej náhled do duše člověka, ukazuje kdo je aniž chce.Stačí menší krize a hned vidíte. Je to tím že věnovat se řízení vyžaduje nesrovnatelně větší zapojení mozku než jenom chůze nebo rozhovor na běžný téma. Já jednou votočil auto na sřechu a hned mi bylo jasný že jsem to nezvlád já. Bylo nečekaný náledí pod navátým sněhem na kterým jsem jel pohodovejch 70....:o( Dneska vidím že jsem měl okamžitě a pevně trvat na závadě ve sjízdnosti, jenže v tu chvíli člověk myslí na jiný věci....prostě každej podle sebe sama.
0/0
13.1.2004 11:51

Katoda

Re: Úředníci
Tak nějak nestačím na tvoji logiku. Za to, že průměrný řidič vůbec nesleduje dopravní značky mohou "úředníci"? To nějak nechápu. Kdybys trochu sledoval co se ve zprávách říká, postřehl bys, že na onom úseku bylo v době posledního maléru instalováno 35 (slovy třicet pět) značek, informujících o tom, že po komunikaci se jezdí v obou směrech. Proti lidské blbosti, je jakékoliv opatření marné a žádné "úředníci" na tom nic nezmění. Ostatně podle tvojí logiky by zákaz předjíždění musel být na všech silnicích s obousměrným provozem. Jestli sám sleduješ dopravní značky tak, jako sleduješ zprávy, tak bych tě nechtěl potkat na silnici vole! Je to ostatně naprosto český názor. Za výsledky naší národní blbosti může vždycky někdo jiný, než my sami. Ostatně, přijeď se podívat na vnější pražský okruh, jmenovitě na svah od Barrandova dolů k Barrandovskému mostu. Značení je tam už naprosto blbuvzdorné. Postav se tam a chvíli se dívej. Jedeš-li na úseku, kde je maximální rychlost sedmdesát, rychlostí devadesát, vidíš permanentní posunky na téma, jaký jsi idiot. Taky za to mohou "úředníci"?
 
0/0
12.1.2004 14:26

Karel-x-Karel

Re: ironie
asi jsi nepochopil celý charakter mého příspěvku ale blb jsem já že ano
0/0
12.1.2004 14:31

Karel-x-Karel

Re: cvak
už ti to došlo Katóóóódo? Pochopil Půlpán?
0/0
12.1.2004 14:33

Kleki Petra

Re:
... až na to, že Katodův příspěvek byl reakcí na příspěvek  bluetake. Stačí použít kolečko na myši a sledovat, kam najede kursor, nebo obyčejné pravítko.
0/0
12.1.2004 14:52

Karel-x-Karel

Re:
to se omlouvám
0/0
12.1.2004 15:00

Kazbunda

Vsem co se navazi do ekologu
Sam nejsem clenem ani sympatizantem nejakeho ekologickeho hnuti. V tomot pripade na ne ale hazi tevinu ci plivete nepravem. Jiz v roce 1991 byla schvalena trasa obcavatu kratsi a o nekolik miliard levnejsi, proti ktere ekologove nic nenamitali. problemem bylo, ze nekteri lide i z plzenskeho zastupitelstva nakoupili pozemky na kterych chteli vydelat a prvni trasa se jim nehodila do kramu. Takze v tomto pripade plivejte hlavne na plzenske zastupitelstvo a jejich kamaradicky
0/0
12.1.2004 13:35

bo2lotx

Zaplať
Pánbůh za to, že se kamionkářovi nic nestalo. Toho d-bila škoda není.
0/0
12.1.2004 13:29

moods

Re:
Tak, tak. Jak uz jsem psal v jine diskusi, vrele diky do Rumunska, za to, ze byl vcas na spravnem miste.
0/0
12.1.2004 13:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.